neprihlásený Streda, 15. mája 2024, dnes má meniny Žofia
Skylink podľa ČTÚ klame zákazníkov


Diskusia k článku: Skylink podľa ČTÚ klame zákazníkov

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

tito vycuranci zo skylinku na svojej stranke pisu:
Aby sme pri rastúcich nákladoch boli schopní i naďalej udržať súčasnú úroveň našich služieb, zavádzame s účinnosťou od 1. 9. 2012 jednotný Servisný poplatok.

ak maju okolo 2 miliony zakaznikov,tak by bolo zaujimave vediet,naco vlastne potrecuju mesacne 2 miliony eur ked ich dotreaz nepotrbovali

dalej pisu:

Komu a kedy vzniká povinnosť platiť Servisný poplatok
- Pre karty registrované pred 1. 9. 2012 je Servisný poplatok nutné platiť až po uplynutí 24 mesiacov od dátumu registrácie karty*.
- Pre karty registrované 1. 9. 2012 a neskôr sa Servisný poplatok platí až po uplynutí 12 mesiacovod dátumu registrácie*.

takze to by znalenalo,ze vsetci ktory maju uz karty tak ten ich ser.poplatok zacnu platit az o dva roky

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".