|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peto^U
Od: Peto^U
|
Pridané:
22.10.2006 1:55
neverim.. :D resp. nedoverujem...uz len s principu ;)
|
|
marien
Od: marien
|
Pridané:
22.10.2006 3:46
tak tak, ale na case bolo aby ho uz vydali, ale aj tak ostanem pri ff ;-)
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
22.10.2006 11:32
jj a navyse je to vsetko odkopirovane od ff, ff is best
|
|
http://wiki.root.cz/Main/Opera
Od: http://wiki.root.cz/Main/Opera
|
Pridané:
28.10.2006 13:07
http://wiki.root.cz/Main/Opera
|
|
west
Od: west
|
Pridané:
23.10.2006 0:10
Opera rulez .... tak ludkovia zvyknitesi microsoft nikdy nemal svoje napadi len kupoval a kradol a okopirovaval....
|
|
7452
Od: 7452
|
Pridané:
24.10.2006 20:56
Ale Mikrosoftu nic neostava je pozadu ved jadro 3.11 myslim vybral Bill Gates z kosa od apple.(a to Aplle, alebo ina firma uz neviem, vyhodil ako nepouzitelny material a on z toho urobil win.) Cudujte sa preco to je take dierave:) a pokial ide o prihladac tak mu nic ine neostava, lebo je pozadu a uz tie lepsie ako FF a Opera vsetko maju aj ked FF s nadstavbami ale ma. Ja osobne pouzivam najviac FF ale aj operu niekedy a IE ten som pouzzil iba par krat a to ked som musel a to pri aktualizaciach, raz reklama pri icq(uz nepouzivam icq, ale gaim!)
|
|
7452
Od: 7452
|
Pridané:
24.10.2006 20:58
Ale Mikrosoftu nic neostava je pozadu ved jadro 3.11 myslim vybral Bill Gates z kosa od apple.(a to Aplle, alebo ina firma uz neviem, vyhodil ako nepouzitelny material a on z toho urobil win.) Cudujte sa preco to je take dierave:) a pokial ide o prihladac tak mu nic ine neostava, lebo je pozadu a uz tie lepsie ako FF a Opera vsetko maju aj ked FF s nadstavbami ale ma. Ja osobne pouzivam najviac FF ale aj operu niekedy a IE ten som pouzzil iba par krat a to ked som musel a to pri aktualizaciach, raz reklama pri icq(uz nepouzivam icq, ale gaim!)
|
|
7452
Od: 7452
|
Pridané:
24.10.2006 21:00
Ale Mikrosoftu nic neostava je pozadu ved jadro 3.11 myslim vybral Bill Gates z kosa od apple.(a to Aplle, alebo ina firma uz neviem, vyhodil ako nepouzitelny material a on z toho urobil win.) Cudujte sa preco to je take dierave:) a pokial ide o prihladac tak mu nic ine neostava, lebo je pozadu a uz tie lepsie ako FF a Opera vsetko maju aj ked FF s nadstavbami ale ma. Ja osobne pouzivam najviac FF ale aj operu niekedy a IE ten som pouzzil iba par krat a to ked som musel a to pri aktualizaciach, raz reklama pri icq(uz nepouzivam icq, ale gaim!)
|
|
7452
Od: 7452
|
Pridané:
24.10.2006 21:01
sory ludia za spam ale bolo to automaticke obnovovanie a poslalo to 3x v urcitom casovom intervale
|
|
Abe
Od: Abe
|
Pridané:
29.10.2006 18:21
no tu mas vymozenosti....automaticke obnovovanie
|
|
http://wiki.root.cz/Main/Opera
Od: http://wiki.root.cz/Main/Opera
|
Pridané:
28.10.2006 13:07
http://wiki.root.cz/Main/Opera
|
|
-0-
Od: -0-
|
Pridané:
22.10.2006 5:31
vykradli z opery a ff co sa dalo a okrem adresnej listy nad file listou tam nic nove oproti inym prehliadacom (konkretne opera) nevidim. Este by som povedal ze tam kopa veci chyba.
|
|
bytes
Od: bytes
|
Pridané:
22.10.2006 8:11
Suhlas. Vsetko okopirovali z Opery a ff a predstavia to ako svoje genialne vylepsenia.
|
|
Rivko
Od: Rivko
|
Pridané:
22.10.2006 10:18
No tak z opery by som neskopiroval nisti, to je total shittny browser. Na tom nic nefunguje. FF je dobry. Ale opera sa IE ani vyrovnat nemoze. Typycke antiIE reci.
|
|
siu
Od: siu
|
Pridané:
22.10.2006 11:05
"opera sa IE ani vyrovnat nemoze".
:D, a ty si z akej diery vyliezol?
|
|
bytes
Od: bytes
|
Pridané:
22.10.2006 11:31
vidiet, ze sa vyjadril odbornik LOOL
|
|
omglmaorofl
Od: omglmaorofl
|
Pridané:
22.10.2006 17:26
ty si nub :D , si bol v školskej družine na internete, a takúto bombu tu trepneš :)
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
22.10.2006 10:58
Pravda, co ine im ostavalo?
Co sa ale tyka porovnavania IE7 a Opery ohladne ergonomie a UI - je mi zle:
Opera moze vyzerat akokolvek - podla toho ako len chcete, moznost prisposobbenia je na
ovela vyssej urovni. V IE7 som mohol maximalne "odomknut" Toolbar a posunut ikonky - OMFG!
Napr porovnaie: Opera - 3 listy, IE7 - 2 je absolutne
trapne (nikde predsa neni napisane, ze ako to je povodne
nastavene, tak to musi byt stale).
Ja mam napr pri spusteni Opery len jednu listu a az ked
otvorim viac tabov tak 2. 3 listy nemam nikdy (ani menu bar nemam povodne, iba ako tlacidlo).
btw: IE7 je vzdy lepsie ako IE6
Len tolko :P
|
|
max
Od: max
|
Pridané:
22.10.2006 11:04
Presne Opera je naj browswer!
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
22.10.2006 11:35
operu som nemal ale co tak pocuvam tak si myslim ze je na rovnakeh urovni s ff:)
|
|
west
Od: west
|
Pridané:
23.10.2006 0:19
Aj podla mna je opera naj, zvikol som si nanu. hlavne som spokojny z bezpecnostou a tym ze si mozem vsetko nastavit kto nevie tak nech napise namiesto adresi opera:config a tam ma toho ajajaja. Nepaci sa mi to stahovanie torrentou, je to dobra vec ale malo to byt nie prijoritne pri stahovani torrentou..inat totoalna spokojnost
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
23.10.2006 0:33
Ono je to naozaj ako si kto zvykol. Skusal som aj FF, ale je tu hruza - a rovnako kamarat skusal Operu a nadaval jak pohan. To len IE je totalne k nicomu :P
Este k tym torrentom, staci pouzit "save target as ..." - pravdepodobne ti nic nove nevravim, ale jeden nikdy nevie
|
|
julo
Od: julo
|
Pridané:
22.10.2006 11:26
a ako prosim ta odstranujes v opere menu bar? ja mam 9.02 a nic take tu neni
|
|
TOM
Od: TOM
|
Pridané:
22.10.2006 12:30
Ozvi sa mi pripadne cez ICQ 251239231 alebo Skype aladar5920 - Opera sa da neskutocne prisposobit na akekolvek pouzivanie - mam skusil som vela browserov - Opera ma naozaj najsirsie moznosti zmien, nastaveni a da sa velmi jednoducho prepinat za chodu do roznych zobrazeni...
|
|
Hannibal
Od: Hannibal
|
Pridané:
22.10.2006 8:42
no tak toto ma fakt ze jako dostalo ((((((((((=
IE - bill uz fakt nevie co skopirovat
a myslim ze ten co pisal tento clanok (nic v zlom)zrejme nepozna take nieco ako netscape, safari a pod.
a myslim ze novy ff bude min. 10 krat lepsi a iste (vo vsetkom ale HLAVNE V BEZPECNOSTI) lepsie riesenie ako IE
sak este poriadne ani nevysliel a uz je tam chyba
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
22.10.2006 11:38
"vo vsetkom ale HLAVNE V BEZPECNOSTI" jj presne ttak ved ie je pomaly virus sam o sebe ved cez neho ti prejde skoro vsetko a cez firfo maju virusy velky problem prejst ved este aj rozsirenia ti kontroluje ci tam nemas virus ff is best
|
|
wasco
Od: wasco
|
Pridané:
22.10.2006 9:07
Vsetko je vytiahnute z Firefoxu a Opery. Ja si pouzivam Firefox 2 a myslym ze je ovela lepsi a je odlahceny, lahke nastavenie pre zaciatocnika apd. A microsoft pokial viem sa nebol schopny IE 7 lokalizovat do slovenciny, kym firefox ma vsetko po slovenky. Moj nazor: Pockam si do utorka kym uz vyjde oficialna opravena verzia firefoxu 2.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
22.10.2006 9:33
MS planoval vydat IE7 koncom roka vo vsetkych verziach, ale ludia, ako ja, na nich tlacili, aby konecne vydali Final verziu, tak ju vydali aspon v EN s tym, ze lokalizovane budu dostupne do konca roka, resp na zaciatku buduceho.
|
|
niner
Od: niner
|
Pridané:
22.10.2006 12:08
podla mna je pre zaciatocnika ovela vhodnejsia Opera pretoze FF bez extensions je vcelku slaby browser.. osobne pouzivam FF 1507 a to preto ze niektore extensions potrebujem k zivotu a pre FF2 este stale nie su dostupne.. je si ce extension co prinuti ff2 zobrat aj starsie EXT ale nejdu vsetky.. takze zatial FF15 :) i like it
|
|
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
22.10.2006 9:20
pouzivam operu, ale IE ma fakt ze nezaujalo, presiel som na konkurencny prehliadac koli otvaraniu okien v liste a teraz len koli tomu sa nevratim k IE skor rozmyslam ze budem pouzivat ff ten ma rozhodne viac zaujal =)
|
|
fik
Od: fik
|
Pridané:
22.10.2006 9:24
celkom by ma zaujimalo kde je ten 15MB IE7.. lebo ked som ho ja tahal tak mal 28MB :)
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
22.10.2006 9:27
quick tabs sa mi paaaaaci
|
|
salmek
Od: salmek
|
Pridané:
22.10.2006 9:27
pre win xp sp2 ma cca 15 mb, mozno si tahal pre x64? tie zvyknu byvat vacsie
|
|
fik
Od: fik
|
Pridané:
22.10.2006 12:34
to mas pravdu. tahal som x64... ale 15 a 28 sa mi zda dost rozdiel... ja ked spravim aplikaciu pre x86 a x64 tak su rovnako velke (nikedy dokonca x64 mensia)
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
22.10.2006 15:25
Ty tu pleties hrusky s jablkami.
|
|
fik
Od: fik
|
Pridané:
22.10.2006 18:03
prosim vysvetlenie... co je natom take ine ??!!
|
|
rad
Od: rad
|
Pridané:
24.10.2006 16:58
neobsahuje x64 v sebe aj x32 verziu?
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
22.10.2006 9:29
Podla tych nazorov co citam, tak Opera okopirovala taby od FF, FF okopiroval phishing od IE, atd. :)
Zjavne ludia nevedia, co to znamena vyvoj softwaru a konkurencia. Ked jeden prehliadac obrazkov vie otvarat jpg a druhy nie, ale prida to do dalsej verzie, tak to okopiroval, no comment. :)
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
22.10.2006 9:32
mas pravdu, nie je to kopirovanie, to je plne normalny proces.
ale ked niekto nikdy neprinesie nic nove a vzdy je pozadu a iba prebera, vtedy je to uz na povazenie.
|
|
TOM
Od: TOM
|
Pridané:
22.10.2006 12:34
Mozes si precitat dakde - Netscape/Mozilla/Opera/FF - Mrkvac ma skade odkukavat napady...
|
|
kangus
Od: kangus
|
Pridané:
22.10.2006 17:15
Prepec ale OPERA ziadne taby neokopirovala - má to uz od verzie 5 ci 6 - neviem presne s ktorou som zacianl a ktora to MALA. To s tym antipishingom - skor sa mi zda zo to tu bolo uz pred IE7...
|
|
TheTOMSK-2
Od: TheTOMSK-2
|
Pridané:
23.10.2006 8:28
Máš pravdu. K tomu keď pripočítame patentový zákon, tak je to problém vlastne použiť, čo už niekto má, tak aby bol vlk sýty a ovca celá.
|
|
tuhwa]
Od: tuhwa]
|
Pridané:
25.1.2007 12:06
<a href= ></a> [url=][/url]
|
|
didwd]
Od: didwd]
|
Pridané:
17.3.2007 19:43
<a href= ></a> [url=][/url]
|
|
blbosť
Od: blbosť
|
Pridané:
22.10.2006 9:47
hneď prvýkrat ako som s ním robil, tak mi zhavaroval...koľka irónia...je to horšie ako Bush.
|
|
Jozef
Od: Jozef
|
Pridané:
22.10.2006 11:02
ak niekto viete ako ho nainštalovať bez overenia pravosti napíšte to sem
|
|
Jozef
Od: Jozef
|
Pridané:
30.10.2006 2:07
Hej da sa nainstalowat aj aj ked nemas legalny win, stiahny si Win Legalizer 2 a mas to :)
|
|
trt
Od: trt
|
Pridané:
22.10.2006 11:18
nevie niekto, ci bude aj po slovensky? alebo ci na neho bude funkcna uz terajsia slovencina. nechcem mat cely OS po slovensky a k tomu IE7 po eng/cz
|
|
kokos
Od: kokos
|
Pridané:
23.10.2006 18:41
naco ti je browsovacie okno kde pises www po slovensky ???
FYA
|
|
TOM
Od: TOM
|
Pridané:
22.10.2006 12:27
Pridavam sa - AKO MOZE NIEKTO NAPISAT TAKUTO IDIOTINU !!! UZ NADPIS HOVORI SAM ZA SEBA - jedine tak, ze nepozna nic ine...
Vykradli a okopirovali co sa dalo - a zle... Ved to robia po celu svoju historiu...
Navyse VZDY je to slaby odvar toho, z coho cerpaju. Dalej - skoda reci.
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
22.10.2006 12:30
cital si ten clanok vobec? ie je tam v podstate zdrbany az pod zem, a vsade je napisane, ze toto uz maju aj ostatne prehliadace.
|
|
TOM
Od: TOM
|
Pridané:
22.10.2006 12:35
Priznavam - necital...
|
|
TOM
Od: TOM
|
Pridané:
22.10.2006 12:36
Iba preletel...
|
|
idp
Od: idp
|
Pridané:
22.10.2006 13:52
WHY I HATE MICROSOFT
http://blackhole.sk/node/1005
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
22.10.2006 15:04
because you are idiot :)
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
22.10.2006 15:28
U2 ;-)
|
|
miro
Od: miro
|
Pridané:
22.10.2006 13:12
Internet Explorer 7 -je vysmechom pre vsetkych uzivatelov windowsu.Microsoft by mal platit ludom ze pouzivaju taky brloch!
Len sa obavam aby aj Vista nepresla takymi evolucnymi zmenami ako novy Explorer.
OPERA-je jednotka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
kold
Od: kold
|
Pridané:
22.10.2006 14:56
podpora kaskadovych stylov je aj tak na podradnej urovni oproti opere, ff, konqueroru ...
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
22.10.2006 15:02
Vsetko pekne konecne sa dotiaho po paty ostatnym prehliadacom co sa tika UI ale spravili uz konecne to zobrazovacie jadro alebo to stale ignoruje standardy?
|
|
kold
Od: kold
|
Pridané:
22.10.2006 15:59
je to lepsie ako pri IE6, ale na ostatne moderne prehliadace nema... btw. rgba zadavanie farieb vo firefoxe3 je pecka :D
|
|
bimbasek
Od: bimbasek
|
Pridané:
22.10.2006 15:03
MINIMALISTICKY CO???? DIZAJN????????? do prcic..... Z opery urobim par kliknutiami lavou zadnou vacsi priestor na monitore ako u IE7... Zrusim vsetky nepodstatne toolbary + nahram USPORNY skin.... bozinku.... .. nehovoriac o tom, ze par kliknutiami spravim uplny opak a mam na monitore milion uzitocnych veci (ak mam slusne rozlisenie, tak si to vychavlim do neba) ... u IE si mozem trhnut....
co tym chcem povedat?? .. ze Opera je lepsia ako IE? ... hmmm... to ani tak nie ako to, ze v clanku je pekna kravina....
"Hoci vo väčšine funkcií Internet Explorer 7 len doťahuje svojich konkurentov, ktorí podobnými funkciami disponovali už pred niekoľkými rokmi, podarilo sa mu ich minimálne dočasne predčiť v optimalizácii miesta, ktoré je k dispozícii na zobrazenie stránky."
to plati zasadne len pre uzivatelov (ak sa daju vobec nazvat uzivatelmi) co snad nikdy nezmenia defaultne nadstavenie.. ... (kedze treba priznat ze to operacke je ubohe...) ... mozno preto, lebo su od IE zvyknuti, ze sa nic nadstavovat neda.. :D
|
|
enema
Od: enema
|
Pridané:
22.10.2006 15:29
ako sa podarilo IE7 predčit ostatne browsery?
ak uz ide minimalne o ten fullscreen tak to ma minimalne opera(neviem ako je na tom ff) a ako povedal bimbasek OPERA sa tak brutalne upravit ze k tomu fakt nie je co dodoat
a to ze moze mat problemy so zobrazovanim flash, opera tuto chybu opravila v 9.00 na 100percent a ff s tym nemal vobec problemy
|
|
balo
Od: balo
|
Pridané:
22.10.2006 15:10
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah. ta to je sranda ze?
|
|
kilo
Od: kilo
|
Pridané:
22.10.2006 15:10
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah. jjj ta to je :)
|
|
Govardhan
Od: Govardhan
|
Pridané:
22.10.2006 15:14
Mozte poradit niekto - je mozne otvorit v niektorom prehliadaci html file vo full screen mode? bez toho aby som musel stlacat F11? Pripadne ak mam prednastavenu web adresu pri spusteni prehliadaca, aby mi ju zobrazil full screen hned ako nastartuje? Da sa take nieco nastavit vo ff? pripadne opera? Poradte. Vdaka.
|
|
Govardhan
Od: Govardhan
|
Pridané:
22.10.2006 15:18
Mozte poradit niekto - je mozne otvorit v niektorom prehliadaci html file vo full screen mode? bez toho aby som musel stlacat F11? Pripadne ak mam prednastavenu web adresu pri spusteni prehliadaca, aby mi ju zobrazil full screen hned ako nastartuje? Da sa take nieco nastavit vo ff? pripadne opera? Poradte. Vdaka.
|
|
aaano
Od: aaano
|
Pridané:
22.10.2006 15:56
viete ake su 2 najcasteisie zadavane adresy v IE7?
1. www.mozilla.com/firefox
2. www.opera.com
|
|
RELAX
Od: RELAX
|
Pridané:
22.10.2006 17:31
www.dunco.sk
|
|
Baca
Od: Baca
|
Pridané:
22.10.2006 16:26
Mladeznicke kecy ze ten skopiroval od toho a ten od tamtoho su smiesne>>>ako keby to bolo tajne kazdy ma daco od niekoho vy si asi myslite ze kym existoval Explorer vo svojich starsich verziach tvorcovia Opery,Firefoxu a inych neokopirovali ani kusok z vtedajsieho prehliadaca?!Tomu nemoze verit len idiot ale vy iste viete lepsie(dalej)ze ako sa to robi vy ste ti programatori s IQ 130 a vyssim ktory pracuju v Microsofte a pracovali na verzii Exploreru 7.Velmi sa mi rata ako je kazdy mudri a hovori co je lepsie ze to je na ryt ja mam lepsie a podobne reci pritom ako 85%ludi ste navyknuti pouzivat stale to iste a stale v tom istom poradi ako ty co pouzivaju stary DOS alebo software a ked pride nova verzia uplne zmenena a prepracovana radsej sa vratia k starej len aby sa to nemuseli znova ucit>proste mat vsetko lahsie aj za cenu utoku z vonku.Sam to vidim ludom sa nechce ucit chcu mat vsetko rychlo a nezaujima ich co sa este da.Ja osobne Explorer 7 pouzivam uz od RC1 a urcite je to znacny pokrok od v6 nielen v bezpecnosti ale aj v novych funkciach ano je pravda 15%stranok sa zobrazuje nekorektne ale ved naco su vo firmach technici aby to nevyriesili?!Ak chce firma uspiet musi si udrzat svoju reklamu a ist s dobou ta ktora nestiha ma smolu.Osobne presazdujem Firefox pred Explorerom v6 a doporucujem ho viem ze je lepsi ale v7 sa Firefox uz len dorovnava(+ma vyssi narok na RAM)co sa tyka Opery mozem len potvrdit ze sa jedna o jeden z najlepsie konfigurovatelnich prehliadacov len sa s tym treba pohrat to je v tej veci mne osobne sa osvedcil>hovorit ale ze je daco zle ked je to len v dobe uvedenia sa nema hlavne ak to plne nepoznam.Kazdy vyuziva tych prostriedkov ktore potrebuje a ohovarat daco co nepozna ho robi debilom!
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
22.10.2006 17:39
Konecne jeden inteligenty prispevok, uz som myslel, ze sem nikto taky nechodi. ;)
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
22.10.2006 22:35
tak tak... dobre vravel... ja tiez radsej nekritizujem... kolkokrat si nainstalujem FF tak ju do 5 min davam dole... som jednoducho zvyknuty na svoje... a kopirovanie... nehnevajte sa... IE pouzivam malokedy, asi len ked chcem korektne nahodit flash player ;) ale inac pouzivam MAXTHON...byvaly MyIE... je to obycajna nadstavba na IE... ale ked FF sa este len pripravoval, ja som uz pouzival taby... auto blokovanie popup uz ani nehovorim... tak laskavo neporovnavajte kto ma co skor, ked aj tak je to vsetko inaksie ako si myslite... ;)
|
|
mcbaran
Od: mcbaran
|
Pridané:
23.10.2006 16:35
riť sa píše s mäkkým:-)
|
|
Tom_r
Od: Tom_r
|
Pridané:
21.2.2007 22:30
Prene si to vystihol... Pisu tu riadne kecy na ktore sa im moze kazdy normalny clovek vys.rat !!! Nechapem vobec tych ludi co preferuju iba jednu vec a druhu absolutne poslu do hajzlu.Je pravda ze IE6 ma kopu dier to iste bolo aj u starsich verzii a je "nebezpecny" (IE 7 bude mat urcite tiez) ale chlapci treba byt objektivnejsi.Sam pouzivam IE a netvrdim ze je naj. ale da mi to co potrebujem,keby ze mi date operu alebo mozilu tak mi to je jedno.Dolezite pre mna je ,aby mi to ukazalo pozadovanu stranku a to co potrebujem bez nejakych strasnych nastaveni.Je naozaj pravda ze sa ludom nechce ucit nic nove lebo v dnesnej dobe na to nemaju cas a v beznom zivote su ludia ktory nesedia denne pri PC 20 hodin ako vy a studuju ktory prehliadac ma ake chyby a ktory je bezpecnejsi.Maju to na haku,LENIVOST! Tak sa majte a vys.erte taketo kecy zbytocne zaberate kopu riadkou :) do ktorych mohli pisat inteligentnejsi ludia...
|
|
Tom_r
Od: Tom_r
|
Pridané:
21.2.2007 22:34
Prene si to vystihol... Pisu tu riadne kecy na ktore sa im moze kazdy normalny clovek vys.rat !!! Nechapem vobec tych ludi co preferuju iba jednu vec a druhu absolutne poslu do hajzlu.Je pravda ze IE6 ma kopu dier to iste bolo aj u starsich verzii a je "nebezpecny" (IE 7 bude mat urcite tiez) ale chlapci treba byt objektivnejsi.Sam pouzivam IE a netvrdim ze je naj. ale da mi to co potrebujem,keby ze mi date operu alebo mozilu tak mi to je jedno.Dolezite pre mna je ,aby mi to ukazalo pozadovanu stranku a to co potrebujem bez nejakych strasnych nastaveni.Je naozaj pravda ze sa ludom nechce ucit nic nove lebo v dnesnej dobe na to nemaju cas a v beznom zivote su ludia ktory nesedia denne pri PC 20 hodin ako vy a studuju ktory prehliadac ma ake chyby a ktory je bezpecnejsi.Maju to na haku,LENIVOST! Tak sa majte a vys.erte taketo kecy zbytocne zaberate kopu riadkou :) do ktorych mohli pisat inteligentnejsi ludia...
|
|
hmh
Od: hmh
|
Pridané:
22.10.2006 17:00
radsej si vsetci rychlo chodte precitat kolejhvezda.net/files/primitivove. pdf
ak niekto bude reagovat na mna ze je to o mne len prejavi to co je napisane v tom PDF.
inak ak ste si mohli vsimnut, vacsinu flame vyvolavaju prave opera-fans lebo pre nich je ich browser ten NAJ NAJ a maju klapky na ociach a su maximalne neobjektivni
najdlhsie slovo moze mat 40 znakov a to vam nenapadlo ze by tu niekto chcel dat url?:D
|
|
00
Od: 00
|
Pridané:
22.10.2006 17:14
ten fullscreen je dobry
|
|
RELAX
Od: RELAX
|
Pridané:
22.10.2006 17:30
To co ma zanmenat ta veta ze vraj
Internet Explorer 7 pre Windows XP je určený len pre originálne Windows, pri inštalácii sa pokúsi overiť pravosť Windows. Pokiaľ sa Windows neoveria ako pravé, Internet Explorer 7 sa nenainštaluje.
(ha,ha,ha,ha)to ako keby napisal ze Janosikov rebrinak sa da otvorit iba s original klucikom:
|
|
Franky Hollywood
Od: Franky Hollywood
|
Pridané:
23.10.2006 8:39
Tebe to pokračovalo v inštalácii aj po neoverení pravosti Windows??? Mne veru nie. Autor článku popisuje štandardný postup po stihanutí inšatalačky z netu, nie postup, ako upraviť príslušný dll po rozbalení exe archívu.
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
22.10.2006 17:36
hlavne ze sa sustreduju na vzhlad, ergonomiu a "doplnkove verzie", ale to ze je v nom hrozna podpora oficialnych standartov (html,css,etc..) a bezpecnostne diery este z 6.x verzii ich nezaujima..
btw, pisanie ze opera/firefox je najlepsi browser je iba plytvanie miestom v tejto diskusii, aj tak akzdy bude pouzivat ten "svoj" browser.. ja osobne pouzivam firefox, ale myslim si ze opera, seamonkey, etc. by boli rovnako dobre..
|
|
y0g
Od: y0g
|
Pridané:
22.10.2006 18:52
mne sa dost vyrazne spomalil komp po nainstalovani toho IE7 + nejakych par zaplat, kua kua:)
|
|
APELIX
Od: APELIX
|
Pridané:
22.10.2006 20:22
no tak ja pouzivam operu .. ale jedno mi na nej vadi ... otvorte si tento link v opere http://vgsk.wz.cz a potom v IE
ze v ktorom to bude vypadat normalne ... akoze v opere mi nejdu nejake prikazy ked robim strasnyk v html..
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
22.10.2006 20:37
co ti napriklad nejde? ie pouziva kopec tagov ktore vobec neexistuju v oficialnej html specifikacii..
|
|
apeliX
Od: apeliX
|
Pridané:
22.10.2006 20:54
ved cekuj ten link prsote v opere horny ramec je dva krat tam
dolny dva krat setko take cudne
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
22.10.2006 21:40
nemam moznost otestovat - na linuxe sa mi ie7 asi nepodari rozbehat..
ale http://validator.w3.org/check?uri =http%3A%2F%2Fvgsk.wz.cz
a vseobecne pouzivat frame (ked to nieje nevyhnutne) je znamkou amaterskeho dizajnu
|
|
Marek
Od: Marek
|
Pridané:
22.10.2006 22:59
Väčšinu a ešte viac lepších funkcií už používam v prehliadači Maxthon niekoľko mesiacov. Ten kto ho vyskúša, už nebude chcieť iný! Je zadarmo a v slovenčine. (www.maxthon.com)
|
|
Marek
Od: Marek
|
Pridané:
22.10.2006 23:06
Väčšinu a ešte viac lepších funkcií už používam v prehliadači Maxthon niekoľko mesiacov. Ten kto ho vyskúša, už nebude chcieť iný! Je zadarmo a v slovenčine. (www.maxthon.com)
|
|
Mato-ZV
Od: Mato-ZV
|
Pridané:
22.10.2006 23:07
Ja pouzivam MAXTHON a nemienim prejst na iny :)
|
|
Marek
Od: Marek
|
Pridané:
22.10.2006 23:11
Väčšinu a ešte viac lepších funkcií už používam v prehliadači Maxthon niekoľko mesiacov. Ten kto ho vyskúša, už nebude chcieť iný! Je zadarmo a v slovenčine. (www.maxthon.com)
|
|
Aerials
Od: Aerials
|
Pridané:
23.10.2006 0:58
jerk circle
|
|
workyb
Od: workyb
|
Pridané:
23.10.2006 8:35
IE je sit a mozu tam nakradnut a podavat co len chcu. Umna jednoznacne vedier FF je to dobry brovser, ktory ma sice muchy ako absencia pluginov, ktore sposobuju to ze v nom nejdu flashe a nehovoriac o tom ked chcem spustit mp3 s webu. Bez toho aby som to musel stiahnut.
IE pre x86_64 je preto veci lebo microsfot je jebnuti a k nicomu a hlavne kvoli tomu ze program moze pouzivat 2x veci pocet registrov a viac instrukcii co sposoby ze dll kziznice su o 20 % vecie poroti klasickim x86 kniznicam. Mam strach ze Microsoft vie programovat plno hodnotne x86_64 aplikacie keby som podrobil tem kod testom tak by mi stoho vyskocil aj 32 bit kod alebo 16 bit kod, ktory sa nachadza este dokonca aj vo Win XP( myslim tem 16 bit kod ) nehovoriac otom ze ich vyuzivanie siete je povestne a hlavne zaspanovanie broudbanu ich protokolom, ktory kokot vie. Pekne nakradli s FF, Opery prinich man ic neprekvapi.
|
|
orxan
Od: orxan
|
Pridané:
23.10.2006 9:44
no skusil som v tom "revolucnom" prehliadaci acid2 test... cele zle...
|
|
Bill Gates
Od: Bill Gates
|
Pridané:
23.10.2006 11:35
Ja znicim svet Microsoftom!!!
|
|
Bill Gates
Od: Bill Gates
|
Pridané:
23.10.2006 11:39
Ja znicim svet Microsoftom!!!
|
|
User
Od: User
|
Pridané:
23.10.2006 11:40
Vsak sa ti to aj dobre dari.
|
|
Tatik
Od: Tatik
|
Pridané:
23.10.2006 12:33
Trepete k*k*t*ny! Každý z Vás čo tu prispel so svojim názorom používa IE.
|
|
Tatik
Od: Tatik
|
Pridané:
23.10.2006 12:35
Trepete k*k*t*ny! Každý z Vás čo tu prispel so svojim názorom používa IE.
|
|
tee
Od: tee
|
Pridané:
23.10.2006 13:10
ja ho teda nepouzivam...teda ak neratam to, ze ho na iste procesy pouziva FF... osobne som si ho nainstaloval asi dva tyzdne dozadu, prejst overenim pravosti ako je u majkrosoftu zvykom nebol problem, nemozem nanho nadavat, lebo ho fakt aktivne nevyuzivam...problem nastal uz jak sa mi prvykrat spustil, nicim ma neoslovil...
Pre mna je cislo jedna FF + 5add-onov a vysledkom je brilantny browse...
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
23.10.2006 13:37
...čiže kompilát všetkého ostatného. Microsoft znova prekvapuje úžasnou kreativitou.
|
|
opera is the best
Od: opera is the best
|
Pridané:
23.10.2006 17:01
opera is the best
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
23.10.2006 20:26
ostanem radsej pri Fire Fox a Opera,kedze IE nic nove nevymyslel :(
|
|
palinojur
Od: palinojur
|
Pridané:
24.10.2006 22:19
IE7 hnus bleeee FireFox cislo 1!!!ked som mal IE6 ako tak ale ked som skusil IE7 tak ma presla chut ale ked som nasiel FireFox tak hned mi je jasne kto u mna vyhral =D...
|
|
Od:
|
Pridané:
25.10.2006 19:37
ja som omylom zahlasoval za 2 lebo som zabudol že aj IE je browser :D
|
|
vomitingfit
Od: vomitingfit
|
Pridané:
25.10.2006 19:50
linx rulez!!
|
|
vimitingfit
Od: vimitingfit
|
Pridané:
25.10.2006 20:23
inak, mam nainstalovane: msie(tusim vsetky verzie od 3 hore), mozzilu (firefox, seemonkey, netscape), konqueror, epithany, w3m, lynx, links, mosaic, netscape, offByOne, netscape, operu, arachne, ...
(mozno som este daco zabudol)
|
|
rudiQ
Od: rudiQ
|
Pridané:
25.10.2006 23:59
tak to je pekna zbierka mozes si otvorit muzeum :)))
|
|
Alfa
Od: Alfa
|
Pridané:
26.10.2006 9:45
Nainstaloval som si IE7 a asi po 15 min som ho aj odinstaloval. Boleli ma z toho oci, vsetky texty boli rozmazane... Skusal som aj Clear Type aj bez Clear Type, prste vzdy to bolo rozmazane... Hral som sa aj s nastaveniami ale bez uspechu... Mam LCD.... Stara dobra Opera... :)
|
|
Alfa
Od: Alfa
|
Pridané:
26.10.2006 9:47
Nainstaloval som si IE7 a asi po 15 min som ho aj odinstaloval. Boleli ma z toho oci, vsetky texty boli rozmazane... Skusal som aj Clear Type aj bez Clear Type, prste vzdy to bolo rozmazane... Hral som sa aj s nastaveniami ale bez uspechu... Mam LCD.... Stara dobra Opera... :)
|
|
marko358
Od: marko358
|
Pridané:
27.10.2006 16:23
IE je taky shit ze ho pouzivaju iba vo firmach kde maju zakazanu instalaciu
|
|
ioio
Od: ioio
|
Pridané:
28.10.2006 11:14
odporucam avant browser.shitny explorer uz ani nezapnem.ked som raz za cas nuteny pouzit jadro explorera,tak otvorim jedine sympaticky avant browser
|
|
Top***
Od: Top***
|
Pridané:
29.10.2006 13:09
Opera je naj browswer!
|
|
Ja este
Od: Ja este
|
Pridané:
29.10.2006 19:02
Pouzivam stale IE, nie preto ze by som si myslel ze IE rocks, ale FF dlho startuje a opera mi furt pada. Ide mi najma o tu operu - ak by dakto vedel preco to pada (mama xp sp2) a jak to opravit, tak prosim o radu...
|
|
Ja este
Od: Ja este
|
Pridané:
29.10.2006 19:03
Pouzivam stale IE, nie preto ze by som si myslel ze IE rocks, ale FF dlho startuje a opera mi furt pada. Ide mi najma o tu operu - ak by dakto vedel preco to pada (mama xp sp2) a jak to opravit, tak prosim o radu...
|
|
ioio
Od: ioio
|
Pridané:
30.10.2006 7:01
noooo to aja mal taky problem opera 9.02 mi furt padala a pisala mi ze chyba a ci ju mam odoslat.skusal som reinstalovat ale nepomohlo.tak skusiel odinstalovat operu a komplet vymazat.to je zalozky..proste vse.opet som nainstaloval a uz ide v pohode
|
|
Miki
Od: Miki
|
Pridané:
1.11.2006 19:45
Jaj ludia...
FF a opera je to iste, male odchylky su medzi nimi...
A ohladom IE7, je dobry
pouzival som operu, ale ked vydali IE7, tak uz pouzivam len ten...
A ked sa Vam Microsoft nezda, tak si nainstalujte linux alebo ten grc od applu a potom mozte na microsoft nadavat.
Bez windowsu nespustite nic...
To je vsetko...
P.S.: ked tak nadavate na MS, tak preco s inekupite macintosh??????????????????
alebo nebodaj "vysoko" kvalitny linux??????????????
|
|
dodger
Od: dodger
|
Pridané:
3.11.2006 18:39
vies ja mam vysoko kvalitny linux a som s ním ovela viac spokojnejsi ako s microsoftom
|
|
kex
Od: kex
|
Pridané:
7.11.2006 19:04
Krasne sa to citalo..., inak by ma zaujimalo, kolki z Vas, ktori nenavidia microsoft, pisali svoj prispevok vo WinXP. Lebo je to hrozne pokrytectvo. Ak sa Vam nieco nepaci, mame linux. pokojne si ho nainstalujte, dajte si tam napr. FF alebo operu a potom mozete pisat taketo prispevky. Dalej napr. by ma zaujimalo ako si stiahnes taku operu {resp. stiahol prvy krat}, nevrav ze cez telnet, lebo neuverim. Ja nemam nic proti FF ani opere, pouzivam operu a IE7. FF som prestal ked mi raz zamrzol komp pri pocuvani radia lebo mu bolo giga ramky malo.... bug stava sa. A co sa tyka toho kopirovania... uplne normlany proces si vsimni reklamy v telke na tablety umyvacky riadu. Dohanaju sa. Len tolko, mrzi ma vsak ako dokaze niekto napr. aj programator, napisat taketo prispevky, vzivote ste nic od inokadial nezobrali, vola sa to inspiracia ...
|
|
Steve
Od: Steve
|
Pridané:
3.12.2006 21:28
Ja proti IE7 nič nemám. Keď vyvijate web stránky, tak sa Vám zíde viac druhov prehliadačov. Firefox aj mne parkrat padol, lebo mu bolo giga ramky malo ;-).
|
|
Majo
Od: Majo
|
Pridané:
22.1.2008 20:48
Čo s tým rozmazaným textom??????
PORAĎTE PROSÍM.
|
|
Majo
Od: Majo
|
Pridané:
22.1.2008 20:52
Už to mám:
Tools > Internet Options > Advanced > zrušiť označenie položky Always use Clear Type for HTML.
|