|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zelena
Od: janka#2345
|
Pridané:
29.5.2024 9:44
Uff, tak pani toto je krok vedla
|
|
Re: zelena
Od: enn
|
Pridané:
29.5.2024 9:57
súhlas, ľudia navrhujúci totalitné zákony patria do väzenia
|
|
Re: zelena
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
29.5.2024 16:30
ha-ha. pracuj za 600 evri a drz hubu !
|
|
Re:...
Od: Kp. A. Danko národný podnikateľ
|
Pridané:
29.5.2024 19:20
U nás na ministerstve luxusu a športu síce toľko upratovačka nezarobí, ale má za to zlatú metlu a hodvábnu handru.
|
|
Re:...
Od: Eric Cartman
|
Pridané:
29.5.2024 19:27
Seru na Vás, budem chodiť diskutovať do Estonska.
|
|
Re:...
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
30.5.2024 15:37
radsej nediskutovat ako povinne sa vakcinovat
|
|
Re:...
Od: cigáň z Anglicka
|
Pridané:
30.5.2024 19:24
Poznám ľudí, ktorí neboli očkovaní.
Tak aký problém?
Mali síce 4x covid, ale dobrovoľne.
|
|
Re:...
Od: masak
|
Pridané:
31.5.2024 8:49
sice som bol očkovaný 4 krát ale covid som mal tiež 4 krát :D
|
|
ultraradikálny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
31.5.2024 10:15
Veď to očkovanie aj bolo o tom, aby mohol mať každý covid priekazne garantovane koľkokrát chce.
|
|
Re:...
Od: kadernik korytnacky klotildy
|
Pridané:
3.6.2024 14:19
Tebe priekazne vyočkovali mozog z hlavy.
|
|
Re: zelena
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
29.5.2024 10:05
Krok vedľa bolo týchto degenerátov voliť. Všetko ostatné je len prirodzený dôsledok.
|
|
Re: zelena
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
29.5.2024 16:39
mnoo, danko bol stale na smiech a aj stale bude. ci uz tato jeho somarina prejde alebo neprejde. on je od prirody hlupak a s tym ziaden zakon nic nenarobi. ... stejne sa uz nikde nediskutuje dobrych par rokov, takze je to jedno
|
|
Re: zelena
Od: jasomty
|
Pridané:
29.5.2024 18:47
andrejkovi to ostalo z detstva, kamarati ho nebravali na pivo lebo ho mali za hlupaka, tak sa mu neustale posmeskovali a teraz sa mu to vracia ako nutkanie na zbieranie obcianskych preukazov
|
|
Re: zelena
Od: gertrudo_
|
Pridané:
29.5.2024 18:51
ja predpokladám, že to dostal takúto výchovu od mamičky, stále mu niečo zakazovala aby si chudáčik andré neublížil , tak sa nám snaží aj on niečo zakázať
|
|
Re: zelena
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
29.5.2024 19:10
tak tak, zbierat RC a OP pri registracii aby naahodou niekto nepovedal ... trapne ako cela trapna hlava ktora to vymyslela
|
|
Re: zelena
Od: expert01
|
Pridané:
30.5.2024 7:40
neprejde
|
|
Re: zelena
Od: Gertrudo
|
Pridané:
29.5.2024 10:15
Teoreticky.
Ale ak sa nad tym zamyslis lepsie, tak presne toto je buducnost internetu. A nielen nejake diskusie, ale raz ta nepusti na web samotny bez toho aby si sa prihlasil.
A diskutovat vsade len pod svojim menom, alebo aj nickom, ale server bude mat tvoje meno a udaje.
Slobodny internet bude minulost. OK, asi budu nejake ine sede moznosti, ale vacsina to akceptuje.
Ci je to zle? Ano, ale ked sa ludia nevedia spravat, vsetko je plne hejtu, navadzania na trestne ciny, spammerov, botov, fariem spammerov atd, tak proste lepsie nie je.
|
|
Re: zelena
Od: dfhdfh
|
Pridané:
29.5.2024 10:57
hejt tvori maly podiel ludi. bavime sa o promile obsahu. kvoli nim sa chces nechat dobrovolne ocipovat?
a trolfarmy a boti si myslis, ze nebudu mat co zrat?
skonci to ako vzdycky, sikanovanie poctivych ludi a parchanti sa budu rehnit na plnu hubu. tak radsej zvaz nabuduce, ci svoj nazor na tuto temu budes takto vehementne prezentovat.
|
|
Re: zelena
Od: Gertrudo
|
Pridané:
29.5.2024 13:21
Ja som netvrdil ze je to dobre riesenie, len ze sa dankovi vobec netreba smiat, lebo to ze sa to udeje je celkom realne.
V cine to uz na nejakej urovni dost funguje.
Staci par nejakych udalosti co sposobia anonymne diskusie, alebo troll farmy, alebo nieco co si ani neviem predstavit, a tato tema bude v eu(a nielen v eu) na stole coraz castejsie az prejde.
V podstate so suvisi aj s bojom s dezinformaciami.
Samozrejme mozem sa mylit, ale nedivil by som sa tomu, a uz vobec sa dankovi nesmial za to.
Teda jemu ano, lebo keby to realizoval bola by to zase korupcna kauza, ealne by to nefungovalo, a po chvili vykapalo.
|
|
Re: zelena
Od: gdsgsd
|
Pridané:
29.5.2024 14:09
ano, EU panacikovia budu po funuse hladat vysoko premyslene riesenia, ktore sa v praxi aplikuju na urovni dankoveho myslienkoveho pochodu.
ked im uz roky nukaju experti anonymizovane riesenia zarucujuce jednoznacnost uctu (napriklad zalozene na blockchaine), tak to nie, to je proti slobode prejavu. jednoduche ako facka, ako by povedal ten "nie som itckar" a "respektovany prezident" za 2x miliardu.
|
|
Re: zelena
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
29.5.2024 11:00
Ale to by sme museli vo verejnom priestore zakazat nosit nahubky, kapicne, hociake pokryvky hlavy a tvare, povinnost nosit menovky s RFID. Inak bude na tom Internet ovela horsie, ako realny zivot.
|
|
ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
29.5.2024 17:32
Z hľadiska základných princípov práva by azda ku dosiahnutiu rovnakého efektu stačilo zrušiť inštitút urážky verejného činiteľa, aby na úplne dôsledný alternatívny popis pravdy diskusné príspevky priekazne vôbec netrebalo.
|
|
Re: zelena
Od: Rado2
|
Pridané:
29.5.2024 11:03
zaujímavé je, že hejt začal vadiť až po atentáte na fica. Inak aj samotný fico a jeho kumpáni verejne kľudne hejt mapr. proti prezidentke verejne schvaľoval. Takže mám obavy, či sa za hejt bude považovať len nesúhlas s vládou, alebo aj hejt na opačnú stranu
|
|
Re: zelena
Od: no jasne
|
Pridané:
29.5.2024 11:06
Blbosť, to je iba následok...kto začal nosiť truhly a šibenice pre domy politikov ako strana, a kričali tam nech vyjde von a zastrelia ho?
Igiot celé toto doniesol do politiky
|
|
Re: zelena
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
29.5.2024 12:40
houby
Hate tu zasieval už Slota, potom Kotleba, Uhrík, Mazurek.
potom sa môžeme baviť o Matovičovi. ten sa nikomu smrťou
nevyhrážal ani nepôsobil agresívne, čo sa o dankovi povedať
nedá, lebo sa oháňa, že niekomu strelí facku a podobne
a pozri si nahrávky z poľovníckej chaty, koľko hejtu tam
zasievali participujúci "herci" smeromafie
|
|
Re: zelena
Od: Effe
|
Pridané:
29.5.2024 15:01
To presne popisuješ dezolátov, ktorí sa chodili cez pandémiu vyhrážať doktorom smrťou pred ich súkromné obydlia. A robili to skôr, takže Matovič to na svet nepriniesol. A tým ho neobhajujem, tiež je jeden z tých, ktorí dotiahli túto spoločnosť tam kde je.
|
|
Re: zelena
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
29.5.2024 12:56
Prezidentka, hlavne jej činy si zaslúži akýkoľvek hejt...
|
|
Re: zelena
Od: Jeseter Setersky
|
Pridané:
30.5.2024 9:52
presne, tu by som tak pohejtoval, napriek jej veku, ze by sme si mozno na konci aj rozumeli
|
|
Re: zelena
Od: urcite
|
Pridané:
3.6.2024 13:45
mozes byt aj kokretny?
|
|
Re: zelena
Od: XMen
|
Pridané:
29.5.2024 11:58
Ako k tomu to smeruje a istym sposobom to uz dnes je. Snazia sa vynucovat prihlasenie cez mail/facebook/google kde sa zas snazia vas deanonymizovat cez mobil (to plati na SK lebo tu si simky neanonymne.).
|
|
Re: zelena
Od: XMen
|
Pridané:
29.5.2024 11:56
Ano aj nie. Priznam sa ze sam neviem. Diskusie to ale zabije. Na druhej strane ten odpad co z ludi vychadza a manipuluje nimi, tak neviem. V kazdom pripade zahranicne weby nemaju ako obmedzit, takze realne sa taky zakaz lahko da obist. Asi by stacilo ked sa stranka presunie do inej krajiny.
|
|
ultraradikálny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
29.5.2024 12:08
Percepcia demagógie je iba akceptáciou zrozumiteľnosti dôkazu kodanskej interpretácie ako konceptuálneho indikátora rastu znalostnej ekonomiky laickou verejnosťou, hrajúca priekazne kľúčovú úlohu na najvyšších stupňoch vzdelávacieho systému.
|
|
Re: zelena
Od: martinccc
|
Pridané:
29.5.2024 13:29
Ja kľudne údaje dám, skôr mi je ľúto toho policajta na NBÚ ktorý mi zase bude kvôli práci robiť bezpečnostnú previerku a všetky tie moje cocotiny čítať. HAHAHA
|
|
Re: zelena
Od: Bryden
|
Pridané:
29.5.2024 14:29
SNS = Slovenska Nemozna Strana
Fakt netusim, z akej planety sem tito pani spadli, ale z tohoto vesmiru to urcite nebolo ...
|
|
Re: zelena
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
30.5.2024 13:02
System vam uz pobral tolko veci, co ste kedysi mohli robit a dnes uz nie, ze toto vam nemoze vadit.
Komu budu chybat diskusie? Ved tu slnieckari neustale picuju na to, ze ludia maju potrebu sa vyjadrovat ku vsetkemu?
Diskutovať mozes s kamosmi s rodinou, alebo aj cudzim clovekom.
Tak ci onak. Chceli ste byt sucastou super zapadu a sveta, tak prijmite uz fakt, ze vas chcu ultra bohate rodiny mat pod kontrolou a regulovat vas. Tieto vladne figurky tu nie su pre vas. Vy ste tu pre nich a co chvila vas nahradia stroje. Bud budete hodnotnejsi ako stroje alebo budete zaprdeny kdesi v gete a pripojeny na virtualny svet. Nie raz vam to ukazali, cez knizky a filmy.
|
|
Re: zelena
Od: Kalinka
|
Pridané:
30.5.2024 19:36
my sme fakt jbmnt národ.
|
|
Re: zelena
Od: gfdgdfsgdsf
|
Pridané:
30.5.2024 21:56
ani nie, konspiweby toto predpokladali uz roky dopredu, je to uplna kalsika..
na nete zotanu len plateni disktuteri velebiaci vladu a segreditu
|
|
Re: zelena
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
31.5.2024 6:55
Len uz lahko sa predpoveda, ked to potom sam ides urobit. A pridana hodnota je ked sa predas ako bojovnik proti tomu.
|
|
Re: zelena
Od: sandisxxx
|
Pridané:
31.5.2024 8:51
Krok vedla, smerom na vychod.
|
|
dnes má meniny Vilma
Od: Teta Žoržeta
|
Pridané:
29.5.2024 9:46
Dufam, ze sa to bude tykat iba slnieckarskych webov, kde je tych agresorov najviac.
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 9:49
To uz su vsetky "alternativne praudy" zrazu slnieckarske?
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: jahôdka
|
Pridané:
29.5.2024 10:10
nie nie, opacne predsa, pff
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: XMen
|
Pridané:
29.5.2024 11:59
Nie pravdy sa stale alternativnymi praudami. Dokaz toho ze pravda, vlastne nemusi ani existovat.
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 12:16
Iste, u vas v alternativnej realite nemusi existovat nic.
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: Hanzel Kovacic Zuzu
|
Pridané:
29.5.2024 13:01
Ya, Zuzu som to hovorila, o praude sa nesmie disqutovat...
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: enn
|
Pridané:
29.5.2024 9:54
lol, odporúčam navštíviť Dni melanomu, tam sa rozoberá agresívne slniečko najviac
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
29.5.2024 12:35
veru, vsetci plochozemski dezolati z nejakeho nepochopitelneho dovodu chodia diskutovat do mejnstrimovych webov, kde hned utocia na kazdeho.
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: Teta Žoržeta
|
Pridané:
29.5.2024 12:52
To skor najdes slnieckarov a trollov na alternativnych weboch vycinat jedna radost. Normalni ludia ani nechodia na liberalne weby. A ak by sa tam nahodou aj dostali, tak slnieckarski admini by ho hned blokovali. Tak si oni vysvetluju slobodu slova a demokraciu.
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
29.5.2024 13:54
Pod "alternatívnym webom" myslíš dno žumpy?
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 14:48
Nie, dno zumpy najdes na strankach dennickov.
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: _____________
|
Pridané:
29.5.2024 17:48
pusti si k tomu zem spieva aby ti to doslo
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: kadernik korytnacky klariky
|
Pridané:
29.5.2024 13:04
Tak na slniečkarských weboch sú najagresívnejší dezoláti, takže súhlasím.
|
|
Re: dnes má meniny Vilma
Od: hrdzavy klincek
|
Pridané:
29.5.2024 13:36
kiezby
|
|
Slovenska Narodna Spina
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 9:47
Clovek, co pise kokotiny sa da stotoznit aj bez tychto kravin. Danko si tu chce budovat kult osobnosti. Otazka znie - bude nam strana na hranici zvolitelnosti nieco diktovat? Vsak ich volicov je tolko ako buzerantov.
|
|
Re: Ultraradikalny Slovensky mačkopesizmus
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
29.5.2024 11:24
Tak ja teda neviem, ale moj dojem je, ze aj buzeranti nam chcu priekazne nieco diktovat..
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: XMen
|
Pridané:
29.5.2024 11:59
Tak bacha, buzeranti nam tu diktuju celkom dost. Nastastie nie su pri moci.
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: antiapple
|
Pridané:
29.5.2024 12:10
Toto má byť akože vtip?
Čo nám diktujú buzeranti? A okrem toho jeden z nich bude prezidentom...
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 12:16
Neviem co tebe diktuju buzeranti, ale inak nikomu nic. Sice by chceli nejake veci zmenit, ale vecsinova spolocnost to zmietne zo stola s argumentom, ze co 4% chcu? Rovnako legitimna otazka je co strana, ktoru zastupuje podobny pocet ludi, chce diktovat?
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: pastorok
|
Pridané:
29.5.2024 12:44
co ti fuka?
ved ake vymozenosti sa v celej EU kvoli nim robia. kto tu zacal saskaren s pohlaviami a podobne picoviny
toto je demokracia? ze sa kvoli mensine ideme posrat?
oni budu pindat, ze nemame pre nich zachody, ani kolonku
vo formularoch. no a? lebo zvysok populacie pozna svoje
pohlavie a vie kam ma chodit stat a srat.
o ziadnu diskriminaciu nejde. je to vola vacsiny a basta
s tym SNS plne suhlasim, je to podobne. len nieco cez 42% opravnenych volicov volilo sucasnu koaliciu!
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 13:01
Nefuka, s agendou rovnako nesuhlasim povazujem ju za nepodstatnu temu, lebo cela EU ma naozaj ovela vecsie problemy ako riesit kokotiny okolo zachodov alebo osloveni. Preto som to prirovnal, pretoze vytlak je rovnaky. Dokonca ja laviciarske principy.
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
29.5.2024 13:59
To ze ju povazujes za nepodstatnu temu ty je sice fajn, ale progresivci ju povazuju za jednu zo svojich klucovych tem a budu ju tlacit vrchom, spodkom. A oni maju trocha vacsie vytlak ako ty. Preto ignorovanie nepomoze.
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: antiapple
|
Pridané:
30.5.2024 7:53
Takéto reči majú aj moji susedia a preto volili SNS. Vôbec ich nezaujíma, že je to totálna blbosť a že to určite nie je kľúčová téma progresívcov. Ľudia, ktorí si myslia, že po zvolení PS by nám hneď po uliciach začali masovo behať homosexuáli vo výrazných oblečkoch, by nemali mať právo voliť.
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: ...
|
Pridané:
30.5.2024 8:50
Ale je zase tiez pravda, ze progresivcom by pomohlo, keby to tak evidentne netlacili. U mna su nevolitelni z inych dovodov.
A v tomto robia medvediu sluzbu aj media. Proste spolocnost nie je v stave akceptovat extrem, ktory sa im zase podsuva.
Priklad - Pri prezidentskej kampani bola jedna z otazok, ze co si prezident mysli o reg. partnerstvach. Povie mi niekto na aku rit sa toto riesi v prezidentskej kampani? Osobny nazor prezidenta je uplne u zadku, ked o tom nerozhoduje a ani to nijak neovplyvnuje. Ale my si tu postavime kulturny blok na polarizaciu. Naco?
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: kazišuk
|
Pridané:
30.5.2024 9:08
je to účelové, je to súčasť (anti)kampane. to isté bolo so stanoviskom prezidenta k vojne na ukrajine. hlúpy plebs nechápe, že prezident má NULOVÉ právomoci v tomto smere. ale billboardy pelleho chytajúceho sa za srdce, že nepošle žiadneho vojaka na ukrajinu, veľmi dobre zapôsobili na pudovo orientovaných low IQ Slovákov a nenechali jednu babku suchú
je potrebné si uvedomiť, KTO tieto polarizačné témy tlačil do popredia a postavil si na nich kampaň a pokračuje v takejto kampani aj pred eurovoľbami. neboli to progresívci, nebola to SAS, nebolo to Oľano, KDH. demagógiu na slovensku vedie odjakživa Smer (a jeho dcérenka Hlas), a kotlebovci + ich deriváty (Republika) a dlhšiu dobu aj SNS. je sakra rozdiel viesť kampaň štýlom "Slovensko do EÚ patrí" alebo "Skoncujeme s výmyslami Bruselu". jedno evidentne šíri nenávisť
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: ...
|
Pridané:
30.5.2024 9:45
No vsak ano, ja tomu rozumiem. Ale nerozumiem preco standardne media na tuto hru vzdy skocia a riesia presne taketo <>iny. Toto je ciastocne aj ich maslo a potom tu mame taketo dosledky.
|
|
Re: Slovenska Narodna Spina
Od: kazimrd
|
Pridané:
30.5.2024 10:37
lebo sledovanosť
ak sa nebudú pýtať aj otázky zaujímajúce plebs, tak plebs rýchlo prepne na jojku
|
|
Posielam kvety dsl.sk
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
29.5.2024 9:48
Ako správny proaktívny a verný občan portálu dsl.sk kam môžem zaslať naskenovaný pas, občiansky preukaz, vodičský preukaz a kartičku poistenca?
|
|
Re: Posielam kvety dsl.sk
Od: bananovnik
|
Pridané:
29.5.2024 9:52
Poslite doklady prosim naa danko@sns.sk, po schvaleni nam bude vas profil preposlany.
Nezabudnite ale prilozit aj vypis zdravotnej dokumentacie, rodny list a fotku celeho tela.
|
|
Re: Posielam kvety dsl.sk
Od: fdsir
|
Pridané:
29.5.2024 9:57
Bozkavam Vas vsade
|
|
Re: Posles im aj vsetky dalsie vzorky
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-ryba
|
Pridané:
29.5.2024 12:30
ted mi mnzer online inzercie volal, ze by potrebovali, pd teba, aj vzorky ~...
|
|
Re: Posielam kvety dsl.sk
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
29.5.2024 19:59
Len potom vraj vsetky predaje cez quatro o ktorych nevies, bude vraj sanovat sns z dotacii za volby.
|
|
zmizik
Od: patamata
|
Pridané:
29.5.2024 9:51
tak pokial budu vsetci len overovat nejaky scan a nie realne stotoznovat (videohovor? osobne?), tak staci, ze sa do obehu dostane jeden obciansky a vsetci budu Mizik ktory nevie robit s pocitacom...
|
|
Re: zmizik
Od: Danko osobne
|
Pridané:
29.5.2024 10:25
V dobe keď sa robia AI demá na real time deep fake je to už aj jedno. Všetci sa na internet môžeme prihlásiť ako Danko a hejtovať ako sa patrí.
|
|
titulok
Od: enn
|
Pridané:
29.5.2024 9:52
meno: Vilma, priezvisko: Nagyová, r.č.: 905812/7430, adresa: Vlčie hrdlo 17405, 82107 Bratislava, sLOVEnsko, tel.č.: 0903 851 712
ja si myslím, že páni navrhovatelia sú riadni kokoti
|
|
Re: titulok
Od: Chupacabra
|
Pridané:
29.5.2024 11:01
Všetko najlepšie k meninám prajem teta Vilma!
|
|
bude "sranda"
Od: sensei-san
|
Pridané:
29.5.2024 9:52
Zákon o kybernetickej bezpečnosti vyžaduje (a chystá sa prísnejšia novela) pri spracovávaní osobných údajov kadejaké náležitosti. Od vypracovania analýzy rizík až po pravidelné audity (na ktoré nemáme dosť auditorov).
Som ale zvedavý, či páni poslanci pošlú fotokópie svojich dokladov na weby, kde diskutujú oni.
|
|
Re: bude
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
29.5.2024 11:12
Ani nehovor.. mal som nedavno dost obsiahly a burlivy rozhovor s nasimi managermi aj pravnikom, ze by sa mali zaktualizovat udaje klientov, lebo stale vznika viac problemov vdaka tomu, ze ludia si ich neaktualizuju.
Moja snaha narazilo na vyhodnotenie MKB a pravnikom, ze je to neprimerana zataz, cize tak.
Myslim, ze vela firiem zvoli moznost, ze si zriadi zvlast fond pre pokuty a bude na to hadzat bobek a spoliehat sa, ze ked nieco nastane, je to prijatelna strata. Ved i o tom je vyhodnotenie rizik a niekedy tie cisla akceptovanych strat su uzasne...
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
29.5.2024 10:00
HAHAHAHAHHAHAHAAHA rozum left the chat
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 10:01
Rozum navrhovatelia nikdy nemali, nema im co odist :)
|
|
diskusie a weby
Od: pol128
|
Pridané:
29.5.2024 10:04
tento návrh by, možno, uťal diskusie pod článkami. čuráci pred nimi rovno povypínali celé weby...
|
|
Re: diskusie a weby
Od: jahôdka
|
Pridané:
29.5.2024 10:12
netreba si vsak brat priklad z takychto chujovin, nebodaj sa v tom predbiehat
|
|
Re: diskusie a weby
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
29.5.2024 10:32
Ani nie, hodis tam disqus a umyjes si ruky... ty to neprevadzkujes, to disqus, a ten ich posle medzi ryby, ze oni nie su na Slovensku, tak sa ich slovenske hluposti netykaju.
|
|
Re: diskusie a weby
Od: PresneTak
|
Pridané:
29.5.2024 17:38
Takto to robia uz davno kopa Webov dokonca
uz aj na Reddite najdes slovenske politicke diskusie.
|
|
čo to?
Od: pozorovatel
|
Pridané:
29.5.2024 10:14
SNS robí globalistickú agendu? Hmm... Inak si to neviem vysvetliť.
|
|
ultraradikálny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
29.5.2024 10:22
Si to nevieš vysvetliť, lebo v anonymných diskusiách je kopa balastu a zavádzania, potenciálne implikujúcich rôzne mylné hypotézy, čo z perspektívy vzdelávacieho systému práve predkladaný zákon priekazne cielene rieši.
|
|
Re: ultraradikálny objasňovačizmus
Od: sensei-san
|
Pridané:
29.5.2024 12:15
> ... je kopa balastu ...
Veď na tom aj usilovne pracuješ ;-)
|
|
ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
29.5.2024 13:08
Rovnaká situácia je priekazne i s golemami v Ankh-Morpork-u. Dříči, co nehledí na zadání, ale kladou všechen nesmírný důraz jenom na jeho přesnost.
|
|
Retardanko
Od: exp4
|
Pridané:
29.5.2024 10:18
a vie sudruh Plgr. Cpt. Retardanko ako funguju tie "internety" ? :)))
|
|
Facebook, Instagram
Od: MarkoMarko
|
Pridané:
29.5.2024 10:24
A donuti kpt. Granko aby aj Facebook a Instagram overovali povinne kazdeho Slovaka? :-D
|
|
Re: Facebook, Instagram
Od: no jasne
|
Pridané:
29.5.2024 11:04
Tam už dávno všetko majú. Skús si vytvoriť ďalší profil a FB bude chceť odoslať fotku tváre inak zostane účet uzamknutý.
|
|
Kapitáň
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
29.5.2024 10:30
Znova sa potvrdzuje, ze najlepsie zhovadit Andreja Danka dokaze len kapitan Andrej Danko.
|
|
Re: Kapitáň
Od: Breptič
|
Pridané:
29.5.2024 17:34
Uz davno nieje vojak Naď mu tento titul odobral.
|
|
Pssst
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
29.5.2024 10:59
Pripomina mi to nacisticku propagandu typu:
Pst, Feind hört mit!
Danko nie je socialny demokrat. Je to stratena osoba typu Mussolini, kotra nesmie vykonavat ziadnu verejnu funkciu.
Pripominam aj snahu vytvorit neanonymny internet len pre EU. Aby ludia nevideli realitu v okoli a boli spokojni so socialistickym riadenim ich zivotov.
Nasleduje vytvorenie webov len na ucely anonymnych diskusii hostovanych niekde v Juznej Amerike s odkazmi na clanky webov slovenskych.
|
|
Re: Pssst
Od: faszinger
|
Pridané:
29.5.2024 11:27
presne tak. docielia to, čo robili šíritelia covid konšpirácii, teda že sa po zablokovaní webovo premiestnili inam, viď infovojna.bz
ďalším krokom bude neustále blokovanie takýchto webov na úrovni internetového pripojenia štátu. ako im to prejde? jednoducho, odvolajú sa na to, že počas covidu bol tiež obmedzovaný prístup k niektorým webom
základný pilier internetu, teda slobodný prístup k informáciám, bude narušený, ako tomu je napr. v Číne
ako to budú znášať mladí, tzv. generácia Z a mladší, ktorí sa s internetom narodili?
|
|
Re: Pssst
Od: lololol
|
Pridané:
29.5.2024 12:29
to si môže dovoliť "anonymná" infovojna, nie normálne médiá ako Pravda, Čas, SME, N, aktuality...
|
|
Re: Pssst
Od: pastorok
|
Pridané:
29.5.2024 12:47
a preco nie?
hocikto si moze zarehistrovat domenu aj hosting
je ale blbe, ze pravda.ru je uz obsadena :-/
|
|
návrat k totalite
Od: faszinger
|
Pridané:
29.5.2024 11:05
kam sme sa to dostali ...
resp. kam nás voliči smeru, hlasu a SNS dostali ...
obmedzovanie slobody, cenzúra, supresívne opatrenia,
lebo sa našiel pajác, ktorý sa dopustil trestného činu.
za jednotlivca ideme pykať všetci. demokracia ako sa patrí
najprv osočovanie médií z dôvodu neznesenia kritiky. potom obviňovanie médií, pokus o ovládnutie médií. šírenie nenávisti. spomeňme si, kto permanentne šíril 2-3 roky nenávisť počas covidu, kto hecoval ľudí proti prezidentke, vláde a podobne
obmedzovanie slobody, cenzúra, supresívne opatrenia na týchto previnilcov samozrejme nebudú spätne uplatnené, skutok sa nestal
a pritom Don Fico bol vznešený záchranca Markízy, ktorý pred miléniom orodoval, že Markíza je potrebná kvôli slobode slova a demokracii a stojí za záchranu
|
|
Re: návrat k totalite
Od: faszinger
|
Pridané:
29.5.2024 11:11
potom po atentáte zrazu nech sa všetci ktoria, ukľudnia, lebo sme vyhecovaný národ, ktorý sa začína radikalizovať
dohoda o tom, aby sa atentát nezneužíval na politickú kampaň pred eurovoľbami, pokus o organizáciu okrúhleho stola pellegrinim
a hľa, idem do práce a čo nevidím - billboard.
na billboarde je v pozadí zakrvavená vlajka slovenska vpredu kapitálkami nápis: "SLOVENSKO JE ZRANENÉ, ZACHRÁŇME HO SPOLU", vedľa logo Hlas-SD. ľudia, toto je pokrytectvo najvyššie zrna. na slovensku si politik koná vždy oportunisticky, teda robí to, čo mu v danom čase najviac vyhovuje neberúc ohľad na ostatné veci
niekedy sa pýtam, či absurdnosť nepozná hranice
|
|
Re: návrat k totalite
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
29.5.2024 12:40
obmedzovanie slobody, cenzúra, supresívne opatrenia - toto mi je nejake povedome. nekricali to smerohlas/fasisti pocas pandemie?
|
|
Re: návrat k totalite
Od: pastorok
|
Pridané:
29.5.2024 12:55
porovnavas hrusky a jablka
mali sme tu smrtiaci virus a v tom dosledku sme mali nudzovy stav, kolabovalo nam zdravotnictvo. a neboli sme zdaleka jediny stat, ostatne staty postupovali podobne ci dokonca rovnako. ako si si mozno vsimol tak po skonceni pandemie sa restrikcie zrusili, lebo uz nemali opodstatnenie
a ked si pamatas, restrikcie zaviedli este za vlady Pellegriniho so Sakovou, ked sme mali prirastky okolo 30 pripadov denne. februar 2020. neboli zavedene vzhladom na chut a pocity politikov ale vzhladom na odporucania zdravotnikov a zdravotnickych organizacii
toto, co sa deje dnes, je pokus likvidacia demokratickych principov spolocnosti a prevzatie moci kvoli chybe jednotlivca (pokusu o vrazdu JEDNEHO papalasa) a restrikcie tu budu naveky
|
|
Re: návrat k totalite
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
29.5.2024 13:56
Neporovnáva. Je to zhruba rovnaké svinstvo, zhruba rovnako by to nemalo existovať a zhruba rovnako by za to bolo treba dotyčných politikov potrestať. To, že to ostatné štáty často domrvili podobne, ich nijak neospravedlňuje.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: mudrlant
|
Pridané:
29.5.2024 15:18
A Ty si myslíš, že keby nenastúpila vláda Matoviča, tak by vláda Ficohlasu nerobila reštrikcie? Kamarát, také že neočkovaní by neexistovalo. Smer populisticky vystupoval voči očkovaniu, lebo sa mu to hodilo a zvyšovalo mu to popularitu. Bola to super zámienka, ako vyburcovať ľudí voči vláde. Nič lepšie si ani nemohol želať. Ak by sme neboli v EÚ, ale v dajakej Ruskej únii, tak by obhajoval EÚ. Fico je demagóg, populista a obetoval by aj vlastnú mať za peniaze.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 16:39
Keby mala babka gule, tak by bola dedko.
Mozme sa dohadovat kolko chceme, co si myslime, ze by urobil fico, stale to bude len dohad. Co je ale fakt, ze nikde v eu netlacili na ockovanie - a ani testovanie - tak, ako u nas. Zvysok eu bol trocha viac rozumny, tam namiesto priameho natlaku isli cez propagandu. Natlak bola iniciativa hegeromatovicovej hrozovlady, nie mandat eu.
Posledna veta je projekcia? Ze sa pytam. Pozri sa, kto ako bacoval a hned to vidis.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 16:45
Vsak ano, vidime kto ako bacuje a bacoval za poslednych 20 rokov. Len z mne neznameho dovodu si tie cisla ocividne prezentujes inak.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 17:01
No daj cisla. Skus napriklad ako sa menil statny dlh pocas jednotlivych vlad. Kludne skus rozdelit: za Meciara, za Dzurindu, za prvej Ficovlady, za Radicovej, za druhej a tretej Ficovlady, za Matelka.
Tesime sa, na co prides. Urcite si sikovny a das to.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 17:03
Statny dlh je len jedna zlozka, otazka je kam sa veci posunuli a akym sposobom. Ale kedze to vies ocividne lepsie, prenecham cisla na teba.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 17:24
Takze cisla sice nepoznas, ale "vies".
Kedze statny dlh (cudzie zdroje) je "len jedna zlozka", urcite podobne si vies pozriet aj vlastne zdroje. A ked uz budes pri tom, pozri si, ako sa menila opacna strana suvahy, ako mizol majetok na strane aktiv.
To by sme sa ale dostali k tomu, kto bol najvacsi skodca na slovensku, a tam by si zazil sok. Ale hlavne ze "vies".
|
|
Re: návrat k totalite
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 17:33
Ale iste, dozadujes sa odpovedi , ktore si sice intepretujes posvojom, ale sam nic nedas. Vymyslis si verziu tak, aby ti to zapadalo do svojho videnia sveta ale od protistrany pozadujes "dokazy".
No vsak nasyp tu cisla a rovno za konkretne veci. A mozme hodnotit kto je aky skodca. nebudem za teba robit nadpracu, lebo ty sa dozadujes.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 21:56
Zacnime tym, ze ked skoncil pele, tak statny dlh bol 48 mld. Tento dlh sa tvoril 27 rokov (1993-2020).
Ked skoncili matelko + heger + odor, tak 60 mld. Za 3,5 roka dokazali zvysit dlh o 25%, zadlzit aj teba a tvoju rodinu o 12 mld.
Hlavne, ze ty si dal kopec cisel a ja si interpretujem po svojom. Prd vies, si na to hrdy a urcite za to moze lebofico. S takymto materialom je slovensko fest v prdeli.
Takze nabuduce, ked chces argumentovat lebofico, dat cisla. Lebo ty tvrdis, ze lebofico. Podloz svoje tvrdenie niecim.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2024 22:54
Kludne mozme zacat tym, ze Ficiak v dobrych casoch nedokazal zostavit ani vyrovnany rozpocet a to vladol prakticky sam. Matovic musel riesit najskor covid, potom inflaciu a nasledne vojnu. Za viac ako 100 rokov taka priserna kombinacia nebola. Ako vravim, ciselka si si sice zohnal ale uz picu ich dat do suvislosti a defacto to intepretujes ako zdvihol sa dlh = zle. Ze matovic sanoval zastavenu ekonomiku (ano do istej miery za nu mohol aj sam, ale kvantum penazi slo obyvatelstvu - skr valorizacie ci uz dochodkov, danovych bonusov, zastropovanie cien elektriny, plynu atd. To je dost velky rozdiel v tom kde tie prachy skoncili narozdiel od smerackych vreciek cez rozne tetky anky, predrazene tendre, nakup CTciek, nedorobenej elektronizacie statnej spravy za miliardu a podobne. Takze lebo fico je uplne na mieste, kedze z poslednych 20 rokov tam oxiduje 3/4 casu a vsetky ukazovatele sa kontinualne zhorsuju a vybudovane je uplne hovno.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 23:33
Kludne mozme pokracovat tym, ze ziadna krajina EU v poslednych niekolko dekadach nemala vyrovnany rozpocet.
Matovic covid neriesil; bral to ako bianko sek na rabovacku. Uspesne mu presla. Krajiny, ktore neurobili !nic! boli na tom vo vysledku lepsie, ako my. Rovnako bral inflaciu ako prilezitost; este sa vytesoval, aky maju vyber na dph. Ze to ekonomiku tazko poskodi a tie prostriedky v nej budu chybat, to je vedlajsie. Matovicove opatrenia este pomohli akcelerovat inflaciu, mali sme jednu z najvyssich v eurozone (este ze mame euro, inak by sme boi este viac v prdeli).
Cenam energii letiet hore pomohli tiez: hlupostami s vypinanim ruskych zdrojov (ked obmedzis ponuku a ponechas dopyt, co to asi spravi s cenou?), sulikovci popredavali elektrinu na burze a zrazu zistili, ze doma ju treba tiez. Takze tie problemy, co tu riesili, boli self-inflicted.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: ...
|
Pridané:
30.5.2024 6:37
Mozes dodat cisla ku konkretnym rabovackam. Ficove kauzy - a to bola pomaly co tyzden to nejaka, rozpisal od 2007 Sulik.
https://dopice.sk/sLU
Matovic hospodarit nevie - tam to slo skrz mentalnu vybavu a hlupost, ale velka cast tych penazi skoncila u beznych ludi. Rasi nie je ziaden genius, ked vyjebali miliardu euro a zmenilo sa presne nic. Muselo prejst druhe kolo, ktore nieco zlepsilo, ale stale behas po uradoch s dementnymi papiermi. zla technologia a priekak v bezpecnosti OP a na kazdu kravinu najdeme nejaky problem. Takze vagne vyrazy ako bianko sek na rabovacku si mozes strcit vies kam, dodaj cisla, lebo ty to vies lepsie si pisal hore.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: ...
|
Pridané:
30.5.2024 6:43
Sulikovci predavali elektrinu - no zaujimave. VSak tu vyplakavalo Slovalco a natahovalo ruku ked urobili to iste a to nie su ani omylom sulikovci. To iste spravila OFZ a ludi prepustili, teraz ich zhanaju nazad. Klocok tiez nie je ziaden sulikovec. Ficovi kamosi co skoncili za niektore veci v base - obklopeny samymi "bezuhonnymi" ludmi. Ked tunelovali vahostav kolko ludi si hodilo slucku za druhotnu platobnu neschopnost?
Staviame najdrahsie dialnice v europe, mame najviac policajtov na hlavu, najviac uradnikov na hlavu, katastrofalne sudnictvo, kolabujuce zdravotnictvo, skolstvo na pokraji funkcnostni, jedno z najvyssich odvodovo danovych zatazeni, vytesuju sa vsetci oligarchovia smeru, lebo naopak majetkove dane su prd a ostatne sa ich netyka.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 23:33
Rozlicne tety anky ano, su maslo na hlave biznis kridla smeru, ale v porovnani s rabovackou, co sme tu mali od 2020, ide o drobne. Doprdele, este aj s tou elektronizaciou, Rasi je genius a tazky profik v porovnani s Vercou.
|
|
Re: návrat k totalite
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
30.5.2024 7:51
Takze 100 vky padajucich mostov, cesty horsie ako v afrike, knihu plesni a stav nemocnic, statne fabriky a investicny dlh si do sekery robkovi zabudol spomenut. A to nehovorime o skolstve a pracovnom trhu. Daj jedinu oblast v ktorej sme sa v ramci v4 posunuli vyrazne hore..…
|
|
Re: návrat k totalite
Od: fiškus
|
Pridané:
30.5.2024 8:52
absolútny súhlas. čo dostali lekári, sestry, učitelia za fica? dlhodobo guľové. Matovičova vláda bola mäkká, tak si dupli a dostali. Fico by im dal hovno ako vždy
štátne nemocnice sa za koho vlády popredávali Pente? hádaj
Fico, Bodorovci, Haščak ... kamaráti z jasličiek
|
|
Re: návrat k totalite
Od: Kamčatka
|
Pridané:
30.5.2024 19:33
Chlapci, vás je tu škoda. Nechcete ísť na Sibír?
|
|
Re: návrat k totalite
Od: yebo
|
Pridané:
29.5.2024 18:56
za Matovica stuplo HDP a to pocas doslova ekonomickej covidovej paniky
mam plno kolegov, co tvrdia, ze tolko co dostali za matovica nedostali nikdy predtym. dochodcovia detto. nech si len spomenu na rocnu valorizaciu o <0.5% za fica. kua ved ten list zo socialnej poistovne a postovne stalo viac ako to euro k dochodku
fico co dokazal? dialnicu BA - KE mame? bol pri koryte 3 vlady, 12 rokov! taky kokot mame. urobil z nas cez granty a danove ulavy automobilovu montaznu dielnu. vsetko najebal na zapad, aby vychod upadal. ved na vychode nic nie je. veru nic, aj tvojou zasluhou ficko. vsetko sa vyvaza do zahranicia a z predaja tych aut v zahranici nemame nic. sme posrata lacna pracovna sila
|
|
Re: návrat k totalite
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 22:00
Za matovica stuplo hdp kvoli inflacii. Takze ano, ciselka boli vacsie, ale realita sa zhorsila.
Ked spominas dialnicu BA-KE, vies vobec na com to skoncilo? Preco expirovali vsetky povolenia pocas radicovej? A pocas druhej ficovej vlady, co progresivni mimovladkari strajali na eia? Tam chod hladat dovod, preco dialnicu nemame.
Problem montaznych dielni je tiez komplexnejsi, riesil to uz meciar. No ale co, chceli sme patrit na zapad a do eu, tak sme museli urobit to, co po nas chcel zapad a eu, inak by pohrozili prstikom a tv hviezdy by sa zavzdusnovali, ze sme cierna diera europy. Takto nas tak pekne hladkali po hlavickach, aki sme sikovni a uz ani demarse nechodili, vsak ano.
|
|
Re: návrat k totalite
Od: yebo
|
Pridané:
30.5.2024 11:09
exspiracie pocas radicovej vlady nebolo mozne za 2 volebne obdobia riesit? nebolo mozne alebo sa nechcelo, lebo to niekomu hralo do karat?
ficova vlada 2014, jednofarebna koalicia, Pociatek ministrom, predstavenie dialnicneho planu na vystavbu 300 km. v roku 2017 neodovzdane do uzivania nic a len jeden usek bol bez časového sklzu!
https://a-static.projektn.sk/2017/06/dialnice.jpg
keby automobilky rozlozili plosnejsie, ludia by mali vyssiu zivotnu uroven lebo by zarabali viac a teda aj viac odvadzali statu. zaroven by to vytvaralo tlak na rozsirovanie infrastruktury. bol by to win-win pre ludi aj statnu kasu
lenze nechcelo sa. na vychode nic nie je. slovensko ma historicky najnizsiu nezamestnanost. po spriemerovani! regionalne rozdiely su katastrofalne
|
|
Re: návrat k totalite
Od: yebo
|
Pridané:
30.5.2024 11:11
priemyselnu polarizaciu slovenska maju na svedomi v najvacsej miere Ficove vlady. regionalne hospodarske rozdiely po rozpade Ceskoslovenska sa tak este viac prehlbili a hladove doliny este viac zhladoveli
dnes cierna diera europy nie sme? a dnes nam EU nehrozi "prstikom"?
|
|
Re: návrat k totalite
Od: ehhhmmmnm
|
Pridané:
29.5.2024 17:27
Mozu za to vsetky strany!
Dementi ako PS, Matovic a Nad z anti"Demokratov" neboli zial o moc lepsi!
Danko robi SmeroHlasu uzitocneho hlupaka (SmeroHlasacky neokomunisti prezliekaju kabat ako sa im hodi) a ked ho pouziju tak ho predhodia masam.
Anonymna diskusia je zaklad slobody slova a zdraveho vyvoja spolocnosti, ci sa niekomu paci alebo nie.
Vlastne si tym kresli terc sam na seba, len o tom este nevie. Problem nevyriesi iba ho zhorsi.
a RTVS treba zreformovat no treba to urobit tak ze v "prime time" bude mat KAZDA strana, ktora vyzbierala za posledne 2 roky 200 000 podpisov, svoj priestor na vyjadrenie. (bez prerusovania, nech povedia co chcu = absolutna sloboda slova!!!) 10-15minut
Samotna RTVS by mala mat pod kazdym videom anonymnu diskusiu kde by sa tzv "nenavistne prispevky" len zrolovali nie cenzurovali.
|
|
ktobytobolpovedal
Od: *BITURBO*
|
Pridané:
29.5.2024 11:10
ze ten kap. je vlastne agent Smith? =:o|
|
|
Dankove napady...
Od: Ja som to
|
Pridané:
29.5.2024 11:26
Nedalo by sa to obist tak, ze by sa portal presunul do zahranicia tak, aby spadal pod zahranicnu jurisdikciu? Ved domenu SK si ponechat moze.
|
|
Re: Dankove napady...
Od: absolutne neanonymny
|
Pridané:
29.5.2024 11:58
V podstate aj .sk doména už nie je slovenská... :)
|
|
Nuž čo už
Od: spacer
|
Pridané:
29.5.2024 11:32
Ak novela pride doplatnosti, kazdy spravodajsky web si spravi formou widgetu "socialnu siet" a obide tento nonsens. Nech zije hlupa snaha o cenzuru, kde zabudaju ze nie je vsetko ciernobiele a dosiahnu tak hovno.
|
|
..hejnj, znamosti, kontakty.. a cca takto sa robi ten biznis, vzdy a vsade, - aaaj toten uuuuuspech, SUCCESS
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-ryba
|
Pridané:
29.5.2024 12:27
zhruba podobne to maju (uz zipar rokov) zavedene na idnes.cz
po tom co to zaviedli -pokles debatn.prispevkov oproti volnej diskusii (s "nickami" ) asi 2 ~ 3 x nasobny
a cca asi taky isty nasledny pokles prijmov z inzercie
==> vsak sami uvidia,
weby to pociitia na ich €$
|
|
Re: ..hejnj, znamosti, kontakty.. a cca takto sa robi ten biznis, vzdy a vsade, - aaaj toten uuuuuspech, SUCCESS
Od: jan amos dzinovy
|
Pridané:
29.5.2024 12:43
lenze idnes stacilo meno a adresa. Tito chcu aj cislo op a pomaly vzorku stolice.
|
|
telegram
Od: lolgov volkov
|
Pridané:
29.5.2024 12:36
toto mozu robit tak akurat na lokalnych slovenskych forach. ale semeniste konspiracii aka telegram to nepostihne.
|
|
fasizmus
Od: ashfglhjphu
|
Pridané:
29.5.2024 12:42
fasizmus sa vracia? ideme prenasledovat ludi za nepohodlny nazor?
|
|
Re: fasizmus
Od: yebo
|
Pridané:
29.5.2024 18:49
to bolo za totality
|
|
Re: fasizmus
Od: ondro58451
|
Pridané:
30.5.2024 8:29
sak to je to iste
|
|
Re: fasizmus
Od: kubs
|
Pridané:
29.5.2024 20:17
názor na základe relevantných faktov je jedna vec a bohapustý priam až agresívny a nenávistný hejt je vec druhá
|
|
podporujem
Od: posledny anonym
|
Pridané:
29.5.2024 13:48
Konecne aspon sa to tu precisti
|
|
Re: podporujem
Od reg.: Umrelá inteligencia
|
Pridané:
29.5.2024 17:28
Do prdeli, chcel som ti dať mínus a uklepol som sa :-(
|
|
Takze takto...
Od: RS SK
|
Pridané:
29.5.2024 14:49
Takze, diskusie pod oficialnymi novinami budu odkazovat na diskusiu na zahranisnom serveri, ktory nema nic s novinami a opat tu mame zbytocnu legislativu. Vratme sa teda k tlacenym novinam a tam si pod clankom moze diskutovat a vypisovat kto co chce.
|
|
syntax
Od: 65432122
|
Pridané:
29.5.2024 15:52
Ak toto prejde tak syntaxterrorXXX skončí. Šak ledva trafí sem do a nie ešte dačo opisovať. Prichádza takto svet o básnikov?
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
29.5.2024 18:42
Podľa dôvodovej správy pôsobí návrh skrz prizmu prezumpcie neviny presne ako prevádzkovanie hotelov s napevno uchytenými ramienkami na šaty, na vyváženie akceptácie verejného záujmu akýchkoľvek výhod čoho nestačia ani životy všetkých členov kabinetu, nakoľko v priekazne bez nej zavedenom právnom systéme nemajú žiadnu cenu.
|
|
re......
Od: dando111
|
Pridané:
29.5.2024 16:45
co ine ako kktina moze vyjst z hlavy retardovaneho Danka
|
|
Re: re......
Od: ________________
|
Pridané:
29.5.2024 18:01
to vies sem prispievaju aj celebrity, ktore sa najviac one ludom do zivota, daleko viacej ako sns
|
|
taketo zakony maju v rusku a v cine
Od: sdflkhjsl
|
Pridané:
29.5.2024 16:52
Z javne sa inspirovali zakonmi v Rusku a v Cine. V Rusku schvalili zakon o povinnej registracii bloggerov v roku 2014. K tomu pridali dalsie zakony ako napr. povinnost poskytovatelov internetu ziskat identifikacne udaje zakaznika (obciansky preukaz alebo pas) na prihlasenie na verejnu wifi siet. Potom v roku 2021 pridali zakon o povinnej registracii pouzivatelov IM.
|
|
no nic teda
Od: .starosta
|
Pridané:
29.5.2024 18:39
budeme musiet komentare pisat na papier,najlepsie vytlacit cez wifi vo velkom kancli,a rozhadzovat po ulici /z okna...
|
|
Náš národný papaláš
Od: nick.bass
|
Pridané:
29.5.2024 18:48
Nabúral do semafora,
čo po ceste našiel,
hneď zaradil spätnú rýchlosť,
zdúchol skade prišiel.
Ani z auta nevystúpil,
neurobil obhliadku,
a už vôbec nezavolal,
službu verejného poriadku.
Zákon vraví presne, jasne,
pri nehode musí zostať,
to by sa však náš kapitán,
nesmel predtým riadne ožrať.
|
|
Re: Náš národný papaláš
Od: nick.bass
|
Pridané:
29.5.2024 18:49
Ako správny právnik klamal,
že sa ťažko poranil,
a že ušiel iba preto,
by sa rýchlo ošetril.
Ulomil si zo zuba kus,
bez poranenia si pery,
to by musel veru vôl byť,
čo týmto klamstvám uverí.
Všetko sa mu prepáčilo,
nedostal trest čo mu patrí.
Náš národný papaláš,
sa s vyšetrovateľom bratrí.
|
|
Re: Náš národný papaláš
Od: nick.bass
|
Pridané:
29.5.2024 18:50
Refren:
Náš národný papaláš,
červená od zlosti,
keď mu niekto pripomína,
aké robí sprostosti.
Náš národný papaláš,
červený až do kosti,
keď si nedáš dobrý pozor,
ťa z jeho reči osprostí.
|
|
A co na to bojovnici proti cenzure?
Od: ziadne
|
Pridané:
29.5.2024 20:10
Som zvedavy, ci aj teraz budu alternativne "media" a ich citatelia kricat, ako tu Danko a vlada SNS spolu so Smerohlasom idu zavadzat cenzuru a diktaturu. Alebo potom, ako hovnomety pomahali tejto vlade vyhrat parlamentne aj prezidentske volby, to radsej budu hrat na slepeho Pavla Ruska, lebo to su nasi ludia a oni nas uz mozu cenzurovat?
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 22:04
Ak si si nevsimol, alternativne media su pomerne konzistentne vo svojich postojoch. Ano, kritizuju to. Zajtra mozes pocuvat infovojnu, budu nakladat michelkovi (jeden z 4 predkladatelov). Mozes tam zavolat aj ty.
Na rozdiel od srackometov, ktore sa pozerali inde, ked hereromatovicova hrozovlada nezakonne blokovala weby. Ale ked zopar aktivistov vyhodia, lebo nicia sledovanost, tak to je uz ohrozenie demokracie.
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.5.2024 23:17
>> Ak si si nevsimol, alternativne media su pomerne konzistentne vo svojich postojoch
Preco predpokladate, ze tzv. "postoje" alternativnych medii su vseobecne zname? Pretoze, ako inak by si to clovek, na ktoreho reagujete mohol vsimnut?
A pokial by malo mat alternarnativne medium nejaky postoj, muselo by mat aspon urcity stupen vnutornej integrity. O tomto si dovolim pochybovat. Hlavnym cielom alternativnych medii nie je poskytovat overene a nezavisle informacie.
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
29.5.2024 23:26
> Pretoze, ako inak by si to clovek, na ktoreho reagujete mohol vsimnut?
Pretoze sa k nim vyjadruje? Ako sa chce k nim vyjadrovat, pokial si ich nevsimol?
> A pokial by malo mat alternarnativne medium nejaky postoj, muselo by mat aspon urcity stupen vnutornej integrity. O tomto si dovolim pochybovat. Hlavnym cielom alternativnych medii nie je poskytovat overene a nezavisle informacie.
A co je teda ich cielom? Ako tie to ciele naplnaju "relevantne" [(c) Matus Kostolny] media? Preco sa to alternativnym mediam dari lepsie ako tym "relevantnym"?
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od reg.: yanick
|
Pridané:
30.5.2024 1:17
>> Pretoze sa k nim vyjadruje? Ako sa chce k nim vyjadrovat, pokial si ich nevsimol?
Ok, beriem
>> Preco sa to alternativnym mediam dari lepsie ako tym "relevantnym"?
Preco spenat zlyhava tam kde heroin boduje?
Alternativne "media" sa zameriavaju primarne na amygdalu, dopamin a tribalny pud, cize primarne na animalnu podstatu cloveka. Nie je na tom nic racionalne. Iracionalna obhajoba alternativnych medii je prirodzena, ide o rovnaky efekt ako clen sekty obhajuje svoje clenstvo alebo to zname "mam to pod kontrolou" od cloveka zavisleho na automatoch.
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
30.5.2024 11:02
> sa zameriavaju primarne na amygdalu, dopamin a tribalny pud, cize primarne na animalnu podstatu cloveka
Prave si popisal biznis model dennika n. Pokial by nebola stale nejaka kriza, kde aktivizuju svojich citatelov, tak by z nich nedostali ziadne predplatne.
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od reg.: yanick
|
Pridané:
30.5.2024 12:42
Áno viem, máte to pod kontrolou.
Úprimne, čakal som nejakú myšlienkovú akrobaciu a nemýlil som sa. Logika tam nie je, ale bolo to efektné.
Btw, Denník N mi je ukradnutý, ale asi to prehodnotím. Je zjavné, že niečo robia naozaj dobre.
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od: ziadne
|
Pridané:
29.5.2024 23:42
:D Tak toto snad nemyslis vazne, ze vraj konzistentne... A teraz som ten srackomet infovojna otvoril a samozrejme o tomto navrhu tam nie je ani zmienka, a nieto este kritika. Prave naopak, su tam iba tradicne demagogie na podporu Fica a jeho vlady, ruska propaganda a samozrejme hejty na zlu opoziciu, zlych novinarov, zly zapad, zle USA, zlu EU, zlu Ukrajinu...
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od: cdfrege
|
Pridané:
30.5.2024 6:42
Záver tvojeho prispevku mi pripomenul hudobnu formaciu "Zlá strava". Ale pravdu mas a aj ich skladby (sice lokalistickejsieho charakteru), ale sedia do aktualnej politickej situacie :/
|
|
Re: A co na to bojovnici proti cenzure?
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
30.5.2024 11:09
Lichtner o tom hovori kazdy den v radiu. Aj o tom, ze ked to prejde, zrusi diskusie, ze nic zbierat nebude, lebo je to blbost.
A to co sa tebe zdaju tradicne demagogie je len preto, ze si opacny extrem. Kognitivna dizonancia je svina.
|
|
Nic Nove
Od: backToMars
|
Pridané:
29.5.2024 20:28
Novinky.cz maju nieco podobne vo svojich diskusiach uz davno pradavno a nikto sa nad tym nepozastavoval. Kazdemu potencionalnemu diskuterovi je zasielany klasickou poštou aktivacny kod ku kontu. Tym padom maju overenu adresu a meno.
Ale zeby to niecomu pomohlo ? Dezolati su bez hanby a pisu tam tie svoje bludy tak , ci tak....
|
|
suhlasim
Od: Suhlas
|
Pridané:
29.5.2024 20:30
Suhlasim s tymto navrhom. Slusneho cloveka to neovplyvni, ale hrdinovia spoza klavenice budu protestovat....
|
|
Re: suhlasim
Od: meheh
|
Pridané:
29.5.2024 21:15
tak nech sa paci, zacni tym, ze sa tu podpises menom a priezviskom a uvedies dalsie udaje podla toho uzasneho navrhu zakona od lobotomov z SNS:
a) meno a priezvisko fyzickej osoby,
b) rodné číslo, ak je pridelené, alebo dátum narodenia, ak nie je pridelené rodné číslo,
c) adresa trvalého pobytu alebo adresa prechodného pobytu,
d) štátna príslušnosť,
e) telefónne číslo
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: Umrelá inteligencia
|
Pridané:
29.5.2024 21:33
Danko má o tomto predstavu ako mŕtvy v rakve kam ho vezú. Však môže každý vyplniť asi toto:
A) Andrej Danko
B) 740812/6660, 12.8.1974
C) Brižitská 3658/60 , Dubravka; prechodne Psychiatrická liečebňa pre dlhodobo chorých
D) SR
E) 158 a ostatné ľubovolné
|
|
Re: suhlasim
Od: trololol
|
Pridané:
29.5.2024 22:36
telefonne cislo nasho kapitana je 0903246446, aspon podla zoznamu advokatov na www.sak.sk
a ano, on je naozaj advokat :D
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: Umrelá inteligencia
|
Pridané:
30.5.2024 7:14
Tak je to vybavené. A zrazu po registrácii na diskusie prídeme na to, že republika je vlastne 5 miliónov Dankov ;-)
|
|
Re: suhlasim
Od reg.: yanick
|
Pridané:
29.5.2024 22:28
Aj ten hrdina spoza klavesnice si o sebe mysli, ze je slusny clovek. Dokonca mam podozrenie, ze aj sam Andrej Danko si o sebe z nejakeho dovodu o sebe mysli, ze je slusny clovek ;)
|
|
Re: suhlasim
Od: ejhjkhkj
|
Pridané:
31.5.2024 17:52
Je to len dalsia buzeracia a nicomu to nepomoze.
Buzeranti z SNS SMEROHLASU .... nemali by to byt oni prave proti?
Bolo to riesene uz tisic krat a vzdy vysla anonymna diskusa ako to najlepsie co mame.
Vsak ak vydavatelia chcu tak mozu zaviest dobrovolne odznaciky, kde kazdy kto si overi identitu dostane ku svojmu nicku aj odznacik ze je to je jeho oficialne konto...
|
|
Polib si prdel
Od: Buzerant Danki
|
Pridané:
29.5.2024 20:38
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Danko
Od: drag
|
Pridané:
29.5.2024 20:52
Aspoň ľudia nebudú zabíjať čas diskutovaním :)
|
|
Re: Danko
Od reg.: Umrelá inteligencia
|
Pridané:
29.5.2024 21:36
Snáď sa zvýši aj pôrodnosť, budú to tzv. "Dankove deti" :-)
|
|
Re: Danko
Od: LytaRyta Hochbatnica
|
Pridané:
29.5.2024 23:43
..podla "Husákove deti"
mno ale tí to mali kvoli tomu že zaviedli tie fest výhodné mladomanželské požičky, aj s takmer nulovým úrokom
(..asi pri splnení istých podmienok ale..)
a aaj nejaké výraznejšie dotky na deti
títo, danko bude mat
(doslova)
Deti Kapitána (Granta) DANKA
kvoli fest utahovaniu šrobov cenzury a "zámkov na hubu"
(..ešte by mohol vypínat komplet eletriku, najma na včer a na noc.. by sa to kus priblížilo podmienkam vo vylúčeních lokalitách, osadách.. )
|
|
Re: Danko
Od reg.: Umrelá inteligencia
|
Pridané:
30.5.2024 9:46
Moc som ti nerozumel, ale dajme tomu, že si sa prekonal, Lyta ;-)
|
|
doSdatočné vysvetlenie
Od: LytaRyta Hochbatnica 4ryba
|
Pridané:
30.5.2024 21:30
well, tak na vysvetlenie :
Deti Kapitána Granta - 1dobrodružný román (1 z cca vyše stovky) od Julesa Verna
|
|
Re: dovysvetlenie
Od: LytaRyta Hochbatnica 2-ryba
|
Pridané:
30.5.2024 21:33
..tak odtial Deti kapitána Danka!
|
|
Re: dovysvetlenie
Od reg.: Umrelá inteligencia
|
Pridané:
31.5.2024 8:31
Kapitáň Graňko ;-)
|
|
Re: Danko
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
30.5.2024 15:36
realne su vsetko kollarove deti
|
|
kukkuk
Od: Bca
|
Pridané:
29.5.2024 23:17
Vy sa cujujete ze to chcu spraviť? Ved smerujeme do ďalšej totality a navyše ako bonus dostaneme socialny kreditny system.Komunisti sa môžu schovať na toto čo sa začalo diať od roku 2019 nemajú, kebo za socíku sa dalo kludne zit a tento bordel v ktorom sme teraz nas vedie do ..... (si domyslite kam to asi pojde)
|
|
Re: kukkuk
Od: ________________
|
Pridané:
30.5.2024 7:45
tak nejak a zvlastne je ze primarne slnieckarom tie diskusie zda sa nevadia ... asi su medialne vychovavani hejtovanimz nasich medii, ktore dokopy nic nerobia, vsakze dieslaci dnskari ci idnesaci
|
|
to je jedno a neprejde to
Od: expert01
|
Pridané:
30.5.2024 7:44
tie diskusie sú tam aj tak zrušené lebo chudáčikovia novinári nedokázali znieť "vulgarizmy" (rozumej objektívnu kritiku)
|
|
paráda
Od: ...........
|
Pridané:
30.5.2024 8:27
Dovolím si nesúhlasiť. "Nie je jasné, či si strana SNS pred predložením novely neuvedomila predpokladaný veľký reálny dopad..." Podľa mňa jednoznačne JE JASNÉ, že si neuvedomili, čo predkladajú.
Ale idú si svoje... Ako kedysi kapitán povedal „Národná rada môže prijať čokoľvek, aj to, že sa má zemeguľa točiť opačne, a môže to byť publikované v zbierke Slovenska, zákonov Slovenska.“
|
|
dsadsadasd
Od: netrol
|
Pridané:
30.5.2024 10:22
a trolovia sa budu veselo registrovat a vsetko zamoria...
|
|
su stale vedla a pozadu
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
30.5.2024 11:29
Im ide len o diskusie na politicke temy SR a tie nie su dolezite, pretoze politik SR je automaticky vinny, o tom nie je treba ani diskutovat.
A tych miest na internete, kde sa da anonymne diskutovat, je po kkt vela, staci aby prvy prispevok obsahoval link na clanok, viac netreba.
|
|
simyslim
Od: Kim Jong Un
|
Pridané:
30.5.2024 16:42
SNS a Smerohlas sa snažia aby ich ľudia konečne nenávideli ale ľuďom to nedochádza :D
|
|
ESENESACKE UKVIČANÉ SVINE SA UŽ TEŠIA
Od: Poroslav Somár
|
Pridané:
30.5.2024 19:37
Pamätám sa ešte nedávno ako voliči ESSENES kvičali ako zle trafené prasce na porážke keď sa niekde museli čo len zaregistrovať mailom. Alebo keď ich niekto vykopol z diskusie. Kvičali a kričali, bedákali, nariekali, fňukali, frfľali, rumázgali, horekovali ale terazky sa tešia z kapitáňa.
|
|
Re: ESENESACKE UKVIČANÉ SVINE SA UŽ TEŠIA
Od: expert01
|
Pridané:
31.5.2024 7:24
tak sa teraz chcú len pomstiť
|
|
sjhdksj
Od: ehjjhkj
|
Pridané:
31.5.2024 17:38
SNS sa chce zrejme dostat von z parlamentu.
Namiesto toho aby vyriesili realny problem ako su napriklad premnozene medvede, tak hlupaci idu stazovat pracu policii tym ze sa diskusie presunu na nedostupnejsie miesta , alebo dokonca nebudu moct merat "mieru hnevu" z diskusii a nasledne pripravili dopredu bezpecnostne opatrenia...
Namiesto toho aby urobili realnu sebareflexiu, aby nepanikarili, tak urobia presny opak a nabehnu si ako hystericke telce (a smerohlasaci to iste).
|