YouTube spustilo 48 a 60 fps videá
Diskusia k článku: YouTube spustilo 48 a 60 fps videá
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: dnes má meniny Aurélia
Od: jupiii
|
Pridané:
2014-10-31 12:41:25
1) Do tejto skupiny patri:
a) stare analogove zobrazenie (klasicky negativ/film), kde "zistili", ze beznemu cloveku staci 24.xxx fps. Je to spodna hranica, kde clovek vacsinou nepostrehne trhanie. No niektori uzivatelia si to mozu vsimnut. Principom tychto FPS je posuvanie jednotlivych obrazkov negativu hore alebo dole. Ked sa to spomali, tak si vsimnete ciernu ciaru, kde pri 24.xxx fps si ju oko nevsima, pretoze vdaka posunu obrazku v case za 1000/24 sekundy si oko a mozog mozu vela domyslat.
b) analogovo/digitalne (vratane vselijakych hybridov) - ide o staticke obrazky. Obrazky sa neposuvaju hore dolu ako pri filme. Deje sa fakt, ze 24 obrazkov za sekundu nie je dost hlavne pri rychlych autovych scenach, bojovych scenach, a pri stredne rychlych scenach vzdy na zaciatku sceny, nez sa oko s mozgom nechaju oblbnut ze "to je plynuly pohyb". U rychlych FullHD scen (kludne aj s obrovskou sceneriou - napr LOTR, alebo HOBIT) je vidiet v dialke "teleportujuce" sa lesy, jazera, hory.
|