|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piráti
Od: lockator
|
Pridané:
5.2.2015 8:41
Ešte by ma zaujímala metodika výpočtu miery pirátstva - či iba jednoduché stiahnutia-zaplatenia. Pripomína mi to počítanie ušlých ziskov filmových spoločností.
|
|
Re: piráti
Od: NooN
|
Pridané:
5.2.2015 8:46
Ak aplikacia vola domov, alebo pouziva servery autora, tak metodika vypoctu je velmi lahka.
|
|
Re: piráti
Od: lži
|
Pridané:
5.2.2015 8:57
ne, upirátí, zkusí, vymažou a on si počítá další pirát ;)
je třeba počítat dlouhodobé hraní, vše ostatní jsou jen lži a zlodějny typu MPAA, OSA
|
|
Re: piráti
Od: mariooo
|
Pridané:
5.2.2015 16:47
na vyskusanie su predsa demoverzie.
|
|
Re: piráti
Od: kolotocar
|
Pridané:
5.2.2015 18:29
v zivote som nekupil ziadnu applikaciu ci uz na iphone alebo android a ani na PC a tak to aj zostane...
|
|
Re: piráti
Od: Patriciusko
|
Pridané:
5.2.2015 19:26
kolotocar - ano.. presne. Chod do obchodu, zober chleba odid.. sak co. Do predajne si chod sadnut do auta a odid.. sak co .. a takto pokracuj a potom pi*uj ked ti nieco nejde a nemas k tomu support. Este si nezabudni ponadavat ako sa nam zle zije na slovensku.. Dufam, ze aspon pouzivas kondomy nech sa hentaky retard nemnozi...
|
|
Re: piráti
Od: mravvvvvvvvvvec
|
Pridané:
6.2.2015 14:56
Lacný spôsob reklamy.
95% android zariadení sa používa v rozvojových krajinách.
Ak niekto nemá na chlieb tak nebude platiť za ...
|
|
Re: piráti
Od: kolotocar
|
Pridané:
6.2.2015 20:04
ja na nic nenadavam a chleba si kupujem :)
|
|
Re: piráti
Od: fafasfas
|
Pridané:
5.2.2015 9:03
stale, co znamena 95% miera piratstva? ze 95% volani domov je zpiratenych? (tj ak ju kupilo 10k ludi tak 190k si ju nainstalovalo nacierno?
alebo to znamena, ze skoro kazda druha verzia je nacierno? (tj ak si ju kupilo 10k ludi, dalsich 9.5k ju ma nacierno)
|
|
Re: piráti
Od: Sk kfcčku
|
Pridané:
5.2.2015 9:52
To druhé nedáva logiku. Ak by boli upíratené úplne všetky inštancie, podľa tvojho výpočtu by to bolo nekonečno percent.
|
|
Re: piráti
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
5.2.2015 11:11
Aký je problém?
Na 100 inštalácií je 95 nelegálnych...
|
|
Re: piráti
Od: Reikii
|
Pridané:
5.2.2015 14:51
A je zohladnene aj toto?
Stiahne, skusi, zmaze, stiahne znova (1 clovek 2 stiahnutia...) ale stale len 1 clovek to taha to by sa malo ratat ako 1 stiahnutie teda.
|
|
Re: piráti
Od: Magnacore
|
Pridané:
5.2.2015 15:02
ano, vacsinou si appka pyta povolenie na id zariadenia, z ktoreho sa spusta :)
takze statistika nebude zavisla na stiahnutiach ale na spusteniach legalnej/nelegalnej verzie podla uid zariadenia :)
|
|
Re: piráti
Od: ty co tu robis
|
Pridané:
6.2.2015 15:49
Daj si facku a pal do pecka od tato!
|
|
Re: piráti
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
5.2.2015 9:23
"Logická hra inštalovaná 100 až 500 tisíc krát" to znamená čo? 100 krát až 500 tisíc krát,100 tisíc krát až 500 tisíc krát?Oboje je trefné jak tá gagotavá hus.Ak takto nejako počítajú aj to pirátenie tak sa sa tomu dá veriť jak mierovému plánu U$A.
|
|
Re: piráti
Od: mif
|
Pridané:
5.2.2015 10:06
Co by to asi tak znamelo ty trkvas, google presne cisla nezverejnuje iba povie 100k-500k.
|
|
Re: piráti
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
5.2.2015 10:41
Niekto tuším objavil teplú vodu.
|
|
Re: piráti
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 11:54
Vsak to. Kupim aplikaciu, nainstalujem na telefon a na tablet. Zaplatena raz, nainstalovana dvakrat. Je to 100% miera piratstva?
Rozhodnem sa telefon obnovit zo zalohy. Titanium svoju ulohu splni, nainstaluje aplikaciu zo zalohy (t.j. nie z Google Play). Mame tu tretiu instalaciu, jednu kupu. Je to 200% miera piratstva?
|
|
Re: piráti
Od: migg
|
Pridané:
6.2.2015 14:45
tebe tie percentá idú... Len k tomu prvému prípadu. Jedna legálna inštalácia + jedna nelegálna inštalácia - miera pirátstva 50 %. Aby to bolo 100%, tak by to muselo byť 0 legálnych a X nelegálnych.
|
|
walk the plank
Od: party
|
Pridané:
5.2.2015 8:41
perfektný prístup developera. inštaloval by som si cracknutú verziu už len kvôli tým jeho pirátskym prídavkom :)
|
|
Re: walk the plank
Od: fgbhj
|
Pridané:
5.2.2015 13:14
a postupne by si si mohol dokupovat rozne piratske skiny alebo odomykat nove eventy /kludne aj cez mikrotransakcie/
|
|
Nenažranci
Od reg.: gunko
|
Pridané:
5.2.2015 8:47
Keď chcú 5€ za kalendár tak nech sa nečudujú ...
Keby ho dali za 2€ majú 10x toľko platiacich...
|
|
Re: Nenažranci
Od: kalamita
|
Pridané:
5.2.2015 9:28
Pochybujem. Tym par nestastnikom co su za taku blbost ochotni zaplatit je skor jedno ci to je 5 alebo 2 eura (aspon tym zo Zapadu), a ti ostatni su len unudene deti ktore ktore si priste stahuju vsetko co sa da...
|
|
Re: Nenažranci
Od: kalamita
|
Pridané:
5.2.2015 9:29
*ktore si proste...
|
|
Re: Nenažranci
Od: de te ne le
|
Pridané:
5.2.2015 9:34
Ani keby stal 5 centov, tak ho vacsina ukradne uz len z principu.
|
|
Re: Nenažranci
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 11:56
Ani nie.
2 vs 5 euro nie je faktor. Niektori ludia bud nemozu platit (ked si v Cine, ani nemas Play Store. Ked si v Indonezii, musis byt sakra motivovany zohnat platobnu kartu), alebo jednoducho platit nechcu, ani keby to bolo za euro (takych vykukov mame tu na Slovensku plno).
|
|
Re: Nenažranci
Od: Asantor
|
Pridané:
5.2.2015 12:25
Presne na to existuju kupony do Google Play, lebo nie kazdy je ochotny pouzit svoju kartu. U nas som ich nevidel ale vo Viedni v kazdom super-markete pri pokladniach...
|
|
Re: Nenažranci
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 12:50
Tie kupony su v USA, UK, Francuzsku, Nemecku - ale nie v Indonezii, Thajsku, Vietname. Typicky Google, riesi problem tam, kde netreba, ale nie tam, kde treba.
|
|
Re: Nenažranci
Od: tamtung
|
Pridané:
5.2.2015 17:34
presne tak, mne vadi to, ze je nutne platit KARTOU - nie , neprosim si, kartou odmietam platit, keby tam daju paypal (alebo bankovy prevod),tak OK, som naozaj ochotny zaplatit. ale len za vychytanu apk.
|
|
Re: Nenažranci
Od: 33453453
|
Pridané:
5.2.2015 12:55
5eur nie je vela za kvalitnu appku
|
|
Re: Nenažranci
Od: lockator
|
Pridané:
5.2.2015 13:52
Autor kalendáru na reddite rozoberá, že skúšal niekoľko cenových hladín, dáva aplikáciu do akcií, predaj bol stále rovnaký tak zvolil 6 € lebo tam má logicky najväčšiu maržu. A na dlhšie odskúšanie je Ad verzia. Nikde ale nespomínal, ako prišiel k tej miere pirátstva.
|
|
titulokaaa
Od: menoaaa
|
Pridané:
5.2.2015 9:02
a sa cuduju ked daju cenu 5 € za hru na 1 hodinu keby daju vsetko za 99 centov tak to bola ina
|
|
Re: titulokaaa
Od: Agáta posiela kvety
|
Pridané:
5.2.2015 9:28
Presne tak. Minule mali v obchode hovadziu svieckovicu za 25€ za kilo a cudovali sa, ze ju nikto nekupuje. Keby ju ponukali za 5€ za kilo ako podobne vyzerajuce kuracie prsia, ktore lezali vedla, tak to by bola ina..
|
|
Re: titulokaaa
Od: chocholusik2
|
Pridané:
5.2.2015 11:50
Ked sa bude svieckova vyrabat kopirovanim, bez dalsich nakladov a bude stat 25€/kg, tak ludia rozbiju obchody.
|
|
Re: titulokaaa
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 11:58
Software sa sice vyraba kopirovanim, ale najprv ho musis vyvinut. Myslis, ze by si ho dokazal predat prvemu zakaznikovi za 30-50 tisic euro?
Asi tazko. Preto ho predas tisic zakaznikom po 3-5 euro a to si este na nule, s rizikom, ze tych tisic zakaznikov nenajdes.
|
|
Re: titulokaaa
Od: chocholusik2
|
Pridané:
5.2.2015 12:07
Kopirovane hovadzie za 5€ je cista ryza donekonecna bez ohladu na naklady na vyvoj. Leda ze by sa nedalo zrat.
Ale kvalitne za nizku cenu by kupoval kazdy.
Problem je ze tvorca chce aby sa naklady vratili cim skor. Preto bude cena 30 €/kg, co sa nebude predavat moc dobre. Tvorca bude frflat, a niekto pride na to ako to o*ebat ludia si zacnu maso kopirovat sami. Tvorca frfle este viac a nadava na hnusne masove piratstvo. Samozrejme ze tvorca po vrateni nakladov neznizi cenu lebo investor ocakava trvaly profit.
|
|
Re: titulokaaa
Od reg.: gandor
|
Pridané:
5.2.2015 13:05
Takze realita - jednoduchu hru vyvijas cca 100-200 hodin cisteho casu. Potom ju potrebujes dat na nejaky market aby sa predavala - cast zisku hned davas danemu marketu. Potom musis zaplatit urcite znacne percento alebo priamo cash za to, aby sa to spromovalo, lebo inak si to nikto nestiahne (nemozem sa hrat nejaku hru, o ktorej neviem ze existuje a neviem ju preto najst). Dalej musis samozrejme zo vsetkeho zaplatit dan + vsetky ostatne bezne naklady (kancelaria, odvody a podobne).
|
|
Re: titulokaaa
Od: prdlajs
|
Pridané:
5.2.2015 22:09
A Mercedes. Zabudol si dat do "vsetkych ostatnych beznych nakladov" aj Mercedes. Lebo kazdy spravny slovensky podnikatel musi mat medveda. A potom sa stazuje, ako sa tu neda nicim uzivit. Lenze to tvoje uvazovanie je zamestnanecke, a nie podnikatelske. Pretoze podnikatel robi najprv zadarmo a vraza do toho nevyhnutne peniaze, a az potom snad nieco zarobi. Ale to asi nepochopis, lebo tebe zjavne na vyvoj aplikacie treba zaplatit vyvoj, kancelariu a kadeco dalsie, ako kazdemu zamestnancovi. Aj ked ide len o naprogramovanie priblbleho kalendara.
|
|
Re: titulokaaa
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 23:51
Mercedes je zhruba rocny najom kancelarii pre 15 ludi (so soft services a internetom). Pokial mas vo firme 50+ ludi, tak v porovnani s ostatnymi nakladmi je nejaky Mercedes iba zaokruhlovacia chyba.
|
|
Re: titulokaaa
Od reg.:
|
Pridané:
6.2.2015 1:10
:-DDDDDDDDDDDDD
Tak toto je totalne typicke... Nie. Neudaval som do nakladov ani len benzin. Uz to by sa tam fakt nezmestilo.
Alebo to napisem este inak - ano mam obdobu tvojho "mercedesu". Ale len vdaka trubenia X hodin v beznom zamestnani robenim beznych firemnych aplikacii. Lebo ako podnikatel a programator hier pre android by som nemal na zaplatenie vody a elektiny.
Ono totiz robit appky pre android je oproti nudnemu "firemnemu" programovaniu sranda a tiez to ludia robia ako dobrocinnost alebo relax (a kludne to potom releasnu zadarmo), s vedomim, ze sa mi to jednoducho nevrati. Lenze potom nieje mozne predavat hru za jej realne naklady...
Ale aby som ti nekrivdil. Existuje par stastlivcov, ktory na tom FAKT zarobili. Tak isto ako existuju taky, co vyhrali v sportke...
|
|
Re: titulokaaa
Od reg.: gandor
|
Pridané:
5.2.2015 13:06
A nakoniec ako vytazstvo za celu tuto snahu dostanes 5% platiacich zakaznikov za cenu 5 eur/nakup, ale pre teba tak mozno 1-2 eura. A este taka vec - ak sa tvoja appka nepreda behom prveho mesiaca urcity pocet krat, tak uz sa ti nepreda - lebo je to old, nezaujimave a proste nieje o to neskvor zaujem.
A potom ti nejaky mudrlant zacne vypisovat nieco o tvojej nenazranosti
ps. "moja" (len som spolupracoval) hra si ani zdaleka na seba nezarobila - a vlastne nepoznam nikoho z mojho okolia, komu by appka prinasala aj nejake realne zisky - najvecsi uspech bol asi tak 30-70 eur mesacne a to teda nebola mala aplikacia...
|
|
Re: titulokaaa
Od: chuj
|
Pridané:
5.2.2015 15:44
ja tam mam appku pol roka a zarobila mi 50e
Stiahnuti ma tak 6000
|
|
Re: titulokaaa
Od: prdlajs
|
Pridané:
5.2.2015 22:11
Takze si jasny. Nevies sa tym uzivit, ale reci mas o tom ako babky na jarmoku. A vypisujes o mudrlantoch. Co keby si sa radsej naucil od tych, ktori si tym na seba vedia zarobit, a az potom hovoril, ake je to tazke a ako sa to neda?
|
|
Re: titulokaaa
Od reg.: gandor
|
Pridané:
6.2.2015 1:20
Mas pravdu - skusil som, nedalo sa, prestal som. Robim nudne firemne aplikacie a mam zarucene, ze dostanem slusny plat.
Co ma ale stve, ked niekto reaguje systemom, ze co sa cudujem, ze mi 95% ludi pirati appku, ze vsak aj tak na nej este zarobim strasne vela prachov.
No nie. Nezarobim. Doteraz som na ziadnom inom programovani nezarobil tak malo ako na hrach. Ale bola to aspon platena "zabava" a len preto nevylucujem, ze si este daco vytvorim...
|
|
Re: titulokaaa
Od: ASD_
|
Pridané:
5.2.2015 13:35
Takze ty ked prides do prace, tak ocakavas, ze ti zamestnavatel zaplati len priame naklady na dopravu do prace? Lebo ocakavat za svoju pracu profit je predsa zle.
|
|
Re: titulokaaa
Od: Jozo Procko
|
Pridané:
5.2.2015 12:32
Naklady na vytvorenie Monument V. boli cca 1.2 mio dolarov. Hry nie su lacna zalezitost, autorom je uplne jasne za kolko musia predavat aby neboli v strate.
|
|
hry androjd
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
5.2.2015 9:08
hry na android su primitivne drahe sracky za ktore nikto nemieni platit. ani sa necudujem
|
|
Re: hry androjd
Od: snezienka
|
Pridané:
5.2.2015 9:17
Asi tak, mne by sa tieto trapne apky nechcelo ani upiratit.. len zabity cas instalaciou a zakratko aj mazanim
|
|
Re: hry androjd
Od: shh legged
|
Pridané:
5.2.2015 9:55
Ak sú to sračky, potom ešte menej ako neochotu platiť chápem ochotu inštalovať si to cracknuté potenciálne spolu s vírusmi, spywarmi a pod.
|
|
Re: hry androjd
Od: chocholusik2
|
Pridané:
5.2.2015 11:53
Potencionalne? Funkcie virusu su implementovane uz v oficialnej verzii. To ze kraknuta verzia je zavirena este viac je fakt o ktorom sa hadam ani neda diskutovat.
|
|
Re: hry androjd
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 11:59
Pokial su to sracky, chapal by som neochotu ich stahovat a instalovat. (Presne tak to robim ja).
Ale kedze si niekto tu namahu da, tak zjavne nejaku hodnotu pre neho maju.
|
|
Re: hry androjd
Od: prdlajs
|
Pridané:
5.2.2015 22:13
Chodia sem vselijake individua, tak sa nediv :) A vo svetle oblubenej terminologie poslednych mesiacov, nazyvat niekoho hned nejakym "-filom", ich mozes nazyvat fekalofili.
|
|
Blbost
Od: Solo Kamen
|
Pridané:
5.2.2015 9:10
Ak niekto dokáže cracknút a modifikovat neželané chovanie cracnutej aplikácie, nebolo by prenho jednoduhšie spraviť rovnakú aplikáciu od základu? Bez hrabania sa v assembleri a podobných vecí... toto už nemá logiku.
Napríklad ja (smallskill studio.org) som mal plné zuby platených aplikácii, na vytváranie jednoduchých countdown pripomienok na ploche tak som si urobil vlastnú a šírim ju zadarmo.
Aj ked je to ten typ aplikácie, ktorý sa zle testuje bez širokej používatelskej základne, čo viedlo k niekolkým bugom ale tie už som vdaka uživatelom odstránil.
|
|
Re: Blbost
Od reg.: Erika Eleňjak
|
Pridané:
5.2.2015 9:48
das aj link na ten tvoj vytvor?
|
|
Re: Blbost
Od: fdsir
|
Pridané:
5.2.2015 10:21
dopice.sk/cg9 .. grafiku tam ma na urovni :-)
|
|
Re: Blbost
Od: iajfoasi
|
Pridané:
5.2.2015 18:48
V popise mas hned preklep "appl(i)cation" :)
|
|
dnes má meniny Agáta
Od: m__
|
Pridané:
5.2.2015 9:12
+1 pre redakciu dsl.sk, ze "detekuje" a nie "deteguje"
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: slinivka
|
Pridané:
5.2.2015 9:22
Mne este pilia usi tie ich moresy s rodmi typu "ta Microsoft", "ta Apple",...
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: PeePay
|
Pridané:
5.2.2015 9:23
Hoci mi to nejde najlahsie do usi, tak prave "detegovat" je spisovny slovensky tvar.
Tak ako korekcia - korigovat.
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: fikcia - figovat
|
Pridané:
5.2.2015 9:36
To je preboba za logika ze ked "korekcia-korigovat" tak musi platit aj "detekcia-detegovat"?? Ti jazykovedni darmozraci nech sa radsej uz nicoho nechytaju
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: m__
|
Pridané:
5.2.2015 9:41
Len preto ze existuje "korekcia-korigovat" neznamena, ze "detekcia-detekovat" je nespravne. Rozmyslam, kde ti jazykovedci urobili chybu a kto si na tom spravil dizertacku...
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: PeePay
|
Pridané:
5.2.2015 9:53
Cital som niekde na to komplexnejsie vysvetlenie, vraj to ma nejaky suvis s nejakym latinskym alebo greckym povodom zakladu toho slova.
Kazdopadne, da sa lahko vygooglit v roznych jazykovych poradniach, ze spravne je "detegovat".
To, ze je to ludom neprirodzene, to je uz druha vec a s tym plne suhlasim.
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: m__
|
Pridané:
5.2.2015 13:12
Vysvetlenie suvislosti s latinskym povodom ma zmysel, ale nezavezuje nas to k pouzivaniu "detegovat". Nema zmysel sa hadat o spravnosti, ked prirucka slov. jazyka hovori "detegovat", ale ma zmysel sa hadat o zmene tejto prirucky ;)
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: prdlajs
|
Pridané:
5.2.2015 22:15
Hadat sa nema nikdy zmysel. Iba na DSL.sk.
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: hah leg
|
Pridané:
5.2.2015 9:59
Len preto ze ty si si to v detstve vsugeroval ako detekovať a už nie si schopný sa preonačiť, to neznamená, že si väčší odborník ako jazykovedci a ze máš pravdu.
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: sadasass
|
Pridané:
5.2.2015 10:07
Neviem, kto by na to reakoval disertackou. Mali by sme to korikovat. Takto to nemoze funkovat!
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: prdlajs
|
Pridané:
5.2.2015 22:18
detegovat -> detekcia
fungovat -> funkcia
korigovat -> korekcia
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: slecna.l
|
Pridané:
5.2.2015 11:00
Uz sa to tu rozoberalo niekolkokrat:
http://dopice.sk/cgc
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
5.2.2015 12:03
Tiež mi to píli uši, ale pani Sibyla Mislovičová to vyjasní raz a navžy:
http://dopice.sk/cge
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: prdlajs
|
Pridané:
5.2.2015 22:19
To slovo "detekovat" pravdepodobne pochadza od "hviezd" ranych cias pocitacov casopisu PC Revue. Tak ako aj slovo "data" a kopec dalsich nezmyslov. Ale kedze boli na trhu vtedy jedini, a este aj jediny odborny casopis, tak to vsetci od nich prebrali. Vsak odbornici to vzdy musia vediet lepsie, nie?
|
|
Re: dnes má meniny Agáta
Od: 0xFE0
|
Pridané:
6.2.2015 10:50
Bol aj Freesoft
|
|
^^^^^^
Od: Arch_Bastard
|
Pridané:
5.2.2015 9:35
jj a kto bude overovat koment z redditu alebo tweet?
Oni len benefituju ked tvrdia ze maju 85%/95% piratstva a mozme cakat ze dalsi budu hadzat velke cisla ked vidia ze to moze priniest clanok vo svetovych mediach.
Najviac sa mi nepaci ked sa tvorcovia tvaria ze kazda upiratena kopia je usly zisk. Problem je v tom ze mozno som ochotny vyskusat/pouzivat verziu za darmo, ale nie som ochotny platit 5 euro.
Mozu byt radi ze maju userov, zacnu robit pi**viny a moze sa to odrazit na reputacii. Sa mi paci ako jeden koment autorovi navrhuje mazat nahodne udaje na piratskych kopiach. O jasne potom ak sa niekto opyta tak bude reputacia nespolahlivej, otravnej, buggy applikacie a hviezdicky pojdu dole.
|
|
piratstvo
Od: Pap1er
|
Pridané:
5.2.2015 9:54
Keď niekto nie je ochotný zaplatiť 3€ za aplikáciu ktorá sa mu páči a je užitočná, tak je podľa mňa šmejd s pokazeným charakterom...
Preboha 3€ nezruinujú ani nezamestnaného človeka...
|
|
Re: piratstvo
Od: mememe?
|
Pridané:
5.2.2015 10:15
vsetci sa na to pozeraju zo zleho uhla, je to hlavne o sposobe platby za aplikaciu, mlokto by mal problem dat im tych par drobnych, dovodom je sposob platby:
- nezamestnani castokrat nemaju kreditky
- aj ti co ich maju nie su ochotni ich poskytnut na internete alebo appstoroch pre inforamcie o ich ukradnuti a zneuzivani
- a najvacia cast tych ktori ich upiratia je z krajin ako je cina ktore maju vlastne kreditky ktore nie su akceptovane mimo ciny a ak tu aplikaciu chcu je pre nich jednoduchsie si ju stahnut z warezu ako vybavovat medzinarodne akceptovanu
to je vsetko, nie je to o peniazoch, ale o logistike
|
|
Re: piratstvo
Od: ...
|
Pridané:
5.2.2015 10:46
A pre rovnaky dovod sa piratia filmy.
|
|
Re: piratstvo
Od: b2un0
|
Pridané:
5.2.2015 12:18
Ja ti neviem, ale mne tieto často sa opakujúce argumenty prídu ako snaha sám sebe si ospravedlniť, že mám morálne právo neplatiť.
Kto chce, hľadá riešenia, kto nie, hľadá dôvody.
|
|
Re: piratstvo
Od: cvb
|
Pridané:
5.2.2015 13:26
jednoduchy priklad - moja mama by nemala problem si za app kludne zaplatit, keby sa to dalo, napr z kreditu /alebo priplatok k pausalu/ - rozhodne ale za to nebude platit kreditkou - jednak to asi ani nevie, a jednak by sa aj tak bala....
|
|
Re: piratstvo
Od: b2un0
|
Pridané:
5.2.2015 14:10
A kvôli takýmto mamám má autor 95% mieru pirátstva? V tom to asi nebude. Vážne pochybujem o tom, že by veľká časť ľudí, ktorí sú schopní si to upirátiť, mala problém zaplatiť kartou. Ak by aj mala, v mnohých krajinách je možnosť platiť cez PayPal alebo na faktúru operátora (http://goo.gl/8BH5b3).
|
|
Re: piratstvo
Od: mememe?
|
Pridané:
5.2.2015 14:41
Tiez si myslim ze tou piratskou skupinou v zapadnych krajinach je skor skupina deciek a pubertakov ktora si hru jednoducho nemoze kupit lebo na ich ucet im otec krediku proste nezaregistuje.
V ich veku, nemoct si zahrat a pochvalit sa nejakou super najnovsou hrou o ktorej vsade pisu, a vsade po warezoch je zadarmo, rovna sa spolocenskej samovrazde :-) takze tiez to nie je primarne o peniazoch, ale o tom ze sa k nej legalne z istych dovodou dostanu tazsie a exituje lahsia alternativa
|
|
Re: piratstvo
Od: mememe?
|
Pridané:
5.2.2015 14:31
Ono je to praveze naopak, taki ludia proste hladaju riesenia a nie dovody preco platit. Tymi sa zaoberaju poskytovatelia.
Za aplikacie si platim, aj kazdomesacne za streamovanie, a z nedoveryhodneho zdroja si nikdy nenainstalujem. Ked na to pride aj z appstoru si to rozmyslim ci to vobec potrebujem a kedze som sw developer, viem ocenit namahu inych ludi.
Ale vela ludi v azii alebo mladych ci slabo zarabajucich ludi s tym maju problem a ako hovorim, nie je to iba o peniazoch. Ale to nie je nas problem :-) s tym nech si lamu hlavy manageri v appstoroch, ved su za to plateny :-)
|
|
Re: piratstvo
Od: ceko2
|
Pridané:
5.2.2015 16:23
Toto sa riesilo uz mnoho krat.
Neviem ako by sa pacilo narp. kachlickarovi keby som si ho zavolal nechal vykachlickovat a potom mu nezaplatil asi by mi rozbil hubu.Co keby ta stretol programator s jeho spiratenou appkou ??
Ina moznost je dat to zadara a najebat tam reklamu az sa prasi.A vypnutie reklamy za $$$.
|
|
Re: piratstvo
Od: mememe?
|
Pridané:
5.2.2015 17:07
vidim ze kym si dopisal tak ti to aj doslo :-)
|
|
Re: piratstvo
Od: ceko2
|
Pridané:
5.2.2015 17:09
To som vedel uz predtym, to bola iba dramaticka vsuvka.
;-)
|
|
Re: piratstvo
Od: mememe?
|
Pridané:
5.2.2015 17:23
:-)
|
|
pristup
Od: ase
|
Pridané:
5.2.2015 10:06
Ono je problem uplne inde ak by sa dali platene appky skusit napr. 7dni free tak by nebola taka miera piratsva patrim medzi ludi co si kopec platenych appiek stiahne spiratenych a ked sa mi paci tak si ju kupim bohuzial v 95% pripadoch ide prec a teda by som vyhodil peniaze za nic ale zaroven som ju upiratil a pocita sa to.
|
|
Re: pristup
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 12:04
Mozes si ich skusat dve hodiny od nainstalovania.
Ked ich do dvoch hodin vratis, Google ti vrati peniaze.
Ak by dali dlhsiu dobu, kopec ludi by si "kupilo" aplikaciu, tyzden ju pouzivalo a potom vratilo. Ako svojho casu s fotakmi a kamerami v obchode - "kupili", isli na dovolenku, po dovolenke vratili.
|
|
Re: pristup
Od: ase
|
Pridané:
5.2.2015 12:31
pozor software sa nemoze amortizovat ako kamera alebo fotak do softwaru ti nenapada piesok z plaze ani nedostava nadmernu vlhkost ... 2hod ani som o tom nevedel ale podla mna aj tak kratky cas ... a naozaj by som si pozrel toho blbca co si kupi taky audi player pusta si na nom hudbu tyzden a potom sa unuva za 3 eura ho vracat hlavne ak sa mu paci (ano najde sa aj tento priprad ale je to mizive percento) toto je vec preco ja si najskor nieco skusim bez platenia a ano ked sa mi to paci tak si to kupim ak nie tak to nebudem pouzivat a ide to prec
|
|
Re: pristup
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 12:54
Zober taku navigaciu - kupis ju za 50 eciek, ides na dovolenku, vratis sa z nej, navigaciu vratis.
Alebo apka ako je Nexus Media Importer - kupis, pouzijes, vratis.
99,9% hier ma kratsi herny cas, ako tyzden. Kupis hru, prejdes, vratis.
Dve hodiny je dostatocny cas na vyskusanie jednoduchej aplikacie alebo hry, pokial mas o nu seriozny zaujem. Tyzden je uz moc velky priestor na zneuzivanie.
|
|
Re: pristup
Od: ase
|
Pridané:
5.2.2015 15:55
Ano urcite je kus pravdy co pises ale mali by to urcite kategorizovat ako hovoris hram by som dal urcite len par hod. respektivne 10% herneho casu biznis appkam urcite aj par dni
|
|
Smutne
Od: dgagadg
|
Pridané:
5.2.2015 10:09
Neochoa platit za software hocakeho charakteru zabila prave ten kvalitny co este prezyval.
Vdaka apple si posledny mohykan kde to funguje!
|
|
Re: Smutne
Od: chocholusik2
|
Pridané:
5.2.2015 11:59
Co? A na to si ako prosim ta prisiel?
|
|
Re: Smutne
Od: ja.
|
Pridané:
5.2.2015 12:56
V dobach PC fungovala vec, ako shareware. Ceny boli 5-50 usd.
Apple prislo s App Storom, ktory bol race to the bottom a aplikacie su za 99 centov. Z toho sa neda zaplatit vyvoj, ale ked das vyssiu cenu, dostanes kopec zlych hodnoteni, ze si drahy.
Ono je to Apple, ktore znicilo moznost zarobit si vyvojom aplikacii pre consumer market.
|
|
Re: Smutne
Od: dkkdfk
|
Pridané:
5.2.2015 17:06
Ale snad nechces zrovnavat niekolkonasobne vacsie a vykonnejsie aplikacie na Pc a iOs. Je par fakt velkych a kvalitnych apps ako navigacie a pod., ale ostatne su zapisnicky, txt editory a podobne funky sracky. Ich vyvoj sa v zlozitosti v 95% ani len nepriblizuje priemernej aplikacii pre pc.
|
|
pc demo
Od: ase
|
Pridané:
5.2.2015 10:10
Tak isto to praktizujem s takou hrou skusit demo ak neni skusim crack a ked sa mi paci kupim si ju (niekedy uz len z principu aj az ked hru dohram)
|
|
Monument Valley na Humble Bundle
Od: ejha
|
Pridané:
5.2.2015 11:11
Monument Valley možno nedostalo informáciu, koľko ľudí si aplikáciu "kúpilo" cez Humble Bundle... ak to zabudli zarátať, tak sa nečudujem, že má tak vysoký podiel akože pirátstva.
|
|
titulok
Od: Tup
|
Pridané:
5.2.2015 12:00
mne to nejak nejde do hlavy. Bez jailbreaku na iPhone nejde upirátiť aplikácia. V priemere je na jedno iOS zariadenie stiahnutých legálne 85 aplikácií spolu za 25 dolárov (rátajú sa aj zmazané). Jailbreaknutých iPhonov je tuším okolo 5% (ťažko nájsť presné čísla). Ak tvrdí, že 70% stiahnutí na iOS je nelegálnych, buď má veľkú smolu (popularita najmä v Číne), alebo by muselo priemerné jailbreakované zariadenie (nie používateľ) mať cca 1000 aplikácii v hodnote $1100 - čo mi príde nereálne, že by to mohol byť priemer. Inak povedané, buď má smolu, alebo má zle spravenú metodiku.
|
|
Re: titulok
Od: Tup
|
Pridané:
5.2.2015 12:04
keď nad tým tak uvažujem, najviac by vysvetľovalo, ak by mal metodiku - počet zariadení využívajúcich aplikáciu oproti počtu kúpení. Keďže ale človek môže mať viac zariadení a navyše si kúpené aplikácie prenáša na nový telefón bez platenia, tak metodika je zlá
|
|
100 - 500k x nainštalovaná appka
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
5.2.2015 12:40
Ak majú v apke reklamu, tak si appka zarobila z ad views na svoj vývoj tak 5 násobne, z tých 100-500k stiahnutí.
Každopádne, mne osobne predstavuje najväčší problém platba kreditkou. Keby bola platba paypalom...
Na kreditke si neviete ustrážiť kedy sa na čo "napichnete" a mesačne Vám to strháva prachy bez Vášho vedomia a dozviete sa to až na konci mesiaca. V paypale vznikajú subscriby, a tak si ich viete hneď vymazať. E.g. kúpil som si crunchyroll, kde keď si kúpite subscribe na mesiac, tak Vás automaticky zlanári na subscribe na dobu neurčitú. A odhlásiť sa z crunchyrollu, aby to dalo pokoj Vašej kreditke je komplikované. V paypale stlačím [x] a je vybavené. Mesiac pozerám seriály, ak ma to bude baviť, odškrtnem [x] a cucnú si, ak ma to nebude baviť, nedám im prachy, zavrú mi účet. Ale nie naopak! Že mi budú brať prachy a ja pol roka nebudem vedieť vypnúť účet!
|
|
Re: 100 - 500k x nainštalovaná appka
Od: tamtung
|
Pridané:
5.2.2015 17:35
take zlepenecke riesenie je mat kartu, kde je ucet kde je 0 eur - ale neviem, co sa stane, ak tam posles xy eur, aby si si hned kupil nieco.. to neviem.. ci to automaticky nestrhne atd, takze to nie je foolproof zial
|
|
Re: 100 - 500k x nainštalovaná appka
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
6.2.2015 13:28
Toto funguje veľmi dobre, len aj na tom účte kde mám stále 0, mám vždy 5-10 eur pre mesačné poplatky, aby to necucalo do mínusu [aj keď je vypnutý debet na debetke [visa electron] tak to scucne mesačné poplatky do debetu], a stalo sa mi že som si poslal na "internetový" účet 50 eur, lebo som šiel platiť paypal, a subscribe čo som zabudol na paypale mi v momente zožral prachy. Takže áno, v podstate je to "okay", avšak ak by sa na debetku nacuclo nechctiac 5 takýchto parazitov, tak na ňu nie je šanca dostať peniaze bez toho, aby ich to nezožralo :(
|
|
Re: 100 - 500k x nainštalovaná appka
Od: migg
|
Pridané:
6.2.2015 15:15
ak máš takú kartu, kam len pred platbou posielaš prachy, tak nie je už jednoduchšie si meniť limity (pre platby na nete a MO/TO)? pár klikov a zmena sa prejavý okamžite.
|
|
Metodika výpočtu
Od: donduri
|
Pridané:
5.2.2015 13:08
Niekde som nedávno čítal práve článok o počte instalacii Monument Valley. Veta že 95% instalacii sú pirátske kopie je silne zavádzajúca. Oni totiž do tých 95% počítajú všetky nainštalované neplatené kopie hry. Teda ak tie ktore boli inštalované v rámci akcie na Amazon Appstore keď bola hra nejaký čas zadarmo a zaznamenala tisíce instalacii.
|
|
android
Od: iba otazka
|
Pridané:
6.2.2015 11:20
pred nedavnom sa linuxaci bili do prs, ze keby na linuxe bol plateny profi soft, radi by si ho zaplatili.
a teraz clovek cita, ze na androide (aka klon linuxu) sa pirati ovela viac ako na windowse...
znamena to, ze si linuxaci celu dobu srali do huby, alebo?
|
|
Re: android
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.2.2015 12:45
Ak si si nevsimol, pouzivatelia androidu su ina skupina, ako pouzivatelia gnu/linuxu. Pouzivatelia androidu su presne ta skupina, ktora na pocitacoch pouziva windows.
Ale to kazdemu, ktoreho iq je vyssie ako median, je uplne jasne. Iba trollom nie.
|
|
Re: android
Od: just sayan
|
Pridané:
6.2.2015 13:09
co potom pouzivaju na mobiloch linuxaci? windows?
|
|
Re: android
Od: mozno
|
Pridané:
6.2.2015 13:24
Mozno.
Ja som linuxak, ale kym existoval ipaq s windows mobile, tak som pouzival ten a doteraz si myslim, ze bol lepsi. Asi 20x konfigurovatelnejsi ako android, vid napr. moju otazku nizsie ohladom kalendara. Chyba mi vela veci na androide, keby to aspon bol normalny ze linux, ku ktoremu mam legalne roota.
|
|
kalendar
Od: kalendar kalendar
|
Pridané:
6.2.2015 13:16
Neviete mi poradit nejaku apku, kde by sa dali planovat opakujuce sa (periodicke) eventy aj tasky? Kazda dokaze planovat bud jedno, alebo druhe, alebo nie opakovane, alebo ak opakovane, tak da na vyber len tyzdenne a denne, ale uz nie napr. kazdy prvy pondelok v mesiaci, alebo kazdy treti mesiac. Zatial pouzivam Business Calendar (http://dopice.sk/chj), na eventy dokonale, tasky nepozna.
Aby bolo jasne: task je udalost, ktora zmizne vtedy, ked ju spravim a odkliknem/odmazem, nie ked uplynie planovany cas. Cize stale svieti v nejakom tom widgete.
|