|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Čo su na Hlavu?
Od reg.: obor1
|
Pridané:
11.2.2014 10:06
To akože každý zamestnanec MS je milionár, ktorý zvyšuje cenu nehnuteľností a služieb ?!.
Kam sa hrabú naší komunisti. Tí "amíci" sa dajú nahovoriť na akúkoľvek blbosť.
Potom by mali bojovať aj proti černochom a hispáncom, ktorí si prenajmú alebo kúpia nehnuteľnosť v susedstve - jej cena bude určite klesať a s ňou aj moja - tak ako aj u nás, však viemekto delaromale.
|
|
Re: Čo su na Hlavu?
Od: USA
|
Pridané:
11.2.2014 10:08
USA
|
|
Bohatý IT utláčaná menšina.
Od: Bohatý IT utláčaná menšina.
|
Pridané:
11.2.2014 13:01
mne sa nechce ísť zajtra do školy poďme protestovať proti
napr. veľkej prestávke.
|
|
Re: Bohatý IT utláčaná menšina.
Od: protestovať nie pracovať
|
Pridané:
11.2.2014 15:25
IT-aci by mali mať vlastné geto a vlastných dílerov drog.
|
|
Re: Bohatý IT utláčaná menšina.
Od: dyk
|
Pridané:
11.2.2014 17:07
presne a vlastne stetky, bary, atd atd
|
|
Re: Bohatý IT utláčaná menšina.
Od: 10cm péro/studená voda
|
Pridané:
11.2.2014 19:24
IT-ckari maju redtube, pornhub, xnxx
|
|
Re: Čo su na Hlavu?
Od: abraham conka
|
Pridané:
11.2.2014 10:18
kriza + korupcia + multikulti = cestoviny s hovnom
spejeme do zachodovej misy, maria sedembolestna pomahaj bejbe
|
|
Re: Čo su na Hlavu?
Od: hulo
|
Pridané:
11.2.2014 10:45
Nemusí byť hneď milionár. Stačí, že vie splácať vyššiu hypotéku. :-) Tí ktorým stúpajú náklady na život protestujú. Tí, ktorí kupujú bývanie protestujú. Ale tí, ktorí sa rozhodnú odsťahovať a vďaka bohatým prišelcom predajú svoj barák za vyššiu sumu, tí spokojne čušia.
|
|
Re: Čo su na Hlavu?
Od: quix_
|
Pridané:
11.2.2014 11:46
rovnako budu cusat aj ti, u koho "bohati" zamestnaci IT spolocnosti nakupuju a podobne. Niekedy sa ludom fakt neda rozumiet.
|
|
Som si myslel, že len v cigánskom gete.
Od: kapitalista
|
Pridané:
11.2.2014 14:13
To už aj v Amerike je hanba byť bohatý a chodiť do roboty?
|
|
Re: Som si myslel, že len v cigánskom gete.
Od: asdasdfasdfasdf
|
Pridané:
11.2.2014 15:00
no kedze tak je to aj na slovensku, amerika namoze zaostavat ;)
|
|
Re: Som si myslel, že len v cigánskom gete.
Od: waveeee
|
Pridané:
12.2.2014 7:40
na slovensku sa neda byť bohaty a chodiť do roboty :D
|
|
Re: Som si myslel, že len v cigánskom gete.
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
12.2.2014 14:15
si zaklincoval
|
|
Protestujem proti protestujúcim
Od: dezider pošli kvety
|
Pridané:
11.2.2014 10:07
choré
Račej by mali za susedov dílerov a feťakov alebo hnedoslovákov.
|
|
Re: Protestujem proti protestujúcim
Od: USA
|
Pridané:
11.2.2014 10:09
Veď to je hlavný problém zdražel im fet.
Vyhulili miestnym všetku marihuanu.
|
|
Re: Protestujem proti protestujúcim
Od: neobťažuj okolie
|
Pridané:
11.2.2014 10:51
To sú fakt problémy.
To už nemajú čo robiť.
Prežraný Američania.
Ak máš problém vyrieš si ho sám.
|
|
Re: Protestujem proti protestujúcim
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2014 11:16
Lenze vidis - nepaci sa im to, tak to riesia. Slovakom sa nepaci, tak drzia hubu a neriesia nic. A ked niekto nieco riesi, tak Slovak sa zacne obuvat, ze aki su curaci a preco radsej nedrzia hubu.
|
|
Re: Protestujem proti protestujúcim
Od: neobťažuj okolie
|
Pridané:
11.2.2014 12:55
Skús zmeniť seba
a potom skúšaj zmeniť ostatných.
To je úžasné, keď bránia ľudom čo platia dane ísť do roboty.
|
|
Re: Protestujem proti protestujúcim
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2014 13:11
Na ostatnych sa mozem vysrat. Ja si riesim uz veci len sam za seba. Jednak sa na mojom uspechu nik neprizivuje a pri neuspechu je to narovnako.
Netvrdim, ze to riesia dobrym sposobom, ale aspon nieco robia.
|
|
Dementný protest, ale aspoň znepríjemňujú život ostatným
Od: Slanina
|
Pridané:
11.2.2014 14:09
Ty si sa určite aj sám kojil.
Si fenomén, lebo ja som ešte nepočul o človeku, ktorý by po narodení prežil bez pomoci druhých.
|
|
Re: Dementný protest, ale aspoň znepríjemňujú život ostatným
Od: waveee
|
Pridané:
12.2.2014 7:41
maugli a tarzan napriklad
|
|
Re: Dementný protest, ale aspoň znepríjemňujú život ostatným
Od: Nok Čaris
|
Pridané:
12.2.2014 8:09
Čak Noris asistoval pri svojom pôrode 2 hodiny.
|
|
Re: Protestujem proti protestujúcim
Od: prezident fíčo
|
Pridané:
11.2.2014 11:29
kdeze trava nieje droga bohatych.
zdrazel koks a chudobnym ostava uz len crack
|
|
Re: Protestujem proti protestujúcim
Od: slecna.l
|
Pridané:
12.2.2014 15:00
Ale zase drasticky zlacnel heroin.. :)
|
|
Re: Protestujem proti protestujúcim
Od: Som gay noa ?
|
Pridané:
11.2.2014 10:33
Bratislava-Rača ?
|
|
problem solved
Od: trololoman
|
Pridané:
11.2.2014 10:22
Pošlime im tam našich hnedoslovákov, tí tie ceny zase vyrovnajú, miestami až na nulu :D
|
|
Re: problem solved
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
11.2.2014 10:40
A koho myslis? Tych s hnedymi tvarami alebo koselami? Pacilo by sa mi poslat obe skupiny.
|
|
Re: problem solved
Od: ReRe
|
Pridané:
11.2.2014 11:48
v jednom autobuse
|
|
Re: problem solved
Od: autobusar
|
Pridané:
11.2.2014 13:26
to by musel byt kurevsky velky autobus
|
|
Re: problem solved
Od: aj so smerom
|
Pridané:
11.2.2014 18:51
hlavne aby išiel iba jedným smerom.
|
|
Re: problem solved
Od: gibax
|
Pridané:
12.2.2014 0:58
ty wole jak sa smejem o 00:57 ... SOM ZOBUDIL !
|
|
Re: problem solved
Od: quix_
|
Pridané:
11.2.2014 11:48
hnede oci, hnede materske znamienka, hnedy exkrement! vsetko to poslat prec.. cvarga jedna! ni?
|
|
Nervy dochádzajú autobusmi s bohatými IT spoločnosťami.
Od: USSA už sa už už ...
|
Pridané:
11.2.2014 10:31
Chceme nervy v autobusoch.
Pi pi pi pi pi o' near.
Gentrification: http://dopice.sk/8uT
|
|
Re: Nervy dochádzajú autobusmi s bohatými IT spoločnosťami.
Od: Omama
|
Pridané:
11.2.2014 10:39
Dear ladies and gentlemen, I have one word for you, blowback. You will never see it coming.
|
|
pat znakov
Od: andrej345
|
Pridané:
11.2.2014 10:45
"V San Franciscu mesto pripravuje návrh, podľa ktorého aspoň spoločnostiam spoplatní využívanie zástavok."
To už nebudú môcť mávať slovenskými zástavkami po víťazstvách sk tímu v Soči? Alebo to mysleli zastávky autobusov?
|
|
Re: pat znakov
Od: quix_
|
Pridané:
11.2.2014 11:53
mas problem s pochopenim pisaneho textu alebo skor z rozoznanim interpunkcie alebo si len krepy?
zástavka a zastávka?
|
|
Re: pat znakov
Od: 5eter
|
Pridané:
11.2.2014 12:00
No neviem, kto tu ma problem s citanim, ale andrej to nie je.
V clanku je napisane zástavka, co je samozrejme nezmyslel a na to typek upozornil.
|
|
Re: pat znakov
Od: quix_
|
Pridané:
12.2.2014 23:06
no a co :D
|
|
otrokar z newyorka
Od: ritne rydlo
|
Pridané:
11.2.2014 10:48
riadna ritna rypacka, ze az dvaja demonstranti.
|
|
Re: otrokar z newyorka
Od: jude
|
Pridané:
11.2.2014 11:03
v Kanade by to vyriesilo jedno graffiti: "I'm sorry that you have better life than me".
|
|
politici zasa uspeli
Od: aaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
11.2.2014 10:52
miestni politici zasa raz uspeli - nasli pre masy povodcu ich problemov. a masy to zozrali aj s navijakom. M$ (a dalsi) produkuju gro v USA, minaju tam prachy, ktore ale vysavaju zo zvysku sveta. toto samozrejme masam v USA nikto vysvetlovat nebude. politicy rozsulozili verejne financie, nezvlada sa kriminalita, pristahovalectvo... .a za vsetko moze microsoft. ake jednoduche a lahko vysvetlitelne ludom.
|
|
Re: politici zasa uspeli
Od: quix_
|
Pridané:
11.2.2014 11:55
no ved za vsetko mozu mohati ale hlavne muzi(ako hovori moja feministicka lezbicka kamaratka).
|
|
Re: politici zasa uspeli
Od: fdsir
|
Pridané:
11.2.2014 12:15
Nie som gramaticky nacek ale ... ok som gramaticky nacek. PoliticY?! Volam policiu.
|
|
Re: politici zasa uspeli
Od: aaaaaaaaa
|
Pridané:
11.2.2014 17:24
hanbim. ale taketo veci ma vzdy vedia vytocit az do gramatickej nepricetnosti :-)
|
|
Kauzalita
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
11.2.2014 11:03
Ceny nehnutelnosti dvihaju ti, co ich predavaju. Proti nim nech protestuju. Detto je to so sluzbami.
Stary zlaty komunizmus. Ziadna chamtivost, kazdy mal vsetko podla svojich potrieb ;-)
|
|
Re: Kauzalita
Od: mattttto
|
Pridané:
11.2.2014 11:20
Somariny pises.
Ceny nehnutelnosti su dane dopytom a ponukou.
Mensia ponuka a vacsi dopyt zvysuje cenu. Takze cim viac ludi tie nehnutelnosti bude predavat, tym ich cena klesne. Naopak cim viac ludi bude chciet kupit tym viac cena stupne - takze ti, ktori ceny zvysuju su kupujuci a nie predavajuci.
|
|
Re: Kauzalita
Od: sdfghjkôlkjhg
|
Pridané:
11.2.2014 11:27
lenze kto je na strane ponuky a dopytu?
predavajuci zvysuje cenu preto lebo aj pri zvysenej cene tie byty niekto kupi, ak by ich nikto nekupil tak cenu znizia na uroven kedy tie byty vedia predat
kto teda zvysuje cenu? no predsa predavajuci nie?
|
|
Re: Kauzalita
Od: quix_
|
Pridané:
11.2.2014 11:58
ano v konecnom dosledku urci cenu predavajuci. a moze mu byt uplne suma fuk, ze sused dom predava za polovicnu cenu. ak ho nechce predat, tak neznizi cenu a je vymalovane. v konecnom dosledku si za zvysovanie cien mozu povodni obyvatelia stvrte, co boli ochotni predat svoje domy/byty/pozemky "lacnejsie".
|
|
Re: Kauzalita
Od: mattttto
|
Pridané:
11.2.2014 13:16
Ale predavajuci svoju cenu len prisposobuju cene, ktora je dana dopytom a ponukou. A ta cena rastie tym, ze je vacsi dopyt - viac ludi chce kupit dom v tej oblasti.
Takze predavajucich nemozes vinit za zvysenie ceny.
|
|
Re: Kauzalita
Od: 646545546565
|
Pridané:
11.2.2014 13:33
ale preco potom su navine ludia ktori sa tam pristahovali?
chel som poukazat iba na fakt dopyt-ponuka teda ze ani na jednej ani na druhej strane nie je vinnik alebo lepsie povedane rovnako su navine alebo nevine kedze na tvorbe ceny sa podielaju obaja
|
|
Re: Kauzalita
Od: mattttto
|
Pridané:
11.2.2014 13:51
Ja som reagoval na toto: "Ceny nehnutelnosti dvihaju ti, co ich predavaju. Proti nim nech protestuju"
Co je blbost, ak uz maju proti niekomu teda protestovat (s cim nesuhlasim) tak nech protestuju proti majitelom domov, ktori svoje domy NEpredavaju (pretoze keby ich predavali, tak by bola vyssia ponuka a tym padom nizsie ceny), alebo nech protestuju proti tym, ktori tie domy kupuju (a to aj robia).
Ale nie je tu jediny dovod, aby protestovali proti tym, ktori domy predavaju (aby co? Aby znizili cenu? To je somarina, alebo aby nepredavali svoje domy vobec? Tym sa ponuka este viac znizi a ceny ostatnych domov este viac stupnu)
|
|
Re: Kauzalita
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
12.2.2014 12:47
a ja Vam odpoviem jednoducho.
Nie vzdy kazdeho zaujma Trt(pardon Trh).
Ak niekde zijem a mam to za svoj domov, tak logicky si prajem aby sa aj moje deti a vnucata usadili v mojej blizkosti. Co uz nieje mozne lebo neaky CEO sa rozhodol ze tu(kde byvam) urobi svoje sidlo a tym padom predrazi hypoteku mojim detom...
Nehadam sa o prinosoch firmy, ale myslim si ze by sa to malo zohladnovat. Ako ked niekomu zaplatim adekvatnu ciastku za to ze cez jeho pozemok pojde dialnica...
|
|
Re: Kauzalita
Od: mattttto
|
Pridané:
13.2.2014 1:22
Reagujete na moj komentar? Pretoze jednak som sa nic nepytal a jednak to co pisete nijak nesuvisi s tym co som pisal
|
|
Re: Kauzalita
Od: kumaer
|
Pridané:
16.2.2014 21:04
Tak si to precitaj este raz a pochopis, ze suvisi...
|
|
Re: Kauzalita
Od: mattttto
|
Pridané:
11.2.2014 13:54
este na toto ti odpoviem:
"ale preco potom su navine ludia ktori sa tam pristahovali?"
Pretoze zvysili dopyt a pri zvysenom dopyte stupa cena.
Pre zopakovanie:
Nizka ponuka a vysoky dopyt maju na svedomi vysoku cenu (malo predavajucich vela kupujucich).
Vysoka ponuka a nizk dopyt maju na svedomi nizku cenu (vela predavajucich malo kupujucich).
|
|
Re: Kauzalita
Od: niktos
|
Pridané:
12.2.2014 7:14
dalo sa to aj inak napisat v skratke, ze coho je malo ma vyssiu cenu. plati to vsade coho sa vela vyrobi tak ma nizsiu cenu jak to co bolo na zaciatku, tak isto zlato a ine nerasty, keby to kazdy zakopol a mal v zahrade tak by uz taku hodnotu nemali.
|
|
u nas :)
Od: uff
|
Pridané:
11.2.2014 11:59
Zato u nás neprotestuje skoro nikto, snáď ani keby nás začali byť palicami.
|
|
závisť
Od: fachman
|
Pridané:
11.2.2014 13:37
a ževraj iba na Slovensku sú závistliví ľudia...
|
|
aassdfasdf
Od: BOHOVIAasa
|
Pridané:
11.2.2014 14:06
bohaty a autobusy? to ide k sebe?
|
|
Suhlasim!!
Od: Jozef Makkk
|
Pridané:
11.2.2014 14:45
Zamestnancov MS by odtial mali vyhodit - a nech si tam nastahuju bezdomovcov!
Bude klesat cena sluzieb - lebo ich nebudu potrebovat.
Bude klesat cena nehnutelnosti - lebo tam nikto nebude chciet byvat!
Al. nechs a prestahuju na Lunik IX - tam ziadni M$ nie su ...
|
|
heh...
Od: Peter Kazimir
|
Pridané:
11.2.2014 14:57
plebs
|
|
bratislavocentrizmus
Od: Pupkacikovo
|
Pridané:
11.2.2014 16:04
Neviem co sa rozculujete.
To ze boli 2 protestujuci, a? Dnes si o nich citame v srdci europy... takze efekt to malo.
Hovori Vam nieco bratislavocentrizmus?
Preco by som mal mat 2x drahsie potraviny a byvanie ako na strednom/vychodnom Slovensku? Ja som sa tu narodil, stravujem sa z junk food z predrazeneho tesca. Nech dvihnu ceny v luxusnych restikach!
Najlepsi priklad je na uciteloch ZS/SS, na celom Slovensku VIP pozicie dobre platene, v Bratislave maju priplatok mozno 15 eur za to ze su v Blave, ale ze naklady maju 2-nasobne to nikoho nezaujima. Hanba!!!
|
|
Re: bratislavojeb.izmus
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
11.2.2014 17:29
Však v tej riti nebývaj!
Blava je grc Slovenska a polovica obyteľov sa za ňu hanbí tak, že už by tam v živote ani nešla. A to poznám aj mnoho vysokoškolsky vzdelaných ľudí, čo nikdy neboli v BA.
A načo by tam aj šli???
Tento cenový debilizmus žabákov sa bohužiaľ tlačí čoraz viac do vnútrozemia. Ešte podobne takto im hrabe aj v Trnave!
|
|
Re: bratislavocentrizmus
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
11.2.2014 19:18
Dovod je jednoduchy - poloha Bratislavy umoznuje vytvarat "vysoko kvalifikovane" miesta v "gadzovine" s dopravnou dostupnostou ako maju zapadne mesta > Schwechat je "za rohom".
Nech si vyrazy nikto neberie k srdcu - proste ziskaju lacnych pracovnikov (na slovenske pomery vsak velmi dobre platenych) s dostupnostou pre manazerov / zakaznikov ako v akomkolvek inom "zapadnom" meste.
Na Slovensku nemame ani len cestnu infrastrukturu, rychliky vyzeraju ako z divokeho zapadu a letiska sluzia v 95% pre nadsencov sportoveho lietania a polnohospodrske lietadla.
Nadhodim utopisticku predstavu: ak by v Kosiaciach bolo letisko velkosti (myslim mnozstvo letov) 1/2 toho "viedenskeho", tak maju Kosice do 10 rokov o 50% viac obyvatelov - a vlastne ani nie Kosice ale "KosicoPresov" - cele by sa to totiz zlialo do jednej metropoly.
|
|
Re: bratislavocentrizmus
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
11.2.2014 19:21
AD KosicoPresov - zeleznicny spoj KE-PO by konecne prekvalifikovali na elektrickovy spoj, ktorym v konecnom dosledku vlaste uz aj teraz je (no vazne, to stoji aj na 2 zastavkach v dedine)
|
|
Re: bratislavocentrizmus
Od: niktos
|
Pridané:
12.2.2014 7:28
hlupost stym letiskom, ty budes asi vychodniar to poznat :) v dobrom, naco by tam lietali? ked v kosiciach nic nieje a vsetko je stade daleko, jedine na ukrajinu zeby sli a vlasne naco ked oni maju svoje letisko? s BA je blizko do rakuska ceska madarska a oproti kosiciam aj do nemecka tak naco by sa tam na vychod niekto trepal? zavru tam vsz a polka kosic krachne. byvat do 50 km od BA to je idealne, ale zas tie ich cesty ranne zapchy to je tiez nie vyhra, parkovanie v centre je o nervy vsetko ma svoje plus aj minus, merali sme ci sa dostane niekto v BA 5 km do tesca cez mesto ako druhy co ide s dediny do mesta v GA no ta cesta je neporovnatelna do tesca si fucis 90 a si tam za chvilku, v BA 50 a ti sofery zapchy no konecna. stredne sk je asi najidealnejsie BB a okolie. na sluzby sa odvolavat neda ze su v BA lebo clovek na dedine zapne net a na druhy den mu zvoni kurier a nikam sa ani pohnut nemusi a este aj lecnejsie nakupi jak v kamennom obchode.
|
|
Re: bratislavocentrizmus
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
12.2.2014 20:44
Ved preto pisem "utopisticka predstava" a nie strategicky krok. Je to totiz problem typu sliepka & vajce.
V KE som studoval a preto viem, aky zazitok je odtial cestovat vlakom do BA alebo aj po okoli.
Nie je dobre mat v uplnom rohu krajiny jediny "stredobod vesmiru" - ved s tym suvisi aj cena nehnutelnosti (viem, kedze som jednu teraz v BA zhanal) - proste nie je alternativa co sa tyka "vysoko kvalifikovanych" pracovnych prilezitosti v SR. Kosice som spomenul preto, lebo je to druhe najvacsie mesto a letisko uz ma.
|
|
dvaja americania blokovali autobus
Od: ajtak_jozef
|
Pridané:
11.2.2014 16:50
No tak tomu sa hovori revolta, ked dvaja protestujuci blokuju autobus. Keby tam neboli novinari tak ich vodic spolu s cestujucimi presunu na chodnik a vybavene.
|
|
Brr kapitalisti
Od: Vlado 1971
|
Pridané:
11.2.2014 18:47
No, a mame to tu pekne cierne na bielom. Kapitalizmus, system upadku, ktory nam bol davany za vzor po 89.. Tohto sa nevieme nazrat uz 24 rokov. Je vidiet kam do cvala. Hamba tej zapadnej kulture.
|
|
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
11.2.2014 20:25
ak sa začnú hádzať polená pod nohy úspešným a vyzdvihovať neúspešní, je to začiatok konca spoločnosti. Dúfam, že im na toto žiadna samospráva neskočí
|
|
Re: Titulok
Od: preventíva
|
Pridané:
12.2.2014 1:46
Tato spolocnost je uz tak skazena, ze filozofovia ktori nevidia dalej nez na spicku svojho nosa, t.j. aj taki ako ty, by boli velmi sklamani.
|
|
protest bezdomovcov
Od: Markoman original
|
Pridané:
11.2.2014 21:06
bezdomovci by mali protestovat ze su drahe byty koli zamestnanym.
only in usa
|
|
microsuck
Od: frasier
|
Pridané:
11.2.2014 21:20
Amíci do toho! Prepchnite im gumy na busoch a ak budú jazdiť daľej, namiešajte molotovovy!
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
12.2.2014 7:11
sakris mali im zabezpecit lietadla ked uz milionary alebo vrtulniky, aj ked ti chudobny maju kazdy zbran tak zostrelia, tak uz ostava nejaka podzemka inak to nevidim. to je uz uchvat co blbci dokazu, tak nech sa zrusi tam mrkvosoft nech sa presunu a budu ludia bez prace klesne kupischopnost atd atd, potom nebudu zavidiet a budu zas na nieco ine pindat. alebo nech sa tam zamestnaju a mozu chodit aj oni autobusom, vsak usa.
|
|
Pošli kvety
Od: Pupkacikovo
|
Pridané:
12.2.2014 13:37
mimochodom staci tak malo, spravit "tovaren" v tomto pripade sidlo MS niekde na zapadakove a vystavat kompletne byvanie pre zamestnancov ako aj obchodiky a sluzby... tak ako to robil Bata.
|
|
Ja som za voľný trh, slobodný dopyt aj ponuku. Časť 1.
Od: waldi
|
Pridané:
14.2.2014 9:40
slobodný trh: Dopytujúci má pravdivé informácie o produkte, a ponuka musí byť vystavená konkurencii, inak ceny vyskočia nad návratnú hodnotu pre užívateľa
Pr.: Ekonomiku SK držia firmy, ktoré vstupy dovážajú a produkt vyvážajú. Slovenský trh neexistuje, chudoba netvorí dopyt, a monopolizujúce mafie sa s reálnym dopytom stretnúť nemienia. Nezamestnaní nemajú za čo kupovať, producenti komu predávať, preto prepúšťajú a dokola.
MS nie je trhová firma, ale globálny monopol. Nereaguje na dopyt, ale umelý dopyt vyrába - umŕtvuje vyladené verzie a nahrádza ich polotovarmi, ktoré po zaplatení dorába na základe chybových hlásení zúfalých užívateľov.(kde uvádzajú, že keď sa firma rozhodne, zakúpený produkt zákazníkovi prestane fungovať?)
|
|
Som za voľný trh; časť 2
Od: waldi
|
Pridané:
14.2.2014 9:42
Po každých voľbách CEO Microsfotu obieha šéfov banánových republík, a "presvedčí" bossa, aby uzavrel ďalšie mnohoročné výhradné zmluvy pre Microsoft; predáva pre nich závratne drahý SW, ktorého funkcie sú využívané na 5%. Všetci ostatní musia kupovať licencie, ináč by boli nekompatibilní. Zamestnanec si musí domov kúpiť produkty MS, aby získal nevyhnutnú zručnosť. Ak neovláda produkt, ktorý si kúpil jeho zamestnávateľ, nemá šancu.
Produktom MS sú pritom zmarketingované nápady Weroxu, Steva Jobsa (ten si za to môže, lebo nebol ochotný otvoriť architektúru Macov), bangladéšských programátorov a start-upov, ktoré svoje produkty radi predali globálnemu monopolu.
Ku globálnemu monopolu prispieva aj vojnová stratégia USA.
Toto vytvára rentu, ktorá vyrába vrstvu nadľudí, ktorej ľudia z konkurenčného prostredia nútení realizovať svoj produkt za trhové ceny, nemôžu konkurovať.
|
|
Som za voľný trh, časť 3
Od: waldi
|
Pridané:
14.2.2014 9:43
MONOPOL ŽIJE Z RENTY, ktorá nevzišla z trhu, ale z koncentračnej stratégie, ktorá pôsobí PROTI TRHU.
V TEJTO SÚVISLOSTI SÚ TRHU VYSTAVENÍ ĽUDIA PLNE OPRÁVNENÍ, DOKONCA POVINNÍ, BRÁNIŤ SA TOMU, ABY ICH MONOPOL VYTLÁČAL Z ICH PRIRODZENÉHO ŽIVOTNÉHO PRIESTORU.
Howgh.
|
|
Som za voľný trh časť 5
Od: Waldi
|
Pridané:
14.2.2014 10:21
Zamestnanci MS v Seattle nič neprodukujú, totiž pre trh a zákazníkov. Produkujú obchodné analýzy a monopolné stratégie pre svoj manažment, kultúrne špecifiká odberateľov, predovšetkým marketérujú. Predávajú Bangladéšu kód vyrobený v Indii a naopak, a potom ďalej do Číny a Ruska. Zbierajú dáta o fungovaní OS v každom PC a vyťažujú globálne dáta. Vlastnia autorské práva na myš či Ctrl-Alt-Del, avšak sú 100% závislí na kodéroch z rozvojových krajín. Čo keď si tí raz na twitteri či LinkedIn povedia: teraz naše zručnosti použijeme na napísanie vlastného OS a alikácií ... Jednoduché to nebude, distribúcia, izolácia vedomostí a zručností je riadená zo Seattle; Ale keď Číňania zistia, že majú doma 50 miliónov chlapcov, žhavých do napísania vlastného OS, a namiesto 7$/hour dajú Bangaldéšanom 10?
Je potrebné vzoprieť sa monopolnej politike: zlikviduje trh a plakať budú všetci.
|
|
Reklamné fotky Seattle vyzerajú omnoho luxusnejšie, ako realita
Od: waldi
|
Pridané:
14.2.2014 10:51
Na to, že každý Slovák platí do MS každý rok cca 1000€, (podobne celý svet), na reklamných fotkách sa dokola opakuje 180 m vysoká Space nuddle v pozadí s viac ako 4000 m vysokým zasneženým Mount Rainier a okolitým Downtown, ale zamestnanci MS žijú v štvrtiach, ktoré vyzerajú dosť úboho, ako Štrkovec pred zateplením. Žeby už aj tie šialené MS výnosy boli v rukách čínskych investorov, ktorí ich prelievajú do svojej kozmickej kolonizácie? (s týmo glóbom sa čosi nepodarilo. Kde udělali soudruzi z NDR chybu?)
Za to, čo im platíme, svojim ľuďom naozaj mohli dať čosi lepšie. Baťa s topánkami dokázal viac.
|
|
Re: Kauzalita
Od: waldi
|
Pridané:
14.2.2014 11:21
Chlapi, 20 rokov čítate v našich pseudekonomikcýh plátkoch, že cenu určuje predávajúci a statoční kapitalisti dávajú ľuďom prácu.
Cenu produktu stanovuje jeho užitočnosť, v kombinácii s konkurenčným prostredím, KÚPYSCHOPNÝM DOPYTOM (to je skutočná, matematicky definovaná ekonomická veličina, ktorú finační šmejdi zatajujú, aby mohli predávať šmejdové produkty, ako "investíciu", ktorá donesie majiteľovi zisk - preto ľudia nakupujú NA DLH, aj keď na to nemajú a prinesei im to stratu.)
Predávajúci stanovuje hypotetickú cenu, ktorá sa často nikdy nezrealizuje,ale CENU STANOVUJE TRH!
Kapitalista ľuďom prácu nedáva, ale dáva ju TRH, čiže dopyt po výrobkoch. Kapitalista dáva len rozkazy, väčšinou chybné, a keďže manažuje zle, tuneluje vlastnú firmu do daňových rajov a stanouje nenažrané ceny, prácu ľuďom BERIE.
Žiaľ, väčšina nikdy nevidela sloboný trh, iba korporatokraciu.
|