neprihlásený Pondelok, 25. novembra 2024, dnes má meniny Katarína
Slovensko je kuriózne najlepšie v inštalovaných nabíjačkách elektromobilov

Značky: Slovenskoelektromobily

DSL.sk, 31.8.2022


Slovensko je s náskokom na čele rebríčka krajín EÚ v inštalovanej kapacite nabíjačiek elektromobilov na jeden elektromobil.

Uvádza to správa organizácie ChargeUp Europe, na ktorú upozornil Euractiv.

Nie je jasné z presne akého času sú dáta o kapacite nabíjačiek na jeden elektromobil, štatistika počtu nabíjačiek je ale z konca minulého roka.

Slovensko v presadzovaní elektromobilov za väčšinou krajín EÚ výrazne zaostáva. V ukazovateli inštalovanej kapacity nabíjačiek na jeden elektromobil ale dominuje vďaka tomuto zaostávaniu, keď okrem nízkeho počtu nabíjačiek je tu v porovnaní s inými krajinami EÚ ešte nižší počet elektromobilov.

Slovensko tak vedie so 16 kW inštalovaného výkonu nabíjačiek na jeden elektromobil, druhé Lotyšsko už má len 11 kW, Chorvátsko 8 kW a všetky ostatné krajiny EÚ najviac 6 kW inštalovaného výkonu nabíjačiek na jeden elektromobil.

V počte nabíjačiek na obyvateľa už patríme k najhorším v EÚ so 16 nabíjačkami na 100 tisíc obyvateľov. V Holandsku je to podľa grafu Euractiv až 699 nabíjačiek na 100 tisíc obyvateľov, v Luxembursku 399 a vo Švédsku 202 nabíjačiek na 100 tisíc obyvateľov.

Počet verejných nabíjačiek na Slovensku prekročil nedávno tisícku, keď podľa informácií SEVA, Slovenskej asociácie pre elektromobilitu, bolo ku koncu januára na Slovensku 1020 verejných nabíjačiek pre elektromobily.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

O2 zvyšuje ceny programov Radosť
Raspberry Pi má nový model, Raspberry Pi Pico 2 W
Japonci uviedli ethernetový kábel s magnetickým konektorom
Starship by mohla za najbližšie štyri roky uskutočniť až 400 štartov
Protimonopolný úrad začal prešetrovať, prečo v SR nie sú skutoční virtuálni mobilní operátori
Nový trailer filmu Minecraft
Linux v ďalšej verzii vyradí súborový systém Reiser
Odštartovaná výroba flash pamäte s 321 vrstvami
Apple má prvýkrát použiť vlastný 5G modem v iPhone v marci
Linux dostáva podporu veľkokapacitných pamäťových SDUC kariet


Diskusia:
                               
 

To mi pripomina kolegu, ktory zvysil svoju pracovnu vykonnost o 100%. Kedze dovtedy robil jednu ulohu za den a zacal robit dve.
Ostatni robia bezne 3-4 ulohy a aj ked jednu pridaju, tak sa v lepsom pripade zlepsia o 33%, co je menej ako 100% :D
Tak asi tolko k Slovensku a nabijackam - ked sme cestovali, bol celkom problem zohnat nejaku rychlonabijacku, nakoniec sme nasli jednu na benzinke pri Senci...
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

kolegovia su potom idioti, kedze zbytocne robia dve ulohy denne navyse
Odpovedať Známka: 3.5 Hodnotiť:
 

Toto je bezna natura lokalneho obyvatelstva...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Korelacia medzi pracujucimi indoslovakmi a poctom utopeni v zahradnom bazene je na Slovensku sokujuca oproti vyspelemu svetu
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Ak robis v chranenej dielni tak je to okey.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

ze mame viac nabijaciek ako predanych vozidiel?

Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Presne tak, máme 50 nabíjačiek a 40 elektromobilov…
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Proste na to ideme s rozumom. Navyšujeme počet nabíjačiek rýchlejšie ako počet elektromobilov a zabránime tým tlačeniciam pri nabíjačkach a s tým spojeným diskomfortom motoristov.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Asi to bude tym, ze platy mame takmer najmensie z celej eu
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Zrejme na ne dostávajú dotácie.
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

"Slovensko v presadzovaní elektromobilov za väčšinou krajín EÚ výrazne zaostáva." --- dovolim si nesuhlasit, praveze chvalabohu. Cela elektromobilita je slepa vetva, len to si este ludia neuvedomuju. Pridu na to casom, ked budu jak lolovia behat a hladat nabijacky. Zatial co ja si pridem na pumpu, natankujem a idem si svoje. Nemusim ako saso mrznut pol hodinu pri stojane.
Odpovedať Známka: 0.3 Hodnotiť:
 

vzdy narazim na niekoho takeho ako si ty a potom sa len smejem. pri strednej triede, ci das 55k za (NOVY!!!) nabity superb alebo 60k za ev mi nepride tak velky rozdiel. no jazdit za 2-3e na 100km a za 10+e/100km mi uz pride dost velky rozdiel. A aj pri dialkovych jazdach sa s EV stale da dostat do 8e/100km. samozrejme v rovnici berieme najmenej efektivne ev a najviac efektivny chrochtak-dizlak spalovak. Ak by sme si zobrali nejaky benzinacik co papka 9-10L po dialnici a 12-14 po meste je to este brutalnejsie zrovnanie. Samozrejme ak ludia na to nemaju, tak nic im nebrani jazdit na 1.9 tdi a cestou do cro vylievat naftu z nadrze :) :) :)
Odpovedať Známka: -1.9 Hodnotiť:
 

Ked mam 60tisic na auto, tak naozaj neriesim kolko ma stoji kilometer. Pokial nie som pozer, co si to vezme na leasing, ktory ledva splaca a to ubohe auto plnu nadrz nikdy neuvidi. Po dalsie EV ma mizerny dojazd, clovek musi planovat kde su nabijacky, ci su volne, ci sa mi podari nabit a co ja viem co vsetko. Dakujem, neprosim. Spalovaci motor je najlahsia vec co existuje. Nic nemusim riesit a v najhorsom viem natankovat aj na nejakej noname pochybnej pumpe.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ja sa furt smejem na tychto uvahach co kto robi za svoje prachy a co kto neriesi pri akej sume. Spravidla taketo uvahy maju zvycajne ti chudobnejsi a myslia si, ze takto sa spravaju ti "bohati". A presne preto ti "chudobni" ostavaju chudobnymi.
Poviem ti tajomstvo - takmer kazdy, kto na to vie zarobit si vie spocitat kolko si moze dovolit ci nedovolit a do svojho vyberu rozhodne nejaky vypocet navratnosti hodi. To su ti co vedia pocitat a zhodou okolnosti ti co potom na to vedia zarobit/nasetrit a pozicat si. Ak to aj mas na leas, tak si to musis vediet dovolit, leas ti nedaju "len tak" lebo ty chces a leasing nedaju kazdemu jebovi z ulice - mozno na nevyhodny urok na staru kokotinu, ale nie na auto za 60k.

Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

No myslim, ze jediny kto tu ma uvahy na hlavu si ty. Do covidu som robil na letisku a mal na starosti VIP klientelu. Jedine co ich zaujmalo je to, aby za svoje peniaze dostali co maju v cene.

Rozhodne neprepocitavaju ci sa viac oplati letiet do St Tropez Cesnou Citation type X alebo Embraerom. Tak isto nepreratavaju ci sa im oplati dat si v saloniku flasu sampusu alebo si ju kupia radsej v Kauflande lebo tam je to lacnejsie. Kolko krat som v ramci prace riesil napriklad zmenu trasu, lebo si zmysleli, ze miesto Pariza by chceli najprv do Londyna a podobne.

Teraz robim v hoteli viac menej to iste. Znova - ludia co vyhodia za izbu 1500 euro/noc neriesia, kolko stoja keksy v mini bare. Ano, v potravinach by ich vysli na par centov podobne ako mineralka, alebo sampanske. Nezazil som, ze by klient na kalkulacke nieco prepocitaval a isiel do Billy alebo Kauflandu. Takze neviem preco pises bludy.

Neviem v akom svete zijes, ale pises totalne kraviny a vidno, ze si bohateto ani nevidel.
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

Chalan hovori ako cerstvy absolvent OVB Akademie. Maturitne sako uz ma vycistene, nachystane na skrini a od pondelka ide na to. Chudbni, bohati...a pritom byva niekde v garzonke :D
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

Brilantna uvaha, je umenie sa netrafit do nicoho.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

ak nevies chapat kontext v uvodzovkach, tak s tym ti veru nepomozem.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a ktorý vôl si dnes kupuje nové auto a ešte za toľké prachy??
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

kazdy, kto na to vie zarobit, co ty ocividne nebudes.
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

Neviem či aj ty si tu občas nepísal, že už veľmi krátko po kúpe nového auta už mu dosť padne cena tým, že ho ani zdaleka nepredáš za nákupnú cenu. A drvivá väčšina ľudí ide ak teda nové - do podstatne lacnejších áut. Ano je tu časť snobizmu aj medzi nie nejak bohatými, že si kupujú ľudia čoraz drahšie autá, čo nemá nejaký praktický význam a ani moc zmysel. Načo si kúpiš drahý Jaguár, keď sú s ním len samé starosti. A neprejde ani na snehu tak v pohode ako napríklad podstatne lacnejšia Škodovka.
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

Pokial si kupujes bezne auto, nikdy ho nepredas za nakupnu cenu - taka situacia sa tu prelinala len teraz ked auta vplyvom nizkej ponuky a zdrazenia zdrazeli tak, ze sa jazdene pokusaju predavat za nakup, ale to je mokry sen predavajucich. Nerozumiem vsak, preco niekto ma potrebu riesit co si kto druhy a za kolko kupil. Zarobil si na to sam a je jeho vec kde svoje prachy utopi a co mu prinasa radost. A pri autach za +/- 60k hovorit o snobizme je uplne uletene. To su stale uplne bezne auta - nabita stredna, pripadne slusne vybavena premiova stredna trieda. Alebo kupis ledva zaklad z vyssej strednej a nevyskakujes.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

do poondiateho Superbu 60 litrov iba niekto, kto sa potrebuje porovnávať so susedom, ktorý má tiež Superb (inak by to nebolo zrovnateľné), ale za 25 litrov.. bohatý človek zväčša má toľko intelektu aby zbohatol, že za 60 litrov si kúpi normálne auto, nie predraženú oktávku..
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Ako vravim, je to kazdeho osobna vec co so svojimi prachmi urobi. Superb za 25 litrov dnes nekupis, musis pridat tak 10k a si na uplnom zaklade a ten nechces. Viem to preto, ze kolega mal trojkoveho superba v zaklade a to bolo na urovni fabie. To auto nemalo nic - priestor ano, ale ziaden vykon, ziaden komfrot, ziadna vybava (firma ma limit na nakup aut a mohol si vybrat cokolvek vybavenejsie, ale chcel silou mocou supa a vysiel mu len takyto)
Treba si aktualizovat dnesne ceny, nie tie z pred piatich rokov. Ja osobne by som si skodovku nekupil tiez, ale ako vravim, je mi uprdele co robia ini za svoje peniaze.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To "naco" nieje az tak zlozite... Penazi je na svete plno a bude ich viac, jedine coho viac nebude, je cas, a niekto je ho ochotny minut na pracu aby si viac uzil cas s drahymi vecmi a niekto radsej menej pracuje a uziva si viacej casu s lacnejsimi vecmi. Neexistuje jedine spravne minanie casu...
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Podla niektorych "filozofov" si uzivaju len ti prachati :)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

tesime sa, ze?

ale uz sa pracuje na zdaneni elektriny pre auta
/nahradu z vypadku prijmov z benzinu/nafty/

plus kolkoze bude stat kWh od novehor roku?
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

ber to ako mierne zvýšenie poplatku za parkovanie na peších zónach ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tvoje vypocty pre EV su zle pretoze si zabudol na to najpodstatnejsie - ze elektrina pre EV je DOTOVANA statom alebo EU alebo co ja viem kym. Tym padom tvoje pocty idu von kominom a ak by sme ratali buduce ceny elektrickej energie bez dotacie tak 100km EV ta vyjde drahsie ako 100km na vytrieskanom 4kovom golfe.

Prevadzkovanie nabijaciek je momentalne skor charita, ale firmy to robia, lebo dostavaju od statu prasule. Ak sa toto skonci, tak potom budes nabijat za trhove ceny. A to ta smiech potom prejde.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

neprejde.. lebo on jazdí na 1.9 TDI, niekde to spomínal.. on tu len tak mudruje.. on sa bude smiať ďalej..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pokial mas RD vies nabijat zadarmo z fotovoltaiky takze smiech ma tazko prejde ale teba prejde smiech ked bude stat liter 10€ a nebude to tak dlho trvat pokial svet nezakroci proti politikom







Odpovedať Hodnotiť:
 

Dufam ze nova jednotka elfov odmaze tento tvoj hoax. Ak panel 1x2 metre ma 400 wp, tak v decembri jasny den, optimalne natocenie je z neho cca 100w. Optimisticky za den odhadnem 300wh, ale to na paneli nesmie byt ani vlocka a zrnko prachu. Nech mas 10 panelov. Ak ma elektrovozitko 100kwh a ty potrebujes do nemocnice zaviest manzelku ktora ide rodit za kolko dni dobijes bateriu z 0 na 100 pct?
Odpovedať Hodnotiť:
 

A to máš nemocnicu 400 km daleko?
ako chodili ženy do pôrodníc pred 50 rokmi?

sa preber !

no a daj aj optitmistiský scenár, mám 30 panelov 460wh , okrem toho ak idem na nakup za 20 minut mam nabite na cely tyzden po meste , to je hoax, čo?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Som brutalny optimista, som dal 10 panelov, 300wh. Ty mas 30 panelov 460wh. To je 60 m2. 10x6 mas tak velku strechu? Po 20 rokoch to diskretne vyhodis kamsi za dedinu? Menic po 10 rokoch. Cena za investiciu, montaz a likvidaciu ako vychadza kwh? Mas aj baterky? Aku maju zivotnost? Tak s tym.
Inak rodit sa chodi do rakuska koli obcianstvu. Takze ten dojazd treba.
Odpovedať Hodnotiť:
 

píšeš nezmysly lebo nemáš argumenty, veď ja ti nevnucujem FV, investícia je tiež vec pohľadu, koľko si ochotný investovať za nezávislosť a ekologiu, aspon niečo spravim pre planetu, nie len frflať ako je niečo zlé a nefunguje to.
životnosť dnešných batériíí viac ako 6000 cyklov, kúpiš lacnejšie aj z ciny ak sa nebojis o zaruku.
na streche mám 16 panelov , dalších 16 mám mimo strechy na dvojgaráži ...

Zivotnost mám narátanú na 20 rokov , hej a potom panely len poprehadzujem susedovi do záhrady, omg ...

a s tým rodením do rakúska si zabil, si obyčajný vychcálek ... potom budeš vyplakávať, že nemáš na dôchodok ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak pozor.. FV s ekológiou nemá nič spoločné, iba ak to, že nanu má negatívny vplyv. čo sa týka návratnosti, keď spravíš investíciu za 20 k aby si mal hentakú fotovoltaiku (20 rokov možno panely, a skôr rátaj s nezanedbateňými priebežnými udržiavacimi nákladmi, minimálne baterka a elektronika), tak je otázne, o koľko by musel zdražiť benzín, aby ťa dotiahol :D
a s tým výkonom.. to, čo píšeš, je slušný systémový výkon, ale verím tomu, že denne ti popri bežnom chode domácnosti nabije elektromobil tak maximálne 50 km jazdy, jeseň a zima ani toľko.. a to nepočítam s oblakmi.. ale za akú ekologickú a fininčnú cenu....

takže sme zostali pri nezávislosti od siete ako pri jedinej výhode FV systémov....
Odpovedať Hodnotiť:
 

2 graz, to by naznacovalo ako druhe auto dizlovu toyotu, ak by bolo zamracene. Tym behnes kde treba. Vychcalkovia zarobili na mne, lebo si schvalili garantovany vykup z fve na 15 rokov a mne zvysili cenu elektriny z jadra. A to nehovorime o sucastnej inflacii ktora mi zozerie vsetko co som si odlozil na dochodok. Takze ano, budem vyplakavat.
A to dufam ze mas aspon ni-fe baterie. Popravde ja som cez den vonku a vecer ked sa vratim uz panel nedava realne nic moc. Takze pre mna je 3faza optimalne a ekologicke riesenie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uvidime, ci budes nabijat za 2-3 eura na 100km. Ak si nezbadal, tak elektrina isla niekolko nasobne hore. Napriklad v UK to uz bude aj viac, ako pol eura za kWh. Som rad tomu dizlaku teraz.
Keby stat nekurvil ceny paliva, kde konecna cena je navysena 2x oproti cene bez dani tak by ten tvoj vypocet uz vyzeral inak. Ale neboj sa, stat ti to zdani aj na strane elektriny.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Aj mam naftak, elektro je pre mna zatial nonsens len sa mi nepaci, ako nejaky hajzlik rozhodol pridavat do nafty biozlozky a tym padom si clovek nemoze ani vytvorit rezervu, lebo mu za chvilu tak zhustne, ze mu pokazi auto. Vivat ekologia.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

ekologia zacina u andreja babisa - firma blizka andrejovi je v Cz najvazsim dodavatelom bio aditivnych sraciek, ktore zabezpecia, ze si clovek nespravi ani zasobu nafty. Lebo palivo sa casom samo doj*be. Ako Winblows. This is business model, this is capitalism

Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak chces nieco riadit, potrebujes system s minimalnou zotrvacnostou, inak ti vznikaju oscilacie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A vieš o tom, že aj na výrobu tvojho dízla treba dosť veľa drahej elektriky? Tak sa ti to prejaví tiež v cene, keď rafinérky začnú nakupovať nové drahé kontrakty.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Superb za 55k je uplná plnka, asi s najsilnejším 206 kW motorom a bez zľavy, a stále to bude pohodlné auto na dlhé trasy. V rozumnej konfigurácií ho človek má s dobrým motorom aj so slušnou výbavou za 35-40 tisíc. Teraz prosím ukázať elektromobil ktorý sa priestorovo vyrovná Superbu, bude za podobné peniaze a bude mať dojazd aspoň tretinový (aby vôbec nejaké EV malo šancu) oproti Superbu. Neexistuje.
Pohodlné a priestranné EV vodné na dlhšie cesty síce existujú, ale s väčšou baterkou stoja úplne iné peniaze.
Viem, zvažoval som EV, ale keď s najmenšou baterkou bol o 10+ tisíc drahší, tak som sa práve rozhodol pre ten Superb. A Superb vo svojej triede ešte nie je najlacnejšie auto. Taká Mazda 6 alebo Opel Insignia boli ešte lacnejšie.
Nič proti EV, ale jeho kúpa začína dávať zmysel vtedy, keď niekto zvažuje napr. Audi alebo auto v podobnej cenovej hladine.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Kia EV6 napriklad. Aj vykon, aj dojazd aj komfort. To ale neznamena, ze superb nema vyznam ani to, ze kia je pouzitelna pre kazdeho.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Kia EV - maximalna rychlost 188km/h
Superb - kludne cez 200km/h podla motorizacie.

Gratulujem, za 50 tisic si si kupil Fabiu HTP :D
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Noooo ja som na HTPcke dal skoro 200, ale to sa aj to auto balo o zivot. Kazdopadne vidiet dilina v EV6 ako ho supne Fabia --- za to by som kludne zaplatil.
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Lol, tak porovnaj zrychlenie. Ale ak si potreboval len silou mocou najst nejaky nepodstatny udaj, tak kludne pokracuj.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Aj to zrýchlenie je nepodstatný údaj.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

podstatnejsi nez maximalna rychlost.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Ani nie. Vraj pre Čechov je podstatný, lebo pre osobné vlaky dávajú najvýkonnejšie lokomotívy. Vraj šetria čas či čo. Ako naši železniční vladári a magori totálne pomýlení vymysleli, že rýchliky nebudú stáť napríklad v Novom Meste nad Váham, ale až v Trenčíne. Toto ktorá chorá hlôava dokáže vymysliež a dokoca myslieť výžne? U nás sú trate postupne prebudovávané len na 160 km/h a aj to im trvá vyše desaťročie.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Dobre maniak
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tesla Model 3 Standard range. Rozmerovo je to Superb sedan. Cena 55k
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

A su v zakladnej
vybave aj brzdy?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Su, ale moc ich netreba pouzivat. Vacsinu brzdenia zvladne rekuperacia
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Su, ale na teba nemaju :)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

samozrejme, ze nie. ja viem totiz brzdit dementov a texly nezvladaju ani brzdit autonomny automobil, ktory di pomyli kamion s oblohou. Btw, preco si echelon mušt zvolil za nazov firmy meno genialneho mimo-americkeho fyzika a nie radsej nieco pure-american?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kia ev6, hyundai ioniq 5, a kazdym rokom sa to zlepsuje

Odpovedať Hodnotiť:
 

Dojebat planetu vyhodit znicit prirodu. Kokotov ako ty treba zavriet do plynu ktore ich auta produkuju.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

tak potom teba čaká lítiový kúpeľ, priprav si hrubý župan
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vzdy si treba polozit otazku: bude to fungovat aj na tanku, vlaku, kombajne, autobuse, lietadle? Ak je odpoved ano, je to dobra cesta, ak nie, tak je to zla cesta :-)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

zajtra tu chcem videt na stole PATSTO KORUUN!!

kdo mu da 600 korun?!

nebude trojake zmrzliny zrat, ked sme chudobni!
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

a mozno, ze elektromobily si kupuje aj ta cast bohatych ludi, ktora je fanatik do technickych noviniek.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Zadefinujme si ich ako tzv. tradičných geekov.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Kolonky tradicne oblecenie a postava neboli vyplnene
Odpovedať Hodnotiť:
 

Fanatik do technologickych noviniek si nekupi elektricke auto. Elektricke auto je na urovni hraciek z dracika. Vzdy ked vidim cloveka v elektrickom aute, predstavim si tie male deti v tych mini autickach co su na ihriskach. To si proste sudny clovek kupit nemoze.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

si ma ted ale kus sklamal..

(alebo máš ozaj staré, hoodne staré info.. - ozajstné, ozaj súčasné, najnovšie e-vozy, (napr. Tesly, ale aj zopár dalších) - už naozaj, OZAJ nie sú, vôbec NENI sú jen nejaké .."golfové vozítka", a nákupné,/detské vozíky, malé, slabé, pomalé..

(..ale síce je pravda, že celá tá techn.linia e-automotive je ešte .. - vlastne jen na začiatku, (abo krátko po nom..), - ale už na štarte švihajú, doslova vypália ostro vpred jako vystrelená gula!

Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Ty si riadny idiot
Odpovedať Hodnotiť:
 

statistika je krasna vec, neverim statistike, ktoru som si sam nespravil. To je presne tak ako: Kazdy kto robil, zomrel. To znamena ze cigani budu zit vecne kedze nerobia ???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Slovenské elektrobily ako jediné na svete majú nabíjaciu zástrčku (*závsuvku) z oboch strán. Zahraniční pozorovatelia sa domnievali že je to preto aby ste k nabíjacej stanici mohli zaparkovať z oboch strán. Pravda je však taká že slovenský elektromobil je nabíjaný dvoma nabíjačkami súčasne za polovičný čas. A už sa špekuluje aj o tretej nabíjačke spredu a štvrtej zozadu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nepotrebujeme elektronabíjačky, Rusko má fosílnych palív dosť, po predčasných volbách SR opustí zvrátenú západnú civilizáciu a vráti do ruskej zony vplyvu k našim ruským, bieloruským a kazašským bratom!
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

...a budeme si perfektne spolunažívať v zemľankách, popíjať vodku a v prípade potreby obetovať svoje mizerné živoy za vodcu na zlatom hajzli
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Alebo sa môžeš oženiť s penzinskou blondýnou.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

aj kvoli tomuto fake nekvalitnemu osialu auticiek na baterky zdrayźie elektrika treba ich podpalovat tie nabijacky a solarne panely a hned pojde cena eletriky dole...
Odpovedať Hodnotiť:
 

takto primitívny pohľad na vec som teda ešte nečítal !
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár