|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lOl
Od: lOl
|
Pridané:
5.7.2006 1:25
vista sux,great HW support needed :-!
|
|
wee
Od: wee
|
Pridané:
7.7.2006 7:47
nepotrebujem novy soliter dik ;)
|
|
Jedenzmala
Od: Jedenzmala
|
Pridané:
5.7.2006 1:38
som zvedavý čo tam vlastne zostane, keď polovicu vecí odtiaľ vypustili. A tá PC-PC synch. to by bola vecička, ktorá by ma teda bavila...
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
5.7.2006 10:51
Ono to tam JE... mam beta 2 doma a narazil som na to. Potom neviem čo sa píše...
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
5.7.2006 11:09
len ci to funguje :) vyskusaj a daj vediet
|
|
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
7.7.2006 15:24
no pisu tam ze tam je ale nema dostatocnu kvalitu
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.7.2006 22:27
Zostane nam XP s novymi vizualnymi efektami :-D
a mozno k tomu zopar novych nepotrebnych a beznemu userovi nic nehovorjacich funkcii ktore jakz takz stihli dokoncit...
|
|
picho
Od: picho
|
Pridané:
6.7.2006 18:11
...vypustaju a vypustaju a zrazu zistime, ze mame na disku znova taku istu sr..ku ako XP s par novymi pozadiami na plochu :)
|
|
miro
Od: miro
|
Pridané:
5.7.2006 8:33
Z tými technológiami je to fakt smutné, ale niektoré prídu neskôr formou SP. A veľký problém je aj to, že projekt Vista je najväčší programátorský projekt na svete. Ale aj tak MS sa konečne dostal na dobrú cestu za kvalitným softvérom. Len sa bojím aby to dotiahli dokonca z kvalitou akou chceli. MS má 2 obrovské projekty a to Windows Vista a Windows Live oba sú to najväčšie projekty na svete a riadiť taéto projekty čo tie dva projekty musia spolupracovať keďže všetky služby Live budú spolupracovať z Vistou a ešte produkty Live medzi sebou, pretože Live nenyvýja všetky produkty zvlášť, ale všetky spolu komunikujú čo je super. Ale problém je, že či to MS zvládne. Ja osobne im držím palce pretože na takéto projekty sa nikto neodváži. A ich kvalita vyzerá dobre a majú dobré ambície byť dobré.
|
|
vlado
Od: vlado
|
Pridané:
5.7.2006 11:34
Ty, miro, pocuvaj ma, precitaj si este raz tuto vetu co si napisal:
MS má 2 obrovské projekty a to Windows Vista a Windows Live oba sú to najväčšie projekty na svete a riadiť taéto projekty čo tie dva projekty musia spolupracovať keďže všetky služby Live budú spolupracovať z Vistou a ešte produkty Live medzi sebou, pretože Live nenyvýja všetky produkty zvlášť, ale všetky spolu komunikujú čo je super.
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
5.7.2006 13:03
"A veľký problém je aj to, že projekt Vista je najväčší programátorský projekt na svete" ty co pises mozno najvacsi projekt MS ale nie sveta! Najvacsi programatorsky projekt je linux a to nevyvratis ma najvacisu programatorsku komunitu.
|
|
xunil
Od: xunil
|
Pridané:
5.7.2006 14:25
ale ta komunita je dost rozbita ... zial
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
5.7.2006 19:48
To je pravda vzdy je ista cast zgrupena pri jednej distribucii .
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.7.2006 22:30
fajn, ale preco potom mjesate projekt vista a live do jednej kopy, ked ani rozne distribucie linuxu spolu nesuvisja...
A distribucia od distribucie, aj tak ide vacsina na rovnakom jadre...
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
6.7.2006 0:18
A co sme dnes rano papali?
Miesame ich preto lebo vista a live robi ta ista firma
Tak ako Red Hat + Fedora core, Novel + SUSE
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
6.7.2006 11:43
dnes rano sme nepapali nic a pisal som to vecer ;)
tak potom preco nemjesate aj linux distribucie??? v podstate na nich robi tiez ta ista "firma"
|
|
wirgonc
Od: wirgonc
|
Pridané:
5.7.2006 9:40
zaujimave ze doteraz vydavali OS skoro kazdy rok, a teraz nevedia od zaciatku napisat cely OS , aby to bolo dobre...
Dost nad tym uz rozmyslaju....
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
5.7.2006 10:15
Zober si to takto... Od Winu 3.11 po 95 sa bohvie čo nezmenilo. Stale rovnake jadro. Až myslím po Win Me. Všetko to boli iba minimálne rozdiely v systémoch - kernely a trošku inač to aj vyzeralo. Skratene len kozmetika. Potom neskoršie prislo jadro NT v ktorom si MS sluboval stabilitu a bla bla bla... (marketing)Jadro sa uz nachadzalo vo Windows NT a 200cka a to je len čistý krôčik k XP. Z windows NT prišiel FS - NTFS - (Newtworkd File system)a tento FS bol použití aj v 2000cke. XP prišlo hned poroku preto, že MS čerpal z 2k a jedine čo bolo "inovativne" v XP bola podpora theme. Preto sa MS darilo vydavat skoro každý rok OS. Pri Viste je však už iná káva. Vista mala obsahovať o dosť viac inovatívných funkcíí ktoré MS jednoducho nestíhal vyvynúť k 100% tak ich radšej vypustil aby sa ešte asi tak o rok-dva nepredlzilo vydanie Visty. Vista je len milník technologií... OS čo príde za nou už bude o volačom inom (dúfam)
|
|
enon
Od: enon
|
Pridané:
5.7.2006 11:18
lol, k tomu skomolenemu "Newtworkd File system" si ako prisiel? NTFS predsa znamena New Technology File System.
Vo Win95 sa bohvieco nezmenilo? Win95 umoznil pouzivanie dlhych nazvov suborov, a to s prichodom noveho 32bit suboroveho systemu (FileSystem) Fat32. A vobec, s prichodom Win95 odpadli zavislosti na MSDOSe pre spravu suborov. Moznost spustat 32bit viavvlaknove aplikacie. Je toho este viac...
Stale rovnake jadro? kecy.. Preto sa MS darilo vydavat skoro kazdy rok OS? Akoze kvoli jadru? kecy..
omg ty tu trepes neskutocne kraviny, zrejme ani nevies co pises. Uz sa tesim, az ta objavia v Aj mudry schyby, to bude srandy kopec...
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
14.7.2006 13:11
Už len k tomu, že používaš na začiatku vety "lol" nepovažujem tvoj prispevok pre mna za nejako cenný...
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
5.7.2006 10:35
Zober si to takto... Od Winu 3.11 po 95 sa bohvie čo nezmenilo. Stale rovnake jadro. Až myslím po Win Me. Všetko to boli iba minimálne rozdiely v systémoch - kernely a trošku inač to aj vyzeralo. Skratene len kozmetika. Potom neskoršie prislo jadro NT v ktorom si MS sluboval stabilitu a bla bla bla... (marketing)Jadro sa uz nachadzalo vo Windows NT a 200cka a to je len čistý krôčik k XP. Z windows NT prišiel FS - NTFS - (Newtworkd File system)a tento FS bol použití aj v 2000cke. XP prišlo hned poroku preto, že MS čerpal z 2k a jedine čo bolo "inovativne" v XP bola podpora theme. Preto sa MS darilo vydavat skoro každý rok OS. Pri Viste je však už iná káva. Vista mala obsahovať o dosť viac inovatívných funkcíí ktoré MS jednoducho nestíhal vyvynúť k 100% tak ich radšej vypustil aby sa ešte asi tak o rok-dva nepredlzilo vydanie Visty. Vista je len milník technologií... OS čo príde za nou už bude o volačom inom (dúfam)
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
5.7.2006 11:24
dovolil by som si par upresneni ... Windows NT 3.1 (NT 1.x a 2.x neexistovali, kedze sa jednalo o prechod z OS/2 2.0 na planovany OS/2 3.0, kde nedoslo k dohode s IBM a tak sa projekt premenoval na NT 3.0) bol dostupny v Beta verzii pre vyvojarov uz v roku 1992, v case, ked existovali len Windows 3.1, cize nie je spravne tvrdenie, ze NT prislo az po Windows ME ... po Windows ME bolo vyvinute jadro az NT 5.0, ktore bolo pouzite vo Windows 2000 a znamenalo podobny milnik vo vyvoji ako prinasa Vista s jadrom NT 6.0 ... zmeny pre XP (NT 5.1) neboli len v podpore Theme, ale hlavne v eliminovani vysokych narokov 2000cky na pamat, cim sa stal XP uspornejsi a menej narocny na hardver a preto aj dnes najuspesnejsi operacny system na desktopoch ...
suborovy system NTFS nie je sietovym suborovym systemom, ale je to system vyvinuty specialne pre NTcka (New Technology File System), ktory umoznuje zapis metadat, pristupovych zoznamov (nie len atributov znamych z Unixovych FS), ako aj zurnalovanie, ktore umoznuje jednoduchy navrat do funkcneho stavu v pripade kolizie suboroveho systemu v dosledku neocakavanej udalosti (vypadok napajania, chyba disku a podobne), pricom tento suborovy system taktiez presiel od svojho vzniku nemalym vyvojom, ktory ho posunul na spicku medzi suborovymi systemami ...
Vista nebude obsahovat niektore ocakavane technologie, avsak nie vsetky boli skutocne vypustene ... niektore technologie boli len nahradene menej narocnymi a obdobne fungujucimi technologiami, napriklad pouzitim stareho znameho indexovania obsahu, cim sa usetrilo ~256MB RAM v narokoch na WinFS a podobne ... Vista v zakladnej "vybave" ma rovnake naroky ako Windows XP SP2 a teda netreba mat ziadne obavy z funkcnosti na starsich PC, coho dokazom je okrem ineho aj podpora klasickeho BIOSu ...
jedno mi vsak je luto, ze sa neplanuje vo Vista podpora pre klasicky Gameport, co mi znemoznuje pouzivat ho ako MIDI IO a momentalne dost' "rozbabrany" zvukovy system, na ktorom nefunguju dobre ani WDM ovladace niektorych zvukovych kariet z XP ... snad sa to do RTM este zlepsi a moje poziadavky, ako aj poziadavky ostatnych nespokojnych testerov, budu nakoniec vypocute ...
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
5.7.2006 12:48
JJ, sorry... nevedel som presne NTFS - ci je to newtork alebo new.. učili sme sa to tento rok v septembry takze od toho je uz doost daleko :) No a zas daco nove som zistil.. a este podotýkam ze Win Me bol najnestabilnejsi OS od MS. Mne zas chýba slubovaná podpora viac prac. plôch len dúfam, ze MS vida daco v podobe power toys pre prac. plochy pre vistu...
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
5.7.2006 13:00
Uhlik, prosím kontaktuje ma : Live : ScoRpio.mf@gmail.com, ďakujem :)
|
|
Marek
Od: Marek
|
Pridané:
8.7.2006 18:17
Mudro pises - mudro!Mam jednu otazocku - vymenil som zvukovku na doske za LIVE! teraz vsak vo Viste nemam zvuk - skusal som rozne ovladace a nic - ziadny sa mi nepodari nainstalovat - nestretol si sa s niecim takym?
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
5.7.2006 13:06
Este vypustia aero a uz tam nic nebude :-D
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
5.7.2006 15:09
Citaj uhlikov post... ma pravdu
|
|
dodo
Od: dodo
|
Pridané:
5.7.2006 15:10
no comment cim viac citam tym sa tu viac zmagorim. kazdy daco ine vyjebte kompy a nebudete potrebovat nijake systemy :D
|
|
Jax
Od: Jax
|
Pridané:
5.7.2006 16:09
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
jammer
Od: jammer
|
Pridané:
5.7.2006 18:29
pockame a uvidime...este je zbytocne sa pustat do reci co tam bude a co tam nebude ked to zda sa este ani v MS poriadne nevedia...
|
|
Palo
Od: Palo
|
Pridané:
5.7.2006 18:30
Neviem čo tu riešite, prečo rovno nenapíšete, že WINDOWS je obrovský nepodarok, ktorý brúsi nervy miliónom ľudí na svete... Denne 10-ky chybových hlásení, zamŕzanie, padanie systému, záplaty, atď., atď.
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
6.7.2006 2:32
hmm, tak pokial ti to robi tvoj pc, mozno by som skusil hladat problem v tvojom shitnom HW, pripadne v tvojej lamovskej zdatnosti... ja si uz chybove hlasky skoro ani nepamatam ako vyzeraju...
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
6.7.2006 15:06
Pravda pravda... netvrdim ze obcas chybka nevyskoci, ale kazdy OS a v podstate kazda technologia ma chyby, ale ak vjec co a ako robis, proste njesi zjadny jozko mrkvicka user tak ti bude ktorykolvek OS slapat v pohode... Ja mam XPcko nahodene na HW: CPU 1100 MHz, RAM 384MB, mam pospustanych vela aplikacii na pozadi ale slape dobre... je sice trochu pomaly, ale za to OS nemoze...
Proste clovek musi vedjet co s tym OS robi ak nechce mat prblms... Okrem toho vacsinu chyb zavinja virusy, trojany, cervy, ktore sa do PC dostanu vdaka neskusenosti usera...
|
|
Ondrej
Od: Ondrej
|
Pridané:
7.7.2006 13:18
Tak to máš teda dosť blbé, do takého compu si dávaš Windows XP. Tak Windows Vista ti na tom ani nepípne s tým 1,1 GHz procesorom. Ja mám 2,93 GHz procesor, a všetko mi ide v pohode.
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
9.7.2006 11:13
no vistu si ani netrufam pomysljet ze by mi na tom isla, ale to ze mi XPcko na tom ide s kopu na pozadi spustenymi aplikaciami a od vjanoc nespadol, si myslim ze je dost demonstrujuce ako stabilny moze byt system aj od MS ak uzivatel vje co robi...
|
|
Ondrej
Od: Ondrej
|
Pridané:
10.7.2006 20:36
Aha, ja mám nainštalovaný Windows už od júla minulého roka, a nespadol mi, v marci toho roka bol môj počítač pripojený k internetu, a stále nespadol systém, ale asi tak niekedy v júny tohto roka sa mi zavíril, a tak sme preinštalovali Windows. Môj počítač bol veľmi ťažko zavírený, ledva sa to tam na ňom hýbalo, a neskôr sa už ani vôbec nehýbal, vírus jeden cez druhý, ale systém mi stále nespadol.
|
|
jxr
Od: jxr
|
Pridané:
12.7.2006 17:55
sprawne nastawene xp ide jak po masle aj na 500mhz.cpu+256mb.ram
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
14.7.2006 13:05
Co by mu nepípne... pôjde mu v pohode :) Len by som ešte doporučil prikúpenie 512MB RAM a nemá problem chalan
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
14.7.2006 13:07
Co by mu nepípne... pôjde mu v pohode :) Len by som ešte doporučil prikúpenie 512MB RAM a nemá problem chalan
|
|
Ondrej
Od: Ondrej
|
Pridané:
24.7.2006 8:23
Až na to, že mu to bude nechutne sekať, mi to vôbec nevadí. Práca s takým počítačom na takom šitnom Windowse Viste bude preňho len utrpením.
|
|
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
5.7.2006 20:39
Technológie (NE)vypustené z Windows Vista...
nakoniec to bude fakt iba preskinovane XP...
|
|
RB
Od: RB
|
Pridané:
6.7.2006 11:22
Naozaj nam zostane iba WinXP s novym vzhladom:-D a extremnymi hw narokmi.
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
6.7.2006 12:23
btw 2k3 server ? o polku menej ramky treba jak xp..stabilita je o hoodne vacsia ako xp
|
|
enon
Od: enon
|
Pridané:
6.7.2006 14:40
Je to sposobene tym, ze defaultne pouziva klasicky Win2k vzhlad. Vsade kde sa dalo ubrat, ubrali. Dokonca aj pozadia vyhadzali. Zostalo ich tam asi 4-5 :D.
Pre domaceho uzivatela je maximalne nevhodny. Snad jedinou barierou je jeho vysoka cena. Ale koho by zaujimala cena, ked nema originalku, vsak ?:)
|
|
jxr
Od: jxr
|
Pridané:
12.7.2006 17:58
zlato asi tazko ;) ono to bude asi tym ze je defaultne wypnuty cely dx system... sound & podobne, pre serwer zbytocne, weci ;o) aj bezpecnost+sprawa hdd's je trochu ina ;)
|
|
Ondrej
Od: Ondrej
|
Pridané:
6.7.2006 17:43
Windows predsa nie je žiadny operačný systém, ani soft. Veď to sa predsa ani operačným systémom nedá nazvať. Windows je len obyčajná aplikácia, vlastne to nie je ani aplikácia, Windows je len skupina vadných dat.
|
|
enon
Od: enon
|
Pridané:
6.7.2006 20:50
vadny si akurat ty
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
6.7.2006 21:03
ak je to ten na zeny zatazeny jedinec tak suhlasim :D
|
|
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
7.7.2006 13:30
bud nemas komp, alebo sa strasne rad trapis s linuxom... ale skor nemas komp...
|
|
Ondrej
Od: Ondrej
|
Pridané:
7.7.2006 14:09
Ja mám comp, ale som zvedavý, čo budeš hovoriťm keď sa ti zavíri comp, alebo ťa niekto hackne, alebo netreba ani nič. Windows má strašne veľ chýb, ktoré nie sú len tak voľným okom vidieť, hrozne nedokonalý, taký šit.
|
|
workyb - Gentoo Linux User
Od: workyb - Gentoo Linux User
|
Pridané:
8.7.2006 0:28
Si to vystihol do poslednej bodky.
|
|
napr
Od: napr
|
Pridané:
7.7.2006 12:59
http://world3.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=38021627
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
8.7.2006 20:58
Pamätám si ešte na prvé oficiálne vyjadrenia Microsoftu, vtedy ešte Windows Longhorn si možu užívatelia kúpiť koncom roku 2005, prípadne v januári 2006. Jediná vec čo ma štve je neustále odkladanie ! Viem kritizovať je lahke, ja som slaby programator :) ale morálnejšie by bolo povedať na rovinu "Vista bude v decembri 2007 a hotovo !"
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
8.7.2006 21:06
a ked som ešte v nemenovanom PC magazíne čítal o doporučenom hardveri pre Windows Longhorn, tak sa mi zježili všetky vlasy ! PC na ktorom odporučali Longhorn sa nazval PC2006 a mal obsahovať Dvoj až 4jadrove CPU, 4GB RAM, 1 TB disk a VGA minimalne s 512 MB memory. No už davno je rok 2006 a taketo PC má doma asi len málokto.
|
|
GoRdY
Od: GoRdY
|
Pridané:
9.7.2006 11:12
no tak trochu neodhadli ten vyvoj ;D
|
|
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
12.7.2006 11:08
velmi dobre si ten clanok pamatam. ms tvrdil, ze pocitace s takouto konfiguraciou uz budu bezne :D:D:D asiiii :D
|
|
jxr
Od: jxr
|
Pridané:
12.7.2006 18:04
no to iste :))) a kto by potom zarabal na beznich useroch...?! :) predsa treba wsetko co najwiac drzat na trhu, aby sa z toho wytlklo co najwiac prachow ;)
|
|
~ XcoRpio ~
Od: ~ XcoRpio ~
|
Pridané:
14.7.2006 13:08
Vážne pekný článok o Windows Vista nájdete tu :
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=7269&Itemid=89
|
|
linux lame
Od: linux lame
|
Pridané:
21.7.2006 15:56
cely mrkvo$oft je shit. mal som, presiel som na linux a uz ani vidiet nexcem. mam suse 10.1(asi 3tyzdne) ani raz nezmrzol, za par dni som vedel v tom robit vsetko to co som vedel aj v xp-cku(sice som sa uz aj predtym hrabal v linuxe), jediny problem asi bolo rozbehanie seckych driverov, kodekov(rucne, net som rozbehalval az nakoniec takze packman neprichadzal do uvahy), jasne a este rozbehanie netu(prasivy zadacom)... nainstaloval som si do toho strasne vela programov a kravin a furt ide rovnako rychlo. je to cele zadarmo a legalne, no az na cedegu(jedine co zatial nemam legal) :D,ale tu uz mam objednanu 15$ ma nezabije. A nemusiim platit tazke litre za shit, alebo za 'modul pro automatickou aktualizaci naistalovaného SW.' jak je vo viste ultimate, ktora bude stat cca 20000,- viz stranka uvedena vyssie (je to aj v suse)... tot asi odomna vse
zdar
|
|
Ondrej
Od: Ondrej
|
Pridané:
21.7.2006 16:48
Súhlasím s tebou, presne toto isté si aj ja myslím. Veď Windows predsa ani nie je operačný systém. Veď to sa ani operačným systémom nedá nazvať, to je len obyčajná aplikácia, vlastne ani aplikácia, rovno na rovinu to pomenujme len skupina vadných dat, a je pokoj. A takisto ani Office nie žiadna sláva, a ešte ten ich Internet explorer. To je katastrofa. Word nie je taký dokonalý, ako by sa možno na prvý pohľad zdalo. Vlastne skôr je oveľa šitnejší, ako sa na prvý pohľad zdá. V geometrii si všetko len tak behá, ako sa tomu zachce. To je katastrofa, ako si všade dáva ten mrkvo$oft tie svoje značky, a ako sa píše v tých časopisoch, že koľko firiem odporúča ,, Microsoft Windows ´´ Uau, no to musí byť asi taký užasný ten ,, Microsoft Winows ´´, uau, určite, si asi každý povie, aspoň asi čakajú, že si to tak každý povie. Tak to už musí byť úplne hrozné, ešte keď aj firmy odporúčajú ten mrkvo$oft Windows, to som zvedavý, koľko ten mrkvo$oft musel za tie reklamy zaplatiť, aby ich tie firmy odporúčali.
|