neprihlásený Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília
Výrobca avizuje až 520 Hz herný monitor

Značky: PCmonitory

DSL.sk, 6.1.2024


Spoločnosť ASRock, známy výrobca rozličných počítačových komponentov, na budúcotýždňovej výstave spotrebnej elektroniky CES predstaví herný monitor s obnovovacou frekvenciou až 520 Hz.

Spoločnosť to avizovala v tlačovej správe, ktorá je momentálne na webe výrobcu nedostupná. Upozornil na to napríklad PC Gamer.

Spoločnosť predstaví v rámci modelového radu Phantom Gaming dva 27" monitory určené pre profesionálne e-športové hranie s vysokou obnovovacou frekvenciou. Model PG27QFW2A má mať obnovovaciu frekvenciu 400 Hz a rozlíšenie QHD, teda 2560 x 1440, model PG27FFX2A má mať obnovovaciu frekvenciu 520 Hz. Jeho rozlíšenie oznámenie neuvádzalo, podľa dostupných informácií majú byť oba monitory technológie LCD.

V predchádzajúcich týždňoch boli oznámené počítačové monitory respektíve displeje pre počítačové monitory s vysokou obnovovacou frekvenciou aj technológie OLED od Samsungu a LG. Samsung oznámil najskôr displej a následne 27" monitor Odyssey OLED G6 s obnovovacou frekvenciou až 360 Hz a rozlíšením 2560 x 1440, spoločnosť LG Display tento týždeň oznámila 27" displej s obnovovacou frekvenciou až 480 Hz a rozlíšením tiež 2560 x 1440.

ASRock predstaví aj dva herné OLED monitory s obnovovacou frekvenciou 240 Hz, 27" PGO27QFS2A a 34" PGO34QRT2A.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet
USA požadujú, aby Google predal Chrome a potenciálne aj Android
ISS zvýšila orbitu, aby sa vyhla troskám zo satelitu
Vzniknú fyzické zábavné tematické Minecraft parky
Qualcomm chystá Snapdragon CPU pre lacnejšie PC, majú začínať na 600 dolárov
SpaceX nezachytávala prvý stupeň Starship kvôli problému na štartovacej veži


Diskusia:
                               
 

Na tom sa bude hrat perfektne Solitaire.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

spravne ale pri tej frekvencii uz budu karty take rychle ze uz nebudes na ne stihat klikat
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mám 144Hz monitor a zapol som si 144Hz na pracovnú plochu.
Pocitovo trošku jemnejšie. :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

pocitovo! :-))))
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Tiez som neveril, ze dokazem rozoznat 60 FPS od niecoho vyssieho a naozaj 60 vs 144 je badatelny rozdiel.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Človek vníma 13 Hz ako plynulý obraz. Už 360 Hz je totálnY nezmysel ktorý žiadne dnešná VGA nevie podporiť a softvér ani nehovoriac.. Takže čo tu riešime, aké bludy???
Odpovedať Známka: -6.9 Hodnotiť:
 

Mozno teda vyvodit zaver, ze FPS hry odporucas hrat pri 13 FPS (nech druhy vyskyt skratky FPS ma iny vyznam).
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Ja som tak hral Quake na total OC 486. Zbran fuc, mipcap 2, zmensene na cca 240x160.

Aj Dune 2 som hral na 16MHz 286, sa pocitali % na harvestri pri tej rychlosti.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A nepomýlil si si to s 24 obr./s ? :-)))
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Povodny navrh zobrazenia bol 24 ci 25 snimok za sekundu s prekladanym zobrazenim na 50 Hz, co malo svoj vplyv na vnimanu plynulost obrazu.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Pri CRat som citil blikanie aj na 100Hz. LCD sa prekresluje len pri zmene obrazu, tam skor vnimal lagovanie obrazu. Ale 100Hz je aj v tomto pripade pre pohyblive obrazy lepsie. 240Hz je pre mna osobne zrejme za hrabicou, kde ma nejake Hz este zaujimaju. Co tak zacat robit monitory aspon z rozlisenim na urovni najvyssich modelov telefonov? Nechapem preco 4K stale nie je uplne bezny standard aj pri 27".
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

No hádaj...
Odpovedať Hodnotiť:
 

4k na 27" je kravina. Potom to musis upscalovat aby si nemusel pouzivat dalekohlad pri nativnom rozliseni . Prvy rozumny rozmer pre 4k je tak 32", kde pri QHD uz celkom vnimas raster. Ale ak mas sirokouhly monitor 34-38", tak ani tam 4k nema ziaden vyznam z rovnakeho dovodu ako na tej 27.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Predovlene 96 DPI je pri 32" a 2k dobra kombinacia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Teda aké rozlíšenie a pomer strán na pracovný 32 palec doporučujete?
Odpovedať Hodnotiť:
 

2560x1440
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je idealne rozlisenie pre 27", na 32 by som to nechcel.
Odpovedať Hodnotiť:
 

fuj, to vidim stvorceky miesto normalneho obrazu. si daj skontrolovat zrak ak ti 2k na 32" pri ok. mozno si myslel 14".
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nezmysly. 4K je bez problémov aj na notebooku s uhlopriečkou 43 cm, prijal by som aj viac. Na 32" monitor aspoň 8K.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Hej s 200% zvecsenim.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Rozdiel 85 Hz a 100 Hz je vidielny aj z hladiska namahania oci. Ale 100 Hz a 120 Hz uz taky nebol. Inak bolo hrozne, ked predovlene nastavenie bolo napr. 1280 × 1024 pri 60 Hz. Hrozne na oci.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pri CRT. LCD je bežne dosť pomalé, takže pri statickej práci sú v pohode.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Len hodne z tých vymožeností ako prekladanie či progressive scan bolo prezentovaných ako mimoriadne výhodny konsenzus mierneho zníženia kvality za obrovské benefity. Otázkou je, z akého dôvodu výhodnosť priekazne pretrváva.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aj ty píšeš hlúposti.
24fps (frekvencia snímania filmu, ktorá sa používa dodnes) a 50hz/fps (v USA 60hz/fps), čiže snímková frekvencia video materiálu určeného pre TV vysielanie. Táto je rovnako používaná dodnes, avšak z historických dôvodov je vysielaná prekladane (čo neznamená zníženie frekvencie!). Čiže v TV vysielaní stále používame v Európe 50 snímkov / s, ktoré sú považované za plynulé.
Samozejme dnešné MFC algoritmy v moderných TV vedia dopočítať snímky na 100 (v minulosti aj 200) čím sa subjektívna plynulosť obrazu ešte zvýši.
Odpovedať Hodnotiť:
 

13 fps ako plynuly obraz .... no a potom si vytriezvel

pri filmoch je z hladiska spracovania mozgom idealne 24 fps (viac ako napr. 30 ci dokoca 48/60 fps nie je na prospech, ale cudujme sa svete niekedy kontraproduktivne,
https://t.ly/DZpUs)

pri hrach je 30 fps absolutne minimum pre pocit plynulosti
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To uvádzala stará literatúra, možno z čias gif súborov.
Pri 4k končia mnohé grafiky na 120 Hz. A je zaujímaví aj to, že kto vygeneruje takú dynamickú scénu, aby to aspoň trochu malo zmysel?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To je vecou učenia feng šuej. Napríklad v galérii dokáže naskillovaný kurátor vytiahnuť priekazne plynulý obraz i s 0 Hz.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

hej, ked ho vytahuje z prepravného rámu!
a nekdy aj paralelne, sériovo, ked ich vytahuje 2naraz, ked sú menšie, lahšie
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://diit.cz/ - super stranka, fakt.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nevsimol si si, ze ten clanok praveze vyvracia tvoje tvrdenie? Nadpis staci precitat len na dsl...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno, vola za to "film look", preto sa filmy stále točia pri 24fps, pretože pri tejto fps NIE je obraz plynulý a vyzerá to dobre (nielen) na filmovom plátne. Skrátka tu je "neplynulosť" obrazu cnosť.

Ak si to chce niekto pozrieť, nájdite si film Gemini Man. Je pôvodne natočený pri 120fps a nedá sa na to pozerať (vyšiel vo verzii 60fps aj oficiálne, ale existuje aj 24p verzia).
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale ked si obcas vsimnes ten 2-hy frejm ktory sa nachadzal medzi prvym a tretim, nie je to na skodu. mne sa pomocou vyssej obnovovacej frekvencii podarilo zachytit anomalie aplikacii, ktore si bezne nevsimnes. napr... coze sa nam to tu takto rychlo spustilo a odlial sa to tu vzalo
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sledovat co sa mi v pc spustilo cez vyssiu obmovovaciu frekvenciu sa snad neda ani na plochej zemi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nepomylil si si monitor a meotar?
Nebolo by lepsie seconds per frame?

Aby aj taka pripecena lobotomia ako ty stiha.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked nevnimas viac FPS ako 13, tak mas nejaku mozgovu vadu, asi retardaciu.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

A na toto si ako prišiel??
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

proste tvoj mozog je ako staroveky pocitac s napicu komponentami a laguje (retardacia) natolko ze jeho limit je 13 FPS a potom uz nevidi rozdiel lebo nieje schopny zaznamenavat viac obrazkov za sekundu. Si proste horsi ako stare GPU.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako? Ako?
V tvojom prípade veľmi jednoducho.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozno ty, normalny clovek vnima plynuly obraz az nad 50 az 60hz, co je nad nyquistovou frekvenciou ocnenho mikrotremoru. si nastuduj trochu normalnej dnesnej biologie a fyziologie a nemel tu 150 rokov stare klamstva.

zas si pleties dojmy a realitu.

su dovody preco vyrabat obsah pri "nizkom" fps (24, 25, 30) miesto vysokeho (50, 60, 120...), ale s "plynulostou" to nema spolocne to co nam tu predhadzujes.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

povídky pavlačové

moja susedka, Chobotnoca1, potvora nočná, vnímá ajž 15 ~~20 GHz obrazy, všemi jej chapadielkami!

ale minule si zabudla na pavlači šálku kafe, a černá kočka zo susedného vnitrobloku jej ju vychlipala!

potom si musela íst požičat ku mne, a 1chapadlom nechtiac zhodila fikus, na podobločnici!
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Ešte by to chcelo kriminálnu zápletku, že tajemný muš v masce s velkým nosem kvapká potajomky protagonistom povídky do kávy gutalax.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to by bola fajn zápletka, najma s pointou, že práve im zavreli vodu, pre bežiacu rekonštrukciu stupačiek,

ale radšej nech je to komornejšie, skromnejšie, taká noir atmosféra, také pohlady dovnútra pavlačí, priečelí, vchodov a dvorov, jako z obrazů Vermeera,
od ktorého zrovna domovník, na povale činžáku, našiel 39.verméérov obraz
(hej, zatím je len 35+3 jemu prisudzovaných obrazov)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ktorá dnešná VGAčka zvládne pri tom rozlíšení urobiť opakovaciu frekvenciu aspoň 240 Hz?

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Každá, čo nie je priekazne včerajšia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No daj jeden model...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Akože zadarmo? Aby si mohol v sobotu na zábave strúhať pred čajami frajera, akúže kartu priekazne poznáš?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na čajočky zaberajú marbolke, aj keď cez deň v robote ťaháš marske :-)

Citovaním štandardov VGA, HDMI, DVI, ... si žiadnu čajočku nenarazíš ... ;-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Pravy chlap fajci detvy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tuhý dohán ;-) , tí praví chlapi na to už miseli pokapať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Devy fajčia detvanov
Odpovedať Hodnotiť:
 

VGA ziadna, ale CGA priekazne vsetky
Odpovedať Hodnotiť:
 

VGA rozlíšenie museli zvládnuť aj tie najhonosnejšie grafické karty, ľudovo VGAčky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pri 520Hz môže Tyler Durden navkladať do filmov viac sviňačín :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://www.idnes.cz/ kultura/film-televize/ simpsonovi-umela-inteligence-postavy. A240107_124229_filmvideo _misl /foto/MIS69e5031d5d_1_ 6064580239215673573_n.jpg

hahaaa!

ten Burns.. Mr.burn

tá AI je fakt diabolská, ajž príliš dokonalá, - resp. - až príliš .."vie"

(resp. - nemá ešte sama v sebe ..autocenzúru )

resp.nevie, že robit si srandu, kus žarty, a karikatúry, z istých etník, rás, náboženstiev, - je verboten, total verboten!

(SPOILER!:
nj, ide o ten nos, ži.. ehmn, proste ..velký nos, pana mr.Burnsa (..jako aj o pár iných znakov..

proste, tá karikatura mr.burnsa - jako by sem priam vypadla z 30tých let.. :o :P :D :p )
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Síce aj keď budem mať 30FPS
Tak pri 520Hz monitore budem tieto FPS vidieť oveľa SKÔR!!
https://dopice.sk/spq
no áno nie je to úplne ono.. ale veľa to napovie...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár