|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.6.2014 12:58
treba zmenit zakony tak ako v telekomunikaciach. EU je prakticky jeden stat, jeden trh, a uz prislo k zruseniu roamingovych poplatkov. Na rade su televizie a prava treba riesit pre celu EU. A JOJ moze ist D O P I C E !!!!!
|
|
Aspoň 5 znakov.
Od: AladárVajcatý
|
Pridané:
2.6.2014 13:59
Za reklamu prekladanú americkými sr*čkami im bude platiť iba IDIOT.
.
Oni tu všetkých považujú za debilov, ale narazia si nenežraté papule.
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: SiM3
|
Pridané:
2.6.2014 14:57
hnojku a narkozu a ich podkanale som uz davno uplne vyradil z mojho zoznamu tv kanalov a nechybaju mi :-)
Kludne ich mozu zrusit, ale to by ficovolicom nemal kto sracky pchat do hlav :-)
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od reg.: Chod Dopice
|
Pridané:
2.6.2014 15:51
Velky zlom na slovensku nastal, ked sa vypol analog a DVB-T malo slabe pokrytie, preto vela ludi preslo na satelit a tam su uz v zaklade aj ceske programy. Zaujimalo by ma, kolko ludi prijmalo ceske programy na slovensku pred vypnutim analogu...
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
2.6.2014 21:29
niekto v joj trpi tazkou schyzo ...vale fakt tazkou.
|
|
Nemám rád joj - ku
Od: Nemám rád joj - ku
|
Pridané:
3.6.2014 10:39
Nemám rád joj - ku
Je to dokonalá hnojka.
Joj -ka pumpuje sra-čky ľudom do obývačky
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
2.6.2014 22:08
no minimalne tu v bratislave co som kazdeho jedneho poznal kto nemal SKT/UPC alebo neojebavali mmds a boli v pokryti kojalu ci devina tak nemali satelit ale normalne kanalovky pripadne polske sito ci tie izbove "ventilatory" a vsetci boli spokojni...
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: fefe258234
|
Pridané:
2.6.2014 22:51
Ale Slovensko neni len Bratislava. Vo vacsich mestach kde je dobre pokrytie bezne ludia chytaju dvbt aj na kus drotu a pod. Ludia vo vacsich mestach na sidliskach ale skor siahaju po kablovke/iptv. Podla statistiky len 13% domacnosti sleduje telku cez dvbt, zvysok ma satelit/kabel/iptv kde mas uz v zakladnom baliku ceske programy. Tak co sa JoJ cuduje, nech sa stazuje svojim majitelom JaAty ze chceli zarobit 2x, najprv na dvbt od statu a potom na skylinku od ludi ktory prisli o moznost pouzivat terestrial a museli prejst na satelit...
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: racio
|
Pridané:
3.6.2014 8:38
Kdo este pozera tv v 21 storoci? Joj zakaze novu a primu a ludia si to ajtak stiahnu z netu v ultrahd kvalite bez reklam a bez ohavneho slovenskeho dabingu
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od reg.: Chod Dopice
|
Pridané:
3.6.2014 10:10
To je ciastocne pravda. Ale mam pocit, ze ludia ktory si stahuju filmy nepozeraju Joj ani celkovo telku. Tu pozera skor starsia generacia ktora zase filmy stahovat nebude...
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od reg.: wollo
|
Pridané:
3.6.2014 10:12
alebo nevedia hovorit cudzim jazykom
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: Lollo123
|
Pridané:
3.6.2014 19:58
Stari vedia lepsie nez tito inglis mladi
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
3.6.2014 16:11
dobre si to napisal
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: huanngggg
|
Pridané:
2.6.2014 18:22
mozno su to zle telky, ale aspon za ne nemusime platit uzernicke, stale sa zvysujuce koncesionarske poplatky !
ja by som povedal ze hnoj a narkoza uspokojuje poziadavky slovakov...skoda len ze slovac ma take minimalne poziadavky
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: 54321
|
Pridané:
3.6.2014 6:45
Obavam sa, ze mas pravdu.
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: Cyllo
|
Pridané:
3.6.2014 21:24
Hmm, my skus objasnit ake su "vyssie" poziadavky, ma to zaujima.
|
|
Re: Aspoň 5 znakov.
Od: Najviac 325 znakov
|
Pridané:
3.6.2014 21:46
Záver príspevku ti nevyšiel korektne, Hnoj a Narkózu, hlavne pravičiari (USA a odtiaľ podobne... sú im vzor).
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: joskoooo
|
Pridané:
2.6.2014 16:34
je tolesite abi tie salobi nevichrali
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: josinooo
|
Pridané:
2.6.2014 16:56
saco su tie minuski?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: beendaak
|
Pridané:
2.6.2014 21:59
lebo si kokot
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: peggy100
|
Pridané:
3.6.2014 0:08
Celú TV HNOJ a TEATRO-JKU treba zrušiť a toho škuľa vyhodiť a Jaj aj Ty bandas compeny vyhostiť mimo banánovú republiku aj s Hentou adios... ovčania nie sú predsa dr.nutí aby pozerali na TV HNOJ film prerušený každých 5 minút 10 minútovou reklamou!!!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
7.6.2014 8:35
Nie, práveže netreba meniť zákony, len ich dôsledne uplatňovať.
|
|
Nech...
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
2.6.2014 12:59
Nech si žalujú nech žiadajú poplatky čím viac tým lepšie... aspoň ten hnoj bude sledovať menej a menej ludí...
|
|
Re: Nech...
Od reg.: wollo
|
Pridané:
2.6.2014 13:14
riesenie je jednoduche :) operatori prestanu vysielat JOJ :D
za poslednu dobu som na nej aj tak nic dobre nevidel. Cize clovek o nic nepride.
|
|
Re: Nech...
Od: zzer
|
Pridané:
2.6.2014 13:46
ja TV nepozeram uz roky a nechyba mi
|
|
Re: Nech...
Od: xxvvxxvv
|
Pridané:
2.6.2014 15:00
ani ja tv je prezitok
|
|
Re: Nech...
Od: (12)
|
Pridané:
3.6.2014 18:35
Prezitok je jedine tvoje jebnute zmyslanie
|
|
Re: Nech...
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
2.6.2014 14:46
Na Joj a Plus sú totálne sračky, idiotské reklamy a trapné upútavky že to až bolí... Nie že by som ich pozeral ale, Plus má program od buka - do buka a čo je v programe to nikdy nedodržali. Na rozdiel na Prime, Cool a hlavne Zoom je super program. Joj na nich proste nemá (ani na Markízu ktorá je tiež oničom, ale aj tak) tak idú vymýšľať toto. Praktiky ako Apple.
A mimochodom idem im poslať odkaz na túto diskusiu. A budem rád ak sa niekto pridá. LEBO NEVEDIA akú majú o nich ľudia mienku! :D
|
|
Re: Nech...
Od: Plus minus
|
Pridané:
3.6.2014 18:38
Nazor pariku "inteligentov" z dsl ich bude urcite zaujimat
|
|
Re: Nech...
Od: gaadfalnfd
|
Pridané:
2.6.2014 13:22
Mas pravdu. V poslednych rokoch sa neskutocne predlzilo trvanie reklam=prijmy pre TV. A navyse teraz chcu ziadaju dalsie peniaze=dalsie prijmy pre TV. nenazranci:)
|
|
Re: Nech...
Od: reklama
|
Pridané:
2.6.2014 13:53
ak by si trošku rozmýšľal nad tým čo píšeš, tak by si prišiel na to, že reklamné bloky zostali v pôvodnej dĺžke, ale väčšiu časť z nich tvoria upútavky na filmy a relácie ;) nie samotná reklama ;) kvôli kríze je platených reklám menej a ako joj tak markíza idú do červených čísiel
|
|
Re: Nech...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.6.2014 14:05
nie je ich menej koli krize. je ich menej preto, lebo su stale neefektivnejsie, kedze pre ich prehnane mnozstvo a nekvalitny obsah, sa mnozstvo ludi dobrovolne rozhodlo prestat, alebo aspon obmedzit, sledovanie televizie.
do cervenych cisel teda idu preto, lebo v minulosti, ked boli v zelenych cislach, robili vsetko pre to, aby tie zelene cisla vylepsili bez ohladu na to, co si o tom mysli divak.
|
|
Re: Nech...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.6.2014 14:07
a neviem ako sa mohli nezmenit reklamne bloky. dlzka mozno ostala rovnaka, ale ich pocet a umiestnenie... ked som este pozeraval TV, tak sa nestalo, aby 25 minutovy sitcom bol preruseny reklamou. dnes, aspon co som pocul, v nom byvaju vraj obvykle 2 reklamne bloky.
|
|
Re: Nech...
Od: reklama
|
Pridané:
2.6.2014 15:46
aspoň čo som si všimol, tak niesu reklamy medzi sitcomi niesu reklami, umiestnenie sa zmenilo, to je pravda, prvá ide tesne po začiatku a druhá tesne pred koncom, počet ostáva
|
|
Re: Nech...
Od: reklama2
|
Pridané:
2.6.2014 16:16
ty budes asi jeden zo zamestnancov co?
|
|
Re: Nech...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.6.2014 17:14
no, pred par rokmi som kdesi nahodou isiel okolo telky a davali Simpsonovcov, tak som sa zastavil ze si to pozriem. a cuduj sa svete, reklama sa im tam predsalen zmestila ;)
taktiez, reklama 2 minuty po zacati programu a 30 sekund (posledna scena) pred skoncenim, to moze len totalny nekompetentny idiot vymysliet.
reklama ma sluzit na promovanie produktov a zarabanie televizie, nie na co mozno najefektivnejsie znepriemnenie zivota divakovi.
|
|
Re: Nech...
Od: huanngggg
|
Pridané:
2.6.2014 18:27
hlavne ze vysoke skoly chrlia kazdorocne vystudovanych "odbornikov" na reklamy :D
|
|
Re: Nech...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.6.2014 20:12
nemusis byt odbornik, aby si videl, ze sucastny model nefunguje. nemusis ani chapat preco nefunguje, ale pokial sucastny model demotivuje ludi sledovat TV a vlastne televizia len straca divakov, tak zrejme sucastny model nebude dobry. teda, pokial prave o to telkam neide - stratit divakov a skrachovat.
|
|
Re: Nech...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.6.2014 21:13
telky to maju zratane.. buducnost je v obsahu na vyziadanie a na to ziadnu "klasicku telku" nepotrebujes. Stream cez internet je to, co sa presadi, aj ked dnes na zive.cz bol clanok o opaku (v hudbe). Televizie ostanu len spravodajske, az kym nevymrie "predinternetova" generacia.
|
|
Re: Nech...
Od: maestro241
|
Pridané:
3.6.2014 7:22
este raz napis "sucastne" a napcham ti puky do papule
|
|
Re: Nech...
Od: stoneage
|
Pridané:
3.6.2014 11:56
http://dopice.sk/9B0
??????
|
|
Re: Nech...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.6.2014 12:52
dik za upozornenie. tuto chybu robim zial prilis casto, dufam ze sa toho dokazem zbavit.
|
|
kocurkovo
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
2.6.2014 13:01
To som zvedavy ako toto dopadne. Ked si niekto plati kablovku, tak vlastne plati aj prime aj nove aj jojke aj vsetkym televiziam za ich vysielacie licencie. plati aby mohol kukat to co chce. a nie to co chcu oni.
|
|
Re: kocurkovo
Od: lockator;
|
Pridané:
2.6.2014 15:00
Nie je to také jednoduché - celé to je o ignorancii filmových spoločností, že kvôli internetu je tu globálny trh. Televízie naozaj platia ťažké prachy za každý film a seriál, za to majú povolenie vysielať ich na území, kde majú licenciu. Prachy na to sa im majú vrátiť z reklamných blokov, ale ak pár dní predtým si to pozrie väčšina divákov inde, tak majú problém - nízka sledovanosť = nízky share a tým pádom menej príjmu z reklamy. Nekomentujem to, čo ľudia pozerajú v tv, každý si môže vybrať, ale treba si uvedomiť, že obsah v tv majú kvôli reklame. Teda s výnimkou našej verejnoprávnej, tam je to zasa o inom.
|
|
Re: kocurkovo
Od: nemo22
|
Pridané:
2.6.2014 16:26
Hej len si musia uvedomit ze jednak tazko zabrania chytaniu zahranicnych stanic na pohranici. Co chcu postavit rusicky alebo obohnat hranice tienenim ? Iste pre slovenske stanice je trochu blbe ze velky trh - hlavne mesto - je vlastne hned pri hraniciach. Ale ono cele Slovensko je male a skoro vsade sa da chytit aj na terestrial nejaka ta zahranicna stanica. A druha vec, musia pochopit ze uz je ina doba a divak nebude sediet prilepeny pred obrazovkou a cakat kym sa im uraci pustit dany serial. Dnes ked chcem tak si to pozriem cez internet vtedy kedy chcem ja a kedy mam ja cas.
|
|
Zaloba
Od: NooN
|
Pridané:
2.6.2014 13:03
Este by mohli zazalovat aj stanice zo vsetkych okolitých statov.
V tomto state uz fakt dr-be kazdemu a prachy chce zarobit len oje-bom. Na to slusnejsie sova nie su.
|
|
TV Hnoj
Od: RomanSVK
|
Pridané:
2.6.2014 13:03
Najotrasnejsia televizia nam ide zakazovat sledovat ceske TV stanice ktore su urovnou niekde uplne inde? to kde sme?, nemecke, rakuske prip madarske TV stanice im nevadia? tie snad nevysielaju rovnake veci skor? dufam ze sa im podobny zamer nepodari.
|
|
Re: TV Hnoj
Od: quak
|
Pridané:
2.6.2014 14:04
no neviem co je u teba kvalita tv , ale ja na tych cz staniciach vidim rovnaky hnoj ako u nas
|
|
Re: TV Hnoj
Od: sensei-san
|
Pridané:
2.6.2014 14:37
IMHO:
ČT je verejnoprávna rovnako ako STV, ale kvalitou sú Česi mierne lepší.
ČT24 moc nepozerávam, ale aj tak by som im dal viac bodov ako TA3.
Nova/Nova Cinema sa moc nelíši od JOJ/Markíza.
Dajto si môže podať ruku s Prima Cool.
Ak nie si fanúšikom nekonečných seriálov, telenoviel a Steelovej/Lindstromovej/Pilcherovej tak určite radšej Prima Family ako Doma.
Prima Zoom? Tam sa nechytáme ničím. Zato máme ... Wau. Ospravedlňte ma prosím, nejak sa zrazu necítim dobre.
P.S.:Čo sa týka reklamy, tak Česi ju majú určite menej agresívnu a menej častú.
|
|
Re: TV Hnoj
Od: volosmat
|
Pridané:
2.6.2014 15:47
ako netuším čo ide na dajto ale jediné pozerateľné stanice sú Prima Zoom a Prima Cool aj keď poslednú dobu čas od času vidím na Prima Cool viac reklám ako bolo pred 2 - 3 rokmi. Ale na Zoom sa nič nechytá to sa dá pozerať každú dennú hodinu :)
|
|
Re: TV Hnoj
Od: wsewed
|
Pridané:
2.6.2014 16:34
Porovnavas neporovnatelne!
CT ma neporovnatelne vyssi prijem.
CT ma okolo 5777 mil KC (toto su iba koncesie)
RTVS (a to aj z rozhlasom!) 3300 mil KC (priblizne)
{1980 mil KC koncesionarske poplatky}
https://tvp.ceskatelevize.cz/pop latky/faq.php?id=19
http://ekonomika.sme.sk/c/6637429/rtvs-buducoro
cny-rozpocet-poznacia-mensie-prijmy-z-konce
sii-a-reklamy.html
tu si musis uvedomit,ze obe TV maju fixne naklady, ktore neznizis a az s tym zvyskom si mozes dovolit nieco "kvalitne" vyrobit. A porovnavat komercnu TA3 a statnu CT24 nema ziaden vyznam...
P.S. TV uz davno nesledujem (aj ked ako decko som sa od TV nevedel odtrhnut) takze tu reklamu neviem porovnat :)
|
|
Re: TV Hnoj
Od: wsewed
|
Pridané:
2.6.2014 16:36
vymazat medzery z odkazov....
|
|
Re: TV Hnoj
Od: Niktoss
|
Pridané:
2.6.2014 18:36
dsl nedovolí vložiť text dlhší než neviemkoľko znakov. Preto sa používajú buď skracovače alebo medzery v odkazoch.
|
|
Re: TV Hnoj
Od: Lenovo@
|
Pridané:
2.6.2014 19:27
Ked uz si das tu namahu s takym prispevkom, goo.gl, ci napicu.sk by nemal byt problem
|
|
Re: TV Hnoj
Od: dgdhjsyfxfy
|
Pridané:
2.6.2014 17:56
Mma nezaujima prijem tej ktorej telky, ale to co vidim. Ved bol navrh zrusit koncesie a mat pevny prijem, ale... A k obsahu, neviem co mam na stv pozerat, Mika si z toho robi zabavny program, mna nezaujima nejaky 100 krat recyklovany Andrasi a podobne sracky , to nehovorim este o markizakoch, ktori sa takto dostali na stv, kde je to cele nechutne. Ceska tv je profesionalna tv, to nie akostv ,ze zaplatame diery v programe nejakym odpadom, len aby bolo co vysielat a este chcu zato vyssie poplatky, ani omylom
|
|
Re: TV Hnoj
Od: wsewed
|
Pridané:
2.6.2014 19:13
"Mma nezaujima prijem tej ktorej telky"... naspat do skoly
|
|
Re: TV Hnoj
Od: Jaa1
|
Pridané:
2.6.2014 15:04
Trefa.Možno ešte tak Prima Zoom a spravodajstvo na ČT.Ale to je dobré aj na STV inak nič.Platím si Multi u Skylinku kvôli športu a hudobnej stanici Rebel+nejaké dokumenty takže tam mám aj hentie vynálezy typu Smíchov,Telka,Doma,Wau... Ludia to som fak nepochopil na čo je to dobré.
|
|
dnes má meniny Xénia
Od: whatever
|
Pridané:
2.6.2014 13:03
Vysvetlíte mi niekto, prosím, túto vetu? :)
Vyhlásenia Joj prichádzajú potom, ako si mediálna skupina Joj zaregistrovala v Českej republike ako vysielateľa Joj a Joj+ na Slovensku českú spoločnosť Doneal.
|
|
Re: dnes má meniny Xénia
Od reg.: rookie
|
Pridané:
2.6.2014 13:09
jasne.. v pohode.. asi takto to bude najlepsie vysvetlene:
Vyhlásenia Joj prichádzajú potom, ako si mediálna skupina Joj zaregistrovala v Českej republike ako vysielateľa Joj a Joj+ na Slovensku českú spoločnosť Doneal.
uz jasne? :)
|
|
Re: dnes má meniny Xénia
Od: heeeh
|
Pridané:
2.6.2014 19:16
Haha, som si spomenul na konzultacie na skole :D
|
|
Re: dnes má meniny Xénia
Od: heeeh
|
Pridané:
2.6.2014 22:04
10b
|
|
Re: dnes má meniny Xénia
Od: miro j.
|
Pridané:
2.6.2014 13:19
na vysielanie joj a joj+ v CR si registrovala medialna skupina JOJ novu spolocnost ako sprostredkovatela v cechach...
|
|
Re: dnes má meniny Xénia
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.6.2014 14:01
"zaregistrovala v Českej republike ako vysielateľa Joj a Joj+ na Slovensku českú spoločnosť Doneal."
takze Doneal je teraz Ceska spolocnost vysielajuca jojku na Slovensku? Vacsinou tie krkolomne vety na dsl.sk dokazem najviac po 3 precitani pochopit, ale toto je aj na mna vela :D
|
|
largo
Od: hnojka
|
Pridané:
2.6.2014 13:08
sukromna televizia ide zakazovat nieco na slovensku a menit zakony :D
|
|
Re: largo
Od reg.: rookie
|
Pridané:
2.6.2014 13:10
nechcu menit zakony.. chcu riesit porusovanie tych co uz su v platnosti.. ci?
|
|
Re: largo
Od: coffee
|
Pridané:
2.6.2014 13:26
nikto nic neporusuje. kazdy ma narok vysielat to, co sa mu zachce (az na par vynimiek).
ine by bolo, keby prima spehovala joj-ku a schvalne davala filmy tri dni pred joj-karskou premierou :o)
ale, dokial tomu tak neni, tak si mozu praskovy cukor.
|
|
Re: largo
Od: lockator
|
Pridané:
2.6.2014 15:06
Práveže to káblovky porušujú, sledovať zahraničné tv môžeš iba v prihraničných oblastiach, kde je prirodzený presah signálu, alebo individi zo satelitu, všetky stanice, ktoré majú na takéto vysielanie licenciu. Káblovky dávajú české stanice do ponuky hlavne preto, že inak by si ich asi nikto nezriaďoval.
|
|
Re: largo
Od: Miloso
|
Pridané:
2.6.2014 17:06
Som normálne prekvapený, že v dnešnom digitálnom svete máme zakázané pozerať zahraničné TV stanice a to ešte aj v rámci EU, susedného štátu s ktorým sme to roky ťahali "spolu". To ako máme pozerať len slovenské internetové stránky, TV stanice, rádia a noviny? Je to trochu pritiahnuté za vlasy, ale takto mi to pripadá. Možno je tu porušovanie zákona, ale totálne drbnutého zákona.
|
|
Re: largo
Od: Lg++
|
Pridané:
3.6.2014 23:13
Pozerať zahraničné TV stanice zakázané samozrejme nie je.
Zákon však povoľuje operátorom šíriť len programy, na ktoré im dá vysielateľ súhlas, čo im české stanice (okrem ČT) nedajú, preto ich operátori vysielajú "neoficiálne", resp. používajú nejakú fintu. Pozrite si dobre ich ponuky - každý z nich v nich má pre české programy nejakú poznámku, napr.:
Skylink - "* Progmram dostupný iba pre karty používané na území Českej republiky.",
Orange - "Prostredníctvom vášho Orange Doma pripojenia je možné sledovať aj viaceré české programy, ktoré nie sú v ponuke spoločnosti Orange Slovensko, a.s., a to v prípade, že využijete ponuku spoločnosti ORION – TV, s. r. o., ktorá poskytuje prístup k najpopulárnejším českým televíznym kanálom..." a pod.
Doteraz šírili operátori české programy na Slovensku s tichým súhlasom všetkých zainteresovaných, teraz to JOJ napadla.
|
|
Re: largo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.6.2014 8:47
ferove riesenie je teda s okamzitou platnostou zakazat vysielanie danych stanic na uzemi slovenska az do ukoncenia sudu. Teda vsetky ceske co nemaju suhlas + joj a dcery.
|
|
Re: largo
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
2.6.2014 14:07
vzhladom na to ze sa im to v minulosti uz par krat podarilo tak preco nie. Poslednym a aj najvacsim ich "uspechom" bolo zrusenie minimalneho casu pre opakovanie reklamy. Kedysi musela ist relacia(albo film) minimalne 40 minut a az potom mohol nasledovat dalsi reklamny blok. To na slovensku zrusili a reklama moze ist kazdych 5 minut ..a aj vdaka tomu ma 22 minutovy serial zrazu 45 minut.
|
|
Re: largo
Od: lockator
|
Pridané:
2.6.2014 15:13
Myslím, že teraz je minimálne neprerušovaný film 20 min. - jojka zaviedla také veci, že po brejku vrátila film aj o 5 minút späť, aby do filmu nacpala čo najviac blokov. To jej už tuším Televízna rada zatrhla, teda aspoň dostali za to nejaké pokuty, neviem, či to stále robia, nesledujem... Do hodiny môžeš mať 12 minút reklamy + upútavky na vlastné programy, ak niekedy omylom pozerám tv, tak to vydržím do prvej reklamnej pauzy - tam sa uvedomím.
|
|
reklamy
Od: ddk
|
Pridané:
2.6.2014 13:11
ked zrusi jojka tie neskutocne dlhe a caste reklamy mozno ich aj niekt zacne pozerat... je to jdna velka hroza ked za jdnu hodinu ide reklama asi 25 minut...bojkot jojky.. osrat taku tv
|
|
Re: reklamy
Od: miro j.
|
Pridané:
2.6.2014 13:22
no ja zvacsa fungujem asi tak ze sa mi nechce mesiac cakat na premieru kym si budem moct pozriet reklamy prerusovane filmom takze si ten film stiahnem z netu a pozeram v originalnom zneni...100000% lepsie nez pozerat JOJ... :)
|
|
Re: reklamy
Od reg.: wollo
|
Pridané:
2.6.2014 13:26
ked nahodou (v danom momente) na JOJ/Markize davaju z hodou okolnosti dobry film. Ceknem nazov, stiahnem film a pozriem ho cely od zaciatku do konca skor ako vobec skonci v televizii :D ( za predpokladu ze som tento film zazrel este pred spustenim prvej serie reklam ).
|
|
Re: reklamy
Od: santa santa
|
Pridané:
2.6.2014 13:42
Presne tak. Jojka mi dava vlastne len "napad" na vecer. :D Dufam ze si ten napad neda za 5 rokov spoplatnit.
|
|
Re: reklamy
Od: retee
|
Pridané:
2.6.2014 13:48
Tiez som tak viaceo filmov dopozeral. Tie reklamy kazdych 15 minut su hnus!
|
|
Re: reklamy
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.6.2014 14:11
presne. a pokial mas chut na dobry, hodinovy reklamy blok neprerusovany srackoidnym filmom, vsetky tie reklamy sa daju najst na youtube :)
|
|
Re: reklamy
Od: huanngggg
|
Pridané:
2.6.2014 18:31
a ked k nam pride netflix, tak mozu hned vyhlasit bankrot
|
|
Re: reklamy
Od reg.: dukatik
|
Pridané:
2.6.2014 13:25
TV nepozeram ale kez uz ano tak cez reklamu sa idem obycajne vysrat a vysikat, pripravit nieco na zahryznutie moznosti je vela.
|
|
Re: reklamy
Od: Mr X
|
Pridané:
2.6.2014 13:35
no pekne najprv sa vyseres a potom ides do ladnicky...
|
|
Re: reklamy
Od: gddd
|
Pridané:
2.6.2014 13:49
ani len ruky si neumyje!
|
|
Re: reklamy
Od: original bratislavcan
|
Pridané:
2.6.2014 13:50
ta, treba miesto zrobic!
|
|
Re: reklamy
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
2.6.2014 14:15
Si urobí miesto...
|
|
Re: reklamy
Od: Dávač dnuka
|
Pridané:
2.6.2014 14:34
No, lepšie ako sa najprv vysrať do chladničky...
|
|
Re: reklamy
Od: gggf
|
Pridané:
2.6.2014 15:48
a potom sa do toho zahryznut
|
|
Re: reklamy
Od reg.: marco314159
|
Pridané:
2.6.2014 15:49
... a potom ísť na WC spraviť niečo na zahryznutie. ;)
|
|
Re: reklamy
Od: cafs
|
Pridané:
2.6.2014 21:34
Umyt ruky v chladnicke
|
|
Re: reklamy
Od reg.: Twixie
|
Pridané:
2.6.2014 13:38
Problém je, keď sa cez jednu reklamu stihneš aj vysrať aj vycikať, aj oholiť a osprchovať, spraviť obed na ďalší deň, povysávať, poutierať prach v celom dome, umyť okná a ešte k tomu vymalovať. A potom ti ešte zostáva ďalších 10 reklám cez ktoré môžeš napr. rylovať záhradku.
Kurňa, nakoniec zistíme, že tá JOJka nám vlastne chce len dobre aby ludia nesedeli len pred TV ale boli aj trocha produktívni.
|
|
Re: reklamy
Od: reg.: Garfield
|
Pridané:
2.6.2014 13:49
boha, ani nehovor!
inak, jojka ma hustodemonsky krutoprisne popici nacasovane reklamy - bohove sa cez ne robia lasagne. a na minutu presne to vyda.
|
|
Re: reklamy
Od: reklama
|
Pridané:
2.6.2014 15:09
A kym pride dalsi blok reklam tak aj vychladnu :)
|
|
Re: reklamy
Od: lockator
|
Pridané:
2.6.2014 15:21
Nadávate na JOJ, ale pritom ju pozeráte... niekto vás núti?
|
|
Re: reklamy
Od reg.: wollo
|
Pridané:
2.6.2014 16:05
nastastie ma nikto nenuti tak ju nepozeram :)
obcas hodim ockom na TV ked idem do kuchyne, ale to je asi tak vsetko.
|
|
Re: reklamy
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.6.2014 17:16
nadavame? ano, pretoze co robia je hrozne. pozerame? nie. odkial si prisiel na taku blbost? ako som uz nizsie spominal, ak budem chciet pozriet dobre reklamy, najdem ich vsetky na youtube neprerusovane nezmyselnymi filmami/serialmi.
|
|
Re: reklamy
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.6.2014 14:13
ak by si pred 10 rokmi vyuzil kazdy reklamny blok na WC a rabovanie chladnicky (dajme tomu na striedacku), tak ok... dnes by si mal z toho velmi ciste creva a taku obezitu ze az...
|
|
nova sport
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
2.6.2014 13:12
Tak to sa tej Novy Sport na UPC asi uz vobec nedockam..
|
|
Re: nova sport
Od: 5eter
|
Pridané:
2.6.2014 13:51
Ved ju len pred par tyzdnami vyradili.
|
|
Re: nova sport
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
2.6.2014 16:17
Par tyzdnov? Od zaciatku roka ;)
|
|
Re: nova sport
Od: 5eter
|
Pridané:
3.6.2014 8:06
Sak vravim :D
|
|
wat..
Od: Cage
|
Pridané:
2.6.2014 13:19
Nie je nahodou Prima = Joj ? Jeden majitel ?.. Co im hrabe uz v jojke ? :D Idu inu dceru firmy zalovat ? :D.. Len preto, ze vysielaju nieco skor? Tak preco JoJ nezmeni harmonogram aby dany film oni vysielali skor ?
|
|
Joj=hnoj
Od: Rstvslp
|
Pridané:
2.6.2014 13:54
Tie spiny hnusne Jojkarske maju este tu drzost sa ozyvat. Za ten hnoj co vysielaju co sluzi len na vymyvanie mozgov by si zasluzili vsetci trest smrti obesenim aj s tou bandou od J&T. Este maju tu drzost zakazovat nam pozerat jedine normalne ceske spravodajstvo na nove bez ich drbnutych komentarov a sprostych manipulacii ako to ma jojka vo zvyku.
|
|
je mi to jedno
Od: poooq
|
Pridané:
2.6.2014 13:57
kym budu tento narod krmit tou picovinou co doteraz bol by som za to aby im vsetkym zobrali licencie...
|
|
blbost
Od: quak
|
Pridané:
2.6.2014 14:10
a najhorsie na tom je , ze robertko to dr.tkacovi(j&t@joj) odklepne
|
|
sledovanost joj
Od: kollo
|
Pridané:
2.6.2014 14:37
ZA blbe cisla joj nemozu konkurenti z cies ale ich blbost a nenzranost. Naposledy som pozeral ciernych baronov a to sa nedalo kazdu chvilu reklamy, to nedavno bol tento film aj na prime, a tich par reklam som ani nezaregistroval. A to nehovorim o serialoch. Ked aj daju dobry serial, tak ho od najblizsieho dielu zacnu presuvat az nakoniec ho daju do blbeho casu a uplne zrusia este pred dokoncenim serie. Neda sa to porovnavat napriklad s cool kde presne viem kedy aky zaner ide, a casto to nemenia, cize ked si zapnem cool o pol desiatej viem ze pojde nejaky komedialny serial atd. Kdesto na joj alebo joj+, menia to kazdy den, a potom sa cuduju ze ich nikto nepozera. Nedavno ma zaujal docu soap zberaci na joj+, par dielov dali sobotu vecer, potom to zrazu zrusili, po troch tyzdnoch som zbadal ze ide v nedelu podvecer, co vydrzalo jeden tyzden, dalsi to bolo zrusene aj ked to bolo v programe.
|
|
reziser Panelaku do plynu
Od: MyR@ge
|
Pridané:
2.6.2014 14:54
Ja som za zrusenie tej TV JOJ a tych ich nekonecnych pitchovin ala Panelak. Nech sa opovazia siahnut na Prima Zoom a Cool, jedine bezplatne cz/sk stanice, ktore nestoja za prd.
|
|
Re: reziser Panelaku do plynu
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
2.6.2014 14:59
Amen.
|
|
sracka=JOJ
Od: asde
|
Pridané:
2.6.2014 14:55
"Ak zaplatíme státisíce eur za právo vysielať filmy a Prima či Nova ich odvysielajú tri dni predtým, než ich odvysielame v premiére my, vnímam to ako veľký zásah do našich licenčných a obchodných práv,"
ten tlk sa zmylil, chcel namiesto "3 dni predtym" povedat "3 roky predtym"
ma fascinuje ked ti dementi reklamuju nejaky film ako "Slovenska premiera" a pritom ide o 3-5 rokov stary film a uz vsade ho davali aspon 3x ... na blbej JOJ este nie, oni su v podstate posledny v poradi :-)
|
|
...........
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
2.6.2014 15:32
no fajn, najvyssi cas prejst na satelit a zaplatit si za ponuku ceskych stanic, kde ked uz nic, tak aspon reklamy maju smrnc a vedia aj pobavit.
|
|
joj moze podakovat j&t
Od reg.: Chod Dopice
|
Pridané:
2.6.2014 15:49
Velky zlom na slovensku nastal, ked sa vypol analog a DVB-T malo slabe pokrytie, preto vela ludi preslo na satelit. Tam su v zaklade aj ceske programy. Zaujimalo by ma, kolko ludi prijmalo ceske programy na slovensku pred a po vypnuti analogu...
|
|
Re: joj moze podakovat j&t
Od reg.: Dolan
|
Pridané:
3.6.2014 7:43
Jak vypli analog? Doma mame stale analog od UPC. Ziadny DVB-T nemame.
|
|
Spoplatnenie ?
Od: nemo22
|
Pridané:
2.6.2014 16:31
Smelo do toho, prosiiiim, hnojka aj narkoza, prosim spoplatnite vysielanie. Aspon rychlejsie skrachujete a aj ten hnoj co vysielate. V markize po minulorocnych povodniach nejakemu producentovy/strihacovy vecernych sprav asi jeblo a sa mu nejak zapacilo davat stale tie dramaticke prestrihy s dramatickou hudbou. Chujovina na entu, zvlast ked sa potom ukaze Trebula v bundicke a svojim hlaskom komentuje spadnuty strom. A to uz ani nehovorim co za chujov preklada serialy/filmy. Ked to sem tam pocujem tak mi ide mozog zmodrat. To uz ani nehovorim o vybere hlasov na dabing. Prekladaju to asi cez google translator a dabuju mutujuci "herci".
|
|
Re: Spoplatnenie ?
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
2.6.2014 17:34
Keď už si spomenul ten dabing... Rád sledujem TopGear na Prime COOL a minule som prepol a zbadal na DajTo tiež TopGear. Ten dabing karastrofálny, ale keď tam po slovensky povedali "...Bugati Veyron má až stojeden koní (číslom = 101) tak ma skoro vystrelo a musel som to vypnúť. Ešte aj v pozadí bolo v originálnej reči počuť "1000 a 1 kôň"...už ani prekladať nevedia
|
|
Re: Spoplatnenie ?
Od: nemo22
|
Pridané:
2.6.2014 22:48
No sak ked clovek vidi co produkuju tak tam idu robit asi iba studaci ktory potrebuju nabrat prax a potom ist dalej alebo len taky "umelci" co fakt nemaju ziadnu sebauctu a kvalita je pre nich cudzie slovo alebo rovno nadavka. Slovensky novinari ? To je vysmech. Odfarbene preafektovane blondiny s nafuknutymi ceckami, co je ich jedina chaba deviza a divny exoticky chlapi co si nevedia bez pomoci zaviazat ani snurky od topanok. Zatial asi najlepsi slovensky investigativny novinar je kanadan co sa sem prizenil. Cista tragedia.
|
|
Re: Spoplatnenie ?
Od: godzilla
|
Pridané:
3.6.2014 9:05
Aky kanadan myslis godzillu?
|
|
Re: Spoplatnenie ?
Od: Prekladač
|
Pridané:
3.6.2014 13:18
to je ešte dobré... vo walking dead preložili značku http://dopice.sk/9B4 ako "stopujúci môžu byť SPOLUBÝVAJÚCI na úteku" !!" v amerike sa(podľa toho, ktorý to prekladal) zrejme táto značka používa na varovanie pred nebezpečnými spolubývajúcimi :D
|
|
Ja suhlasim.
Od: Peter Kazimir
|
Pridané:
2.6.2014 16:59
Neviem preco by slovensky narod mal sledovat podradne ceske stanice ked tu mame kvalitny original slovensky obsah.
Ale nie, robim si picu, ked chcu joj a markiza viac zarabat, nech si zariadia kvalitnejsi obsah, ja nemam dovod pozerat slovenske televizie ked nedavaju nic zaujimave. Teda joj ci dajto si obcas pustim, ale na takej markize nie je vobec co sledovat.
|
|
Re: Ja suhlasim.
Od: chuj
|
Pridané:
3.6.2014 0:10
posieram kvety
|
|
jebnutá krajina
Od: trabantktorylieta
|
Pridané:
2.6.2014 17:23
české alebo slovenské hovno smrdí rovnako. ak slovenské vytlačí to české, ostane rovnaký smrad.
|
|
Re: jebnutá krajina
Od: Dca
|
Pridané:
3.6.2014 21:32
To zniek ako z The Doors
|
|
atjwmd
Od: dmwtja
|
Pridané:
2.6.2014 18:31
na jojke pozeram len teletext stranka 111...samozrejme z vypnutym zvukom o)
|
|
aasdasd
Od: asdasdas
|
Pridané:
2.6.2014 18:36
Ale veď JOJ je česká TV. Okrem filmov, moderátorov chodia už aj reklamy v češtine. Konečne by sa niekto mal zobudiť. A potom sa čudujme, že je toľko čechizmov v slovenčine.
|
|
mehehe
Od: pjotr
|
Pridané:
2.6.2014 18:39
:DD Jzs to bude naozaj velka vec :D Zaujimavi su ako trtkajuce macky na plote. Ale Prima Zoom si pozriem rad, tu by mohli nechat.
|
|
ddd ddd
Od: ppp p
|
Pridané:
2.6.2014 19:34
bolo len otazkou casu kedy sa najde niejaky ud a spusti kampan za platenie si ceskych a v cechach slovenskych stanic....a sakra,ud sa uz nasiel
|
|
volby
Od: tamtung
|
Pridané:
2.6.2014 22:25
JOJ by som nepustil ani nepriatelovi ako muciaci nastroj..
|
|
volby
Od: tamtung
|
Pridané:
2.6.2014 22:26
a to ze JOJ sracka dava reklamu 30 sekund pred dokoncenim filmu je humus. dovi dopo. uz 8 rokov vasnepozeram, ha
|
|
IDIOT
Od: jesper
|
Pridané:
3.6.2014 6:48
Pán Grega, ste idiot? Prečo sa navážate do českých televízií ? A prečo nie do Nemeckých, Maďarských, Poľských a Ukrajinských ? Aha, už viem, skutočne budete idiot :D
|
|
ostrý štrajk
Od: xyzde
|
Pridané:
3.6.2014 7:22
Za titeto správy si celý týždeň nezapnem TV HNOJ!
|
|
nahrávať nahrávať a zase len nahrávať PVR
Od: jaemil
|
Pridané:
3.6.2014 8:12
V dnešnej dobe už väčšina TV ,pripadne DVB-S a T prijímačov má funkciu PVR (nahrávania).
Stačí vložiť USB s vhodnou kapacitou.
Ak chcem niečo sledovať a nechcem sa dívať na ich reklamy zadám si to do nahrávania a pozriem si to neskor.
Reklamu jednoducho pretočím.
Ešte lepšie ak mam IPTV s nejakým archívom.
Je to aj táka moja forma protestu na ich časté umiestňovanie reklám!
Takže pome vsetci
nahrávame nahrávame nahrávame :)))
|
|
Re: nahrávať nahrávať a zase len nahrávať PVR
Od: utorrent
|
Pridané:
3.6.2014 9:10
Ja nahravam z torrentu a bez reklam
|
|
Re: nahrávať nahrávať a zase len nahrávať PVR
Od reg.: Chod Dopice
|
Pridané:
3.6.2014 12:03
Telka dostane zaplatene za reklamu ci ju pretocis, alebo sa pocas nej ides vysrat. Podstatne je ze maju sledovanost, od toho sa odvija cena reklamy. Ak chces prostestovat tak prestan sledovat telku uplne.
|
|
Re: nahrávať nahrávať a zase len nahrávať PVR
Od: Diletanti
|
Pridané:
3.6.2014 18:41
To si pekne chalan zajebal, ze vacsina ma nahravanie.
Sencor, technika,.. hyundai mozno ano
|
|
allah akhbar
Od: such run wow
|
Pridané:
3.6.2014 9:23
Traja dementi a och grotesky.
|
|
Re: allah akhbar
Od: kkkarol
|
Pridané:
3.6.2014 12:08
a stvrty ochka o)))
|
|
joj a reklamy
Od: tripy
|
Pridané:
3.6.2014 16:53
Uz par rokov nekupujem vyrobky a sluzby ktore maju reklamu v tych hnojkach, narkozkach a podobne. Strasne ma seru a ked to vidim v obchode tak mi je z toho do grcu. Apropo, telku pozeram len pasivne a mam toho dost.
|
|
odobrat...
Od: jyl
|
Pridané:
3.6.2014 22:38
... JOJ_ke licenciu!
|
|
Komerčné TV
Od: Lg++
|
Pridané:
4.6.2014 0:03
Vidím, že tu väčšina diskutujúcich nepochopila princíp komerčných televízií.
Biznis model väčšiny komerčných TV nie je založený na uspokojovaní divákov vysielaním najnovších filmov, na čo si zarábajú majitelia TV staníc vysielaním reklamy, ale na vysielaní reklamy!
Áno, komerčné televízie vysielajú v prvom rade reklamu! Keďže divákov nebaví pozerať reklamu 24 hodín denne, tak im medzi reklamnými blokmi vysielajú časti filmov, resp. iných programov. Budú vysielať hocičo, čo vás udrží medzi reklamami pri ich programe. Takže nenadávajte na komerčné televízie, že vysielajú hnoj - oni vysielajú presne to, čo udrží divákov z tych 1200 domácností, čo majú na Slovensku namontované píplmetre, aby si neprepli "medzi reklamami" ich program na iný.
|
|
Komerčné TV (pokr.)
Od: Lg++
|
Pridané:
4.6.2014 0:04
Mimochodom, aby ste získali píplmeter, musíte deklarovať, že denne strávite X hodín sledovaním TV. Kto na Slovensku, čo má čas denne sledovať X hodín TV, sleduje Prima Zoom?
Takže váš tichý protest formou odmietania sledovania určitých TV staníc nič nezmení, pre zmenu treba získať kontrolu nad tými 1200 píplmetrami!
Btw., existuje aj iný biznis model pre komerčné TV, keď program nie je platený z reklám ale si ho platí sám divák (viď HBO).
|
|
JOJka je odpad
Od: neDIVAK
|
Pridané:
4.6.2014 2:55
JOJ-ka si serie do huby a príde aj o posledných divákov, keď sa bude správať nenásytne chrapúnsky...
|
|
Možná náprava?
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
7.6.2014 8:58
Skvelé, čiže aby šíritelia nezasahovali do ich licenčných práv, tak urobia čo?
Nuž, možno najjednoduchším krokom bude vyhodiť z ponuky Joj a Joj+. :-D
Keď ich vyhodia, zrejme už nijako nebudú zasahovať do ich licenčných práv. :-P
Mimochodom, neviem, koho chcú žalovať... Zahraničných vysielateľov žalovať nemôžu, ani tunajších šíriteľov ich vysielania.
Jediný, ktorý by s tým mohol niečo urobiť, sú tí držitelia autorských práv...
Ale to, čo robia českí vysielatelia, je len obyčajná konkurencia.
A chybu robí zrejme len a len Mac TV (Jojka), že si nedokáže so zahraničnými držiteľmi autorských práv vyrokovať také podmienky, ktoré by jej zaručili VÝLUČNOSŤ tej licencie na isté obdobie.
Pretože je to LICENCIA, tam je bežné vyrokovať si podmienky výlučnosti.
Budíček, Grega!!!
A ak to licencanti porušia – tak licencujúci o žiadne státisíce € neprídu, lebo ich budú môcť žalovať za porušenie podmienok licenčnej zmluvy!!
|