|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
2.2.2007 0:23
no vysvetli mi niekto rozdiel medzi 64bitovym a 32bitovym OS? :)
|
|
Merania
Od: Merania
|
Pridané:
2.2.2007 0:26
32 bytovy je blok a 64 bytovy je veziak, aj ked v nasom je len 60 bytov
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
2.2.2007 0:30
a com vam tie 2 vypalili?;o)
|
|
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
2.2.2007 0:39
alebo 4? :)
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
2.2.2007 0:41
:D jasne... uz ani pocitat neviem ... som myslel,ze byva v tych 30bytovych ;o)
|
|
:)
Od: :)
|
Pridané:
2.2.2007 16:54
to neznamená, že nevieš počítať ale čítať :)
|
|
:(
Od: :(
|
Pridané:
2.2.2007 23:13
A ty zase pisat....
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
3.2.2007 11:25
a všetci traja rozmýšlať...
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
3.2.2007 18:44
ale pozrime, múdry sa ozval
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
3.2.2007 20:49
Lol, aká diskusia, teraz už xxx určite vie aký je rozdiel medzi 32 bitovým systémom a panelákom.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
4.2.2007 1:10
Hlavne ze ty si mu to vysvetlil...
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
4.2.2007 12:28
a pritom je to take jednoduche ... rozdiel je presne 32 bitov ;) ...
|
|
Peťo
Od: Peťo
|
Pridané:
5.2.2007 22:28
Aj ja dokonca viem, že podiel je 2.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
5.2.2007 23:18
Alebo 0,5 ;)
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
6.2.2007 15:53
alebo 10, v binarnej sustave
|
|
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
10.2.2007 13:10
Konecne funny diskusia :-D . Ziadne hadky.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
2.2.2007 0:41
Do 64 bitového môžeš hodiť 64 bitové čísla a inštrukcie a hneď ich spočítať. Rovnaké 64 bitové čísla a inštrukcie by si musel v 32 bitovom počítať rozmenené na drobné, čo spomaľuje určité výpočty.
Je v tom asi taký rozdiel ako keď máš dva mlynčeky na mäso - do 64cm priemer hrdla môžeš napchať pol prasaťa, no do 32cm priemer iba naporcované časti.
Ako bežný zákazník si vystačíš aj s menším mlynčekom, lebo väčšinou celé polky prasiat mlieť nepotrebuješ. Veľký mlynček by to pomlel tiež, ale je zbytočne nákladný.
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
2.2.2007 0:42
pozyvas na party?bude zabijacka? :o)
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
2.2.2007 0:46
a ohlasil si zabijacku veterinarom? :)
ja len dodam, ze rychlejsie ide napriklad aj presuvanie dat, a celkovo tak vyrazne zrychli napriklad praca s multimediami...
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
3.2.2007 1:49
64bit mozes robit aj cez SSE.
Hlavna vyhoda je v adresnom priestore a vacsom pocte registrov => niektore veci sa fakt urychlia (sifrovanie). Velky adresny priestor je dobry na vela RAM (a na ine veci, pod linuxom sa to vola prelink) - konecny efekt je rychlejsi system.
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
3.2.2007 11:28
dakujem pekne, ked ides mliet oci zuby mozog... alebo to ajtak musis odstranit a v tom mensom mlynceku to odstranis automaticky ked to porcujes... tak a to bolo oficialne vysvetlenie z www.microsoft.com preco nepouzivat 64XP/vista
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
4.2.2007 0:45
rch, musim uznat ze si to dobre vysvetlil aj pre tych negramotnych.. ;) Mas moje uznanie!! :-)))
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
2.2.2007 6:49
Pozeram tie uvadzacie ceni!Asi sa vo firme agem zblaznili.No pozrite sa: www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=9415004
|
|
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
2.2.2007 8:43
To su normalne OEM ceny.
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
2.2.2007 10:27
myslis ze tie ceny si urcuje agem? :D
btw skus aj nejake ine shopy, najlepsie s literaturov a pohladat si nieco o slovenskom pravopise :), snad bude prijatelnejsia cena a uzitkova hodnota vyssia :)
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
2.2.2007 23:14
"literaturov", hej? A ty tu budes kazat o pravopise?
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
3.2.2007 11:30
uf si mu nalozil
|
|
LOL
Od: LOL
|
Pridané:
5.2.2007 21:15
sedliak , dalsi co sa chyta pravopisu!
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
2.2.2007 12:30
:D
Tak to ma pobavilo: Že 'Záruka 0 mesiacov' :D
|
|
Odbornik
Od: Odbornik
|
Pridané:
5.2.2007 15:23
Poprosim vzhliadnut toto Video :
http://www.dbasixx.com/player.php?video=vista
|
|
hhhusky
Od: hhhusky
|
Pridané:
11.2.2007 20:11
prewelice dobré !!
|
|
Cheap goods
Od: Johnd415
|
Pridané:
17.4.2016 10:21
Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts. Any way Ill be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly. afaadbbddfdd
|
|
Good info
Od: Pharmg707
|
Pridané:
18.4.2016 0:30
Very nice site! <a href="http://apeyixo2.com/ysyatks/1.html">cheap goods</a>
|
|
Good info
Od: Pharmd281
|
Pridané:
18.4.2016 0:31
Very nice site! [url=http://apeyixo2.com/ysyatks/2.html]cheap goods[/url]
|
|
Good info
Od: Pharmg840
|
Pridané:
18.4.2016 0:31
Very nice site! cheap goods http://apeyixo2.com/ysyatks/4.html
|
|
Good info
Od: Pharme833
|
Pridané:
18.4.2016 0:32
Very nice site!
|
|
Good info
Od: Pharmf226
|
Pridané:
19.4.2016 6:45
Very nice site! <a href="http://ypxaieo2.com/rrqsqo/1.html">cheap goods</a>
|
|
Good info
Od: Pharma16
|
Pridané:
19.4.2016 6:46
Very nice site! [url=http://ypxaieo2.com/rrqsqo/2.html]cheap goods[/url]
|
|
Good info
Od: Pharme351
|
Pridané:
19.4.2016 6:46
Very nice site! cheap goods http://ypxaieo2.com/rrqsqo/4.html
|
|
Good info
Od: Pharmd811
|
Pridané:
19.4.2016 6:47
Very nice site!
|
|
Good info
Od: Pharmk888
|
Pridané:
20.4.2016 13:57
Very nice site! <a href="http://opxaiey2.com/oyyatyy/1.html">cheap goods</a>
|
|
Good info
Od: Pharmb922
|
Pridané:
20.4.2016 13:57
Very nice site! [url=http://opxaiey2.com/oyyatyy/2.html]cheap goods[/url]
|
|
Good info
Od: Pharmf706
|
Pridané:
20.4.2016 19:31
Very nice site! <a href="http://opxaiey2.com/oyyatyy/1.html">cheap goods</a>
|
|
Good info
Od: Pharmg492
|
Pridané:
20.4.2016 19:32
Very nice site! [url=http://opxaiey2.com/oyyatyy/2.html]cheap goods[/url]
|
|
Good info
Od: Pharme851
|
Pridané:
20.4.2016 19:32
Very nice site! cheap goods http://opxaiey2.com/oyyatyy/4.html
|
|
Good info
Od: Pharmd195
|
Pridané:
22.4.2016 2:51
Very nice site! <a href="http://opeyixa2.com/rvqsqx/1.html">cheap goods</a>
|
|
Good info
Od: Pharmd248
|
Pridané:
22.4.2016 2:52
Very nice site! [url=http://opeyixa2.com/rvqsqx/2.html]cheap goods[/url]
|
|
Good info
Od: Pharmb838
|
Pridané:
23.4.2016 10:03
Very nice site! <a href="http://oieypxa2.com/oryatyr/1.html">cheap goods</a>
|
|
Good info
Od: Pharmk241
|
Pridané:
23.4.2016 10:04
Very nice site! cheap goods http://oieypxa2.com/oryatyr/4.html
|
|
Good info
Od: Pharmc774
|
Pridané:
23.4.2016 10:04
Very nice site!
|
|
Good info
Od: Pharme669
|
Pridané:
24.4.2016 14:18
Very nice site! <a href="http://opeyixa2.com/qvovoa/1.html">cheap goods</a>
|
|
Good info
Od: Pharmk791
|
Pridané:
24.4.2016 14:19
Very nice site! [url=http://opeyixa2.com/qvovoa/2.html]cheap goods[/url]
|
|
Good info
Od: Pharmc517
|
Pridané:
24.4.2016 14:21
Very nice site! cheap goods http://opeyixa2.com/qvovoa/4.html
|
|
Good info
Od: Pharmg807
|
Pridané:
24.4.2016 14:22
Very nice site!
|
|
Good info
Od: Pharmc784
|
Pridané:
25.4.2016 19:58
Very nice site! <a href="http://oixapey2.com/rqsqs/1.html">cheap goods</a>
|
|
Good info
Od: Pharmf886
|
Pridané:
25.4.2016 19:58
Very nice site! [url=http://oixapey2.com/rqsqs/2.html]cheap goods[/url]
|
|
Good info
Od: Pharmd629
|
Pridané:
25.4.2016 20:01
Very nice site! cheap goods http://oixapey2.com/rqsqs/4.html
|
|
Good info
Od: Pharmg359
|
Pridané:
25.4.2016 20:01
Very nice site!
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
2.2.2007 0:58
Windows Vista, retail, upgrade alebo OEM verziu, 32 alebo 64-bitovú?
Maju aj Win Vista FV (funkcna verzia) alebo predavaju ten crap
|
|
guru
Od: guru
|
Pridané:
2.2.2007 1:05
maju linux s aero rozhranim pre userov ktorych zaujima len grafika :D
|
|
rofl
Od: rofl
|
Pridané:
2.2.2007 3:08
a nedala by sa vista nainstalovat ako gameska na xpcko ? :D
|
|
LINUX_FORCE
Od: LINUX_FORCE
|
Pridané:
2.2.2007 8:00
OMG a naco by ti to bolo?? Urcite sa to neda. Mna len zaujima kde si na to prisiel ked chces 64bit OS skus XP 64bit sice nieje take ako Vista ale urcite lahsie zozenies nanho drivers a nie vsetky aplikacie vyuziju 64bit skutocne. A momentalen je podla mna mat na hru zbytocny 64bit OS jedine pri tej hre ktora sama podporuje 64bit instrukcie
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
2.2.2007 10:36
hh niekto nepochopil ironiu :D
on pisal ci hra Windows Vista sa neda nainstalovat do WinXP :D .. o hrach pod Vista x64 naozaj rec nebola :)
|
|
steve
Od: steve
|
Pridané:
3.2.2007 13:47
no mozes si to pustit vo virtual pc :) najlepsie od microsoftu :DD
|
|
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
2.2.2007 8:56
Co sa tyka driverov tak vacsina poprednych vyrobcov uz ma plnu podporu aj pre 64bit teda aspon v mojom pripade to tak bolo. A co sa tyka softow. Tak zatial jedine co sa mi nepodarilo rozbehat tak to boli veci od Zonelabs. Vista urcite nieje pre userov s 512 a menej ram. Pri 1 GB je to ako tak fajn. Pri 2 a viac GB uz to bezi po vacsine pripadoch lepsie ako XP a v tych co nie tak rozdiel je docela min.
|
|
Lord Drtic
Od: Lord Drtic
|
Pridané:
2.2.2007 8:56
Ked sa tu bavite o 64bit verzi tak ja mam nainstalovane 32bit XP a mam 64bit Procesor a eni problem idu obidve jadra, tak neni co riesit
|
|
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
2.2.2007 9:00
To je samozrejme ze to nieje problem. Ale pri 32bit aplikaciach nevyuzivas plny potencial 64bit.
|
|
Omega
Od: Omega
|
Pridané:
2.2.2007 15:23
Nevyužíva plný potenciál, iba 96%, to je fakt A koľko Tvojej práce vyťažuje komp na 100% ? A ešte k tomu 64 bitový komp???
|
|
greg
Od: greg
|
Pridané:
2.2.2007 9:28
pozeram ceny, Xp by som uz nekupoval, ked vista stoji rovnako.
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
2.2.2007 12:15
jasne ved obe su zadarmo na p2p d:P tiez by som to nekupoval
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
2.2.2007 12:21
jasne ved obe su zadarmo na p2p d:P tiez by som to nekupoval
|
|
Neviem si rady
Od: Neviem si rady
|
Pridané:
2.2.2007 12:09
Ludia, fakt fundované odpovede poprosím, o decka nemam záujem.
Čo dať na Intel Pentium D 3,2 Ghz (dual core). 1GB RAM.
Doska Intel, žial nižšia rada. Grafika Ati Radeon Expres (mozno s koncovkou Mobile.. 128 Mb grafla + moznost zdielanej pamete).
DSL modem od Slovak Telekomu...
Co tam dať? 64 alebo 32 bitový systém? 32bitové aplikácie nebudú mať problem pri 64bitovom systéme??
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
2.2.2007 12:36
No najprv sa zbav DSL modemu od ST... ale nie :)
Choď s tým do servisu sa opýtať ak to fakt chceš.
Osobne - ako tak čítam Tvoj príspevok, nechal by som tam 32bit, lebo 64bit asi ťažko využiješ. Na to by som si ani ja netrúfol. Ani ramku na to nemáš bohvieakú.
Nerob si problémy a ostaň na 32bit, toť môj skromný názor.
|
|
???
Od: ???
|
Pridané:
2.2.2007 13:38
Moj nazor je ostat 32 bit , ak nevyuzivas pocitac na profesionalnu pracu, potom sa neoplati 64 bit - a ovladace na to z vlastnej skusenosti - zhanat ich je hroza
|
|
Neviem si rady
Od: Neviem si rady
|
Pridané:
2.2.2007 14:32
Pre mňa to nebude. Ja som Apple a OS X verny. Potrebujem to známej, kancelarsky PC a uctovnictvo prvoradé - kros.sk Alfa, Olymp,Omega. Chcel by som z toho PC dostat maximum.
Inak, pri 64bitovej verzie nestací 1GB RAM??
|
|
Over the top
Od: Over the top
|
Pridané:
2.2.2007 15:34
Na kancelárske potreby 3,2 GHz a 1 GB RAM, 64 bit?????
Na kancelárske potreby stačí Pentium 233 MHz, 64 RAM (nik na svete nepíše na klávesnici a nekliká myšou rýchlejšie ako 15x za sekundu, a už vôbec nie 8 hodín hodín počas celej pracovnej doby)
Na operačný systém od MS ale nie je dostatok výkonu PC nikdy dosť, takže sa divím Tvojej bezradnosti.
80% kancelárskych užívateľov produktu MS Office nevidí pri svojej práci žiadny rozdiel medzi Office 97 a Office 2003 (okrem vzhľadu a toho, že 97 bola iba v CZ). Ak niekto nájde nejakú funkciu, čo v nižšej verzii nebola, býva to zvyčajne "náhoda", ktorú sprevádza užívatelove prekvapenie: "Aj toto tu ide urobiť?". Zvyšných 20% samozrejme využíva funkcie neobsiahnuté v nižších verziách výraznejšie. Ale kto by dnes dával na XP Office 97, že? ..a ešte 32 bitový??? :-)))
|
|
Hmmm
Od: Hmmm
|
Pridané:
2.2.2007 18:47
Robil si uz nikedy v zivote s uctovnickimi programy deje aspon 100 firiem 5 rokov dozadu? Ja sa pýtam, co je rýchlejsie... 32 alebo 64bitova verzia?
|
|
Slintavka slintavá
Od: Slintavka slintavá
|
Pridané:
5.2.2007 17:27
100 firiem? Takže Ti asi ide skôr o práci s databázami, ako so samotnými programami. Účtovnícke programy sa i teraz používajú často \"s prostredia MS-DOS\". Myslím, že je jedno či robíš účtovníctvo jednej firme z 2.500 ľuďmi (a aj to je rozdelené na viac účtovníkov a aj PC, nerobí to všetko jeden), alebo 100 firmám o 10 ľuďoch. Jedine že by si zhromažďoval dáta napr na železniciach, kde je 30.000 ľudí, alebo niečo podobné... Absolútne nechápem, čo vlastne chceš, je predsa jasné, že keď chceš napr. Word otvárať 2 sekundy, tak si pretaktuj aj Intel Extreme Edition. Ak Ti stačia 4 sekundy, nechaj to tak, a ak Ti navadí aj 10 sekúnd, tak Ti stačí stará šunka (príp. starší office, kde exe súbor nemá 10 až 12 MB). Na nete je množstvo podrobných článkov o rozdieloch 32 a 64, a ani jeden, čo som sa tam dozvedel, nie je dostatočný, aby som rozmýšľal na 64 bit. Marketing ma ale určite donúti taký krok urobiť asi dosť skoro. Žiaľ, ja nediktujem smer vývoja výp. techniky...
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
3.2.2007 11:33
to je kamcelaria EA games
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
2.2.2007 16:55
Poviem Ti, že tým skôr, že to robíš na kancelársku prácu, 64bit by Ti zbytočne komplikoval život.
32bit je veľmi v pohode. Na to, čo potrebuje známa je to úplne diabolský stroj. Ja som chvíľu robil aj horšie veci na P3-730MHz 128MB RAM, takže viem, že toto jej bude aj na MEGA účtovníctvo celej SPP a.s. stačiť bohate ;)
Fakt, veľmi v pohode konfigurácia.
|
|
kexik
Od: kexik
|
Pridané:
5.2.2007 8:38
no to sa pleties.. v Omege import bankovych vypisov so 100 polozkami = 5 minut na PIII-500Mhz, kvoli tomu tam je teraz Core2Duo 6600 a import za 10s.. Staci mat 1000 partnerov v ciselniku a ten ich extra pomaly grep to riesi celu vecnost..
Dalsia vec - tlacenie faktur.. Mame kazdy mesiac cca 1000 faktur, ktore treba vystavit a vytlacit do 7 dni od 1. v danom mesiaci.. Tam uz citit kazdu sekundu pri generovani vystupu. Staci si zratat rozdiel napr 3s a mas hned usetrenu hodinu pri 1000 fakturach. A to nehovorim, ze rozdiel medzi tu hore odporucanymi P200 ci P700 bude pri omege radovo 10-30 s.. (cize v sume niekolko hodin)
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
5.2.2007 11:28
Nedalo by sa to robiť na dvoch kompoch a tlačiarňach?
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
6.2.2007 22:29
Nie je nad dobre napisany program :) len tak pre srandu by som ho prehnal dakym kontrolom pamete :)
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
3.2.2007 11:32
FUNDOVANA ODPOVED: daj tam racej ten mensi mlyncek na osipane, aby tak tolko nebolela ruka...
|
|
bin
Od: bin
|
Pridané:
2.2.2007 15:01
ja aj tak neznasam Yankeeism tak chodim na linuxe
|
|
qaws
Od: qaws
|
Pridané:
2.2.2007 17:29
U upgrade edicie ide aj cista instalacia? Mne sa zda, ze niekde bolo, ze v tomto pripade MUSITE vzdy upgradovat z XP/2000 - to aj pri kompletnej reinstalacii systemu - najskor nainstalovat XP/2000 a potom upgradovat.
|
|
Pojde
Od: Pojde
|
Pridané:
2.2.2007 20:53
Pojde Vista na PC, ktory je pomerne slaby na dnesnu domu? Athlon 1800+, 756RAm, GFX 5700?
|
|
trsih
Od: trsih
|
Pridané:
6.2.2007 15:56
Asi ako XP na 256MB RAM
|
|
hooligan
Od: hooligan
|
Pridané:
11.2.2007 10:52
Ja mam durona 933 pretaktovany, 448MB ram ge force fx5200 a slape ako pica :-D
Len ultimate troska pomalsie ale inak v poho. Ked je free tak coze..
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
2.2.2007 21:55
ja berem tu ktora je zadarmo :)
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
3.2.2007 1:14
Windows Vista FE (free edition) :)
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
3.2.2007 8:59
ta sa taha z torrentov ze? :)
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
3.2.2007 20:47
Ta nemusíš ťahať, treba len počkať, keď sa im to nebude predávať.
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.2.2007 16:00
mas pravdu, jak v taiwane ci kde :D prave pisem z nej, a nestazujem si :)))
|
|
LINUX_FORCE
Od: LINUX_FORCE
|
Pridané:
3.2.2007 9:29
MAte niekto stiahnutu 64bit verziu ULTIMATE?? alebo aspon inu. Lebo chcem vediet kolko to zere RAM, lebo co pise Mrkvosrot tomu neverim, pls dajte vediet. Bo mne WIN XP zere po odladeni cca 130MB tak chcem vediet kolko zere Vista. THX
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
3.2.2007 10:40
Ultimate pekne laguje aj na highend PC, berie do 500 MB RAM. Po odladeni 200 MB.
Pokial na danom PC spustis XP, tak na nom pojde aj Vista bez problemov (bez Aero).
|
|
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
5.2.2007 19:41
Laguje na highend PC??? No neviem ja som si nevsimol a ze naj supu nemam. Co sa tyka zrania RAM tak podla toho co prave bezi. Kazdy proces si zoberie co potrebuje v danej dobe + udrzuje sharable cast ktora je okamzite pristupna ak ju potrebuje nieco ina standardne shearable ma cca 40-50% z kompletneho obsahu RAM. Samozrejme doladit sa to da este lepsie v tom suhlasim.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
6.2.2007 16:47
Par ludi na forach, co maju 3 GHz a pod, to spominali. Inak musim uznat, ze ked skusam default instalacku, tak sa mi spusta aj 5 minut, po nastaveni nastastie len 1 minutu.
|
|
SedyMrak
Od: SedyMrak
|
Pridané:
7.2.2007 13:36
A co si tam ponastavoval cece,ze si skratil start na patinu???
|
|
steve
Od: steve
|
Pridané:
3.2.2007 13:52
uf co som cital tak bere kolko mas :) ak mas 512 tak ti 400vezme :D ak giga tak aj 800. hovorim priklad presne cisla to nejsu...
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
3.2.2007 15:26
Vista postupne cachuje vsetku RAM, ked mam PC pusteny par hodin, tak mam aj 0 MB free RAM (z 1024 MB), aj ked sa pouziva 300 MB, je to kvoli lepsej sprave RAM, Vista sama prideluje RAM podla potreby.
|
|
TheTOM.SK - dokaz:
Od: TheTOM.SK - dokaz:
|
Pridané:
6.2.2007 16:49
http://img244.imageshack.us/ <mezera> img244/4230/15725181js1.jpg
|
|
supa
Od: supa
|
Pridané:
3.2.2007 16:22
lol, foter kupil origosku XP, tak budeme mat vistu za 505 JUPEEE o to lepsi PC ^^
|
|
dupa
Od: dupa
|
Pridané:
3.2.2007 17:38
Foter mohol radšej použiť ochranu a teraz si mohol ušetriť výdavky na XP. A do budúcnosti tiež výdavky v podobe úplatkov riaditeľovi osobitnej školy, aby si mohol dokončiť "štúdium".
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
3.2.2007 17:48
Teba by mali vymazat.
|
|
m3g
Od: m3g
|
Pridané:
3.2.2007 20:44
A to už prečo?
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
4.2.2007 17:58
Lebo to je osobnostný útok. Za vyjadrenie svojho názoru na príchod mesiáša sa mu dostalo prejavu nenávisti.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.2.2007 22:21
Lol. :´)
Som sa zľakol, lebo ten príspevok som písal ja, len som sa pomýlil v mene.
|
|
kraasaa
Od: kraasaa
|
Pridané:
3.2.2007 19:11
:D som sa uz dobre dlho nepobavil :D
|
|
Cerro
Od: Cerro
|
Pridané:
4.2.2007 12:14
:-)))))))))))) celkom vtipneeee
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
4.2.2007 15:10
Haha dobry koment!!!! :-D
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
3.2.2007 21:38
skusam ten Voice Recognition, celkom haluz ;)
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
4.2.2007 8:49
To je fakt, pocuje to vsetko, len nie to co by malo. Nastastie uz vysiel Dragon NaturallySpeaking 9.5 pre Vistu, skoda len, ze sa zatial neda nikde stiahnut. :'(
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
4.2.2007 16:01
ale nadavky to nevie, hmm, zaujimave :D
|
|
Lacco
Od: Lacco
|
Pridané:
4.2.2007 12:54
jj, kupodivu to bez problemov rozumie aj slovenskemu akcentu :D
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
6.2.2007 15:59
Ja s nim prave pisem sem. Je to dobre, celkom fany... uz je aj slovenska lokalizacia.
Viac informacii o revolucnom a pokrokovom systeme Windows Vista na stranke www.microsoft.com
|
|
pyrotechnik
Od: pyrotechnik
|
Pridané:
4.2.2007 0:58
ano, planujem vyskusat 64bit OS, ale kubuntu. kedze mam moznost zadarmo legal vistu, vyskusam aj tu, ale to asi skor 32bit.
|
|
Cerro
Od: Cerro
|
Pridané:
4.2.2007 12:10
Vista je aj tak o ničom.......ved uznajte,k comu su mi tie dokonale okienka :-)))), a nehovoriac o hardware nárokoch aj tak drahého operačného systému Vista. Mal som nainštalovanú skúšobnú verziu....no nadchne to človeka tak na týždeň.....ale ďakujem.............. nevidim v tom prinos.....a vsetko, co potrebujem pri praci s PC postacuje aj XP...a na 80 percent by stacila aj 98-icka. Urcite za Vistu, za upgrade nevyhodím ani halier.........
|
|
Lacco
Od: Lacco
|
Pridané:
4.2.2007 12:49
Ha, ja som tiez nevyhodil ani halier a mam *legalne* Windows Vista Business zadarmo...
Univerzita zapojena v MSDNAA (len skoda ze tam nechce Microsoft dat Office).
|
|
Cerro
Od: Cerro
|
Pridané:
4.2.2007 14:27
ok....ved ja taky-tak, ale co mas z toho...akú vyhodu, ze mas Vistu a nie Xp.... si to nepochopil..... ale o tom potom :-)
|
|
Tupcek
Od: Tupcek
|
Pridané:
4.2.2007 12:53
inak mozu vsetky procesory fungovat 64 bitovo? a ak nie tak aky procesor musim mat aby som mohol mat 64 bitovy OS? a v com je lepsi 32 bitovy win (okrem lahsieho zhanania driverov)? lebo ak v nicom tak potom by sa asi kazdemu oplatilo davat 64 bit...
|
|
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
5.2.2007 19:45
No 64bit maju ovela vacsi vykonnostny potencial aj ked zatial to nieje az tak vidiet, vacsina softov este nativne nepodporuje 64bit, 32bit podporuju iba 4GB RAM atd.
|
|
mäsochista
Od: mäsochista
|
Pridané:
4.2.2007 13:48
no odporucam ti taky procak co by rozsrackoval tie prasata jak v SAW III :D takze mohol by si si dat aspon taky ako mam ja :P 5500 Hz Athlon s 4GB ram grafika je 758MB Nvidia s pixel shader 9 :/ maticnu a chladic mam z UFA ( area 51 ) a OS radim od xMt - Cailler ;-) ale troxu mam problemi s hrou Golden Axe a Warcraft III :( asi este vylepsim PC mozte mi nejaky poradit ? btw... predavaju ho u nas na Zemi .. lebo nexce sa mi zase cestovat :/
ps.: tu Vistu som skusal a spustala sa mi asi 5 min a nexedel som si spustit ani skicar :(
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
4.2.2007 15:13
To ze si dement sme pochopili aj z popisu este pred tym P.S.
|
|
Worko
Od: Worko
|
Pridané:
5.2.2007 10:15
Poradil by som ti zvysit takt procesora. 5500Hz resp 5,5kHz nie je slava ani pre kalkulacky v dnesnej dobe...
|
|
all
Od: all
|
Pridané:
4.2.2007 18:25
ludia omrknite regnite sa a prispejte na forku www.all4you.phorum.cz (sory za spam ale treba to rozbehat a bude super)
A k veci vista je podla mna omyl storocia aj ked niektory veci sa vydarili a kupovat teraz vistu určite bezny clovek kupovat nebude asi tak o rok dva a rch to fakt vysvetlil dobre
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.2.2007 22:26
A ty si to vysvetlil nejako rychlo vysvetlil lolo ale rch to vzdy vysvetli dobre aj ked to viaceri niekedy nechapu a inak som pozrel na for www.all4you.phorum.cz ale nic tam nie je nechapem ze preco nepouzivas bodky a ciarky nepouzivas chapes to ci nie mohol by si prestat spamovat keby som chcel ja rozbehat nejaku stranku inak pozrite www.porada.sk tak by som ponukol nieco navstevnikom stranky lenze ty ziadas od navstevnikov stranky nieco myslim si ze ti tam preto nikto nepojde.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
5.2.2007 11:34
Toto sa mi vážne páči ;) Je to šikovné fórko :) (ta porada)
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.2.2007 22:49
A ešte som zabudol. Skús vymyslieť nejakú kratšiu formu tvojej stránky napr. ako je dsl.sk tak by mohlo byť lsd.sk alebo sdl.sk a pod. A taktiež to treba umiestniť na platený server, lebo to tvoje phorum sa mi naťahovalo asi 2 minúty, aby som nakoniec zistil, že tam nič nie je, heh. Nič v zlom.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
4.2.2007 22:56
Teda aby som zhrnul body, prečo ti tam nikto nepôjde:
- ty samotný nevyvíjaš aktivitu na tej stránke
- stránka má dlhý názov
- stránka sa ťažko pamätá
- stránka sa dlho naťahuje
- na stránke nie je nič
- spamuješ na iných phorach, 99 % ľudí nemá rado spam, t.j. ani teba(nič v zlom)
- nič na tej stránke neponúkaš
- tvoja stránka by mala úspech vo forme akej sa teraz nachádza, iba ak by tam bolo porno.
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
5.2.2007 19:25
LOL posledny bod je naj :D
|
|
Dionyzos
Od: Dionyzos
|
Pridané:
1.3.2007 13:55
Ta si mu dal ale pekne pekne :D
|
|
Worko
Od: Worko
|
Pridané:
5.2.2007 10:11
Tiez patrim do kategorie studentov univerzity participujucej v MSDN AA. Teda Vistu business som si kupil za 0 euro,uz len vypalit image.
Co sa tyka vlastnosti a rozdielu 64bit vs 32bit:
- 64bit OS vam pojde len,ak vas procak podporuje IA64 instrukcie.
- 64bit procak ma zabudovanu aj HW vrstvu pre 32bit instrukcie, cize 32bit OS vam pojde plnohodnotne.
- 64bit OS vie adresovat 2^64b pamate, teda 16EB resp cca 17mld GB pamate.
- 32bit OS adresuje max 2^32b pamate = max 4GB. V dnesnom svete multimedii sa 4GB hranica o rok ci dva stane pri najmensom standardnou, co o par rokov bude menej nez minimum. WinXP 32b sa tak stanu zbytocnym prezitkom.
Momentalne odporucam normalnemu uzivatelovi z praktickych dovodov 32b system, kedze zerie menej pamate, aplikacie v takej miere nepodporuju 64bit instrukcie a adresaciu a ziskanie ovladacov je neumerne jednoduchsie.
NICE DAY
|
|
Bauer
Od: Bauer
|
Pridané:
1.3.2007 21:47
Ehm viete že 2*2 je 4 ??? :-D
|
|
wrataw
Od: wrataw
|
Pridané:
24.3.2007 22:30
takze ked mam 64 bit procesor je lepsie si dat 32 bit vistu a pojde to rychlejsie ako 64 bit???...ked mam comp:3500athlon,1GBram???...dik..pls odpis
|
|
stevy
Od: stevy
|
Pridané:
13.2.2007 23:51
Verryy goodd,akurat Vistu skúšam 32bit a zhananie aj na nu drivre...a kadečo no..dá zabrať ale sa dááá..a makáá to pekne
|
|
wrataw
Od: wrataw
|
Pridané:
24.3.2007 22:27
ludia cavte tak prosimmmm...napiste mi strucne..aku vistu si mam nainstalovat na 3500athlon64bit...64bit vistu alebo 35 bit????hlavne aby to slo co najvykonnejsie...dik pls odpiste:):)
|
|
wrataw
Od: wrataw
|
Pridané:
24.3.2007 22:44
tak teda mam chapat to ze 64 bit vista zatazy viac procesor ako 32bit...teda kto nema az taky good comp si ma dat 32 bit...aj ked ja mam 64 bitovy athlon 3500...tak mi poradte...dik
|
|
warez
Od: warez
|
Pridané:
28.3.2007 21:53
no tak toto som dnes potreboval.ze ma branica boli to je slaby vyraz.ale inac super debata. a len tak mimo:to vsetci masiari maju lenx64 proc?
|
|
Frenky
Od: Frenky
|
Pridané:
17.1.2008 0:48
Ja si myslím, že rozumnejšie je ostať na 32-bit a radšej si kúpiť o niečo silnejší procesor a hotovka.
|
|
VISTA 64
Od: MCK
|
Pridané:
12.3.2008 21:41
mam 3.06 intel D 512kb chace 512 ddr2 ram a chcem si dat vistu ultimate 64bit a virtualnu pamet nastavim na 2gb pomoze? lebo si chcem kupit 4gb ram ale neskor az ked bude vista pojde mi v poho???na 512mb ram?
|