|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Šialený telekom
Od: sakalaka
|
Pridané:
15.11.2013 9:49
Geniálny nádpis :D
|
|
Re: Šialený telekom
Od: diazepannantu
|
Pridané:
15.11.2013 9:53
Napis ma zachytit podstatu - myslim, ze trefne.
|
|
Re: Šialený telekom
Od: Neviem
|
Pridané:
15.11.2013 14:51
Všetci vieme, že napríklad aj bežné dsl nie je technicky možné prevádzkovať bez hlasovej služby, to nám telekom vysvetlil už dávno. Pravdepodobne rovnako z technických dôvodov nie je možné prevádzkovať LTE bez FUP. Ľuďom by začali vybuchovať mobily. Alebo hlavy.
|
|
Re: Šialený telekom
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
15.11.2013 17:01
onedlho uz nebude mozne ani prevadzkovat bez telekomu, potom prevadzkovat, ako nakoniec ani neprevadzkovat.
to posledne uz bude hranicit s psychopatiou vladnych predstavitelov, ktori od 1.1.2014 chcu, aby SK firmy platili dan zo straty...!
|
|
Re: Šialený telekom
Od: $&!#...
|
Pridané:
15.11.2013 17:19
Bud rad ze Fico nezaviedol dan z dychania.
Ale k teme... no jebem nato, nemam slov.
|
|
Re: Šialený telekom
Od: ...
|
Pridané:
16.11.2013 14:15
To nie je daň zo straty, ale poplatok, že môžeš zarábať na ostatných ľuďoch (podnikať). Keď si nešikovný a neschopný dodať produkt, po ktorom bude dopyt a máš stratu tak to zabaľ. Bude to pre teba výhodnejšie (a asi aj pre štát - viď živnostníkov). A ak si šikovný a dosiahneš zisk tak sa ťa tá "daň" vôbec netýka, nakoľko sa bude jednať o daňovo uznávanú položku.
|
|
Re: Šialený telekom
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
16.11.2013 19:51
vidiet, ze si v zivote nepodnikal. firma plati dan aj bez toho, aby bola v zisku.
za zamestnanca: dane + odvody
23% DPH z prijmu
rocne min. 2000 eur
_
mimochodom, ty vobec citas nejake spravy zo slovenska, co sa tu deje? preco sa zle podnika, kto dostava odskodnenia, odmeny, mil.injekcie na IT zakazky, ako sudca "zabudne" preniest papiere do vedlajsi dveri a kvoli procesnej "chybe" prepustia vrahov, zlodejov, ... alebo si plateny SMERak, ze si tu vypotil takuto blbost? clovece si pomylil cielovu skupinu ludi, tu nediskutuju blbci
|
|
Re: Šialený telekom
Od: ...
|
Pridané:
17.11.2013 10:53
no možno sa veci zmenili od kedy som účtoval naposledy tak mi môžeš ozrejmiť z čoho platí firma daň keď je v strate? Daň za zamestnanca firma neplatí (len mu ju strhne a odvedie v mene zamestnanca ako preddavok k dani z príjmu zo závislej činnosti - ale danú daň platí zamestnanec, nie zamestnávateľ) Zamestnávateľ platí iba odvody za zamestnanca vo výške 35,2% z HM. Ale všetky tieto výdavku sú daňovo uznávané a teda pre zamestnávateľa znižujú základ pre výpočet dane z príjmu PO a nie sú daňou pre zamestnávateľa (to rovnako by mohla byť daňou aj faktúra za elektrinu či prenájom - tvoj pohľad je: prečo by som mal platiť keď som v strate nie?).
|
|
Re: Šialený telekom
Od: 66aaaaaa
|
Pridané:
17.11.2013 12:21
no nemas pravdu. fico znizi koncorocnu dan o 1% pre "slusnych" cize pre tych, co prijmy maju a platia dan zo zisku pravidelne, najviac sa tomu potesia J&T, Penta, ..., u nich to 1% uz bude citelne a zaplatia opat menej
-
|
|
Re: Šialený telekom
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
17.11.2013 12:21
a teraz sa vcit do pozicie maleho vychodoslovenskeho podnikatela, kt. rocne ma prijem 10000e po odvedeni dph , z toho mu na vyplaty+odvody ujde 8000e, za zvysok si kupi naradie, zaplati uctovnicku a je na nule, pripadne mu ostane par eur a kedze vysledok je nizsi ako 2000e tak ako platca dph este zaplati statu licenciu 960e. tychto tento zakon zasiahne najviac, cize opat iba najchudobnejsich - a oznacuju ich za podvodnikov ktori "optimalizuju" ked ani nemaju z coho. treba siuvedomit ze slovensko to nie je iba bratislava, tu su tak brutalne regionalne rozdiely , ako mozu zaviest jednotne takyto zakon a este sa postavit pred kameru bez hanby? toto je ciste vypalnictvo, ak maju problem s malymi firmami tak nech kontroluju podvodnikov.
mne sa nezda, ze na SK je vela firiem, chces tu mat 4 fin.skupiny, ktore zamestnaju cele SR ako za socializmu?
|
|
Re: Šialený telekom
Od: ...
|
Pridané:
18.11.2013 9:31
1) stále som sa nedozvedel, akú daň platia firmy, ktoré sú v strate napriek tomu, že ty tvrdíš že aj tak platia nejakú daň...
2) rátať do príjmu firmy aj DPH je podľa mňa dosť čudné, nakoľko DPH nie je pre firmu ani náklad ani výnos. Dočasne môže zlepšiť cashflow pre firmu (prípadne aj zhoršiť) ale vo výsledku firmu nijako neovplyvňuje. (horšia je už skutočnosť, že firma musí odviesť DPH aj z nezaplatenej faktúry, to je dosť nepríjemné, ale už aj to chcú nejako vyriešiť)
3) tie licencie majú byť v rôznej výške a má byť kopec výnimiek (začínajúce firmy, firmy zamestnávajúce ŤZP atď.) Priemerná suma má byť asi 60€ mesačne. A ak firma nedokáže zarobiť takúto sumu tak asi nie je všetko v poriadku. ("tri pätiny právnických osôb v jednom roku neplatia daň z príjmov a takmer štvrtina nezaplatila žiadnu daň za posledné štyri roky" - to je podľa teba OK? Načo teda podnikajú?)
4) netvrdím že je to najlepšie riešenie, ale navrhni lepšie. BTW rovnakú vec zaviedla Dzurindová vláda v r. 2002.
|
|
Re: Šialený telekom
Od: Samael
|
Pridané:
18.11.2013 10:05
Ty si múdry ako rádio - bľaboceš tu o niečom, o čom nemáš ani najmenšiu šajnu. V živote si nepodnikal a ani nebudeš, ale zato presne vieš ako na tom podnikatelia a živnostníci sú. Od začiatku krízy, ktorú spôsobili bankári a politici ju ešte zhoršili sú príjmi väčšiny podnikateľov a živnostníkov nižšie. Na oplátku od štátu dostali pomoc vo forme vyšších daní a odvodov. Mimochodom sú aj také obdobia, keď nezarobím skoro nič, ale odvody za seba platiť musím aj tak. A teraz ešte aj bude treba platiť "licenciu" ak som v strate. Dotkne sa to najmä tých malých. Veľký naopak ešte dostávajú všelijaké dotácie. Je to úplne scestné a očividne nespravodlivé, ale vidím, že to má aj podporovateľov (to nechápem). Miesto toho, aby daňováci poriadne skontrolovali podozrivé firmy, čo roky neplatia dane a pritom sa majitelia vozia na bavorákoch, tak sa to plošne zavedie pre všetkých - všetci sme v očiach socialistov nepriateľská spoločenská trieda. Fuj, hanba Ti. A tých podvodníkov sa to zase nedotkne, to ťa môžem ubezpečiť.
|
|
Re: Šialený telekom
Od: jano kozak
|
Pridané:
20.11.2013 16:51
nie si ty gibraltarsky amater, co vyfukal nasich profesionalov??? chod sa vybijat na SMERACKE fora, nezaprduj to priestor, aj bez teba sem pise dost magorov!
|
|
Re: Šialený telekom
Od: ...
|
Pridané:
17.11.2013 10:53
Ďalšia daň čo si spomenul - DPH - to nie je pre podnikateľa náklad (keďže štát mu ju vráti). A keď sa tu tak zle podniká tak prečo je na SK toľko s.r.o.-čiek, kde pomaly každý druhý bezdomovec nejakú vlastní ;) (a práve pre toto treba nejaké opatrenia, napr. licencie) S ostatným čo píšeš súhlasím, na SK je to strašné, ale keď to chce niekto zmeniť a snaží sa o to, tak ešte pi**jete. Rozumní ľudia sa bavia o spôsobe a jeho (ne)výhodách a nie o tom z koho dielne to je ako ty...
|
|
Re: Šialený telekom
Od reg.: dusho
|
Pridané:
18.11.2013 11:30
Tu ani nejde o to z koho dieľne to vzniklo. Vadný je už len spôsob ako riešia problémy slovenskí politici. Vie sa aký je problém už niekoľko rokov, namiesto toho, aby sa spravilo riešenie, ktoré by šlo po konkrétnych prípadoch, sa zas obmedzia všetci. Samozrejme tí, čo tento problém spôsobujú, tým nebudú ohrození. Neviem či sú tí ľudia hore len leniví alebo skutočne mentálne postihnutí.
Už sa neviem dočkať, kedy bude mať 50% populácie v popise práce čakanie na úrade práce.
|
|
Re: Šialený telekom
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
16.11.2013 19:52
oprava: 20% dph, 23% zo zisku po rocnej uzavierke
|
|
Re: Šialený telekom
Od: blbeček
|
Pridané:
18.11.2013 8:55
všetci vedia že dsl sa prevádzkuje aj bez hlasovej služby, takže nešír paniku, keby si len trochu rozmýšľal, tak by si netresol takú blbosť, orange predáva dsl telekomu a kde v ponuke orange máš pevnú linku po kábly? idiotizmus na šiestu
|
|
Re: Šialený telekom
Od: Samael
|
Pridané:
18.11.2013 10:15
Vidím, že si veľmi chápavý a vnímavý. Asi si nespomínaš na časy, keď toto presne telekom, či jeho xy-ty predchodca presne tvrdil. Áno pri zavedení DSL sa to nedalo objednať bez hlasovej služby - bolo to technicky nemožné!!! To sú slová telekomu, na ktoré sa medzičasom akosi zabudlo, ale nie všetci máme zlú pamäť. Myslím, že to vtedy vyriešil a vtedy ešte ST vysvetlil (a nariadil) telekomunikačný úrad, že sa to predsa len dá. Tak potom DSL ponúkali aj bez hlasovej služby - drahšie ako s hlasovou službou.
|
|
Re: Šialený telekom
Od: samaelko
|
Pridané:
18.11.2013 11:10
moj zlatý ale mňa nezaujíma čo bolo pred 10timi rokmi, mňa zaujíma len to že teraz to spravia aj bez pevnej linky, takže nehovorme o tom čo bolo kedysi keď si ešte ťahal káčera po dvore
|
|
Re: Šialený telekom
Od: Samael
|
Pridané:
18.11.2013 13:15
Ty to len hráš, alebo si to stále nepochopil? :-)
|
|
Re: Šialený telekom
Od: Hadimrska
|
Pridané:
18.11.2013 10:39
Psychologovia hovoria, ze deti nerozumeju ironii, a tvoj prispevok to naozaj potvrdzuje. Alebo potom mas naozaj vystizny nick.
|
|
Telecom
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
15.11.2013 9:58
Vtipný Telecom, šialený Telecom... :)
|
|
Re: Telecom
Od: g211
|
Pridané:
15.11.2013 11:21
Eurotel -> T-Mobile -> Slovak Telecom -> Slovak Telekom -> Telekom -> Vtipný Telekom -> Šialený Telekom... Nepreháňajú to s tými rebrandingami?
|
|
Re: Telecom
Od: jefferson
|
Pridané:
15.11.2013 11:54
Kazdy sa snazi si vybudovat meno, a co najdlhsie si ho podrzat, no tunelkom si ho meni takmer kazdych 5 rokov. Lebo si meno len dojebu a ludia ich uz ani citit nemozu, tak si myslia, ze ked zmenia meno, tak ich ludia nebudu poznat. Staci ked vidim tu ich prijebanu ruzovu farbu a mi je zle.
|
|
Re: Telecom
Od: Nove meno
|
Pridané:
17.11.2013 2:15
Tekekom
|
|
?????
Od: mkonigstagg
|
Pridané:
15.11.2013 9:59
This is madness, nope this is Telekom
|
|
Re: ?????
Od: fsfsfs
|
Pridané:
15.11.2013 11:00
Madness?
This is SLOVAKIAAAAA!
|
|
Re: ?????
Od: quix_
|
Pridané:
15.11.2013 11:17
neviem co sa paprcite, sme specificky trh! :D
|
|
Re: ?????
Od: hamann
|
Pridané:
15.11.2013 12:17
Kto ako prvý použil tú vetu, že slovensko je špecifický trh?
|
|
Re: ?????
Od: milan.ko
|
Pridané:
15.11.2013 12:43
Orange, tusim
|
|
Re: ?????
Od: tri bodky
|
Pridané:
15.11.2013 14:08
Miklos
|
|
Gabo ***** Palacka
Od: Neviem
|
Pridané:
15.11.2013 14:38
Bol to miláčik Gabo Palacka, keď zdôvodňoval, prečo zrušil tender na tretieho operátora, mimochodom, tu je jeho autentické zdôvodnenie, prečo na Slovensku iba Globtel, Eurotel a dosť: zdroj etrend.sk
|
|
Re: Gabo ***** Palacka
Od: Neviem
|
Pridané:
15.11.2013 14:38
Vyčíta sa vám napríklad to, že na Slovensku nie je tretí mobilný operátor. Neprepásli ste poslednú šancu?
Taká šanca nebola a dá sa to doložiť faktmi. Prvý tender na tretieho mobilného operátora ešte za vlády Vladimíra Mečiara v roku 1998 bol neúspešný. Jednu z prvých vecí, ktorú som na ministerstve urobil, bolo zadanie úloh na prípravu nového tendra. Robili sme na tom niekoľko mesiacov, konzultovali sme celý proces napríklad s EBOR a pripravili sme podmienky výberového konania. Boli sme si pritom vedomí obmedzení, ktoré Slovensko má – malý trh, geograficky nevýhodné členenie územia, hornatý terén a vysoká koncentrácia obyvateľstva v Bratislave, na hranici troch štátov. Frekvencie 900 MHz voľné neboli a na pokrytie územia na dvojnásobnej frekvencii boli potrebné dvojnásobné náklady na hranici ekonomickej únosnosti. Tender sme vyhlásili, aj keď sme to vedeli.
|
|
Re: Gabo ***** Palacka
Od: rts
|
Pridané:
16.11.2013 9:24
No ked to takto citam, tak na tom nieco bude,
ale napriek tomu tie ceny nemame az tak zle, ale asi vdaka o2... Asi nikto z nas tu nevidi pozadie, co sa tam deje...
|
|
Re: ?????
Od: Bozzzz
|
Pridané:
16.11.2013 12:10
http://dopice.sk/7Gl
|
|
LTE Telekom
Od: Cage
|
Pridané:
15.11.2013 10:01
Vobec sluzbu aktivovat je docela umenie...
Volam tam uz 3x a este neviem ci to pojde... SMS kod neberie.. Tak som ziadal aktivaciu priamo na linke...
SIM musi mat pismeno ''J'' nakonci, pre kompatibilitu.
|
|
Re: LTE Telekom
Od: jefferson
|
Pridané:
15.11.2013 11:55
Sa pomylili, nie J, ale L, lebo to je LTE a JTE. :) Uz ani poradit nedokazu tie cvicene opice v tych tunelcentrach. :)
|
|
Re: LTE Telekom
Od: peggy100
|
Pridané:
15.11.2013 13:39
ovčania, opice platťe!
|
|
Re: LTE Telekom
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
15.11.2013 17:07
nam do firmy pre zmenu volali nejaki casnici dosadeni cez J&T ... vysachovali nas, zrusili prace, potom tam dosadili tych blbeckov v zmysle "dosadim casnika do vysokej pozicie" a ti zas nevedeli kde je sever. tak obvolavali firmy, kde im pomozu ci s tym :)))
|
|
Re: LTE Telekom
Od: old
|
Pridané:
15.11.2013 14:16
čo očakávaš od tej služby? O niečo vyššia rýchlosť za nehorázne prachy!
|
|
šaľeny
Od: dasgag
|
Pridané:
15.11.2013 10:27
Oni sú fakt šialený. Také vysoké ceny za mobilný internet ? WTF ?
|
|
Re: šaľeny
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
15.11.2013 10:53
Keď tak, tak "šialení..."
A vysoké ceny? A nezamieňate si pojmy a dojmy?
Akože frekvenčné pásmo nie je nafukovacie a to najdrahšie pripojenie na Internet si nezamieňajte spevným pripojením niekde optikou.
Jednoducho to nejde a každé čosi vyššie je drahšie a to podstatne...
|
|
Re: šaľeny
Od: hhhddfjgc
|
Pridané:
15.11.2013 11:00
...a tymto dakujem PR teamu telekomu za zapojenie sa do diskusie.
|
|
Re: šaľeny
Od: quix_
|
Pridané:
15.11.2013 11:19
takmer kazdy tvoj prispevok je perla. drzim palce
|
|
Re: šaľeny
Od: Orpheus
|
Pridané:
15.11.2013 16:44
Tak to dopadne, ked je niekto retardovany.
|
|
Re: šaľeny
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.11.2013 11:17
Ako správny reprezentant Telekomu.
|
|
Re: šaľeny
Od: sialeny
|
Pridané:
15.11.2013 20:24
ano sialeny.... ja mam net cez satelit za 50e mesacne fup 30GB po preneseni 128kbps a neobmedzene nocne stahovanie.... dobre im to ....
|
|
Telekomunisti
Od: provokátor
|
Pridané:
15.11.2013 10:27
Na to je úplne zbytočné aj dáko regovať, ja som šťastný, že som sa ich už pred rokmi zbavil. :-)
|
|
Re: Telekomunisti
Od: Erika Eleňjak
|
Pridané:
15.11.2013 10:34
tak preco reagujes?
|
|
telekoom
Od: omfg wtf
|
Pridané:
15.11.2013 10:45
Zazime to spolu.. :D
|
|
Re: telekoom
Od: jefferson
|
Pridané:
15.11.2013 11:56
a zaplatme to spolu. :) Hlavne tie ich uzernicke ceny. :)
|
|
Re: telekoom
Od: iOfca z BA
|
Pridané:
15.11.2013 12:40
Zašime to spolu.
|
|
Re: telekoom
Od: omfg wtf
|
Pridané:
15.11.2013 13:03
alebo "Zrazime to spolu!" :)
|
|
Re: telekoom
Od: stoneage
|
Pridané:
15.11.2013 13:40
Zdrazime to spolu?
|
|
Re: telekoom
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
15.11.2013 17:10
"dohodneme sa spolu"
- my zdrazime
- vy zaplatite
... len zabudli, ze ludia to neni su ti 150 kokotkovia co sedia na hrade
|
|
Re: telekoom
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
15.11.2013 17:13
poprosim redakciu - ak by moj prispevoj vyssie porusil pravidla, nemazte ho, ale vyhviezdickujte iba to slovo. ziadne ine ma dnes totiz po otvoreni etrend-u nenapadlo.
|
|
ponuka za vsetko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.11.2013 10:46
Tak teoretickych 42 Mbps / 5.8 Mbp oproti teoretickych 73 / 23 Mbps je rozdiel "jak hovado", to kazdy vidi ze najme len download je 20-nasobok (ako ked niekto miesto 2 Mbps mikrovlnky dostane 40 Mbps optiku) ... Trapne FUP ostava, pridana hodnota totalna nula.
Za ten obrovitansky rozdiel sa samozrejme oplati priplatit dalsich 20 € mesacne ...
|
|
Re: ponuka za vsetko
Od: 64654654
|
Pridané:
15.11.2013 16:26
asi si mal/mas zle znamky z matiky, ze?
download je menej ako 2 nasobok (73/42=1,74) a upload je cca 4 nasobok (23/5,8=3,97). kde si nabral ten 20 nasobok?
|
|
Re: ponuka za vsetko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
15.11.2013 18:54
boze (pripadne ina nadprirodzena entito simulujuca nas vesmir) ... daj mu dar pochopenia ironie a sarkazmu
|
|
nevyuziva to nejaka statna firma ?
Od: aaaakgkgkyugkyg
|
Pridané:
15.11.2013 10:50
jedine tak si viem vysvetlit tu cenu
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
15.11.2013 11:55
No to je tak ze si to vzdy niekto kupi. Ako ked Towercom zaviedol poplatok za Skylink, vacsina si to aj tak nechala, pretoze sak stale je to lacnejsie ako kablovka. Cize mnohym ludom unika princip a kupou to podporia.
|
|
dnes má meniny Leopold, pošli kvety do Leopoldova
Od: jahôdka
|
Pridané:
15.11.2013 13:01
este ze mam klasicku nokiu, ktora si neziada kazdu sekundu sondickovat :-)
|
|
Re: dnes má meniny Leopold, pošli kvety do Leopoldova
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
15.11.2013 17:04
aj to vyriesime. zakazeme ti ju!
|
|
Ako to vyrieši marketing?
Od: Fanatixx
|
Pridané:
15.11.2013 14:14
To bude veľmi zaujímavé ako to marketingovo okomentujú. Mňa by hlavne zaujímala tá pridaná hodnota toho LTE pre bežného zákazníka oproti tej pridanej finančnej hodnote. Online multimediálne služby využijem aj na 3G sieti, no a zvýšený download by mi bol platný len pri sťahovaní veľkých objemov dát. No s predplateným objemom dát to však vydá len na 720p HD film, kúpa Blueray však vyjde podstatne lacnejšie.
|
|
sialena konkurencia
Od: zibi
|
Pridané:
15.11.2013 14:59
Sialenstvo opadne, ked to uzasne LTE bude konkurencie schopne. Vidim to podla Anglicka. EE malo brutalne nadhodene ceny. Vsak to vsade pisalu nespokojni zakaznici a ked prisla konkurencia Vodafone a biedna O2, ceny klesli. No aj tak su nadhodene, co chapem, kedze chcu rychlu navratnost. Konkurencia to opat stlaci, kedze jediny operator 3 garantuje rovnake ceny pri 3G aj 4G. Takze ide cenov nezvysovania a vacsina programov ma skutocne neobmedzeny net. Staci si ti najst na nete www.three.co.uk Takze konkurencia musi s cenami dole. Zakonite. V Sk su sice len traja, ale s cenami sa pojde taktiez dole aj pri 4G. Chce to len cas a hlavne nech sa hybu a buduju siete. Nech konkurencia aj vznikne.
Bude zaujimave to sledovat :-)
|
|
Sialeny telekom
Od: Martin tiimo
|
Pridané:
15.11.2013 17:02
LTE z FUP... Pracoval som v Telekome no som rad ze som prec posledny rok je to uz na pecko od nich a naco je niekomu LTE ked realne rychlosti 3,5G su skoro rovnake ako pri ich LTE strope... Nedajte sa o....t. Ak LTE tak aspon 200GB naplno.
|
|
Vyuzitelnost
Od: ko7llo
|
Pridané:
15.11.2013 19:24
neviem kto toto za taku vysoku cenu s takym FUP vyuzije, kedze kazdy ma doma optiku vtedy nemusi na mobilny net, a ked ide niekde prec do ineho mesta, tak teraz uz aj v najvacsej putike maju net, a na pozretie nejakeho videa je to mali FUP. Ja mam wifi internet doma aj v robote, a ked idem niekde na vylet tak za 50 centov na den s FUP 400MB mi bohato staci. Jedine mobilny internet by sa hodil na nejaky waze ale toto je uplne zbytocna rychlost, a aj tak nikdy nebude pri cestach. Aj teraz mam skusenost ze najrychlejsi je pomali len v strede miest a tam vdaka restauraciam internet v mobileani nepotrebujem. Toto bude len pre tych co maju kopu penazi a nevedia co s nimi alebo pre sialencov co musia mat vzdy najlepsie bez toho aby hladeli na cenu a vyuzitelnost.
|
|
Re: Vyuzitelnost
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
16.11.2013 8:04
mobilny net nie je vobec draha zalezitost, som u O2 a za bagatel kukam stranky ci videa bez problemov, bol som kedysi v t come a orange ale som rad ze je to minulost lebo tam si nechaju za kazdy MB alebo minutu hovoru zaplatit take peniaze ze sa jednoducho neoplati s nimi vobec zaoberat, aj orange pausaly sova panter kengura su taky ojeb ze ozaj len blbec si to da
|
|
Re: Vyuzitelnost
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.11.2013 11:20
8€ za 1GB je u teba bagatel? Na akej planéte žiješ? Stačí niečo vyše hodiny sledovania videí na YT a celý balík je v prdeli.
Že vraj bagatel...
|
|
Re: Vyuzitelnost
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
16.11.2013 17:22
je to mobilny net zase nieco to stat tiez musi, neda sa vsetko vzdy vsade rychlo a zadarmo, pisal som to ale v kontexte s cenami u orange a telekom kde mas u O2 vsetko lepsie a lacnejsie
|
|
Re: Vyuzitelnost
Od: ovečka
|
Pridané:
18.11.2013 9:30
3 eurá za 2GB ti je veľa a je to drahšie ako tvojích 8 za giga hej? lolo sa nauč počítať
|
|
Re: Vyuzitelnost
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.11.2013 11:21
Ja som utekal od O2 het, bo keď som videl tote nové ceny, tak som myslel, že sa im zavolám a opýtam sa ich, či im už načisto ruplo v bedne. Moja rodina je tam doteraz a neustále si im smejem do tváre, že sú natoľko sprostí, aby platili o 100% viac za 50% menej.
|
|
Re: Vyuzitelnost
Od: dadadwa
|
Pridané:
16.11.2013 14:51
konecne chapem pojmu informacie maju najvacsiu cenu :D
|
|
e pridaný do svojich výrobkov
Od: array of byte
|
Pridané:
16.11.2013 17:44
Už tu bol nadpis s Vtipným Telekomom, teraz so šialený a tretí nadpis bude: Pojebaný Telekom....
|
|
konkurencia
Od: Lotusrg
|
Pridané:
17.11.2013 19:37
Tak ako banky tak aj nasi operatori maju evidentne kartelove dohody. Nebudu sa navzajom okradat. Ignorujte taketo ponuky a oni pojdu s cenou dole, nic ine im nezostane.
|
|
neviem nad čím sa rozčulujete
Od reg.: ioio84
|
Pridané:
18.11.2013 9:19
Je logické, že t-mobile si chce nabrať najprv lukratívnych zákaznikov. Postupne bude cena klesať,ale teraz si môžu dovoliť nadhodiť cenu, kedže sú prakticky monopol v tomto zatiaľ.
|
|
specialny zakaznici?
Od: Lotusrg
|
Pridané:
18.11.2013 10:36
To akoze ti lepsi zakaznici byvaju v pokryti 4G? No to hadam nie , kolko budu mat tu vyhodu? Mozno 2-3 mesiace. Iba hlupak by k nim isiel .
|
|
ony nie su šialený im to jebe
Od: dežo
|
Pridané:
28.11.2013 14:43
už aby ich predali
|