|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
----------
Od: ParaNoik
|
Pridané:
30.8.2017 20:55
Alebo len mimozemstania otvaraju mikrovlnku predtym ako cinkne.
|
|
Re: ----------
Od: ffdf
|
Pridané:
30.8.2017 21:51
ale dverový vypínač vypne magnetron... hihi
|
|
Re: ----------
Od: ehhhhhhhh
|
Pridané:
31.8.2017 21:16
A NAPADLO tych "geniusov" ze to moze byt odraz radiovych vln zo zeme od mesiaca??
|
|
Re: ----------
Od: Matkooo
|
Pridané:
1.9.2017 9:41
Doteraz sme tu zvykli mat aspon trochu realisticke napady a vylepsenia
|
|
Re: ----------
Od: herojko
|
Pridané:
1.9.2017 18:11
moja mi vravela nezer tolko tej fazule
|
|
Re: ----------
Od: ParaOlympionik
|
Pridané:
30.8.2017 21:58
ak nas objavia skor ako my ich tak v tej mikrovlnke skoncis:)
|
|
Re: ----------
Od: Lucky Luciano
|
Pridané:
30.8.2017 22:25
Prave som to chcel napisat, ale si ma predbehol
|
|
Re: ----------
Od: kotko
|
Pridané:
30.8.2017 23:25
Vcera sa ma akurat pytal jeden okolo lietajuci vogon, ci som cital oznam na alfa kentauri ohladne nejakej dialnice
|
|
Re: ----------
Od: trpaslík
|
Pridané:
31.8.2017 8:23
Kentauri. Pffffuj
|
|
Re: ----------
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2017 8:31
dufam ze ti ten vogon aj zarecitoval nejaku poeziu
|
|
Re: ----------
Od: martanko01234
|
Pridané:
31.8.2017 10:05
tak a uz len alobalove capice nasadit na gebule
|
|
Re: ----------
Od: ffdf
|
Pridané:
31.8.2017 22:52
myslíš tie fidloprčičky???
|
|
Re: ----------
Od: rtrtrtt
|
Pridané:
31.8.2017 13:26
pozor, leopard
|
|
Re: ----------
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
31.8.2017 13:35
Prave som to chcel napisat, ale si ma predbehol
|
|
Re: ----------
Od: Hmmm
|
Pridané:
1.9.2017 6:52
Je o skurveny zeleny kokotik z Alzy. Zase sa najebal a robil bordel.
|
|
wifon
Od: martincc
|
Pridané:
30.8.2017 20:59
To ja som si wifonku zohrieval v mikrovlnke no boze!
|
|
Je evidentné, že
Od: _kubo_
|
Pridané:
31.8.2017 23:36
MY sme nič nezachytili.
Zachytili iní...
|
|
X krat viac
Od: fregerge
|
Pridané:
30.8.2017 21:12
Viac pruzkov, viac Janka... Kolkokrat rychlejsie ale budu tlacit?
|
|
proskripcie
Od: cornelius sulla
|
Pridané:
30.8.2017 21:17
Vedcom musi jebat... ak je nejaka civilizacia na takej urovni ze cestuje vesmírom tak by boli blazni keby cestovali klasickym spôsobom. Najlepsi sposob prepravy je ohybanie casopriestoru tzv warpovy pohon ktory objavil mexicky vedec miguel alcubiere vsetky ostatne sposoby ako solarne plachetnice atd su na medzihviezdne vzdialenosti absolutne nevhodne. Ved uz cesta k proxime centauri by solárnou plachetnicou 1/4 nou rychlosti svetla trvala minimalne 30 rokov.
|
|
Re: proskripcie
Od reg.: Morte
|
Pridané:
30.8.2017 23:47
co ak ta civilizacia nema este warpovy pohon ale len plachetnice. co ak ta civilizacia vtedy ked ten signal bol vygenerovany mala este len plachtnice. co ak ta civilizacia uz ani neexistuje kym sem ten signal dosiel. btw proxima centauri je vzdialena 4.243 svetelneho roka, takze stvrtinovou rychlostou si tam za 4 * 4.243 = 16.972 rokov
|
|
Re: proskripcie
Od: Cornelius Sulla
|
Pridané:
31.8.2017 6:33
Lenže na 4tinu rýchlosti svetla sa s kludoveho stavu nedostaneš hned... potrebuješ čas na zrychlenie a spomalobvanie. Tých 30 rokov je ešte veľmi optimistických niektorí vedci hovoria aj o 50tich a to je prosím pekne nás najbližší sused... ako sa dostaneme do vedľajšej superkopy galaxií? Ako by sme navštívili svety vzdialené milióny ly? ak majú len plachetnice tak nemá zmysel aby prekonávali medzihviezdne vzdialenosti pretože už po pár rokoch pobytu vo vesmíre ťa pomali zabíja kozmické žiarenie ktoré nielenže spôsobuje degeneratívne zmeny a rakovinu, ale ničia aj mozog a CNS.
|
|
Re: proskripcie
Od reg.: akoze
|
Pridané:
31.8.2017 8:14
a nebude pri tej 1/4 rychlosti svetla cas na plachetnici plynut pomalsie ?
|
|
Re: proskripcie
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2017 8:38
Bude ale nie o moc, rozdiely nie su extra velke a signifikantne zacinaju byt az pri 90% rychlsoti svetla (2-nasobok): https://goo.gl/NbpGPM. Ako vidno z grafu, do 70-80% sa nedeje takmer nic a na 5-nasobne spomalenie casu potrebujeme veeeeeelmi tesne aj vyse 99% c.
A hlavne ak tu 1/4 rychlsot dosiahne v 1/2 cesty a poleti s nou 1 minutu, potom sa lod otoci a hned zacne spomalovat.
|
|
Re: proskripcie
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
31.8.2017 10:00
tebe mozno ano, ale tym ktorych ides navstivit nie
|
|
Re: proskripcie
Od reg.: Morte
|
Pridané:
31.8.2017 9:05
sry ale podla mna riesis nieco ine, clanok a moj comment nie je o tom ze chodia na velke vzdialenosti plachetnicami ale o tom ze ten signal moze mat taky povod. ta civilizacia mozno sla len o hviezdu dalej, mozno su este len ako my co sa budeme snazit poslat male lode k proxime a toto je mozny zdroj zachyteneho signalu
|
|
Re: proskripcie
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2017 8:41
Zrejme ti este nikto neprezradil ze warp pohon je PAPIEROVY koncept. Okrem toho by vyzadoval neskutocne mnozstva energie, v nasom vesmire v podstate nesplnitelne.
Dalej okrem toho c nie je len rychlsot svetla alebo EM ziarenia, c je rychlsot sirenia akejkolvek informacie/deformacie a c je teda aj rychlost sirenia kauzality. A na kauzalite nas vesmir stoji.
|
|
Re: proskripcie
Od reg.: gandor
|
Pridané:
31.8.2017 9:03
Akejkolvek informacie?
Tak potom co to robia ty Cinania s tymi kvantovo previazanymi casticami s marketingom "teleport"? :)
Jasne samotna castica c-cko dodrzuje, ale informacia (stav castice) sa na to c nejak vykaslala...
|
|
Re: proskripcie
Od: McUH
|
Pridané:
31.8.2017 9:45
Toto je bežne nepochopený koncept. Áno, pri kvantovom previazaní skolabujú obe vlnové funkcie naraz. ALE ten stav je náhodný (i keď na druhej strane opačný). Nedá sa to preto použiť na prenos informácie rýchlejšie ako svetlo (odmeriaš len náhodný šum). Dá sa to ale použiť na bezpečný prenos informácie, ktorý sa v princípe nedá odpočúvať (predstav si to ako šifrovací kľúč, ktorý nemusíš prenášať, správu-informáciu ale musíš stále preniesť klasicky). A to je to, o čo Číňanom (a nie len im) ide.
Btw. termín teleport je len marketing.
|
|
Re: proskripcie
Od: termín teleport je len marketing
|
Pridané:
31.8.2017 15:44
povedal jožko a odpálil detektor v LHC
|
|
Re: proskripcie
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2017 12:05
ako uz bolo vysvetlene, uzitocna informacia sa nadsvetelnou rychlostou neprenasa
a termin "teleport" je pre absolutnych blbov (neber to osobne, vidim ze to mas v uvodzovkach), pretoze este nikto nikde neteleportoval (nepremiestnil z miesta na miesto) jediny atom, proton, elektron ci co i len foton
prenasa sa kvantovy stav systemu, teda ked mam na mieste A 10 atomov rubidia pri 0,001K a na inom mieste B mam 10 atomov rubidia pri 0,001K, tak "presuvam" kvantovy stav systemu a nie tych samotnych 10 atomov rubidia (tie musia byt v mieste B uz predpripravene, pretoze tie atomy tam nikto neteleportuje)
|
|
Re: proskripcie
Od: Cornelius Sulla
|
Pridané:
31.8.2017 10:01
A co kvantovo previazane castice? Mas 2 previazane castice jedna je umiestnena v galaxii mliecna cesta druha je v galaxii andromeda ... Zmenis spin jednej castice v tej chvili sa zmeni spin druhej castice - prave si preniesol informaciu vacsou rychlostou ako sa siri svetlo
|
|
Re: proskripcie
Od: kvantum
|
Pridané:
31.8.2017 10:35
Nepreniesol si ziadnu informaciu. Kvantove previazanie neumoznuje prenos informacie.
|
|
Re: proskripcie
Od: McUH
|
Pridané:
31.8.2017 10:42
Nepreniesol si informáciu, pretože ten spin nedokážeš nastaviť tak, ako by si chcel. Skolabuje náhodne.
"Zmenis spin jednej castice" tu máš chybu. Za prvé, nie je čo meniť. Kým to neskolabovalo, je to v nejakej superpozícii. A za druhé, nedokážeš to nastaviť ako ty chceš, môžeš to meraním skolabovať, ale výsledok bude náhodný, nie tebou určený.
|
|
Re: proskripcie
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
31.8.2017 11:11
Nie. Skolabuje priekazne.
|
|
Re: proskripcie
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
31.8.2017 12:26
nedokazes to nastavit dnes. Kde je napisane, ze o 200 rokov nebudes vediet menit spin, tu na Zemi ho zmenis a na druhom konci galaxie sa adekvatne zmeni? Ci zelezny stroj nikdy nebude letiet, lebo je tazsi ako vzduch??? to da rozum ne?
|
|
Re: proskripcie
Od: McUH
|
Pridané:
31.8.2017 14:30
Čo bude o 200 rokov neviem. Obyčajne je to ale na míle vzdialené predstavám. Veď stačí prečítať nejaké staršie sci-fi (momentálne čítam Hviezdovedu), alebo predpovede futurológov zo 60.-70. rokov na rok 2000. Je zaujímavé ako vnímali svet, ale tiež to poukazuje na nezmyselnosť dlhodobých predpovedí.
Nadsvetelný prenos informácie či cestovanie časom môže poriadne zamávať kauzalitou, a preto im príliš neverím. Stať sa ale môže kadečo (napr. ak existujú paralelné vesmíry s inými fyzikálnymi zákonmi, s ktorými by sa dalo interagovať - i keď to zaváňa katastrofou).
|
|
Re: proskripcie
Od: experi
|
Pridané:
2.9.2017 10:26
ku nadsvetelnej kauzalite, dojde k akumulacii javu po urcity cas, napriklad takto moze mala nadsvetelna lod vytrhnut planetu z obeznej drahy, lebo oi nastane narast v jej gravitacnej brazde. preto je potrebne cosi ako konvertor, ktory kumulovany jav premeni na inu enrgiu, povedzme viditelne svetlo.
nadsvetelny jav vo vesmire pozorujeme, vid tmava hviezda, zavadzajuco oznacovana ako cierna diera. je to gravitacne nezrutene teleso ktore neprepusta kauzalitu. ak by bola hmota zrutena, zaroven by zanikla, a uz by nevyvolavala gravitacny tah o danom priemere.
|
|
Re: proskripcie
Od: wwedwedwedewe
|
Pridané:
31.8.2017 11:51
nekaz nám detské radosti!
|
|
Re: proskripcie
Od: McUH
|
Pridané:
31.8.2017 9:52
Lenže je možné, priam pravdepodobné, že žiaden spôsob prepravy rýchlejšie ako svetlo nie je principiálne možný. Prípadne vyžaduje príliš veľa energie (ohnutie časopriestoru na zaujímavú vzdialenosť myslím podľa súčasných poznatkov vyžaduje viac energie, ako je v celom Vesmíre).
Potom máš dve možnosti - zabaliť to, alebo sa s tým popasovať (napr. predĺžiť život genetickým inžinierstvom aby i dlhé cesty boli zmysluplné, prípadne kryo-spánok či využitie dilatácie času).
|
|
Re: proskripcie
Od: qsdada
|
Pridané:
31.8.2017 13:12
necitlivym ohybanim mozes casopriestor zlomit, takze je to dost nebezpecne.
|
|
Re: proskripcie
Od reg.: Prof. Ing. 3losh DrSc.
|
Pridané:
31.8.2017 11:10
Nie warp, ale gravitacny tunel. Takto sa teraz cestuje vesmirom.
|
|
Re: proskripcie
Od: Nijeeee
|
Pridané:
31.8.2017 20:29
pred dvadsiatimi rokmi.
|
|
Re: proskripcie
Od reg.: peiksde
|
Pridané:
1.9.2017 5:12
"Lenže je možné, priam pravdepodobné, že žiaden spôsob prepravy rýchlejšie ako svetlo nie je principiálne možný."
a co biblicke cestovatelske postavicky ako duchovia,anieli,samotny ich sef.... ?? o))
|
|
Re: proskripcie
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
1.9.2017 5:48
To je ich problém. Mali sa lepšie učiť.
|
|
stávky
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
30.8.2017 21:32
Aký satelit/družica to bude teraz? Tak čo uzatvoríme stávky? Koho tipujete? Rusko/USA/Čína? :D
|
|
Re: stávky
Od: kukorica
|
Pridané:
31.8.2017 7:45
Ja to tipujem na Kwangmyŏngsŏng-4
...
...
...
...
...
...
(Kim si tlači fotky Guam-u cez WiFi)
|
|
Re: stávky
Od: kukorica
|
Pridané:
31.8.2017 7:46
*Kwangmyongsong-4
|
|
vozidlo
Od: asfwsefs
|
Pridané:
30.8.2017 21:57
Astar Seran sa blizi ?
|
|
Re: vozidlo
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
31.8.2017 6:14
Nie.
Astar Seran, podobne ako Chuck Norris, sa nikdy neblizi. Neskusenemu pozorovatelovi sa tak vsak moze javit pud sebazachovy priestoru, pocas snahy odpratat sa im z cesty.
|
|
devet
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
30.8.2017 22:23
To su teda za vedecke zistenia... sak odbornik len hodi ockom a je jasne, ze tri z nich boli trojice a mimozemstania priekazne komunikuju s konkretnou cielovou skupinou.
|
|
Galko
Od: Fuz
|
Pridané:
30.8.2017 22:32
To Galko z Tesca vysiela, ze nema tovar v regaloch.
|
|
hladať signal
Od: dnes má meniny Ružena
|
Pridané:
30.8.2017 22:53
Ak chcú hladať signál nepotrebujú satelit ale srdce.Takže ani miliardy.Srdce má každý zadarmo.
Lebo dobre vidíme iba srdcom , to podstatné je očiam neviditelné.
|
|
tojesmola
Od: qw11
|
Pridané:
30.8.2017 23:01
Chudaci mimozemstania, aj oni musia pracovat cez vikend. :D
|
|
Re: tojesmola
Od: Lady LytaRyta
|
Pridané:
30.8.2017 23:17
slovensk.Rada Odborov, (odbor.Združenie, /Kovo, by im mala zaslat prihlášky, do trade Unions..
|
|
Koruna prirody
Od: kotko
|
Pridané:
30.8.2017 23:04
My pozemstania mame senzory
-na energiu urcitej vlnovej dlzky (zrak, sluch)
-na odpudzovaciu elektricku interakciu (hmat)
-na vychutnanie kvalitnych vín (čuch, chuť)
Vesmir okolo nas vnimame senzormy, ktorymy sme vybaveny a myslime si, ze vsetky biologicke formy zivota budu mat tie iste senzory.(mimochodom biologicke reakcie su len dalsi level chemickych reakcii)
Pritom nemame senzory na neutrina, ktore cez nas prelietaju. Nemame senzory ani na vnimanie temnej hmoty.
Chemicke reakcie prebiehajuce v temnej hmote, ktore casom presli do biologickych reakcii, vsak zrejme vnimaju svoje okolie senzormi, ktore su pre ich vyvoj a prezitie dolezite, ale pre nas su tak nepodstatne, ze si ich ani neuvedujeme.
Preco si myslime, ze ine formy biologickeho zivota pošlú prave take signaly, ktore my pozemstania dokazeme svojimi senzormy zachytit?
|
|
Re: Koruna prirody
Od: LytaRyta
|
Pridané:
30.8.2017 23:28
+1
..a to ješte nevraviac o velmi pravdepodobne celej dalšej ..sfére, (zatial) skrytích, /plne nevyvynutích, EVOLUCNE nedozrelích, nevyvinutích ..zmysloch, "obvodoch pre PSI -abilities.. (wide-range..) - pre priame ovládanie vedomia, prenosu myšlienok, (emócií), ovládanie druhích osob, (živočíchov), jako aj hmoty..
(telepatia, telekineze, pyrokineze), (teleportace..)
..aneb 4.skupenstvo plazma
(.. a 5."skupenstvo" ("formát", neco jako "filesystem" hmoty, /energií, -a vedomia, inteligence.. - *bioplazma* )
..ked istý talian, Luigi Galvani relatívne nedávno (za čias "renesancie", od cca 1773 začal robil vůbec jedny z prvích pokusov s elektrinou v novodobích dejinách sveta, s mykaním žabích nožičiek, a žiab a iních potvoriek, ani len netušil..
(vtedy ešte
|
|
Re: Koruna prirody
Od: čitateľ
|
Pridané:
31.8.2017 5:39
Avšak tieto zmysly poznajú priekazne len v Česku.
|
|
Re: Koruna prirody
Od reg.: Morte
|
Pridané:
30.8.2017 23:57
je pravda ze mozu vnimat uplne inak, ale preco by sme sa ajtak nemali snazit zachytit signaly inych civilizacii ktore mozno vnimaju ako my alebo posielaju signaly pomocou nam znamych javov? proste sa meraju tie javy ktore sa daju a o ktorych ludstvo vie
btw na neutrina su senzory a su umiestnene hlboko v zemi v solnych baniach etc kvoli ruseniu. aj pomocou nich sa dokazuje existencia neutrin.
|
|
Re: Koruna prirody
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
31.8.2017 0:22
zober si to takto. Indiani komunikovali na velke vzdialenosti dymovymi signalmi. Chcel si nieco povedat kamosovi v susednej dedine, tak si na kopci zapalil vatru, na druhom konci kamos pozeral ako ide dym a podla toho ste sa dorozumievali. Teraz isiel by si na kopec a dalekohladom by si sledoval ine kopce, ziadny dym, nikde nic, asi tam nikto nieje... urcite tam nikto nieje! Ale keby si mal samsung galaxy a simkartu, naslo by ti orange/tmobile/4ka/O2 2/3/4G... chapes pointu?
|
|
Re: Koruna prirody
Od reg.: Morte
|
Pridané:
31.8.2017 8:58
pointu chapem od zaciatku, moj argument bol o tom ze kvoli tomu ze tam niekto ma samsung so simkou a my dymove signaly neznamena ze nebudeme uz vobec hladat a ze tam nie je niekto kto stale ma tie dymove signaly, alebo niekto kto ich vyslal davno a kym sem dosli ma uz dnes ma samsung etc
|
|
Re: Koruna prirody
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
31.8.2017 10:12
nemozeme hladat GSM siet, kym o nej nevieme a nemame zariadenie na jej zachytenie. Mozeme dalekohladom pozerat dym, to je cele. Len vzhladom na vzdialenosti vo vesmire ten dym mohol byt "vyslany" pred 300.000 rokmi. Investovat tolke zdroje do hladania dymu a to este na zanedbatelnych percentach oblohy (cielov) je skoro az zbytocne.
|
|
Re: Koruna prirody
Od reg.: cpt.obvious
|
Pridané:
31.8.2017 10:50
je velmi dolezite poznat zdroje FRB signalov, a pod., a studovat ich povod a druh, lebo staci jeden dobre miereny FRB z blizkej supernovy a bye bye earth life.
|
|
Re: Koruna prirody
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2017 8:52
vies tvoja uvaha na drobnu chybycku, slovne spojenie "Chemicke reakcie prebiehajuce v temnej hmote" nema absolutne ziadny zmysel, pokial je temna hmota zlozena z jednej (este neobjavenej) castice, nazvime ju temnohmotón ...
to by totiz musela existovat cela temna periodicka sustava prvkov, lebo ta robi chemiu
|
|
Re: Koruna prirody
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2017 12:09
pokial existuje "len" temnohmotón, tak je to proste "len" nami neobjavena cast fyziky, ktora ziadne nove druhy zvlastnych atomov, molekul, chemickych reakcii ci na nich zalozenych celych molekularnych metabolizmov neprinesie
|
|
Re: Koruna prirody
Od reg.: gandor
|
Pridané:
31.8.2017 14:46
Ved chemia hadam nieje len o tom ake atomy sa spolu viazu (dolezitejsi parameter), ale aj akym sposobom nie? Konkretne napr ceruzka vs diamant.
|
|
Re: Koruna prirody
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
31.8.2017 19:50
to hej, ale to vyplyva z toho kolko ma atom prvku valencnych elektronov, kolko moze excitovat, napr. uhlik je za normalnych okolnost 2-vazbovy a 4-vazbovy je az potom co sa 2 elektrony excituju), ake elektrony vytvoria ake vazbove orbitaly a z toho vsetkeho plynie ich tvar a teda ake priestorove struktury to bude vytvarat (rovinna, alebo 3D tetraedricka ...) ale to uz sme na pol ceste k fyzike
na to ale potrebujes zlozite svety same o sebe, co atomy su (a nie jednu elementarnu casticu)
|
|
Re: Koruna prirody
Od: dsaffasdfasf
|
Pridané:
31.8.2017 10:19
nejaky senzor na vnimanie ucitelky gramatiky by sa nenasiel ?
|
|
Re: Koruna prirody
Od: ..ani na vnimanie temnej hmoty.
|
Pridané:
31.8.2017 15:41
Keď ti nabudúce ktosi stúpi na palec zat uvidíš koľko temnej hmoty existuje aj v tebe :DD
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.8.2017 23:25
"...ide zrejme o jediný známy spôsob, ktorým by sme teoreticky dokázali dosiahnuť rýchlosti blízke rýchlosti svetla"
Rychlost svetla by sme s tym mozno dosiahli, ale vzhladom na rozmery plachty v km2 by ten optimizmus vydrzal len po najblizsie pasmo asteroidov.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: LytaRyta
|
Pridané:
30.8.2017 23:32
nevadí, zavolali by sme *Stíhače Asteroidov*! !! :p 8)
eh, kdo si už jen z mladích pamatá tú superskú, priam budovatelskú, ale modernú sci-fi knížku, zo zlatích *70-80 rokov, od 1španielskeho autora (Carlosch Rasch)
..a sa mi tak zdá, že bola tuším aj zfilmovaná, ale zatial sa mi nepodarila nájst ani jen zmienka o tom filme, nieto ešte film samotný.. :S :/ ;(
|
|
Re: technologia balsaja
Od: Lyta
|
Pridané:
30.8.2017 23:44
..a s ilustráciami, grafikami od teodora Rotrekla! ! :o :p
musim zohnat ten román..
|
|
Re: technologia balsaja
Od: tribok
|
Pridané:
31.8.2017 2:34
Poznáte film La Belle Verte? To je pán film! Ako tí ľudia-prestavitelia jednej z najvyspeleších civilizácii žili, mysleli, konali, a ako cestovali na vzdialené planéty. Odporúčam vzhliadnuť toto hodnotné dielo! Cestovanie určitou rýchlosťou má význam, ak napr. máte rýchle auto, dostanete sa rýchlo z Bratislavy do Paríža. Ale na cestu do USA už nehrá rýchlosť auta úlohu, skôr potrebujete lietadlo alebo loď. Aký má cestovanie zmysel? V podstate ide o to, obsiahnuť nejakú informáciu. To čo v minulosti obchodníci riešili celé mesiace, dnes vyriešite jedným mailom. Objavili sme a vybudovali infraštruktúru na posielanie informácií-telefón, internet... Takisto existuje Infraštruktúra na získanie akejkoľvek informácie vybudovaná Slovom Pána Boha-Stvoriteľa. V reálnom čase môže byť človek z jedného bodu Vesmíru poslaný ako packet. Výskumy S.N. Lazareva popísané v jeho knihách, stručne popísané tu https://goo.gl/JdRhRU naznačujú pozemským ľuďom možnosti vstupu do tejto infrašturuktúry.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: roob_zabanovany
|
Pridané:
31.8.2017 19:04
sorry ale to sa neda pozerat, aj ked 21rocna Marion Cotillard bola dychberuca.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: LytaRyta
|
Pridané:
31.8.2017 20:13
hm.. :p už stahujem ;P
|
|
Re: technologia balsaja
Od: Klon M5
|
Pridané:
31.8.2017 20:34
Nohavice?
Dnes dostaneš len trstenicou po riti.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: bzano
|
Pridané:
31.8.2017 7:59
film:
http://dopice.sk/k8q
|
|
Re: technologia balsaja
Od: Miša
|
Pridané:
31.8.2017 14:27
Povedala by som, že praktické možnosti teleportácie stručne popisuje tento článok:
http://www.biblik.sk/news/teleportacia-poviedka/
|
|
Re: Stíhače Asteroidov (Asteroids´ Interceptors (Fighters)
Od: LytaRyta
|
Pridané:
31.8.2017 14:51
Véeleé Danke! ! :p
|
|
Novy Cas
Od: RedaktorNovehoCasu
|
Pridané:
31.8.2017 9:28
ZVLASTNE pulzy? O takych sme sa v skole neucili. :D
|
|
Re: Novy Cas
Od: sasadadas
|
Pridané:
31.8.2017 11:55
vráť školné
|
|
dnes má meniny No
Od: trigger.*
|
Pridané:
31.8.2017 12:08
SK Cube sa ozvalo
|
|
!!??!
Od: A.J. Rimmer
|
Pridané:
31.8.2017 12:11
Quagáři!!!
|
|
(r)Evolucia Inc. - vývoj za 500 - 1500 - 15tisíc - 500tisíc - 15mil. rokov..
Od: LytaRyta
|
Pridané:
31.8.2017 15:22
nj, *formica rufa..
https://technet.idnes.cz/ mravenci-potopa-hurikan-harvey-d31-/ veda.aspx?c= A170829_192354_veda_dvz
hej, formica rufa,
abo včely,/osy ( ~~ mravci "s krídlami", lietajúce mravce, vlastne.. )
oba druhy:
spoločenská štruktúra : úl, /kolónia
1královná
kolektívne vedomie, centrálne riadenie ((centro)-decentristická siet)
čo ich vlastne ..back-tráguje, brzdí, v evolučnom vývoji.. ?
možno len ich každoročná, každozimná potreba ..zimného spánku, teplotnej hibernácie (zvlšt.(budúcej) královny)
..čo tak im dopriat všetky zdroje, ideálne prostredie, prikrmovat ich, a najma vyhrievat, celú ich koloniu, - mravenisko, pestovat jakoby v takom vývinovom (vývojovom inkubátore ? ?
a tým ich povzbudit v nelimitovanom raste (počtu jedincov ("ůzlov, hubů, "buniek), rozvoji, a odstránit tak ich evolúcii z cesty ..prekážky, kt.ich ..pozastavili, zastopovali..
|
|
Re: (r)Evolucia Inc. - vývoj za 500 - 1500 - 15tisíc - 500tisíc - 15mil. rokov..
Od: Lyta
|
Pridané:
31.8.2017 15:29
´´ pri ktorej -a toto je velmi důležité, priam klúčové, gro, príčina: -začínajú vždy, po skončení každej zimy, po každoročnom prebudení sa z ..hibernácie, (či už jedincov, /abo vajíčok, zárodků), - pokaždý raz začínajú vždy NANOVO,
stále odznova, OD "NULY´, "od zařiatku"..
btw. knihy, klasické (nejen sci-fi) (aj k tejto téme :
Clifford D.Simak: Když ješte žili lidé, (1972) (v orig. City,město, 1952)
*Kassandrina Ruka"
|
|
Re: (r)Evolucia Inc. - vývoj za 500 - 1500 - 15tisíc - 500tisíc - 15mil. rokov..
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
31.8.2017 15:34
Praveze inemu zivocisnemu druhu brani v evolucnom vyvoji presvedcenie, ze je vyvolenym dopriavat zdroje ci kontrolovane zasahovat do rastu inych.
|
|
staticke poznanie vyvolava dynamiku
Od: filozofia
|
Pridané:
1.9.2017 14:57
možno rôzne civilizácie vzájomne súťažia o svoje blízke (obmedzenie max. rýchlosti pri špecif. počiatočných možnostiach) zdroje energie (materiálu) a prebieha zber a spracovanie v súťaživom spechu.
Tak ako nás poháňali závody v zbrojení, ich poháňa vedomosť o ich vzájomnej existencie a každý si chce vyfúknuť z dostupného blízkeho okolia čo najviac (dynamika chovania rozdelených skupín o limitované zdroje v nízko-energetickom dostupnom pásme).
A až pozbierané blízke zdroje by predstavovali potencionálny ďaľší krok, prekonanie obmedzenia max. rýchlosti v danej lokalite svojho vesmíru.
to je jediný scenár, ak sú to iné "svety".
|
|
Re: staticke poznanie vyvolava dynamiku
Od: Klon M5
|
Pridané:
2.9.2017 9:35
Ak je niekde v diaľke nejaký, podľa našich definícií život, potom je celkom určite úplne iný ako ten náš. Čo ak komunikujú odkazmi ktoré trvajú v našom meradle milióny rokov, alebo naopak veľmi krátko?
Alebo nejakými úkazmi vo vzdialenom vesmíre? Alebo vývojom nejakých iných životov kade tade po vesmíre?
Tiež sa mi nezdá, že by niečo nejako rýchlejšie nerobilo čosi ako je naše ponímanie rýchlosti c.
Vesmír ako taký mat tak obrovské rozmery, že to naše "c" je úplne smiešne!
|
|
Re: staticke poznanie vyvolava dynamiku
Od: logika
|
Pridané:
3.9.2017 13:06
logicke je predpokladat v zname ukazy ktore pozorujeme, nez rovno preskakovat k tomu ze nieco nevieme. cize ak o skoku uvazujes, musis predpokladat priebeh. logika priebehu pozorovanych javov vo vesmire teda predpoklada jeho zaplnenie hlucnym vesmirom, vsade je ale iba jedno velke prazdne nekonecne ticho. nasa galaxia by mala svietit ako vianocny stromcek, mali by sme prijmat obrovske nozstvo nespocetnych variant umelych javov ktorym by sme z hladiska obsahu ani nemuseli rozumiet. jediny hlas ktory vsak pocujeme je iba ten nas. mozno je zivot vsedny a vsadepritomny, ale elektromagneticka technologiacka inteligencia inteligencia je extremne vzacna. elektromagneticka technologia je prva vec na ktoru kazda technologicka inteligecia minimalne v nasej galaxii musi narazit ako na prvu domenu. nic take z pohladu historie zatial neprebehlo inde nez u nas, alebo else len prebieha zaroven s nami a po nas, cize je potrebne pockat cca 10 000 - 20 000 r.
|
|
Re: staticke poznanie vyvolava dynamiku
Od: tomas1362
|
Pridané:
3.9.2017 13:36
dobru den pan kapitan
|