neprihlásený
|
Sobota, 23. novembra 2024, dnes má meniny Klement |
|
Ulbricht uznaný vinným z prevádzky Silk Road, dostane 20 rokov až doživotie
Značky:
Silk RoadsúdUSA
DSL.sk, 5.2.2015
|
|
12-členná porota uznala v stredu vo federálnom americkom procese Rossa Ulbrichta obvineného z prevádzkovania webového trhoviska s nelegálnym tovarom Silk Road za vinného vo všetkých siedmich bodoch obžaloby.
Informovalo o tom viacero amerických médií, ktoré sa vynesenia verdiktu zúčastnilo.
Ulbricht je tak vinný z distribúcie a napomáhania distribúcie narkotík, z napomáhania a distribúcie narkotík cez Internet, konšpirácie s cieľom porušovať protidrogové zákony, z dlhodobej prevádzky kriminálneho impéria, z počítačového hackovania, distribuovania falošných dokladov a prania peňazí.
Podľa prokuratúry si navyše Ulbricht okrem činov, za ktoré bol uznaný vinným, mal objednať vraždy niektorých nepohodlných ľudí, dôkazy o ich vykonaní sa ale nenašli a v tomto procese Ulbricht z ich objednania obvinený nebol.
Výšku trestu vynesie sudkyňa v polovici mája, maximálne môže dostať až doživotie. Minimálna sadzba za uvedené činy je podľa niektorých amerických médií 20 rokov, podľa niektorých 30 rokov.
Obhajca Ulbrichta po vynesení verdiktu avizoval, že Ulbricht sa odvolá.
Silk Road bol prevádzkovaný ako tzv. skrytá služba v anonymizačnej sieti Tor, pričom sa na ňom platilo digitálnou kryptomenou Bitcoin.
Ulbricht sa prostredníctvom obhajcu priznal k vytvoreniu Silk Road, mal ho ale krátko po vytvorení ešte v roku 2011 posunúť na neskorších prevádzkovateľov a nemal ho prevádzkovať ako osoba s prezývkou Dread Pirate Roberts v jeho drogovej ére. Na konci roka 2013, kedy prišlo k rozloženiu Silk Road a Ulbrichtovmu zatknutiu, mal byť nalákaný späť skutočnými prevádzkovateľmi a tí to podľa obhajoby mali naňho hodiť.
FBI ale našla na šifrovanom Ulbrichtovom notebooku, ktorý Ulbricht nestihol pri zatýkaní zavrieť, dokumenty potvrdzujúce prevádzku Silk Road aj v rokoch 2012 a 2013, vrátane Bitcoin peňaženiek s veľkým objemom Bitcoinov poslaných z peňaženiek na Silk Road serveroch.
Obhajoba neponúkla konkrétne vysvetlenie a dôkazy, ako sa dokumenty na notebook dostali respektíve ako alebo prečo do Ulbrichtovej peňaženky prišli veľké obnosy Bitcoinov zo Silk Road. Trvala ale na tom, že dokumenty mohli byť podstrčené a prokuratúra nepreukázala bez akejkoľvek pochybnosti, že ide o autentické dokumenty Ubrichta.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nejaka blbost
Od: lobotomik
|
Pridané:
5.2.2015 9:47
Som zvedavy co z toho mu naozaj dokazali a co mu "akoze" dokazali. Prenejal si byt? Ok, ale v byte sa nasla ihla, ktorou boli usite saty, ktore boli predane do iraku a tam boli vymenene za zbran ktorou bol zabity americky vojak, cize si vrah americkeho vojaka!
|
|
Re: nejaka blbost
Od: Bratislava Mesto kebabov
|
Pridané:
5.2.2015 18:13
prosim ta nefetuj
|
|
Re: nejaka blbost
Od reg.: raketa
|
Pridané:
6.2.2015 2:09
ked je nejaky sudny spor v USA vzdy sa daju cakat nezmyselne obrovske tresty
|
|
hmmmmmm
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
5.2.2015 9:56
Na celom pripade ma zaujma iba to, ako je mozene brat akekolvek "digitalne" data ako dokaz. Jednoducho sfalsovat a podstrcit falosne data je predsa primitivne jednoduche...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: gnfggnf
|
Pridané:
5.2.2015 10:07
presne tak. jedine, co mi napada, ze ako sa to dokaze brat ako vierohodne, je teda miestoprisazne vyhlasenie danych policajtov, ktori s jeho pocitacom narabali. inak povedane, technicky je to jednoduche a prakticky sa bude urcite stavat, ze budu nahravane subory dodatocne a policajti podplateni.
alebo, do akej miery sa maju brat digitalne informacie ako dokaz? napise sa, ze mal na pocitaci hackersku literaturu - cize staci mat nainstalovany nmap a hned mas chakerske nastroje a literaturu? lebo takto nejak to bolo s islamskymi teroristami v dobe najvacsej slavy po 9/11 - mal doma koran, tak je jasne terorista.
podobne sa diskriminuju slusni ludia v politike - nastrcis prostytutku, ktoru on ani nestihne nijak odmietnut alebo co, proste ona ho oslovi a zakeca a z toho sa spravia dokazove fotky a materialy.
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
5.2.2015 10:58
Podľa mňa jediné z čoho by mohol byť reálne obviniteľný by mohli byť tie vraždy ktoré mu však nedokázali.Ak si ich samozrejme niekto k obvineniu len tak nepridal.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
5.2.2015 11:13
Ale prezumpcia neviny ako je u nás, nemusí byť všade vo svete!
A v tomto si mnohí mýlia pojmy a dojmy...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: hmmmmm
|
Pridané:
5.2.2015 13:11
a aky je tvoj pojem?
|
|
Re: hmmmmmm
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
5.2.2015 18:15
vsetko sa da podstrcit oklamat, vrazda dokazy otlacky sliny krv spermie sudca policajt proste vsetko
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Getrudo
|
Pridané:
5.2.2015 18:46
Kazdy kto ma koran nemusi byt terorista.
Ale kazdy terorista ma doma koran:)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: xmrk0
|
Pridané:
5.2.2015 19:36
nie celkom - ETA, IRA, BSA :)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: ljkljj
|
Pridané:
9.2.2015 16:33
zabudol si na SOZA ;)
|
|
Re: hmmmmmm
Od: asdqwe
|
Pridané:
5.2.2015 13:06
Len tak mimochodom, prvy tovar ktory ponukal Silk Road boli halucinogenne huby ktore pestoval Ulbricht aby nastartoval obchod (a neboli to male mnozstva). A uz vtedy ho skoro chytili - takze neboli to len digitalne data. Aj ked podstrcit sa da vselico aj v realnom svete, nielen digitalnom
|
|
Re: hmmmmmm
Od: hmmmmmm
|
Pridané:
5.2.2015 13:10
ok suhlasim, ale sme na DSL tak sa prosim ta drzme tych digitalnych dat :)
|
|
Re: hmmmmmm
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
5.2.2015 14:35
Vo fyzikalnej realite neexistuju dokazy v absolutistickom ponimani. Matematicky dokaz na 100% vo fyzikalnej realite neexsituje. Ak je to "iba" na 99,99999999999...999999% (999 devin za des.ciarkou) matematicky to nie je 100%, ale "iba" 100 - 10^(-1000) %.
Aj to ze sa mi do baraku kvantovo pretuneluje a zhmotni krasna zena zlozena z 10^28 atomov nie je nulova pravdepodobnost, ale iba povedzme tych 10^(-1000).
Cele je to o tom, co akousi pravnickou konvenciou (nazyvanou derave, sporne a nejednoznacne zakony/pravidla/vyhlasky) a subjektivnou interpretaciou jedincov, uzname uz ako dostatocne pre "dokaz".
|
|
Re: hmmmmmm
Od: mrkale
|
Pridané:
5.2.2015 15:47
Aj vo fyzikálnej praxi a koniec-koncov aj v právnej praxi sa využíva pri dokazovaní metóda testovania hypotéz, aj keď si to sudcovia exaktne takto pomenované neuvedomujú. V nej, stručne povedané, sa neurčuje pravdepodobnosť, s akou je obvinený vinný, ale pravdepodobnosť, že sme sa zmýlili, ak ho za vinného určíme, pričom on je v skutočnosti nevinný (tzv. chyba typu alfa), čili pravdepodobnosť justičného omylu. Podobne je to aj s chybou typu beta, čiže ide o pravdepodobnosť, že sme sa zmýlili, ak obvineného uznáme za nevinného pre nedostatok dôkazov, pričom v skutočnosti je vinný, čili ide o princíp v pochybnostiach v prospech obvineného, či prezumpcia neviny.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: peprička
|
Pridané:
5.2.2015 21:18
Žereš veľa čili?
|
|
zvratene
Od: smurf
|
Pridané:
5.2.2015 10:07
a nemali by potom zavriet aj vsetkych vyrobcov zbrani? ci ? a tymi sa ne"legalne" zabija?! sak aj on to len sprostredukuvaval.. nikomu nekazal tie drogy brat a strielat po ludoch, ci ?!
|
|
Re: zvratene
Od: Wil
|
Pridané:
5.2.2015 10:26
Len ho tu zrazu nezačnite objahovať. Predával drogy a cielene. Tak čo čakal? Zbrane nieje nejegálne vyrábať, predávať (poľovnici, športová streľba, ozbrojené zložky..)
|
|
Re: zvratene
Od reg.: smurf
|
Pridané:
5.2.2015 10:34
to predavali uzivatelia.. to ako keby zavreli majitela Bazos.sk, lebo si tam niekto zavesil inzerat na vrazdu/drogy/zbrane...
|
|
Re: zvratene
Od: Wil
|
Pridané:
5.2.2015 11:07
Ale na bazosi by to nenechali
|
|
Re: zvratene
Od reg.: obor1
|
Pridané:
5.2.2015 15:45
Presne tak. Skrátka predával tovar, s ktorým je legálny obchod zakázaný a to najviac zbrane, drogy, drogy, drogy, drogy, drogy ktoré si možno kúpy aj dieťa niektorých jeho "obhajcov" z toho fóra dsl.sk. Skľudnite hormón. Je to zločinec a neodbavujte sa tu na digitálnych dôkazoch - digitálna stopa je veľmi podobná otlačku prsta, skrátka pakety išli na túto IP-čku, na diskoch alebo na cloude boli asi nejaké dáta.
|
|
Re: zvratene
Od: hehhhhh
|
Pridané:
5.2.2015 18:38
Tak sme na DLS preto sa primarne zuajmame ako to je s digitalnymi datami ako dokaz. Ide o to ze fyzicke dokazy je podstatne tahsie sfalsofat ako tie digitalne. Takze tvoje tvrdenie ze digitalna stopa je podobna odtlacku prsta je uplne odveci. (100 a 1)
|
|
Re: zvratene
Od reg.: obor1
|
Pridané:
5.2.2015 19:16
Vyskúšaj to :)
Napíš niečo - nechcem ťa navádzať čo by to malo byť, ale zistíš že keď chcú, tak ťa nájdu :)
ak máš v jeden moment pridelenú IP-čku a v ten moment si adresátom paketov, tak si to ty, alebo já? Veď to by protokol vôbec nepracoval správne. Tvoja stopa je na viacerých miestach naraz - routeroch, smerovačov, tvojom providerovi. Nie som odborník na siete, ale podľa mňa to nemôže pracovať dobre, keby tie otlačky - prípadne loggy boli úplne falšovatelné. Apropo, najrýchlejšie sa príjemca identifikuje pri platbe - a to akejkoľvek, aj pri bitcoinoch je to možné.
|
|
Re: zvratene
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
10.2.2015 22:55
Netáraj; kapitalistický režim sa mu snaží pomstiť z číreho zúfalstva, lebo inak by ľuďom nemohol vymývať mozgy propagandou o slobode a politických a občianskych právach v kapitalizme.
Aby ilúzia kapitalistického režimu mohla fungovať, tak sa vymedzia isté pravidlá... a k nim výnimky, ktoré sa môžu svojvoľne presadzovať.
Preto síce je právo na spravodlivé súdne konanie... ale keď kapitalistický režim nevie dosiahnuť svoje, tak ťa nechá zavraždiť z bezpilotného lietadla.
Tak skrátka funguje kapitalizmus. Veľká fasáda o ľudských právach, spravidla utkaná z kadejakého "práva na súkromie"... ale keď kapitalisticky režim niečo potrebuje dosiahnuť, tak kašle na všetky zákony a pravidlá.
Vykopne ti dvere a odvlečie ťa na celodenné vypočúvanie (ako to kedysi urobili Kotlebovi).
Kapitalistické režimy majú teraz plné papule medzinárodného práva... ale keď chcú niečo vybombardovať, tak na medzinárodné právo serú z výšky 5 km a bez mihnutia oka v mene "zodpovednosti ochraňovať" "humanitárne bombardujú".
|
|
Re: zvratene
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
10.2.2015 23:05
No a čo, že si to kúpi dieťa?! Prečo by sa on mal hrať na policajta a dozerať na deti, na ktoré ich rodičia nedokážu dozrieť?!
O tie drogy predsa nikomu nenanucoval. Kto chcel, tak si ich kúpil. Navyše celkom bezpečne, bez osobného styku – takže užívatelia sa nemuseli báť násilia; nehrozilo im, že ich niekto v tmavom zákutí pri skutočnom nákupe drogy tvárou v tvár odpraví...
Čiže Hodvábna cesta do značnej miery z obchodu s drogami odstránila hrozbu násilia, ktorému sa darí hlavne preto, lebo tie drogy sú postavené mimo zákona... a to sa mu kapitalistický režim kruto pomstil. Lebo to sa nedá nazvať spravodlivým trestom, to je jednoducho surová pomsta.
|
|
Re: zvratene
Od: xmrk0
|
Pridané:
5.2.2015 10:48
Len by bolo vhodne rozlisovat legalne a moralne.
To, co Ulbricht robil, bolo nelegalne, porusil zakon. Ina otazka je, ci je ten zakon spravny. Aj pomahat povstalcom a partizanom v 2. svetovej vojne bolo nelegalne, a dnes ich oslavujeme, takze asi existuje aj ine kriterium ako dodrziavanie zakona.
Cize povodna otazka znie, preco je legalne predavat zbrane (iste nie vzdy, treba povolenia, ale da sa to) a drogy nie. Drogy su zle, zabijaju, nicia zivoty... aha, a zbrane nie?
Mna o legalizacii drog presvedcil Milton Friedman:
http://goo.gl/F9YRXd
|
|
Re: zvratene
Od reg.: smurf
|
Pridané:
5.2.2015 11:48
a pre info.. vies ako vola partizanov a povstalcov ta druha strana ? TERORISTI
|
|
Re: zvratene
Od: Jzo
|
Pridané:
5.2.2015 13:59
Naozaj? Partizani upalovali ludi, unasali, zabijali, znasilnovali civilov, odstralovali sa na trhoviskach? Daj si facku.
|
|
Re: zvratene
Od reg.: smurf
|
Pridané:
5.2.2015 16:24
menu Princip ti nic asi nehovi, ze ?
|
|
Re: zvratene
Od reg.: smurf
|
Pridané:
5.2.2015 16:24
meno*
|
|
Re: zvratene
Od: Wigomortarius
|
Pridané:
5.2.2015 13:03
Doporučujem tiež prezentácie pána Gabor Maté o závislostiach a tiež tam jasné vysvetluje prečo za závislosti nemôžu drogy samé o sebe. Takisto nech sa zlegalizujú drogy a kriminálna činnosť s nimi spojená vymizne ale asi prachy pre vlády z nelegálnej činnosti sú vyššie ako by boli z DPH na drogy :D
|
|
Re: zvratene
Od reg.: smurf
|
Pridané:
5.2.2015 13:04
toto ma vlane uz mexiko..kartel tam je uz viac ako vlada..
|
|
Re: zvratene
Od: Jzo
|
Pridané:
5.2.2015 14:03
Jo a minule mal Ivko Benda prezentaciu, ze nas ovladaju vesmirni jasteri
|
|
Re: zvratene
Od: 0xFE0
|
Pridané:
5.2.2015 22:13
Gaborko to ma v hlave dobre pomiesane. Nikdy drogy nebral a nalupoval CD za 8k tyzdenne. Neviem ako je na tom profesijne ako lekar, ale ako analytik psychiky trepal piate cez deviate, vseliake mixy a domnienky. Naviac je zid a madar...
Doteraz ani nerozlisuje psychicku a fyzicku zavislost.
Do tretej tretiny som nevydrzal tieto diletantske kecy kde neriesi zavislost, ale predispozicie a emocne poruchy zodpovedne za vznik zavilosti dopozerat.
Nechat pichne miskam heroin ci nebudu chciet dalsiu davku. A potom nech analyzuje ich prazdnotu a traumu z detstva :)
|
|
Re: zvratene
Od: Tghhhjj
|
Pridané:
6.2.2015 18:50
Tak ti si riadne vedla http://en.m.wikipedia.org/wiki/Rat_Park
|
|
Re: zvratene
Od: mentoss
|
Pridané:
6.2.2015 20:59
Aj si precital cely clanok, ci len zaciatok?
Avram Goldstein wrote in 1979: "If a monkey is provided with a lever, which he can press to self-inject heroin, he establishes a regular pattern of heroin use — a true addiction — that takes priority over the normal activities of his life ... Since this behavior is seen in several other animal species (primarily rats), I have to infer that if heroin were easily available to everyone, and if there were no social pressure of any kind to discourage heroin use, a very large number of people would become heroin addicts.[9]
|
|
Re: zvratene
Od: heeeeeh
|
Pridané:
5.2.2015 13:13
a mna o zakaze jeden fetak...
|
|
Re: zvratene
Od: Jzo
|
Pridané:
5.2.2015 14:04
Ty sa neratas, teba nepresvedci nikto o nicom, lebo si hlupy.
|
|
Re: zvratene
Od: xmrk0
|
Pridané:
5.2.2015 14:29
ok, ked su drogy zakazane, tak su fetaci zli, napr. kradnu. Ano, suhlasim, ale preco su fetaci zli? Su trestani za samotne prechovavanie drog. K comu ich to motivuje? Naco by dodrziavali ine zakony a napr. nekradli, ked im aj tak hrozi trest?
Navyse zakaz zvysuje cenu drog. Takze je tazsie na drogy normalne zarobit, takze zostanu kradeze alebo prostitucia.
Skusme myslienkovy experiment - predstavme si, ze posielame ludi do vazenia za to, ze maju dlhe vlasy. V takom prostredi sa kazdemu vlasacovi oblukom vyhnem, nechcem mat takeho suseda a pod. Dlhe vlasy by boli znakom, ze clovek bud kasle na zakony, alebo mu je to jedno. Znamena to, ze dlhovlasi su "od prirody" zli, alebo ze dlhe vlasy z nich robia zloduchov? Nebude to nahodou skor suvisiet so zakazom?
|
|
Re: zvratene
Od: heeeeh
|
Pridané:
5.2.2015 16:04
Tak chalpec,
1) drogy maju preukazatelne ZLE ucinky (dlhodobo)
(menej zodpovedny ludia...)
Ludia pod "vplyvom" sa nespravaju zrovna vzorne!
2) Mas povolene drogy alkohol a cigarety. Alkohol je u nas relativne drahy "Na Slovensku je 400-tisíc ľudí závislých od alkoholu" (zadaj do Gooooglu) 19 miesto celosvetovo [v diskusii sa docitas ze zavreli mnoho krciem a e to uz niej tak pravda ... = menej ludi pije (zavislych)] To ze je niekto na niecom zavisly neznamena ze ma pravo kradnut!
3) Myslienkovy experiment ti nevysiel - porovnavas hrusky a jablka
|
|
Re: zvratene
Od: heeeeeh
|
Pridané:
5.2.2015 16:06
k tej dvojke som zabudol dodat ze zdrazel alkohol a preto menej ludi pije (zavislych)
To je aj dovod preco su drogy zakazane. Pretoze chceme mat menej zavislych ludi. Co je zavyslost a jej dosledky si uz dohladaj aj sam...
|
|
Re: zvratene
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
10.2.2015 23:16
Si úplne mimo...
Mnohé drogy sú zakázané bez rozumného dôvodu. Napríklad taká marihuana v porovnaní s etanolom.
Keď chceme mať menej závislých ľudí, tak prečo nezakážeme aj etanol, prečo nezavedieme prohibíciu, hm? Hoci pitie etanolu má veľké záporné dopady na spoločnosť a spôsobuje veľké škody...?
Lebo prohibícia nefunguje - a nielen pri alkohole, ale ani pri iných drogách, ako si to už všimla aj OSN!
A rozdiel je tu práve v tom, že etanol sa dá bežne kúpiť, kým zakázané drogy nie. Takže v prípade etanolu kupujúci riskuje, povedzme, nanajvýš 20 €, kým v prípade drog riskuješ 3 – 10 rokov slobody.
Takže preto sú tam aj väčšie sklony k páchaniu ťažších trestných činov.
|
|
Re: zvratene
Od: xmrk0
|
Pridané:
5.2.2015 20:00
Ano, drogy su skodlive, zdalo sa mi to zbytocne pisat, ale dobre, nech to je biele na ciernom. Ja som hlavne chcel aj tym myslienkovym experimentom ukazat, ze zakaz drog ich skodlivost zvacsuje - do toho ratam napriklad tu kriminalitu, kradeze.
Vobec neobhajujem kradeze, jasne, ze zlodejov treba trestat. Pisal som len, ze zakaz drog sposobuje viac kradezi, takze treba viac policajtov, alebo bude viac skod. To je ako nezamknut dvere alebo nechat plnu schranku - neospravedlnuje to pripadnu kradez, ale laka alebo ulahcuje, takze je to zle rozhodnutie.
|
|
Re: zvratene
Od: xmrk0
|
Pridané:
5.2.2015 20:00
Dobre, zakazom drog zrejme zmensime pocet uzivatelov a zavislych. (Aj ked to taktiez moze znamenat, ze sa preorientuju na legalne drogy. O com mali byt tie statistiky o pocte zavislych na alkohole? Ze ludia so sklonom k zavislosti uz svoju drogy maju, takze legalizacia inych drog by neznamenala vyrazne viac zavislych? ) Zaplatime za to zvysenim kriminality. Takze by som bol rad, keby ludia nekricali "fetakov do plynu", ale "chceme menej uzivatelov drog, aj za cenu vyssej kriminality" - keby uznali aj nevyhody zakazu a netvarili sa, ze zakaz je "zadarmo".
|
|
Re: zvratene
Od: heeeeeh
|
Pridané:
5.2.2015 20:41
A co takto si zakricat fetakov a kriminalnukov do basy :)
|
|
Re: zvratene
Od: xmrk0
|
Pridané:
5.2.2015 21:43
tak kricat sa da vselico, ina otazka je, ci je to splnitelne, a snazim sa vysvetlit, ze asi nie. Nebudem si zamykat dvere, lebo zlodeji patria do vazenia?
|
|
smecko
Od: takcotipovim
|
Pridané:
5.2.2015 14:25
Video zahŕňa obsah partnera SME,
ktorý ho vo vašej krajine zablokoval
na základe autorských práv.
Čo som v Narnii?
|
|
Re: smecko
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
5.2.2015 19:17
Tiež som nepochopil ale neva,len Pianko Pianko...
|
|
Re: zvratene
Od reg.: obor1
|
Pridané:
5.2.2015 15:52
Legalizácia neznamená, že sa legalizuje všetko, lebo 90% toho chemického sajrajtu veľmi rýchlo si silno ničí zdravie. Už ťa počujem, ze lieky a farmakofirmy, ale tie musia liek testovať na viac krát a od objavenia po predaj prejde 10 rokov. A nie nejaký chumaj niečo uvarí a predáva to!
Ak by legalizovalo, tak SilkRoad nemá okrem zbraní a kradnutého tovaru čo predávať.
Ono to čo hovorís či je zákon správny, je pravda (vždy v danom čase), ale keď si nebudeme ctiť zákony, bude tu chaos, a to si môže vyskúšať niekde v Somálsku, choď tam a keď sa náhodou vrátiš, potom nám o tom porozprávaš.
|
|
Re: zvratene
Od reg.: naivko
|
Pridané:
5.2.2015 16:01
a v lekarni sa predava co? efedriny, opiaty a aj taky koks tam bezproblemov zozenies.
|
|
Re: zvratene
Od: 4Feťák.
|
Pridané:
5.2.2015 21:27
Efedrin cisty asi nie, len synteticku pseudo nahradu, opiaty tiez nie ciste, ale v pohode ako nahrada posluzi kvapalny tramal a kokos? Mi kamosi este nespomenuli.
Aj ten pseudoefedrin je v takych koncentraciach ze mozne po snupnuti 250tvl nurofenu by si bol high.
|
|
Citate po sebe text?
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
5.2.2015 12:42
Minimálna sadzba za uvedené činy je podľa niektorých amerických médií 20 rokov, podľa "niektorých" (inych) 30 rokov.
|
|
Re: Citate po sebe text?
Od: 0xFE0
|
Pridané:
6.2.2015 10:48
Sa divis? V amerike je vsetko maxi. Velke jedla, velke auta, velke domy, velke tresty...
|
|
repík z píščan ty buzik
Od: Rytmus ml.
|
Pridané:
5.2.2015 22:20
Ross rysuje koxu lajny,
za spinave bitcoiny.
FBI zistila vsak,
kto je praskov paserak :)
Pred autickami Chevrolet,
chcel uniknkut a to hned.
|
|
Vsetci ste dostali -
Od: BalalajkaFalalajka
|
Pridané:
6.2.2015 10:52
Vsetkym som Vam dal minusko! Ha, skapte!
|
|
...radšej knihy...
Od: baGoLo
|
Pridané:
9.2.2015 16:35
mal radšej predávať knihy. ;)
|
Pridať komentár
|
|
|
|