neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Slováci sa napriek spoplatneniu nechcú Markízy a Joj vzdať, ukázali reálne skúsenosti

Značky: TVSlovensko

DSL.sk, 19.7.2017


Slováci sa napriek extra poplatku za stanice Markízy a Joj, ktoré zaviedli v dôsledku krokov televízií viacerí telekomunikační operátori, nechcú vzdať.

Jasne to teraz naznačujú reálne čísla reálneho správania zákazníkov menšieho až stredne veľkého operátora DSi Data, ktoré poskytol serveru DSL.sk. DSi Data pôsobí najmä na Orave.

Ako sme opakovane informovali, slovenské komerčné televízie začali od operátorov za zaradenie ich kanálov Markíza, Doma, Dajto, Joj, Joj Plus a Wau do ponuky požadovať podľa operátorov pomerne vysoké poplatky. Poplatky sa môžu líšiť podľa operátora a najmä jeho veľkosti a typu práv, podľa niektorých operátorov pri zvýšení cien ich služieb o 2 eurá mesačne nie sú oproti týmto poplatkom pre televízie ziskoví.

Časť divákov a obyvateľov zavedenie týchto poplatkov, ktorými sa samotné televízie zaradili medzi platené stanice, intenzívne kritizuje, najmä kvôli množstvu reklamy a relatívne vysokému podielu obsahu pomerne nízkej kvality pre náročnejšieho diváka u týchto televízií.

V dôsledku poplatkov ale ceny za svoje televízne služby zvýšilo už viacero operátorov. DSi Data ako prvý zvýšil ceny takým spôsobom, že dal divákom na výber buď si ponechať doterajšie ceny ale s vyradením kanálov Markízy a Joj alebo platiť vyššie ceny.

Operátor pri štarte aplikovania zmien na začiatku apríla všetkým existujúcim zákazníkom štandardne vyradil z ponuky kanály Markízy a Joj a umožnil im objednať si balík z týchto kanálov za 1.5 eur mesačne, pričom predtým uskutočnil podľa konateľa operátora Rastislava Draveckého informačnú kampaň. Objednanie je rovnako ako objednanie iných balíkov možné priamo cez užívateľské rozhranie set-top-boxu.

Operátor zároveň zaviedol pre nové zmluvy novú tarifu, kde základné služby bez kanálov Markízy a Joj zlacnil o 1 euro a ich balík stojí 2 eurá.

Nedá sa priamo povedať, že za kanály Markízy a Joj si zákazníci priplácajú celých 1.5 až 2 eurá. Súčasťou balíka sú totiž aj stanice Nova International a Prima Plus, ktoré dovtedy operátor nemal v ponuke. U vyšších ponúk si tiež zákazník môže v základnej cene služby vybrať niekoľko platených balíčkov. Ak si vyberie slovenský, nič extra síce neplatí samozrejme ale prichádza o možnosť vybrať si namiesto neho nejaký iný platený balíček.

V každom prípade napriek potrebe aktívneho kroku si drtivá väčšina zákazníkov objednala balíček s Markízou a Joj. Podľa informácií Draveckého pre DSL.sk má v súčasnosti objednané tieto kanály 96.5% zákazníkov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii


Diskusia:
                               
 

Kazdy tu nadava aky je to hnoj a napriek tomu si to objednaju??? Farizeji!
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

dsl.sk nieje reprezentativna vzorka tupej majoritnej populacie slovenskej republiky.
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

Hmm, ale ked si toto neuvedomuje tak asi k tej majorite patri, nie?
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

Ale patríš k majorite ktorá zaplatí za 3.kanal, aby towercom neprišiel o chýbajúce príjmy od markízy.
Takto zarábajú politické strany.
Andrej Danko sa o to postará, lebo SNSke treba splatiť pôžičku.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

Čakal som že skrachuje Markíza, alebo ešte lepšie skrachuje towercom.

Ale ani jedno sa nestane žiaľ.
Šľachta vždy zarobí na hlúposti poddaných.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Markízu si nedáme!

https://www.youtube.com/watch?v=e8gr9O4PEyM
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hlavne Oravakov. Dobre robia ale moc chlascu
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Presne tak. A ani sa tu kvoli tomu umyvat nezacneme!
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

amen.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hmm, my nemáme televízor už 4 roky a vôbec nám to nechýba. Každá návšteva sa len čuduje, že a kde máte telku? No odpoveď znie, netreba nám, ušetrený čas z reklám strávime radšej inak. Zaujímavosti vo svete prečítame a pozrieme aj na nete.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Si frajer. Len si trošku pozadu, "nemám telku" bolo cool tak pred 5 rokmi, teraz už nemá telku každý druhý vegán.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

a na com pozeras filmy a serialy?

a) tablet,telefon,laptop
b) nepozeram ani jedno
c) navsteva sa cuduje preco mame odpojenu aj elektrinu
d) som vegan a robim crossfit a som kritik jedla,vhodne aj pre odpovedi a),b),c)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Figeľ je farizej najvačší.

RKC=NAZI SS

Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Každý tam nadáva na ten hnoj a tu si to nikto neobjedná. Žiadni farizeji.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Markízu a JOJ-ku tiež nepozerám, syn tiež nie. Manželka však áno. Neviem čo by povedala na to, ak by boli tieto programy vyradené z ponuky. Stačí ak jeden v domácnosti to sleduje a domácnosť tieto trápne programy plné reklám bude mať.
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

My doma pozeráme Jojku a Markízu celá rodina, v obývačke máme 2 televízory - jeden na Jojku a druhý na Markízu, idú 24 hodín a vždy sa celá rodina tešíme na nové a nové programy prerušujúce nové a nové originálne reklamy. Sme šťastní a nič iné nám netreba! Nech žijú slovenské komerčné televízie!
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

Markíza je super keď potrebujem poriadiť.
Najlepšie sa vysáva pri Markíze.
Pri pozeraní YouTube alebo sosaca sa nedá vysávať.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jaaj, toto je ten kvalitný obsah, čo všetci teraz pozerajú, jebnutých exhibicionistov na YouTube, bez štipky talentu. Gratulujem :)
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

len uz aj ten sosac spoplatnili ... co je to zas svet platit za priratstvo! :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj batolata musá vedet uz rozeznat branding jenno vedelo pri testoch rozeznat aj 4 brandy.

sunar :D



Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

ja som minule pisal rozhnevany list vedeniu Markizy...akoze nehnevajte sa,ale ja platim za komercnu TV,a oni si dovolia prerusit reklamu nejakym filmom alebo serialom? tesil som sa na snuru zabavnych letnych reklam na kofolu,durex a nejaky krem proti vaginalnej mikoze,a oni hned po kofole tam drbnu serial?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

je to individualne. ked na skylinku zacali aplikovat geoblokaciu, tak som kartu prepisal na cesky region, tym padom zmizla markiza, jojka a vsetky ich ostatne programy a cuduj sa svete, nechyba to vobec nikomu. aj tak sme to mali naladene az niekde vzadu a markizu po nejakych preladovackach tusim uz ani vobec. :)
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

No - Slováci sú zavislí na Narkóze a Hnoji... Smutné...
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Nie každý zvládne homosracky z HBO.
Aj spektrum je super, ale iba s PVR, aby som mohol preskočiť reklamy.
Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

a je to smutné

Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

moc vela smutne.
istotne.
:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Naopak, je to vesele. :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mám mágio a narkóza s hnojkou tam ide , najradšej by som ich sám vyradil z ponuky, vôbec ich nerpozarám a nepotrebujem!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Si hlupy uz len preto lebo sledujem TV programy a je jedno aku stanicu.


Beeeee beeee beeee ovecka.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

...je to nielen smutne, ale aj tragicke!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

bohuzial aj ja som pridal k drvivej vacsine, kedze som mal zaujem o jedinu jednu stanicu prima cool z tohto balicka. Potom ta statistika vypada ako vypada.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

podla autora clanku sa nejedna o drvivu vacsinu ale o drtivu

Tazke su taky zdrveny ze z nich zostala len drt. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podla tejto statistiky sa uchylujem k hypoteze, ze TV vysielanie na Slovensku maju v drvivej vacsine uz len ludia, ktori maju telku kvoli Markize a JOJ. Ostatni si audiovizualny obsah zabezpeceju inymi sposobmi.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Do relácie na infovojna.sk volal poslucháč a povedal Norovi Lichtnerovi, pán Lichtner, doma si to schválne pozrite. A Lichtner mu povedal nemám na čom, lebo nemám doma televízor! To je príklad pre slovenský národ! Jeden pouličný kazateľ sa postavil v Brne na námestie a cez megafón vysvetľoval ľuďom:
satan vás masíruje den za dnem, skrze média, zkrze televizi, skrze vzdělávací systém vás satan masíruje den za dnem, takže nedokážete rozeznat pravdu od lži!
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Toto je ten pouličný kazateľ Pavel, pozrite si ho, to je hodnotný program:
“V Bohem ustanovený čas propuknou Boží Soudy nad tímto světem a jestliže v té chvíli nebudeš stát na straně Boží, tak potom běda Tobě.
Bible říká: Je hrozné upadnout do ruky Živého Boha. (Židom 10:31)
My všichni máme ten problém a ten se jmenuje hřích.
Ke své škodě to nevíte protože nečtete Bibli-satan vás masíruje den za dnem, skrze média, zkrze televizi, skrze vzdělávací systém vás satan masíruje den za dnem, takže nedokážete rozeznat pravdu od lži.
Nevíte co má smysl a co nemá smysl a proto posílá Bůh lidi jako jsem já, aby vám oznámili, že smysl života je ve známosti Boha. Znát Boha. Znát Krista.“
https://www.youtube.com/watch?v=JvnLr6g-c3w


Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

keďže už Markíza JOJka vedia, že ľudia ich brak chcú sledovať aj naďalej, nepotrvá dlho a budú čochvíľa pravdepodobne aj pýtať ďalšie extra poplatky... hold, základná ekonomika...
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Nauc sa rozdiely a pouzitie holt a hold, nez sa zacnes zase hrat na chytreho.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Markíza a Joj sú najlepšie programy, človek sa tam veľa dozvie naučí a zabaví sa. Len nech pokračujú.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Mame Antik, narkoza a hnoj leti prec.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

kapustove hlavy su uz udusene
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ale prd ze nechcu sa vzdat, len ti debilni operatori to robia tak ze ti to automaticky aktivuju. A ked nechces tak mas prist na pobocku, co mnoho ludi nema cas alebo sa im nechce.
Kebyze to deaktivovali a ten kto chce tak nech si prijde aktivovat, a nie slusnych ludi prehanaju hore dole po pobockach.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

kto aj cital clanok zisti ze DiS to robi naopak a bez vyslovneho suhlasu zakaznika vypustil Markizu aj JOJ a zakaznik si v menu set-top-boxu musí zvoliť extra balík za 2e
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Aha okej, antik to ma napriklad naopak. Ak nechce markizu musi ist na pobocku inak sa mu automaticky zvysi platba o 2e.
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze mozu teraz kazdy rok zdvihat poplatky... :))))))
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

môj operátor mi ani nedal na výber jednoducho zvýšil a hotovo
ide konkrétne o Tes-Media. Ked som tam volal povedali že môžem odstúpiť od zmluvy, len ja nemam na vyber ked potrebujem od nich len internet, pri uzatváraní zmluvy som dostal TV kanáli zadarmo k internetu
takže musim teraz priplatiť za to čo som dostal zadarmo, na argument že ja TV nepotrebujem mi povedali že sa to nedá
som rad že s nami stale vydrb...avaju a platíme aby sme si mohli pozrieť reklamu

Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár