|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
http2
Od: iserver.sk
|
Pridané:
21.11.2013 12:43
skoda ze http2 sa zatial planuje len pri sifrovanom prenose. Samotne SPDY sa vsak da doinstalovat, na com prave u nas v iserver.sk pracujeme.
|
|
Re: http2
Od: sensei-san
|
Pridané:
21.11.2013 13:00
Prečo sa vyhýbať šifrovanému prenosu?
|
|
Re: http2
Od: www.iserver.sk
|
Pridané:
21.11.2013 13:03
Napr. my sme poskytovatelom zdielaneho hostingu a zakaznikom vnucovat ssl certifikat je zatial nerealne.
|
|
Re: http2
Od: sensei-san
|
Pridané:
22.11.2013 20:18
Zákazník nedostane tvoj certifikát, ale certifikát certifikačnej autority. Ak ho už má, tak ani to netreba.
|
|
Re: http2
Od reg.: gandor
|
Pridané:
21.11.2013 13:51
Sifrovanie tiez nieje zadarmo. Zvysuje to podstatne zataz na procak a zvecsuje mnozstvo prenesenych dat (ok data nebudu problem - to sa vyrovna s novym protokolom).
Viem si predstavit, ze na spravodajske weby (bez plateneho obsahu) pre beznych navstevnikov je ten overhead totalne zbytocny...
|
|
Re: http2
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
21.11.2013 13:14
akoze tu reklamu =na nasu spolocnost absolutne nevydno
|
|
Re: http2
Od: quix_
|
Pridané:
21.11.2013 14:05
no ved ale tak chlapca sa snazi, teraz bojujem s nutkanim kuknut tu stranku. :D
|
|
Re: http2
Od: iserver.sk
|
Pridané:
21.11.2013 14:10
vyjadril som sa k teme, lebo to sledujem. Som dlhorocnym citatelom dsl.sk a stale prispievam pod nickom iserver.sk. Samozrejme popri tom ziskame par zakaznikov z coho sa velmi tesime. Napr. od uverejnenia mojho diskusneho prispevku sa registrovali dvaja ludia.
|
|
Re: http2
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
21.11.2013 14:30
co sledujes?? ty si tu propagujes tvoju ifirmicku bez toho aby si tom dovolene a odsuhlasene od redakcie dsk.sk. Preco si tu nekupis reklamne miesto ked tak benefitujes z tvojich komentarov? Takto len dokazujes ze si obycajny sedliak ktory sa prizivuje spamovanim for po slovenskom internete.
|
|
Re: http2
Od: kokozaeza
|
Pridané:
21.11.2013 14:44
nebodaj ti robi konkurenciu?
|
|
Re: http2
Od: _M_M_
|
Pridané:
21.11.2013 14:49
K tomu videu na vasej stranke poviem iba jedno:
http://www.comicsanscriminal.com/
|
|
Re: http2
Od: iserver.sk
|
Pridané:
21.11.2013 15:15
presne :) Comic sans je nova cierna :)
Tomu panovi ohladom reklamy: iserver.sk mal v zivote len jednu platenu reklamu a to na dsl.sk
Proste ked ponukate sluzbu na ktoru si nepridavate velky zisk, tak reklama je dost draha zalezitost a radsej tie peniaze dame do serverov a ludi. Do dsl.sk sme dali len preto, ze to je nasa srdcovka.
|
|
Re: http2
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
21.11.2013 16:55
hlavne ze mate zisky to je najdolezitejsie aj cez mrtvoly
|
|
Re: http2
Od: iserver.sk
|
Pridané:
21.11.2013 17:23
Ospravedlnuejm sa, asi sme sa nepochopili. Vsetky peniaze radsej investujeme naspat do firmy a do ludi namiesto reklamy, t.j. nemame takmer ziadne zisky. Nehovorim, ze reklama je zla, len zatial si ju nemozeme dovolit, kedze nase sluzby ponukame za nizke ceny.
Myslim si, ze je to lepsi pristup ako nalakat ludi cez reklamu na drahe sluzby, ako je to vo zvyku napr. u mobilnych operatorov a potom zo ziskov opravovat poskodene PR, kedze reklamy boli zavadzajuce a ludia oklamani.
|
|
Re: http2
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
21.11.2013 17:54
"... bol od základov navrhnutý tak, aby bol pre vášho koncového zákazníka neviditeľný a ten sa tak nikdy k slovu iserver nedostane"
"... v rámci anonymity neposkytuje webhosting priamo koncovým zákazníkom."
"Svojim zákazníkom tak v rámci svojho marketingu môžete tvrdiť napr. že máte vlastné serverové riešenie"
Nieje toto pomaly na zalobu? :)
|
|
Re: http2
Od: iserver.sk
|
Pridané:
21.11.2013 21:06
nerozumiem, co je na zalobu. Skusim Vam nacrtnut ako funguje webhostingovy trh.
vacsina firiem, ktore poskytuju hosting nemaju vlastne riesenie, ale len prepredavaju niekoho hosting. A koncovy zakaznik vidi iba svojho virtualneho poskytovatela hostingu (kto mu hosting predal) a skutocneho nie nie (je anonymny).
Je to takto preto, lebo koncovy zakaznik preferuje, ak ma hosting od firmy, ktora mu web vytvorila t.j. robi jej full service. Takto si nemusi kazda mala firma, co spravuje 10 webov platit servery a spravcov, lebo na to nema cas ani peniaze.
Na zaklade Vasej poziadavky vsak skusime lepsie sformulovat dany text.
Dakujem za spatnu vazbu.
|
|
Re: http2
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
21.11.2013 18:09
Pan Stefan ste to vy? Prosim mate profil na linkedin? Je mozne na vas previest info domenu anonymne?
|
|
Re: http2
Od: www.iserver.sk
|
Pridané:
21.11.2013 21:08
nie, nie som Stefan. Existuje obchodny register :)
Pri registracii je potrebne zadat skutocny nazov firmy a overuje sa to pomocou platbonej karty, ktorou zaplatite.
Este raz, nejedna sa o "anonymny hosting". Jedna sa o to, ze my poskytujeme hosting len resellerom a my sme anonymny pre ich koncovych zakaznikov.
|
|
Re: http2
Od: migg
|
Pridané:
23.11.2013 13:50
Keby firmy nemali zisky, ľudia nemajú výplaty, nemíňajú prachy... a sme všetci v péčku... Tak sa nesťažuj, že firmy chcú zisky...
|
|
Naco sifrovat?
Od: rolh
|
Pridané:
21.11.2013 16:44
A naco vlastne sifrovat? Ved backdoor musi byt vzdy, cim viac sifrujes tym viac si pre nich zaujimavy
|
|
Re: Naco sifrovat?
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
21.11.2013 17:03
tak ja potom stare http 1 od buduceho tyzdna nechcem. bude to stare, plne bug-ov a bezpecnostnych chyb
:)
|
|
Re: Naco sifrovat?
Od: sss
|
Pridané:
22.11.2013 8:36
Ani ja nechcem stare HTTP, nemate nejake http s oblimi rohami a velkym rozlisenim displeja rad si priplatim za to ze bude moje http in :)
|
|
Re: Naco sifrovat?
Od: sem.
|
Pridané:
21.11.2013 17:33
mne z toho vychadza:
cim viac surfujes, tym viac sifrujes
|
|
Re: Naco sifrovat?
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
21.11.2013 18:04
cim viac sifrujes tym viac teplo
|
|
end the end
Od: ppp p
|
Pridané:
21.11.2013 12:49
konecne pridaju dalsi pruh pre internetovu dialnicu...ti z rychlejsim pripojenim sa budu most opet pochvalit kolko vela im to da km/hod...joj vlastne MB/sec o)
|
|
Re: end the end
Od: krg
|
Pridané:
21.11.2013 13:45
O 1/4 rychlejsi?
Nie je problem, narveme tam este viac reklamy, vyskakujucich okien, ujovin a sme tam kde sme boli.
V realite to bude este horsie, bude to o 1/4 pomalsie.
Kvoli tomu sa budu navysovat rychlosti liniek a potom to bude mozno rovnake ako teraz.
Stale dookola to iste.
|
|
Re: end the end
Od: rolh
|
Pridané:
21.11.2013 16:47
ked uz z km/h, potom rychlost prerataj na TB/h
|
|
Re: end the end
Od: ppp p
|
Pridané:
21.11.2013 18:10
a to jak?
|
|
Re: end the end
Od: __fuxo
|
Pridané:
21.11.2013 23:59
Skus pouzit tento vzorovy priklad ;)
Jedna ľudská bunka obsahuje 75 MB genetických
informácií.
Jedna spermia má teda 37,5 MB.
V jednom mililitri ejakulátu je pribliľne 100 miliónov
spermií.
Pri ejakulácii trvajúcej v priemere 5 sekúnd sa uvoľní asi 2,25 ml spermií.
Výpočtom zistíme, že dátová priepustnosť mužského
penisu je (37, 5 M x100 M
x 2,25) / 5 = 1687,5 terabajtov za sekundu. Vo výsledku je teda ženské vajíčko schopné odolávať DDoS útokom o objeme
viac ako 1,5 petabajtov za sekundu a pritom prepustí
len jediný dátový paket. Tým pádom je to najrobustnejší hardwarový firewall na svete.
|
|
Re: end the end
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
22.11.2013 0:16
Kondóm neprepustí ani jednu, takže je lepší ;c)
|
|
Re: end the end
Od: __fuxo
|
Pridané:
22.11.2013 9:17
mnoo, ale pozor: Vajicko to robi softverovo, zatial co kondom je vlastne prestrihnty kabel ;)
|
|
Re: end the end
Od: Zoran Mira "Grgo" Pićić; -Tika
|
Pridané:
22.11.2013 10:39
Fuxo, Girxio - lol ;D) :p tak takéto súvislosti ma nenapadli :d
..nj, presne podla : "prasaťa,-snívanie-kukurica" :P ;D
|
|
Mutiplex
Od reg.: MartinSK
|
Pridané:
21.11.2013 13:36
Ako sa dostanú dáta z rôznych serverov do jedného multiplexu? Kde sa to spojí? Alebo budú do jedného multiplexu spojené iba dotazy na ten istý server?
|
|
Re: Mutiplex
Od: risototh
|
Pridané:
22.11.2013 9:42
B je spravne...
|
|
MEDIAN
Od: quix_
|
Pridané:
21.11.2013 14:08
"Podľa meraní Google sa medián času načítania stránky užívateľom, teda čas do ktorého sa stránka načíta polovici užívateľov, znižuje pri prístupe cez SPDY oproti klasickému HTTP/1.x podľa webu o 23% až 43%."
pan redaktor by mal preformulovat vetu, pretoze hovori o mediane pre stranku, google na chromium blogu uvadza mediany pre rozdielne sluzby a az v tomto svetle ten blud, "median 23 az 43%" dava vobec zmysel. a teraz budem zmazany, ak nie budem milo prekvapeny :D
|
|
Prioritizácia
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
22.11.2013 0:16
Tak to určovanie priority to zase bude reklama prvá...
|