|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
solidus
Od: solidus
|
Pridané:
7.12.2006 3:13
to rozlisko tych stanic nic moc.
|
|
spejcy
Od: spejcy
|
Pridané:
7.12.2006 13:37
tiez si myslim, ale zarazilo ma ten sposob fupovania, ze po 4 raze prekrocenia limitu to znizia aj na menej. ale 100gb malo, ked bude chcet clovek pozerat stream hdtv televizii online, kt. orange nebude ponukat v baliku
|
|
fxado
Od: fxado
|
Pridané:
7.12.2006 23:27
heh, vy ste fakt inteligenti ... skuste si precitat ten clanok znovu. btw. fakt by som chcel vidiet stanicu ktora streamuje svojem vysielanie v HDTV kvalite ... resp jej server + konektivitu.
Btw. ake preboha by ste chceli rozlisenie? Naco by malo byt vyssie, ked slovenske stanice vysielaju prave v tomto rozliseni ... to ho maju umelo zvacsovat iba koli tomu tomu aby ste si mohli povedat, ze mate Full HD, pritom kvalita bude rovnaka ako pri SDTV. Skor by ma zaujimal aky bitrate bude mat video + zvuk.
|
|
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
9.12.2006 12:24
Aj ty si inteligent.
To rozlisenie je sice OK. Ale aj ja by som bol rad keby uz slovenske stanica zacali vysielat v digitalnej kvalite a v lepsom rozliseni. Viacmenej doteraz nemali dovod, ale prave teraz tie dovody pridu. Takze od Markizi a Jojky to dufam mozme ockavat. Myslim si ze si svihnu a do 2 rokov to tu mame urcite a odhadujem ze s testami zacnu coskoro.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
11.12.2006 19:15
neviem, co tu riesite, ved 720x576 je standardne PAL rozlisenie, v ktorom vysiela televizia a v ktorom su distribuovane aj filmy na DVD ... na streamovane video je to velmi dobra kvalita ...
|
|
PCnity
Od: PCnity
|
Pridané:
12.12.2006 2:04
Pokial mas LCD TV tak teda nie... Tu uz je mrte vidiet rozdiel. Staci si pustit animaciu na ntbk pripojenom cez DVI/HDMI a potom lubovolny iny obraz... Je to az nechutne skarede.
|
|
nico
Od: nico
|
Pridané:
12.12.2006 13:20
Niekde som cital, ze Orange prejde plynule na HDTV vysielanie, ked to bude mat vyznam (HDTV prijmace budu rozsirene)
|
|
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
8.12.2006 4:00
FUP - Fair Use Policy - Politika Feroveho pouzivania to je
podvod na vacsinu zakaznikov. Tych 100GB dat rozratanych
na mesiac je len 39kByte[310kbit] na miesto slubovanych 3750MByte za sekundu[30000Mbps] rychlost Download + Upload dokopy to je zufale svinstvo.
Umoznit pomocou neprehladnych dodatkov len 10% vyuzitie zaplatenej sluzby to nie je fer, ale amoralne okradanie dovercivych ludi.
Neskakal by som 3 metre vysoko od radosti zo skvelej ponuky.
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
8.12.2006 10:06
ked tak citam tvoj prispevok, vdaka takym ako ty existuje FUP. Este stale ste nepochopili pointu internetu - ten nieje o nelegalnej distribucii, i ked to ponuka a neviem si predsatvit co legalneho by si stahol kazdy mesiac vyse 100G.
|
|
Lubo
Od: Lubo
|
Pridané:
8.12.2006 11:01
Tak hlavne že ty to chápeš...sa trošku zamysli, na čo asi ponúkajú tak široké pásmo? Na prezeranie stránok, sťahovanie emailov? Nebuď smiešny...tak široké pásmo je práve preto, aby si si mohol pohodlne stiahnuť to, čo chceš...a mimochodom okrem teba mi veľa ľudí vytvára úsmev na tváry s tým, že tvrdíte, že 100 GB je vela na mesiac...nooo tak pozri, pokial viem FUP zahŕňa Down + UP ... takže pokial sa budeme baviť o downloade, tak povedzme, že by sme sa do tych 100 GB zmestili (aj ked je to riadna p1čovina, pri tak širokom pasme...) no ver mi, že ak využiješ p2p sieť tak to podľa teba "obrovske" množstvo dát padne behom pár dni....takže problém nie je download ale UPLOAD...a opakujem internet NIE JE iba o prezeraní stránok
|
|
Lolofon
Od: Lolofon
|
Pridané:
9.12.2006 7:35
mne zasa vytvaraju usmev na tvari ludia, ktori dokazu zajebat dni a noci na internete, preniest neskutocne mnozstvo dat a vysledkom je akurat 100 vyhoneni mesacne nad novym pornom, namiesto toho, aby sa radsej nieco naucili, vytvorili, resp. pouzili internet na nieco prospesne :)). kazda zbytocne zajebana hodina teraz sa cloveku vypomsti v buducnosti, ked sa stretne s tymi, co ju teraz vyuzili. ale to vam dojde neskor, zvacsa, ked uz bude neskoro :))
|
|
tajny_agent
Od: tajny_agent
|
Pridané:
9.12.2006 12:32
Ja vyuzivam PC a internet na zokonalovani sa v programovani. Denne stiahnem jedno porno lebo nemam priatelku. Co vlastne teba do toho? Akym pravom vlastne ty chces dirigovat a rozkazovat a hovorit druhym co je pre nich prospesne a co nie?
Jak ty prosim ta zmyslas? Tvoje zmyslanie nema logiku. Prosim ta zamysli sa nad svojimi teoriami a prehodnot ich, a to poriadne!
Si zober ze ty a ja (a kopec dalsich) sa zrejme chceme zivit v IT sektore. Je uplne jedno kto v akom obore, podstatne je to aby sme stale vedeli viac ako je ubohy priemer IT vzdelanosti vo vyslepych castiach SR (bacov a podobne neratajme lebo potom nam priemer padne aj pod nula :) {povedane s nadsazkou} ). Takze cielom je pre mna a pre teba vedet viac jak ini. To, ze niekto vyuzje net na stiahnutie denne 10 GB (hudby, filmov, serialov, hier, porna, alebo ineho) moze byt tebe a mne jedno, pretoze my budeme ti ktorych si on ajemu podobny zavolaju o pomoc, zaziadaju o tvormu sw na zakazku, zaziadaju o reinstal windowsu a podobne. Oni budu ti co budu nam platit. Inernet a svet je krasna vec a nech si ju kazdy vyuziva ako chce a o tom je to, stale budu ludia co budu hore a co budu dole, nechcem rovnost, nechcem cervenu, chcem modru, chcem byt hore. A ty?
|
|
tajny_agent
Od: tajny_agent
|
Pridané:
9.12.2006 12:33
Prepac pisal som rychlo a vidim, ze nejake pismenka odpadli (slaba baterka, treba po 5 mesiacoch menit :) )
|
|
Dyg
Od: Dyg
|
Pridané:
9.12.2006 16:22
1.) zjavne si este dost mlady :)
2.) akym pravom ? zjavne pravom skusenejsieho. ked budes starsi a dostanes sa do spolocnosti ludi, ktori su od teba mladsi, ale zjavne toho vedia daleko viac ako ty, tak si budes buchat hlavu o stenu, preco si nestudoval viac. neber to ako kritiku, ale ako vyzvu, aby si pohol zadkom.
3.) ITaci, aj ked ja odtial tiez "pochadzam" su obycajni robosi. programatori tiez, v dnesnej dobe RAD vie programovat aj cvicena opica a windows ti nainstaluje aj necvicena. (will code html for food :).
4.) ak tvoja meta nie je kodit 8 hodin denne za nejake (v lepsom pripade) kilo mesacne, tak sa rychlo poobzeraj po niecom, co skutocne vynasa (napoveda: nie je to chodenie do zamestnania a zvacsa to ma nieco spolocne so svetom financii).
|
|
tajny_agent
Od: tajny_agent
|
Pridané:
10.12.2006 23:38
1) zaujimava dedukcia
2) jak 1), mam 23, ty?
3) programovat cvicena opica? nainstalovat windows necvicena? tak to nezijes na Slovensku!
4) co je kilo? (nevravel si ze ja som tu ten mladsi?)
|
|
Dyg
Od: Dyg
|
Pridané:
11.12.2006 1:00
2) 28
3) zijem, preto to uz davno nerobim :). to, ze je sekretarka blba a vsetko jej opravovat a nastavovat musis ty este nie je dovod na to, aby ti davali viac ako 20 litrov v hrubom.
4) kilo = 100 litrov = 100 000 Sk, ze som starsi este neznamena, ze nemoze pouzivat vyrazy z mladosti. len rozmyslat treba uz inak.
|
|
tajny_agent
Od: tajny_agent
|
Pridané:
11.12.2006 10:01
takze podla teba sa nemam spokojit zo 100 000 mesacne? :-)
Mne bude stacit 60 000,- Sk.
|
|
Dyg
Od: Dyg
|
Pridané:
11.12.2006 11:49
tak to ti potom zavidim :). ale hovori sa, ze bohati tu ti, ktorim staci malo. :)
|
|
Tipi
Od: Tipi
|
Pridané:
17.12.2006 16:26
"kilo = 100 litrov = 100 000 Sk" síce neviem presne, kto navrhol SI sústavu, ale po tejto definícii sa musí otáčať v hrobe jak ventilátor :)))))
|
|
puchino
Od: puchino
|
Pridané:
23.12.2006 16:46
Hodnotit kvalitu prace mzdou je prinajmenom primitivne... Poznam ludi ktoru robia za 15 tis. v IT ale ich znalosti prevysuju znalosti chudacikov ktori zarobia 100 tis (kilo je odjakziva 100... 100 SK nie 100 tis.) v niakej finanancenj institucii s maximalne nudnou administrativnou robotou. Ak je pre teba progrmaovanie robota vhodna pre cvicene opice tak si zrejme bol takou cvicenou opicou... Alebo aj necvicenou??? V prvom rade je to kreativna robota kde si sam programator urcuje co a ako bude fungovat a teda TVORI...narozdiel od nagelovaneho uhladneho ritolezca ktoreho jedinou pracou je ukecat niekoho falosnymi recami plnymi pretvarky a pchania sa do riti na produkt o ktory by si inak neoprel ani bicykel (toto plati pre cely financicky sektor) tak to radsej budem zarabat desatinu ale budem mat KREATIVNU PRACU programatora kde robim neustale nieco nove.... Som absolutne alergicky na chujov ktori vsetko meraju peniazmi a vyskou platu.... Ak hladam novu pracu mam na to postupnost
1. Napln prace
2. Moznost rozvijat svoje vedomosti
3. Pracovni team
4. Vyska mzdy
BTW ak zarabas sto tisic (pre teba kilo) tak rozhodne musis robit niaku vyssiu poziciu lebo dnes uz neplati ze aj bezny zamestnanec fin. sektoru zarobi nadpriemerne....Priemerna mzda v IT je vyssia ako v fin sektore... Team leader mimo SK zarobi v pohode nad 100 tis. Ak zarobis 100 tisic mimo SK tak si hlupak co nechape co sa okolo neho deje.
|
|
nobrain
Od: nobrain
|
Pridané:
10.12.2006 12:32
UVEDOM SA ZE UPLOAD>>> POVEC MI AKO UPLOADNES S UPLOADOM do 2MBS 100GB mesacne DAKUJEM.
|
|
tajny_agent
Od: tajny_agent
|
Pridané:
10.12.2006 23:39
p2p?
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.12.2006 14:46
si totalny deges teraz mas obmedzenie 10gb a staci ti to ty jeborit keket a za mesiac s 2mbs uploadnes tak 20GB jebomagor
|
|
kanady
Od: kanady
|
Pridané:
18.12.2006 13:34
Nevim, jak pocitate, ale s uploadem 2mbit/s se da pohodlne uploadovat, pokud pojedete naplno, postatne vic. pokud pojedu jen ciste teoreticky - 2 Mbit/s je 2097153 bitu za sekundu, to je 262144 byte/s tj. 256 kbyte/s. Za hodinu tedy 921600 kbyte, tj. 900 Mbyte. Za cely den je to 21600 Mbyte. za prumernych 30 dni tedy 648000 mbyte, to je tedy cca 633 Gbyte. Samozrejme nebude celou dobu takova rychlost k dispozici. Lec i kdyby byla jen tretinova, presto se dostavame na nejakych 210 Gbyte. Takze tech 100 Gbyte je opravdu desivy nepomer vzhledem k rychlostem, ktere linka nabizi.
|
|
e1
Od: e1
|
Pridané:
7.12.2006 5:47
Dobre som to pochopil, ten Livebox je bežný wifi+ethernet router? Keď áno tak to je blbosť kupovať od Orange.
Tiež škoda že tam nie je podpora HD TV pre platené filmy. Pozrieť si nejaký poriadny kinofilm doma v HD kvalite za kilečko je akceptovatelná cena. Čo sa týka toho FUP, tak 256kbps po prekročení limitu je dosť tvrdý trest. :)
Keď to bude mať verejnú IP (kľudne aj dynamickú) a rýchlo budú kopať aby to bolo dostupne pre väčšinu obyvateľov, tak služba má potenciál k úspechu, ale treba tam dotiahnúť tie detaily a hlavne znížiť viazanosť na 24 mesiacov aj s HW za 1 Sk. Ľudia keď počujú vetu inštalačný poplatok, cena za "modem" a ešte k tomu viazanosť tri roky, tak im môžete vysvetlovať že aké je to super...
|
|
orange
Od: orange
|
Pridané:
7.12.2006 10:16
musis to kupit je to specialny simplexovy prevodnik...
bez neho sa nedostanes na ich opticku siet
|
|
fiihaa
Od: fiihaa
|
Pridané:
7.12.2006 8:13
pocita sa medzi prenesene data (myslim na FUP) aj TV+telefon ? -- lebo nejak som to nepochopil -- alebo som taky blby ???
|
|
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
7.12.2006 8:37
"Uvádzané rýchlosti pripojenia k Internetu, 30 / 15 Mbps respektíve 10 / 2 Mbps sa týkajú len rýchlosti samotného pripojenia k Internetu, dáta pre digitálnu TV sú prenášané mimo tento limit."
Treba lepsie citat ...
|
|
PH
Od: PH
|
Pridané:
7.12.2006 10:07
Pre FUP platí to isté, čo pre rýchlosti prenosu dát, limit na objem dát sa týka len pripojenia do Internetu. Bolo explicitne doplnené.
|
|
morgun
Od: morgun
|
Pridané:
7.12.2006 8:20
Teda mohli trocha popremyslat nad FUP bud to dat aspon na 200GB (aj ked teraz mavam do 80GB) lebo s takou rychlostou musi byt tazke obmedzovat sa... Alebo to obmedzit na 1Mb/s ale aj tak to vyzera zaujimavo.
|
|
Slavco
Od: Slavco
|
Pridané:
7.12.2006 9:20
Morgun -za mesiac 80GB ... nuz povedz mi aky mas konekt..
|
|
Petoo
Od: Petoo
|
Pridané:
7.12.2006 11:28
ja dam za mesiac do 100GB (down+up) a to mam 2Mb DSLko od Tcom
co potom s 30Mb ?
tiez predpokladam ze tych ich 100 000 MB je taktiez down+up
|
|
Lubo
Od: Lubo
|
Pridané:
7.12.2006 12:56
Takych ludí ako ty by som po precerpaní 100GB uplne odpojil od internetu. Ja proste nedokazem pochopit co mozes robit s tym netom ked mas 100GB traffic kazdy mesiac. A take zvasty ze pocuvam on-line radio a pozeram on-line tv si nechaj pre seba, pretoze na to su urcene ine zariadenia ako pc.
A kde to vsetko ukladas ked mesacne stiahnes 100GB?
|
|
binary
Od: binary
|
Pridané:
7.12.2006 13:33
Ja napr. pocuvam aj pozeram online (lebo nemusim komerciu) a naozaj neviem co Ti na tom vadi. Pri 1024/256 DSL mam cca 70-90 GB mesacne, predsa neplatim tych 1100,- sk nadarmo(FLAT datovy + volaci program). Len by sa zisiel vyssi UPLOAD.
PS: pls SEED MORE !!!
|
|
morgun
Od: morgun
|
Pridané:
7.12.2006 14:53
Presne tak sem tam nejaky film, popripade serial mozno hra pre kamarata a s 1Mb/s nemas problem tych "100" GB presiahnut. Nehovorim, ze kazdy mesiac, 100GB som mal myslim len prvy mesiac ale nad tych 50-60 sa väcsinou drzim
|
|
Azurit
Od: Azurit
|
Pridané:
7.12.2006 14:36
Tak naco chces opticku siet do domu? Na browsovanie?
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
7.12.2006 17:59
na to, aby ked sa rozhodnem stiahnut si nejaky film ci program som to mal za par minut a nie cakat par hodin. nemusim tahat vela, co taham chcem mat ale rychlo. ostatnych ucasnikov neobmedzujes tym ako rychlo tahas, ale tym kolko toho stiahnes.
|
|
Petoo
Od: Petoo
|
Pridané:
8.12.2006 12:22
haha, trocha si si to poplietol lebo podla tvojej logiky keby som dal limit na 5kB/s ale stiahol by som 1TB tak by som vlastne setkych strasne obmedzil :))
trocha opacne nie ? ;)
|
|
Dado
Od: Dado
|
Pridané:
8.12.2006 23:31
Tak pri 5 by si stiahol max 13 GB a nie 1TB, a už ťa vidím ako pri 30Mb si dáš 5kB
|
|
Petoo
Od: Petoo
|
Pridané:
9.12.2006 10:55
hh, to bol len priklad :D
|
|
oggyn
Od: oggyn
|
Pridané:
7.12.2006 15:59
Aké zariadenia máš na mysli ? Napríklad ako by som sa na západnom Slovensku mohol dostať k českému Country rádiu ?
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
7.12.2006 16:46
Country radio: mms://netshow4.play.cz/country128
|
|
oggyn
Od: oggyn
|
Pridané:
7.12.2006 17:33
ďakujem, ja viem kde to je, ja som sa pýtal toho Ľuba, aké iné zariadenie by mi odporučil namiesto internetu...
|
|
Ľubo
Od: Ľubo
|
Pridané:
8.12.2006 7:44
Vazení pubertaci az raz vyrastiete a budete chodit do práce, budete mat zenu a deti, tak nebudete mat cas na take somariny ako to spominate.
Nemam cas sa tu rozpisovat, lebo som v práci.
Takze z toho vyrastiete, nebojte sa. A potom budete mat traffic 5GB ako ja.
|
|
Hujer
Od: Hujer
|
Pridané:
8.12.2006 8:09
ty trapny chuj, to ze si si nabuchal zenicku a musis na jej nove cizmicky za 5t robit cely den nikoho nezaujima. ci ako ked sa mas ty zle tak sa mame mat vsetci? juj aka zhoda s pojmom solidarita nacelnika Hranata Tvar.
mam traffic na mesiac zhruba 80 GB a obmedzuje ma len velkost mojho HDD, inak by som stihal aj viac. a ano, tiez chodim do prace. hold, kazdy si to vie zariadi ako najlepsie vie.
|
|
Dado
Od: Dado
|
Pridané:
8.12.2006 23:33
Máš dobrý zmysel života : "Ťahač z internetu", ach ty chuj!
|
|
mabrik
Od: mabrik
|
Pridané:
21.12.2006 7:43
Teba obmedzuje tvoje IQ.
|
|
Hujer
Od: Hujer
|
Pridané:
8.12.2006 8:22
ty trapny chuj, to ze si si nabuchal zenicku a musis na jej nove cizmicky za 5t robit cely den nikoho nezaujima. ci ako ked sa mas ty zle tak sa mame mat vsetci? juj aka zhoda s pojmom solidarita nacelnika Hranata Tvar.
mam traffic na mesiac zhruba 80 GB a obmedzuje ma len velkost mojho HDD, inak by som stihal aj viac. a ano, tiez chodim do prace. hold, kazdy si to vie zariadi ako najlepsie vie.
|
|
Dado
Od: Dado
|
Pridané:
8.12.2006 23:34
a poviem ti to aj druhý krát
Máš dobrý zmysel života : "Ťahač z internetu", ach ty chuj!
|
|
Hujer
Od: Hujer
|
Pridané:
8.12.2006 8:22
ty trapny chuj, to ze si si nabuchal zenicku a musis na jej nove cizmicky za 5t robit cely den nikoho nezaujima. ci ako ked sa mas ty zle tak sa mame mat vsetci? juj aka zhoda s pojmom solidarita nacelnika Hranata Tvar.
mam traffic na mesiac zhruba 80 GB a obmedzuje ma len velkost mojho HDD, inak by som stihal aj viac. a ano, tiez chodim do prace. hold, kazdy si to vie zariadi ako najlepsie vie.
|
|
Lubo
Od: Lubo
|
Pridané:
8.12.2006 8:58
IQ hojdací koník. K tomu nemá význam reagovat!!
Pozdrav Erika z vyvolených, ten má tiez IQ 54 ako ty!
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
8.12.2006 10:10
neprehanaj, erik ma oproti tomuto debilkovi vyssie... mozno je to dokonca jeho otec...
|
|
Dado
Od: Dado
|
Pridané:
8.12.2006 23:34
a poviem ti to aj tretí krát
Máš dobrý zmysel života : "Ťahač z internetu", ach ty chuj!
|
|
oggyn
Od: oggyn
|
Pridané:
8.12.2006 15:51
K puberťákovi mám ďaleko. Je to Tvoj problém, ako si to doma vysporiadaš... Niekto si vie nájsť čas na "somariny" aj keď má ženu a deti, niekto nie.
|
|
Klapec
Od: Klapec
|
Pridané:
12.12.2006 20:51
plne s tebou suhlasim
|
|
Igor
Od: Igor
|
Pridané:
7.12.2006 18:26
Ja zas nechapem naco je tebe sirokopasmove pripojeie do netu ? S takym pristupom ti staci dial-up! Tak bud ticho ked ti nieco ako: hdtv stream, tv stream, radio stream, online hry, world of warcraft, ragnarok a pod nic nehovori, a nevies co sa da robyt z netom!!!
Urcite si raz tyzdene stiahnes jeden mail a calujes zato 1500,- Telekomancom, co ?
Ked dorasties, a prides nato co je net a co sa tam da robit, prid !
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
7.12.2006 18:44
:-) az ty vyrasties, mozno prestanes hravat tie hry :-)
|
|
Petoo
Od: Petoo
|
Pridané:
8.12.2006 12:24
a ak ty sa zamyslis tak zistis ze hra ti spravy za mesiac hrania prenos maximalne 1GB
|
|
kua
Od: kua
|
Pridané:
13.12.2006 22:06
no ja 90 percent casu na nete hram ale v priemere 60 - 90 hod mesacne (ratam aj deti) ja vacsinou pracujem ale traffic sa pohybuje cez 5 gb mesacne
|
|
Igor
Od: Igor
|
Pridané:
7.12.2006 18:29
[ Lubo, 7.12.2006 12:56 ]: A kde to vsetko ukladas ked mesacne stiahnes 100GB?
-> Kto tu vravi s stiahnuti 100 GB dat ? Teda dat ktore mas na disku. Tu sa jedna o trafic (prenos) na linke. Ja mam ties okolo 80-90 GB mesacne prenos, ale stoho mam na disku stiahnutych tak 20 GB!
|
|
Petoo
Od: Petoo
|
Pridané:
8.12.2006 12:19
predstav si ze denne chodim do prace a este si robim aj externe VS
ja nestiahnem 100GB, to je down+up na linke
ake ine zariadenia su urcene na net-radio a online tv ? to by som rad vedel .. playstation ?
a co sa ti nepaci, ked sa ti zda ze ta takto obmedzujem daj si datovo limitovany program, ktory je casto lacnejsi a mas garantovanu rychlost
|
|
antiVISTA
Od: antiVISTA
|
Pridané:
9.12.2006 15:04
Takych ludi ako ty by som nepustil k internetu, lebo ho nevedia vyuzivat a furt sa blbo cuduju ze ako je to mozne tolko stiahnut. Dalsia vec je ta, ze teba ho*no do toho co a kolko kto stahuje a argument ze FUP je zavedeny kvoli tym co tahaju je sprostost. FUP je zavedeny preto, lebo provider chce ponukat sluzbu na ktoru nema dimenzovane linky. Asi tolko.
|
|
VISTA
Od: VISTA
|
Pridané:
10.12.2006 14:19
Nie, mylis sa. Provider by mal take linky keby chcel, FUP je zavedeny preto, lebo sociali chcu mat supermegaspeed linku, ale nie su ochotni ju realne zaplatit, tak sa uspokoja aj s lacnejsou s FUP a nadavaju po forach....
|
|
tutschnjaaack
Od: tutschnjaaack
|
Pridané:
7.12.2006 19:57
je to spolocne aj down aj up, kristepane a to sa zas mam vratit do orangeu a tvrdit, ze MODRY TROJUHOLNIK je vlastne ORANGEOVY STVOREC!?!?...navrat po polroku z Cypru do Orangeu bude tvrdy, hlavne sa zas naucit ojebavat, ako predat TRIPLEBOX:)))
Moj nazor, neni zle, ale cena tyx zariadeni??a viazanost??s tymto to O2 moc nenatru!:)
No a pri tejto ryxlosti aj keby pri agregacii 1:50, iba 100GB FUP???!! NACISTO POMIATLI!!!
|
|
samotko
Od: samotko
|
Pridané:
7.12.2006 16:10
ja taham tyzdenne 80gb no som v anglicku
|
|
mashin
Od: mashin
|
Pridané:
7.12.2006 12:42
Ten feruser 85% zakaznikou nedosiahne a tych 15% potrebuju nejak odstavit aby im nerobyli problemi. Ono je to este celkom ok . Mohli kludne bloknut P2P a este nejake ine spôsoby sosania ktore by mohli zatazovat siet .
|
|
morgun
Od: morgun
|
Pridané:
7.12.2006 14:56
myslim, ze v dnesnej dobe sa to uz dost tazko blokuje, ak si spravis nejaky http tunel
|
|
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
7.12.2006 16:54
ani to netreba, staci torrent klient ktory ti sifruje komunikaciu a mozu ti niekam vyliezt =D
|
|
Yg0r
Od: Yg0r
|
Pridané:
7.12.2006 8:43
Keby to bolo tak ako je to v chelle (verejna ipka+ziadne fup) tak by to bolo absolutne najlepsie :P ale pokial tam neni verejna adresa tak je to nepouzitelne :/ lebo to potom polovica veci nefunguje tak ako ma...
|
|
THATSMYNAME
Od: THATSMYNAME
|
Pridané:
7.12.2006 9:40
Presne tak bez verejnej, je to na ****. Vela sluzieb nefunguje potom.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
7.12.2006 9:57
Takze je to pravda, ze 100 GB za mesiac. Peem.sk ma pri 4 MB povoleny 1 GB za hodinu, t.j. 100 GB za 4 dni, tomu sa povie rozumny FUP a pri prekroceni padne na 1 den na 512 kbps a Orange na 256 kbps a nasledne na 6 mesiacov? Aky ma zmysel 10 MB net ked sa nemoze vyuzivat, este aj bez verejnej IP, to je len pekne cislo, abych na ten net nachytali par *****. V kombinacii s digitalnou TV sa to oplati, ale len na kontrolu mailu, k tomu si bude musiet clovek objednat aj normalny net.
|
|
gza
Od: gza
|
Pridané:
7.12.2006 9:58
"az" 8 ulic v BA, uzasna pilotna prevadzka. Neverejna IPcka je snad zatial najvacsim minusom.
|
|
! ! !
Od: ! ! !
|
Pridané:
7.12.2006 11:02
Neverejna Ip + po 28 february dvojnasobne ceny.DAKUJEM NEPROSIM :)
|
|
pipka
Od: pipka
|
Pridané:
7.12.2006 10:09
no ked oni chudáci maju taký slabý prístup na net ked to pri tej rychlosti rozdelia na 700 userov a neobmedzia FUP tak su uplne vyťažený a začne sa znižovať rýchlost všetkym
to je net pre niekoho kto chce rychlost ale neťahať nič len browsovať a mailovať
pri tej rychlosti 30MBit tu FUP prekročí cca za 3 - 5 dní
takže by sa to malo volať 30MB pripojenie na 3 dni v mesiaci
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
7.12.2006 10:41
kto nechce nic "stahovat" nepotrebuje 10/30Mbit internet! Pri surfovani na www.dsl.sk nezbadas, ci mas 1Mbit alebo 300000Mbit internet! Kedy si uz uvedomite, ze internet nieje uz len o stahovani z p2p, ale o sluzbach ktore cez internet funguju. Ak mam 1Mbit internet, vobec nerozmyslam nad IPTV, ale pri 10Mbit uz ano! a tam 100GB mesacne nestaci. Navyse dnes uz nieje rarita, ze pocet pc v domacnosti je shodny s poctom osob. 100GB je malo.
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
7.12.2006 10:46
Tu potom vystava otazka, ako sa bude uzivatel prihlasovat k internetu. Ak bude v tom routri nejake meno/heslo, tak si moze kludne kupit 2 konta. Prenesie 100GB, nahlasi sa na druhe konto. Moze preniest (za 2nasobnu cenu) dalsich 100GB atd. Ja si myslim, ze by mali priniest dalsiu sluzbu, kde by mali limit zvysit za viac penazi.
|
|
Hala Balla
Od: Hala Balla
|
Pridané:
7.12.2006 11:04
Zalozit server nehrozi nice hahaah
|
|
orange
Od: orange
|
Pridané:
7.12.2006 10:15
Este zabudli napisat ze dom ktory sa chce pripojit musi zaplatit zo spolocneho 30000SK do vrecka orangu...
na schodzi vam to nepovedia a usmievaju sa ze vsetko je free a potom spravca domu v tichosti posle peniazky z uctu a tesi netiku zdarma...
na par miestach sa ale mandarinkovia popalili a dom ich poslal aj s ich poplatkom do <>
|
|
fero
Od: fero
|
Pridané:
10.12.2006 21:06
Pocuvaj, Ty "orange", napis sem presne ulicu a cislo vchodu, ktory Orangeu zaplatil za to, aby tam mohli vojst a tak isto sem napis, kde Orange vyhodili za to, ze od nich pytal "poplatok"!
Ak to nevies, tak sem nepis take PICOVINY, KTORE SA VOBEC NESTALI A ANI NESTANU, Ty jebo!!!
|
|
JedenZmala
Od: JedenZmala
|
Pridané:
7.12.2006 11:03
Mne sa toto od orange velmi páči, len škoda že mám ešte asi 18 mesiacov viaznosť so ST DSL, ale nevadí, vždy som mal sen mať takmer garantovaný net na fakt vysokej úrovni a vyzerá to že orange sa to podarilo. Dostať 30Mbit do domacnosti je super.. dúfam že ten ORANGE čo tu vypisuje to nemyslel vážne s tou 30tis sumou,lebo ja som z RD v NR a toľko zato nedám nikdy. Ale každopádne sa mi to páči. Mať 30MBit doma, ťahám torrenty, dc++ workujem online, hrám online bez jednej chybičky. Ak to bude do 2000sk mesačne, beriem to hneď. Len je druhá otázka kedy to bude dostupné v NR. A trochu ma zarazilo že načo je to v Pieštanoch, veď to je dedinka jak hovado a maju 30MBit net k disp. hmm
|
|
Klix
Od: Klix
|
Pridané:
7.12.2006 11:37
Dedinka s Arabmi. ;-)
|
|
Pepan
Od: Pepan
|
Pridané:
7.12.2006 14:34
Kamo ja som tiez z NR a vravim ti ser na orange mame tu v NR fasa net:Rýchlosť Vašeho pripojenia je 11325.4 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 1415.7 KB/sec (Kilobytov za sekundu). Moja momentalna ryxlost a hrabe sa to az do 2300KB/sec..Nitranet jasna volba pre NR za 500 kacek..Dufam ze to precitas a poucis sa lebo dat viac ako 500 za net mesacne je bullshit :D
|
|
Piestany
Od: Piestany
|
Pridané:
7.12.2006 18:35
haha
|
|
URLmaniac
Od: URLmaniac
|
Pridané:
7.12.2006 18:44
ak ti nestaci 30tisic ludi a z toho pekna cast bohatych arabov, tak je dedinka aj nitra :)
|
|
Piestany
Od: Piestany
|
Pridané:
7.12.2006 19:45
haha
|
|
Od:
|
Pridané:
8.12.2006 14:20
vidim to tak ze v piestanoch je vysia zivotna uroven ako v nr
|
|
Dĺžku aspoň 3 znaky
Od: Dĺžku aspoň 3 znaky
|
Pridané:
7.12.2006 11:17
Aktualna rychlost pristupu na net by mala byt podla clanku 10 / 2 Mbps.Na optiku to nie je boh vie co.Hlavne ten vystup.
|
|
Klix
Od: Klix
|
Pridané:
7.12.2006 11:32
Ufff - 100GB je dost maaaalo... ale konecne sa na Slovensku pohli lady tusim. Ale este stale slabo - nas provider v Brne - 8/4Mbit za 999Kc mesacne, ziadna agregacia, garantovana rychlost a ziadne FUP. Mesacne robime bezne cca 800GB aj viac (oboma smermi) :-)
|
|
gza
Od: gza
|
Pridané:
7.12.2006 12:02
no prosim, Orange by si mal ^ prispevok precitat :D
|
|
marduk
Od: marduk
|
Pridané:
7.12.2006 14:04
Hej, prečíta si a zasmeje sa, lebo Brno nerovná sa SR, serieme na nich, to nie je konkurencia. Tu sme na Slovensku, toto je pre niektorých krajina neobmedzených možností - ako mať za málo muziky veľa peňazí.
|
|
chmod +X
Od: chmod +X
|
Pridané:
7.12.2006 13:57
a tebe to asi nejebe? vies co dnes stoji garantovany 1Mbit?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD GARANTOVANYCH 8Mbit za 999Kc? ty si vazne asi v inej sfere, na SVK stoji 1mbit cca 12 000
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
8.12.2006 10:22
jebe tebe... ceny sa menia s velkostou nakupu celkoveho konektu. Ja si pamatam ako som kupoval mega za 24tisic... mmt nakupujem za 6tisic.... a v cechach je nakup este lacnejsi dokonca aj pre suflikanta maleho providera... bol som na jednej konferencii pred troma rokmi a tam uz v tedy platil miestny maly operator 20tisic za 10Mbit - garant bez obmedzeni. Rozdiel je v tom, ze tam lacno nakupuju, ale net predavali 3x drahsie ako ja tu na SR - ironia... a co sa tyka telekomunikacnych sluzieb, kukni sa na pobuku v CZ a akcie ake tam maju, vsak u nas na slovensku je doslova tretia svetova oproti CZ.
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
9.12.2006 22:55
chlapci, sa mozete schovat :)
7. 145894 MB 1668291 MB 1807023 MB
8. 255456 MB 2310039 MB 2512010 MB
9. 201891 MB 1696672 MB 1864915 MB
10. 101575 MB 877427 MB 948384 MB
11. 111965 MB 424555 MB 507594 MB
to za 357 mesacne s DPH :)) a na slovensku ;)) - rupkki
|
|
mafek
Od: mafek
|
Pridané:
11.12.2006 22:13
chmod je to pravda.. pozri sa na www.netbox.cz a potom ta asi ten usmev prejde.. Ja sobne byvam v brne uz rok a platim za ten pomalsi konekt od netboxu 4Mbit download / 1,5Mbit upload 565Kc/mesiac. no flame pls.
|
|
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
8.12.2006 4:12
Vidite Slovac nefandite si ze sa lady pohli lebo hned za hranicami sa z naseho superrychleho internetu smeju.
To musime byt vzdy totalne zdierani? Uz tym hajzlom z Orange nedam zarobit ani korunu navyse za takyto pristup. Zoberem radsej Telefonicu alebo Tmobile a internet od Peemu, nez by som dal zarobit takymto hajzlikom co si uz myslia ze maju monopol.
|
|
crusty
Od: crusty
|
Pridané:
7.12.2006 12:33
všetci tu nadavate na FUP..a pritom -Ako pre server DSL.sk uviedol Peter Tóth, hovorca spoločnosti Orange, Orange neplánuje FUP aplikovať počas pilotnej prevádzky. ...no ale čo potom tí čo sa pripoja po pilotnej prevádzke :)
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 12:41
tak to je hned vidiet co sa tu zisla za klientela.... "sosky" posrane... cest vynimkam.
No co to len moze byt za k...ta co potrebuje domov "silene GIGA" za mesiac... co cucas?! same filmy a ine kraviny aj to co nepotrebujes... nic ine chlapci moji.
|
|
mcbaran
Od: mcbaran
|
Pridané:
7.12.2006 13:07
ale veď 100 GB je dosť ja za mesiac stiahnem asi max 10 GB ale niekedy proste sekera vystrelý a bum mám tam 200 GB inak ja mám propojenie okolo 12Mb/s a nemám fup síce nemám verejnú IP čo ma sere ale je neomedzený a platím s dotáciou niečo cez 200 Sk podľa mňa je to moc drahé ak by to zlacnili bolo by to super a ani tých 100 GB by nevadilo.
A inak na optiku je to dosť že slabota 10/2 to aby som musel mrtne dlho čakať na to kým niečo niekam pošlem
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 13:42
to je ina "pesnicka".
Vobec nemam nic proti takemuto traffic-u - raz za cas proste neni pomoci (aj u mna) ked treba!
Tyka sa to typkov ako niekde vyssie pisali o nejakych beznych 80-100GB "dole" predpokladam domov a "urcite vsetko co stiahne skutocne potrebuje..."
|
|
Karol
Od: Karol
|
Pridané:
7.12.2006 13:30
Zobud sa, je skoro rok 2007. 100 GB je dnes malo. Take picoviny, akoze sosky a podobne vyrazy to je ako co? Kto je soska? Ten kto stiahne nad 100 GB mesacne? A ked stiahnem 95 GB uz nie som soska? Kde je presne ta hranica v MB, aby som vedel kedy uz som soska...
Neprimerane datove limity su len neschopnost providera postavit svoju infrastrukturu riadne a navrhnut odpovedajuce ceny alebo jednoducho zdieranie zakaznika.
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 13:58
a co ze je 2007? ake hranice? o com to trepes?
Neprimerane datove limity a FUP su mozno u niekoho neschopnost providera ale vo väcsine pripadov je to len odpoved na buzny co nerobia nic ine len tahaju 24hod vkuse aj to co absolutne nepotrebuju alebo chces povedat ze potrebuju? daj priklad co take dolezite asi moze kazdy mesiac niekto s takou "spotrebou" doma tahat/potrebovat.
Nazvi si to ako chces ale ja (a nielen ja) som za podobne obmädzenia.
Mimochodom - Pomaranc, Telekomunista ci dalsi su charitativne organizacie? neviem o tom.
|
|
chmod +x
Od: chmod +x
|
Pridané:
7.12.2006 14:00
By The Way si predstav ze seedujes na niakom trackeri ako priklad torrentbytes a nevsimnes si ze nemas limit na UP XDDDDDDDDDDDDDDD
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 14:24
tak ked sa neviem vmestit do koze tak dam nejaky rozumny flat.
|
|
morgun
Od: morgun
|
Pridané:
7.12.2006 15:09
nj tak si stiahni napr nejaky serial Family guy 5serii + prave sa vysiela 6., The Sopranos tiez okolo 6 serii, Heroes, Prison break, 4400, stargate + nejaky ten DVD film a mas to. Je toho vela na tahanie a to nehovorim, co sa tym "zivia" alebo na tom zarabaju hry maju bezne aj nad 1 DVD
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
8.12.2006 10:26
dobre, tak vieme co si stiahnes... a kedy to stihas pozerat? sak to zdravi clovek nie je schopny stihnut... a ked mi povies ze to mas na tri mesiac dopredu, tak co tahas potom tie dalsie dva? si robis zasoby uz na rok 2200???
|
|
chmod +x
Od: chmod +x
|
Pridané:
7.12.2006 13:59
Presne tak v dnesnej dobe to je ukrutne malo cca za 8 hod " neratam up" mas spravenych pri tej linke 100Giga :)
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 14:27
eswte stale cakam, ze tu niekto napise nejaky rozumny priklad, preco potrebuje domov 100GB mesacne?
|
|
kubko
Od: kubko
|
Pridané:
7.12.2006 14:51
trosku kvalitnejsia IPTV, povedzme 16 Mbps, 100 GB ti staci na 14 hodin pozerania, cize 30 minut denne.
uz vies naco?
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 16:00
hmmm,...tak toto je ozaj "kurva rozumny" argument....
|
|
Feather_Light
Od: Feather_Light
|
Pridané:
7.12.2006 23:03
Erdedy, 100GiB/mes. je pre ludi co vedia vyuzit internet dost biedny limit, mam 1M/256K flat a moj priemer/mes. je cca 200-300GiB. Vacsina znamych P2P sieti a torrentov funguju systemom ber-daj, uzivatel tychto sluzieb ma vsetko bezplatne ale nie zadarmo, t.j. ked uz za sosanie neplati ani korunu aspon tym ze spravidla musi zdielat cast obsahu svojho HDD prispieva k popularite a navstevnosti tychto serverov, moj ratio(pomer)Down/Up je cca 1:3, na 1 downloadnuty MiB pripada 3MiB uploadnutych. Jednoducho taham to co chcem, a kazdeho je prd po tom na co mi to je. Ja sa ta pytam naco je obsah internetu taky rozsiahly, ked ho aj tak za cely zivot nemas sancu si prezriet?
P.S.: Datove limity vedu k obmedovaniu slobodneho pristupu k informaciam, vytvaraju skupinu obmedzenych ludi, ktorych neznalost prave poskytovatelia IT vyuzivaju na vlastne obohatenie v podobe napr. plateneho stahovania videa, obrazkov a zvoneni do mobilov, audia, programov, updatov za $$, pritom to mozu mat vsetko bezplatne, iba nevedia ako...
|
|
Feather_Light
Od: Feather_Light
|
Pridané:
7.12.2006 23:07
Erdedy, 100GiB/mes. je pre ludi co vedia vyuzit internet dost biedny limit, mam 1M/256K flat a moj priemer/mes. je cca 200-300GiB. Vacsina znamych P2P sieti a torrentov funguju systemom ber-daj, uzivatel tychto sluzieb ma vsetko bezplatne ale nie zadarmo, t.j. ked uz za sosanie neplati ani korunu aspon tym ze spravidla musi zdielat cast obsahu svojho HDD prispieva k popularite a navstevnosti tychto serverov, moj ratio(pomer)Down/Up je cca 1:3, na 1 downloadnuty MiB pripada 3MiB uploadnutych. Jednoducho taham to co chcem, a kazdeho je prd po tom na co mi to je. Ja sa ta pytam naco je obsah internetu taky rozsiahly, ked ho aj tak za cely zivot nemas sancu si prezriet?
P.S.: Datove limity vedu k obmedovaniu slobodneho pristupu k informaciam, vytvaraju skupinu obmedzenych ludi, ktorych neznalost prave poskytovatelia IT vyuzivaju na vlastne obohatenie v podobe napr. plateneho stahovania videa, obrazkov a zvoneni do mobilov, audia, programov, updatov za $$, pritom to mozu mat vsetko bezplatne, iba nevedia ako...
|
|
apeliX
Od: apeliX
|
Pridané:
7.12.2006 18:32
co vam setkym ***** akoze 100gIga za mesiac ?? ja neviem ja mam 4megbity a taham akoze dost furt nejake videjka bolbosti...a uplne stahnem z maesiac tak 15 giga... nechapem trapkovcov co vypravaju ze kuakju telku na nete blboSTIII akoze tahaju uplne kraviny co vobec nepotrbuju a neviem kukat filmy cez net ci jaka kravina .. uplne blbost ... len to kukaju ze su In... akoze 100giga za mesiac t COOO.//chalan na lanke ras stiahol 30 giga za mesiac a to sme ho uplne isli dobit ... uplne ze 100giga :D:D NOOB
|
|
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
8.12.2006 4:28
Ty si este zabrzdenejsi nez ERDEDY pozeram. Gratulujem ti k tomu ze tvoj internet provider ma v tvojom zadku navrtany ropny vrt na ktorom sa pekne nabaluje. Ved 15Giga za mesiac to mas uzasnych 50kbit rychlost v priemere. To ze ani netusis co to je tahanie, Staticka IP alebo vacsie objemy dat neznamena ze aj druhi chcu byt taky zaostali ako ty. Nech si kazdy taha kolko chce a rychly internet neznamena hned ze ho vyuziju sw pirati. Naozaj keby si poriadne precital okolite prispevky, zistil by si na co sa to da vyuzit. A co takto more online sluzieb s vacsim prensoom dat, ktore tu neboli spomenute? Napr. Google maps, Google Earth, Live koncerty online ktore su dnes uz beznou sucastou zivota, ... Ked chcem od niekoho kto mi slubuje rychlost 30mbit naozaj tuto rychlost tak to neznamena ze chcem machrovat alebo kazde rano stahovat najnovsiu piratsku verziu Makrosrot Windoz Hlista s Aerosoplom, ta mi je ukradnuta. ..
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
8.12.2006 9:30
KukoFS: - to je co FileSystem, ci FaS?
S tym primitivizmom je to tak trosku naopak... by som povedal - Ty si precitaj okolite prispevky... "min 90% sos"
A k tomu co uvadzas ako priklad - povedz naco Ti je tolko dat napr. na GoogleMaps/Earth? stahujes/lepis si doma zemegulu?
Tie on-line koncerty este jaks-taks berem ale povedz - si taky sileny konzument vsetkeho bordelu co sa da na nete najst?
Nepovedal by som.
Ja uz len zopakujem co tu napisal niekto vyssie - nepotrebujem 200GB datovy limit, potrebujem taku linku aby som nemusel dlho cakat.
Pre tych co tu furt melu o nejakych filmoch DVD apod. - viete chlapi ja neverim, ze v nasich koncinach je este stale biedna ponuka v pozicovniach - ano mozno ma niekto z Vas problem ist do pozicovne pozicat porno ale to je jeho problem - potom si musi honit pri kompe a sledovat ci nepresvihol limit...
|
|
Lubo
Od: Lubo
|
Pridané:
8.12.2006 12:59
Erdedy to o čom tu tý plácaš to fakt nemá chybu :D....mne to pomaly príde tak, ako by si ty bol poskytovatelom širokopásmového pripojenia a tebe niekto, znižoval rýchlosti...žijeme v 21 storočí a moj pohlad na 100 GB mesačne je jednoznačny..je to malo, či už ich využijem alebo nie. Pri dnešných kapacitách diskov heh no dobre...stale sme v rovine, že na čo mi je 100 GB .. ja som si myslel, že komunita ľudí využívajúcich takéto pripojenia nebud zastancom providera ale práve tejto komunity. No ale tu je viac ako polka ludi za to, nech ešte aj tých 100 GB znížia však čo je to málo. Pozri ja stiahnem možno 10 - 20 GB je mi šumienka či viac alebo menej tu ide o ine a ak si ma nechopil...tvoja vec.
No a čo sa týka toho honenia pri porne...kto honí, honí, kto nehonil bude honiť a kto tvrdí, že nehoní, honí najvia bracho a je jedno či pri nete alebo nad časakom z roku 123
|
|
Lubo
Od: Lubo
|
Pridané:
8.12.2006 13:32
Erdedy to o čom tu tý plácaš to fakt nemá chybu :D....mne to pomaly príde tak, ako by si ty bol poskytovatelom širokopásmového pripojenia a tebe niekto, znižoval rýchlosti...žijeme v 21 storočí a moj pohlad na 100 GB mesačne je jednoznačny..je to malo, či už ich využijem alebo nie. Pri dnešných kapacitách diskov heh no dobre...stale sme v rovine, že na čo mi je 100 GB .. ja som si myslel, že komunita ľudí využívajúcich takéto pripojenia nebud zastancom providera ale práve tejto komunity. No ale tu je viac ako polka ludi za to, nech ešte aj tých 100 GB znížia však čo je to málo. Pozri ja stiahnem možno 10 - 20 GB je mi šumienka či viac alebo menej tu ide o ine a ak si ma nechopil...tvoja vec.
No a čo sa týka toho honenia pri porne...kto honí, honí, kto nehonil bude honiť a kto tvrdí, že nehoní, honí najvia bracho a je jedno či pri nete alebo nad časakom z roku 123
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
8.12.2006 17:20
Lubo:
Ja viem, ze to co placam chybu nema....
Skusim Ti to vysvetlit - mna vlastne len zaraza, ze sa tu vyrojilo hned "kilo" odporcov a mudrlantov co na nieco (stale nikto z nich nenapisal nic skutocne rozumne - nejake serialy apod. bykoviny su mi/nam poniektorym ukradnute...) potrebuju vyse 100GB a toto im nestaci. Tak ked nestaci tak ho nekupuj a co teraz...? Chod inde...
Ja tiez flaknem za mesiac tak max. 10-20GB (niekedy ale len 5GB) ale hovorit o tom, ze ja alebo podobny sme nejaky dementi a nedokazeme vyuzit internet naplno je taka kokotina ako ked niekto dajme tomu "bohaty stary paprda" kupi baworaka 750, nikdy nemal nehodu lebo chodi od prirody "opatrne" nie zbytocne pomaly/nie zbytocne rychlo atdblabla... a potrebuje take faro len aby mohol ked treba predbehnut druhych paprdov na zigulakoch - to znamena, ze to auto nevyuziva naplno? Co to vlastne znamena? - ze ma to auto drat jak kokot, sak som za to zaplatil majland (a to auto na to ma) a jazdit nebezpecne a obmedzovat ostatnych ucastnikov (ako niektore hovada aj na daleko slabsich vozoch)?
Ja osobne mam v p...i ci je to Orange alebo iny ale jedno viem isto ceny su nejak nastavene (myslim, ze celkom primerane dnesnemu celoplosnemu trhu) a keby bol sefko takeho podniku niekto z "nich" urcite by milosrdne rozdaval - sak berte kolko chcete... mna to nic nestoji... to urcite...
No uz som sa vyhonil tak uz koncim...
|
|
fox
Od: fox
|
Pridané:
6.10.2007 11:56
sam si si odpovedal: ,,neviem, nechapem,,. a to chces aby boli vsetci taky,co nevedia a nechapu a nechcu pochopit
|
|
binary
Od: binary
|
Pridané:
7.12.2006 13:48
Ano som leecher ale co koho do toho co cucam ci odosielam ak tym neporusujem ziadny zakon? Ja som len za vyuzitie toho za co platim.
A pri DSL to je zdieranie.
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 13:59
a Ty dalsi - co tu pleties ake zakony - posielaj si kludne staru mater aj faxom...
|
|
binary
Od: binary
|
Pridané:
7.12.2006 14:04
ale no dychaj zhlboka a relaxuj
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 14:14
z mojim dychom je vsetko v poriadku.
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 14:15
z mojim dychom je vsetko v poriadku.
|
|
erdedy
Od: erdedy
|
Pridané:
7.12.2006 14:16
zjavne s mojou mysou to tak nieje....
|
|
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
8.12.2006 4:34
skor s tvojou myslou bude problem kardinalny.
|
|
wassago
Od: wassago
|
Pridané:
7.12.2006 14:00
Najviac mi vadi ta neverejna IP adresa ktora bude asi na 98% podla info co som pocul... inac by bolo vsetko ok, hlavne na progaming kvoli pingom by som to bral... ale pokial nebude verejna ip tak bye bye, a myslim ze vela ludi ktory si to chcelo kupit us len kvoli tej neverejnej ip cke povie ze ee...
|
|
LOL
Od: LOL
|
Pridané:
7.12.2006 14:44
mne sa len paci ako sa kazdy vykruca z tej otazky CO TAHAS A NACO TO POTREBUJES? Pletu sa tu zakony a dristy , ved sa vyjadrite naco to tak STRASNE potrebujete ked sa za to bijete? hmm? a to ze seedujes je argument jak delo...
|
|
majo
Od: majo
|
Pridané:
7.12.2006 14:50
vies kto taha 100GB a seeduje a atd? no predsa somraci co nemaju zivot! Cele dni to len pri pc sedi a sonduju kde je najdu navacsiu ()vinu na stiahnutie.... jeden den druhy den treti den a chlapec stiahol stiahol 25GB ale zabudol popri tom na to, ze za dverami je aj daco ine ako net. Chlapci ste sa este nespamatali z toho ze na SVK mame 1-2MB linky?
|
|
apelix
Od: apelix
|
Pridané:
7.12.2006 18:35
majo presne si to vythiholl TO SU PROSTE LUUUZY .... TAHAJU TAHAAJU A NEVEDIAA COOOO NOOBs
|
|
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
8.12.2006 4:48
No vidite vy traja ORANGUTANI DEFORMOVANI, vy ste najlepsi priklad toho primitivizmu, ktory tu najviac kritizujete. TO ze niekto pouziva P2P siete neznamena ze je hned sosna alebo zlocinec. To je ale mimo zony vasich schopnosti chapania. Takisto ked niekto chce dostat slubenych 30mbit/15Mbit to neznamena ze sa musi hned vyzliekat donaha pred imbecilmi ako ste vy, aby ste mu mohli kecat do toho ci ona ma pravo na nieco take alebo nie. A mozno je zivot za dverami prave to o com snivate pri vasich zabrzdenych linkach a mozgoch, a co nikdy nespoznate na rozdiel od tych co budu mat rychly internet a stahovanim 1DVD hocicoho na rozdiel od vas stravia len 30 minut a mozu ist za zivotom kdezto vy budete o zivote este stale snivat ked oni uz budu v posteli cerpat sily na dalsi krasny den, zatial co vy budete stale sediet a dufat ze dnes este dotiahnete to DVD lebo vam to s 1Mbit linkou potrva skromnych 12 hodiniek.
|
|
h_b
Od: h_b
|
Pridané:
8.12.2006 14:45
taham serialy, filmy, hry. necumim na telku ale pozrem si to co ja chcem. skusam nove hry ci stoja za nieco. je to sice nelegalne ale ked uz to na tom nete tak sa nebudem hrat na svatuskara a sradostou to stiahnem. a keby ludia tak nestahovali tak pochybujem ze by tu orange ponukal optiku do domu
|
|
h_b
Od: h_b
|
Pridané:
8.12.2006 14:56
taham serialy, filmy, hry. necumim na telku ale pozrem si to co ja chcem. skusam nove hry ci stoja za nieco. je to sice nelegalne ale ked uz to na tom nete tak sa nebudem hrat na svatuskara a sradostou to stiahnem. a keby ludia tak nestahovali tak pochybujem ze by tu orange ponukal optiku do domu
|
|
Frmol
Od: Frmol
|
Pridané:
7.12.2006 15:26
A kde to je v Trnave????
|
|
Sulejman
Od: Sulejman
|
Pridané:
7.12.2006 15:37
SI ROVNO DAJTE CHELLO EXTREME s verejnou dyn Ip a rovnakymi prenosovymi rychlostami bez niejakeho FUP a Tv.
ORANGE NEVERIM !!!
|
|
hendyman
Od: hendyman
|
Pridané:
7.12.2006 15:50
Kedy to bude v Kosiciach?
|
|
(((Boko)))
Od: (((Boko)))
|
Pridané:
7.12.2006 16:03
ta akoze kto ma 1-2Mb linky ja nie
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 3695.6 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 462.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
A to som doma a taham south park:)
|
|
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
7.12.2006 18:33
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 48.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 6.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu). // a to som doma a mám pustené ICQ :D
|
|
Neaul
Od: Neaul
|
Pridané:
7.12.2006 19:21
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 9548.5 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 1193.6 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
To som doma taktiez ;)
|
|
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
8.12.2006 4:56
No chlapci uprimne zavidim. :) Chcel by som doma nieco taketo maskrtne a chutnucke ale Orange si povedal ze oni mi to nedaju. Jejich smola ;D
|
|
Igor
Od: Igor
|
Pridané:
7.12.2006 18:20
pri pripojení z DSL od Slovak Telekomu príkaz "ping www.six.sk" udáva minimálne 9 ms. -> No ja mam ping priemer 25ms a obcas aj cas poziadavky uplynul :-(
Ale tym FUP-om to dorazili. Tych 100 GB by ma mozno ani netrapilo iked pre HDTV je to zalostne maaaalo! Ale to ze ma potom sharpnu z 30 MEGA na 256 KILO je TOTAL BRUTAL !!!! -> Takze nic stoho. Ale myslienka to bola dobra ..len skoda ze tu tam hore zas domrvili !
Este tak keby to dali na 1MB zo je len 1 tridsatina z povodnej rychlost, tak to prezujem, ale toto je sila !
To ako keby mi sharpli napr 1MB DSL na 2kilo ! To dial-up je rychlejsi !
TOTO JE TEDA SVINSTVO !
|
|
apelix
Od: apelix
|
Pridané:
7.12.2006 18:37
OMG vysvetli mi co mas s kukania trapnych filmov :D:D uplne luuuzy .. ked si cem kuknut film ceknem kamarata on zdy maa a da mi to .... uplne noobs seci velmi cu kukat TELKU HIGH DEFINTION a uplne lamyy...
|
|
L@KY
Od: L@KY
|
Pridané:
7.12.2006 19:38
A čo myslíš , ten tvoj kamoš to odkial má ... ?
|
|
ApelixGanjaFarmer
Od: ApelixGanjaFarmer
|
Pridané:
8.12.2006 4:54
No moj kamos to chodi bravat dovideo pozicovne :D
|
|
Igor
Od: Igor
|
Pridané:
7.12.2006 18:29
pri pripojení z DSL od Slovak Telekomu príkaz "ping www.six.sk" udáva minimálne 9 ms. -> No ja mam ping priemer 25ms a obcas aj cas poziadavky uplynul :-(
Ale tym FUP-om to dorazili. Tych 100 GB by ma mozno ani netrapilo iked pre HDTV je to zalostne maaaalo! Ale to ze ma potom sharpnu z 30 MEGA na 256 KILO je TOTAL BRUTAL !!!! -> Takze nic stoho. Ale myslienka to bola dobra ..len skoda ze tu tam hore zas domrvili !
Este tak keby to dali na 1MB zo je len 1 tridsatina z povodnej rychlost, tak to prezujem, ale toto je sila !
To ako keby mi sharpli napr 1MB DSL na 2kilo ! To dial-up je rychlejsi !
TOTO JE TEDA SVINSTVO !
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
7.12.2006 18:52
Ak chces tahat HDTV denne z internetu tak ta sluzba naozaj nebude pre teba. Kup si pripojenie za 10,000 mesacne, potom ti to mozno pojde.
Televizia od Orangu ide iba z ich serverov, nie z internetu, preto jedine ta moze ist mimo ich FUP.
|
|
L@KY
Od: L@KY
|
Pridané:
7.12.2006 19:41
10 000 ?? Ty kde žiješ.
Napríklad v KE je Antik ktorý má rýchlosť okolo 10Mbps za za nejakých 600Sk. A to radšej ani nechcem vedieť čo môže byť v BA.
Alebo v Česku je ADSL2+ od Volný , tiež 10Mbps bez FUP.
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
7.12.2006 20:31
kde zijes ty? vies kolko dokazes stiahnut 10Mbit linkou za mesiac? 3TB !!!
A teraz mi povedz, kto mi da tych 3TB bez FUP, alebo bez toho ze bude taka agregacia ze ti to pri plnom tahani neskor poleze v radovo stovkach kilobitov??
Ako tu uz niekto pisal, garant 10MBit by stal podstatne viac ci sa ti to paci ci nie. Vsetko okrem toho limitujes bud cez FUP, alebo sialene vysokou agregaciou.
Alebo provideri typu Antik sa tvaria aku ti daju linku, ked ides na speedmeter alebo tahas maly subor ti to ide rychlo, ale ked chces stiahnut viac tak ti automatisky velmi spomalia dlho trvajuce downloady. Dakujem nechcem.
To ja radsej budem mat tych 30Mbit vkuse do okamihu kym presvihnem tych 100GB.
|
|
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
8.12.2006 4:32
Zobud sa defekt. Daruj si niekedy vylet do zahranicia [ a to nemyslim Bulharsko, Iran, alebo Kongo] napr. Cechy alebo Holandsko, ci Finsko a mozno sa zobudis ked uvidis ze tam okradanie zakaznikov ani zadaleka nie je brane ako samozrejma vec nie ako tu na Slovensku. Tu ked sa jeden ozve ze to je malo tak ho ostatni zadupu do prachu namiesto aby mu pomohli ziadanim viac.
|
|
Neaul
Od: Neaul
|
Pridané:
7.12.2006 19:18
Co ja viem 100GB je velmi malo ... fakt, ze mojou linkou toho pretecie mesacne omnoho viac ... nieco okolo 400-500GB (sharovacie programy to istia) ... a net mam 10240/2048, len neviem, ci tam je potom ten rozdiel taky citelny ... nebudem tahat film 10 minut, ale 3 minuty ...
|
|
aaggii
Od: aaggii
|
Pridané:
7.12.2006 19:22
tak rychlost by sa mi zisla, ten fup je zrazajuci (do konca mesiaca by som prezil tak mozno z 1 mbit a nie nebodaj 6 mesiacov z 256) nastupuje doba hdtv a na to taky fup nebude urcite stacit, uz len ked si chcem stiahnut nejaky dokument v hd tak neviem neviem, inac by som bral
|
|
fú...
Od: fú...
|
Pridané:
7.12.2006 19:32
kua...šak za 50 rokov to bude aj na celom území SR..
|
|
hehe
Od: hehe
|
Pridané:
7.12.2006 22:26
Ale za 50 rokov budem mat 75 rokov (ak sa dozijem) :)
|
|
TUTSCHNJAAACK
Od: TUTSCHNJAAACK
|
Pridané:
7.12.2006 19:58
je to spolocne aj down aj up, kristepane a to sa zas mam vratit do orangeu a tvrdit, ze MODRY TROJUHOLNIK je vlastne ORANGEOVY STVOREC!?!?...navrat po polroku z Cypru do Orangeu bude tvrdy, hlavne sa zas naucit ojebavat, ako predat TRIPLEBOX:)))
Moj nazor, neni zle, ale cena tyx zariadeni??a viazanost??s tymto to O2 moc nenatru!:)
No a pri tejto ryxlosti aj keby pri agregacii 1:50, iba 100GB FUP???!! NACISTO POMIATLI!!!
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
7.12.2006 20:36
Keby bolo viacero k**ov ako ty co by pri agregacii 1:50 tahali naplno, mal by si asi tak 6MBit linku. Vlastne ani nie, pri takej rychlej linke a agregacii iba 1:50 bez FUP by si musel platit ovela viac ako tych 7 stovak mesacne. :-)
|
|
OmeGa
Od: OmeGa
|
Pridané:
7.12.2006 21:19
Mozno sa ten Orange umudry a to fup zvysi mozno dokonca aj zrusi. tak by sa zachoval normalny provider. Tych 30Mb je fajn ale koho je co zaujima niekoho kolko ja stahujem. za 1 den dam 1GB (768kb/s) a to fakt nestahujem nejak extra.(mozno 2-3 mp3ky denne)mam fup na 1 den nastaveny prave na 1GB po polnoci sa resetuje. Nesom ziadna soska ale normalny multimedialny obsah netu to 100GB da hned.
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
7.12.2006 22:29
mna zaujima kolko tahas! preco? lebo ak tahas vela tak mi spomalujes linku za ktoru si platim rovnako ako ty. a ja sa nenecham takymi smejdami obmedzovat a financne dotovat ich zalohovanie internetu!
jedine riesenie pre tych co chcu vela tahat je povedzme ak by platili 700Sk za 100GB, 1200Sk za 200GB, 1500Sk za 300GB alebo tak podobne...
|
|
OmeGa
Od: OmeGa
|
Pridané:
7.12.2006 23:47
Ja vidim riesenie aj v zlacnovani netu pre teba, daj si nejaky program za ktory budes platit menej. ked sa ti nepaci, tak si daj datovo obmedzeny lacnejsi net. jak hovorim nesom soska. co stahnem aj pouzijem. Mp3 pocuvam, to ze si raz za tyzden stiahnem 1 film (naposledy doba ladova 2 500MB) ten 1GB som prehnal. ale tych 500/700MB dam denne. Nemusite hned nadavat, koli mne urcite pomalsi net nemate... ten co mam ja nemate.
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
8.12.2006 11:11
mne by prave ten net od orangu vyhovoval.
ak stiahnete cca 700mb denne, mate mesacne 20GB, co je este stale velmi daleko od limitu 100GB. takze ok, ospravedlnujem sa ak sa Vas moj predchadzajuci prispevok dotkol.
stale si ale myslim ze za 30mbit a 100GB limit je 700Sk (v testovacej prevadze), ale aj tych 1400Sk v ostrej ferova cena. este donedavna som platil chello plus za 2400SK a myslim ze viac ako 20GB mesacne som nestiahol. Ak niekto stiahne 500GB uz bud znizuje kvalitu pripojenia ostatnych, alebo ho ostatni dotuju.
|
|
Petoo
Od: Petoo
|
Pridané:
8.12.2006 12:29
ano, cenovo je to velmi zaujimava ponuka
zalezi len ake sluzby budu v nej zahrnute
(st/dyn IP, ne/verejna IP, blokovane porty, ...)
|
|
wow
Od: wow
|
Pridané:
7.12.2006 21:34
Nech daju no-limit a T-Com skrachuje :P uz len to natahat, co by trvalo rok a mame novy monopol = ORANGE :D:D:D
|
|
mh604
Od: mh604
|
Pridané:
7.12.2006 21:42
keby dali v orange limit 10TB, aj tak by to niektorym stahovacom nestacilo..... radsej si sem tam stiahnite trenky....
|
|
JozkoLeecher
Od: JozkoLeecher
|
Pridané:
8.12.2006 4:57
Ked pojdes okolo tak si stiahnem tvoje aby som za pobavil
|
|
mh604
Od: mh604
|
Pridané:
8.12.2006 21:35
a mozno ty odides s dlhym................nosom
|
|
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
8.12.2006 7:29
no mozme sa akurat sprtat v nose ze vychodniari??????????
cca 5 rokov
|
|
Acrobat Reader 8.0
Od: Acrobat Reader 8.0
|
Pridané:
8.12.2006 7:56
a ako viete, ze sledovanie digitalnej TV sa bude ratat do trafficu? moj ISP to ma tiez a nerata sa to.
|
|
Hujer
Od: Hujer
|
Pridané:
8.12.2006 8:24
aj tak Vas ojebu jak naivne cicinky, lebo je to Orange a to vypoveda same za seba.
|
|
dsfset
Od: dsfset
|
Pridané:
8.12.2006 9:46
presne tak ako pises.
|
|
judr
Od: judr
|
Pridané:
8.12.2006 18:11
A ako to, ze Orange ponuka CT1 a CT2 v digitalnej kvalite? Autorske prava asi ich velmi netrapia rovnako ako UPC... Len aby sa potom neukazalo, ze podpisete zmluvu na tri roky a po 3 mesiacoch sa dozviete ze preca len CT1 a CT2 nemozu ponukat (a to teda nemozu:)
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
8.12.2006 22:04
ako vies ze v digitalnej kvalite?
mozno to chytaju ako analog a len cez siet samozrejme posielaju digitalne - ale digitalnu kvalitu to v tomto pripade mat nebude.
|
|
judr
Od: judr
|
Pridané:
8.12.2006 22:33
Aj keby to bol analog nic to nemeni. Iba zeby Orange splnial tuto podmienku: "Výjimku tvoří pouze někteří slovenští provozovatelé televizního kabelového rozvodu, kteří jako členové "kabelových asociací" mají oprávnění vysílat na Slovensku programy ČT1 a ČT2 na základě smlouvy EBU s Českou televizí." (https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/dk.php)
|
|
judr
Od: judr
|
Pridané:
8.12.2006 22:57
Takze vyzera, ze preca len vsetko je OK. Podla "Trade&Technology - distributora kart CT "...Pro Slovensko platí jediná výjimka: Programy České televize je možno oficiálně příjímat v kabelových sítích, které jsou členy slovenské kabelové asociace SAKT. Pro příjem programu TV Prima tato výjimka neplatí. "
Overil som si to a ORANGE je clenom SAKTu (http://www.sakt.sk/sindex.htm). Takze mozu legalne ponukat CT1 a CT2. Sorry za zbytocny topic.
|
|
meff
Od: meff
|
Pridané:
8.12.2006 23:15
LOL. Velmi som sa pobavil na niektorych prispevkoch. Podla mna nejde o to kolko mesacne kto stiahne. Je to osobna vec kazdeho. Ide o to, aby sme na CELOM Slovensku mali slusny, rychly a lacny internet. Mozem skonstatovat, ze to zatial tak NIE JE.
|
|
Mongol
Od: Mongol
|
Pridané:
8.12.2006 23:44
sa mylis kamos, ja taky mam za 5 kil, neobmedzeny, p2p nonstop, rychlost 5-7 mbit priemerne
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
9.12.2006 0:35
mylis sa. kym budu existovat ch..i ktori mesacne stiahnu stovkty gigabajtov a platit rovnako ako bezni uzivatelia tak tu lacny rychly net nebude...
|
|
Mongol
Od: Mongol
|
Pridané:
9.12.2006 21:12
hadam viem aky net mam, za 15 min mam film z torrentu...
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
9.12.2006 22:38
asi nevies. lebo si pisal ze mas 5-7mbit a my sa tu bavime o 30. nemyslis ze je to "trosku" viac?
|
|
neos
Od: neos
|
Pridané:
9.12.2006 0:29
Kto si mysli, ze za 1400 Sk moze neobmedzene vyuzivat rychlost 30Mbit/s je BLBEC, ak vezmeme do uvahy, ze garantovany 30Mbit v BA moze stat asi 30 000..
To je zdielane pripojenie a 1 soska nemoze mat 30Mb/s len pre seba za tie prachy.
Tolko teoria, v praxi tu FUP Orange asi neaplikuje, mozno casom na par vybranych debilov s traficom v 100-vkach GB.
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
9.12.2006 0:37
konecne jeden rozumny nazor.
|
|
chmod +x
Od: chmod +x
|
Pridané:
9.12.2006 14:38
1Mbit garantovany stoji cca cez 10 000sk, garancka na 30Mbit " zahranicie bude drahzsia :) "
|
|
neos
Od: neos
|
Pridané:
9.12.2006 23:31
V KE ho mozes mat za 5k pri odbere 1Mbit, alebo aj menej. No a v BA musi byt konektivita este lacnejsia. Najviac ti cenu ovplyvni uz len asi to, ako ju dostanes od ISP k sebe.
|
|
chmod +x
Od: chmod +x
|
Pridané:
9.12.2006 14:40
a je mozne ze dostanes 30Mbit len SVK :DDDDDDDD a zahranicie budes mat 20KB :PPPPP ... srandujem
|
|
chmod +x
Od: chmod +x
|
Pridané:
9.12.2006 14:41
a je mozne ze dostanes 30Mbit len SVK :DDDDDDDD a zahranicie budes mat 20KB :PPPPP ... srandujem
|
|
Mongol
Od: Mongol
|
Pridané:
9.12.2006 21:13
BLBEC si ty
|
|
wassago
Od: wassago
|
Pridané:
9.12.2006 8:29
Pisem som na info orange .... ohladom verejnej /neverejnej IP adresy a odpoved ? :
Vazeny zakaznik,
dakujeme Vam za prejaveny zaujem o nasu info sluzbu.
Potvrdzujeme, ze v ramci sluzby Orange Homebox - Domaci internet sa ucastnikom prideluje dynamicka verejna IP adresa.
Takze ludze... cool :)
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
9.12.2006 17:31
ja som sa pytal podobne, ale na mna sa vysrali...
stale je totiz otazne kde je ta dynamicka verejna ipcka - ci ju dostane kazdy pocitac pripojeny k liveboxu alebo len samotny livebox a pc dostane neverejnu cez NATko. Ak tam bude NAT je potrebne vediet ci bude podporovat UPNP, staticky port-mapping, staticke dhcp adresy pre ipcky za natkom a podobne. a ci livebox podporuje dyndns...
|
|
wassago
Od: wassago
|
Pridané:
9.12.2006 18:23
Jj asi tak ... btw, ja som ten mail pisal asi 3 dni dozadu, alebo 4 ... :) , myslim ze ked us bude mat to nat, tak bude mat aj to upnp, bola by to inac dost blbost...
|
|
joel
Od: joel
|
Pridané:
13.12.2006 2:09
mohol by som sa informovat aky je rozdiel ked sa prideli dynamicka verejna IP adresa? ake veci mi potom cez net nepojdu? mam v tom gulas....dik
|
|
Mino
Od: Mino
|
Pridané:
9.12.2006 15:00
to su podvodnici
|
|
karol
Od: karol
|
Pridané:
9.12.2006 18:30
ta TV je vysielana ako DVB-C?
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
13.12.2006 14:05
nie, ako IPTV
|
|
???
Od: ???
|
Pridané:
9.12.2006 19:30
Co je to na tom obrazku? :D
|
|
bača
Od: bača
|
Pridané:
10.12.2006 8:03
Speedmeter
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1781.8 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 222.7 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
wifi neobmedzene za 350 s dph my uplne postacuje
nech sy to pojebu ti buzeranti!!!
|
|
tomo
Od: tomo
|
Pridané:
10.12.2006 14:55
a to mas aky net ??? skadi si ?? OKRES plsss
|
|
kraken
Od: kraken
|
Pridané:
10.12.2006 15:56
ked chces porovnavat wifinu a optiku tak si nato dost zle ... je tam sice fup, ale je to v dl 15x(+) rychlejsie jak to co mas ty, a o uploade asi ani nehovoriac...... a us VOBEC nehovoriac o pingoch. A keby si to chcel znasobit cena * rychlost... tak pomerovo je natom orange o "nieco" lepsie jak tvoja uber wifina
|
|
Neaul
Od: Neaul
|
Pridané:
10.12.2006 17:42
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 9453.2 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 1181.7 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Bez FUPu
Nemam optiku a ani mi nechyba mojim hlavnym problemom je to, ze ci nieco taham, alebo nie, denne mi prejde mojim PC cca 25GB dat a nemam zapnute sharovacie programy, bezia mi cisto iba aplikacie
Moje posledne udaje z PC
Online 1 den 3:51
Odoslanych 18,418,307 kb
Prijatych 6,937,819 kb
A to mi bezia iba niektore zakladne aplikacie a nieje to share program.
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
10.12.2006 18:02
teraz neviem ci ta akoze mame pochvalit ci lutovat.
robis aj nieco ine okrem sedenia za pc a nahravania dvdciek?
kvoli takymto k...om su potom tie pripojenia tak drahe.
|
|
Neaul
Od: Neaul
|
Pridané:
10.12.2006 21:43
to je o tom co sa snazim povedat ... PC bezi sam ... ja za nim sedavam, tak max 2 hodiny denne a mam nenormalny traffic
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
10.12.2006 23:18
aha, ak tomu rozumiem tak nevies z coho ten trafic je? potom sorry..
vprvom rade si skontroluj ci nemas virusy - mozno niekto cez teba rozosiela spam, alebo robi utoky na servere.
alebo nemas skype? ak mas verejnu ipcku tak pri skype cez teba ostatni telefonuju a ty o tom ani nevies. skus zavriet skype a pozri ci trafic zmizne.
ethereal by ti tiez mohol ukazat co za trafic to je..
|
|
Traffic
Od: Traffic
|
Pridané:
11.12.2006 18:27
Suhlasim s tebou!!Internet je na to !!Co ma ma kdo obmedzovat 25GB dennne je to ok. A ked platim niekomu do gagora .Tak chcem aj služby a ne ojeby!!A na trhu si treba vybrat!!
|
|
Traffic
Od: Traffic
|
Pridané:
11.12.2006 18:30
Tebe ho asi platia rodičia alebo si naletel v minuloročnej akcie od niektoreho providera!! a dostal si comp za 1 SK a teraz nadavas pre co je to take drahe lebo ti to ani nechce ist a este kolko budes platit mesiacov.!!
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
11.12.2006 21:44
:-) za prve platim za net cca 1900Sk (chello). za druhe, plati mi ho robota, takze je mi viac menej jedno co to stoji a notebook mam firemny. a za tretie uz treti rok nie som viazany :-))
napriek tomu si stojim za svojim nazorom. pretoze vela ludom je ta suma privelka a kvoli tym co stahuju stovky gigabajtov su pripojenia zbytocne drahe. kto chce tolko tahat mal by platit viac...
|
|
uhm
Od: uhm
|
Pridané:
11.12.2006 1:56
ty si proste debil. Normalny ludia maju na tie "normalne aplikacie" tzv server
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
11.12.2006 11:47
Zdravim, po dlhsom hladani na internete som nasiel toto: http://www.creeo.net/icy-tv/sk/index.php
Ide o softver pre digitalnu televizu, velmi zaujimavy design a autori tvrdia ze je IP TV kompatibilny. Zatial existuje vo verzii beta, ktorej funkcnost nie je obmedzena, obsahuje vsak prvky, ktore zabrania jej dlhsiemu pouzitu. Napriek tomu sa mi to velmi pacilo! Bolo by zaujimave, keby sa to dalo pouzit s orange telkou.
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
11.12.2006 13:09
Zdravim, po dlhsom hladani na internete som nasiel toto: http://www.creeo.net/icy-tv/sk/index.php
Ide o softver pre digitalnu televizu, velmi zaujimavy design a autori tvrdia ze je IP TV kompatibilny. Zatial existuje vo verzii beta, ktorej funkcnost nie je obmedzena, obsahuje vsak prvky, ktore zabrania jej dlhsiemu pouzitu. Napriek tomu sa mi to velmi pacilo! Bolo by zaujimave, keby sa to dalo pouzit s orange telkou.
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
11.12.2006 13:22
Zdravim, po dlhsom hladani na internete som nasiel toto: http://www.creeo.net/icy-tv/sk/index.php
Ide o softver pre digitalnu televizu, velmi zaujimavy design a autori tvrdia ze je IP TV kompatibilny. Zatial existuje vo verzii beta, ktorej funkcnost nie je obmedzena, obsahuje vsak prvky, ktore zabrania jej dlhsiemu pouzitu. Napriek tomu sa mi to velmi pacilo! Bolo by zaujimave, keby sa to dalo pouzit s orange telkou.
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
11.12.2006 13:44
Zdravim, po dlhsom hladani na internete som nasiel toto: http://www.creeo.net/icy-tv/sk/index.php
Ide o softver pre digitalnu televizu, velmi zaujimavy design a autori tvrdia ze je IP TV kompatibilny. Zatial existuje vo verzii beta, ktorej funkcnost nie je obmedzena, obsahuje vsak prvky, ktore zabrania jej dlhsiemu pouzitu. Napriek tomu sa mi to velmi pacilo! Bolo by zaujimave, keby sa to dalo pouzit s orange telkou.
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
11.12.2006 14:06
Zdravim, po dlhsom hladani na internete som nasiel toto: http://www.creeo.net/icy-tv/sk/index.php
Ide o softver pre digitalnu televizu, velmi zaujimavy design a autori tvrdia ze je IP TV kompatibilny. Zatial existuje vo verzii beta, ktorej funkcnost nie je obmedzena, obsahuje vsak prvky, ktore zabrania jej dlhsiemu pouzitu. Napriek tomu sa mi to velmi pacilo! Bolo by zaujimave, keby sa to dalo pouzit s orange telkou.
|
|
Steve
Od: Steve
|
Pridané:
11.12.2006 20:59
:D :D :D Ahahaha :D :D :D
Čaute all :) ...
Pri niektorých príspevkoch som sa riadne zasmial, nad niektorými som aj pokrútil hlavou v smere zprava doľava, pri iných zhora dole :D ... Proste bolo tu viacero argumentov, jak +sových, tak -sových :D ...
Idem k veci :) : ...
Keby som nemal taky "piece of shit" net ako mám(firma "ecce" www.ecce.sk), tak by "hento čudo" od ORANGE bola ŠUPA, až na pár tých -sových bodov, ako ver. IP, 6mesačný pokles na 256kbps(sux xD) a hlavne ten limit(pre niekoho je 100GB veľa, pre iných málo :D) ... Niekto tam chcel stále nejaké "dôkazy" načo by nám to bolo :D ... Vyjadrím sa k tomu:
1., Je to súkromná vec= Teba do toho PRD :D ... Ale aby si sa nehneval, tak Ti poviem pár príkladov :) ...
2., S tým mojím SH*T netom dám mesačne 6-7GB+/-(a to iba vďaka tomu, lebo Tí DMNTI si dali FUP 500MB, potom mal byť ich internet "http://ecce.sk/?module=fairuse" Citujem: "Po presiahnutí tohto objemu dát sa z pripojenia stáva dátovo neobmedzené, avšak zdieľané s ostatnými užívateľmi, ktorí svoj objem dát už presiahli. Rýchlosť už nie je garantovaná, agregačný pomer je približne 1:20.", ale nakoľko im asi spadla huba, lebo im ľudia veľa sťahovali(sám som mal zo začiatku 10-20GB/mesačne bez problému a to som mal krásnu plnú 1024kbps linku dole, a to cez prázdniny som ráno zapol PC, a spustil: 2x Azet, BitTorrent, ICQ, SKYPE a popri tých all veciach som si kľudne hral STEAM CS a latency 12-20!!! :D ), tak teraz zaviedli "sprísnenú agregáciu", kde po prekročení 10xnásobku paušálu idem na tú spomínanú "sprísnenú agregáciu" kde idem do 50kbps ... SUUUX!!! :D ).
3., Ak si k tým cca 20GB/mesiac pripočítaš ďalšie p2p programy, nejaký ten film, pár mp3, ako tu bolo spomínané a kopu iných vecí, ktoré sa pri takej linke dajú nádherne rýchlo DWNLoadnúť, tak tých 100GB je fakt málo :) ...
Na druhej stránke, načo si dávať taký rýchly net, keď ho nemieniš využívať ako niektorí, ktorí tam písali, že či tým ostatným "sosákom" hrabe a pod. To si potom fakt daj nejaký lowspeed net, alebo v dnešnej dobe klasiku 1024kbps a máš pokoj ^^ ...
Tak: "Ži a nechaj žiť ..." a "Každý sme iný ..."
Majte sa, čaute sa a neukameňujte ma xD ^^
PEACE :)
|
|
Steve
Od: Steve
|
Pridané:
11.12.2006 21:06
:D :D :D Ahahaha :D :D :D
Čaute all :) ...
Pri niektorých príspevkoch som sa riadne zasmial, nad niektorými som aj pokrútil hlavou v smere zprava doľava, pri iných zhora dole :D ... Proste bolo tu viacero argumentov, jak +sových, tak -sových :D ...
Idem k veci :) : ...
Keby som nemal taky "piece of shit" net ako mám(firma "ecce" www.ecce.sk), tak by "hento čudo" od ORANGE bola ŠUPA, až na pár tých -sových bodov, ako ver. IP, 6mesačný pokles na 256kbps(sux xD) a hlavne ten limit(pre niekoho je 100GB veľa, pre iných málo :D) ... Niekto tam chcel stále nejaké "dôkazy" načo by nám to bolo :D ... Vyjadrím sa k tomu:
1., Je to súkromná vec= Teba do toho PRD :D ... Ale aby si sa nehneval, tak Ti poviem pár príkladov :) ...
2., S tým mojím SH*T netom dám mesačne 6-7GB+/-(a to iba vďaka tomu, lebo Tí DMNTI si dali FUP 500MB, potom mal byť ich internet "http://ecce.sk/?module=fairuse" Citujem: "Po presiahnutí tohto objemu dát sa z pripojenia stáva dátovo neobmedzené, avšak zdieľané s ostatnými užívateľmi, ktorí svoj objem dát už presiahli. Rýchlosť už nie je garantovaná, agregačný pomer je približne 1:20.", ale nakoľko im asi spadla huba, lebo im ľudia veľa sťahovali(sám som mal zo začiatku 10-20GB/mesačne bez problému a to som mal krásnu plnú 1024kbps linku dole, a to cez prázdniny som ráno zapol PC, a spustil: 2x Azet, BitTorrent, ICQ, SKYPE a popri tých all veciach som si kľudne hral STEAM CS a latency 12-20!!! :D ), tak teraz zaviedli "sprísnenú agregáciu", kde po prekročení 10xnásobku paušálu idem na tú spomínanú "sprísnenú agregáciu" kde idem do 50kbps ... SUUUX!!! :D ).
3., Ak si k tým cca 20GB/mesiac pripočítaš ďalšie p2p programy, nejaký ten film, pár mp3, ako tu bolo spomínané a kopu iných vecí, ktoré sa pri takej linke dajú nádherne rýchlo DWNLoadnúť, tak tých 100GB je fakt málo :) ...
Na druhej stránke, načo si dávať taký rýchly net, keď ho nemieniš využívať ako niektorí, ktorí tam písali, že či tým ostatným "sosákom" hrabe a pod. To si potom fakt daj nejaký lowspeed net, alebo v dnešnej dobe klasiku 1024kbps a máš pokoj ^^ ...
Tak: "Ži a nechaj žiť ..." a "Každý sme iný ..."
Majte sa, čaute sa a neukameňujte ma xD ^^
PEACE :)
|
|
nobody
Od: nobody
|
Pridané:
11.12.2006 21:54
nikto ta kamenovat nebude, kazdy ma pravo na svoj nazor.
bolo to tu spominane niekolkokrat, ale kedze 30 mbit garant linka stoji providera aj cez sto tisic, tak bud budes mat net zdielany a z tych 30mbit pojdes mozno max. 5, alebo budes mat FUP a 30 prakticky garant, pretoze ked niekto tych 100GB presiahne tak ho omedzis.
a to je to co mi vyhovuje. vela stiahnut nepotrebujem, 100GB bohate staci ale hlavne ked budem chciet nieco vacsie stiahnut nemusim cakat par hodin, ale to budem mat za par minut. pri lowspeed internete co spominas by som cakal par hodin.
|
|
Steve
Od: Steve
|
Pridané:
11.12.2006 21:12
No, prosím ...
Ten debilný net to aj 2xkrát UpLoadol :D ...
(BTW aha:
"Rýchlosť Vašeho pripojenia je 39.1Kbps(Kilobitov za sekundu) alebo tiež 4.9KB/sec (Kilobytov za sekundu)."
NO COMMENT ^^)
|
|
oufaa]
Od: oufaa]
|
Pridané:
25.1.2007 12:06
<a href= ></a> [url=][/url]
|
|
sikuy]
Od: sikuy]
|
Pridané:
17.3.2007 19:43
<a href= ></a> [url=][/url]
|
|
chleba
Od: chleba
|
Pridané:
11.12.2006 22:29
100GB!!!!!!!! to posrali riadne, dufam ze sa tie hodnoty este trochu pomenia
|
|
*gogo*
Od: *gogo*
|
Pridané:
12.12.2006 8:09
Ja mam net 40 mbit UP a 40 mbit DL ! no tiez OPTIKA !
No mam tiez FUP ! a to taketo ze : od 12:00-23:00 mozem stiahnut 600 mb ! a od 23:00-12:00 mozem kolko vladzem !
A co som urobil rekord takze ten cas od 23:00- do - 12:00 som stiahol a uploadol 380 gbajtov ! ja si myslim ze slusne :D
A ked orange garantuje ze cely den sa moze stahovat a pri takej rychlosti ! ta neznam isto kazdy prekroci tu rychlo a jak tam uviedli ked prekroci niekto 4xkrat 100 gb ! tam mu mozu spomalit na 6 mesiace na 256 kb/s ! tak to je akoze JEB lebo slovaci su CHAMTIVI ! takze ne ASI spomalia ale na 100 % takze to je somarina !!!
|
|
palo
Od: palo
|
Pridané:
12.12.2006 16:36
Je uz vobec niekto pripojeny na tu Optiku? Nejake prve skusenosti?
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
12.12.2006 23:15
ja nie a ked na mna budu na info@orange.sk dalej sr*t, tak sa na nich tiez vy... volal som na hotline ohladne blizsich technickych detailoch liveboxu ale blondina na hotline nevedela vobec nic. tak som asi 2 krat pisal mail na info@orange.sk a ziadna odpoved. tak sa na nich aj ja vy*, nech si ten net strcia niekam hlboko ked sa takto spravaju k zakaznikom...
|
|
Vnd
Od: Vnd
|
Pridané:
13.12.2006 14:35
Ja som tam pisal 2x a vzdy mi slusne odpovedali a dozvedel som sa co som potreboval
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
14.12.2006 0:00
bud si mal stastie, alebo jednoducho na tvoju otazku vedela odpovedat aj nejaka blondina.
ja som sa pytal asi moc technicky, tak na mna zvysoka ... :-(
|
|
mental retard
Od: mental retard
|
Pridané:
13.12.2006 1:29
chlapci moji, vsetci ste lakomi sedlaci.
niekto je len proste strasne netrpezlivy a nechce cakat ani sekundu naviac, kym sa mu nacita stranka, 10mb/2mb je za tu cenu uplna bomba...ked ste ako ja a zmestite sa do 100 GB mesacne...
len niektory curaci maju vsetko firemne a odpadla by im ruka keby mali zaplatit zo svojeho. tak sa prosim Vas uz konecne zobudte a uvedomte si tu rychlost a cenu.
splachuje to nielen male firmicky s vyhodnymi ponukami ale posiela CHELLO do smradlavej pice....
LAKOMI SEDLAAAACI z POSLEDNEJ VILAAAZE NA VYCHODE KU VAM TO ANI NEPRIDE LEBO TAM STE LEN PSOV NECHALI STRAZIT a ZA 7000 MESACNE BYVATE NIEKDE V PODNAJME V BLAVE.
UZ SA TESIM NA PONUKU OD ORANGU a vilaznici drzte hubu a vratte sa naspat do psej matere odkial ste prisli !!!!
|
|
mental retard
Od: mental retard
|
Pridané:
13.12.2006 1:58
Mna by len jedna vec zaujimala, ako jeden kokot pisal ze stiahne 100 gb za tyzden ci za den, ze ci si ty curak vobec videl alebo pocul alebo vyuzil tie data co stahujes. alebo si len napichany z toho ze mozes STAHOVAT a co najviac do poslednej pojebanej koruny vyuzit neobmedzene stahovanie.
lebo by si mal potom hlavu ako televizor keby si mal tie data spracovat....
vsetci len picujete a ste najmudrejsi ale pre bezneho uzivatela je to super ponuka, ked na to nemas ..chod do pice..ked mas uz lepsie riesenie ...drz picu a budz rad.
a ked si z tej najposlednejsej vilaze tak mozno v 2030 bude pripojka aj u teba ty hovne!!
Sedlacikovia,malomestania,vilaznici,deformovane ksichty, co bratranec jebal najebany sesternicu, halllooooo.
neotvarajte si tie chrapy smradlave a back the fuck up...
lopata,kulturny dom, hrable , hnoj, miesacka....
nechcel by som....
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
13.12.2006 9:51
ty uz tolko nefetuj, skodi ti to...
|
|
h_b
Od: h_b
|
Pridané:
13.12.2006 16:50
aky srandovny prispevok
|
|
moja dedina
Od: moja dedina
|
Pridané:
13.12.2006 18:57
tipicky blavacky fetacik co mu uz z toho jebe...
|
|
mental retard
Od: mental retard
|
Pridané:
19.12.2006 13:17
Typicky ty sedlak, ani nevies po slovensky.
ale u vas je to mozno tipicki...
|
|
moja dedina
Od: moja dedina
|
Pridané:
13.12.2006 18:57
tipicky blavacky fetacik co mu uz z toho jebe...
|
|
joel
Od: joel
|
Pridané:
13.12.2006 2:11
mohol by som sa informovat aky je rozdiel ked sa prideli dynamicka verejna IP adresa? ake veci mi potom cez net nepojdu? mam v tom gulas....dik
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
13.12.2006 12:51
Cely FUP je kravina. 100Giga je malo pri takomto pripojeni. Ja patrim medzi stabilnych tahaco a toto je shit...
|
|
velky brat
Od: velky brat
|
Pridané:
13.12.2006 15:56
FUP 100 GB je podla mna dost. Mna zaujima hlavne rychlost netu. Nejde vecer nic v telke, stiahnem si film za par minut. o tom to je. a nie mat mesacny limit 1 TB ale 1024/512 linku. to mi je na ****, ked film budem tahat 24 hodin. mne napr staci mesacne:
3 diely serialov = 3x350 MB= 1050 MB
2 filmy tyzdenne = 2x4x1400 MB= 11 200 MB
1 hra mesacne = max. 8,5 GB
maily,webka, icq, stream radio = cca 5 GB
dokopy: 25 750 MB
nieje co riesit. Viac toho ani nestihnem pozriet aj keby som tahal 500 GB mesacne. druha vec ze to ani nemam kam ulozit.
|
|
velky brat
Od: velky brat
|
Pridané:
13.12.2006 15:57
no a v robote urcite spravim traffic 10-15 GB mesacne.
|
|
wtf?
Od: wtf?
|
Pridané:
14.12.2006 21:47
vam uz dobre j3b3.. 100gb je malo.. ked budes napr denne pocuvat 10h radio cez net v dobrej kvalite tak tych 30gb uleti vpohode.. a taky 'oWneri' co maju 4mb linku a stiahnu 15gb mesacne.. urcite.. ma doma 64kb a je stastny, ze moze aspon tych 15gigz... sa uvedomte.. a ked sme uz pri tom.. preco nemozem poslat aj 1000 gb cez p2p??? ak povedzme sam robim hudbu alebo natacam 'dokumentarne' filmy?? omfg sa zobudte.. je to malo a FUP je p1covina..
|
|
ShodanN
Od: ShodanN
|
Pridané:
15.12.2006 1:05
FUP ma opodstatnenie, proti typom co si daju zaviest rychli internet a potom ho rozvedu pre 50 ludi a zacnu na tom pekne zarabat ...... napr.
|
|
marvin
Od: marvin
|
Pridané:
15.12.2006 22:29
lenze 100GB je aj pre jedneho malo v porovnani z rychlostou. vsak s rychlostou 2Mbit/s stiahnem 60GB za mesiac a to mam denny limit 2GB. s 10Mbitmi musim limit 100GB presiahnut za necele 2 dni takze to je riadne chudobne...mali by to zmenit lebo pridu o zakaznikov:D napr. o mna
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
16.12.2006 0:24
Preco by prisli? Este ziadnych nemaju :-)))
teraz vazne. teraz mas 2mbit a stiahnes 60gb. otazka: kolko platis mesacne? menej ako 700Sk?
a skus mi vysvetlit preco by malo byt horsie za 700Sk 10mbit alebo za 800 30mbit s limitom 100GB, ked tych 100GB pri terajsom tvojom pripojeni ani nestiahnes?
osobne si myslim ze by mali dat sancu ludom stiahnut viac GB, ale za priplatok - kto chce viac tahat, nech viac plati. vacsine tych 100GB bude stacit...
|
|
marvin
Od: marvin
|
Pridané:
20.12.2006 11:55
platim 400sk mesacne
|
|
qwerty
Od: qwerty
|
Pridané:
16.12.2006 0:29
den otazok skoncil, konecne som sa dozvedel ze pocitace nebudu mat verejnu ipcku, tu bude mat iba livebox a ostatni budu pripojeni cez NATko.
ale opat neodpovedali na dalsiu velmi jasne polozenu otazku - bude router podporovat UPNP??? dnes to zvlada hocijaky bezny router, ale asi sa odpovedi zamerne vyhli lebo to asi livebox nezvlada. nie je o tom nic v manuale a na net forach som cital ze podobny livebox to nema :-(
static port forwarding je zbytocne komplikovany nastavovat pre vela programov co potrebuju verejnu ipcku, naviac niektore ak nemaju priamo verejnu ip podporuju len upnp a nic ine...
|
|
slado
Od: slado
|
Pridané:
16.12.2006 13:43
Viete niekto vysvetlit nevzdelancovi ako som ja, co pre mna vyplyva z toho, ze len livebox bude mat verejnu ip adresu a ja budem za NAT, su tam nejake obmedzenia, co sa tyka plnohodnotneho vyuzivania internetu. V ramci sieti p2p budem aktivny? Vzdialene prihlasenie bude fungovat? Vdaka
|
|
nechapajuci
Od: nechapajuci
|
Pridané:
16.12.2006 10:17
Ja stale neviem pochopit, ako moze niekto pre svoju vlastnu sukromnu potrebu natahat mesacne cez 100GB ? Stiahnut 8 serii serialu zabera cosi cez 50GB, to akze chcete povedat, ze popri zamestnani/skole stihnete pozriet mesacne 8 serii ?
To potom musite byt uzasni studenti/zamestnanci, ktori chodia do skoly/prace len odsediet a huraa domov stahovat.
Dalsia mozna pricina nedostatku 100GB na mesiac je, ze je v dnestnej dobe IN machrovat co ja mam za net a zasobovat serialmi/hrami/pornom vsetkych kolegov, ktori maju podobne vyuzitie volneho casu ako som vyssie spominal. CO key si ten net dal kazdy ? stiahnem 20 GB - dam dalsim X vymenou za ich 20 GB. en ono clovek by musel poznat aj iny svet nie len 2X2 metre okolo pocitaca.
Ak niekto chce prevadzkovat vecsi server na pripojeni ktore je urcene PRE DOMACNOST, tak to ho rovno ja mozem niekam poslat.
Taktiez firmy, ktore v dnesnej dobe potrebuju tak rychle pripojenie asi nebudu pouzivat tuto sluzbu, pretoze je pre nich vrcholne nevhodna.
O pocuvani radia cez net a HDTV len tolko.. preco chce nejaky "kvazi programator", ktory kedze robi soft na zakazky a sedi si cele dni na vajciach pred monitorom doma a cele dni sa nudi tak lacny net, ktory pouzivaju aj ludia, ktori doma cele dni nevysedavaju a net nieje ich kancelariou ?
ak si niekto plati 10tisic mesacne za kancelariu kde klepe do klavesnice preco by ste si vy nemohli zaplatit aspon 5 tisic za vasu virtualnu pracovnu ? Vy sa totiz chcete prizivovat svojim "profesionalnym" vyuzivanim internetu na ludoch, ktori si nanho idu najst nejaku informaciu / video ( a na to bohate 100GB mesacne staci).
|
|
Eyvindr
Od: Eyvindr
|
Pridané:
18.12.2006 0:10
No neviem, ja som skor nazoru ze bohate staci aj pomalsie lacnejsie pripojenie, aj tak ma clovek vsetko do 2och dni stiahnute ( to hovorim extrem, neviem ci som niekedy tak dlho vobec jeden film tahal, zvecsa to je tak do 8 hodin ak taham nieco starsie). Staci vedeit ako na to. Ty co tahaju 100+ Giga vedia ako, ty co nie nevedia, a asi ani nikdy nebudu vediet. A ked na to nahodou raz pridu, budu sa chytat asi za hlavu ze to nevedeli skor.
Teraz k tomu ze co je v 100 giga za mesiac. Ja osobne televizor nepozeram, nemam chut na stare filmy s dabingom ked mozem pozerat nove v originalnom zneni. Takze:
5 filmov tyzdenne po 1.4giga
8 novych casti z roznych serialov za tyzden kazda po 300mega
Len toto da dokopy 37 giga donwloadu, kedze to taham cez P2P tak ratajme s aspon 1/4 uploadu, a taktiez nie som svina a co stiahnem nechavam seedovat aspon na 3/4 z mnozstva co som stiahol. Dostavam sa na nejakych 40 giga ak neseedujem a nieco okolo 70giga ak seedujem.
A to v tom nie su zahrnute ostatne vecy ktore spominali uz aj ludia vyssie.
No a chcel by som este dodat ze tych 5 filmov a 8 serialov to tolko pozeraju moji rodicia v telke tyzdenne. Ja som student a mam ovela viac casu. Osobne sledujem pravidelne asi tak 15 serialov a nieco okolo 10 filmov tyzdenne. ( to je v priemere 3 hodiny pozerania denne, mozno uz az trosku extrem ale ani zdaleka nie sialenstvo ).
Mam megove DSLko a pocitac malokedy vypinam. Troskou matematiky vypocitame ze ak by som tahal na maximum, co pri hrbe torrentov skoro stale taham dokazem za 20 dni online stiahnut okolo 200 giga a uploadnut 50 giga. Jedinym problemom je moj provider Slovanet ktory sa akosi velmi rad vyhovara na agregaciu a potom sa mi stava ze mi speedmeter ukaze rychlost pripojenia 5 KB/s.
...
|
|
wtf?
Od: wtf?
|
Pridané:
18.12.2006 1:36
co sa tyka toho, ze si to niekto zavedie domov a potom to bude zdielat svojim susedom neni velmi realne.. ak teda v orangi nepracuju uplny vymetenci.. ti co sa vyznaju vedia o com hovorim..
jediny problem preco zaviedli FUP je to ze nemaju dost cash na tolko trafficu.. keby tuto technologiu zaviedol Tcom alebo chello tak tam ziaden fup neni.. toto je len snaha 'maleho' providera prerazit.. osobne radsej pockam na adsl2/adsl2+...
|
|
roboboy
Od: roboboy
|
Pridané:
18.12.2006 13:06
Znie to dobre..skoda,ze k nam do novych zamkov sa to dostane mozno v roku 2055..takze to budem mat za tu asi dvojnasobnu cenu :))
|
|
rad
Od: rad
|
Pridané:
19.12.2006 10:49
http://science.uniserve.edu.au/school/
curric/stage6/phys/communicates/Student_section/
student_pics/optical_fibre.jpg
:D
|
|
majo
Od: majo
|
Pridané:
26.12.2006 5:20
vsetci si tu nadavate do kokotov a chujov a riesenie je pritom pomerne jednoduche - vyjadrit svoj nazor a tolerovat nazor toho druheho, ale tu sa to tusim nemeni, raz je to kvoli \"problemu\" ci je pc lepsie ako konzola, potom ci je firefox lepsi ako opera, no proste fuuurt nieco... Moj ucitel matiky zo zakladky by na to povedal - nemichajte hrusky s jabkama a ja dodavam, nepicujte do seba ;)
|
|
icerowicz
Od: icerowicz
|
Pridané:
27.12.2006 20:09
no, tahat cely mesiac o dusu je chore. Mam takych ludi na sieti. Ide tu o to, ze telecom DSL spravilo z internetu to, co spravilo. Pozrite sa na DSL v CZ. Tam su limity. Ja nakupujem megabit za sumu XY, je to garant full duplex. Dsl sa tvari podobne za 5tinovu cenu.
|
|
modafaka
Od: modafaka
|
Pridané:
2.1.2007 16:57
choťťe do piče
|
|
rukpuk
Od: rukpuk
|
Pridané:
15.1.2007 18:12
mám v peku
|
|
Marian
Od: Marian
|
Pridané:
21.3.2007 12:32
Len pokoj s Orange!!!
|