Autor Doomu sprístupnil po 22 rokoch alternatívny finálny level
Diskusia k článku: Autor Doomu sprístupnil po 22 rokoch alternatívny finálny level
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: 3D postavy
Od: Symptoms
|
Pridané:
2016-01-19 11:06:37
Vacsina "doomoviek" bola vytvorenych na takzvanom 2.5D engine, pricom sa vyuzivali rozne techniky, ktore dotvarali dojem 3D priestoru. Na tvorbu postav sa pouzivali "sprite", co su vlastne 2D obrazky znazornujuce postavu alebo objekt z roznych stran a pri animacii objektu sa len sikovne striedaju.
Myslim, ze az strielacka Quake(1996) vyuzivala uz komercne dostupne 3D akceleratory a aj plnohodnotne 3D. Zhodou okolnosti tuto hru vytvorila rovnaka spolocnost ako Doom.
|