|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Strateny
|
Pridané:
21.5.2017 7:56
Cena rastie ludia nakupuju bitcoin aby si mohli odsifrovat PC po utokoch ransomware :(
A spekulanti maju radost ako zarobili bez toho aby nieco spravili
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.5.2017 8:11
To by aj mohla byt pravda, keby do rozpoctu NSA nesla ziadna cast ani nepriamo, ale inak spravili.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: lal
|
Pridané:
21.5.2017 10:34
to je uplne scestna uvaha
na ransomware penazenkach skoncilo necelych 50 BTC /100k$/
denne sa na exchangoch zobchoduju coiny za 100+M$..
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 10:46
Nevadí ale je to free marketing pre bitcoin. Keď chodili všade správy o vírusoch ktoré ti zasifruju disk a žiadajú peniaze v bitcoin. Tak ľudia začali skúmať co to ten bitcoin je a niektorí si možno doň aj potom investovali.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hendžo
|
Pridané:
21.5.2017 13:25
Ja mám sedemdesiatďevat, ja už to mám piči...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.5.2017 14:14
Dokym ich nepredas, tak mas p*cu.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: kugkhj
|
Pridané:
22.5.2017 7:41
si zabil :)))))))))))
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: apricot
|
Pridané:
21.5.2017 12:24
Ziadna mena sama o sebe nema realnu hodnotu. Hodnotu jej prepoziciava viera v jej hodnotu zamenitelnosti. V zimbabwe si za furik potlaceneho papiera kupis bochnik chleba.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Iguso
|
Pridané:
22.5.2017 9:49
"V zimbabwe si za furik potlaceneho papiera kupis bochnik chleba."
Ale ked dojdes poobede uz nemaju.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Freiser
|
Pridané:
23.5.2017 10:20
Nielenze nemaju, ale tie furiky uz potrebujes dva.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: kakadu
|
Pridané:
21.5.2017 12:27
Môže to byť aj naopak, cena rastie aj vtedy ked žiadne obchody neprebiehajú.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: NDnd
|
Pridané:
21.5.2017 17:26
Ale nebud kkt...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: a718726
|
Pridané:
22.5.2017 8:54
No exchanges or market, users were mainly cryptography fans who were sending bitcoins for hobby purposes representing low or no value. In March 2010, user "SmokeTooMuch" auctioned 10,000 BTC for $50 (cumulatively), but no buyer was found.[135][136] 10,000 BTC was worth $100,000,000 in May 2017.
|
|
to neni o tom
Od: nemammenooo
|
Pridané:
21.5.2017 8:05
ta cena pojde na 20 000 dolarov do dvoch rokov. si spominam ked bitcoin stal jedno euro a potom isiel na 50 a vsetci predavali. haha.
|
|
Re: to neni o tom
Od: a718726
|
Pridané:
21.5.2017 8:24
sranda no, kupit ho tak pri 500usd, po prvom poklese,tak dnes mam 4 nasobok. otazne je, kolko by som riskoval, asi by som, a ani smo, nemal gule na ziadny risk, ani tisicku. ale keby som tam dal 20 tisic, dnes mam byt v blave. keby tam teraz dam 10 tisic, a pojde to na 20 tisic, tak mam tiez byt v blave, ale ked to klesne, tak game over.
|
|
Re: to neni o tom
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
21.5.2017 11:17
No ak máš na účte 10000, je to blbosť. Ak máš 100000, game over to nebude.
|
|
Re: to neni o tom
Od: __LM__
|
Pridané:
21.5.2017 12:26
Ty cviňa!
|
|
Re: to neni o tom
Od: a718726
|
Pridané:
21.5.2017 8:26
oplati sa to tazit pri 2000usd?
inak su ine coiny, ktore isli z 12usd na 90, alebo zo 4centy na 8centov a podobne.. da sa speulovat, no podla mna je to ako loteria..
|
|
Re: to neni o tom
Od: a718726
|
Pridané:
21.5.2017 8:33
nasiel som nejake stranky, kde preadvaju PC, napr 500eur a vytazi to 0.6BTC mesacne. spotreba 1200W.
cize za mesiac to minie 864kWh co je 120eur a zarobi to pri sucasnej cene 2000usd 0- 320usd, cize 300eur. kym sa splati masina to potrva 3-4 mesiace
takze sa to oplati? alebo moze nastat situacia, ze sa nevytazi ziadny blok a budem to robit zadarmo ?
|
|
Re: to neni o tom
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.5.2017 8:40
Vzdy je mozne spocitat to offline na papieri a poslat vysledky, keby PC nestihalo.
|
|
Re: to neni o tom
Od: trololo
|
Pridané:
21.5.2017 12:19
také výpočty dávam z hlavy večer keď nemôžem zaspať
|
|
Re: to neni o tom
Od: čitateľ
|
Pridané:
21.5.2017 12:26
Ja večer dávam z hlavy preč nielen výpočty.
|
|
Re: to neni o tom
Od: dfsdf
|
Pridané:
22.5.2017 12:33
Ja sa pred spanim dopocitam maximalne k 20. ovci, dalej uz nie.
|
|
Re: to neni o tom
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.5.2017 13:12
kravina kravina .... pardon cista c0c0tina
NEEXISTUJE, este raz ZOPAKUJEM: NEEXISTUJE GPU a uz vobec nie CPU na ktorom by sa oplatilo tazit BTC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedine v najvacich pooloch a co sa tych HW, jedine na specializovanych ASIC !!!!!!!!!!!!!! A aj to uz nie som isty ...
Doba ked sa oplatilo BTC tazit na CPU skoncila v 2011 a doba ked sa to plalilo na grafikach skoncila v H1 2013 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
preco? PRE TOTO: https://goo.gl/C8ClUh
|
|
Re: to neni o tom
Od: dousk
|
Pridané:
21.5.2017 14:01
Ahoj kámo nevieš či existuje nejaká appka na ťažbu btc na androide? 😅🤗
|
|
Re: to neni o tom
Od: Emeric
|
Pridané:
21.5.2017 21:29
si retard alebo hej?
|
|
Re: to neni o tom
Od: dousk
|
Pridané:
22.5.2017 13:11
prečo? jebe ti fajnovo? už som o tom počul a týpek vyziera že sa vyzná. pre mňa je BTC neznáma vec, akurát viem že existuje.
|
|
Re: to neni o tom
Od: Ncndnndnc
|
Pridané:
22.5.2017 13:16
Sry ale toto fakt vyzera ako cisty trolling, pouzi google
|
|
Re: to neni o tom
Od: dousk
|
Pridané:
22.5.2017 14:21
ďakujem za radu, to ma nenapadlo
|
|
Re: to neni o tom
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.5.2017 13:12
zlozitost na prelome 2012/2013 cca miliarda
na FuryX ak by vtedy existovala (je vseobecne zname ze AMD GPU vedia BTC tazil akosi 2x lepsie), tak na FuryX by si za cely den vtedy natazil stovky tisic Sahoshi
zlozitost dnes 2012/2013 cca 500-600 miliard
dnes na FuryX za cely den natazis radovo sto Sahoshi
no a stupla cena BTC za to obdobie 5 rokov az 500-600-nasobne aby sa to oplatilo? NIE !!!!!!!
A prave preto sa posuva typ hardweru na ktorom to my zmysel tazit: CPU/GPU/ASIC ...
|
|
Re: to neni o tom
Od: etela k.
|
Pridané:
21.5.2017 13:21
Čo kričíš? Čo ti jebe?!?
|
|
Re: to neni o tom
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.5.2017 13:35
Práve naopak!
|
|
Re: to neni o tom
Od: apdejtas
|
Pridané:
21.5.2017 13:54
asi nie
|
|
Re: to neni o tom
Od: laco__
|
Pridané:
21.5.2017 15:45
šak keď voda tečie? tu sa jebú kotia dole!
|
|
Re: to neni o tom
Od: a718726
|
Pridané:
21.5.2017 16:44
takze jedine, keby som mal nejaky krystal ktory tazi nekonecnou rychlostou, je tak ?
osobne som to myslel tak, ze kombinacia tazby a kurenia v izbe, ale pokial by spalenu elektrinu uvolnilo vo forme tepla, tak asi by som breakeven urobil akurat tak na splatenie HW, a koniec, alebo ani asi to?
potom je lepsie kupit skrecka a ist na brigadu a zarobim viac, pripadne kupit BTC a risknut spekulacie..
|
|
Re: to neni o tom
Od: a718726
|
Pridané:
21.5.2017 16:45
tak ale kto ho potom tazi?
cinania co ukradli HW po vyrobnej sichte napojeni na elektrinu nelegalne a vsetko maju zadarmo ? alebo kto ?
nejaky cloud ktory by bol inak idle, pripadne malware ?
|
|
Re: to neni o tom
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 9:06
Tazi ten, kto ma ASIC a nie jeden. ASIC je hardware specializovany prave na tazbu bitcoinu (pretoze zlozitost tazby bitcoinu zvolili tak nevhodne, ze uzivatelia mohli vytvorit take zariadenie).
Na GPU a CPU uz toho vela nevytazis. A to co vytazis teraz, tak o par mesiacov uz len polovicu z toho.
|
|
Re: to neni o tom
Od: a718726
|
Pridané:
22.5.2017 19:27
no co som cital, tak ani ten S9 sa uz velmi neoplati.. resp ak zlozitost stupa kazdym druhym mesaicom, ak nie mesiacom, tak potom akykolvek AISC staren vlemi rychlo, nie ?
teda pokial to bolo nerentabilne pri 1000usd ale pri 2000usd uz to rentabilne je, tak neviem.
kolko stoji ten ASIC? 500-2000usd, asi podla vykonu..
resp, co robia potom tym ASIC? vyhodia ho? preco Bitmain teda vyrobca predava ASIC a netazi solo sam? nie je to skor tak, ze on na tom zaraba viac, nez ti co tazia ?
nerypem, len sa pytam.
|
|
Re: to neni o tom
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 19:33
Potrebujes mat nie jeden ASIC, ale celu halu. Okrem toho raz za cas vydaju omnohol lepsi hardware do ASICu a teda ich musis postupne vymienat za nove vykonnejsie. S jednym sa teda riadne zapotis, kym si zarobis.
To skor sa zatial este oplatia tazit ostatne meny, zalozene na GPU vypoctoch a na ne zatial este nevytvorili ASIC zariadenie.
Cize, stacia 2-4 najnovsie VEGY a ides ako drak.
|
|
Re: to neni o tom
Od: a718726
|
Pridané:
22.5.2017 20:13
len nerozumiem tomu, preco to v malom nejde a vo velkom ide. nie je v tom priama umera ? alebo 1 ASIC zarobi 10usd mesacne, za ktore sa to prosste neoplati instalovat ?
viem ze su ludia, co maju farmy, v garazi napr 200 GPU a elektrinu za 5centov.. a ked existuju, tak sa to musi velmi oplatit, a kedze to robia urcite tak, ze tazia ked je mena nizko, predavaju ked je vysoko, tak je to este ziskovejsie. ale kedze u nas je EE tak za 12centov, neviem ci sa da ziskat. kedze treba priestor (urcite to huci ako drak), chladenie (ale to by sa dalo spolu s priestorom, par napadov mam), len ta energia a samotne tazenie, ked sa skomplikuje, to neviem co potom.
|
|
Re: to neni o tom
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 23:26
Priama umera v tom nie je. Predstav si to ako zavod motorovych vozidiel na jedno kolo. Okruh ma napr. 200 000 km, na starte sa zucastnuje kazdy podla fin. moznosti od babety, cez kamiony az po F1. Nikto nema taky dojazd. Okruh je rozdeleny na useky po 10 km, kde si moze kazdy dotankovat, ale zdrzi ho to. Zarobi len ten jediny v cieli presne 1 Bitcoin. Neda sa vyhrat ina suma. Kedze sme v pocitacovom svete, tak v pravidlach nikde nie je uvedene, ze kazde vozidlo musi prejst vsetkymi usekmi.
Tak sa ludia zacali spajat do skupin, ale sutazili ako jeden uzivatel. Rozdelili si useky podl vykonu vozidla a ak vyhrali bitcoin, tak si ho v danom pomere rozdelili.
|
|
Re: to neni o tom
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 23:44
Nakoniec sa ale nasiel niekto, kto pouzil prototyp prudoveho motoru, zacal ich predavat a vylepsovat. S 10timi isiel ako drak. Lenze okruh sa kazdych par rokov podla pravidiel predlzuje. Sanca vyhrat je tak vzdy tazsia. Cim viac rychlejsich strojov v sutazi tym mensia sanca vyhrat bitcoin znovu. Pre slabe stroje je to takmer nemozne. A ak su clenmi velkych skupin, tak podla vykonu dostanu totalne smeti. Je to tym, ze vacsina sutaziacich uz ma stovky prudovych motorov verzie 3.0 a jeden prudovy motor v 1.0 ich netrapi a porshe FX580 je im k smiechu.
Preto je lepsie sa s porschiakom venovat inej sutazi, tam kde nie su zatial prudove motory.
|
|
Re: to neni o tom
Od: a718726
|
Pridané:
23.5.2017 18:23
takze altcoins bez podpory ASIC :)
ale aj tam sa mi zda dost nerentabilne, aby som mal 10-20GPU, kedze nemam eletkrinu (teoreticky by sa dala v zime pouzit ako kurenie, ale ten hluk je problem - )
|
|
Re: to neni o tom
Od: asdsdf
|
Pridané:
21.5.2017 16:51
Mam doma Fury, skusal som tazit Dogecoin a prepocital ze 1 Dogecoin by som tazil asi 4000 hodin. Po par minutach som to vypol.
|
|
Re: to neni o tom
Od: woxoo2
|
Pridané:
21.5.2017 18:55
BTC sa ti ani na strojoch tazit neoplati,
https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/calculator
narocnost tazenia sa zvysuje, cize prvy mesiac vytazis mozno 0.6 BTC ale dalsi mesiac menej a menej a nikdy sa ti to nevrati....
|
|
Re: to neni o tom
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.5.2017 20:07
spamat sa, aby si dnes vytazil 0,6 BTC za mesiac, musel by si mal farmu niekolko 1000 ks. Fury X
|
|
Re: to neni o tom
Od: Kkt. Jozef Remeň
|
Pridané:
22.5.2017 19:46
appka na iphone3G plus by sa nenasla? najlepsie freee
|
|
Re: to neni o tom
Od: fdyfd
|
Pridané:
22.5.2017 8:17
Kto hovori, ze ten ucet za elektrinu musis platit ty?
Mne bezi par minerov vo firme. Nikto nic netusi, nema ako.
|
|
Re: to neni o tom
Od: kakaoveradovanky
|
Pridané:
22.5.2017 9:00
aky mas vyp. vykon a kolko vytazis za mesiac? bezi ti to 24/7?
|
|
Re: to neni o tom
Od: ohmygod
|
Pridané:
22.5.2017 11:21
Antimner S3 6ks. Bezi to uz vyse rok a pol. Mesacne to vychadza pri aktuálnom kurze okolo 60€. Investicia sa mi akurát v týchto dnoch vratila. BTC samozrejme presuvam na ucty s urocenim.
|
|
Re: to neni o tom
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.5.2017 8:36
Keby to bolo "ako loteria", CR by bitkoin burzam vydavala oficialne licencie, inak by im musela ist po krku.
|
|
to som pohnojil
Od: Debil sprostý
|
Pridané:
21.5.2017 8:42
Na začiatku 2016 som mal možnosť nakúpiť bitcoiny v hodnote 1600€. Teraz si búcham hlavu o stenu, že som to nespravil lebo to bolo rizikové :/
|
|
Re: to som pohnojil
Od: menanemena
|
Pridané:
21.5.2017 9:27
Aj teraz máš možnosť kúpiť po 2000. O päť rokov to bude možno 200000. Tak do toho !
|
|
Re: to som pohnojil
Od: Gertrudo
|
Pridané:
21.5.2017 9:52
Nakupit bitcoiny ma clovek moznost vzdy.
A zisk je malokedy bez rizika.
Ci bitcoin fakt bude este takto rast je otazne. Ale kym mu budu ludia verit tak ano. Osobne si myslim ze bitcoin pojde do prdele ked sa s nim zacnu hrat velky investori co sa teraz zabavaju s inymi komoditami.
Kazdopadne buducnost je nepredvidatelna a bitcoin moze ist aj na tych 20 000.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: Ffddd
|
Pridané:
21.5.2017 23:37
Praveze ked sa zacnu hrat velki investori, este len to zacne byt sranda. Z 2000 bude razom 20 000 - 50 000
|
|
Re: to som pohnojil
Od: stevo7
|
Pridané:
22.5.2017 9:31
otazka stoji takto: Ak BTC isiel z 10 na 2 000 za 5 rokov, preco by mal zastat prave teraz na 2 000? Nie je pravdepodobnejsie, ze sa bude diat presne to iste co doteraz? Ak sa za 5 rokov 8 krat zdvojnasobila cena, preco by mal rast pomalsie, alebo preco by mal prestat rast? Bitcoin je v dnesnej dobe najlepsia spekulativna investicia, nic lepsie neexistuje. Mas 500 eur o ktore si mozes dovolit prist? Kup si 0,25 BTC a mas realnu sancu, ze o 5 rokov budes mat 125 000 €
|
|
Re: to som pohnojil
Od: NFfnfnf
|
Pridané:
22.5.2017 10:42
Aspon niekto to ma v tejto diskusii urovnane v hlave.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: a718726
|
Pridané:
22.5.2017 19:31
keby z 0.5 k mas 125 k, co je 250 nasobok, uvedomujes si, ze pri dnesnej kapitalizacii celeho BTC co je cca 32 miliard USD by to bolo 8 bilionov USD ?
Ved to nema ani stary dobry BRK (Berkshire Hathaway), ten ma dnes cca 408miliard. (po 52 rokoch, priemerne dal 21% rocne)
nic nemoze ist do vacsej hodnoty ako je sam cely svet, jedine ze by nastal financny krach a tych 125 tisic EUR by ti kupilo 10 parov tenisiek, tak ako dnes 500 EUR.
nehovorim, ze tych 500 by neskocilo na 4000 ale ze by na 125 tisic, to asi nie.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: stevo7
|
Pridané:
24.5.2017 10:58
pozri sa, pred 10 rokmi o facebooku nikto nevedel, teraz ho pouziva skoro kazdy. Moze sa stat ze to bude aj pripad bitcoinu? Ze o 10 rokov ho bude pouzivat skoro kazdy, ze vacsina platieb na internete bude v bitcoinoch, ze bitcoin uplne vytlaci platobne karty, ze velki investori ho zacnu pouzivat namiesto zlata.... Ak sa toto stane, tak kapitalizacia bude musiet byt este vacsia ako tych 8 bilionov + nebude to tak, ze cena sa dostane na primeranu rozumnu uroven a dalej nie. Ludia este nikdy nezazili deflacnu menu ako bitcoin, tazko povedat, ako sa budu spravat ale na konci urcite bude bublina a urcite nie mala.
A navyse, ako som povedal, uz sa to stalo. Za poslednych 5 rokov sa cena 8 krat zdvojnasobila. Hyperinflacie boli aj take, ze 50 percentny pokles denne. Dnes rastie bitcoin 10 percent denne. Hyperdeflacna bitcoinova spirala sa moze roztocit este rychlejsie ako sa momentalne toci.
|
|
Re: to som pohnojil
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
21.5.2017 11:31
Som to seriózne zvažoval, keď bol za 12 USD... som sa rýchlo dosmial.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: a718726
|
Pridané:
21.5.2017 12:55
kedysi som mal egold, penazenka zalozena na zlate.. par dolarov.. keby to mam v BTC, dnes som za vodou.. ono vela mladikov co to kupili cisto zo zvedavosti, ci pokusov, alebo platieb, z blbosti a nevedomosti, a tearz keby to predaju, maju sa velmi dobre.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: a718726
|
Pridané:
21.5.2017 12:56
kedze maloktora komodita skoci na 100 nasobok a je stale likvidna. 10 nasobok este ako tak, je pomerne caste, ale 100 nasobok a viac...
|
|
Re: to som pohnojil
Od: sddsc
|
Pridané:
21.5.2017 18:05
Rozumna vec ak ma clovek peniaze navyse... je kupit bitcoin a zakazdym ked stupne hodnota tak ho po troche predavat az kym sa sam nesplati. A na konci si stale nechat nejake v zalohe.
|
|
Re: to som pohnojil
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 9:09
Ja by som povedal, ze si urobil este jednu chybu. V Januari bola mena Ethereum na cene asi 7 Eur. Teraz je cez 128 Eur. Za 5 mesiacov viac ako 15x zhodnotene peniaze.
To by si nezarobil na bitcoine.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: a718726
|
Pridané:
22.5.2017 19:32
uz je okolo 170eur, ak sa nemylim.
a su aj ine coiny, ktore urobili za rok 30 nasobok.
ale ci su likvidne, no neviem neviem, co s nimi.
|
|
Re: to som pohnojil
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 19:41
Likvidne su rovnako, ako ked si ich dokazal nakupit.
Jedine podstatne rizika pre majitela coinov su:
- potrebujem momentalne fiat menu (na investovanie, nakup, spotrebu, prezitie? Tak vymenim vsetko teraz a kaslem na buduce vynosy - straty.
- ak ostanem od fiat mien odrezany, dokazem zmenit coiny na vymenitelnu za fiat menu?
- ak skutocne ostanem odrezany od bank, budem moct nakupovat tovar a sluzby za tuto menu? Staci pozriet eventy tykajuceho sa Blockchain a zistim, ze taketo sluzby tu urcite budu.
- co ak zlikviduju vsetky servery, vypnu elektrinu, vypnu internet? Prezijem bez tychto penazi? Mam vsetky virtualne mince presunute na offline penazenke s viacerymi zalohami? Som v suchu - snad na svete bude par serverov co budu prevadzkovat tuto siet a neskor si ich prevediem do online penazenky.
Ak mas v tychto zakladnych jasno, tak uz je len na tebe, kolko z toho vytazis, kolko zamenis v spravny cas, kedy vyberies, a ci to tam cele nechas.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: a718726
|
Pridané:
22.5.2017 20:08
tazis nieco ?
|
|
Re: to som pohnojil
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 23:59
Skusal som bitcoin davnejsie a ziskal som asi nejaku tisicinu. Asi 5 Litecoinov 4 roky dozadu, ktore mi prepadli za X rocnu nucast. A nedavno Ethereum smiesnych 0,02 za asi 20 hodin. Takze neoplati sa. Radsej investovat.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: kakaoveradovanky
|
Pridané:
23.5.2017 8:40
oplati sa v zavislosti od podmienok, napr robis vo firme kde mozes nainstalovat mineri na 1000PC alebo mas elektriku zadarmo
|
|
Re: to som pohnojil
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
23.5.2017 9:24
Suhlas. Ak to ma clovek dobre zratane, alebo ma nieco zadarmo, tak preco nie.
|
|
Re: to som porosil
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
23.5.2017 9:37
Presne tak. Ved uz len vsetky pokladnice s "fiskalnymi modulmi", nezriedka vo forme specialnych kariet.
|
|
Re: to som pohnojil
Od: kjbnhjb
|
Pridané:
22.5.2017 11:23
Za 1600€ sa dali nakupit este minuly mesiac.
Zaciatkom roka som nakupoval na urovni 900€.
|
|
Bitcoin sem, bitcoin tam
Od: ajtacka
|
Pridané:
21.5.2017 8:51
Zaujimalo niekoho, preco vobec tu bitcoin burzu hackli?
|
|
Re: Bitcoin sem, bitcoin tam
Od: myslitel
|
Pridané:
21.5.2017 9:02
Zaujimalo niekoho, preco zlodeji vykradaju banky?
|
|
Re: Bitcoin sem, bitcoin tam
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
22.5.2017 1:06
Zaujimalo niekoho, preco zlodeji vykradaju spermobanky?
|
|
Re: Bitcoin sem, bitcoin tam
Od: udfng
|
Pridané:
22.5.2017 8:19
Hlad je hlad
|
|
Re: Bitcoin sem, bitcoin tam
Od: takuto
|
Pridané:
21.5.2017 9:28
Tak takúto otázku tu nikto nečakal.
|
|
Nakúpil som
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 10:41
Ja som bol nakúpiť bitcoin do automatu predvčerom keď bola hodnota 1800 ^^ myslím že o 3 roky môže mať hodnotu medzi 5000 az 15000. Tam prebieha neustále deflacia. Vždy keď sa zvýši obtiažnosť ťaženia tak sa zvýši jeho cena. Alebo aj keď obchody začínajú prijímať a stávajú automaty ako alza. Aj to ma priazeň na jeho cenu.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: Boh1
|
Pridané:
21.5.2017 10:54
Jj, za zvýšením ceny BTC jednoznačne stojí alza.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: Jdhhdhdjs
|
Pridané:
21.5.2017 11:11
Konkretne zeleny jaster z alzy
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 11:12
Nielen alza ale stovky ďalších obchodov po celom svete a možnosti platby pomocou bitcoinu. Nehnuteľnosti sa dajú už nakupovať s bitcoinom... Čím viac ľudí o bitcoine vie a vloží doň dôveru tým je cena vyššia...
.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: čitateľ
|
Pridané:
21.5.2017 11:24
Ďakujeme za tvoju priazeň.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: ročild
|
Pridané:
21.5.2017 12:31
Takych blbcov ako ty tam presne potrebuju. Iluzia lahko zarobenych penazi... Wau ty si investor roka :-D
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 13:54
tak povec do coho si ty niekedy investoval? podla mna len picujes a picu vies a nemas ziadne skusenosti s investovanim.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: apricot
|
Pridané:
21.5.2017 14:09
Jasne, lebo je velmi fikane investovat do niecoho o com vie cela planeta. Takych "investorov" ako ty je plna pica a preto nikdy nic mat nebudes. Jedini na burze so ziskom su spekulanti a insideri. Taki kokoti ako ty su len na osklbanie, ty investor.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 14:14
a teda tvrdis ze iba spekulanti a insideri mozu zarobit na burze? Cize ked niekto nakupil bitcoiny pred 2 rokmi za 200 eur a dnes ich predal za 1800, tak to bol urcite nejaky spekulant alebo insider. Lol Ty si dobre obmedzeny kokotko a preto ty nikdy nebudes nic mat. Iba svoje zamestnatnie az kym zostarnes a umres. Takych kokotov ako ty je vsak vela, preto ani nikdy nic neinvestuju a sporia si do prasiatka alebo minaju peniaze na same pasiva.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: apricot
|
Pridané:
21.5.2017 14:19
to vies teraz, tak tu mudrujes ty nula. co si nekupil? btc je volatilna mena a skace pomaly uz v pravidelnych intervaloch. tak nakup ty jeblina a nemudruj tu. a jediny kto tu ma konsku picu si akurat mozno ty, ked furt len dumas kde z kazdej riti vydolovat drobaky ty somrak.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 15:14
hahaha, len sa mozem smiat kolko hejtu z teba ide. Nielen hejtu ale aj domnienky. Ako si mozes byt isty ci investujem drobaky? Nepoznas ma. Z tvojho postoja viem usudit ze si negativny clovek s uzavretou myslou a prave takyto to daleko nikdy nedotiahnu. Nemas ziadne presvedcive argumenty a rozpravas o burze ako keby to bola konsipiracna teoria ktora je ovladana jastermi a spekulnatmi. Podla mna to rozpravas len preto, lebo o tom nic nevies a snazis sa byt zaujimavy. Keby si sa financne vzdelaval, tak by si taketo dristy nepisal. Si financne nevzdelany.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: čitateľ
|
Pridané:
21.5.2017 16:53
Aj podpriemerný jedinec už vidí, že si kokot. Nemusí ťa ani poznať.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 18:39
Súhlasím. Ty ako podpriemerny jedinec vidíš že som kokot. Keby si bol nadpriemerný jedinec tak by si ma videl ako seberovného.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: čitateľ
|
Pridané:
21.5.2017 22:02
Nazvať nadpriemerným jedinca, ktorého obzor siaha po bezprácne speňaženie pohybu kurzu, je (priekazne) prejav nezanedbateľnej odchýlky od priemeru.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: apricot
|
Pridané:
21.5.2017 18:52
Si naivka a vela šťastia na burze! :) už ten tvoj slovník je smiešny, že hejt :D
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 20:24
ty si obycajny zavistlivy neprajnik a nestastnik. Falosny kokotko. Typicky rytmusov hejter :D
|
|
Re: Nakúpil som
Od: apricot
|
Pridané:
22.5.2017 0:00
ty si nechopny jebo, co nikdy nic mat nebude, ani nemas. naivne si mysliet, ze zarobis na burze, forexe a podobnych kravinach, kde zarobis (ak vobec) tak na vreckove. ty ublizeny slabossky trtko, ze hejter :D , no ty si mi kokot.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kekeket
|
Pridané:
22.5.2017 10:24
Uboziak si väčší než ja. Pretože tvoj postoj je jasný. Picovat, odmietať, zatracovat a negovat. Môj postoj je učiť sa a dosiahnuť svoj cieľ. Myslím že moje charakterové črty definujú uspesnejsieho človeka ako si ty.
|
|
Re: Nakúpil som
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 12:14
Sam si hlupak. Urazas tu ludi bezdovodne. Tu ide o dve rozne pozicie vo financnom sektore: spekulant vs investor.
Spekulant vraza peniaze do kratkodobych zmien (sekundy az desiatky dni). Na svoju cinnost potrebuje mat technicke znalosti, analyticke schopnosti, pravidelne informacie o zmenach, analyzu najvplyvnejsich firiem, ktorych sa jeho spekulacia tyka, vediet zohladnit mieru rizika a zisku, vediet vstupit "na trh" v spravny cas, vediet z neho vystupit v spravny cas.
|
|
Re: Nakúpil som
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 12:27
Investor sa orientuje na dlhodobe zmeny (dni az roky). Potrebuje poznat firmy, vediet citat financne vykazy firiem, vediet zohladnit ich prefinancovanost, nedofinancovanost, financnu stabilitu a ich buduce plany, smerovanie. Produkt (ktory ide obchodovat) musi vediet dobre zohladnit na trhu voci dalsim potencialnym zakaznikom/firmam/obchodnikom. Ak na zaklade tejto analyzy mu vyjde, ze za nizke vstupy moze mat v rozumnom case realny vynos, tak k obchodu pristupi.
|
|
Re: Nakúpil som
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 12:27
Virtualna mena je zhodou okolnosti pre ITckarov (neobchodnikov) darom z nebies. Pretoze prave tieto roky dokachadza k ich implementacii do praxe a sucasne vieme velmi dobre zohladnit ich vyuzitelnost, ich atraktivitu. Pozname velmi dobre firmy, ktore za tym stoja (su dalsimi investormi), pozname dopyt. Cize ITckar potrebuje investovat minimum casu do jej analyzy a sucasne vie, ze dopyt po nich bude rast.
Takze aj "neschopny jebo" (ako si to napisal ty), co si teraz kupi co i len 10 virtualnych minci s tym, ze ich cena bude rast je ovela mudrejsi a lepsi investor ako taky vyblakujuci kar APRICOT.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: apricot
|
Pridané:
22.5.2017 18:21
kar si sam ty kokote. btc ako take su ok, ale nikto z vas nema na to, aby si len tak kupil viac ako 1-2 mince. ako transakcna mena ok, ako ulozisko hodnoty na dlhu dobu radsej ee. ak mam volnu hotovost v eurach, tak na spekulativny nakup BTC by sa to mozno zislo, ale do buducna nevies predikovat vyvoj kurzu, ktory moze aj velmi rychlo padnut, ako sme uz pri btc videli. v principe kazda burza je hra, kde zisk jedneho je strata ineho. takze sice si napisal vela, ale v podstate nic.
|
|
Re: Nakúpil som
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
22.5.2017 19:29
Usmevne mudre reci ale je to len tvoje vyplakavanie nad rozliatym mliekom.
Ja mam velmi dobre rozdelene investicie (nehnutelnost, nerasty, akcie, cudziu menu), rezervu na prezitie na pol roka, a cuduj sa svete uz som stihol zarobit vo virtualnych menach vstup s malym trojnulovym ziskom a este mi 100 ETH minci zostalo. Dalsie dve virtualne meny mam cca na 190% oproti vstupom. A bol by som velky amater, ak by som vsetko nechal vyhnit bez nejakej tej kontroly rizik.
Ono to nie je len o tliachani, ale treba aj nieco urobit, ze apricocot :-D
|
|
Re: Nakúpil som
Od: apricot
|
Pridané:
22.5.2017 21:57
trepes tu ty s tvojimi megakomentami. ty mas akurat tak byt na hypoteku do 60-tky. ze nerasty :D a o zisku z virtualnych mien mozes hovorit, az ked si vyberies eura alebo nieco kupis, inac je to len cislo v kompe. a ze apricocot, no ty si fakt kreativny. este nezabudni napisat 10 komentov na jeden moj :D
|
|
Re: Nakúpil som
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
23.5.2017 0:06
Ved pisem, ze srsis vtipom a nic z toho, co si vyplodil si, netrafil. :-D
|
|
Re: Nakúpil som
Od: apricot
|
Pridané:
23.5.2017 1:41
nerasty, cudzia mena, akcie, ... - ty si doteraz neobjaveny genius, to by nikomu na planete len tak nenapadlo. to napadlo len investicnemu geniovi a magovi jupimu! ktory si mysli, ze ked ma nieco k prilepseniu, ze je rotschildov bratranec :D
|
|
Re: Nakúpil som
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
23.5.2017 8:24
To, ze som neobjaveny genius si napisal ty. Ty sa tu rozdrapujes, nadavas a snazis sa robit z nas idiotov. Sam sa chovas ako idiot.
Velmi dobre viem, ze to, co mam je taky obycajny zaklad investorov. 95% ludi nema ani to. Ba dokonca nemaju ani rezervu na prezitie ak ich vyhodia z prace.
Mlady par, prve co urobi, tak si kupi byt tak velky, aky im len ich aktualny plat dovoli. Zariadia ho na uver, pretoze nemaju ani vindru. Chcu mat auto a chcu dovolenky. Ani netusia, ze v najproduktivnejsom veku, kedy este dokazu zit skromnejsie, ze by mohli zarobit nasobne viac a nemuseli byt otrokom svojho rozmarneho zivota. Vela rychlokvasenych parov zijucich "na urovni" a "s dobou" sa casom rozvedie a zacinaju od nuly znovu.
Mimochodom ak sa vysmievas "nerastom", tak som sa nechcel rozpisovat, aby to bolo viac neutralne. Nie som povinny tu davat zoznam a nemusim drazdit ostatnych. To len ty sa tu stale povysujes.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kakaoveradovanky
|
Pridané:
23.5.2017 8:46
dobre pises len jednu vec doplnim, taki ludia ako apricot mozu byt aj prinosom lebo len dristaju a skutek utek patria do tej skupiny ktory si napisal "Mlady par, prve co urobi, tak si kupi byt tak ..... a zacinaju od nuly znovu. " a presne na tychto typoch ludi mozes privyrobit napriklad odpredaju zadlzeny byt pod cenu atd
|
|
Re: Nakúpil som
Od: dsfomgdf
|
Pridané:
23.5.2017 8:48
Boha chlapi prestante, o chvilu budu tie prispevky take uzke, ze budu pismenka pod sebou a potom vam tu jebnem Lorem Ipsum.
|
|
Re: Nakúpil som
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
23.5.2017 9:36
Presne tak sa mi podarilo kupit byt. Nebolo to zasa az tak priamociare a lahke, ale zopar ponukami som si musel preskakat. Byvat som mal kde, ale nemal som svoje. Zisla sa dobra kombinacia rozvadzajucich sa a zadlzenych po usi majitelov s krasnym zariadenym bytom a sucasne predpovediam o 20-30% raste nehnutelnosti s vyhladom na 2-3 roky. No a aby som nemusel splacat ten obrovsky uver ja, tak som pomohol niektorym studentom najst postel. Taka win-win situacia.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: ...
|
Pridané:
23.5.2017 10:37
Pekne si to rozpisal a co je zaujimave, mnoho ludi si neuvedomuje, ze spoluzitie v pare je aj ekonomicka vyhoda. Naklady na byvanie su rovnake, na energie stupnu, ale nie 2nasobne, za to spolocny prijem je vyssi.
Spolocna cesta a spolocne budovanie je cielom ako dosiahut aj tie konzumne ciele lahsie aj vytvorit zazemie.
Ono ani zit na dlh nemusi byt nutne zle. Dlh moze byt dobrym nastrojom ako zabezpecit potrebne veci, ale treba mat financie pod kontrolou a uvedomit si, na co clovek ma a hlavne mat vzdy pred sebou, ze to clovek musi aj splatit.
|
|
Re: Nakúpil som
Od: kakaoveradovanky
|
Pridané:
23.5.2017 8:48
+ este jedna veca vela ludi nema zakladne ekonomicke poznatky ako narabat s peniazmi co je to RPMN,ETF akcie fondy atd. a potom placu preco nemaju peniaze a su zadlzeny
|
|
Re: Nakúpil som
Od: apricot
|
Pridané:
23.5.2017 21:07
takze ste sa vsetci vyjadrili a na zaver poviem stale to, co si myslim, burzy, akcie atd su realnou ryzou (vysoke vynosy) pre spekulantov (traderi, brokeri a pod.-poplatky od klienta) a insiderov a pre standardnych investorov je to nieco k prilepseniu, ak vies odhadnut spravny cas na vybratie vynosu, spokojni?
|
|
Re: Nakúpil som
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
24.5.2017 8:41
To co pises je vseobecna pravda, ale neplati pre virtualne meny aj ked virtualna mena ma rovnaku hodnotu ako papier s potlacou hodnoty (tzv. fiat meny).
Rozdiel je v tom, ze nakupom virtualnej meny na "burze" si tu virtualnu menu zoberes do svojej penazenky a robit si s tym mozes co chces. Nakupovat, prechovavat, rozdat, spalit, znicit, darovat, alebo sa hlasitym smiechom vysmiat celemu svetu, ze si ho obral o nieco, comu prisudzuju nejaku hodnotu.
Ked na typickej burze nakupis spekulaciu na rast/pokles komodit, fiat mien, tak ich v ziadnom pripade nevlastnis fyzicky. Na niektorych burzach ak nieco nakupis a uchovavas to dost dlho, tak musis prevziat fyzicky dany tovar. Ale to sa obchoduje v inych sumach oproti nam smrtelnikom.
Virtualnu menu kupis a ides prec. Takze ta burza je skor take trhovisko.
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
21.5.2017 10:56
2000$ dať za hru?
|
|
no tak pockajme chvilku
Od: anusicek
|
Pridané:
21.5.2017 12:29
pockajme kym si ludia zacnu vyberat zisky ze to splasne, potom treba nakupit a pri dalsej vlne mate zarobene
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.5.2017 13:17
presne, toto je bublina, treba pockat tym splasne ... mozno na 1000 mozno na 500
ta predosla bublina z konca roka 2014 s cenou nad 1100 splasla najprv k cca 500 a neskor po mesiacoh az k 200
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 13:51
tak si potom zoberiem aj dve pozicky a vsetko jebnem do bitcoinu :D
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od: D3z1der
|
Pridané:
21.5.2017 15:17
ked si j3bnuty tak ano...
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 15:30
ty mas radsej istotu co? :) nerad riskujes
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
21.5.2017 15:56
Tu je praveze priekazne rizikom kladenie otazok.
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od: asdsdf
|
Pridané:
21.5.2017 17:03
Hazardny hrac level 99
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
21.5.2017 20:12
pri dostatocnej drbnutosti a hazarde so zivotom ti poviem jedno: zober si aj tri
ale bezdomovcov je uz aj tak dost
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od: a718726
|
Pridané:
21.5.2017 20:47
na druhu stranu, je to ruska ruleta.
keby zoberie tri 100 tisicove pozicky, a zdesatnasobi, tak je za vodou, prakticky naveky.
isteze je 90% sanca, ze mu to nevyjde a skrachuje. ale bezdomovec nemusi byt, len nemoze legalne zit. (asi je to aj na basu)
a v bitcoin je to asi trochu viac pravdepodobne ako v kasine. ale aby to urobil teraz, pri 2000, tak to che silny zaludok.
dajme tomu, hypoteticky, kupme 300 bitcoinov akonahle klesna na 1010, ani o dolar navyse, aby to bolo ferove a realsiticke. a predame to pri.. no neviem. medzi 1800 az 2400. bude mat 250-350 tisic, co staci na pokojne dozitie.
vid zlato, dlho dlho na 400-600 a prask ho na 1600-1800, ale jasne - je to len kopia inflacie, nezarobil by, nie v kupnej sile.
ale suhlasim s tebou Pjetro. sam som nikdy nestavil nic, okrem mozno 2eurovom scratch card ci ako sa to vola, paradoxne som v tom v pluse asi 3eura. ale hazard je pre ludi, ktori neovladaju matematiku, to je fakt.
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 20:53
dve by som zvladol este platit z mojho developerskeho platu bez toho aby ma to zruinovalo :)
|
|
Re: no tak pockajme chvilku
Od: cygf
|
Pridané:
23.5.2017 8:53
Ty mas leda tak hovno a nie developersky plat zlatko :)
|
|
co uz teraz ...
Od: janc1c1
|
Pridané:
21.5.2017 22:20
Prvy krat som spekuloval to kupit v cca 2013 ked bola hodnota cca 300 USD za 1 BTC.
Potom to vyskocilo cez 1000USD ale potom prisiel prepad, ak si dobre pametam, niektora burza krachla / ukradli vela BTC ...
skoro cely 2015 bola cena cca 250USD / 1BTC, zase som spekuloval
kedze je tych BTC obmedzeny pocet a nove budu pripudat uz len velmi pomaly +++ cim dalej je viac obchodov kde sa da platit za tovar a na vela miestach sa da platit za sluzby, do konca aj nejake staty sa kladne k tomu priklonia, TAK CENA pojde len hore
predpokladam ze cena trosku opadne, tak mozno cca 500euro do toho dam ;-)
|
|
Re: co uz teraz ...
Od: ...
|
Pridané:
21.5.2017 22:59
Uz vtedy bolo neskoro. Ked som chcel nakupit bola historicka prva hodnota na urovni $200, potom doslo ku kolapsu systemu a aj ten, co mi ich chcel predat sa k nim nevedel dostat. Nastala cista panika a par mesiacov to letelo nadol. Tusim pri $40 sa to zastavilo, som si tiez povedal, spadne na 20 a nakupim. No bohuzial, potom zacal stupat az ked nasledne vykradnutie burzy a po nejakych $700 som to prestal sledovat. Nekupil som ani nekupim, nasiel som si ine moznosti.
|
|
Re: co uz teraz ...
Od: kekeket
|
Pridané:
21.5.2017 23:57
ake ine moznosti si si nasiel?
|
|
Re: co uz teraz ...
Od: apricot
|
Pridané:
22.5.2017 0:12
take ktore kokot ako ty nikdy nepochopi :D
|
|
Re: co uz teraz ...
Od: kekeket
|
Pridané:
22.5.2017 10:21
Je mi ta ľúto. Namiesto toho aby si sa chcel vzdelávať alebo aby si doprial iným aby sa vzdelavali tak vieš len nadávať. Ty Meliškov syn
Konstruktivne rozmýšľať nevieš
|
|
Re: co uz teraz ...
Od: Jdudjdj
|
Pridané:
22.5.2017 10:45
Ine moznosti si si mohol najst. Bohuzial urcite to nie su moznosti vyhodnejsie.
|
|
nemam predstavu
Od: a718726
|
Pridané:
22.5.2017 8:07
2160
pardon, dal som refresh a uz je 2174
|
|
gsjngfj
Od: akjgna
|
Pridané:
22.5.2017 8:23
Jebne ma instantne. Cakal som na Q4, kedy mi pekne vychadzala analyza, ze BTC vzrastie. Ten parchant to spachal skor. Nevadi. Bude nerf, potom treba nakupit.
|
|
je to logicke
Od reg.: luke peterson
|
Pridané:
23.5.2017 9:03
Ak ziskavanie novych bitcoinov je stale narocnejsie, tak jedina moznost ako ich rozmozovat, je zvysovanie ceny.
|
|
december 2020
Od: drobec time-traveler
|
Pridané:
18.12.2020 12:19
nuz, mali ste/sme nakupovat aj ked bol BTC za 2000USD... momentalna cena je 22000+USD. co uz... :D
|