|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amd vs intel
Od: Svišt
|
Pridané:
18.5.2020 9:34
Tlap tlap AMD, posielam kvety a Intelu wafer.
|
|
Re: amd vs intel
Od: amd rulz!
|
Pridané:
18.5.2020 10:11
ked zararaju smt jadra medzi fyzicke, a pridaju aj cc z gpu, budu mat jadier ako tekvica.
samozrejme @10.0ghz, s 10w tdp.
|
|
Re: amd vs intel
Od: Tribald
|
Pridané:
18.5.2020 10:17
Potom prídu reálne testy a ak naozaj prekonajú intel v single aj multi thread výkone a spotrebe tak mi je u piči čo ako kde zarátali
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX, X
|
Pridané:
18.5.2020 10:59
Akurát že pri vyššom IPC na pre nižšie optimalizovanej synchronizácii threadov virtualizácii priekazne u piči čo ako kde zarátali už byť nemusí.
|
|
Re: amd vs intel
Od: Uz teraz, na JoJke
|
Pridané:
18.5.2020 11:37
AMD uz teraz poraza Intel v multi thread.
|
|
Re: amd vs intel
Od: KOKOT666
|
Pridané:
18.5.2020 14:48
v mnohých prípadoch aj v single
|
|
Re: amd vs intel
Od: BTC:
|
Pridané:
18.5.2020 15:24
Free Bitcoin (každú hodinu zdarma, registrácia zdarma + možnosť výhry): https://1url.cz/QMJ24
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 11:54
vsetko je poriadku, to iba intel-mega-c0c0t c0c0tsky piskuje a zije v paralelnom vesmire, kde amd este stale aj dnes spocitava cpu cores a gpu cu - v nasom vesmire sa to dnes uz nedeje a on to chudak intel-idiot nemoze rozchodit, ze nema naco a preco pindat, uz ani kvoli spocitavaniu cpu cores a gpu cu
aspon vidno a akej 314ci-vesmire zije intel-idioti, hlavne tento
|
|
Re: amd vs intel
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
18.5.2020 12:15
Aj tak si kupim intel. Cmuk
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 12:17
kup si aj stary hrnec, proti gustovi ziadnej spenat
|
|
Re: amd vs intel
Od: ...-
|
Pridané:
18.5.2020 19:56
Nie hrniec. Proste aj ja si niekedy ešte kúpim iba a len CPU INTEL. AMD nech má aj 800-jadierkový, AMD nemusím...
A nejaké jebmnt argumenty že výkon/cena... no fakt do škôlky už nechodím.
|
|
Re: amd vs intel
Od: Bozzna
|
Pridané:
18.5.2020 22:04
preco si zmenil nick, maniak?
|
|
Re: amd vs intel
Od: Tribald
|
Pridané:
19.5.2020 6:58
lebo si ho mení stále
|
|
Re: amd vs intel
Od: Tribald
|
Pridané:
19.5.2020 6:58
Keď bude amd také vydarené ako sa píše v článku tak si potom kúp procesor od intelu ktorý bude pomalší bude viac žrať a bude drahší. veď to je kúpa storočia...
|
|
Re: amd vs intel
Od: intel-man
|
Pridané:
18.5.2020 13:33
iIntel, priekazne
|
|
Re: amd vs intel
Od: sensei-san
|
Pridané:
18.5.2020 15:02
Takže čo konkrétne odporúčaš na také domáce žuvanie?
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 15:23
podla toho pre koho, na aky ucel, s akym rozpoctom, s akymi prioritami
v zasade co sa tyka cpu: ked sa nekupi stara architektura (u amd stavebne stroje), u intelu zasa nevykonna archietktura (atomy premenovane na zelery a pentia), tak je to jedno, vyber je od 4- po 64-jadraky, do 2-jadraku by som uz v roku 2020 nesiel ani pre babku na skype a maily a net
|
|
Re: amd vs intel
Od: amd-man
|
Pridané:
18.5.2020 17:18
use case?
budget?
pre človeka alebo pre svokru?
ako veľmi sa máš rád?
na domáce žuvanie (do max 1000 eur):
fb a shit - kúp jazdený thinkpad/elitebook s dockom
fb, grafika a photoshop - kúp jazdený xeon/quadro, plus ssd
hry a stream - intel s igpu (lebo shit helps) + nVidia 1660/2060
youtube+vlogy - amd, lebo all the cores (alebo jazdený 2 x xeon, plus k4000)
podcast - vid #1, ak Ti ostane niečo, čo nezožerie mikrofón a bižutériu.
|
|
Re: amd vs intel
Od: sensei-san
|
Pridané:
18.5.2020 23:47
> use case?
Domáci desktop, pre linuxáka, čo občas niečo programuje v Eclipse/Jave či Visual Studio C/C++ a sem tam si pustí jeden-dva virtuálne stroje (to sú tie najnáročnejšie veci). Nie hráč a stačí integrovaná grafika. 6 jadier alebo viac. Ale som zaujatý voči elektronike z druhej ruky.
> budget?
Bavíme sa o procesore. Do 1k sa chcem vojsť s celým strojom ;-D
> pre človeka alebo pre svokru?
Ja nerobím zle svokre a ona nerobí zle mne.
> ako veľmi sa máš rád?
Na mojom rebríčku som na popredných priečkach ;-)
|
|
Re: amd vs intel
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.5.2020 0:29
Do 1k mas taky stredno-az-lepsi Intel NUC. Svojho casu ma visiel NUC7i7DNKE (i7-8650U) + 16 GB RAM + 1TB NVMe ssd na 800 + DPH. CentOS 8 na tom beha paradne ;).
No co uz, AMD nic podobne ako NUC nema. G-ckovym Ryzenom som nikdy neprisiel na chut, prilis zabugovane biosy a drivery, svojho casu to bol maly zazrak ked vobec nabootovali. Threadrippery su pekne masinky, ale daleko mimo budget 1k.
|
|
Re: amd vs intel
Od: amd-man
|
Pridané:
19.5.2020 6:00
čo je cca 300-400 za cpu, čím sa dostávame na úroveň:
rezeň 3700x+lacná gpu (silent gt1030, cca),
alebo i7-10700, keď vyjde.
threadripper neberiem v úvahu, lebo drahé dosky, a tie eurá sa zídu viac ramke a ssd, imho. rezeň 3 mal problémy pri vydaní a kapal na ňom systemmd, teraz by mal byť pokoj.
Alebo, alternatívne, just for fun (old xeon build)
xeon2690v2 x2 - cca 400-500 spolu
128ddr3ecc - 200-300 (lebo každý sa jej chce zbaviť)
dual 2011mb - 200-300 (ideálne combo s cpu)
cheapo ssd+hdd - 100
cheapo gpu - 50-100
bizuteria - 200
co je slightly vyše 1000 eur, ale, ak máš šťastie, z druhej ruky sa podobné stroje vedia dostať aj pod 1000 eur spolu s quadro k4000 gpu.
a 20 jadier s 128 GB ecc ramkou ti dnes nikto za tú cenu nedá. a to, sa už potom virtualizuje :)
|
|
Re: amd vs intel
Od: sensei-san
|
Pridané:
19.5.2020 10:46
Jo a ešte by som bol rád, keby ten procesor netrpel bezpečnostnými problémami okolo špekulatívneho vykonávania a podobne.
|
|
Re: amd vs intel
Od: amd-man
|
Pridané:
19.5.2020 11:33
https://imgur.com/gallery/8nucFlv
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 11:55
LN konto a LN ID, mailova adresa, Exch konto, AD konto boli zriadene 6.4.2020
a potom musi niekto stale korigovat dementynch intel-idiotov ako v
http://www.dsl.sk/article.php?article=23837
kde intel-idiot furt piskuje s COMPUTE CORES a zda sa tento c0c0tizmus je bud vysoko-nakazlivy, alebo ma jeden jedinec vazne problemy, lebo vypisuje uz asi pod 10 nickami ... a proste ten intel-idiot bude furt omielat 10 core + gpu cores a ked sa toho c0c0ta niekto opyta ze ukaz mi dnes kde vidim 15 COMPUTER CORES, tak ani hovno
ALEBO MA INTEL KKOTE OPRAVI, lebo co INEEEEEEEEEEEEEEEEEHO asi tak mohli mysiet textom "pridaju aj cc z gpu"
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 11:56
zriadne bolo vsetko : aj pristup do sharepointu :)
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 11:56
ale neskor :)
|
|
Re: amd vs intel
Od: otázky a odpovede
|
Pridané:
18.5.2020 12:06
odpoveď je ľahká - tam, kde sa začalo "15 COMPUTE CORES" prvýkrát spomínať.
TU:
Re: CU gpu jadra
Od reg.: Pjetro de | Pridané: 15.5.2020 14:01
Pre viac informácií, prosím kontaktujte autora.
O ktorom sa zhodneme, že je:
- KKOTE
- idiot
- prijebany-c0c0te
- schizofrenicky, chronicky a neskutocny -c0c0t;
a ktorý patrí:
tam odiakl prisiel: naspat do 314ce jeho idiotskej vlastnej aj nevlastnej matere
(c)Pjetro de(tm)
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 12:13
intel-idiot by si mali vsimnut zakony akcie a reakcie a ak sa niekto jebe do rodiny a zacne niekoho urazat, je ludska a prirodzena vlastnost ze zacnem s tym istym - takze intel-c0c0te spamataj sa kto sem a kedy pred kolkymi mesiacmi ci kvartalmi zatiahol jebanie sa do rodinnych prislusnikov a ich urazanie ... ja to toleropvat nebudem, kedze tento KOKOTSKY portal s tym neurobi nic
opakujem po x-ty krat: vynadat do c0c0tov priamo tvojej stupidnosti je jedna vec, zajebavat do toho rodinu druha vec
a staaaaaale neviem pri ktorom APU AMD dnes spocitava cpu cores + gpu cu .... a intel-isiot to tu bude staaaaaaaaaale spominat, ako beky vsetko 8-12-16-24-32-64-jadrove amd cpu boli iba 4-jadraky s grafikou
|
|
Re: amd vs intel
Od: Spock
|
Pridané:
18.5.2020 12:38
Cmúľal by som, nemám čo,
dajteže mi voľačo,
že som dobrý chlapec,
dajte hrozna strapec!
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 12:49
tak veru, psychohygiena nadovsetko
|
|
Re: amd vs intel
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
18.5.2020 13:41
áno, akonáhle to ale užívateľ o sebe prehlási, jedná sa o konštatovanie holého faktu a nie nadávky.
tzn. poslať užívateľa Pjetro de do piče jeho vlastnej a nevlastnej matky je kóšer.
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 14:54
tu je ako vidis koser vsetko, aj 314ca tvojej vlastnej aj nevlastnej matere
tu kebyze napisem ze je niekde bomba, tak sa asi nic nedeje
na takom sme.sk ked clovek prdne o 5 stupnov inym smerom, uz pisu ze "porusenie kodexu diskutujuceho"
|
|
Re: amd vs intel
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
18.5.2020 15:54
Existuje kódex, alebo aj vedecká štúdia, ktorá upravuje vyjadrovanie v diskusiách. Tu sú preberané rôzne témy a ich váha/dopad.
Narážky na inteligenciu (retard, atď...) majú rovnakú váhu ako matkomrd, presnejšie rank 4. Čo znamená, že komentár z Tvojej strany, automaticky, umožňuje odpoveď najhrubšieho zrna.
A keďže si autora "15 compute cores" častoval ako si častoval, a keďže autor "15 compute cores" si Ty sám, nejedná sa týmto od toho dátumu nadávky, len strohé konštatovanie faktu, ktorý si sám o sebe prezentoval.
Tým pádom je poslať ta niekam fair game, ale Tvoje ableistické komentáre sú stále na banán.
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 17:59
autor "15 compute cores" si nepriamo sam, ty intel-idiot - ked to tu zajebavas hlodami ze amd aj dnes spocitava cpu cores a gpu cu
a to ze o tom ani len netusis len svedci o tvoje intel-inteligencii
|
|
Re: amd vs intel
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
18.5.2020 18:44
nepriamo? lol. ani priamo, ani nepriamo, Pjetríček.
nie som zodpovedný za výplody Tvojej chorej mysle.
takže ma nezaťahuj do vlastných sračiek.
ps: si si vedomý, len tak mimochodom, že sa stále predávajú napr. 10 compute cores (4 cpu + 6 gpu) procesory? napr.: a10-9700 - datacomp, mironet, axdata. holt, carrizo a bristol ridge sa predáva od alzy až po newegg, a ridge je dokonca podporovaný aj v x470 doskách.
hoši zo strany amd stále nezmenili svoju cc politiku - ako je uvedené na oficiálnej produktovej stránke, stále tieto "zázraky“ podporujú a stále takto tie jadrá počítajú.
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
18.5.2020 18:53
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... uz sa na to vyserte. Pjetro De nema rad argumenty, nepoucuva ich. On ma svoj svet a v nom je mu dobre. Co chcete znicit ludsky zivot? Nebodaj by precitol a to by bolelo. Ja si nevezmem na triko, ze sa hodi pod vlak, ked zisti, ze je mimo.
Mier, minusky su mu dostatocnou odmenou, az mam pocit, ze ten betar po nich cielene ide ;)
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 20:14
intel-idioti
mne nie je neznama jaka-taka kompatibilita niektorych AM4 rieseni s reziduami stavebnech strojov
ale samozrejmem intel idioti nechapu pojem sucasne produkty (pretoze tym bola myslena sucasnost)
to aj ked automobilka nieco v generacii X-1 dojebe a uz je tu generacia X, tak samozrjeme ze je to dojebane stale, predsa v AAA auto maju 4 kusy z generacie X-1 ... aha ho ... stale to maju v tej automobilke dojebane ...
|
|
Re: amd vs intel
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
18.5.2020 20:51
<sarcasm>
takže výrobca, AMD, zase ojebáva svojich zákazníkov a to priamo na svojom webe, technickou podporou a priamo aj špecifikáciou svojho projektu, a potrebuje hrdinu Pjetríčka de la Perra, ktorý, samozrejme, vie všetko lepšie ako samé AMD, a, ktorý svojou nekonečnou múdrosťou, dá všetko, čo AMD uvádza, na správnu mieru.
ako si to len AMD môže dovoliť?
toľké rúhanie protirečiť Pjetríčkovi.
mali by zavrieť fabriku s hromadné spáchať seppuku.
</sarcasm>
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
19.5.2020 13:56
kuratenko intel-idiotske dementnme prijebane na dementnom intel-fun portali, prazradim ti tajomstvo, vlastne dve ci tri
- o tom sa uz snad diskutovalo ze APU stavebne stroje spocitavali cpu cores a igpu cu, ano v casoch ked boli vyrabane
- za 5 rokov to mozno na amd strankach bude este furt a stale ako cpu specs (aj s tymi 12 compute cores), ako napr. cpu specs Phenom II 1075T: https://www.amd.com/en/products/cpu/1075t
- za 5 rokov to mozno stale bude predavat nejaky chujo na ebay
to aj za 5 rokov budes 314covat ty kokot intel-prijebany ze amd spocitava cpu cores a igpu cu, lebo na amd strankach to bude v cpu specs a na nejakom chujskom webe budu dostat kupit?
a tebe uz nacisto jebe?
|
|
Re: amd vs intel
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
19.5.2020 15:56
lol, Pjetríček, áno.
dokiaľ tie CPU bude AMD vyrábať, podporovať v biose a sockete, a, samozrejme aj patrične značiť.
čo, vďaka dosť značnému záujmu v Číne a Južnej Amerike, tak skoro, veruže, neskončí.
ps: to tajomstvo si z kade získal? maminka Ti povedali, keď Ti ískali?
|
|
Ultraprdnuty Pjetro De
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
18.5.2020 17:53
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... tu si na slobodnom vydeeselaci, tu si mozes prdiet ako chces a vsetci ta budu milovat. 100% Approved!
|
|
Re: amd vs intel
Od: amolo
|
Pridané:
18.5.2020 10:21
Tak to uz je ale alarmujuce zrychlenie. Pytam sa, je take zrychlenie este zdravotne nezavadne ?
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 11:58
no doteraz sa vzdy hvorilo o +10% az +15%, +17% vidim dnes prvy krat a +20% sluzi iba ako uputavka v nadpise
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 12:24
ja som ziadne oficialne vyjadrienie amd (ani ceo amd) o 15% ani 17% zlepseni ipc zen3 nenasiel, ani na ziadnych "oficialnych" slajdoch ... lebo zrejme nic take neexistuje a ak hej, slajdy nie su oficialne
cely internet sa 3/4 roka az doteraz hemzi iba "Rumours" a neco medzi 10% a 20%
|
|
Re: amd vs intel
Od: Spock
|
Pridané:
18.5.2020 13:14
Filoména, chudera,
sadla vedľa šoféra.
Filoména jajká,
že mu smrdí fajka.
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 14:51
nejaka vlastna skusenost?
|
|
Re: amd vs intel
Od: nereg.: Pjetro de 2
|
Pridané:
19.5.2020 10:29
Áno, lebo, priekazne, platí 377/2004 Z.z. zákon o ochrane nefajčiarov.
|
|
Re: amd vs intel
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
18.5.2020 13:35
ja posielam falafel :D
|
|
20% zrychlenie tyzdenne
Od: ..........................
|
Pridané:
18.5.2020 9:35
20% zrychlenie tyzdenne
|
|
Re: 20% zrychlenie tyzdenne
Od: kokot zeleny
|
Pridané:
18.5.2020 9:46
kupuuuuj pozemstaneeeee, piceeeeee
|
|
Disguzia
Od: Igi P
|
Pridané:
18.5.2020 9:38
Inb4 Intel dementel, kuratenko a Intel verzia pjetra, amd-man
|
|
usetrim Ti cas
Od: amd-man
|
Pridané:
18.5.2020 9:45
tldr:
chuj, kurwa mat, cholera...
intel dementel, cocoti, 314ceeeee...
AMD rulz, AMD super, intel bad...
incest, zabava pre celu rodinu...
aww shit.mpg muh feelings...
fnukanie a picung...
admin...
/end
|
|
Re: usetrim Ti cas
Od: masak
|
Pridané:
18.5.2020 10:20
wow .... pracujem so "zvláštnejšími" jedincami ... posteľ by sa našla aj pre teba
|
|
Re: usetrim Ti cas
Od: Igi P
|
Pridané:
18.5.2020 10:33
Nie ze by nemal pravdu :D
|
|
Re: usetrim Ti cas
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 12:00
snazi sa ma chudak imitovat, nejde mu to
|
|
Re: Disguzia
Od: demokrat
|
Pridané:
18.5.2020 10:27
Nechcel by si sa konecne vzdat toho pomenovania "dementel" a vymysliet nieco ine, co mozno viac sedi / ladi? Dementel je dost trapny a verim, ze tvorivejsi clovek by vymyslel nieco s podobnym vyznamom, len krajsie.
|
|
Re: Disguzia
Od: Igi P
|
Pridané:
18.5.2020 10:32
to napis pjetrovi ked pride, "inb4" je len predpoved diskusie.
Ale pouzivat ukrajinske priezviska ako nadavky mi prijde super-duper inovativne.
|
|
Re: Disguzia
Od: Yuri approves
|
Pridané:
18.5.2020 14:41
for Mother Russia!
|
|
Re: Disguzia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 12:00
napr. infantel ?
|
|
A nie je to
Od: tensruksakom
|
Pridané:
18.5.2020 9:54
A nie je to uz trochu privela ??
|
|
fsafsafa
Od: Robo10111
|
Pridané:
18.5.2020 10:07
Potesilo takto z rana v pondelok :)
|
|
Re: fsafsafa
Od: wrtqer
|
Pridané:
19.5.2020 10:56
Si sa urobkal?
|
|
Ultralowprofile Pjetro De
Od reg.: Buržuj///
|
Pridané:
18.5.2020 12:18
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... Pjetro De uz chodi po kanaloch.
|
|
Re: Ultralowprofile Pjetro De
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 15:19
istotne v okoli svidnika ci kde
a hlada tam toluen so skolskeho labaku ze ...
zaujimave rozpravky
|
|
Re: Ultralowprofile Pjetro De
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
18.5.2020 17:55
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... ked budes v tom Svidniku, pozdravuj Buržuj/-a a nezabudni si tam kupit Intel(C) CPU(TM)
|
|
udajne zrychlenie ;)
Od: koumak
|
Pridané:
18.5.2020 14:39
Udajne sa da z Covid-19 vyliecit pravidelnou sulozou, preto nasa vlada poj*be vsetko na co siahne :)
Skor by som na mieste AMD fanklubu si kladol otazku, aka bude zivotnost tychto megahypersupergiga nadupanych CPU od AMD ;)
Aby to nebolo tak, ze tyzden po zaruke upecu peticu, alebo sa odletuje kremik od tolkeho vyzihania fandov pracujucich vo worde na win10...
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 15:17
megahypersupergiga ... nerozumiem ... ake ma amd megahypersupergiga? nepomylenkal si si amd/intel?
amd nema thermal-erocity-velocity boost 5.3 GHz single-core a 4.9 GHz all-core pri i9 10900K a ktory nie je schopny aktivovat ani vodnik
amd nema ani cock-clock
amd nema a v najblizsej dobe nebude mat procaky, ktore pri nalepke 65W/80W pocas casu tau cca 1/2 min alebo 1 min mozu teoreticky realne zrat 251W (4x !!!! viac ako vravi ta debilna TDP nalepka): https://bit.ly/2TgmSO5
intel-idioti na cele s tunajsim schizofrennym sefom intel-indiot-velitelom s 10 kontami, minuskujte, 3,2,1, teraz
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
18.5.2020 15:57
Vecny optimista, vecny traged. To je nas Pjetro 'Intel' de. Nic nevidel, nic neskusil, nic nepozna no nazor ma na vsetko. Zasadne fandi tam, kde je najviac v omyle. Spoznate ho tak, ze napise najvacsiu chujovinu a este je na to hrdy! Milujme ho, vazme si ho, davajme mu minusky :-*
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 18:14
nuze pouc nas o "upecenej patici" a "odletovanom kremiku" amd reznov
a este naposledy: co je medzi cpu a ihs ti moze byt u 314ce, vyrobca tam dal vzdy co uznal za najvhodnejsie (pri danych okolnostiach), zubnu pastu aj tekuty kov tam mavaju aj intel aj amd
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od reg.: Pjetro de | Admin
|
Pridané:
18.5.2020 18:25
Nie, ze by na tom zalezalo, ale ... pripecene rezne mam rad :). Pecene procesory su skvele a intel ich vie upiect uplne najlepsie! Ako ceresnicku prida aj informaciu o sifrovacich klucoch a vytrubi ich cez JS celemu svetu.
Ty si chudacik, ani len netusis, preco mas tolko ------ ale chyba je zarucene inde, nie v tebe :-*
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2020 15:18
chudacik nedorobeny/nedonoseny 10 nm proces intelu je v tak zalostnom stave, ze frekv. su 1 ghz pod moznostami 14 nm+++
chudacik 14nm+++ zas dnes uz nie je co do hustoty tranzistorov ziadne terno a vyrobit na nom od sunny-cove zvacsene willow-cove jadra a este k tomu v pocte 10 ci 12 (a este k tomu iGPU) je absolutne nemozne
10 nm nepusti vyssie frekvecnie, 14 nm nepusti viac jadier ... sudruhovia tu v nasom intel-kolektive, ako to vymyslime? a sudruh power-raider sa hlasi: vymyslime to tak, ze nase TDP bude dejure pohodicka, ved definiciu mame super a jasnu, defacto to bude oj3b ako svina, ked procak moze zrat aj 4x viac ...
intel-idioti na cele s tunajsim schizofrennym sefom intel-indiot-velitelom s 10 kontami, minuskujte, 3,2,1, teraz
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od: Intel man
|
Pridané:
18.5.2020 15:24
Dobry den. Nezvazite kupu najnovsieho desktopoveho procesoru intel?
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od: ...-
|
Pridané:
18.5.2020 20:03
Pjetro, mávaš asi prepálené mastné na večeru. Skús trochu zeleniny a suchý chlieb s čajom. To že sa tu dourážate navzájom, Teba ako vzdelanému moc na profite nepridá, ale priam zoberie. Každý, kto si kúpi a chce kúpiť iba a len INTEL CPU je u Teba automaticky nejaký, asi na to ani obaja už nemáme pomenovanie, že? Kupuješ si DANONE jogurty? Bánovecké? Jednotu? Tak ži a nechaj žiť!
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od: koumak
|
Pridané:
18.5.2020 20:59
Pjetro, skus mi pri tvojom zmyslani vysvetlit ako je mozne, ze server s dvomi procesormi XEON E5-2699V4, osadenym 384GB ram a RAID radicom s 1GB cache, 5xSSD diskami, 8xLAN, 2x zdroj a 16 beziami virtualkami (z toho 2xWindows 2012 s MSSQL a 7x MySQL na Linuxoch) mi zere az brutalnych:
Pwr Consumption | 196.000 | Watts | ok |
... ked podla Intel datasheetu ARK:
E5-2699V4, 14 nm, TDP 145 W ... cize podla tvojej logiky by len samotne CPU mali zrat viac ako 2x145W, t.j. 290W a k tomu zvysne periferie (MB, FAN, SSD, PS, atd..) ani nepocitam. Takze onanuj nadalej nad tvojimi teoretickymi zdrojmi a nechaj zvysok sveta rozhodovat hoci aj praxou :)
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od: dando111
|
Pridané:
19.5.2020 14:02
keby si aspon s tou tvojou spotrebou netrepal
|
|
Re: udajne zrychlenie ;)
Od: koumak
|
Pridané:
19.5.2020 19:32
ked nerozumies okopirovanemu riadku vystupu z IPMITOOL, je to tvoj problem nie moj. Ci chces aj otacky ventilatorov, teplotu, vstupne napatie a odoberany prud zdrojov, napatie cpu a co este dalsie vediet? :)
Alebo aj rovno FRU list vystup?
|
|
čudo judo
Od: ...-
|
Pridané:
18.5.2020 19:42
A o tých 20% majú zrýchliť čo?
|
|
Re: čudo judo
Od: AMD fun
|
Pridané:
18.5.2020 20:10
No co no co predsa zvysit zvysok vykon. AMD to dokazalo so zlomkom investicii do vyvoja v porovnani s intelom. A co intel vyplodil je iba o zlomok vacsi a ktomu deravy kremik.
|
|
Re: čudo judo
Od: ...-
|
Pridané:
18.5.2020 22:31
Teda ak niečo ten CPU počítal napr. 10 sekúnd, včuleky by to mal zvládnuť za nejakých 8 sekúnd?
|
|
5G ma neovláda, lebo si natieram hlavu močou.
Od: incel fedora neck beard nice guy
|
Pridané:
19.5.2020 6:53
A intel spomaliť, áno áno!
|
|
o ~ mesiac (15.06.2020) náhle, šokujúco odhalí, a vydá Intel nový, priam revolučný procesor ohromujúcích parametrov
Od: Lyška s velkou Neskou
|
Pridané:
19.5.2020 15:03
Intel CPU úplne nového radu,, novej série, hodné pre 2020, :
Feynmann, /Einstein, /Tesla (*FET)
min. (64) ~~ 128 ~~ 256 super-cores
každé z nich na min.16+ ~~ 28++ GHz (resp., well, ~~ 2 ~~ 3 ale THz, 2 ~ 3 Thz
každé z tých cores super-ultra rychlú cache Lynx pamat min.8 ~~ 8++ ~~ 16+ ~~32++ GB
|
|
Re: o ~ mesiac (15.06.2020) náhle, šokujúco odhalí, a vydá Intel nový, priam revolučný procesor ohromujúcích parametrov
Od: Keksíča s velkou Neskou
|
Pridané:
19.5.2020 15:09
..so spotrebou 120 ~~ 160 W
a min. ~ max.rozsahem provozních teplot, (a to počítajúc aj v úplnej nečinnosti (total hybernate), aj v 150% ~~ 300% úplnej vytaženosti komplet celého super-CPU (všech jeho 256 ~ 512 sup.cores):
~~ 42°°C ~~ 69°°C ( ~~ total_max.88°°C )
|
|
E-MAIL scotlicon121@gmail.com
Od: Scott Licon
|
Pridané:
21.5.2020 21:50
Ak máte naliehavú pôžičku, musíte splatiť svoj dlh alebo potrebujete ďalší kapitál na zlepšenie svojho podnikania? Požičiavame peniaze ľuďom, ktorí potrebujú finančnú podporu.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať s nasledujúcimi informáciami. E-mail: scotlicon121@gmail.com alebo WhatsApp; +17135876055
|