|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
náš vzor
Od: party
|
Pridané:
28.4.2016 12:20
tak tak, demokracia ako sa patrí.
|
|
Re: náš vzor
Od: fundrak
|
Pridané:
28.4.2016 12:24
tak je velka otazka, kde postavime hranice slobody
|
|
Re: náš vzor
Od: ok to som hladal
|
Pridané:
28.4.2016 17:21
Aple je pre uchylakov.
|
|
Re: náš vzor
Od: jenja
|
Pridané:
28.4.2016 19:38
ale tohle je už čirý fašismus, když k tomu přidáme, že USA je největší teroristická organizace světa, nejde o žádné překvapení
|
|
Re: náš vzor
Od: doge
|
Pridané:
28.4.2016 19:43
Tak potom čistá demokracia a sloboda môže byť aj ISIS, že?
|
|
Re: náš vzor
Od: jenja
|
Pridané:
29.4.2016 15:24
ty fakt ještě nevíš, že USA = ISIS? Fakt ještě existují tak slepí lidé na světě:
http://goo.gl/tNZt6U
|
|
Re: náš vzor
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
28.4.2016 19:55
bože zase si tu ty dement pepíkovský? bež už s týmto láskavo doprdele nikoho nebaví čítať tieto tvoje sračky dokola. bež si niekam na pohlavné správy alebo parlamentni listy alebo do psej matere ale hlavne neotravuj.
|
|
Re: náš vzor
Od: jenja
|
Pridané:
29.4.2016 15:25
takže fakta a jejich masové vraždy schvaluješ? Proč? Jak se cítíš jako podporovatel masových vrahů a teroristů, dobře?
http://goo.gl/tNZt6U
|
|
Pepanovi
Od: Júliuss
|
Pridané:
29.4.2016 17:40
Ser na to!
|
|
Re: Pepanovi
Od: jenja
|
Pridané:
30.4.2016 20:36
Srát na vraždění tvé rodiny, které chce EU v Evropě zkrze ilegální imigraci ISIS a vyzbrojené USA? Ty musíš být děsný psychopat schvalovat takové vraždění :)
|
|
Pepík s pipíkom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.5.2016 17:45
Hej všetci sme psychopati a Ty jediný vieš, ako je všetko zlé a ako to napraviť. Človeče, radšej nič nerob. Nie že sa Ti niečo stane?! Čo budeme toľkí psychopati bez Teba robiť???
|
|
Re: náš vzor
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
29.4.2016 18:36
Počuj, natista, nikto tu nie je zvedavý ani na tvoje fekálne, análne, pohlavné a zoofilné orgie a posielanie kohokoľvek kamkoľvek!
|
|
Re: náš vzor
Od reg.: mika_
|
Pridané:
28.4.2016 12:25
daj tomu trochu casu a pride sem hlavny obranca demokracie a prava nakukat kde komu do sukromia 4Maniak a vysvetli ti ako to je :)
|
|
Re: náš vzor
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
28.4.2016 12:30
práva jednotlivca predsa nemôžu stáť nad spoločnosťou.... či ako to ten magor hovorí :D
|
|
Re: náš vzor
Od: ujo Jozef
|
Pridané:
28.4.2016 13:04
ak na vaznenie blba spolocnost pravo ma.
|
|
Re: náš vzor
Od: .....
|
Pridané:
28.4.2016 14:49
No?
Aký máš s tým problém???
|
|
Re: náš vzor
Od: priklopil
|
Pridané:
28.4.2016 17:23
Holandskí je obľúbená destinácia pre zoofilov. Čo na to kravi?
|
|
Startrek
Od: Gra
|
Pridané:
28.4.2016 15:12
When the need of one outstand need of many - Thats how they found (search of) Spock..
|
|
Re: náš vzor
Od: ssadada
|
Pridané:
28.4.2016 12:40
Jeden aspekt demokracie. Umyselne prehanas, aby si zhodil koncept ako taky? Reductio ad absurdum? Ja tiez viem: a co ine? Rusko a jeho Putinov diktat? ;)
|
|
Re: náš vzor
Od: prdlajs
|
Pridané:
28.4.2016 14:51
Valium. Zvys si davku 3x. A potom ta to mozno, ale naozaj len mozno prejde.
|
|
Re: náš vzor
Od: deja_vu
|
Pridané:
29.4.2016 8:52
posielam kvety na sumracnu!
|
|
Re: náš vzor
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
29.4.2016 18:58
Len úplný (transatlantický) chuj dokáže zareagovať tak hystericky ako ty!
On totiž nič nepreháňal. On len primerane poznamenal, že takto sa správa demokracia, že toto je prejav demokracie.
Samozrejme, myslel tým to, že tí, ktorí sa najviac oháňajú demokraciou a ľudskými právami, sú z nich zároveň ich najväčšími porušovateľmi.
On nič nepreháňal, len v tebe, zrejme najatom policajtovi Fashingtonu, vyvolal poplach, takže si musel prísť a pokarhať ho odpoveďou v duchu: „Úmyselne to s holokaustom preháňaš, aby si zhodil koncept nacizmu ako taký?“
Ozaj, ďakujem, radšej si prosím ten „Putinov diktát“ v Rusku, než Obamovo odpočúvanie a bomby z bezpilotných lietadiel po celom svete!
|
|
Re: náš vzor
Od: Anal.ytik
|
Pridané:
28.4.2016 12:56
Ale to nie je vylucne pre nejake neposkytnute heslo, su spominane aj svedectva, to na vazbu staci. Na Slovensku staci aby niekto tvrdil, ze si sa mu vyhrazal a nemusi mat ani svedka a si vo vazbe a aj na Slovensku staci v pripade pornografie len podozrenie alebo nieco zo socialnych sieti a trcis vo vazbe.
Je to dnes sice moderne nadavat na USA, hlavne v postsocialistickych periferiach, ale ta demokracia tam je na vyssej urovni ako tu.
|
|
Re: náš vzor
Od: Okres linux
|
Pridané:
28.4.2016 13:37
Netrep pičoviny.
|
|
Re: náš vzor
Od: ......
|
Pridané:
28.4.2016 15:44
Čo viem, tak na Slovensku aj keď im donesieš dôkaz v podobe videa, tak s tým nič neurobia lebo nebolo získané certifikovaným spôsobom.
|
|
Re: náš vzor
Od: Ferikuš
|
Pridané:
28.4.2016 19:24
áno, je to úplne choré
|
|
Re: náš vzor
Od: huanggg
|
Pridané:
29.4.2016 5:37
to by ma zaujimalo ci potom mame aj ludi s certifikatom na natacanie detskeho porna ?
|
|
Re: náš vzor
Od: deja_vu
|
Pridané:
29.4.2016 8:51
nemame a vzhladom na to, ze nemaju kalibracny certifikat ku kamere, mozes na tom postavit obhajobu.
|
|
Re: náš vzor
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
29.4.2016 9:23
Nemôžeš.
|
|
Re: náš vzor
Od: Okres linux
|
Pridané:
29.4.2016 11:19
Nazdar mafstory. Nie je to choré, je to zmysluplné, keďže videá sa dajú upravovať. ;)
|
|
Re: náš vzor
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
29.4.2016 17:46
To nie je dôvod toho hlúpeho paragrafu...
|
|
Re: náš vzor
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.5.2016 21:15
okres Galanta chod do prdele ty kkt... videá sa dajú upravovať ale čo sa dá upraviť na videu kde dokážeš že niekto zabil človeka??? videá sa dajú upravovať ale niektoré niočo naozaj dokazujú..a to upravovanoie sa dá dokázať že sa nič neupravovalo......
alebo mi ukáž rozdiel kde je certifikované akože neupravené video a ako že necertifikované video ktoré je nahraté trebárs na autokamerke, kde je v čom rozdiel...na to máme predsa odborníkov a tzv. súdnych znalcov aby to odobrili čo je "akože" uprqavované, to predsa nieje len tak ani to nikto z normálych ľudí nedokáže a podľa mňa to nedokáže ani jedna tisícina percenta ľudí....upraviť nejaké videjko tak aby to odborník nepoznal
|
|
Re: náš vzor
Od: Foter Loter
|
Pridané:
28.4.2016 16:37
Skus si v SSA poslat firemnym mailom "nahotinky" alebo vypit flasu alkoholu na ulici alebo ...
|
|
Re: náš vzor
Od: Snoowden
|
Pridané:
28.4.2016 19:43
Ty si cela demokracia, Edward Snowden by dostal v JUESEJ 30 rokov a v Rusku ...
|
|
Re: náš vzor
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
28.4.2016 21:58
keby snowden urobil v rusku to co v usa,tak by si sa o tom ani nedozvedel.
|
|
Re: náš vzor
Od: maxos
|
Pridané:
29.4.2016 6:45
Tak nejak, uz by sme mu len posielali kvety na jeho pamatnik :))
|
|
Re: náš vzor
Od: Kecy, kokotiny, picoviny
|
Pridané:
29.4.2016 6:38
taras a cucas si z prdele. na slovensku NESTACI tvdenie ze sa niekomu vyhrazas, aby ta vzali do cazby. vazobne dovody ju jasne dane v trestnom poriadku a ako jedna z mala veci su skumane naozaj rigorozne. ak by sa aj stala nejaka chyba, nikto nezostane vo vazbe dlhsie nez par dni, ak na to nie su dane zakonne dovody.
pri detskej pornagrafii tiez nestaci "nieco zo socialnych sieti"... poradim ti: prestan si vymyslat, aby si bol zaujimavy (snad nemas 12). prestan zasvatene rozpravat o niecom, o com nemas ponatia. prestan si cucat z prsta hluposti a reprodukovat nezmysly, ktore si sa dopocul v krcme po 4 panakoch (alebo horsie docital niekde na internete)
|
|
Re: náš vzor
Od: tamtung
|
Pridané:
28.4.2016 21:36
vtipne bude, ked bude disk realne poskodeny a budu trvat na hesle..
|
|
Re: náš vzor
Od: a uz je jo tu
|
Pridané:
29.4.2016 6:29
medialna masaz na boj proti sifrovaniu. pouzivaju dva klasicke argumenty: terorizmus (kryptovany iphone) a teraz dalsia oblubena klasika, detska pornografia. uz 20 rokov nevedia vymysliet nic ine a ked obmedzuju ludske prava, je to obvykle odovodnene jednou z tychto dvoch veci
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
28.4.2016 12:31
Celkom kontroverzne.
Pedofil, ktoreho bez odsifrovania diskov neusvedcia.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.4.2016 12:49
A nemenej kontroverznym faktom je zdroj odhadu obsahu externych diskov forenznym expertom.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: fesacisko
|
Pridané:
28.4.2016 13:14
A čo tie svedectvá? Či to už zamlčiavame v náš prospech? Ach tá sloboda slova v demokracii.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.4.2016 13:27
Ake svedectva? Popri "best guess" forezneho experta na "svedectvo" sestry(Ach tá sloboda slova v demokracii.), existuju nejake ine?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: jalala
|
Pridané:
28.4.2016 14:59
sestra sa oprela o 5 dodatok
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Rodina nadovsetko
|
Pridané:
28.4.2016 19:35
ja by som taku sestru nechcel...
Ale na druhu stranu ichylak je uchylak a ked nema co skryvat...
Pedofilov a isilov do jedneho domu a abdeslamovi dat este jednu sancu...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: klávesnice
|
Pridané:
29.4.2016 6:49
Plus za ichylak. Dva mínusy za "nemá čo skrývať" takže mínus.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ddfg
|
Pridané:
28.4.2016 17:17
Typek ma urcite v historii, ze si pozeral videa s nazvom takym a makovym, zdroj prave sifrovany disk.. minimalne z nazvu uz mozes usudzovat o co islo :) Eventualne este sem tam pozostatky hlaviciek v cache, podla ktorych je to zjavne. Cize to tam asi ma .. lenze za neposkytnutie hesla ho mozno budu chvilu drzat a .. ak do poskytne, tak uz ho strcia do basy celkom isto. Preto treba sifrovat uplne cely PC ..
|
|
Babkynu fujaru.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
28.4.2016 17:48
Najlepšie aj ATX zdroj, aby stopy po elekrónoch k pornu nikomu nedokázali...
|
|
Re: Babkynu fujaru.
Od: deja_vu
|
Pridané:
29.4.2016 9:54
mal prehlasit, ze je utecenec zo syrie a pustili by ho
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Okres linux
|
Pridané:
28.4.2016 13:41
Vzdaj sa princípov ako prezumpcia neviny, ústavné práva a pod. kvôli dohadom, len daj pozor, aby sa to neskôr neobrátilo proti tebe, keď budeš niekomu nepohodlný. ;)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
28.4.2016 14:14
Vsak to je na tom to kontroverzne, ze v tomto pripade by mohli odstranit pedofila, ale koliduje to s pravom na sukromie.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.4.2016 14:35
Lenze co ak je na diskoch nieco, usvedcujuce sestru z kriveho svedectva? Napriklad kompletny zaznam z jej navstevy?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Komunistaaaaaaa
|
Pridané:
28.4.2016 13:59
ale i tak si odsedi :) ved ked nema co skryvat nech da heslo a je volny :P
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: america, fuck yeah!
|
Pridané:
28.4.2016 14:06
tak mi daj loginy a hesla od tvojich firemnych zalezitosti, osobnych mailov, i-bankingu... dalej mi mozes poslat kluce od bytu, auta...
ved nemas co skryvat...
ak nie si fanusikom hard candy reznuteho s zoo alebo smut?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.4.2016 15:33
tebe nie, ale policii, ked ukazu papier od sudcu kludne dam
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: e1.
|
Pridané:
29.4.2016 9:18
Možno tie prístupy dáš, ale určite to nebude kludne.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: limki
|
Pridané:
28.4.2016 20:42
Hard candy sa mi paci. Ellen to celkom sadlo. Ale o filme smut som nepocul
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: kidos
|
Pridané:
28.4.2016 14:07
A co ak som zabudol? Ked som bol teeneger tak som si implementoval vlastnu sifru a fakt si uz nepamatam, ake heslo som pouzil. Takze ak mi najdu nahodou tie zasifrovane subory na starom pocitaci, tak ma mozu zavriet na dozivotie?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: fundrak
|
Pridané:
28.4.2016 14:11
lenze v tomto pripade by si vedel dokazat, ze heslo si uz nepamatas
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Martin234231
|
Pridané:
28.4.2016 14:14
Ako sa da dokazat, ze si nieco nepamatas? Pochybujem, ze sud zoberie do uvahy polygraf.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
28.4.2016 14:16
Ako prosim ta dokazes ze si heslo nepamatas? Ze si ho 10 rokov nepouzil? Ale to heslo mozno pouzivas dalej na ine ucely, takze? Dokazat ze som fakt zabudol je v podstate nemozne.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: fundrak
|
Pridané:
28.4.2016 14:19
tak ide najma o to presvedcit sudcu/porotu
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: jebecto
|
Pridané:
29.4.2016 6:43
DALSI KOKOT? Negativne tvrdenie sa na sude nedokazuje. Resp. dokazuje sa dokazom opaku druhou stranou alebo tlakom okolnosti naznacujucich neexistenciu negativneho tvrdenia.
ALE NEDOKAZUJES PRIAMO, ZE SI NIECO NEPAMATAS! TO SA NEDA
|
|
Re: free speech
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.4.2016 6:56
Sposob dokazu obhajoby moze urcovat ci vylucovat iba zalovany sud, resp. neexistencia moznosti vyuzitia overenia negativneho tvrdenia dokazuje iba strannost sudu.
|
|
Re: free speech
Od: jebo z luky
|
Pridané:
29.4.2016 11:20
pan borbely, na dnes by uz stacilo. vratte sa prosim naspat do kazajky
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.4.2016 15:36
a prave minule tu bolo o tom, ze usa chce zadne vratka do sifier. Presne na tieto pripady to je, ze ty si "zabudol". Tak pridu k programatorovi, ten na zaklade sudneho prikazu vyda heslo a hotovo.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: klávesnice
|
Pridané:
29.4.2016 6:54
Ó veľký náš mysliteľ, pouč nás o šifrovaní a jeho backdooroch , som na teba turbonažhavený...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Rodic
|
Pridané:
28.4.2016 19:39
a keby pride za tvojimi detmi s cukrikom? Debil!
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.4.2016 19:52
Hodnotenie mentalnych schopnosti Mikulasa je vecou osobneho presvedcenia, overenie objektivity ktorej je pomerne priamociare.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Rodic Paranoik?
|
Pridané:
29.4.2016 13:18
Aj pred susedom zijes v strachu, lebo pozera filmy, kde sa strielaju ludia? Co ak k tebe pride s pistolou? Alebo k tvojim detom? Takych, co pozeraju filmy, by sme mali pozatvarat - uchylov jednych...
Nikdy som nepochopil tie myslienkove zlociny. Keby radsej nahanali tych, ktori tie filmy tocia - rezisorov a mlade herecky.
|
|
výhra
Od: mattti
|
Pridané:
28.4.2016 12:32
Ukáž nám to porno aby sme ťa poslali na 15r. do väzenia, pretože ak neukážeš, pošleme ťa tam na 2r.
|
|
Re: výhra
Od: kekeket
|
Pridané:
28.4.2016 12:45
A potom ked budeme moct desifrovat tvoje disky lebo za 2 roky budeme mat kvantove pocitace, tak pojdes sediet na dalsich 15 ak tam to porno najdeme. Takze odsedis si rovno 15, alebo 17? :)
|
|
Re: výhra
Od: kekeket
|
Pridané:
28.4.2016 12:49
inak som si prave spomenul na meciarove zasifrovane CDcko. To by sa malo niekde zverejnit na net, podla mna sa to uz dneska mozno da desifrovat. Nech pojde sediet na stare kolena ten bastard
|
|
Re: výhra
Od: zmrd
|
Pridané:
28.4.2016 14:16
nemas viac info k tomu CDcku? napr. aka sifra tam je?
|
|
Re: výhra
Od: omfg wtf
|
Pridané:
28.4.2016 16:20
Sifra majstra Vladimira.. :D
|
|
Re: výhra
Od: h4ck3rZ
|
Pridané:
28.4.2016 20:01
takže samá kokokokotina....
|
|
Re: zasifrovane CDcko
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
29.4.2016 17:51
Kazetu :-)
http://www.sme.sk/c/3480184/
|
|
Re: výhra
Od: fundrak
|
Pridané:
28.4.2016 13:45
tak nejak, lenze aj po tych dvoch rokoch bude typek uz navzdy poctivo sledovany
|
|
Re: výhra
Od: huanggg
|
Pridané:
29.4.2016 5:41
tak bude sifrovat este viac
|
|
17891789
Od: 17891789
|
Pridané:
28.4.2016 12:39
1789 ? :D
|
|
Re: 17891789
Od: masak
|
Pridané:
28.4.2016 12:54
Co ti je na tom divne, ved podla wikipedie: "The earliest known use of cryptography is found in non-standard hieroglyphs carved into monuments from the Old Kingdom of Egypt circa 1900 BCE." Mozno stari egyptania uz vtedy mali nejake zakony na odsifrovavanie hieroglyfov.
|
|
Re: 17891789
Od: PeePay
|
Pridané:
28.4.2016 13:15
Ano, 1789.
Nie je na tom nic smiesne. Zakon samozrejme nespomina nic so sifrovanim, ako sa mylne domnieva autor prispevku nado mnou. Je to iba zakon vseobecne "umožňujúci nariadiť spoluprácu pri vyšetrovaní", ako sa pise v clanku.
Susedovi v noci z chlieva ukradli prasa a zlodej ho skryva u teba na dvore? Tak ti nariadia spolupracovat a ukazat im dokazy, ktore su na tvojom pozemku.
|
|
Re: 17891789
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
28.4.2016 13:27
Ok spolupracujem ale co ked uz je prasa zasifrovane,rozumej zozrate.Kuknu aj do latriny a donutia doticneho poskladat to prasa nanovo?
|
|
Re: 17891789
Od: Okres linux
|
Pridané:
28.4.2016 13:43
Kvôli takýmto príspevkom na úrovni predškoláka sa fakt oplatilo registrovať.
|
|
Re: 17891789
Od: 423ew
|
Pridané:
28.4.2016 13:57
na dsl.sk?
|
|
Re: 17891789
Od: Maximillian McMann
|
Pridané:
28.4.2016 14:11
ak sud dokaze, ze ho skryva u mna na dvore.
ak sa to ale nepreukaze, mam narok na odskodne :)
byt tym typkom v emerike, tak si v base este tak rok pobudnem, ved oddych, potom dam heslo, a nasledne zazalujem stat za psychicku ujmu, nabalim sa a pojdem sa utrtkat k smrti do pataya :)
|
|
Re: 17891789
Od: mif
|
Pridané:
28.4.2016 16:00
Mozno alebo tam to porno naozaj ma :D
|
|
Re: 88083582
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.4.2016 16:10
Alebo tam je mail od kolegu, rozosielajucehu fotku potomka s rozoznatelnym pohlavim z firemnej adresy.
|
|
Re: 17891789
Od: Orwell1984
|
Pridané:
28.4.2016 13:19
1984
|
|
main password
Od: joereactor
|
Pridané:
28.4.2016 13:06
nebolo by zle keby existovala podpora šifrovacích programov heslom taká, že po zadaní hesla_č.1 odomkne ale po zadaní hesla_č.2 nenavratne zmaže šifrované dáta behom sekundy. Fízli nemajú ako vedieť, ktoré heslo im poskytnem, leda by urobili klon disku, ale v tom prípade ich napadnem že ten druhy disk nieje môj.
|
|
Re: main password
Od reg.: leader
|
Pridané:
28.4.2016 13:14
truecrypt ma taku vec ze ked disk odomknes specialnym heslom tak sa akoze odsifruje ale vidno ine subory nez si si skutocne zasifroval
|
|
Re: main password
Od: dziny1
|
Pridané:
28.4.2016 13:16
Take vec zjavne existovat nemoze lebo data mozu byt pristupne aj iba ako "read only" takze sa nemusia dat zmenit alebo vymazat. Co ale existuje v truecrypt je ze pri pouziti jedneho hesla (fake one) sa zobrazia na volume iba nevinne subory co si clovek dopredu nachysta pre policiu zatial co pri pouziti spravneho hesla sa namountuje skutocny volume s datami sa chces ukyt.
|
|
Re: main password
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
28.4.2016 13:34
To ti je prd platne.Ked o tejto ficure vies uz aj ty aj vsetci u Patrika tak o nej vedia chlpati hadam uz aj v Kezmarku.Navyse ti nebudu brutalne suhlasit velkosti suborov.V pripade fotiek urcite.
|
|
Re: main password
Od: Okres linux
|
Pridané:
28.4.2016 13:46
No a čo, ty mysliteľ, že o nej vedia? Ako budú vedieť, že si ju použil?
|
|
Re: main password
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.4.2016 13:59
Sak forezny expert so sestrou mozu opat tvrdit, ze mohol.
|
|
Re: main password
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
28.4.2016 14:36
Presne tak,len myslitelovi linuxovi to akosi nedocvaklo.
|
|
Re: main password
Od: Okres linux
|
Pridané:
29.4.2016 10:19
Lol, ty mysliteľ, syntax si tiež robí srandu z teba, ty máš asi IQ hojdacieho koníka. Daj si to vysvetliť niekomu, čo ukončil aspoň pomocnú školu.
|
|
Re: main password
Od reg.: leader
|
Pridané:
28.4.2016 13:57
zasifrovane subory sa nedaju rozlisit od nahodnych dat (inak je to zla sifra) a teda sa neda povedat ze kolko dat je na disku. dokonca sa neda ani povedat ze ci dany disk vobec nieco obsahuje. da sa to len podla roznej historie v OS (nedavno otvorene subory v roznych apkach a pod)
|
|
Re: main password
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
28.4.2016 14:41
Keby si tak mal pravdu.
|
|
Re: main password
Od reg.: leader
|
Pridané:
28.4.2016 16:21
v com nemam pravdu? vsetky dokazy pre blokove symetricke sifry sa stavaju na tom ze "pravdepodobnost ze utocnik vie rozlisit zasifrovany text od nahodneho bloku dat je 0.5+ epsilon..."
|
|
Re: main password
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
28.4.2016 18:16
" dokonca sa neda ani povedat ze ci dany disk vobec nieco obsahuje "
staci???
|
|
Re: main password
Od: Majk0
|
Pridané:
28.4.2016 21:07
Chceš povedať, že keď si vytvorím šifrovaný disk, tak prvá vec, čo ten program spraví, je, že prepíše celý disk náhodnými dátami?
|
|
Re: main password
Od: tamtung
|
Pridané:
28.4.2016 21:45
rozhodne..
|
|
Re: main password
Od: tamtung
|
Pridané:
28.4.2016 21:42
Hitman take nieco mal !
|
|
Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: PeePay
|
Pridané:
28.4.2016 13:16
A co tak povedat - heslo som zabudol? Ako mi dokazu, ze nie?
Resp. naopak, ak by som ho naozaj zabudol, mozu ma trestne stihat, ze im ho nechcem poskytnut?
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: fundrak
|
Pridané:
28.4.2016 14:17
Tak ak vlastnis jeden pocitac s jednym diskom a ten je zasifrovany a naviac maju dokazy, ze ho pouzivas, tak ich asi marne budes presviedcat, ze si zabudol heslo. Keby chceli od teba heslo od stareho HDD, ktory bol v zaprasenom pocitaci na povale, tak dokazat, ze nevies heslo by mohlo byt jednoduche
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: rambo.ru
|
Pridané:
28.4.2016 15:02
Ked zabudol tak zabudol. Dokazat ze klame je nemozne. Kludne mohol byt sucastou hesla USB kluc, ktory sa pri zatahu "stratil". Ine je ked pajko povedal, ze heslo vie ale nepovie.
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: Deer
|
Pridané:
28.4.2016 15:28
Preto je lepsie pouzivat keyfile - napr. 2kB totalne nahodnych udajov niekde na SD karte. Ked ta dojdu zabasnut, rychlo kartu klepnes kladivom.
Este lepsie riesenie lezi kdesi na abclinuxu - tam si chalan postavil box s HDD, ktory v pripade nudze zapali termit a disk roztavi.
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: Okres linux
|
Pridané:
29.4.2016 11:24
Je to lepšie? Ako ťa to ochráni od zabásnutia, lebo "nechceš povedať heslo"?
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: Deer
|
Pridané:
29.4.2016 12:41
Ak znicis keyfile, myslim, ze nebudu mat problem uverit, ze si nepamatas heslo. 2kB si fakt nezapamatas.
Keyfile moze byt hocico, napr. obrazok, ale jedina ochrana pre uradmi je total random obsah (vygenerovany napr. pomocou `openssl rand -base64 2048`).
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: aefsgfdrgdrg
|
Pridané:
28.4.2016 18:23
Ja mam na svojom PC zasifrovanu particiu, kde nemam nic len dennik s 2 zaznamami, co som napisal 5 rokov dozadu. Heslo som davno zabudol, ako desiatky inych hesiel za cely zivot.
Takze ak by ma niekto "zo srandy" udal, budu ma vaznit na vzdy? Ja nemozem dokazat, ze si heslo nepamatam. Oni nemozu dokazat opak. Ale oni maju silu veznit ma.
Takato vec je tiez pekne zneuzitelna. Chcete znicit zivot niekomu koho nemate radi? Staci mu k PC polozit zasifrovany disk a poslat policiu s tym ze vam ukazoval detske porno. Zasa, on nema sancu dokazat, ze heslo nepozna.
Takze za seba hovorim, nech idu s takymito zakonmi doprdele.
|
|
Ono je to úplne inak.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
28.4.2016 18:24
No mal by si sa najskôr informovať, nie tie svoje bludy tuná vylievať...
|
|
Re: Ono je to úplne inak.
Od: huanggg
|
Pridané:
29.4.2016 5:50
kusok podobny pribeh je vo filme Regression 2015, kvoli svedectvu jednej dcery (Emma Watson) malu dedinku zachvatil strach zo satanistickeho kultu a par ludi si to odnieslo
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: fundrak
|
Pridané:
29.4.2016 6:13
a preco celu tu particiu nevymazes? na co by ti bola, keby si nevedel heslo?
zaroven sa hlasim na poziciu inkvizitora do CIA
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: jebecto
|
Pridané:
29.4.2016 6:53
"na co by ti bola, keby si nevedel heslo?" CO TA DO PICE DO TOHO? chcem ju tam mat a hotovo
|
|
Re: Štvrtok, 28. apríla 2016, dnes má meniny Jarmila Pošli kvety
Od: fundrak
|
Pridané:
29.4.2016 8:17
lenze tymto sposobom nemozes argumentovat pred agentom CIA alebo sudcom. teda mozes, ale bol by to pomerne nesdandartny pristup
|
|
Re: Potok, 31. apríla 2016, dnes nemá meniny
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.4.2016 8:40
Vyjadrenie suhlasu so standardami konania CIA i sudcu je samozrejme mozne vyhradne dodrziavanim standartneho pristupu argumentacie.
|
|
Ze by drsnak
Od: Marek35676433567
|
Pridané:
28.4.2016 13:17
Ze by drsnak? Alebo len zabudol heslo?
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
28.4.2016 13:29
je jasne ze heslo vie ale nepovie :) je jasne ze to vyhra kde niesu dvokazi tam nieje nic, sestra svedcit moze ale to uz davno mohol odstranit. inak by ma celkom zaujimalo co sa stane ked naozaj clovek zabudne heslo k niecomu co dlho nepouziva a nieje to az tak dvolezite a niekto povie ze to zaheslovane, je nejake porno detske? no aspon viem ze radsej nic zaheslovat aspon nieje co skrivat a je pokoj.
|
|
Re: xxxxx
Od: Okres linux
|
Pridané:
28.4.2016 13:50
To je na tom to najsmutnejšie. Že štát dokáže aplikovať takúto represiu na možno skutočne nevinného. To nie je demokracia, to je čistý stredovek.
|
|
Re: xxxxx
Od: wsvdc
|
Pridané:
29.4.2016 7:54
to nie je stredovek, to je amerika....
|
|
Re: xxxxx
Od: Okres linux
|
Pridané:
29.4.2016 10:20
Silne pochybujem, že je to len amerika, že by sa to napríklad nemohlo stať aj tu.
|
|
.......
Od: Okres linux
|
Pridané:
28.4.2016 13:50
Neuveriteľný svet.
|
|
miranda
Od: r0b0
|
Pridané:
28.4.2016 13:52
A vraj "Máte právo nevypovedať..."
|
|
Re: miranda
Od: kourva
|
Pridané:
28.4.2016 14:25
poda zalobu na najvyssi sud a priklepnu mu este aj odmenu
|
|
Re: miranda
Od: .....
|
Pridané:
28.4.2016 14:50
Guantanámo
|
|
Plán B
Od: MoKy
|
Pridané:
28.4.2016 14:29
Možnože keby ho pustili a napichli mu PC, dostali by ho skôr.
|
|
Re: Plán B
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.4.2016 16:35
Sposob implementacie kolektivne zvoleneho postupu spolupracu z opacnej strany ani nepodporuje, cim je diskusia o moznych podmienkach jej nevylucovania legislativnou variantou kolotoca.
|
|
Re: Plán B
Od: MoKy
|
Pridané:
30.4.2016 14:47
Zdá sa, že nás vyslyšali:
http://dsl.sk/article.php?article=18321
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
28.4.2016 14:55
Keby mal Win10, tak by stacilo poziadat trojpismenovych o obnovenie zalohy z cloudu.
|
|
antiUSA
Od: antiapple
|
Pridané:
28.4.2016 15:23
To riadne posrali, zadržali chlapa len vďaka výpovedi jednej osoby bez žiadnych dôkazov. To je chyba tých čo ho zadržali.
Je to vôbec možné, aby ma zatkli a skonfiškovali mi PC len kvôli tomu, že sused na mňa niečo povie? Veď to by už hádam aj Slovenská polícia lepšie vymyslela.
|
|
Re: antiUSA
Od reg.: leader
|
Pridané:
28.4.2016 16:24
ja si myslim ze tam tych dokazov bolo asi viac. zrejme museli dostat povolenie od sudcu na domovu prehliadku a zaistenie pc...
|
|
Re: antiUSA
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
28.4.2016 16:45
Áno, je to možné.
Asi by si si mal naštudovať ich právny systém, teda ak máš dostatočné právnické vzdelanie a najmä skúsenosti, aby si tomu aj správne porozumel.
|
|
dsl.toaster.sk
Od: Leader8080
|
Pridané:
1.5.2016 9:02
Ja sa spolieham ze to mas nastudovane ty
|
|
Ok verzia truecryptu
Od: Kamtcho
|
Pridané:
28.4.2016 15:44
Ktora verzia true cryptu nol posleda zarucene ok? Pamatam ze potom vydali nejaky patch a uz nnie je iste ci je clean.
|
|
Re: Ok verzia truecryptu
Od: tamtung
|
Pridané:
28.4.2016 21:44
cim starsi, tym lepsi...
|
|
Ok verzia truecryptu
Od: Meno:
|
Pridané:
28.4.2016 15:55
Neviem aka bola posledna verzia truecryptu OK, v kazdom pripade teraz je pouzitelny fork s menom VeraCrypt.
|
|
dnes má meniny Jarmila
Od: Štvrtok, 28. apríla
|
Pridané:
28.4.2016 20:13
..... nech skusia zavret sestru,mozno ta bude vediet... :D
|
|
Re: dnes má meniny Jarmila
Od: koumak
|
Pridané:
28.4.2016 22:03
pripadne nech skusia meno, alebo datum narodenia tej jeho sestry :-)
|
|
zákon
Od: qwertzuiop
|
Pridané:
29.4.2016 17:59
Prokuratúra tak v americkom prípade na získanie príkazu na odšifrovanie využila zákon All Writs Act z roku 1789 umožňujúci nariadiť spoluprácu pri vyšetrovaní.... tak toto je už moc... používať 200 rokov starý zákon ktorý bude v rozpore s medzinárodnými dohovormi
|
|
na slovensku ...
Od: navaho
|
Pridané:
30.4.2016 8:45
Na slovensku nemusite vypovedat, ak by ste tym sposobili trestne stihanie sebe, alebo blizkej osobe. Myslim, ze sa to da na takyto pripad aplikovat. Aspon v niecom sme pred amerikou.
|
|
skryta particia
Od: asdsdf
|
Pridané:
1.5.2016 16:34
Myslim ze na tento ucel v truecrypt sluzila skryta particia. Pre jeden disk boli 2 hesla, jedno pre odsifrovanie "legitimneho" obsahu a druhe pre skryty obsah. Malo to ale nevyhodu ze legitimna particia sa po vytvoreni skrytej nemohla prepisovat, lebo by sa poskodil obsah skrytej. Takze subory so starym datumom by mozno boli podozrive. Neviem ci/ako to funguje na novsom veracrypt.
|