|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dabadum
Od: hum
|
Pridané:
12.9.2015 15:33
prečo nie? nevyskúšaš, nevieš
|
|
Re: dabadum
Od: PCnityolm
|
Pridané:
12.9.2015 15:55
Na Marse by ma to netrapilo...
|
|
Re: dabadum
Od: Bratislava Mesto kebabov
|
Pridané:
12.9.2015 20:59
treba tam zasadit travu, ked bude trava bude sa musiet kosit, a kedze tam neni elektrika tak sa bude musiet pouzit motorovcyh kosaciek a tie budu vyrabat co2 a vznikne sklenikovy efekt a je po probleme...
|
|
Re: dabadum
Od: Src
|
Pridané:
12.9.2015 21:51
treba uznat, si hlavicka
|
|
Re: dabadum
Od: jakvodavkosi
|
Pridané:
13.9.2015 16:02
Atómovky navrhujú zhodiť Muska na Mars
|
|
Re: dabadum
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2015 22:15
Mars navrhuje zhodit Muska na atomovky
|
|
Re: dabadum
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
14.9.2015 7:50
19.5.2020
Správy zo zahraničia
Včerajší let atómoviek na Mars skončil neúspešne. V tejto súvislosti sa Elon Musk ospravedlňuje Ruskej Federácií a jej okoliu.
|
|
Re: dabadum
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
14.9.2015 8:42
A priľahlým planétam...
|
|
Re: dabadum
Od: neviem meno
|
Pridané:
14.9.2015 8:48
Rusi by vytiahli potom staré plány Tsar bomby. Najväčšej bomby aká kedy bola odpálená
- 50-60 megaton, 3800 x silnejšia ako zhodená na Hirošimu
- zhodená z výšky 10 000 m a jej pád bol zbrzdený padákom, aby lietadlo malo dostatok času opustiť miesto. Explózia sa uskutočnila približne vo výške 4 500 m. Ohňová guľa sa dotkla zemského povrchu, mala polomer 4,6 km, energia sa uvoľnila približne za 40 nanosekúnd a okamžitý výkon dosiahol okolo 5,4.10^24 Wattov, teda približne 1 % výkonu Slnka!
- Atómový hríb dosiahol výšku 64 km
- Seizmická tlaková vlna spôsobená výbuchom bola taká silná, že bola merateľná aj po treťom obehu Zeme
https://youtu.be/RNYe_UaWZ3U
|
|
Re: dabadum
Od: paan
|
Pridané:
14.9.2015 13:08
este dodatok, bomba bola na poslednu chvilu zmensena o polovicu, povodne je tsar navrhnuty na 100 megaton
|
|
Re: dabadum
Od: neviem meno
|
Pridané:
14.9.2015 13:25
hej hej, vraj sa báli že poškodia zemský plášť v mieste dopadu
|
|
jadrová vojna
Od: nukeattack
|
Pridané:
14.9.2015 14:30
Takto bola zničená Ázia.
|
|
Re: dabadum
Od: kekeket
|
Pridané:
12.9.2015 21:53
nice one
|
|
Re: dabadum
Od: smrdata cikula
|
Pridané:
13.9.2015 11:38
Stačí tam poslať cigáňov - budú opálovať káble, aby mohli predať meď.
Dopad na mars by bol horší ako atómovka.
|
|
Re: dabadum
Od: kekeket
|
Pridané:
13.9.2015 22:19
poslime tam vsetkych homosexualov zo zeme, hned sa to tam otepli
|
|
Re: dabadum
Od: repeater
|
Pridané:
12.9.2015 19:20
Jasne, treba skúšať čo to dá. Hlavne narušiť rovnováhu vo vesmíre. Toto už tu bolo.
|
|
Re: dabadum
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
12.9.2015 21:39
skoda ze sa tu nedaju vkladat obrazky, nasledovala by seria triple facepalm, not sure if trolling or just stupid a nakoniec are you fucking kidding me...
|
|
Re: dabadum
Od: Neviem-
|
Pridané:
12.9.2015 21:45
http://dopice.sk/eHv
|
|
Re: dabadum
Od: Obama.
|
Pridané:
12.9.2015 19:33
I'm sending nukes.
|
|
Re: dabadum
Od: Musk.
|
Pridané:
12.9.2015 20:30
Thanks Obama.
|
|
Re: dabadum
Od: xjxkxnz zu
|
Pridané:
13.9.2015 7:40
I'm sending kuracie nugetky
|
|
Re: dabadum
Od: Hmm
|
Pridané:
12.9.2015 22:57
Ahojte, mám problém pri vyhľadaní sietí cez Kali Linux. Akonáhle zadám príkaz airodump-ng wlan0 tak mi nezobrazí a nezoskenuje siete, ale iba vyskočí:
ioctl ( SIOCGIFINDEX) failed: no such device
Pritom sietí tam normálne cez win chytám veľa, ale cez Kali nič. Mám wifi Atheros.
Aj keď idem cez program v Kali neviem či sa volá fern, ale ani tam keď dám active mi nič nenájde.
Viete niekto poradiť, ďakujem. šiel som podľa viacerých návodov, ale jednoducho na tomto sa zaseknem a tak isto keď dám príkaz maccharger, tak mi zobrazí niečo v tom zmysle, že neexistujúci príkaz.
|
|
Re: dabadum
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
12.9.2015 23:48
Prepac, neviem. Ale par ludi by ti poradilo:
install arch
|
|
Re: dabadum
Od: Renatka123
|
Pridané:
12.9.2015 23:55
Potrap sa troska.
Ak by si na nic neprisiel, daj vediet, pomozeme.
|
|
Re: dabadum
Od: tak
|
Pridané:
13.9.2015 1:06
proste wifikartu nevidi, a ani nemoze menit mac
|
|
Re: dabadum
Od: safsdevgfsde
|
Pridané:
13.9.2015 4:52
Cize wlan0 nie je spravne... Bud mas debilnu wifi kartu (1W Alpha stoji 20E a fakt stoji za to :) alebo ju proste drivre oznacili za eth1 alebo iny name.
|
|
Re: dabadum
Od: gtrbrr
|
Pridané:
13.9.2015 9:01
skus vypnut a zapnut
|
|
Re: dabadum
Od: Kraken+000000000
|
Pridané:
13.9.2015 20:16
Je ta 1W Alpha aj v nejakom sk/cz eshope?
|
|
Re: dabadum
Od: Hmm
|
Pridané:
13.9.2015 11:49
Ďakujem za rady. Nepýtal by som sa len tak, ale už som to skúšal viackrát, aj s Kali aj s backtrackom, preinštalovával som ovládač wifiny a nič, stále to isté. Je to zvláštne aj v tom, že najprv som chcel ísť cez Commview, ale akonáhle dám okrem pravidla mac adresy aj napr. pravidlo týkajúce sa wep, tak neodchytáva žiadne pakety, pritom naposledy keď som toto robil som nemal žiadny problém. Lenže ovládač aj wifina je tá istá takže nechápem. A toto isté som skúšal s Commview aj na inom PC a robilo to s ním to isté.
Čo sa týka názvu karty, dával som dobrý názov, najprv som si cez airmon-ng pozrel názov, aj som ho nejakými príkazmi zmenil tak že sa zmenilo napr na wlan0mon , ale stále nič, skúšal som zo zúfalstva aj rôzne iné názvy ako wlan1 atď.
|
|
Re: dabadum
Od: niktos
|
Pridané:
13.9.2015 12:22
najskor musis zistit ci ju mas nainstalovani, skusal si iwconfig? potom sa zapina vypina prikazom airmon-ng start wlan0 alebo wlan1 atd pokial ti ju ale nevypise v iwconfig tak proste nieje a v tom pripade google a nazov karty wifi a linux driver alebo kali problem wifi device. Inak niekedy treba skusit zapnut tlacitkom wifi a dat prikaz lebo napr ked zap book win tak on si zapne automaticky wifi aj ked ju tlacitkom vypnes, po restarte zapne, ale linux nemusi niektore booky budu mat wifi vypnute.
|
|
Re: dabadum
Od: Ucggjkgkkkbvgk,
|
Pridané:
13.9.2015 13:36
Ja mam win a nemusim riesit taketo koniny :P
|
|
Re: dabadum
Od: wtf???
|
Pridané:
13.9.2015 19:59
maccharger je prikaz dostupny az v Kali 3.0 a mac adresa sa bude dat nabit parametrami -€ 30 -€ 50 -€ 100
takto nabita adresa potom robi zazraky
|
|
Re: dabadum
Od: asdsdf
|
Pridané:
14.9.2015 8:44
airmon-ng start wlan0
airodump-ng mon0
Ale vzhladom k tomu, na co to chces pouzit by som ti nemal poradit.
|
|
Re: dabadum
Od: Hmm
|
Pridané:
14.9.2015 9:08
Myslím, že toto som už skúšal.
No učím sa, chcem to vedieť na študijné účely.
|
|
Re: dabadum
Od: Marek2
|
Pridané:
15.9.2015 14:55
A to ti nejde na Marse? Lebo inak si trosku mimo temy clanku.
Btw, zaplat si nejaky internetovy pausal a nebudes sa musiet trapit s lamanim niekoho wifi.
|
|
Re: dabadum
Od: knjiCdo
|
Pridané:
16.9.2015 2:45
Typek čítal článok s pred pár dní o tom wardrivingu a dozvedel sa, že sa dajú odchytávať packety tak je teraz celí žhaví do toho ale nemá ani toľko slušnosti tieto veci vygoogliť poriadne tak sa len nabúrava do diskusie... Don't feed and he'll go away...
|
|
Re: dabadum
Od: Boh1
|
Pridané:
13.9.2015 13:04
Prilož si devinu k hlave a vystrel. Ty dokážeš zastaviť guľku myšlienkou. Fakt. Nevyskúšaš, nevieš.
|
|
Re: dabadum
Od: ci.an
|
Pridané:
13.9.2015 15:54
na testovanie nech vyuziju pustne oblasti USA, alebo kludne cele ich uzemie!
|
|
mali by si dat pozor
Od: hac0
|
Pridané:
12.9.2015 15:58
Aby im to omylom nepadlo na hlavu :|
|
|
Re: mali by si dat pozor
Od: vaklaf
|
Pridané:
12.9.2015 19:53
bude z toho humanitarne teramorfovanie.. zemegule
|
|
Re: mali by si dat pozor
Od: Alino:
|
Pridané:
12.9.2015 20:19
marsogule
|
|
Re: mali by si dat pozor
Od: vajciak
|
Pridané:
13.9.2015 3:38
mojegule
|
|
Re: mali by si dat pozor
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
13.9.2015 7:35
Dobre hovorí,keď im tie rakety jebnú ešte tu na Zemi pri štarte ako býva zvykom tak to budú zemegule :)
|
|
chutky
Od: ejha
|
Pridané:
12.9.2015 16:09
Musk asi chce mat par dni pred startom rakety pod dohladom atomovky, aby ich mohol okopirovat - takych bohacov nam uz len treba.
|
|
Re: chutky
Od: blablabla
|
Pridané:
12.9.2015 16:36
presne tak, urcite si chce obkreslit ako taka atomovka vyzera a potom si obrazok zavesit v obyvacke.
|
|
Re: chutky
Od: -...-
|
Pridané:
12.9.2015 16:37
Na to mu staci google
|
|
Re: chutky
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
13.9.2015 7:39
Možno už stavia vlastné centifugy.
|
|
Re: chutky
Od: dfgfdg
|
Pridané:
14.9.2015 9:06
http://dopice.sk/eI9
|
|
12345
Od: aiqrioii
|
Pridané:
12.9.2015 16:38
V poslednom case mi pripada ten Musk ako riadne trulo. Vymysla sprostosti s sniva o kadejake 3.14coviny. O kolko stupnou sa zvysila teplota po 2 atomovkach na zemi ? Aj ked hodil tolko, ze ho znici, aj tak nedostane teplotu podobne Zemi.
|
|
Re: 12345
Od: Jerichoo
|
Pridané:
12.9.2015 16:43
Akí vedci všetci, že?
Možno myšlienku nemá zlú, len jej realizácia je priveľmi náročná...
|
|
Re: 12345
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.9.2015 16:50
1. atomiek na Zemi bolo trochu viac... https://www.youtube.com/watch?v=LLCF7vPanrY
2. Mars nema atmosferu podobnu Zemi, takze ten efekt tam rozhodne nebude taky ako cakaji
3. teplota nieje zasadny problem, zasadny problem je neexistencia magnetickeho pola (resp. je velmi slabe)...
|
|
Re: 12345
Od: Problem
|
Pridané:
12.9.2015 19:09
Ja som si myslel ze zakladny problem je neexistencia atmosfery a vody na povrchu. Ludstvo je ledva schopne poslat jedneho cloveka na Mars, preto uvahy o teraformovani jeho povrchu su nerealne.
|
|
Re: 12345
Od reg.: stafer
|
Pridané:
12.9.2015 20:07
roob_ má pravdu. Najväčší problém je to magnetické pole. Voda tam je vo forme ľadu a atmosféra sa dá vytvoriť. A aj keby nie hneď, tak v skleníku žiť nie je problém.
Čo ale je problém, je kozmické žiarenie. Ak teda nechceme žiť v bunkroch s meter hrubou olovenou stenou. Ale kvôli tomu nemusíme chodiť na Mars. Navyše ak by sme aj začali vytvárať atmosféru, tak slnečný vietor by ju postupne očesával až by sme skončili tam, kde predtým.
Bez magnetického pola to jednoducho nepôjde.
|
|
Re: 12345
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
12.9.2015 21:43
konecne rozumny prispevok... srat na teraformovanie, srat na lad, oxidy, vsetko sa da prezit, problem je ze Mars ma tak slabe magneticke pole ze prakticky nema absolutne ziadnu ochranu pred kozmickym ziarenim... toto pole sa nijakym sposobom neda vytvorit, na marse sa neda pouzit ani standardny sposob navigacie. Keby na zemi vypadlo magneticke pole tak sme za par chvil uprazeny a povrch planety je podobny Marsu
|
|
Re: 12345
Od: cloveknaozajrozumny
|
Pridané:
12.9.2015 22:30
Magnetická intenzita Zeme a všetkých známych planét slabne tempom, že za pár tisícročí bude Zem neobývateľná. Ktosi musel dobiť magnetickú intenzitu a robiť to pravidelne. Žijeme v nevedomosti.
|
|
Re: 12345
Od: asdadagfaa
|
Pridané:
13.9.2015 1:45
astar seran by z teba mal radost
|
|
Re: 12345
Od: weaefsrgdtfhzuiol
|
Pridané:
13.9.2015 12:01
paci sa mi, ako vedci rozmyslaju nad vecami cele roky a pritom tu na diskusii to dokaze vyriesit hocikto behom par minut.
Celkova vizia Muska:
http://waitbutwhy.com/2015/08/ how-and-why-spacex-will-colonize-mars.html
|
|
Re: 12345
Od: lolololoo
|
Pridané:
13.9.2015 13:15
ten link neje KOKOTE
|
|
Obaja ste kokoti
Od: Neviem-
|
Pridané:
13.9.2015 21:11
http://dopice.sk/eI2
|
|
Re: 12345
Od: Neviem-
|
Pridané:
12.9.2015 23:21
No tak pokiaľ si chceš na Marse kúpiť pozemok a žiť tam, tak to bude problém ale pokiaľ tam chceš ako výskumník iba pár rokov prežiť, vrátiť sa a doklepať to do konca niekde pri Domaši, tak to by zase problém nemusel byť.
Na povrchu radiácia dosť kolíše ale keby si tam celý deň behal v plavkách a kosil (ako to tu niekto navrhoval), tak by si nachytal asi 0,67 mSv (millisievertov). Podľa nejakých babských rečí zhruba 1Sv zvyšuje pravdepodobnosť vzniku rakoviny o 5%. To je tak asi maximum, čo by kdo bol ochotný riskovať.
Ak si zahrnieš unimobunku približne 5 metrovou vrstvou zeminy (marsoviny) a ostaneš sedieť dole pri internete, nachytáš za deň približne toľko, čo aj na Zemi. Nezabudni teda na bezpečnostnú lopatu.
Takže si to celé treba len rozumne naplánovať a nebehať na dvor kôli každej ****vine.
|
|
Re: 12345
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
13.9.2015 7:48
Ak si má vykopať zemľanku na Marse aby mal podmienky ako tu na Zemi,tak Rusi osídlili Mars už pred stáročiami :))
|
|
Re: 12345
Od: skepťik
|
Pridané:
13.9.2015 8:42
Veríš oficiálnej propagande že neosídlili?
|
|
Re: 12345
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2015 9:50
atmosfera na Marse v zmysle ze "nejake plyny" az do uzcitej vysky nad povrchom samozrejme existuje. Z hladiska "tepelnej pohody" je ale dolezita absencia oceanov.. 71% povrchu Zeme totiz zabera prave oean a preto dokaze Zem zabezpecit relativne stalu teplotu.
|
|
Re: 12345
Od: skepťik
|
Pridané:
13.9.2015 9:55
Odkiaľ vieš že Mars nemá dobrú atmosféru? Bol si tam?
Oceány zabezpečujú stabilitu počas roku. Atmosféra počas dňa.
|
|
Re: 12345
Od: Komentátor
|
Pridané:
14.9.2015 0:32
Nesúhlasím. Teplotné výkyvy medzi dňom a nocou by boli *oveľa* väčšie nebyť oceánov.
|
|
Re: 12345
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
14.9.2015 8:44
Však o tom píše, čo tu strašíš...
|
|
Re: 12345
Od: synov scény jv
|
Pridané:
13.9.2015 11:50
Ty si taký expert na všetko, však. A pritom si len blbý it, aj to pravdepodobne ešte študent.
|
|
Re: 12345
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2015 21:54
ano, nie, nie. Zato ty asi nevies o nicom nic, lebo tvoj prispevok nieje vobec k teme.
|
|
Re: 12345
Od: Leslie
|
Pridané:
12.9.2015 17:17
Musk nieco v poslednych rokoch dokazal. Vies mi povedat co si dokazal v poslednych rokoch ty? Asi nic...aha nie dokazal si pridavat duchaplne komentare s cim si si vysluzil titul korunovany TRULO!
|
|
Re: 12345
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
12.9.2015 18:06
Zato, že bol v Simpsonovcoch a obral pána Burnsa skoro o všetko, ešte neznamená, že niečo dokázal...
|
|
Re: 12345
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
13.9.2015 7:58
Ja si myslím,že sa chce takto zapísať do dejín aj keď možno len ako vizionár.Má miliardy,kozmonautika ho zjavne baví,plní si sny a nenudí sa.Sú tu iní magori s miliardami ktorých baví politika,ekonomika,vojny...
|
|
Re: 12345
Od: kekeket
|
Pridané:
12.9.2015 19:02
a podla mna ty si riadny trulo. Elon Musk je navjacsi pan na planete Zem.
|
|
Re: 12345
Od: Problem
|
Pridané:
12.9.2015 19:13
Ak zvazime, ze pravdepodobne zijeme v simulacii, potom by nukovanie Marsu nemalo mat vazne nasledky, ved staci iba resetnut simulaciu.
|
|
Re: 12345
Od: Ggfh
|
Pridané:
12.9.2015 20:46
Mozno sa ten reset uz udial a teraz bezi nova sumulacia.
|
|
Re: 12345
Od: Jerichoo
|
Pridané:
12.9.2015 20:55
No idem sa aj ja trochu zresetovať, do najbližšieho podniku...
:-)
|
|
Re: 12345
Od: kekeket
|
Pridané:
12.9.2015 21:55
kdyz mi bude sto a deset,
prijde buh a zmackne reset.
|
|
Re: 12345
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
13.9.2015 8:01
Ctrl+Z
|
|
Re: 12345
Od: iugkujzgkjhg
|
Pridané:
12.9.2015 22:36
Jasne, atomovky naopak spôsobia nukleárnu zimu, a Mars by sa ochladil. NASA nevie dostať človeka na Mesiac, takže ani bombardovanie Marsu nehrozí.
Nízka teplota Marsu je dané jeho riedkou atmosférou. Atmosféra Zeme funguje ako izolant a akumulátor tepla. Nie je to ktovie čo, zišla by sa hustejšia atmosféra, a znovu by mohla žiť megafauna s megadlhým životom, netrebalo by v domoch kúriť, celá zem by bola Zelená..
|
|
Re: 12345
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2015 9:54
ee.. bez oceanov by sme tu nezili, lebo atmosfera Zeme resp zem ma slabu akumulacnu schopnost. Najdolezitejsi akumulator tepla je svetovy ocean...
|
|
Re: 12345
Od: wewewe
|
Pridané:
13.9.2015 10:01
Hustejšia atmosféra má väčšiu kapacitu a lepšie izoluje. Výrazne zväčší fázový posun izolácie.
|
|
Re: 12345
Od: siirii
|
Pridané:
12.9.2015 22:41
Ty si to zjavne nepochopil, skús si to ešte raz prečítať.
|
|
pozdrav
Od: mrazik321
|
Pridané:
12.9.2015 19:17
ufon na marse popija kavicku, ked tu zrazu atomovka s napisom, ktory dufam citovat nemusim
|
|
Re: pozdrav
Od: Blah
|
Pridané:
12.9.2015 21:28
"Posielam kvety" ?
|
|
Hehehe
Od: To je jedno
|
Pridané:
12.9.2015 19:25
Poviem ze idem bombardovat mars a popada to do ruska alebo ciny :-)
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov
Od: fxfx
|
Pridané:
12.9.2015 19:39
jak je mozne, ze v clanku neni muskova profilovka!?
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
12.9.2015 20:59
a co radiacia?
|
|
Re: tamtung
Od: žijemajpočernobile
|
Pridané:
12.9.2015 22:44
Radiácia sa preceňuje. Silne žiaria prvky s krátkym polčasom rozpadu. Stačí chvíľu počkať.
|
|
Re: tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
12.9.2015 23:05
co je to chvilka ?
mesiac? rok? 25 rokov ?
|
|
Re: tamtung
Od: edewqed
|
Pridané:
12.9.2015 23:31
Nebezpečný je hlavne jód s polčasom rozpadu 8 dní. Za pár mesiacov prestane byť hrozbou.
|
|
Re: tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
12.9.2015 23:57
aky jod ?
jod je vsade, v rybach..
alebo myslis zradioaktivny jod ?
|
|
Re: tamtung
Od: erfgergerg
|
Pridané:
13.9.2015 0:01
Áno, rádioaktívny jód, ktorý vzniká pri jadrovom štiepení. Silne žiari. Ochranou sú tabletky jódu. Mal by si ich mať doma pripravené.
Po nejakých 15 polčasoch rozpadu sa každá rádioaktívna látka považuje za úplne rozpadnutú. Súvisí to so stabilitou nestabilných = rádioaktívnych prvkov, nie s tým že by sa stále mohla rozpadnúť len polovica.
|
|
Re: tamtung
Od: hj,mghhj,
|
Pridané:
13.9.2015 0:19
V prírode je jód-127. Pri jadrovom výbuchu vzniká rádioaktívny jód-131.
...
Jód-131 má polčas rozpadu 8 dní a prestane žiariť za 4 mesiace.
Kobalt-60 má polčas rozpadu 5 rokov. Preto žiari 5 x 365 : 8 = 230 x slabšie ako jód. Prestane žiariť za 75 rokov.
Stroncium-90 má polčas rozpadu 20 rokov. Žiari 900 x slabšie ako jód. Prestane žiariť za 300 rokov.
...
Preto v starých jadrových kráteroch, napríklad 200-ročných, nenájdeš kobalt-60, ale stroncium-90 ešte áno.
|
|
Re: tamtung
Od: Mmxxx
|
Pridané:
13.9.2015 6:53
A neni na 200 rocny jadrovi krater este trochu priskoro?
|
|
Re: tamtung
Od: DADASD
|
Pridané:
13.9.2015 8:44
Sú aj staršie. Vek odhadneš pomocou spektrálnej analýzy a znalosti polčasov rozpadu.
|
|
Re: tamtung
Od: Japster
|
Pridané:
13.9.2015 8:45
To je vedľajšie. Kolega to asi myslel o 150 rokov že nájdeš niekde 200 ročný kráter po skúšobnom výbuchu...
|
|
Re: tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
13.9.2015 10:05
tak tipujem ze ten krater moze vzniknut aj inak..
otazka skor znie, kolko Jodu by clovek mal jest v tabletkach, aby sa chranil pred ziarenim?
A dalsia otazka : nekontaminuje sa jod, ked vybuchne atomovka blizko mna ? lebo pocul som ze ano a potom bude samotny jod (tabletky) silne radioaktivny tiez...
|
|
Re: tamtung
Od: Japster
|
Pridané:
13.9.2015 10:10
Tie tablety bolo treba zjesť čo najskôr, aby sa štítna žľaza nasýtila dobrého Jódu a nie toho rádioaktívneho.
|
|
Re: tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
13.9.2015 11:20
vtip je aj v tom, ze ak povies lekarovi, ze ches jod, tak sa zasmeje, ze ci si nespadol z hrusky :D
ale tak google je mocny stroj
|
|
Re: tamtung
Od: wererewr
|
Pridané:
13.9.2015 19:13
čo doktor, to kokot
|
|
Re: tamtung
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
14.9.2015 8:46
Možno si spadol. Lebo všetci ste múdri jak ruské rádio len čo ak vypnú Internet, či elektriku?
Jódové tablety sa normálne každému rozdávali v určitých okruhoch od JE.
|
|
Čosik
Od: Japster
|
Pridané:
14.9.2015 18:58
Jodid draselný, 65 mg a 4 tablety v balení...
|
|
Re: Čosik
Od: ewrewrw
|
Pridané:
15.9.2015 10:21
Jód sa dá kúpiť v internetových obchodoch s výživovými doplnkami.
|
|
Re: Čosik
Od: Japster
|
Pridané:
15.9.2015 10:51
Hmm... Ty si iný logik. Aj obyčajná Prešovská soľ je jodidovaná...
|
|
Re: Čosik
Od: logik
|
Pridané:
15.9.2015 21:12
Naraz zješ kilo soli alebo si dáš jednu tabletku KI?
|
|
Re: tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
13.9.2015 10:06
cize mozno to treba tak, ze jod uchovavat v bunkri, alebo uz v sebe naladovany, ale to sa mi nezda, lebo bolo by ho treba uzivat aj pocas x mesiacov radioaktivity v okoli, nie ?
|
|
Re: tamtung
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
13.9.2015 10:35
pointa zrejme bude len zjesť tabletku a čo najskôr vypadnúť z rádioaktívnej zóny ...
|
|
movie
Od: Dre
|
Pridané:
12.9.2015 21:04
Tato teoria bola pred par rokmi v nejakom filme...
|
|
Ahaaa
Od: Jerrinator
|
Pridané:
12.9.2015 21:25
Chlapec frčal na Matrixe sa mi zdá. Článok o tej simulácii by som si prečítal :D
|
|
Ach tí amíci
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
12.9.2015 22:14
Amíci už by chceli niečo ťažiť na Marse keď chcú na neho hneť atomovky zhadzovať. A musí to byť poriadne drahé a výhodné keď nemajú čas začať tam posielať imigrantov, organizovať revolúcie alebo vyzbrojovať marťanských teroristov.
|
|
Re: Ach tí amíci
Od: sfsdfsdf
|
Pridané:
12.9.2015 22:32
Mars je už vyťažený do posledného zrnka piesku.
|
|
pozor, zákruta!
Od: ☆hvjezda
|
Pridané:
12.9.2015 22:38
To vážme chceme vojnu s Marťanmi. Myslíte, že Marťania zoberú v pohode fakt, že im nukujeme planétu????
|
|
Re: pozor, zákruta!
Od: davinčisko
|
Pridané:
12.9.2015 22:45
Marťania sú chudáci čo si nechajú bobardovať planéu už dlho. Podobne ako pozemšťania.
|
|
Re: pozor, zákruta!
Od: ☆hvjezda
|
Pridané:
13.9.2015 3:31
Teda termonukleárna vojna s Marsom nehrozí? Uf to som si vydýchol.
|
|
Magnetosferu
Od: Mixal111
|
Pridané:
13.9.2015 8:33
Kym sa nevyriesi magnetosfera je to zhytocne.
Asi iba robi pr pre svoje rakety.
|
|
Re: Magnetosferu
Od: skepťik
|
Pridané:
13.9.2015 9:51
Odkiaľ vieš že je tam slabé magnetické pole? Bol si tam?
|
|
sjkdgkajsdhjsa
Od: shekelberg
|
Pridané:
13.9.2015 9:24
Takze ak novych osadnikov neskoli radiacia z vesmirneho ziarenia tak ich naisto dorazi radiacia z atomoviek, ktore tam odpalia. To je dobry plan.
|
|
zeleny kokot z alzy
Od: trololo
|
Pridané:
13.9.2015 9:35
z marsu pochádza ten zelený kokot z alzy takže ja vravím čím viac atómoviek na mars tým lepšie
|
|
Re: zeleny kokot z alzy
Od: derkokot
|
Pridané:
13.9.2015 9:46
ten zelený kokot je môj syn, tak ma neser!
ɥɐɹʌǝqǝS
|
|
Re: zeleny kokot z alzy
Od: Ferikuš
|
Pridané:
13.9.2015 9:57
a teraz očistiť monitor kua...
|
|
Re: zeleny kokot z alzy
Od: sheddow
|
Pridané:
15.9.2015 7:05
:D :D :D made my day
|
|
jebať
Od: derkokot
|
Pridané:
13.9.2015 11:47
jebať muska, jebať mars, jebať vás všetkýc´h! nech žije pichachu!
|
|
.....
Od: chodník tvorba sezón
|
Pridané:
13.9.2015 11:57
Načo sa médiá vôbec zaoberajú týmto týpkom? Evidentne to nemá v hlave v poriadku, alebo druhá možnosť, využíva to pre svoje zviditeľnenie.
|
|
489186
Od: lolo21
|
Pridané:
13.9.2015 18:07
Elon Musk ‏@elonmusk 21 hpřed 21 hodinami
Btw, not saying we *should* nuke Mars -- just layin' out a few options …
|
|
Re: 489186
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2015 21:59
bombardovat Mars atomkami je asi taky "option" ako do skladu rozmiestnit obrazky stop mysiam :)
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
14.9.2015 7:31
No osobne som si neni isty, ci by teraformacii na marse pomohlo zvysenie teploty. Problem marsu je v jeho velmi malej gravitacii a preto, kazde zhustenie atmosfery by bolo iba docasne. Potrebujete planetu typu venusa, aby bola schopna udrzat si atmosferu. Pri marse to asi nebude mozne. Zvysit gravitaciu nemozme. Teda aspon zatial. A to je podla mna hlavny problem pri teraformacii akejkolvek planety. Teda jej gravitacia a taktiez blizkost ku hviezde ci ochranne EM pole.
|
|
Terraform na Marse?
Od: Sloniik
|
Pridané:
14.9.2015 8:40
Nie je nahodou vyznam slova Terra rovny "Zem"?
|
|
Re: Terraform na Marse?
Od: sdafdfd
|
Pridané:
14.9.2015 13:19
Jasne, takéto slová sa používajú vtedy ak autor nemá šajnu o čom píše, tak to zakryje akožeodborným slovom.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: AxelFoley14
|
Pridané:
14.9.2015 9:20
Ak to bude zo Zeme odpalovat SpaceX tak je tak 30% sanca ze to buchne este v zemskej atmosfere.
|
|
som tu spravne?
Od: lobotomik
|
Pridané:
14.9.2015 12:05
Potrebuju sa vyzurit a rusov sa zatial stale boja.
|
|
DSL sa nam meni na tupky.sk
Od: peeticek
|
Pridané:
14.9.2015 17:32
akoze tento clanok myslite vazne?
ak hej, ste dobry odpad uz..
|
|
Muska jenom zlata...
Od: Japster
|
Pridané:
15.9.2015 10:16
A čo keby sme tam samotného MUSKa zhodili, na Mars. Nech si tam fajčí Mars-ky a bude s ním pokoj.
|
|
citatelnost sa zvysuje kvalitou
Od: chlapec
|
Pridané:
16.9.2015 15:09
... cakal by som od redakcie ked sa uz pusta do takehoto clanku urobit to poriadne a nie sa chytit ako vacsina novinarov na off the cut / joking remark ... tak snad nabuduce :)
|