|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fafkac
Od: fafkac
|
Pridané:
4.4.2006 21:11
\"výkon hardvéru známkou od 1 do 5\"
a preco je na tom screenshote rating RAMky 5.4? :P
|
|
PH
Od: PH
|
Pridané:
4.4.2006 21:17
Jednotlivé komponenty môžu mať v súčasnom spôsobe hodnotenia známky aj viac ako 5, celkové ohodnotenie je zatiaľ v rozpätí 1 až 5 (na obrázku 3).
Podľa neoficiálnych informácií sa ale v súvislosti s týmto ratingom ešte viacero vecí rieši a je možné, že sa zmenia do vydania finálnej Visty.
|
|
tatar
Od: tatar
|
Pridané:
5.4.2006 9:55
a co ta velka trojka v pravo ?:)
|
|
XxX
Od: XxX
|
Pridané:
4.4.2006 21:12
Nepaci sa mi ze uz aj do operacneho systemu sa dava 3D grafika.
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.4.2006 21:19
no a mne sa to páči...
|
|
a mne tiež
Od: a mne tiež
|
Pridané:
5.4.2006 14:15
Počkaj, kým nebudú grafiku do operačnýh systémov tvoriť vývojári hier typu Quake, Fear alebo Doom... To bude ešte len grafika v OS!
Len tajne dúfam, že ikony vo finálnej Viste sa budú prekrývať ako v Age Of Emipres III bojovníci so stromami... a aj sem tam preletí 3D vrana alebo 3D srnka...
|
|
huho
Od: huho
|
Pridané:
5.4.2006 14:19
a príde 3D vírus červených zľava, zelených zhora a začnú dobíjať ikony na ploche, a keď dobijú centrum "Tento počítač", je koniec platnosti s/n Visty a treba zakúpiť nové.
|
|
Stijan:UBUNTU
Od: Stijan:UBUNTU
|
Pridané:
25.4.2006 17:13
asi tak loool
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
4.4.2006 21:20
mne sa to zase paci, ale cudujem sa im... :)
ale ktovie, nakolko je to vo viste v jadre a nakolko nie
ale inak pokial bude vista tak stabilna ako xp, nemam vyhrady. xp sa mi na jednom novom pocitaci za pol roka nesekli a nepadli ani raz a to robim ine zverstva niekedy. a samozrejme kazdy den standby alebo hibernate...
|
|
gwixt
Od: gwixt
|
Pridané:
5.4.2006 9:23
jasne ... mali sme zostat vsetci pri prikzovom riadku .... pri uvedeni prvych Windowsov si ludia ako ty tiez urcite hovorili, ze naco je nam tych 256 farieb a nejake okna ....
vola sa to POKROK ludia ....
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
5.4.2006 13:45
tak si daj DOS. Grafika je super a sprehladnuje to aj pracu. Odskusal som to a tesim sa na oficialnu verziu, keby uz bol rok 2007. Nechce sa mi už tolko čakať.
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
5.4.2006 19:38
Hm, síce budem o rok staršia, ale súhlasím.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 13:33
v aprili bude vydany verejny beta build, tak si to potom mozes vyskusat ;) ...
|
|
3Ddf
Od: 3Ddf
|
Pridané:
4.4.2006 21:19
na co su mi Pixel Shaders 2 vo Windowse.Len to bude pekne papkat vykon.Vobec 3D grafika v operacnom systeme prinese len dalsie bugs...
|
|
dell
Od: dell
|
Pridané:
4.4.2006 21:20
ta asi v mojom noutbuku to nepojede
|
|
samuel
Od: samuel
|
Pridané:
4.4.2006 21:33
nemate niekto link na stiahnutie toho WinSAT.EXE..?
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
4.4.2006 21:48
ja tiez zhanam, zatial som nenasiel... nemate niekto vistu nainstalovanu? hodte to volakde...
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 13:35
http://www.microsoft.com/cze/technet/beta/default.mspx
|
|
- ScoRpio -
Od: - ScoRpio -
|
Pridané:
6.4.2006 17:19
Ja to mám, môžem sem dať len moje scrííny. :
http://frano.blog.sme.sk/c/39443/Enter-to-digital-milenium-Windows-Vista-coming-soon.html
:)
|
|
Newmi
Od: Newmi
|
Pridané:
4.4.2006 22:00
NA KTORU RIT NAM JE TAKY SYSTEM? NACO???!! Aby sme si v kanclikoch pozerali ake su tie okienka pekne 3D a ake su pekne animovane? Blbe graficke efekty, ktore zeru vykon. Je mi suma fuk ako system vyzera ked je spolahlivy a rychly. VOBEC nechapem microsoft. To akoze potrebujem super delo uz len kvoli tomu aby sa mi rozbehol operacny system? a co aplikacie, zostane im vobec nieco z vykonu? a btw. viete ake energeticke naroky to bude mat??? boze, kam sme sa to dopracovali?
|
|
xazet
Od: xazet
|
Pridané:
5.4.2006 9:11
Odpoviem ti na otazku: taky system je nam na to, aby sme boli nuteni kazdych x-rokov - alebo uz mesiacov? - (x sa stale zmensuje) vymienat cely HW. Je to proste komplot vyrobcov SW a HW, ktori si navzajom nahravaju, aby si zvysovali zisky. A my sme ich rukojemnici. S pocitacmi robim uz 25 rokov, takze viem, co pisem.
|
|
omg
Od: omg
|
Pridané:
5.4.2006 20:53
sa im treba vysrat na ich dohody a majme 98cky...ked si ludia nebudu kupovat ich preefektovane wokna a najnovsi hardware, tak sa snad ukludnia.nOObici
|
|
xazet
Od: xazet
|
Pridané:
15.4.2006 3:44
amici sa nikdy neukludnia
|
|
xazet
Od: xazet
|
Pridané:
15.4.2006 3:52
amici sa nikdy neukludnia
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 13:38
nikto ta nenuti mat Aero Glass zapnute ... sa pozri ako vyzera trebars Windows Server 2003 - jednoducho je v nom vypnuta (o.i.) sluzba Themes a tak sa setri vykon pre dolezitejsie veci ... aj vo Viste si mozes vsetko, co uznas za nepotrebne, vypnut a nainstalujes to na hocicom, co podporuje ACPI (sa mi zda) ...
|
|
bubaz
Od: bubaz
|
Pridané:
4.4.2006 22:03
Presne tak, seriem na Vistu, ak to bude potrebovať brutál hardvér tak skončím na Linuxoch ako vždy keď ma windoze naserie a frčím ďalej a v pohode....muahahahahahahah :)
|
|
mj23
Od: mj23
|
Pridané:
4.4.2006 22:15
Microshit si kope hrob! Doteraz ludia hovorili \"Naco sa mam trapit s Linuxom ked win je tak jednoduchy\" od teraz budu hovorit \"Naco calovat tolko za comp, ked je tu linux!\"
|
|
brwm
Od: brwm
|
Pridané:
5.4.2006 18:05
konecne sa tu nasiel moj clovek !!!
|
|
mustafa ibrahim
Od: mustafa ibrahim
|
Pridané:
5.4.2006 20:56
veru veru
|
|
Fišo
Od: Fišo
|
Pridané:
8.4.2006 23:43
Veru tak páni už je to tu...Už to prišlo...Tučniaci rozbíjajú Okná :-D a podľa mňa to tak bude pokračovať...Pretože prečo by mal človek platiť prachy za OS keď už prišiel aj LINUX s desktopovím prostredim a je to "freeware" a ešte k tomu takýto vyberavý OS!!Aby sme dávali investicie do PC len aby nam na tom frčal OS a nehovoriac o ďalších aplikáciách...Ak im ešte niečo ostane z RAM alebo z grafiky...
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
4.4.2006 22:38
No čo som zatiaľ videla ako ten Windows vyzerá, tak sa mi vzhľadovo páči. Síce neviem ako sa ešte bude chovať v praxi, ale podľa mňa to bude ako s XP. Známa ma XP natiahnuté na 333 MHz PC s 128 Ram a v pohode si na ňom pozrie filmy, pusti hudbu, pozrie na net. a predstavte si ide jej aj Word a Excel. Mne z toho vyplýva, že dnešné výkonne PC na Vistu stačiť budú a kto si chce zahrať hry tak nato ma Sony Pla... Microsoft stou Vistou chce pravdepodobne len robiť reklamu novému hardwaru. Prosím poraďte hoďte mi nejakú www skadiaľ sa dá stiahnuť nejaký program na zmenu pracovného prostredia Win..XP. na môj mail jankamarkova@atlas.sk. To klasické ma už omrzelo. Ďakujem.
|
|
xazet
Od: xazet
|
Pridané:
5.4.2006 9:03
Poznamka na okraj: medzi Vistou a XP je podstatny rozdiel. Samozrejme, ze aj Vista bude chodit (skorej pokrivkavat) aj na starsich a slabsich masinach, ale ako?! Take prirovnanie: aj formula bude jazdit s kolesami z rebrinaka.
|
|
2PSPXSWODNIW
Od: 2PSPXSWODNIW
|
Pridané:
5.4.2006 14:03
Janka, si si istá, že slovko "v pohode" si použila správne? Lebo aj ja na Trabante "v pohode" prídem na dovolenku do Chorvátska... ale tá pohoda to bude asi iba pre mňa jediného, a aj to iba pre to, že som do Chorvátska nikdy nešiel na Audi A8 a pod...
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
5.4.2006 19:47
Síce nejde nejako super, ale dá sa. :)Ale jej manžel už uvažuje nad novým len to musí ona schváliť.
|
|
bob
Od: bob
|
Pridané:
6.4.2006 9:53
novým PC, novým Trabantom alebo novým AUDI?
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 13:42
nenechaj sa odbit' ;) ... ludia, ktori nemali XP na Pentiu 120 so 64MB ram si neuvedomuju, ze na 333MHz a 128MB to ide v pohode ;) ...
|
|
na šrot
Od: na šrot
|
Pridané:
6.4.2006 22:55
a Ty si to mal? Čo si si tým dokázal???
|
|
na šrot
Od: na šrot
|
Pridané:
6.4.2006 22:59
a Ty si to mal? Čo si si tým dokázal???
|
|
Ferdo
Od: Ferdo
|
Pridané:
4.4.2006 23:11
Ten Windows Performance Rating bude iba vo Viste ako jeho sucast? Takze najprv si kupim software za 15 000Sk a az potom si mozem overit ci je vhody pre moj komp. Typicka chora americka logika.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 13:46
pointa nie je v ohodnoteni tvojho PC pre Windows Vista ... to je chybna predstava, ktora sa casto prezentuje aj v mediach ... ten rating je tam kvoli tomu, aby si vedel, aky softver alebo hry si mozes kupit tak, aby ti v pohode bezali na tvojom PC a teda ak bude nejaka hra oznacena ratingom, ktory bude lepsi nez rating tvojho PC, tak budes vediet, ze si ju nemas kupovat a podobne aj pri online obchode si das zobrazit filtrovanu ponuku len toho softveru, ktory vyhovuje tvojmu ratingu ... je to proste taky univerzalny spravodlivy benchmark, ktory ti pomoze pri kupe softveru - v ziadnom pripade vsak nejde o rating pre pouzitie Windows Vista ...
|
|
lolek
Od: lolek
|
Pridané:
5.4.2006 7:08
kdo ma do <> 4 gb ram??
no ja nie yo musim teza za poj ramku vyje najmenej 20000 sk??
8mb cache pamet v HDD no ja vas jeb ja mam 2mb cache a win vista moze ist do <>
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
5.4.2006 11:42
predstav si, ze mam aj 4 GB RAM aj 8 MB cache na disku. To maju sucasne nove disky uz casto, niektore dokonca aj 16 MB...
|
|
na šrot
Od: na šrot
|
Pridané:
5.4.2006 14:10
Ty máš iba 4 GB RAM v kompe? To má moja babka v USB kľúči už vyše roka. A ako si zistil, že máš 4GB RAM? Lebo ak Ti to ukázal ten fialovo-modrý koláč, tak to je veľkosť harddisku.
a naokraj: Mám 4 HDD SATA, ale iba 3 majú 16 MB cache, jeden má 2MB, to musia mať všetky disky 8MB, alebo iba systémový?
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 13:50
babka pracuje vo vyskume ? ... ze pozdravujem ... a este sa nam s niecim pochval, dobre sa to cita :D ...
|
|
na šrot
Od: na šrot
|
Pridané:
6.4.2006 22:53
Kde pracuje babka? Jasné že vo výskumáku!
|
|
johny
Od: johny
|
Pridané:
5.4.2006 20:36
jednoznacne musim suhlasit...nech si strcia ich vistu do <>!
|
|
Hmm..
Od: Hmm..
|
Pridané:
5.4.2006 9:09
Moj nazor na Vistu: Som toho nazoru ze ta grafika v operacnom by mala byt jednoducha a nenarocna a zatial co viem o Viste(poziadavkach atd.) je to pre mna velky LOL! A ostavam aspon pri xp ak sa nepresvedcim o opaku.
|
|
bodo
Od: bodo
|
Pridané:
5.4.2006 13:45
tom a na co ti to je tie 4gb ram???
|
|
JayFrog
Od: JayFrog
|
Pridané:
5.4.2006 13:47
presne tak ved 4 GB dnes asi nevyuzijes na ziadnu aplikáciu. Co robis na tom vesmirny vyskum ? alebo si len tak pretekate s kamaratmi kto ma viac RAM ?
|
|
VGA
Od: VGA
|
Pridané:
5.4.2006 14:21
Potrebuje toľko RAM, lebo ju zdieľa aj na grafiku integrovanú na základnej doske...
|
|
bogy
Od: bogy
|
Pridané:
5.4.2006 20:04
LOL :)
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 13:57
a 2GB ma ramdisk, z ktoreho bootuje XP, takze ma najrychlejsi boot v dedine :D ... no ale ak mam byt uprimny, tak ja mam 1GB ram a fakt to obcas nestaci, kedze narabam z casu na cas aj s videom a tam by som tie 4GB uvital aj ja ... btw. chcel som experimentalne nahodit na komp Win98, ci to este dokaze na tom stroji bezat a problem so setupom som sice vyriesil spustenim setupcor.exe, ale po instalacii sa uz Windows nespustil zrejme kvoli velkej pamati a aj ked som v nudzovom rezime nejak nainstaloval hotfix na problem s 1GB ram, tak sa to aj tak po restarte nerozbehlo ...
|
|
bogy
Od: bogy
|
Pridané:
5.4.2006 20:06
Mozno chalan rendruje veci v 3D Max-ku alebo inom softe. Alebo nema kde minat peniaze.
|
|
brb
Od: brb
|
Pridané:
5.4.2006 20:55
alebo v tescu mali akciu.....no nekup ked je lacna :)
|
|
salmek
Od: salmek
|
Pridané:
5.4.2006 22:47
verte mi, ze nechcete vediet, naco su tomovi 4 GB pamete... :)
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 14:00
takze aj ty ? ...
|
|
cert
Od: cert
|
Pridané:
6.4.2006 18:50
no naco asi?! ste este neskusali upravovat fotky v programe Aperture? Mam namysli foto z 17 Mpix.. tento softik je spokojny az s 8GB RAM, aj to nie s hociakou.. takze nato!!!
|
|
Nauti
Od: Nauti
|
Pridané:
5.4.2006 15:51
Linux™ 4ever
|
|
RangerX
Od: RangerX
|
Pridané:
5.4.2006 16:19
ja myslim, ze Microsoftu je jedno ze to nebudema pouzivat, sak povezdme si na roninu kolko z nas co nadavame na windows za nho zaplatilo viac ako 15sk za ciste cd :), takze asi tak, a ta grafika? ja mam rad pekne aplikacie, a ked mi to nepojde tak to vypnem alebo sa na to vykaslem no ne?
|
|
jaaaa
Od: jaaaa
|
Pridané:
5.4.2006 18:44
takze ten 3D OS nam spôsobi to, aby platili viac penazi za elektriku, pretoze grafika karty bude viac zatazena uz pri bznej praci s PC ...
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 14:01
naucis sa menej hybat' s oknami a usetris ;) ...
|
|
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
5.4.2006 20:36
lol vy lamy tak si to vypnete !!! kde je napisane ze to musi byt aero glass ? aj teraz vam moze XP vyzerat ako 98
|
|
Ona
Od: Ona
|
Pridané:
5.4.2006 20:41
Už asi stý krát musím povevedať, že Windows Vista je prečačkaná, drahá a určite aj zabugovaná hlúposť...Na 99,9 percenta si nikdy originálnu nekúpim a ani napálenú verziu nenainštalujem!
|
|
softman
Od: softman
|
Pridané:
5.4.2006 20:48
keby to vyskusali na kompe co maju v NASA, tak by dostali 2ku alebo 3ku ;D
|
|
dan
Od: dan
|
Pridané:
5.4.2006 21:11
VGA ja by som kupil radsej grafiku a visral sa na tu co mas na zakladnej doske :)) 1 GB ram ti kludne staci a za zvysne peniaze si kupis fajnucku grafiku :)) (ale tvoj rozum) :))
|
|
dan
Od: dan
|
Pridané:
5.4.2006 21:12
ups ..vysral :)))
|
|
dan
Od: dan
|
Pridané:
5.4.2006 21:15
ups ..vysral :)))
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 14:03
ups ... a Matisek se posral :D ...
|
|
m&ms
Od: m&ms
|
Pridané:
5.4.2006 22:29
jasne, aj moja babka si mysli ze netreba zvysovat pohodlie ved pred 50 rokmi im tiez stacili sviecky,
|
|
jasné
Od: jasné
|
Pridané:
6.4.2006 23:08
Jasné.. Teraz už používa vibrátor?
|
|
jasné
Od: jasné
|
Pridané:
6.4.2006 23:21
Jasné.. Teraz už používa vibrátor?
|
|
bob
Od: bob
|
Pridané:
6.4.2006 9:59
Hold evolúcia ludkovia, pre mna je vsak dolezita rychlost aplikácii. Co ma najviac sere - asi bude treba aj nové aplikácie, nielen HW. Alebo sa mýlim?
Asi ostanem u toho co mam /na XP/, pokial to nezhorí.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
6.4.2006 14:06
nove aplikacie netreba a dokonca v jednej mojej aplikacii som nasiel vdaka Viste chybu, kedze mi pod nou stale padala a pod XP ide normalne ... najprv som myslel, ze je to problem s Vistou, ale potom som zistil, ze jeden objekt si kade-tade cmara po pamati a Viste sa to zjavne nepacilo, zatial co XP to malo zjavne v pazi ... urcite to prispeje aj k bezpecnosti, kedze take aplikacie ako virusy vyuzivaju prave to, ze OS ma v pazi ich cmaranie po pamati a teda vo Viste to budu mat urcite tazsie ...
|
|
WinDOOFvsAPPLE.MAC
Od: WinDOOFvsAPPLE.MAC
|
Pridané:
6.4.2006 16:02
PRIATELIA, JE NA CASE VYKASLAT SA NA PC A PREJST NA
APPLE!
TAKY
MAC BOOK PRO
SICE STOJI VIAC ALE USETRI
MORE CASU NA SUPPORTOVANIE SAMOTNEHO OS!!!
A BILL GATAS NECH IDE KONECNE HANDRY FAJCIT...
UZ ZAROBIL MYSLIM DOST
PEKNY DEN PRAJEM
|
|
MATHIAS
Od: MATHIAS
|
Pridané:
25.4.2006 19:28
Asi mas pravdu...
Vyrobili uz vobec taky stroj ktory by zvladol Vistu? :-)
|
|
WinDOOFvsAPPLE.MAC
Od: WinDOOFvsAPPLE.MAC
|
Pridané:
6.4.2006 16:14
PRIATELIA, JE NA CASE VYKASLAT SA NA PC A PREJST NA
APPLE!
TAKY
MAC BOOK PRO
SICE STOJI VIAC ALE USETRI
MORE CASU NA SUPPORTOVANIE SAMOTNEHO OS!!!
A BILL GATAS NECH IDE KONECNE HANDRY FAJCIT...
UZ ZAROBIL MYSLIM DOST
PEKNY DEN PRAJEM
|
|
WinDOOFvsAPPLE.MAC
Od: WinDOOFvsAPPLE.MAC
|
Pridané:
6.4.2006 16:15
PRIATELIA, JE NA CASE VYKASLAT SA NA PC A PREJST NA
APPLE!
TAKY
MAC BOOK PRO
SICE STOJI VIAC ALE USETRI
MORE CASU NA SUPPORTOVANIE SAMOTNEHO OS!!!
A BILL GATAS NECH IDE KONECNE HANDRY FAJCIT...
UZ ZAROBIL MYSLIM DOST
PEKNY DEN PRAJEM
|
|
WinDOOFvsAPPLE.MAC
Od: WinDOOFvsAPPLE.MAC
|
Pridané:
6.4.2006 16:26
PRIATELIA, JE NA CASE VYKASLAT SA NA PC A PREJST NA
APPLE!
TAKY
MAC BOOK PRO
SICE STOJI VIAC ALE USETRI
MORE CASU NA SUPPORTOVANIE SAMOTNEHO OS!!!
A BILL GATAS NECH IDE KONECNE HANDRY FAJCIT...
UZ ZAROBIL MYSLIM DOST
PEKNY DEN PRAJEM
|
|
LMDizajn
Od: LMDizajn
|
Pridané:
6.4.2006 16:47
neviem co ste vsetci taky nabruseny...
Kto bude chcet mat 3d okienka tak si to nainstaluje, kupi nove HW do PC a spusti, nech ma radost... Kto nie, tak to nebude mat, ved to nikto nikomu nenuti!!
Inak co sa cudujete nad tymi 4GB ram?? vy ste asi potom nejake lamy nie?? ak robi chalanisko v nejakom renderovacom programe tak sa mu necudujem. A to nehovorim ak my server, kde som uz vydel 1TB ram...
|
|
dan
Od: dan
|
Pridané:
6.4.2006 20:48
sa mu teda cudujem to mas pravdu ..v renderovacich programoch robim aj ja ale neviem ako by som to robil kebyze mam grafiku na maticnej :)))
|
|
KuKo
Od: KuKo
|
Pridané:
6.4.2006 17:58
a ked mam zostavu: AMD Sempron 2800+ , Radeon 9550 , HDD 160GB pojde mi Win vista??
|
|
jayjay
Od: jayjay
|
Pridané:
6.4.2006 23:36
naco si uviedol aky mas disk.. hmm..
XP som videl na vlastne oci na 64MB ram.. odporucane bolo min 128.. vista pojde v pohode na grafike 256 a ram 512...
ja mam Grafiku 512 MB a RAM 1GB ale Vistu si nedam.. nac.. co mi prinesie oproti XP co nemam ? nic
|
|
KuKo
Od: KuKo
|
Pridané:
6.4.2006 18:00
a este RAM 512 Mb
|
|
KuKo
Od: KuKo
|
Pridané:
6.4.2006 18:14
a este RAM 512 Mb
|
|
KuKo
Od: KuKo
|
Pridané:
6.4.2006 18:19
a este RAM 512 Mb
|
|
KuKo
Od: KuKo
|
Pridané:
6.4.2006 18:27
a este RAM 512 Mb
|
|
Peter Kotrcka
Od: Peter Kotrcka
|
Pridané:
6.4.2006 19:57
A ake to vlastne budu minimalne (ale naozaj minimalne) úpziadavky? Lebo pri XP bolo oficialne nieco ako 233MHz a 64 MB RAM. Ale v pohode to islo aj s pomalsim procesorom. Tak ako to bude pri Viste? Mohlo by sa to tocit niekde okolo 1GHz a min 256 MB.. .hned by sme zistili, ci to stoji za to.
|
|
Bobor
Od: Bobor
|
Pridané:
6.4.2006 20:35
Ach...pozeram ze hlasovali nejaky selovia, co nevedia poriadne co to RAM je, ale samozrejme, ze klikli na viac ako 4 GB.
|
|
stando
Od: stando
|
Pridané:
6.4.2006 21:54
Možneže ani nevieme a aoni majú doma inštalovaný Blue Gene/L od IBM :)
|
|
mimom
Od: mimom
|
Pridané:
6.4.2006 20:50
Mám 1024 MB RAM, ale nech som sa snažil akokoľvek viac ako 512 MB som nevyužil, ani komp sa nezrýchlil, keď som pridal ďaľšiu 512. Takže tak. Je to zbytočne predimenzované.
|
|
KuKo
Od: KuKo
|
Pridané:
6.4.2006 21:51
oni si tu RAM pomylili s HDD :-P
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
8.4.2006 18:43
nasiel som jeden pekny text z roku 2001:
"... The Itanium costs $4,000 and is only for high end servers. Therefore, the 64 bit version of Windows will probably never be used on desktops. ..."
a dnes ma doma 64bit uz pomaly kazdy "blbec" ... takze aky zmysel ma cela tato terajsia diskusia o narokoch Windows Vista ? ...
|
|
oOJaNcOo
Od: oOJaNcOo
|
Pridané:
12.4.2006 15:47
Vista? pochybujem ze ma take naroky. ja som mal doma 1100mhz celeron a 384ram a 128vga a mi to slapalo ale bola to len beta verzia.ale pochybujem ze si to ziada 512Vga a podobne.(moj nazor)
|
|
xazet
Od: xazet
|
Pridané:
15.4.2006 3:51
Dajte si bacha vsetci, kto pouzivate win XP - posledna aktualizacia je vadna! Zatial sa mi vsak nepodarilo zistit, ze ktora zo siestich. Po instalacii mrznu programy MS office napr. pri pokuse o zapis suboru pod inym nazvom. Prajem kludne nervy pri obnove systemu na predosly kontrolny bod.
|
|
Cerro
Od: Cerro
|
Pridané:
16.4.2006 19:11
posledne aktualizacie su vpohode....
|
|
Cerro
Od: Cerro
|
Pridané:
16.4.2006 19:10
Nevsimol som si, ze by nieco po Update Windows mrzlo, je to chyba v tvojom kompe..... na 100 percent. mne to na 3 kompoch, doma a notebooku bezi vpohode.... v robote tiez. Takze tieto bachorky si nechaj na inokedy...
|
|
xazet
Od: xazet
|
Pridané:
18.4.2006 23:26
nie som v tom sam, tak nesekaj lacneho machra: http://www.zive.sk/h/Spravy/AR.asp?ARI=117137
|
|
xazet
Od: xazet
|
Pridané:
19.4.2006 9:18
uz si ticho, co?
|
|
Roman
Od: Roman
|
Pridané:
19.4.2006 19:31
Mam Athlon 1600Mhz, 512 Ram, IDE hardisk, Grafika geForce 5200FX. Vistu som vyskúšal, beta verziu. Viditeľne mi chýbala RAM, lebo hardisk išlo potrhať, ale inak v pohode. Vista sa mi páči, lebo sa už skoro podobá na Linux.
|
|
Roman
Od: Roman
|
Pridané:
19.4.2006 19:46
Mam Athlon 1600Mhz, 512 Ram, IDE hardisk, Grafika geForce 5200FX. Vistu som vyskúšal, beta verziu. Viditeľne mi chýbala RAM, lebo hardisk išlo potrhať, ale inak v pohode. Vista sa mi páči, lebo sa už skoro podobá na Linux.
|
|
RedHat
Od: RedHat
|
Pridané:
21.4.2006 20:20
vykaslite na tu sracku pouzivajte radsej Linux...
|
|
pato
Od: pato
|
Pridané:
24.4.2006 9:09
neviem naco sa tolko seru do grafiky v OS. mne sa automaticky po spusteni winu pusti totalcmd a cela moja praca je vnom ?? nepotrebujem tam videt nejaky lievik ktory mi bude poskakovat na obrazovka a prelievat jeden subor na druhy hdd.
|
|
BOZZ
Od: BOZZ
|
Pridané:
20.8.2006 0:53
JE TO SECKO NA P1CU
|