|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.11.2016 14:53
Ten šašo sa nejak neskutočne nudí...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: OldShet
|
Pridané:
17.11.2016 15:00
myslim, ze ten saso ma nazor od nimanda ako si ty dakde u jeho tesla baterie.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.11.2016 15:10
Čo si chcel vlastne napísať?
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
17.11.2016 16:11
Prvýkrát idem napísať seriózny komentár...
Podľa môjho názoru je Musk Einsteinom dnešnej doby. Génius, ktorého si ľudia budú dlho pamätať.
Je neuveriteľné, ako vízia jedného človeka dokáže zmeniť životy toľkých ľudí:
paypal, spacex, solarcity, tesla a ešte internetové pripojenie.
Wow.
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
17.11.2016 16:24
Co z toho pred nim neexistovalo?
|
|
Re: Winnetou konica
Od: akoze
|
Pridané:
17.11.2016 16:49
je to ako s iphonom. co z toho co priniesol iphone roky pred nim neexistovalo ?
|
|
Re: Winnetou konica
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.11.2016 16:57
Napriklad absencia dierky pre jack na smartfone.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: adsas...
|
Pridané:
17.11.2016 19:22
Ani v tom Apple nebol prvý. Už aj pred tým boli mobily bez 3,5mm jacku
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
17.11.2016 23:20
Áno, boli, pretože mali 2,5mm jack.
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: TeleKomunista
|
Pridané:
18.11.2016 1:18
Sony ericsson http://dopice.sk/iBv
ani s týmto neboli prvý. Oni neskutočne veľa vecí "znovuobjavili" resp. okopčili, ale vo svete smartfónov je to bežná prax
|
|
Re: Winnetou konica
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
18.11.2016 5:36
Takze bol, nebol ci neboli prvi/y* presne podla toho ci nejde o adapter pre cell alebo pre smart fon.
*nehodiace preskrtnut a zostavsie vhodne zhejtovat
|
|
Re: Winnetou konica
Od: quix_
|
Pridané:
18.11.2016 13:50
takze prstekom si po displeji posuval zoznam skladieb uz pred tym? :D
|
|
Re: Winnetou konica
Od: -...-
|
Pridané:
17.11.2016 17:26
Pred x.com (PayPal) si si mohol akurat tak postou posielat seky.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.11.2016 17:27
No a? Komu to vadilo...?
|
|
Re: Winnetou konica
Od: jeros
|
Pridané:
17.11.2016 18:24
Ty si iny kokot.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.11.2016 18:29
On možno iný, ale ty úplny.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: jozo procko
|
Pridané:
18.11.2016 16:15
ty si fakt jebo :D :D :D
|
|
Re: Winnetou konica
Od: grw;
|
Pridané:
18.11.2016 9:19
ja neviem či to má zmysel písať predpojatému človeku, ale NIČ z toho predtým neexistovalo. paypal nedošiel nahradiť iný systém, došiel na úplne nový trh. spacex je prvá firma na svete ktorá dostala niečo na orbitu za súkromné peniaze. tesla je prvý elektromobil, ktorý ľudia reálne chcú a vďaka ktorému sa ostatné automobilky zobudili. inak by situácia bola taká, že fajn, ponúkame parádne elektromobily s dojazdom 13 kilometrov, kto chce si kúpi
|
|
Re: Winnetou konica
Od: boris11
|
Pridané:
18.11.2016 12:30
tesla nebol prvy elektromobil ktory ludia realne chceli :)
|
|
Re: Winnetou konica
Od: .Klaudia
|
Pridané:
17.11.2016 17:40
paypall - ten predal ,to bolo uzitocne
nooo a satelitne pripojenie to tu mame ,takze ,takze tu zalezi len na tom aka bude cena a resp ci to bude moct vyuzivat hocikto kto ma kreditku,lebo neviem o tom sa da vyuzit tu momentalne reklamovane sat pripojenie z inej krajiny operatora.
Ja ho pre jednu vec obdivujem co dokazal ale neni su to ani auta na baterky,ani skridle, ani paypall :D .....
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Tup
|
Pridané:
17.11.2016 20:15
satelitný internet je len z geostacionárnej obežnej dráhy, čo je extrémne nákladné. satelitný internet z nízkej obežnej dráhy je revolučná vec - v mestách je to síce zbytočné, ale na dedinách 1gbps hocikde na svete je možné jedine satelitom z nízkej obežnej dráhy.
prečo sa do toho nikto nikdy nepustil? Pretože jednak štarty rakiet boli príliš drahé bez znovapoužiteľnosti rakety a internet na nízkej obežnej dráhe sa nedá spraviť bez tisícov satelitov, čiže buď všetko alebo nič a do toho risku sa nikomu nechce
|
|
Re: Winnetou konica
Od: prdlajs
|
Pridané:
17.11.2016 17:58
Ano, je genion, ale len marketingovym. Na rozdiel od Einsteina nevynasiel nic nove, len nasiel sposob, ako existujuce predat drahsie ako ktokolvek iny. Podobne ako marketingove oddelenie Applu.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: trepes
|
Pridané:
17.11.2016 19:40
Trepeš!
SpaceX je preto úspešné, že je lacnejšie a preto má aj zmluvu s NASA. Tesla je pokroková, nebál sa investovať vlastné peniaze proti "ropnej" lobby. pokiaľ bude fungovať Hyperloop tiež bude doprava lacnejšia, bezpečnejšia a ďaleko rýchlejšia.
Tak a teraz povedz, čo si dokázal ty?
a bolo ticho...
|
|
slovensky trip-hop
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.11.2016 20:02
Dokazat spracovat informaciu o opravnenosti pouzivania vyrazu "vlastné peniaze" na urovni jednotlivca, v porovnani s bankou ci statom, dokaze byt pomerne zapeklity oriesok, nevyzadujuci nutne pouzivanie neukoncenia procesu pochopenia indikujucich interpunkcnych znamienok.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: boris11
|
Pridané:
17.11.2016 21:49
pockajme si na dobu ked bude nasa nakupovat od spacex sluzby za trhove ceny, zatial im nasa plati viac ako by platili napr. rusom za vynesenie rovnakeho nakladu
aj preto moze spacex davat nizsiu cenu inym, kedze je dotovana z nasa.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: iofcaaa
|
Pridané:
17.11.2016 21:06
Pozri si jeho CV.
Prvu raketu si navrhol sam mozno za pomoci aj nejakych konstrukterov ale ma vedomosti a nie male raketovych technologiach.
Cize nazvat ho marketerom je scestne.
Nehovoriac o tom, ze ako 15 rocny nakodil hru a predal.
Co si ty ako 15 rocny vymyslel.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: boris11
|
Pridané:
17.11.2016 21:43
sam navrhol raketu :) :) :) :) :)
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Análno
|
Pridané:
17.11.2016 20:15
Ze "einstein dnesnej doby", ty si dobry mentos teda. Pouzi nejake lepsie prirovnanie
|
|
Re: Winnetou konica
Od: bdfsd
|
Pridané:
18.11.2016 0:33
ty budes asi miestny troll vsak
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Análno
|
Pridané:
18.11.2016 8:10
Ešte niečo máš na jazyku?
|
|
Re: Winnetou konica
Od: boris11
|
Pridané:
17.11.2016 21:05
paypal, solarcity ani teslu musk nezakladal
|
|
Re: Winnetou konica
Od: loko
|
Pridané:
18.11.2016 10:04
Vobec nie, rovnake ci podobne vizie malo uz kopa ludi uz vwlmi davno. Musk je ale zatial jediny ktory ma na to prachy a tieto vizie aj chce realizovat v masovom meradle.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
19.11.2016 10:41
Kuul.A do diskusie na akom serveri?
|
|
Obchodník s teplým vzduchom.
Od: MuadDib
|
Pridané:
26.6.2017 13:10
Elon Musk určite nie je nijakým „Einsteinom“, je „len“ niečím ako Steve Jobs.
Mal by si prestať fajčiť jeho ego, lebo to zjavne pripravuje to o súdnosť.
Tak aby si bol v obraze:
Musk „PayPal“ nevymyslel, on len kúpil jeho predchodcu a neskôr ho premenoval ho na „PayPal“, aj keď má veľký podiel na jeho ďalšom rozvoji, ale to má aj eBay, ktorý PayPal tak tlačil.
Ale PayPal je asi tou jedinou zmenou. Ale v tej nebol Musk sám.
Čo sa týka tých ďalších, Tesla je stratová a hlboko zadlžená. Solarcity je len dcérskou spoločnosťou Tesly.
Tesla je pritom hlavne obrovská bublina, ktorá raz spľasne... a potom si ľudia budú Muska pamätať ako narcistického podvodníka a zlodeja dôchodkov.
A potom si ho budú pamätať nie ako „Einsteina našej doby“, ale ako „Majského našej doby“.
|
|
Re: Obchodník s teplým vzduchom.
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
26.6.2017 13:12
Ak si to totiž nepostrehol, tak Musk potrebuje presne takých trkvasov, ktorí za cudzie peniaze im zverené budú kupovať jeho narcistický obraz. Napokon, tunajší úradníci na miniserstve zahraničných vecí to robia podobne...
A čo sa týka toho medzisieťového (internetového) pripojenia, tak SpaceX je zatiaľ dosť na prd (a dokonca v strate) – čo vyplýva z toho, že on zase nevymyslel nič prevratné, len to skúša so znovupoužiteľnými stupňami rakiet tak, aby ich znovupoužívanie bolo lacnejšie než nová výroba.
|
|
Re: Obchodník s teplým vzduchom.
Od: MuadDib
|
Pridané:
26.6.2017 13:13
No ale v kapitalizme, ktorý je v podstate založený na slepej dôverčivosti, môže aj ojebávať... a napríklad o tom najdrahšom (1.) nosnom stupni rakety tvrdiť, že je „znovupoužiteľná“, aj keď ktovie, aké opravy potrebuje a aké sú drahé... ale môže aj ojebabrávať, aby mu vkladatelia (investori) dali cudzie peniaze...
Teraz sa všetky nádeje upierajú práve na to, že im takéto poskytovateľstvo pripojenia vyjde. A to im možno vyjde, možno nie.
Takže ak toto je od teba „seriózny komentár“, tak nechcem vidieť tie ostatné. :-/
|
|
Re: Winnetou konica
Od: zerooo
|
Pridané:
17.11.2016 15:31
No ked to povie taky buran sockar z hornej-dolnej..
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Babrák O´Bama
|
Pridané:
17.11.2016 15:41
Realizuje svoje sny. Čo robíš ty?
|
|
Re: Wignetou laica
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.11.2016 15:49
Nesnivanie o ludskych obetiach je pocitanie pravdepodobnosti nevyzadujuca charakterova vlastnost.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Análno
|
Pridané:
17.11.2016 20:38
Snívať o vybudovaní vesmírneho internetu... to je diagnoza. Povedz rovno ze cash ma, tak chce dalsi a este sa aj pobavi pritom...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.11.2016 21:18
Johnny?
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Ondiak
|
Pridané:
18.11.2016 10:03
Ty si fakt mentalny anal a vobec na taku tupotu netreba reagovat. Myslim, ze mas co robit sam zo sebou.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Análno
|
Pridané:
18.11.2016 11:01
Radšej už nemysli pán mysliteľ, môžeš sa zamotať do vlastných sr.....
|
|
Re: Winnetou konica
Od: tamtung
|
Pridané:
17.11.2016 22:29
Musk je borec.
A co si ty urobil pre tento svet ?
Volil fica ?
|
|
Re: Winnetou konica
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
17.11.2016 22:42
Fico je borec.
Cely zivot zije zo statneho rozpoctu a ludia ho este volia.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: netload
|
Pridané:
20.11.2016 17:36
To je paráda. Oni chcú vypustiť 4425 satelitov. A EÚ s Galileo nevedia vypustiť ani 20 za 8 rokov :D To sme sa kde dostali.
|
|
Titulok Titus
Od: Astrochemik
|
Pridané:
17.11.2016 14:55
To bude tam hore kovošrotu zase :-)
|
|
Re: Titulok Titus
Od: wtyghj
|
Pridané:
17.11.2016 15:06
kovošrot? povedal niekto kovošrot? - tak to je uz rezervovane pre Kalinaka
|
|
Re: Titulok Titus
Od: quix_
|
Pridané:
17.11.2016 15:08
kovosrotom sa to da nazvat ked to tam zostane, nie ked sa to pouziva. Elon for president! ale celej planety, je to INTJ, takze by to slo.
|
|
Re: Titulok Titus
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
17.11.2016 15:38
Vsak po zivotnosti to tam aj zostane. Obezna draha okolo zeme je jedno velke smetisko.
|
|
Re: Titulok Titus
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
17.11.2016 18:21
Ale ani stihla nemusi byt vzdy lacna.
|
|
Re: Titulok Titus
Od: quix_
|
Pridané:
18.11.2016 13:49
ty si jebus, po zivnostnosti budu zhorene pri prechode atmosferou :)
|
|
Re: Titulok Titus
Od: akoze
|
Pridané:
17.11.2016 16:47
vsetkeho docasu. po par rokoch klesnu a zhoria v atmosfere.
|
|
Re: Titulok Titus
Od: Tup
|
Pridané:
17.11.2016 20:18
presne! navyše súčasné satelitné internety sú na geostacionárnej dráhe, kde môžu byť aj stovky rokov. Čiže Muskov plán je ešte lepší pre zníženie bordelu vo vesmíre
|
|
Re: Titulok Titus
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
17.11.2016 21:56
A mame tolko vela zdrojov, aby sme ich mohli len tak nechat zhoriet v atmosfere? Za chvilu nas bude 8 mld! Vies kolko hladnych krkov to je? Vies si to predstavit? Nech najskor vyriesi problem preludnenia, inak sa z naseho mysieho raja stane peklo!!!
|
|
Re: Titulok Titus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.11.2016 22:15
problem preludnenia ma len 2 riesenia, ktore su jasne aj skolkarovi... a ver mi, ze riadena porodnost tym riesenim nebude..
|
|
Re: Titulok Titus
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
17.11.2016 22:46
Napovedz mi... ja som zo skolky uz dost dlho prec.
|
|
Re: Titulok Titus
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
18.11.2016 5:15
Zohladnovanim poradia kludne este aj o rozdiel faktorizacii viac.
|
|
Re: Titulok Titus
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
18.11.2016 0:48
Čo to trepeš? Aké preľudnenie? Na základe čoho dedukuješ, že planéta prestane stíhať generovať svoje zdroje?
Zem by dokázala uživiť aj 16 miliárd, keby sme zdroje nedali do rúk zmrdom, ktorí sa tvária, že sú tu nejaké nedostatky.
Dnešný človek je totálny konzument a bez tesca zdochne hladom. Keby však každý vytváral nejaké reálne hodnoty a eliminujeme parazitov, máme tu raj.
|
|
Re: Titulok Titus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 2:31
na zaklade toho, ze clovek (nie jednotlivec ale ako premnozeny druh) meni uz aj klimu, je pricinou vyhubenia roznych zivocisnych druhov a je celkom mozne, ze na isty cas spravi tuto planetu neobyvatelnou. Pred 70 rokmi po poslednej "velkej vojne" nas tu bolo 2mld. Zem ma cez 4 miliardy rokov, nasa historia siaha radovo pol miliona rokov dozadu, ludia ako dnes vyzerali tak ako my cca 30 000 rokov dozadu. Za 70 rokov sme zvysili populaciu 3x TRI KRAT!!! Sme v pici jak gatky, lebo takto to dlho dalej nepojde.
|
|
Re: Titulok Titus
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
18.11.2016 8:01
Ja som nepovedal, že to pôjde ďalej takýmto štýlom života. Človek prírodu nevyužíva, človek ju drancuje pre svoje pohodlie. Pestovateľ vyhodí 80% úrody, pretože pretože časť úrody sa tvarom a veľkosťou nehodí supermarketom...
Priemerná rodina v USA vyhodí 40% potravín, ktoré kúpi...
Áno, takto to dlho ďalej nepôjde, ale neznamená to, že sme premnožení, ale je*nutí.
|
|
Re: Titulok Titus
Od: boris11
|
Pridané:
18.11.2016 12:42
pestovatel vyhodi 80% urody? :):):)::):):)
|
|
Re: Titulok Titus
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
19.11.2016 9:46
Pred tým, než sa tu budeš vysmievať, daj si, prosím, tú námahu a trochu si otvor oči.
Pozri si niektorý z týchto dokumentov a tam to hovorí priamo ten pestovateľ:
(pretože napr. uhorky sú príliš zahnuté a Tescu sa do prepravky zmestí menej kusov, ako majú v tabuľkách)
http://dopice.sk/iBL
|
|
Kurva, riziko ludskych obeti
Od: rolh
|
Pridané:
17.11.2016 15:00
Kurva, riziko ludskych obeti ked satelit drbne na zem bude 1:18000 az 1:31200 co je teda dost vysoka sanca. Za par rokov v spravach budeme vidiet na koho drbol satelit
|
|
Re: Kurva, riziko ludskych obeti
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.11.2016 15:07
pozri si Dead like me. Tam na dievcicu padlo wcko z Miru a aky fajn serial z toho vznikol.. Skoda ze len 2 sezony :(
|
|
Re: Kurva, riziko ludskych obeti
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.11.2016 16:28
No to vôbec nie sú malé obete. 1:18000 - jeden satelit, 18000 mŕtvych, v horšom prípade dokonca 1:31200. Chce tam mať 4425 satelitov, takže v tom horšom prípade spolu 138 mil. obetí.
To ti pripadá v poriadku?
Uvedomuješ si, koho obhajuješ? Masového vraha.
|
|
Re: Kurva, riziko ludskych obeti
Od: fxfx
|
Pridané:
17.11.2016 17:01
mas to uplne naopak.. jeden satelity ma riziko na ludskych obetiach v 1/18000 (0.000055%) az 1/32000 (0.000031%)
|
|
Re: Kurva, riziko ludskych obeti
Od: -...-
|
Pridané:
17.11.2016 17:27
ujo oteckoval...
|
|
Re: Kurva, riziko ludskych obeti
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.11.2016 20:22
musis to vykratit nie delit. vdaka.
|
|
Re: Kurva, riziko ludskych obeti
Od: ElonTesilka
|
Pridané:
17.11.2016 20:41
Mas to naopak, spravne je 1/32000 (0.000031%) az 1/18000 (0.000055%)
|
|
Re: Kurva, riziko ludskych obeti
Od: trolll
|
Pridané:
18.11.2016 18:36
138 milionov ludi nie je vela, internet treba takze niekto sa musi obetovat aby iny mohol surfovat. Ked sa rube les lietaju triesky.
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.11.2016 15:06
fajn a teraz to dolezite... od kedy to budeme chytat na SLovenku, kolko bude stat zriadenie a kolko mesacny pausal za aku sluzbu?
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.11.2016 15:10
Neviem prečo by sa niekto sral s Internetom vzduchom? sLovensko je maličké a v pohode sa dá zakáblovať.
|
|
Re: 5 znakov
Od: dj_v
|
Pridané:
17.11.2016 15:57
Urcite to bude lacnejsie ako telekom :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: Fritols
|
Pridané:
17.11.2016 20:43
Ak to myslis pre masove presadenie tak zabudni: "Kapacita celej siete bude vzhľadom na súčasný stav technológií limitovaná a pripojenie samozrejme nebude vhodné ako masová náhrada optického pripojenia v husto osídlených mestách".
Takze mozno len pre par vyvolenych.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.11.2016 21:18
kapacita 1 satelitu ma byt 20Gbps.. len pre nazornost, six.sk ma denne maxima pod 65, rocny priemer 32Gbps. Jo, unesie to fakt "len par" klientov :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: Fritols
|
Pridané:
18.11.2016 8:08
A ty ako fakt myslis ze aj s tym transponderom na streche to budu davat hromadne az bude rychlost 100kbps? Myslim, ze to bude mastne.
|
|
Re: 5 znakov
Od: meheh
|
Pridané:
18.11.2016 14:30
do toho je zaratany aj traffic z a na zahranicne servery, alebo len traffic zo slovenska na slovensko?
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 19:20
tao takzko povedat, resp. odpoved je nie. Ani traffic zo slovenska na slovensko tadial ist nemusi, napr. UPC je dost velky poskytovatel na Sk a ich traffic cez six nejde.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.11.2016 19:24
dolezite je, ze ak bude 4000 satelitov, tak vacsina bude nad susou (alebo budu rozlozene pravidelne nad celou plochou) a teda aj slovensku sa nejaky ten ujde. Keby ich bolo 3 pre slovensko, tak uz pokryju znacnu cast trafficu pre vsetkych.
|
|
Re: 5 znakov
Od: boris11
|
Pridané:
19.11.2016 10:32
nebude vacsina nad susou, lebo oni nebudu na geostacionarnej drahe, ale sa budu voci zemi posuvat, takze budu musiet byt viac menej rovnomerne rozmiestne
na slovensko bude pripadat v priemere asi 0.42 satelitu :)
a to co prechadza cez SIX nieje cely slovensky traffic
ako nebude to zle riesenie, ale vela bude zalezat od toho ako nastavi cenu a tiez od toho aku velku antenu to bude potrebovat
trochu ma prekvapuje, ze to chce koncipovat ako pevne pripojenie a nie mobilne a ze chce ako prve zacat pokryvat pas kde spada amerika, kanada a europa, kde s pripojenim na net az taky problem nieje
|
|
Čo je veľa to je moc.
Od: čitateľ
|
Pridané:
17.11.2016 15:12
Toho človeka by mali zavrieť do ústavu.
|
|
Nejako mi to nesedi :(
Od: Sancho
|
Pridané:
17.11.2016 15:20
Nejako sa mi to nedari spocitat.
Poradte, kto sa vyzna.
Moja matematika - ked je satelit v maximalnej orbite 1325km nad povrchom a svetlo ide rychlostou 300.000km/s, vychadza mi doba pre prekonanie vzdialenosti na 0.0044s (4.4ms). Cize ked zaratam dobu spat, tak to vychadza na 8.8ms odozvu.
Aj ked zaratam, ze jeden satelit ma pokryt plochu s priemerom 2160km, tak cez triangulaciu dostanem maximalnu vzdialenost 1709km, cize ping by mal byt okolo 12ms max.
Aj po zaratani spomalenia prechodom cez material (napriklad burkove mraky a podobne) by nemal index dosiahnut viac, ako 1.2. Cize 14ms.
Ako sa da dospiet k 25-35ms?
Kde robim vy vypocte chybu?
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.11.2016 15:25
Nerátaš zrejme so zariadeniami...
|
|
tcp vs. udp
Od: syntaxexception
|
Pridané:
17.11.2016 15:29
connectionless
|
|
Re: Nejako mi to nesedi :(
Od: dssdas
|
Pridané:
17.11.2016 15:32
musis to vykratit nie delit. vdaka.
|
|
Re: Nejako mi to nesedi :(
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.11.2016 16:38
Tak toto je šupa, vykrátiť od slova "krát". Čo ja sa tu ešte nedozviem ...
|
|
Re: Nejako mi to nesedi :(
Od: Schraubenmeister
|
Pridané:
19.11.2016 12:03
Vselico
|
|
Re: Nejako mi to nesedi :(
Od: loleosjxjwkdm
|
Pridané:
17.11.2016 15:36
a neni to nahodou 4x ?
ze prva ide poziadavka najprv na orbitu a z orbity dole a nasledne rovnaku trasu odpoved....
neni ping cas za kedy pride odpoved nazad celou trasou?
takze je to 4x a to by tympadom sedelo celkom dobre s casom co si vyratal
|
|
Re: Nejako mi to nesedi :(
Od: rolh
|
Pridané:
17.11.2016 15:37
Zabudol si este ze kazdy ten satelit musi komunikovat s niecim so je pripojene na internet takze x2.2
|
|
Re: Nejako mi to nesedi :(
Od: Sancho
|
Pridané:
18.11.2016 8:02
Aaaa, jasne!
Presne toto som zabudol!
Vdaka.
|
|
Re: Nejako mi to nesedi :(
Od: Jebnuti
|
Pridané:
18.11.2016 10:03
No vidis ty kokot!
|
|
Re: Nejako mi to nesedi :(
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
17.11.2016 15:38
Sice som nerobil kotrkolu spravnosti vypoctov ale pocital si len komunikaciu klinet-satelit. Lenze ty chces komunikovat s niekym na zemi, cize musis priratat satelit-zem.
|
|
same kokotiny budu vo vzduchu
Od: kartac
|
Pridané:
17.11.2016 15:49
same kokotiny budu vo vzduchu, to aby uz clovek chodil s prilbou aj po pusti, mali by to zakazat.
|
|
Re: same kokotiny budu vo vzduchu
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
17.11.2016 16:22
Tak tak suhlasim. Uz teraz je nocna obloha kontaminovana. Dnes urobit kvalitne fotky vesmirnych ukazov je bez retuse uz nemozne. Pritom vsetko co tam vypustame je pre zivot cloveka nepotrebne. Iba namyslenost a povysenectvo nic viac.
|
|
Re: same kokotiny budu vo vzduchu
Od: Trump
|
Pridané:
17.11.2016 16:45
Aj fotka vesmírnych úkazov je pre život človeka nepotrebná.
|
|
kontrola...
Od: nsa-sk
|
Pridané:
17.11.2016 15:56
Umbrella Λ 2
|
|
Muskk
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.11.2016 16:04
super :) aspon niekto sa pokusa spravit nieco zaujmave a uzitocne... drzim mu palce
|
|
nabijat Tesly
Od: rolh
|
Pridané:
17.11.2016 16:10
Bude to bezdrotovo nabijat Tesly?
|
|
Re: nabijat Tesly
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
17.11.2016 22:22
Potom už pečené holuby do huby nebudú až také nereálne.
|
|
Re: nabijat Tesly
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
18.11.2016 5:20
Uff, no ak sa tesla auta budu vediet nabijat zo satelitu, tak to budu padat nie holuby ale priamo pecene dinosaure :o
|
|
Musk musí mať dĺžku aspoň 5 znakov na značku
Od: fajnsmeker
|
Pridané:
17.11.2016 17:10
Kedysi existovalo satelitné telefonovanie cez sieť Iridium, ale nebolo to ziskové a kúpil to tuším Pentagon. Tiež existovali satelitné rádiá a to tiež nebolo nejako úspešné.
Dnes sa dá už asi fičať Voice over Satelite ISDN, takže Musk by možno mohol konsolidovať celé odvetvie, aby to bolo k svetu.
Ale je to iba názor jedného vidláka, čo videl satelitný telefón iba na fotke.
|
|
Re: Musk musí mať dĺžku aspoň 5 znakov na značku
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
17.11.2016 17:55
iridium funguje stale, iridium nikto nekupil, je to spolocnost ktora poskytuje sluzbu iridium NEXT. Vyuziva sa hlavne v letectve spolu s inmarsatom, co je dalsi satelitny provider pre SATCOM
|
|
Re: Musk musí mať dĺžku aspoň 5 znakov na značku
Od: boris11
|
Pridané:
17.11.2016 21:40
ale kupil
iridium postavila motorola, ale pre nezvladnutie financovania sa ten projekt dostal do problemov. potom do toho vstupil pentagon, ale povodna spolocnost musela vyhlasit bankrot
|
|
sakle na hlave
Od: prdlajs
|
Pridané:
17.11.2016 17:59
Zeby akcie Tesly nerastli ako ocakavaju investori, takze treba zasa zatlacit cez PR na ich rast?
|
|
Re: sakle na hlave
Od: Trololo
|
Pridané:
17.11.2016 18:37
Co ma spolocne cena akcii Tesly a projekt pod zastitou SpaceX?
|
|
Re: sakle na hlave
Od: Schraubenmeister
|
Pridané:
17.11.2016 20:45
niekolko pismenok
|
|
aspon niekto sa pokusa spravit nieco zaujmave a uzitocne.
Od: dump
|
Pridané:
17.11.2016 18:22
Zaujímavé bude sledovať, ako sa pri budúcich vesmírnych letoch budú musieť rakety týmto orbitálnym balvanom vyhýbať, už teraz je na orbite smetia dosť. Asi to bude vyzerať ako v PC hrách na závody áut. A je milé, že počítajú aj straty na životoch pádom satelitov, ale môže zasiahnuť pri páde aj pod ním letiace dopravné lietadlo, kde budú obete rátané v stovkách. Ale hlavne, že sa krútia kolečká biznisu.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
17.11.2016 18:38
Vždy je to niečo za niečo.
|
|
Re: aspon niekto sa pokusa spravit nieco zaujmave a uzitocne.
Od: addsa...
|
Pridané:
17.11.2016 19:37
Ono tá životnosť satelitov je limitovaná práve tým, že ako dlho bude trvať kým neklesnú tak nízko až zhoria v atmosfére. To znamená že keď už budú satelity po životnosti, už nebudú predstavovať pre nikoho problém. Teda až na človeka, ktorého trafí ten 32 tisíci satelit :)
A mimochodom pre obmedzenie vesmírneho odpadu platia už nejaký ten rok medzinárodné pravidlá, ktoré vyžadujú, aby každý satelit, ktorý je na hranici životnosti bol pred odstaveným nasmerovaný do atmosféry, kde by mal bezpečne zhorieť.
|
|
Bulvár
Od: HypeMusk
|
Pridané:
17.11.2016 18:51
Nerozumiem tomu,prečo toho vyrehleného týpka tak ospevujú.Platba cez internet nie je jeho výmysel,ani auto na baterky a dokonca aj internet cez satelit už dávno existuje..No možno bude ponúkať nazbierané dáta tým srávnym stranám..
|
|
Re: Bulvár
Od: Trololo
|
Pridané:
17.11.2016 18:55
My by sme oslavovali kludne aj teba, lenze jedine co prinesies na svet je denna davka ejakulatu.
|
|
Re: Bulvár
Od: HypeMusk
|
Pridané:
17.11.2016 18:57
Každý vychádza zo seba :) A nezabudni na hovná a šťanky :)
|
|
Re: Bulvár
Od: trombon
|
Pridané:
18.11.2016 7:01
well said...posielam kvety:)
|
|
Re: Bulvár
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
18.11.2016 7:20
Presne tak. Relevantnost dopadu na vyvoj zivota je ocividna.
|
|
/////
Od: 38569822365
|
Pridané:
17.11.2016 19:34
Predpokladám, že s výnimkou Číny, Severnej Kórei, Ruska, Kazachstanu, Tadžikistanu, Iránu, Turecka, Turkmenistanu, Filipín, Uzbekistanu a pár desiatok afrických a ázijských krají nebude štátmi toto pripojenie vo väčšej miere blokované rušené alebo priamo pri zdroje cenzúrované.
|
|
Re: /////
Od: meheh
|
Pridané:
17.11.2016 19:50
severna korea najradsej by nad sebou vystavala sarkofag ako nad cernobylom, keby mali peniaze.
|
|
Re: /////
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
17.11.2016 22:26
Akože máš to jedno, už sa začína stierať rozdiel medzi západom a hentými štátmi. Teraz vyšla štúdia, že internet sa od roku 2010 neuveriteľne scenzuroval.
http://dopice.sk/iBo
|
|
Re: /////
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
18.11.2016 0:59
Jj, len tam zabudli uviesť informácie z USA, kde po Charlie Hebdo skúšal chlap napísať na Twitter z recesie vtipy o židoch a do pár dní sedel.
|
|
Re: /////
Od: meheh
|
Pridané:
18.11.2016 14:31
hlavnespravy.sk? really? :D
|
|
Re: /////
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
19.11.2016 19:43
Nie, Freedom House je zdroj, mucko. Hlavné správy len článok prebrali.
|
|
uoahdaus
Od: oasdouasdh
|
Pridané:
17.11.2016 20:47
inak ako to vyzera s hyperloopom na slovensku?
btw., viem, ze to nema na starosti muskova firma
|
|
Re: uoahdaus
Od: MuskHype
|
Pridané:
17.11.2016 21:52
No,ešte negeneruje stratu :)
|
|
satelit
Od: Macko_Usko
|
Pridané:
17.11.2016 21:58
sa cudujem ze nikoho nenapadlo, ze sat. pripojenie buduje pre svoje auta ?
|
|
Re: satelit
Od: gertrudo
|
Pridané:
19.11.2016 1:15
Mozno vynimocne vsetci citali clanok a pise sa v nom o pevno pripojeni kde je potrebna satelitna antena, a teda aj spravne smerovanie. Ale tak ked drbne na auto samonastavovatelnu parabolu tak moze s tym aj auta updatovat.
Mna skor prekvapuje ze nikto neriesi ten sialeny pocet satelitov ktory chce navyse kazdych 7 rokov menit.
|
|
Re: satelit
Od: boris11
|
Pridané:
19.11.2016 10:45
antena nebude parabolicka, lebo tie satelity nebudu mat voci zemi pevne zafixovanu poziciu
|
|
zhorenie v atmosfere
Od: Koumak
|
Pridané:
17.11.2016 22:45
No tak tu sa znizuju CO2 vsade mozne i nemozne (auta, kotle, domy, este aj kravy menej maju prdiet) a oni idu vypustit dalsie kramy na orbit, aby tam zhoreli, cize vygenerovali dalsie CO2 ? :) No paraaada! ... A to akoby nestacila aj ta prasnost, ktora kazdym rokom stupa celosvetovo. Takze teraz ku prachu pribudnu i makrocastice, ktore bud niekoho mozu poranit (1:18k), alebo spravit skodu (rozbite okno, alebo skrabnuty lak na aute, alebo dome, pripadne skrabnuta strecha, atd.. ktore ziadna poistovna samozrejme nebude akceptovat;) ... a to vsetko len pre to, aby si niekto mohol lestit bambus pri pozerani UltraHD videa z YouTube!
|
|
Re: zhorenie v atmosfere
Od: dump
|
Pridané:
18.11.2016 2:23
...a to čo nám nerozbije hlavu, to vydýchame.
|
|
\"Rotschild sa bavi\"
Od: Sneh
|
Pridané:
18.11.2016 0:03
Musk ma tovaren na dolare a nikomu to nevadi..ultimate power ;)
|
|
Keď spadne
Od: Lacog
|
Pridané:
18.11.2016 7:59
Trošku sa obávam, že v budúcnosti význam slovného spojenia - spadol internet - bude mať trochu iny význam
|
|
Lord De Generator
Od: Análno
|
Pridané:
18.11.2016 9:14
Taketo kokotiny kvoli internetu... 4000+ satelitov od vysmatej Musk-civavy.
Nieco lepsie by mohol dat a nie 4k satelitov co je znecistenie vesmiru, zencistenie pri startoch, odpad ti jebne castejsie na hlavu. Chapem, ze tu je par buzikov ktori masturbuju nad elonovou sexi fotkou a nestaci im na youtube ani 1Tbps... ale toto je fakt píčovina.
|
|
Kokoti
Od: Jebnuti
|
Pridané:
18.11.2016 10:06
Keho to zaujima, chleba s teska lacnejsy nebude.
|
|
upload
Od: shmirgel
|
Pridané:
18.11.2016 14:04
A ako bude rieseny upload?
|
|
ITboysWorkShop
Od: Popolníkosss
|
Pridané:
18.11.2016 18:40
Vzdy ked Elon vyda nejaku spravu, mam zvlhnuty kakac ;)
|
|
Autor je retardovaný
Od: Vývin devín
|
Pridané:
19.11.2016 12:55
Začínať vetu v súvetí predložkou z, a to rovno v nadpise, som v živote nevidel. Gratulujem k novému rekordu v oblasti štylistického debilizmu.
|
|
Re: Autor je retardovaný
Od: Vývin devín
|
Pridané:
19.11.2016 12:57
A to, že je ešte nasledovaná slovíčkom až, to je čerešnička na torte.
|
|
len tak uvažujem..
Od: mešuge
|
Pridané:
21.11.2016 10:28
4425 x 386kg = 1708050kg = 1708,05t
386kg na jeden saŤeliŤ je celkom dosť pálka...
Na to, že to buďe v podstaťe LEN "ROUTER" je to celkom dosť..
|