Slováci sa sťažovali na eshopy 1296-krát, konania začali 329-krát. Pokuty dostali aj Alza a Mall
Diskusia k článku: Slováci sa sťažovali na eshopy 1296-krát, konania začali 329-krát. Pokuty dostali aj Alza a Mall
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: pecivko
Od: rotalo
|
Pridané:
2017-01-27 15:35:56
Pozitivne je, ze to SOI riesi. V Alze sa stracaju veci typu, pred tyzdnom ste nam zaslali podnet, uz ho niekto vybavil? Alebo okamzite vam posielame peniaze. Po 2tyzdnoch, dakujeme za upozornenie, pre technicku chybu sme vam ich este neposlali.
Vdaka takym pokutam to riesia, nerobia mrtveho aj ked mam pocit, ze zdrzovanie robia stale.
Za to mall, tam niekolkokrat pisane ze kedy vratia peniaze (zaslali pouzity nefunkcny tovar namiesto noveho) a vzdy odpoved ze sa na to pozru. Kedze slo o malu sumu, nedal som ani podnet na SOI, len uz od nich nikdy nic nekupim.
Ak to porovnam s predniekolkych rokov, vdaka sprisneniu zakonov a SOI sa situacia vseobecne zlepsila. Aj ked su tu stale smejdacke servisy, opravujuce zariadenie stylom neuznana zaruka a nekomunikujeme, ako napr. ten od larku.
|