Skylink podľa ČTÚ klame zákazníkov
Diskusia k článku: Skylink podľa ČTÚ klame zákazníkov
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mutok
Od: tutok
|
Pridané:
2012-07-21 17:54:46
tito vycuranci zo skylinku na svojej stranke pisu:
Aby sme pri rastúcich nákladoch boli schopní i naďalej udržať súčasnú úroveň našich služieb, zavádzame s účinnosťou od 1. 9. 2012 jednotný Servisný poplatok.
ak maju okolo 2 miliony zakaznikov,tak by bolo zaujimave vediet,naco vlastne potrecuju mesacne 2 miliony eur ked ich dotreaz nepotrbovali
dalej pisu:
Komu a kedy vzniká povinnosť platiť Servisný poplatok
- Pre karty registrované pred 1. 9. 2012 je Servisný poplatok nutné platiť až po uplynutí 24 mesiacov od dátumu registrácie karty*.
- Pre karty registrované 1. 9. 2012 a neskôr sa Servisný poplatok platí až po uplynutí 12 mesiacovod dátumu registrácie*.
takze to by znalenalo,ze vsetci ktory maju uz karty tak ten ich ser.poplatok zacnu platit az o dva roky
|