Autor Doomu sprístupnil po 22 rokoch alternatívny finálny level
Diskusia k článku: Autor Doomu sprístupnil po 22 rokoch alternatívny finálny level
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: 123456
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
2016-01-19 11:09:51
Originál Doom 1 nevedel ani skočiť. Po schodoch išiel chôdzou rovno, ale vyskočiť nevedel. Preto potom vznikli alternatívne spôsoby prejdenia levelov (a často aj problémy, pokiaľ človek prišiel niekam, kde hra predpokladala, že príde inou cestou a neskôr) v alternatívnych enginoch.
Rovnako nemal Doom 1 3D modely postáv - boli to len sprity, ak hráš obchádzal okolo zabitého nepriateľa, videl ho vždy z rovnakej strany.
Bola to super hra :)
|