|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....
Od: 1337
|
Pridané:
17.4.2018 12:25
Putin osobne bol dnes u mna doma a hekol mi rúter
|
|
Re: .....
Od: vajko
|
Pridané:
17.4.2018 12:28
pche... mne dnes ukradol zemiaky, lajoš jeden
|
|
Re: .....
Od: dj_v
|
Pridané:
17.4.2018 12:39
mne router hackovali zlí ruskí hackeri z Cambridge...
Inak nebyť USA, tak ruskí hackeri ani neexistujú
|
|
Re: .....
Od: Augusto Pinochet
|
Pridané:
17.4.2018 15:20
nebyt tvojej matky tak je zas na svete minimalne o jedneho retarda menej
|
|
Re: .....
Od: rzkuuz
|
Pridané:
17.4.2018 15:27
tak tím rusom nestacilo varovanie v podobe meteoru, ktory bez varovania preletel popri zemi,kedy uz zaplatia skody ktore napachaly
|
|
Re: .....
Od: kgb putin
|
Pridané:
17.4.2018 20:29
Keď vládne 25 rokov organizovaný zločin to je fakt smiešne.
|
|
Re: .....
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
18.4.2018 9:07
mne vacsinou hackuju svetre
|
|
Re: .....
Od: powermanko
|
Pridané:
18.4.2018 11:22
svetre sa strikuju hackuju sa decky a samozrejme aj routre
|
|
Re: .....
Od: dj_v
|
Pridané:
17.4.2018 16:50
Moja matka ta neporodila murko a ak by ano, tak by som tu blbost z teba vytlkol ;)
|
|
Re: .....
Od: kecalek
|
Pridané:
17.4.2018 13:38
Len zemiaky? Tak to ťa ušetril - mne aj ten zvyšok kyslej kapusty .....
|
|
Sheldonova teoréma
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
17.4.2018 14:11
Jasne. Sa učí už na základke, že delenie kyslej kapusty je vždy priekazne bez zvyšku.
|
|
Re: Sheldonova teoréma
Od: Kalkulacka365
|
Pridané:
17.4.2018 20:15
Konecne nieco, co dava zvysel aj nam s IQ pod 100
|
|
Re: .....
Od: Tymasdoma
|
Pridané:
17.4.2018 12:42
Ty mas doma cisco router?
To su tie skvele technologie zapadu?
|
|
Re: .....
Od reg.: raketa
|
Pridané:
17.4.2018 17:59
rusco cyster
|
|
Re: .....
Od: Wingdings
|
Pridané:
17.4.2018 13:23
Aj u teba? U mňa bol na káve a kým ma ponúkal vodkou dal mi do USB portu routra nenápadný hardwarový keyloger a teraz sa mi vyhráža že zverejní moje komunikácie cez ICQ
|
|
Re: .....
Od: quix_zabudol_som_heslo
|
Pridané:
17.4.2018 13:56
tak to mal asi nejaku okruznu cestu po slovensku, aj u mna bol a ponukal mi caj.. som sa bal pit, tak som si dal len klobasu z chladnicky.
|
|
Re: .....
Od: zxczxczxc
|
Pridané:
17.4.2018 15:05
a "chladnicku" si mu rozopinal ty alebo si ju rozopol sam ? :P
|
|
Re: .....
Od: dj_v
|
Pridané:
17.4.2018 16:52
100% sám a nezabudol ju potrieť novičokom... Btw to je nejaky novy druh horčice?
|
|
Re: .....
Od: lal
|
Pridané:
17.4.2018 19:40
to je ako artycok, akurat menej umenia
|
|
Re: .....
Od: segal
|
Pridané:
18.4.2018 5:05
Aj si sa snazil urobit dojem? Kloktal si predtym nez si prehltol?
|
|
Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od reg.: Z Ruky Noh
|
Pridané:
17.4.2018 12:30
Tieto správy vypúšťajú rusi aby sme mali amíkov plné zuby so správami proti rusom. Volajme to nový level konšpirácie.
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: mattti
|
Pridané:
17.4.2018 12:34
they know that we know they know we know
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: kekmaster
|
Pridané:
17.4.2018 13:57
but they don't know that we know that they know.
in the end nobody knows.
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: sensei-san
|
Pridané:
17.4.2018 14:02
https://www.youtube.com/watch?v=GiPe1OiKQuk
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: iofcaaa
|
Pridané:
17.4.2018 13:16
Nie zla konspiracia.... ak zobiereme k uvahe to, ze Putin moze pocuvat tych najbohatsich zmrdov. Moze byt jeden z nich.
Z Amikov sa moze stat martyr... podobne ako Adolf... no a po tretej svetovej uz nebudu samostatne staty. Zadlzia vsetkych do posledneho africkeho kmena.
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: quix_zabudol_som_heslo
|
Pridané:
17.4.2018 13:58
tieto konspiracne teorie o zadlzani maju zasadnu dieru, ak zadlzia vsetkych ako chces zabranit zostatneniu ked ta nebude mat kto branit ako veritela? :D
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: quix_zabudol_som_heslo
|
Pridané:
17.4.2018 13:59
fuuu
s/zadlzani/zadlzeni/g
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.4.2018 14:24
To nieje konsipracia... to je cisty fakt... ich nemusi branit nikto... oni su urady oni tlacia peniaze.... chapes...
Len ty si mas mysliet, ze funguje nieco ako stat.
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
17.4.2018 14:29
Aha cize fakt. No dore, tak skus si teraz mysliet, ze si kokot. Okrem toho, ze to bude fakt, budes si to aj mysliet.
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: konspiracny teoretik
|
Pridané:
17.4.2018 16:39
konspiracia je spiknutie. Z konspiracnych teorii sa casto ukaze konspiracna realita. Ak niekto oznacuje za blazna cloveka mysliaceho si ze ked sa vlada spikne (konspiruje) proti svojim obcanom, tak je taky clovek poslusna ovca ktoru vlada moze nadalej manipulovat a vyuzivat. Pretoze to ze vlada tu je pre obcana Jozka Mrkvicku, je iluzia ktorou ste boli indoktrinovani. Vlada je tu pre najbohatsich ludi na svete ktori niesu v oficialnom rebricku najobhatsich ludi na svete, a su to ti ktori ukradli Americanom proces tvorby penazi.
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: goyim knows
|
Pridané:
17.4.2018 16:41
peniaze su len nastroj na vase zotrocenie mili goymovia. Nastroj ktory udeluje jeho tvorcom veskeru moc nad vami a nad vasou bucusnotou.
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: goyim knows
|
Pridané:
17.4.2018 16:44
FED si vytlaci peniaze takmer zadarmo, a potom ich minie aby ste im umyvali boty. Otroci.
Zlato a striebro su jedine skutocne peniaze, vsetko ostatne je len kredit.
Do roka a do dna, skolabuje dolar a s nim pojdu dole aj ine FIAT meny.
Panom bude ten kto bude drzat zlato, striebro a kryptomeny (iba niektore)
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: ...
|
Pridané:
17.4.2018 17:29
Uz to nehul, prospejes sebe aj svojmu okoliu.
|
|
hardcore gaming
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
17.4.2018 20:14
Od urcitej urovne ochoty sebaobetovania* je v ramci osobneho presvedcenia typu "Keep your friends close and your enemies closer" samozrejme priekazne vhodne postupovat uplne opacne.
*min. level Jezis
|
|
Re: Titulok musi mat aspon 5 znakov
Od: allyz
|
Pridané:
17.4.2018 21:21
Uz im v tescu pri pokladni za nakup struhas zo zlatej tehlicky?
|
|
priprava
Od: in2desire
|
Pridané:
17.4.2018 12:31
..priprava na 3tju SVETOVU ...
|
|
Re: priprava
Od: quix_zabudol_som_heslo
|
Pridané:
17.4.2018 14:00
v tom pripade dufam, ze elon postavi raketu skor :D
|
|
Re: priprava
Od reg.: akoze
|
Pridané:
17.4.2018 20:13
ano bojovat budu routre a IOT.
|
|
Re: priprava
Od: propaganda
|
Pridané:
17.4.2018 21:00
nie, to je len propaganda aby sme nenamietali s utokom proti rusku
|
|
Re: priprava
Od reg.: akoze
|
Pridané:
17.4.2018 22:15
je nejaky dovod na takyto utok ? osobne si skor myslim ze budu dovody na obranu.
|
|
Re: priprava
Od: dj_v
|
Pridané:
17.4.2018 22:25
Zabal svoj router do alobalu. Fyzicky firewall cyberuokom neprekonaju :D
|
|
fyycycy
Od: srandisti
|
Pridané:
17.4.2018 12:37
ako nieze by som bol fanusikom Ruskej politiky alebo americkej. ale tato histeria o zlych rusoch a ich hakerov to uz je fakt na smiech.
najvacsi spicel svojich obcanov a dokonca aj svojich spojencov je jedine USA a teraz zrazu Rusi hekeju routery no to je konec
|
|
Re: fyycycy
Od: derdsdf
|
Pridané:
17.4.2018 12:40
Podla pravopisu si urcite fanusik ruskej politiky a navyse aj velky slovensky vlastenec.
|
|
Re: fyycycy
Od: hjgblkj
|
Pridané:
17.4.2018 13:19
Podla pravopisu si urcite....
ty si normalne genius, kde rozdavas autogramy?
|
|
Re: fyycycy
Od: derdsdf
|
Pridané:
17.4.2018 14:29
Autogramy nerozdavam, ale mozem sa ti vysrat na hlavu.
|
|
Re: fyycycy
Od: Makovnik
|
Pridané:
17.4.2018 13:56
Hm, sudim, ze budes tradicny slnieckar a citatel SME, ktory vsade okolo seba zleho ruskeho muzika a musi o tom trollovat aj v diskusii o mechanickom cisteni odpadovych rur.
Dokonca ich uz dokazes identifikovat aj podla pravodpisu.
(To je uz hodne vysoky level ko*otizmu)
|
|
Re: fyycycy
Od: derdsdf
|
Pridané:
17.4.2018 14:35
Ano, najvacsi narodovci, hejslovaci, panslavi a priatelia Ruska sa daju casto identifikovat podla pravopisu. Alebo aj tym, ze zacnu prispevok "Nie som sice priaznivcom Ruska, ale", "Sice nemam rad Putina, ale..." a podobne.
A ano som slnieckar. Dufam, ze prijmeme aspon milion moslimskych utecencov, v kazdej dedine postavime mesitu a zavedieme sariu. Uz sa neviem dockat!
|
|
Re: fyycycy
Od: bestcars
|
Pridané:
17.4.2018 15:47
Asi sa mylis...
Ludia, ktori zacinaju vetu "Nie som sice priaznivcom Ruska" alebo "Sice nemam rad Putina, ale.." zvycajne nie su priaznivcami Ruska a nemaju radi Putina.
Ked si vsak uz musia vybrat medzi zlym Rusom a totalne zdegenerovanym zapadom, ktory robi vsetko pre rozklad "zdravych" hodnot, beru radsej Rusko a Putina.
Nemusia byt ziadni "hejslovaci", ani "Priatelia Ruska", pouzivaju len zdravy sedliacky rozum.
|
|
Re: fyycycy
Od: derdsdf
|
Pridané:
17.4.2018 16:03
Nikto, kto pouziva zdravy rozum, by si nevybral udajne nezdegenerovane Rusko pred udajne zdegenerovanym Zapadom. Na Zapade sa deje vselico, nad cim musim krutit hlavou, ale stale je to nic v porovnani s Ruskom.
Samozrejme, ak je niekomu blizsia jebla ruska mentalita, tak si nepomoze.
|
|
Re: fyycycy
Od: hello
|
Pridané:
17.4.2018 17:09
Je to diskusia na hodne dlho, ale začnime základným: koľko suverénnych krajín napadlo bezdôvodne Rusko za posledných 20-30 rokov? Tu už dávno nejde o krútenie hlavou ale o milióny mŕtvych, ktoré za sebou USA nechávajú.
|
|
Re: fyycycy
Od: ...
|
Pridané:
17.4.2018 17:34
Vyskrtni si to "bezdovodne", lebo rovnaku obhajobu budes mat na USA. "Dovod" sa vzdy nasiel a nemusime chodit daleko, staci poslednych 10 rokov koho napadlo Rusko... a dokonca par km od nas.
|
|
Re: fyycycy
Od: dj_v
|
Pridané:
17.4.2018 22:24
Mimostatne zalezitosti su vzdy dovod k vojnovemu tazeniu. To su zakony kolonizacie, ktore sa uplatnuju viac ci menej v rovnakej forme storocia dozadu ako aj dnes. To, ze uza kolonizuje svet zacalo uz pred 250 rokmi. Falseflag utoky su velmi casto zamienkou. Myslim, ze na to narazal kolega na ktoreho prispevok reagujes.rusko napadlo akurat router co je par metrov od teb :D
|
|
Re: smrť natistickým zlobrom
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 0:01
No, schválne, koho „napadlo“ Rusko, kto predtým nezačal vraždiť Rusov?
Lebo povedzme si to takto.
Rusko totiž niekoho „napadlo“ len vtedy, keď ten niekto – s mohutnou podporou Západu – začal vraždiť Rusov, aj to len na území bývalého Sovietskeho zväzu.
Dokážeš to pochopiť?
Kým Spojené štáty agresívne a ich (a aj „naši“) nohsledi zo Západu (teda aj EÚ, ale nielen – akýkoľvek spojenec Západu, vrátane Turecka, Satanskej Arábie a Izraela) bežne napádali hocikoho a hocikde, aj na opačnej strane zemegule. Ako napríklad v Afganistane, Iraku, Juhoslávii, Líbyi, Sýrii atď. – všetkých týchto členov OSN napadli Spojené štáty agresívne bez toho, že by títo členovia OSN zabíjali Amíkov (napríklad).
|
|
Re: fyycycy
Od: derdsdf
|
Pridané:
17.4.2018 19:19
Naozaj chces pri porovnavani Ruska a USA vytahovat to, kto koho kedy napadol? To fakt? Hlavne ked Rusaci s oblubou napadali svojich spojencov a bratov - vid naposledy v roku 2014 Ukrajina.
Takze skus nieco ine, preco by sme si mali vybrat Rusko pred "prehnitym" Zapadom. Lebo mimochodom Zapad nie je len USA, su to aj ine krajiny. Su to krajiny, kde aj v sucasnosti vzdelani alebo majetni Rusi utekaju pred ruskym "blahobytom" a "neskazenou" ruskou spolocnostou.
|
|
Re: smrť natistickým zlobrom
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 0:13
Áno, naozaj, naozaj to chcem porovnávať, najmä voči natistickým zlobrom, akým si aj ty.
Tie rozprávočky „o spojencoch a bratoch“ si nechaj pre tých sprostejších, lebo keď akože „Rusko napadlo Ukrajinu“, tak na Ukrajine už 4,5 mesiaca ukrajinská vláda s mohutnou podporou Západu vyvražďovala Rusov.
Keď hovorím o mohutnej podpore, tak tým myslím miliardy €, spoločné schôdzky, kde sa európski pohlavári predbiehali v potriasaní Porošenkových krvavých papŕč a vo vyjadrovaní podpory jeho vojnychtivej vláde, ktorá až do toho ruského zásahu odmietala so vzbúrencami rokovať – presne ako Západom podporovaní desníci (teroristi) v Sýrii, napríklad.
Takže: tvoje reči o spojencoch sú také nezmyselné ako tie vaše ponukovkové (propagandistické) lži o tom, že „Kaddáfí vraždí vlastných ľudí“, hoci ľudia, ktorí proti nemu bojovali, rozhodne neboli „jeho vlastní“, že...
Mimochodom, aj SŠA napadli svojho spojenca – Irak.
|
|
Re: fyycycy
Od: iOfcaaaa
|
Pridané:
18.4.2018 8:22
Aha takze ty sa silou mocou musis pridavat k niekomu? A opicit sa po niekom aj ked vies, ze jedny aj druhy maju rozne hodnoty.
Tomu vravim nesvojpravnost v plnom rozsahu.
|
|
Re: fyycycy
Od: allyz
|
Pridané:
17.4.2018 21:32
1) Rusi rovnako ako "zdegenerovany" zapad zatlka utoky moslimskych radikalov na vlastnom uzemi (ved len v moskve prechodne pravidelne pracuje cca 1 500 000 moslimov) (viz napriklad naposledy do autu zahrany utok autobusom na schodisku oznaceny ako infarkt). takze co sa tyka islamizacie spolocnosti je na tom rusko tak ze tam zije 15 000 000 moslimov z 146 000 000 obyvatelov co je viac ako kdekolvek inde v europe.
2) v pocte vrazd na obyvatela je rusko daleko zaostalejsie ako primitivny zapad
3) v pocte alkoholikov a v dlzke zivota detto
4) mozno jedine v presadzovani extremnej gender ideologie je rusko konzervativnejsie - ale za cenu vyrazneho prepojenia cirkvi so statom a potlacania mensich krestanskych skupin
|
|
Re: fyycycy
Od: allyz
|
Pridané:
17.4.2018 21:35
Mimochodom stacilo si pozriet posledny turnaj MMA niekde na jojke kde jeden zo subojov vyhral vymasteny rusky islamista z cecenska s trickom berkutu (specialna ruska policia) na ktorom mal napisane ze on nie je charlie hebdo a nejake moslimske klikyhaky
|
|
Re: fyycycy
Od reg.: Anomalia
|
Pridané:
18.4.2018 21:00
Berkut je oznacenie byvalej spec. jednotky Ukrajiny. Od prevratu v 2014 posobi na Kryme.
|
|
Tvoji milovaní nacisti
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 0:44
Bavíme sa tu ale o Rusku ako o sile vo svete, či nie?
Nie o početnosti vrážd, opilstve, o tom, či chceme písať azbukou, alebo či chceme platiť eurom!
Bavíme sa tu o Rusku ako o činiteľovi vo svete, o jeho činoch a o tom, že jeho správanie sa je oveľa lepšie než správanie sa Západu.
Len Západ vedie „sebaobranné“ vojny na opačnej strane zemegule!
Len Západ sa sústavne a bezdôvodne vyhráža útokmi – a častokrát následne aj útočí – kým Rusko nikdy – Rusko sa nikdy nevyhráža útokmi, a keď predsa len „zaútočí“, je to len protiútok v odvete za zabíjanie Rusov – na rozdiel od Západu, ktorý s obľubou vraždí vždy a všade, aj na opačnej strane zemegule.
Občas klamú všetci, ale len Západ na základe svojich vymyslených lží vyvoláva vojny, ktorými rozvracia celé dŕžavy) štáty, z ktorých sa potom milióny utečencov hrnú na Západ, nad čím vzápätí Západ bedáka.
Rusko nič z toho nerobí, aj keď bez mihnutia oka prichýlilo väčší počet utečencov (udelilo im azyl) než celá ĺudskoprávna EÚ dokopy.
|
|
Re: fyycycy
Od: yvxcvxc
|
Pridané:
17.4.2018 20:50
no to teda nejsom
|
|
Re: fyycycy
Od: dj_v
|
Pridané:
17.4.2018 12:42
a sídlia v Cambridge! Na to nezabúdaj :D
|
|
Re: fyycycy
Od: Kerry
|
Pridané:
17.4.2018 20:02
sak preto to rusi hackuju, americania nemusia. Americania su v predu. to mas vihodu ked si technologicky o par generacii vpredu.
|
|
NSA a 5 znakov
Od reg.: Vajcak
|
Pridané:
17.4.2018 12:54
Nebolo to nahodou nedavno co boli clanky ako NSA na poste odchyti router a pribaly tam backdoor a podobne praktiky.
|
|
Re: NSA a 5 znakov
Od: ewewdewwe
|
Pridané:
17.4.2018 13:40
Ale toto nie je hackovanie, to je feature!
|
|
Rus z NSA
Od: Rus z NSA
|
Pridané:
17.4.2018 12:55
https://i.imgur.com/dQebYXG.png
|
|
Rusko
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.4.2018 13:11
Nie Rusko hackuje vsetko ale USA.
Len ti zmrdi z USA uz ovplyvnuju skrz takuto propagandu verejnu mienku oviec.
O co lepsie je USA od Ruska. Kolko vojen zacalo Rusko... Kolko nuklearnych bomb zhodili Rusi na obyvatelstvo.
Liberalna demokracia opat v praxi... najdime si ciel a nalozme mu. My potom mozme hackovat vsetko a vsetkych ale ludia budu v tom, ze je to Rusko. Kolko tej propagandy skrz media, ktore sleduju liberalne ovce sem prudi? Ja som o Rusku uz 15 rokov nic poriadne neprecital. Vsetko prekrutene informacie z Reuters a pod.
|
|
Re: Rusko
Od: gertrudo
|
Pridané:
17.4.2018 13:36
Rusko
http://dopice.sk/lj1
USA
http://dopice.sk/lj2
Este daj otazku kolko vlastnych obyvatelov zabilo USA a kolko Rusko.
A propaganda, na rusov sa amici stale nechytaju. Ruske media na rozdiel od americkych su komplet vsetky riadene z kremla.
|
|
Re: Rusko
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.4.2018 14:04
Wikipediu si strc do anusu.
|
|
Re: Rusko
Od: jahôdka
|
Pridané:
17.4.2018 14:08
hail for wikipedia, the source of truth, ale aj tak porovnat siahodlhy zoznam niecoho, co existuje nejake to tisicrocie so siahodlhym zoznamom niecoho, co vzniklo coby vcera nie je uplne ze fer, ci? alebo to malo pochvalit ich aktivitu akoze co sme uz stihli a stihame za ten kratky cas?
uau, porovnavat propagandu v tom, co tu teraz mame, je uz trosku silna kava :D
|
|
Re: Rusko
Od: gertrudo
|
Pridané:
17.4.2018 14:32
Chapem, je nad tvoje schopnosti urobit si porovnanie od povedzme roku 1950.
A zosmiesnovanie wiki z toho zoznamu akoze robi klamstvo?
Neboli rusko a usa v tych konfliktoch ci ako tmu mam chapat?
Ale verm ze mi vies dat objektivnejsi zdroj, taky mudry clovek ako ty, musi vediet kto pise len pravdu a fakty.
Druha vec, ja som nepovedal ze zapad nema propagadnu, ale na zapade najdes media ktore pisu aj bez propagandy. V rusku ziadne medium nepise bez propagandy a vyzdvihovania velkeho vladka.
|
|
Re: Rusko
Od: Hufnica
|
Pridané:
17.4.2018 14:37
this is extremely dangerous to our democracy
https://www.youtube.com/watch?v=TDYgKDJSybQ
Kto sa nechyta na koho? :)
|
|
Re: Rusko
Od: geqrgh
|
Pridané:
17.4.2018 16:56
Chlapce, ani netusis, o com hovoris.
Zober si napr. taky TV Dozd. V Rusku si mozu vysielat co chcu a este aj Kremel povie, ze jasne, ved maju slobodu prejavu.
Keby bola na Zapade taka stanica, bola by zrusena rychlejsie ako RT.
|
|
Re: Rusko
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 1:14
Presne tak – v Rusku je považované za prirodzené, že tam majú rozvidové stanice ako TV Dožď, rozhlasové stanice ako Echo Moskvy či noviny ako Nezavisimaja gazeta.
Veď Západ z nich v jednom kuse preberá správy o Rusku!
No v Rusku by ani nikomu nenapadlo, že by správy o Slovensku preberali napríklad zo Slobodného vysielača či z Hlavných správ (napríklad).
|
|
Re: Rusko
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 1:08
Presne ako hovorí môj predrečník...
Je celkom pozoruhodné, že článok vojnách zahŕňajúci Spojené štáty agresívne je dokonca ešte dlhší než článok o vojnách zahŕňajúci Rusko – a to napriek tomu, že Spojené štáty agresívne nejestvujú ani 1/4 toho času, ktorý jestvuje Rusko.
Už ani nehľadiac na to, že už od svojho vzniku Spojené štáty agresívne viedli v podstate len útočné vojny – nezáleží na tom, že mnohé z nich boli voči domorodým obyvateľom – to len podčiarkuje to, že Spojené štáty agresívne sú založené na národnostných (etnických) čistkách a rodovražde (genocíde)!
|
|
Re: Rusko
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 1:09
Heh, s tou tvojou ponukovkou (propagandou) si úplne smiešny.
V Rusko totiž majú bežne novinárske nosiče (médiá), ktoré síce možno nepíšu bez ponukovky (propagandy), zato sú tak protivládne, že tu sa ti o tom môže iba snívať!
Viem o tom, pretože západná ponukovka (propaganda) takmer výlučne používa tieto zdroje na šírenie svojich správ o Rusku medzi svojím obyvateľstvom. Napríklad také čítanie zo zahraničnej tlače takmer výlučne preberá články z Nezavisimej gazety, rozhlasovej stanice Echo Moskvy a podobne.
No – a teraz mi ty povedz, kde my tu na Slovensku máme podobné zdroje, akými sú v Rusku Echo Moskvy či Nezavisimaja gazeta?
|
|
Re: Rusko
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 1:10
Máme tu nanajvýš len Slobodný vysielač (aj ten nevysiela pozemným vysielaním, na rozdiel od Echa Moskvy) a (povedzme) Hlavné správy (ale ani tie nie nikdy neboli tlačeným denníkom), prípadne Zem a vek (a tie zase nie sú denníkom).
No v Rusku by nikdy nikomu ani len nenapadlo, že by pri šírení správ o Slovensku v drvivej miere čerpalo zo Slobodného vysielača či (povedzme) Hlavných správ...!
A to je ten najväčší rozdiel!
|
|
Re: Rusko
Od: hmm
|
Pridané:
17.4.2018 14:37
https://i.imgur.com/Chl2O5c.jpg
|
|
Re: Rusko
Od reg.: akoze
|
Pridané:
17.4.2018 20:17
citis sa lepsie ked si sucastou sprisahania proti sprisahaniu ?
|
|
Re: Rusko
Od: hmm
|
Pridané:
17.4.2018 21:13
Veď náš západný partner v roku 2016 rozsial po svete 72 krát demokraciu každý deň a ubezpečuje nás že všetko je v najlepšom poriadku, tak o akom sprisahaní proti sprisahaniu to tu píšeš? https://i.imgur.com/qMeVS7O.jpg
|
|
Re: Rusko
Od reg.: akoze
|
Pridané:
17.4.2018 22:27
vsetko je v najlepsom poriadku, zijes na tej lepsej casti zemegule ktora je v mieri, dodrziava svetske zakony, v ktorej mas pristup k vzdelaniu, byvaniu, jedlu, vode, konzumu, v ktorej mozes slobodne pracovat.
za toto vsetko mozes kazdy den dakovat nemcom ktori prehrali vojnu, americanom ktori rozsievaju demokraciu, slovenskemu statu ktory poslal 70 tisic svojich obyvatelov na istu smrt, aktualnej koalicii ktora rozkrada eurofondy, 12 najbohatsim rodinam ktore vlastnia vsetky nadnarodne korporacie, zidom ktori vlastnia a kontroluju media, banksterom ktori z teba urobia hypootroka. lebo ty to tak chces. kazdy je zodpovedny za tvoje zlyhania len ty si dokonaly.
|
|
Re: Rusko
Od: hmm
|
Pridané:
17.4.2018 22:59
To vyeskalovalo celkom rýchlo, reč bola o rozosievaní demokracie formou bômb nazvané ľúbozvučne "humanitárne bombardovanie". Kto tu hovorí o osobných zlyhaniach?
|
|
Re: Rusko
Od: allyz
|
Pridané:
17.4.2018 21:38
Kolko milionov vlastnych obyvatelov si zabili USA oproti ruskemu Hitlerovi Stalinovi?
|
|
Re: Rusko
Od: hmm
|
Pridané:
17.4.2018 22:05
https://youtu.be/HiT5BwG43eg
|
|
ja vam nerozumiem chalani
Od: analkator
|
Pridané:
17.4.2018 13:25
od utleho detsva ste mastili piratene hry ktore krakol daky rus volakde na urale a teraz sa cudujete ze rusi su hekeristi
|
|
Re: ja vam nerozumiem chalani
Od: Hufnica
|
Pridané:
17.4.2018 14:39
Ked nie hokejisti, tak aspon hekeristi
|
|
Cisco zmrdi
Od: pomocny osvetlovac
|
Pridané:
17.4.2018 13:35
Odhliadnuc od kontextu, nebolo by od veci, keby boli vyrobcovia sietovych zariadeni nuteni vydavat updaty a opravy firmwaru bezodplatne. A nie ako Cisco, kde si musite zaplatit support, aby ste si mohli stiahnut a nainstalovat novy firmware, v ktorom su opravene ICH CHYBY. A vsetci dobre vieme, ze support u Cisca nie je lacna zalezitost. A kedze ten firmware nie je volne k stiahnutiu, tak su na svete mraky zariadeni, ktore su derave len vdaka tomuto a nie vdaka nezodpovednym vlastnikom. Samozrejme, nejedna sa len o Cisco...
|
|
Re: Cisco zmrdi
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
18.4.2018 12:09
Technicky mas pravdu ale oprava chyb stoji pracu a cas a to sa rovna PENIAZE. Mozes vydat zakon, ze vyrobca je povinny robit veci bez chyb. To je ale nezmysel. Potom ti ale zostava iba vydat zakon, ktory prinuti vyrobcov vydavat tie opravy naozaj bezodplatne. Potom ale takmer nikto nebude platit support a cena zo supportu sa premiestni do ceny zariadeni. Teda HW zasadne zdrazie. Je to uplne rovnake ako so zarukou.
kazdy vyrobca ti vie povedat, ake ma naklady pre dany model na 1 rok zaruky.
Vo vysledku to teda zaplatime vsetci.
P.S. Aku dobu by si si tak predstavoval pre ten zakon?
Ako ten zakon vynutis uplatnovat globalne? Zatial je to len zalezitost daneho statu.
|
|
Re: Cisco zmrdi
Od: Gertrudo
|
Pridané:
18.4.2018 19:47
Tak opravu chyb nazyvat supportom a este pytat za to prachy to chce ineho marketingoveho manazera. Ti fakt musi jebat.
|
|
Re: Cisco zmrdi
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.4.2018 1:38
No vsak ked nechcu opravovat chyby vo vlastnom softwari, mozeme to urobit aj inym sposobom.
Napr. povinna dodavka zdrojovych kodov, nech si to vie zakaznik zariadit inac.
|
|
Re: Cisco zmrdi
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
19.4.2018 9:37
Tak mi povedz (ked mas taky prehlad o supporte, marketingu, manazeroch a koituse) co by si urobil ty.
Zavolal by si programatora, nech sa na to pozrie bez naroku na mzdu? Na to by sa ti asi vykaslal.
Ale ty nemozes pytat peniaze, musis to dat zakaznikom zadarmo. Z coho zaplatis toho programatora? Spravne - zoberies peniaze z ineho! Z coho? Predavas len HW a podporu.
Prosim nezabudni, ze predaj HW moze klesnut (cenovo, kusovo, kriza, konkurencia) ale tie opravy musis vydavat dlhe roky dalej.
|
|
Re: Cisco zmrdi
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.4.2018 10:51
Zobral si peniaze za nieco, co nie je "fit for purpose". Tak to pekne daj do poriadku. Nikto okrem teba nemoze za to, aku metodiku si zvolil pri povodnom vyvoji, len aby si stlacil naklady. Zakaznik ma tiez z toho len naklady, ze za behu musi fixovat veci, ktore si povodne nedomyslel.
Aj automobilky musia robit zvolavacky, ked sa nejaky iniciativny manager snazil moc katovat kosty. Keby to chceli riesit supportom, vysudili by z nich aj posledne spodare.
|
|
ďalšia kampan
Od: hulu5
|
Pridané:
17.4.2018 13:38
Ďalšie kolo kampane proti Rusku. Otrávení bývali a nepotrebni ruskí agenti, patálie okolo olympijských hier, bojkot MS vo futbale, používanie chemických zbraní, zasahovanie do amerických volieb, podpora teroristov v Afganistane, ohrozovanie USA novými ruskými zbraňami, hacovanie routerov, ohrozovanie amerických vojnových lodí zlými ruskými stihackami... Som zvedavý s čím vyjdú svetoví demokrati nabudúce. Dávnejšie sa písalo o nahrávaní upravených firmveroch so zabudovanými zadnými vrátami US tajnými službami do nových routerov.
|
|
panika
Od: hulu5
|
Pridané:
17.4.2018 13:42
Ti západní demokrati musia žiť v obrovskej panike zo straty moci vo svete keď sa snažia vyvolávať takúto hysteriu
|
|
Putin
Od: werwe
|
Pridané:
17.4.2018 13:52
este ze ten Putin existuje, aspon mame na koho zvalit vsetko :)
|
|
titulok
Od: gyno
|
Pridané:
17.4.2018 13:53
Lol, zlodej krici: "chytte zlodeja!" ;-)
|
|
hacaktlon today
Od: deadbeef
|
Pridané:
17.4.2018 14:07
S vysokou mierou istoty Melánii zamrzol macbook a už nešiel naštartovať.
|
|
Re: hacaktlon today
Od: Hufnica
|
Pridané:
17.4.2018 14:41
Dufajme, ze Ivanka neuvidi fotky mrtvych routercekov.
|
|
Tvrdenie
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
17.4.2018 14:11
tvrdí FBI, Ministerstvo domácej bezpečnosti USA a britské National Cyber Security Centre. Tvrdit to mozu ale ake na to maju dokazy ?? aha dnesna zahranicna politika neoperuje s dokazmi a ani s faktami ale s klamstvom, vymyslami, konspiracnimi teoriami a nafingovanimy profesionalne natocenimi a zahranimi videami od terroristickych skupin (biele prilby).... takze mozeme ocakavat dalsie sankcie na Rusko bez dokazov.... Zahranicna politika operuje s prezumpciou viny a necaka na nejake vysetrovania...
|
|
Re: Tvrdenie
Od: Augusto Pinochet
|
Pridané:
17.4.2018 15:18
a myslis ze ich trapi co si o tom myslis? je im to u riti. faktom je ze rusko je mafiansky stat ktory pouziva mafianske praktiky, a na cele ma byvaleho clena zlocineckej organizacie KGB a byvaleho komunistu.
|
|
Re: Tvrdenie
Od: kacer donald
|
Pridané:
17.4.2018 18:28
samozrejme ze ich trapi co si mysli, inak by neexistovala propaganda, trulo
|
|
Re: Tvrdenie
Od reg.: akoze
|
Pridané:
17.4.2018 20:27
lebo ty mas nazory z literatury faktu.
|
|
Re: Tvrdenie
Od: lal
|
Pridané:
17.4.2018 19:46
tak to si zo srandy pozri kto je na cele EU :D
|
|
Mafiánsky Západ
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 1:21
„Mafiánske praktiky“ (môžeme medzi ne považovať zastrašovanie a vyhrážanie sa použitím sily, vrátane pravidelného plnenia svojich vyhrážok, všakže?) používa hlavne Západ.
Jedine Západ je ako mafia, pretože jedine Západ sa správa podľa hesla: „kto nie je (nehlasuje) s nami, je proti nám“.
|
|
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
17.4.2018 14:31
Tak preto mám taký vysoký ping ]:
|
|
.......
Od: kacer donald
|
Pridané:
17.4.2018 18:27
a po novom zevraj uz aj kardiostimulatory!
|
|
Voda...
Od: Kotlebokompresor
|
Pridané:
17.4.2018 19:19
Mne nesplachuje hajzel mi putin ujebal vodu z nadrzky
|
|
no nee
Od: StankaCechy
|
Pridané:
17.4.2018 21:13
Jo taky nam to tady nekdy hapruje panove. Ted sme tady v Cechach vyrobili Turris Omnia Ale mne se nelyby cena. A furt kupovat novej router. To ste nemohly uz drive udelat router, co se mi sam aktualizuje? Ty Linuxy ted delaj zdarma, ne? Tak kdyby se to jen samo apdejtlo bychom to mneli, nee? Preju Vam vice stastnych chvil a rozumu paanovee.
|
|
dôlkaz
Od: Viktor je registrovany
|
Pridané:
17.4.2018 21:21
dôkaz
|
|
Prispejem
Od: Kosacik
|
Pridané:
17.4.2018 23:41
Synology mi kde tu zahlási neúspešne prihlásenie 5x po sebe. Keď som kontroloval ip, vždy bola z Ruska. Podobne na mikrotiku som riešil v minulosti útok, kedy sa mi naň snažilo prihlasovať x ipčiek... Tam som lokácií nepozeral, o ňu mi ani nejde. V logu som sa z množstva ip adries nestačil diviť. Takže robte si z toho piču, aj zo mňa teraz, ale tieto zariadenia sú zraniteľné. Koľkí ľudia majú routre, ktoré sú otvorené do webu... Kolke majú nastavené mechanizmy, aby neúspešne prihlásenie z jednej ip po troch razoch blokovali... Útoky sa nedeju len vo filmoch. Síce neviem, čo by nasledovalo po získaní prístupu, ale predstaviť si môžeme.
|
|
---------------
Od: ParaNoik
|
Pridané:
18.4.2018 20:34
Plno vyhlaseni ale ziadne dokazy. Spinit, ociernovat a zavadzat.
|
|
Nevdacnici
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
19.4.2018 9:25
Zadarmo im robia penetracne testy a motivuju ich k upgrade fw a usaci to nevedia docenit. Lamy.
|
|
Chvalabohu!
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.4.2018 1:32
Pri ruských útokoch teda aspoň nezomierajú ľudia – na rozdiel od západných útokov.
Mimochodom, varovať pred týmto je naozaj smiešne, keď údajné ruské útoky nevyužívajú nijaké zraniteľnosti známe 0 dní... na rozdiel od Spojených štátov agresívnych, ktoré takéto zraniteľnosti dokonca samé vyrábajú, aby ich zneužívali...
... a keď im na to Kasperský príde a odhalí ich, ho ešte označia za „hrozbu“. :-D
|