Nová mobilná aplikácia TV Joj analyzuje zvuky zo slovenských domácností - aktualizácia 3
Diskusia k článku: Nová mobilná aplikácia TV Joj analyzuje zvuky zo slovenských domácností - aktualizácia 3
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cieľ je jasný...
Od: Chruňo
|
Pridané:
2014-10-30 01:00:45
Cieľ je jasný - primäť diváka aby mal požadovanú stanicu zapnutú aj vtedy keď by za bežných okolností TV zapnutý nemal (pri varení, jedení, upratovaní... Aj keď u cieľovej skupine Hnojky jeden nikdy nevie).
Ona reklama je potvúrka - nájde si cestu do podvedomia aj keď sa ju snažíš cielene ignorovať. Veľmi podrobne o tom prednáša pán Mgr. Peter Marman, PhD.
Inak odporúčam pre všetkých bojovníkov proti reklame a manipulácii:
http://tinyurl.com/q7hhckn
|