|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dsfasdfasdf
Od: yxcvyxcv
|
Pridané:
21.1.2015 9:03
taka bohapusta lož...
tu je presny zoznam lokalit kde poskytuje Antik gigabit: http://www.antik.sk/page?id=171
ked napisete Kosice neznamena ze Kosice a vsetky ulice od A - Z, iba niektore ulice a zamerne vyberaju vchody kde dopyt je najvyssi. Napriklad na mojej ulici gigabit nie je mozny vobec, malo zaujemcov.
|
|
Re: dsfasdfasdf
Od: baGoLo
|
Pridané:
21.1.2015 9:37
To nie je lož, to je "len" polopravda.
Faktom zostáva, že Antik ponúka gigabit internet a ponúka ho vo viacerých lokalitách... To, že infraštruktúru buduje postupne, je logické. Nie som tak naivný, aby som očakával, že všetko bude všade razom dostupné.
Držím im palce, lebo čím viac klientov budú mať, tým viac týchto služieb budú môcť ponúknuť.
Na druhej strane, zaujímalo by ma, koľko reálnych zákazníkov bude mať v tých TLmačoch. Ak to bude 20, považoval by som to za úpspech. ;) :D
|
|
Re: dsfasdfasdf
Od: yxcvyxcv
|
Pridané:
21.1.2015 11:09
ako to ze neni lož?
citujem:
Doteraz Antik poskytoval gigabitové pripojenie v šiestich mestách Košice, Humenné, Gelnica, Svit, Veľké Kapušany a Trebišov. V tomto roku plánuje podľa skorších informácií spustiť gigabitové pripojenie ešte minimálne vo Svidníku. V mestách Medzilaborce a Strážske vybuduje optické siete pripravené na gigabitové rýchlosti, poskytovať ale začne pripojenie s rýchlosťou 80 Mbps.
nepisu o vybranych lokalitach, ale o mestach ako celku, podla zoznamu ktory som prilozil je jasne napisane kde maju gigabit a kde nie
|
|
Re: dsfasdfasdf
Od: baGoLo
|
Pridané:
21.1.2015 13:26
Máš úplnú pravdu v tom, že odkaz na presné lokality v daných mestách je presnejšia a lepšia informácia. Redaktor/autor článku z DSL si mohol dať tú námahu, že by doplnil takýto link, nech si čitateľ urobí obraz sám.
Ničmenej, ja v tom citáte z článku nevidím ani štipku klamstva.
Príklad: viem si predstaviť, že ak by niekto v UK robil článok o gigabitových provideroch v Európe, napísal by len "Antik v SR" a nerozoberal by ani mestá ani lokality, čo v danom kontexte nie je zaujímavé. A taktiež keď niekto povie, že Telekom poskytuje DSL vo väčšine miest, tiež to neznamená, že v každom z tých miest aj v poslednom najzapadnutejšom kúte...
Účel správy vnímam tak, že autor (hoci je to zrejme prevzatá správa) chcel poukázať na fakt, v ktorých mestách už Antik pôsobí a že ich počet sa s postupom času postupne zvyšuje.
|
|
Kľud detičky neposerte sa
Od: Kľud detičky neposerte sa
|
Pridané:
21.1.2015 16:24
Keď poviem že som z Popradu, neznamená to, že som z celého Popradu, ale len z určitej časti Popradu.
|
|
Re: Kľud detičky neposerte sa
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
21.1.2015 16:58
zakazat internet, vyhlasit dzihad
|
|
Re: Kľud detičky neposerte sa
Od: Ferikuš
|
Pridané:
21.1.2015 17:54
neklam, povieš že si z Popradu a pritom si z Kremnice...z celej
|
|
Re: dsfasdfasdf
Od: J88
|
Pridané:
22.1.2015 7:52
Klobuk dole. Takyto intelektualny nazor uz som dlho necital.
|
|
Re: dsfasdfasdf
Od: tak tak
|
Pridané:
24.1.2015 20:23
ja som toračej ani nečítal, lebo po prvej vete som....
|
|
gogogo
Od: klávesnice
|
Pridané:
21.1.2015 9:04
Úplná báseň tieto parametre za tú cenu. Expandovať na západ sa nebude?
|
|
Re: gogogo
Od: baGoLo
|
Pridané:
21.1.2015 9:44
Určite bude. :) ...ale dosť pomaly, keďže majú len vlastné zdroje a na západe majú trh dosť obsadený už veľkí operátori.
|
|
Re: gogogo
Od reg.: nemam a nebudem mat
|
Pridané:
21.1.2015 14:53
mozno tak o tisic rokov áno... už 5mesiacov čakám aby ma pripojili na tú lajnu a to som košičan :D :D
|
|
antik
Od: fdfdfggtg
|
Pridané:
21.1.2015 9:06
je to asi najlepsi operator co som kedy mal .. ked som byval v KE mal som od nich internet a bol som velmi spokojny. Teraz som v CR a tu mam zatial netbox tiez je to dobry operator. Skoda ze antik nieje aj u nas v mste ,, ale pomaly ale isto sa k nam blizi uz je vo vsetkych mestach na okolo .. ked pide aj knam z velkou radoustou zrusim zmluvu zo sucasnym zobrackym ISP kde za wifi 2500kb/s platim 13 evri prosiiim antik prid aj k nam
|
|
Re: antik
Od: sdfasdfas
|
Pridané:
21.1.2015 10:30
Uplne s tebou suhlasim, rovnaka skusenost aj u mna. V KE s antikom to bolo neporovnatelne lepsie ako v sucastnosti v Brne s UPC. Pomer cena/vykon je niekolko radov. Nehovoriac o sluzbach a servise...
|
|
Re: antik
Od: dffdf
|
Pridané:
21.1.2015 11:04
hmmm aj ja som v brne dame pivo ? :D
|
|
Re: antik
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
21.1.2015 14:52
Šariš?
|
|
Re: antik
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
21.1.2015 15:34
staropramen
|
|
Re: antik
Od: Staruo
|
Pridané:
21.1.2015 15:52
Starobrno!
|
|
Re: antik
Od: vkr
|
Pridané:
21.1.2015 16:05
o 8mej u Čápa? ale tam maju len plzen
|
|
Re: antik
Od: Yacht
|
Pridané:
22.1.2015 0:15
Zajtra stretko v Yachte ludia! lepsi pajzel niet!
|
|
bez uploadu ziaden download
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
21.1.2015 9:06
Ked bude jedneho dna gigabit pripojenie standardom ani nechcem vediet aky standard bude na strane serverov, ktore nam budu vsetky tie data posielat.
|
|
A do Senca by sa im nechcelo prist?
Od: Sencan
|
Pridané:
21.1.2015 9:07
Antik zas pokryva dediny a na okresne mesta kasle. Kto si mysli, ako je na tom napr. take OKRESNE(!) mesto Senec dobre, velmi sa myli... vdaka "vtipnemu" Telekomu a ich politike pri budovani sieti ani v panelakoch nie je vzdy mozne mat co len posrate VDSL, v lepsom pripade max. 10Mbit/s ADSL, v horsom ludi vycicavaju WiFickari za nekrestanske peniaze (4/0,5 za 22 EUR - Kaliant, 4.5/0.5 za 16,56 - RVNET, 5/1 za 15 - AjTyNet...)
Ale hlavne, ze dedina ako Tlmace bude mat gigabit...
|
|
Re: A do Senca by sa im nechcelo prist?
Od: xcvxycv
|
Pridané:
21.1.2015 9:09
aj antik ma wireless napriklad Valaliky a cena 17,92 za 6/1
|
|
Re: A do Senca by sa im nechcelo prist?
Od: psycho38
|
Pridané:
21.1.2015 9:51
Naco by bolo take pripojenie na predmesti blavy?
|
|
Re: A do Senca by sa im nechcelo prist?
Od: tac tac
|
Pridané:
22.1.2015 7:38
Pokial viem v Senci ma viacmenej monopol E-Net
|
|
Re: A do Senca by sa im nechcelo prist?
Od: Sencan
|
Pridané:
22.1.2015 22:28
Zial ano... no pokial nebyvas v panelaku, holt mas smolu... ani len WiFi ti nedaju (osobna skusenost)
|
|
Re: A do Senca by sa im nechcelo prist?
Od: nunonnno
|
Pridané:
6.2.2015 11:53
Keby to bolo tak jednoduche Antik by tam uz davno bol.
Su mesta do ktorých ho nepustia uz len preto, ze pride lokalny ISP a motivuje zodpovednych ludi aby do zeme nemohol polozit ani jeden kabel...v horsiom pripade ma vplivny clovek podiel u ISP.
nehovoriac o tom, ze antik takmer vobec nevyuziva europske zdroje ako T-com ci orange, alebo SWAN, ktory je jedna ruka s vladou. Takto poviem uplne nepriehladny tender vyhra isty ISP ktory si najme firmu na realizovanie optickej siete a ta firma si najme Antik, ktory to cele spravy za zlomok ceny.
|
|
Re: A do Senca by sa im nechcelo prist?
Od: nunonnno
|
Pridané:
6.2.2015 11:57
Preto tam kde niesu prekazky Antik vytvara siet a su to zapadakovy kde ho vytaju.
|
|
mesto
Od: jabloko
|
Pridané:
21.1.2015 9:35
od kedy ma mesto 3.7 tisíc obyvateľov ?? rofl sak dediny maju 2x tolko
|
|
Re: mesto
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2015 9:38
http://sk.wikipedia.org/wiki/Tlmače
tlmace by aktualne nemali byt mesto, kedze nemaju 5k obyvatelov.. http://sk.wikipedia.org/wiki/Mesto_(Slovensko)
|
|
Re: mesto
Od: menomestozvieravec
|
Pridané:
21.1.2015 9:40
Zrejme tak isto ako aj napriklad Vrable, Gbely a pod, ktore dostali statut mesta este za socializmu vdaka priemyselnej vyrobe (SES Tlmace, Tesla Vrable, Nafta Gbely). Taky Mocenok ma viac obyvatelov a je to dedina
|
|
Re: mesto
Od: vskutku
|
Pridané:
21.1.2015 9:55
Článok 70 Ústavy Slovenskej republiky sa zmieňuje o spôsobe vyhlásenia obce za mesto. Vzhľadom na stručnú formuláciu toho ústavného článku si táto problematika vyžaduje konkretizáciu zákonom. Podrobnú úpravu obsahuje zákon 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v § 22 a Metodický pokyn Ministerstva vnútra Slovenskej republiky na prípravu a vykonanie územných zmien (SVS-233004-2009/06739 z 5. mája 2009) a zákon o obecnom zriadení (369/1990). Národná rada Slovenskej republiky môže vždy k 1. januáru na návrh vlády vyhlásiť za mesto tú obec, ktorá:
je hospodárskym, administratívnym a kultúrnym centrom alebo centrom cestovného ruchu, alebo kúpeľným miestom,
zabezpečuje služby aj pre obyvateľov okolitých obcí,
má zabezpečené dopravné spojenie s okolitými obcami,
má aspoň v časti územia mestský charakter zástavby,
má najmenej 5 000 obyvateľov.
Obec možno vyhlásiť za mesto, aj keď nespĺňa podmienku počtu obyvateľov ak je to opodstatnené vzhľadom na splnenie ostatných uvedených predpokladov.
|
|
Re: mesto
Od: vrtak_das_osmicka
|
Pridané:
21.1.2015 10:04
Dobre si pamatam, ze mesto musi mat aspon 5000 obyvatelov. A Spisske Podhradie si vycapi na namestie tabulu, ze nase mesto ma 3883 obyvatelov :D.
|
|
Re: mesto
Od: menomestozvieravec
|
Pridané:
21.1.2015 10:31
Precitaj si to este raz a tento krat pri tom aj rozmyslaj...
|
|
Re: mesto
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
21.1.2015 21:43
Nechcem sa hadat....(povedal pan Kusavy ;-)), ale netreba na statut mesta 6000 ludi? Pred niekolkymi rokmi(asi 10-15) bola na tom podobne Nemsova, a ta ma 6000 obyvatelov.
|
|
Re: mesto
Od: menomestozvieravec
|
Pridané:
21.1.2015 9:38
najvacsia dedina na svk ma cca pol miliona obyvatelov
|
|
Re: mesto
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
21.1.2015 20:51
to akoze bratislava, ty vyjebany nespokojny cezpolny mamrd
|
|
Re: mesto
Od: Karl Von Bahnhof
|
Pridané:
22.1.2015 7:16
Lol, such a hate... Kamarat ja som z Bratislavy a prislo mi to ako dobry vtip. Je pravda ze si myslime, ze Bratislava je pupok sveta, a ked sa rozpravas s viedencanom o tomto, tak sa len uskrnie. Mimochodom, viete ako viedencania volaju BA? Die Scheune.... Stodola viedne.. :/ takze ked mas byt na niekoho nasraty, pozeraj skor viac zapadnejsie...
|
|
Re: mesto
Od: boh1
|
Pridané:
21.1.2015 22:00
Nie je pravda, 3/4 sú cépečkári ako ty
|
|
Re: mesto
Od: radis
|
Pridané:
22.1.2015 8:15
a co/kto je to ten cépečkár ?
|
|
Re: mesto
Od: dawda
|
Pridané:
21.1.2015 9:39
tiez som bol v tom ze ako mesto je hodnotena obec ktora ma >5000 obyvatelov, tusim som bol v omyle.
|
|
Re: mesto
Od: baGoLo
|
Pridané:
21.1.2015 9:41
vôbec nie si v omyle. :)
5k hranica platí pre získanie štatútu mesta. ale nikto z mesta neurobí dedinu, ak počet obyvateľov klesne. ;)
|
|
Re: mesto
Od: baGoLo
|
Pridané:
21.1.2015 9:39
to nerieš...
viaceré mestá na Slovensku vznikli tak, že sa spojili s okolitými dedinami, čím presiahli počet obyvateľov 5000, získali štatút mesta, mohli si tým pádom zriadiť mestské dane a získali ďalšie výhody. Keď sa neskôr okolité dediny odčlenili, už im nikto ten štatút mesta nezobral. :)
|
|
Aka je realna rychlost
Od: Igor1985
|
Pridané:
21.1.2015 9:39
Mna by ozja zaujimalo co zakaznik z tych avizovanych rychlosti ozaj dostane ? mohol by niekdo kdo 1Gbit of antiku ma dat niejaky ten screen shot z speedtestu ?
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: menomestozvieravec
|
Pridané:
21.1.2015 9:42
nie, pretoze speedtest nema tachometer do 1gbps ;)
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: baGoLo
|
Pridané:
21.1.2015 9:42
veril by som tým 900-950Mbps z článku. Antik v tomto nezavádza.
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: asdfsadf
|
Pridané:
21.1.2015 12:55
chod plakat do kuta ked neveris
http://dopice.sk/c3X
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: snowcat
|
Pridané:
21.1.2015 10:14
realne sa da dosiahnut 950Mbit/s
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: sensei-san
|
Pridané:
21.1.2015 12:07
Nestáva sa náhodou, že rýchlosť prenosu je potom ohraničená skôr na strane servera? Načo mi je 1Gb/s od ISP, keď mi to server nedá? (okrem torrentu samozrejme). Btw, Antik má do SIX-u 10Gb/s, teda 10 klientov a šmytec?
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: xcvyxvc
|
Pridané:
21.1.2015 12:58
SIX je este v pohode antik ma 20gbit
transit taja, vsetci vieme za 1gbit pre domacnosti je luxus ktory sa peeruje a shapuje na stranke servera z ktoreho robis down.
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od reg.: Malcolm Reynolds
|
Pridané:
21.1.2015 15:52
A ty si azda myslis ze vsetok traffic Antiku ide cez SIX?
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: ase
|
Pridané:
21.1.2015 16:53
to by aj mna zaujimalo kedy ludia konecne pochopia na co sluzi six :)
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: Ferikuš
|
Pridané:
21.1.2015 18:02
nie preboha, veľká časť trafficu Antiku ide cez jeden malý ukrajinský router... tak si to chcel povedať ??
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: ase
|
Pridané:
21.1.2015 16:58
vies na co sluzi six? podla tvojho komentu a "vzorca" nemas absolutne sajnu a k serverom neviem odkial tahas ty asi z ruska ale ja nemavam problem vyuzivat 500Mbit optiku na slovensku
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: TerenceHill
|
Pridané:
21.1.2015 15:48
http://www.speedtest.net/result/4058204403.png
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: wozniak
|
Pridané:
22.1.2015 8:07
Kraaaasa, nadhera, co viac dodat. Antik drzi slovo
|
|
Re: Aka je realna rychlost
Od: radis
|
Pridané:
22.1.2015 8:17
daj si test mimo kosic alebo este lepsie mimo slovenska (budapest, vieden, brno/praha...)
potom tu hovormeo drzani slova, ano?
|
|
Ja chcem 1gbit u nas
Od: Cpx
|
Pridané:
21.1.2015 10:24
Antik pls, dobehni do SNV a zaved tu poriadny internet! :D
Dufam ze sa raz dockam 1/1gbit internetu.
|
|
Re: Ja chcem 1gbit u nas
Od: lklokk
|
Pridané:
21.1.2015 10:52
a v SNV ešte máte toho akože podnikateľa za dominantného providera?
|
|
Re: Ja chcem 1gbit u nas
Od: grepfruit
|
Pridané:
21.1.2015 11:40
Ktoru firmu si myslel? Zacinajucu na D alebo na R?
Ja mam od jedneho z nich a upload 95 Mbps, download 91 Mbps namerane cez den s verejnou IP... nemozem sa stazovat..u Telekomunistov alebo JuPiSy by o takych sluzbach ani nesnivali za ten peniaz..
Aktualne rusim s UPC zmluvu po viazanosti.
Su to curaci ktori nevedia co sa im deje na vlastnej sieti, pri reklamacii pride technik ktory zmeria koax nejakym "Fluke" meracom a povie ze vsetko OK a pritom maju jasne a preukazatelny packet-loss a latencie.. Ked som sa to panakovi snazil vysvetlit tak povedat ze nechape co mu rozpravam :D. Stacilo amaterizmu..
ANtik ide dobrym smerom, o male dediny nema nikto zaujem a pritom zakaznicky potencial tam je. A ludia i ked dostanu 1GBit malokto cuca nonstop, a tahaci su odshapovany/posunuti vo frontach nizsie.. ziaden problem
|
|
Re: Ja chcem 1gbit u nas
Od: yxcvycxv
|
Pridané:
21.1.2015 12:52
v ktorom meste si UPC vyuzival?
|
|
Re: Ja chcem 1gbit u nas
Od: grepfruit
|
Pridané:
24.1.2015 2:35
v Bratislave som to vyuzival...ale o UPC nechcem pocut najblizsich 10 rokov.. Nechodi im telka poriadne (kvalita hruza), internet na figu a servis posielaju ludi ktorych si nezaskolia na svoje technologie..ale ceny maju svetove ako keby som mal CISCO swich v JOPke od nich ;).. hehe..
|
|
Re: Ja chcem 1gbit u nas
Od: lotusrg
|
Pridané:
21.1.2015 12:02
Klud , este nedobehol ani do Bratislavy :D
|
|
Re: Ja chcem 1gbit u nas
Od: lamka1
|
Pridané:
21.1.2015 12:13
zrus DSL a daj si od lokalneho, mate tam dobre moznosti na vyber..
|
|
Re: Ja chcem 1gbit u nas
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
21.1.2015 21:49
Naco by ti bol, ked nemas tukabel?
|
|
Really
Od: Nemo22
|
Pridané:
21.1.2015 11:12
Je to pekne a docela sa tesim az raz bude bezny 1Gbit doma na pohovke, aj ked pri vecsine serverov to nepomoze. Uz teraz pri tych 20-50Mbitoch male hostingy/weby ktore bezia agregovane na virtualoch su pomalicky na limite toho co stiha disk a cache. Pri rychlostiach 1Gbit a viac bude rychlejsie nacitavat data z inetu ako z lokalneho disku (nie ssd) co ale neznie moc bezpecne. Co by ma ale viac zaujimalo ake linky ma potom Antik smerom von a ako to vypada v ich sieti ak zacne par ludi ist po stope (rozumej zacnu tahat plny gigabit). Nejak sa mi nechce verit ze budu mat do zahranicia stovky Gbit.
|
|
Re: Really
Od: lamka1
|
Pridané:
21.1.2015 12:16
Je to dobre tak na onaniu pred kamaratmi v krcme. Uz vidim ako ma priemerny zakaznik AC router za 100€ a tablet 16jadrovy s AC sietovkou, aby sa na tom svojom CPE co i len priblizil gigabitu. Aj aj ked, tak co? Stranku mu nacita rovnako ako pri 15mbit, film stiahne o cosi rychlejsie, masove zdroje aj tak 1g nepustia.
|
|
dsl_is_da-best
Od: Arch)linux
|
Pridané:
21.1.2015 11:43
A ja tu sedim s 5Mbs za 12€ mesacne a som spokojny
|
|
screen
Od: JYL...
|
Pridané:
21.1.2015 14:28
Od: Igor1985 | Pridané: 21.1.2015 9:39
tu ho mas:
http://imgbank.cz/image/unr
|
|
Uz nas ani Herkules nezachrani
Od: MisoMM
|
Pridané:
21.1.2015 16:12
https://www.youtube.com/watch?v=5a4ZMoEc1VU
|
|
1GBPS
Od: oakey
|
Pridané:
22.1.2015 8:27
Zaujmalo by ma, ci Antik aj predava nejake routre k tomuto pripojeniu? Alebo ci nieco odporuca, lebo k tomu treba aj nejaky dobry hardware...
|
|
Re: 1GBPS
Od: zxcvzxcv
|
Pridané:
22.1.2015 8:52
router za nejakych 80eur to zvladne
ma odporucane modely
|
|
Inet rychlejsi ako disk
Od: slukypuky
|
Pridané:
22.1.2015 9:04
Mam to doma som z KE. Som jediny v brane, takze to co sa pise vyssie ze Antik ide podla dopytu nie je pravda.
Mam doma router za 60 € RT-N65U, nepotrebujem ac router za 100€. hlavne je pre mna pripojenie po kabli. Na wifi frcim 148 Mb/s.
Vyuzitelnost: Pri stahovani hry zo STEAMu mi to permanentne pisalo Busy to writing disc takze stahovanie bolo rychlejsie ako zapisovanie.
Pre ludi co radi vymyslaju: Na pocitaci nic nebezalo len to stahovanie a disk mam dostatocne rychly :)
|
|
Re: Inet rychlejsi ako disk
Od: antik_user
|
Pridané:
24.4.2015 6:23
Mna pripojili vcera, mam TP-Link TL-WDR4300 a vacsiu rychlost ako 150/150 som bohuzial nedosiahol. Cize ako pisu hore ~900 Mbit je trosku uletena informacia.
|