|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pjekné
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
8.11.2013 12:37
Super, teraz už aby bola nejaká ROMka na môj mobil... Ach jo...
|
|
Re: pjekné
Od: mxx
|
Pridané:
8.11.2013 12:58
Rómku by som nechcel :D
|
|
Re: pjekné
Od: fiko koko
|
Pridané:
8.11.2013 14:06
nemas rad mlade masko !?
|
|
Re: pjekné
Od: Janka Hospodarova
|
Pridané:
8.11.2013 14:46
nema rad čierne masko
|
|
Re: pjekné
Od: fiko koko
|
Pridané:
8.11.2013 14:49
pan by si este podla farby vyberal
|
|
Re: pjekné
Od: jana h
|
Pridané:
8.11.2013 14:59
labuznik
|
|
Re: pjekné
Od: Jan Hospodar
|
Pridané:
9.11.2013 19:18
neni umenie ked ti chuti ...
|
|
Re: pjekné
Od: Bihári Mário
|
Pridané:
8.11.2013 15:59
Priznajte sa, kto z vas uz mal rómku?
|
|
Re: pjekné
Od: zzzdsds
|
Pridané:
8.11.2013 16:21
ja ! a bolo to fajn, len sa teraz bojim chodit do plaveckeho stvrtka
|
|
Re: pjekné
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
8.11.2013 13:33
Pamäte typu ROM sú raz napevno naprogramované už pri výrobe. Ich obsaj je naveky nemenný!
Tak si nemýľte pojmy a dojmy...
|
|
Re: pjekné
Od: xavier de la slovak
|
Pridané:
8.11.2013 13:54
si sa dako zamotal v tych ROMkach nie? :D
|
|
Re: pjekné
Od: prom & eprom
|
Pridané:
8.11.2013 14:17
Pravda, tiez nas to tak ucili 15 rokov dozadu. Dnesny experti odchovany na power-user forach vsak vedia, ze Read Only Memory sa daju aj prepisovat.
Tak kto si myli pojmy mili expertici so skrupinou na riti?
|
|
Re: pjekné
Od: ako pako
|
Pridané:
8.11.2013 14:24
experti? vsak nevedia ani pravopis
|
|
Re: pjekné
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
11.11.2013 7:21
s tymi romkami je to ako so standardmi. pomaly k ROM budeme pridavat flag " !important " aby sa to bralo vazne a dodrziavalo pravidlo, ze do read only sa neda zapisovat ani v krcme po 11 pivach :)
|
|
Re: pjekné
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
8.11.2013 14:25
ROM je aj cd/dvd - raz napalis a koniec. Len to nevysvetlis dnesnym mladym, pre ktorych ROM-ka je:
1) miesto, kde je ulozeny firmware.
2) binarny subor, ktora obsahuje firmware.
Aj ked im povies, ze to znamena Read Only Memory, tak su schopni ta presvedcit, ze na tu chvilu aktualizacie sa nastavi aj na zapis.
Ked sa tak zamyslim, tak davno som nevidel ziadnu origo ROM-ku, nahradila ho flash, eprom kde sa uklada fw zariadenia + nejaka mala eprom pre ulozenie nastaveni.
|
|
Re: pjekné
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
8.11.2013 15:04
Ja viem, čo znamená ROM, a viem, že to nedáva moc zmysel, ale na xda fórach sa tomu bežne tak hovorí. Ono je to asi z toho, že to prepisuje tú časť softvéru, ktorá bez rootu nie je prepisovateľná a teda je to v podstatne ROM na prepisovateľnom čipe.
|
|
Re: pjekné
Od: lammers all around
|
Pridané:
8.11.2013 17:34
Dalsia perlicka. Looool. ROM JE ZAPISOVATELNA LEN RAZ, PRI VYROBE. Taka EPROM je elektricky PROGRAMOVATELNA ROM. Na XDA sa asi prepisuju aj raz-napalitelne DVD, uz som o tom pocul: normalne rozlepis disk, zalejes sekundakom, hladko obrusis, znova zalepis a vuala!
|
|
Re: pjekné
Od: _jupiii
|
Pridané:
8.11.2013 19:33
Mas pravdu, ale musis si aj priznat, ze starnes, tak ako aj ja. Treba sa prisposobit tomu, ako sa to zauzivalo. My vsetci vieme, ze ROM je Read Only Memory, ale na druhu stranu, ak sa mame bavit s pacientami, BFU usermi, a normalnymi uzivatelmi, tak to chapu tak ako to vysvetlil Gyrxiur.
Proste za ROM beru tu cast zariadenia, ktora ma v sebe nejaky zakladny (z ich pohladu) neprepisatelny program.
To, ze my im to dokazeme zaktualizovat (alebo pri dodrzani jednoduchych krokov si to vedia aj sami) beru ako "specialnu udalost pri ktorej sa ta ROM vylepsila/opravila").
Vysvetlovat im skutocny stav o EEPROM a inych flash pamatiach je aj tak nafigu a tazsie sa im to chape.
|
|
Re: pjekné
Od: djdjjd
|
Pridané:
8.11.2013 21:49
Ano starnem ale to nic nezmeni na tom ze je ROM, aj ked to neznaly trvdia. Je to podobna volovina ako volat reproduktor mikrofonom (reproduktor sa tiez da pouzit ako mikrofon). Zopar neznalych zacne sirit budy typu: tie mikrofony ti dobre v aute bachaju... je to tak? Odmietam taketo argumenty, podlahol si amaterom.
|
|
Re: pjekné
Od: _jupiii
|
Pridané:
9.11.2013 10:06
Nie, neznali netvrdia ze to JE ROM, ale volaju tu situaciu (tu oblast), kde uzivatelske zariadenie ma niekde ulozeny firmware, ktory je za normalnych okolnosti neprepisovatelny.
Nikto z neznalych ti nebude tvrdit: ked rozoberiem svoj notebook, tak tu, ano pozeraj, tu presne je EEPROM, alebo flash pamat ineho typu, ktora je prepisovatelna a da sa program na nej ulozeny prepisat pomocou flashovacieho sofweru.
Radsej si tuto omacku aj s celym procesom okolo zjednodusili slovom, ktore to historicky najlepsie vyjadruje.
My IT znali, a zopar fanusikov vieme o co ide, a inak nezajem. Ak mas dostatok energie a prostriedkov ist presviedcat ludi, tak nech sa paci :-)
|
|
Re: pjekné
Od: bulotrulo
|
Pridané:
9.11.2013 14:10
nemusia byt vsetci trulovia. mladez treba vychovavat!
Takze - ziadna ROM.
|
|
Re: pjekné
Od: djdjjd
|
Pridané:
9.11.2013 14:15
Nie mam energiu a nemienim minat prostriedky na presviedcanie ludi. Na tomto fore to vsak urobim. Read Only Memory - mam pravdu ja nie ty, tak papa.
|
|
Re: pjekné
Od: vkr
|
Pridané:
9.11.2013 14:54
technicky mas pravdu, ale ludsky si uplne pohorel, vobec nechapes o com sa tu rozprava
|
|
Re: pjekné
Od: djdjjd
|
Pridané:
9.11.2013 15:39
chapem ze mnoho ludi nespravne pouziva oznacenie ROM namiesto FLASH ale to neznamena ze nebudem rypat do tych co ho pouzivaju nespravne. Ak by som bol inteligent ignoroval by som to?
|
|
Re: pjekné
Od: vkr
|
Pridané:
9.11.2013 16:20
jednoducho ide o to, ze bezny ludia sa chcu s ostatnymi rozpravat, a taky ako ty budu poucovat a to aj napriek tomu ze to druhu stranu nezaujima. Nerozumie eletronike a vie ze chce dat novy android (nech je to cokolvek) do telefonu a navyse vie ze to miesto kde to treba dat na forach volaju ROM.
Ty vies uplne vsetko? Vies ake mazivo sa pouzivaju loziska v lodnych sroboch? Vies ake nite sa pouzivaju na perske koberce?
Tak ako teba zaujima toto, tak tak isto zaujima tychto ludi tvoja ROM
|
|
Re: pjekné
Od: djdjjd
|
Pridané:
9.11.2013 16:36
ty si dobry expert teda. tiez sa rad rozpravam o hocicom, ale niekto nieco pouzije nepresne, a viem ze to je nepresne, opravim ho. rovnako som rad ak niekto opravi mna ked sa mylim, rozsiri mi to obzory.
|
|
Re: pjekné
Od: freso
|
Pridané:
9.11.2013 23:58
trepeš, já keď neviem aké mazivo sa používa tak sa nechám poučit a Nebudem stále trepat ze tam dávajú Ramu.
|
|
Re: pjekné
Od: vkr
|
Pridané:
10.11.2013 2:36
ok, tak presviecaj ludi, ze pojmy ktore bezne pouzivaju su technicky nespravne
Mozes zacat napr. ked ti kolegina povie "Hod mi to na usbecko", zacni ze ten proces sa nazyva kopirovanie a ze to nie je usbecko, ale flash pamat s USB rozhranim, dalej by bolo dobre spomenut aj nieco s historie, prehlad rychlosti..
.. a potom kolegina povie, ze ja som potrebovala len tie vykazy
Ju to proste nezaujima! Aj ty sa rad nechas poucit, ale len v ramci toho co ta zaujima, keby som ti zacal vysvetlovat vyvoj indickej boliwoodskej kinematografie, alebo kolko kalorii denne mal prijem robotnik v 73tom, tak ma asi tiez posles niekam.
Myslim ze kazdy ma tu skusenost ze tieto podrobnosti ludi nezaujimaju, im ide len to nech to funguje.
|
|
Re: pjekné
Od: freso
|
Pridané:
10.11.2013 21:12
Zas meleš sprostosti
|
|
Re: pjekné
Od: djdjdjd
|
Pridané:
11.11.2013 19:00
Si uplne mimo, naviac nejaky precitlively. Hod mi sem to usbecko sa tyka niecoho uplne ineho, v tej vete nikde nevidim porusenie terminologie. Ak to stale nechapes, mozem po tebe hodit crtecko, hddecko, mozno aj lhcecko.
|
|
Re: pjekné
Od: vkr
|
Pridané:
12.11.2013 11:33
tam som pisal "Hod mi to na usbecko"
nie "Hod mi sem to usbecko"
Treba citat pozorne, ale komu tu vysvetlujem, ked ani precitat nedokaze...
|
|
Re: pjekné
Od: Meheh
|
Pridané:
13.11.2013 6:59
Large Hadron Collider ? :D
|
|
Re: pjekné
Od: Meheh
|
Pridané:
13.11.2013 6:54
Pises jak ti Blavaci ze SR "Nie mam energiu" tak mas nebo nemas tu energii, potreboval bych ... posli email:
admin@vysavamelidi.com
|
|
Re: pjekné
Od: anonymik
|
Pridané:
11.11.2013 2:08
ROM je iba vymysel europskej unie aj oni sami sa nazyvaju CIGANI !!!
|
|
Re: pjekné
Od: barbar onan
|
Pridané:
8.11.2013 19:36
EEPROM
|
|
Re: pjekné
Od: Meheh
|
Pridané:
13.11.2013 6:47
"Ich obsaj" a pochcaj :D
|
|
comu?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.11.2013 12:45
ajja cem runtiho!
|
|
Re: comu?
Od: Vždy Z úsmevom!
|
Pridané:
9.11.2013 14:25
runtiho nahradil ARTie
|
|
tu bude asi omyl
Od: LPB
|
Pridané:
8.11.2013 13:00
"bajtkódu prekladané do bajtkódu"
|
|
Re: tu bude asi omyl
Od: dietkaa
|
Pridané:
8.11.2013 13:37
z bajtkodu - do bajtkodu
z rozpravky - do rozpravky
som nevedel ze sa zdrojak pre android napisany v jave preklada najprv do java bajtkodu a az potom do dalvik bajtkodu, vzdy som si myslel ze sa to kompiluje kompilerom priamo do dalvik bajtkodu....
|
|
Re: tu bude asi omyl
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
9.11.2013 0:59
http://developer.android.com/ tools/building/index.html
|
|
Re: tu bude asi omyl
Od: dietkaaa
|
Pridané:
11.11.2013 8:05
vdaka za info...
|
|
Diskusia k článku
Od: Matomatomato
|
Pridané:
8.11.2013 13:16
Som zvedavy ci spravia aj ui framework alebo sa na to vykaslu.
http://chod.sk/a2js8
|
|
Android bude..
Od: achjaj
|
Pridané:
8.11.2013 13:17
http://dopice.sk/7AT ...
|
|
dsl.sk
Od: qsk
|
Pridané:
8.11.2013 14:07
Dobrý deň, som tu správne na dsl.sk? Nikto nenapísal slovo handroid tak som zneistel.
|
|
Re: dsl.sk
Od: cxxy
|
Pridané:
8.11.2013 14:13
si prvy
|
|
Re: dsl.sk
Od: Dr. Dild0
|
Pridané:
8.11.2013 14:19
... zneisteny a znechuteny si si vytiahol zeleneho dilda z analu a nehal ho aktualizovat.
|
|
samozrejme
Od: samozrejme
|
Pridané:
8.11.2013 14:27
Rychly Android je ako Yeti.. kazdy o nom hovori no nikto ho este nikdy nevidel ..a ani neuvidi.
|
|
Re: samozrejme
Od: shoust do prcky
|
Pridané:
8.11.2013 14:34
Budu vsak roky po nom patrat, obcas sa objavi v bulvare titulok ze niekto ho videl. A tym to aj skonci.
|
|
Re: samozrejme
Od: kecuup
|
Pridané:
8.11.2013 16:00
ale prestan, mozno sa konecne dockame funkcneho a plne pouzitelneho androidu lebo mne veru tak nejde a uz som aj kapituloval a mam tam len zakladne app + 3 navyse ale ,ze by teraz "prazdny" frcal paradne uzasne ako novy sa povedat neda... mozno tak tyzden po nahrati androidu, potom uz to je len horsie a horsie... iii a mam tam este par fotiek, mp3 som tam nedal aby chudacik siel poriadne
|
|
Re: samozrejme
Od: Mr.G
|
Pridané:
8.11.2013 16:06
Nebude to tým, že sa snažíš porovnať android na už príliš staré železo?
|
|
Re: samozrejme
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
8.11.2013 16:28
Mne bezi ako hodinky uz vyse dvoch rokov. Ale asi to bude tym, ze mam HTC. nedavno som mal sony v rukach, rovnaka verzia androidu ako mam ja (2.3.5), ale absolutne nepouzitelny. Mrzol, sekal uz len pri prechadzani menu. nechapal som, ako moze niekto taky telefon pouzivat. Starsi samsung podobne. Len sa dostat do nastavenia trvalo niekolko minut.
|
|
Re: samozrejme
Od: ja.
|
Pridané:
8.11.2013 19:01
Ja nechapem, to vsetci kupujete lowendy z roku 2009?
Kedysi davno som mal Sony Xperia Arc. Ked na nom bezal 2.3.nieco, bol fantasticky rychly. Po update na 4.0 bol uz pomalsi, ale stale pouzitelny (lepsie ako iPhone 4 s iOS7 ;)).
Odvtedy som mal rozlicne telefony s Androidom, ale ziadny z nich nemal problem s rychlostou. Mozno to bude tym, ze to neboli ziadne sroty ako HTC Wildfire alebo Xperia Tipo.
Ked si kupite telefon za 100 eciek nedotovany, tak to nebude ziadny zazrak. Ocakavat od neho rovnake reakcie ako od high-end telefonov je dost nerealisticke.
|
|
Re: samozrejme
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
8.11.2013 19:57
Ja mam podla teba srot wildfire S ale mne postacuje. Nepotrebujem hrat hry na mobile. Telefonovanie, internet, ssh, remote desktop na tom bezi viac nepotrebujem. A bezi dost svizne.
|
|
Re: samozrejme
Od: ja.
|
Pridané:
11.11.2013 13:04
Tak tie telefony sa v prvom rade vyrabaju preto, ze ich niekto kupuje. To, ze ich niekto kupuje znamena, ze niekomu vyhovuju.
Stale je tu ale skupina, ktora si mysli, ze ked si kupi lowend, tak budu mat taky isty user experience, ako ti, co si kupia telefon 6x taky drahy. Nikdy ich ani nenapadlo, ze je tu asi dovod, preco ten telefon stoji 6x tolko a potom 3,14cuju, ze im trha pri scrollovani. Je to ARMv6 s 300-500 MB RAM bez swapu!, Chrome s velkymi strankami tam nikdy plynuly nebude.
|
|
Re: samozrejme
Od: XMen
|
Pridané:
8.11.2013 22:52
Ja tiez nechapem co vsetci kecaju o pomalom androide. Teraz mam SE neo a system bezi uplne super. Jedine ked odchadzam z browseru (opera) do home obrazovky tak na sekundu zamrzne. Pouzivam ale sd kartu aj pre app a to asi tu najpomalsiu co bola vtedy na trhu, takze to moze byt tym. Na s3 a novom androide to vsetko fici bez najmensieho zaseknutia.
Inak doteraz som bol v tom ze JIT kompilacia sa v androide uz nachadza, takze som trochu prekvapeny ale tesim sa.
|
|
Re: samozrejme
Od: ja.
|
Pridané:
11.11.2013 13:04
JIT tam uz davno je od cias 2.x, toto je AOT (JIT kompiluje pocas behu, AOT pri instalacii).
|
|
.....
Od reg.: raketa
|
Pridané:
8.11.2013 14:34
ten Android bude este dlho prakticky Beta verzia
|
|
Re: .....
Od: bvbcvc
|
Pridané:
9.11.2013 12:19
nahodou, ako reklamna platforma niekomu postaci
|
|
Spasa sveta
Od: NooN
|
Pridané:
8.11.2013 14:48
A vsetci sa budeme mat radi, zit vecne, bez chudovy a vojny...
....
Pripada mi to ako zo Straznej veze :)
|
|
Handroshit
Od: Anal.ytik
|
Pridané:
8.11.2013 15:08
Handroshit zo svojej podstaty nemoze byt rychly (pisany v javasrajde, prekompilovany a beziaci virtualne). Keby boli app priamo robene v low-level API tak by bol rozdiel v rychlosti v nasobkoch, ale tym by sa stratila nezavislost a kompatibilita skrz stovky handroshitnych hraciek a muselo by existovat len par modelov (ako Apple) pre ktore by to bolo dokonale. Dva rozdielne svety.
|
|
Re: Handroshit
Od: Mr.G
|
Pridané:
8.11.2013 16:04
Keď sa nad tým tak za myslím, tak Apple to je ako za komunistov, na výber dva modely vo výške priemerného mesačného zárobku a každý má to isté.
|
|
Re: Handroshit
Od: Koloman O.
|
Pridané:
8.11.2013 16:58
Tak si pozri ceny top modelov HTC, Samsung a Sony. Apple sa snazi vydavat iba top modely, preto taka cena.
|
|
Re: Handroshit
Od: Mr.G
|
Pridané:
9.11.2013 10:19
Si to moc nepochopil, čo?
|
|
Re: Handroshit
Od: fsfsfs
|
Pridané:
8.11.2013 17:08
+rady pred obchodmi+vecne zivy Lenin ..ehm Jobs.
|
|
Re: Handroshit
Od: sss
|
Pridané:
8.11.2013 16:14
Android NDK ti asi nic nehovori...
|
|
Re: Handroshit
Od: darnad
|
Pridané:
8.11.2013 17:07
zaujimave ze ked robia uzivatelske porovnania side by side tak apple nie je o nic rychlejsi.
|
|
Re: Handroshit
Od: XMen
|
Pridané:
8.11.2013 22:54
lol dalsi expert co sa tomu rozumie ako hus pivu. Najskor si nieco o tom nastudujte nez napisete take blbosti.
|
|
Re: Handroshit
Od: vcc
|
Pridané:
9.11.2013 12:21
ved ma pravdu
|
|
Re: Handroshit
Od: XMen
|
Pridané:
9.11.2013 15:41
v com?
|
|
titulok
Od: Tup
|
Pridané:
8.11.2013 16:42
toto som ako obrovskú nevýhodu androidu spomínal už roky dozadu a dostal som mínuská :)
možno už konečne Android nebude potrebovať 4-jadro na angry birds :) (joke, kto nepochopil)
|
|
Re: titulok
Od: ja.
|
Pridané:
8.11.2013 19:03
Kedze hry, vratane Angry Birds, su vacsinou pisane v C/C++, tak na ne to bude mat presne nulovy vplyv ;)
|
|
Re: titulok
Od: jakoze na
|
Pridané:
8.11.2013 19:12
jakoze na android su neni robene v java? daj dokaz ty uuukaz!
|
|
Re: titulok
Od: XMen
|
Pridané:
8.11.2013 22:58
Opat treba nastudovat nieco o tom a zistis, ze app pod androidom sa daju robit aj nativne v c/c++, takze skutocne tato optimalizacia sa takych app nedotkne.
|
|
Re: titulok
Od: jakoze na
|
Pridané:
9.11.2013 14:13
pozabudol som sa,myslel som konkretne Angry Birds a C++. Bude ten dokaz?
|
|
Re: titulok
Od: XMen
|
Pridané:
9.11.2013 23:07
No treba lepsie citat moje prispevky ale pre menej zdatnych pozorovatelov napisem, ze som nepisal nic o angry birds ale o tom, ze aj pod androidom sa robia nativne aplikacie a tych sa tato optimalizacia nedotkne, kedze ide o priamu kompilaciu namiesto interpretacie. Tym som len potvrdil myslienku prispevku nadomnou.
Aky dokaz to teda chces? Ja vobec netusim ci je angry birds napisany ako nativna app alebo v jave ale ak je v jave tak by sa touto optimalizaciou mala trochu zrychlit. Pocitam, ze nadsenci angry birds budu urcite poteseny. Viac k tomu asi nemam co dodat.
|
|
Re: titulok
Od: sss
|
Pridané:
9.11.2013 12:37
ma pravdum takmer vsetky su robene cez c++ a Android NDK alebo aspon casti kodu, keby si si skusil dekompilovat niake apk uvidis tam adresar jni v ktorom su nativne binarky.
|
|
Re: titulok
Od: ja.
|
Pridané:
11.11.2013 12:57
Na to funguje osvedcena metoda "kuknem, vidim".
$ unzip com.rovio.angrybirds-1.apk
$ file lib/armeabi-v7a/libAngryBirdsClassic.so
lib/armeabi-v7a/libAngryBirdsClassic.so: ELF 32-bit LSB shared object, ARM, version 1 (SYSV), dynamically linked, stripped
$ file lib/armeabi/libAngryBirdsClassic.so
lib/armeabi/libAngryBirdsClassic.so: ELF 32-bit LSB shared object, ARM, version 1 (SYSV), dynamically linked, stripped
$ file lib/x86/libAngryBirdsClassic.so
lib/x86/libAngryBirdsClassic.so: ELF 32-bit LSB shared object, Intel 80386, version 1 (SYSV), dynamically linked, stripped
|
|
[Android je tak pomaly]
Od: Milan Sukala @ iPhone
|
Pridané:
8.11.2013 19:09
Minuly piatok o 22:00 sa to stalo. Boli sme na jednej firemnej akcii. Najprv odmerana spolocnost plna inteligentnych, slusnych ludi, prevazne v okuliaroch (nie GoogleGlass hehehe). Nieco sa popilo a zabava gradovala, uz pri zahajeni stretnutia som si vsimol ako po mne poskuluje kolega Peter, s ktorym v praci moc nekomunikujem, pretoze nema ziadny aspon 4.5" smartphone, len nejaku "tlacidlovu" Nokiu za 35€, s budikom a LED svietidlom. Ocne kontakty som opatoval. Za 4 hodiny sa toho da vela popit a skoncili sme u neho na byte. Celkom opiteho ma prehovoril aby som vyskusal nieco nove, dal som si s nim teda pol metrovu lajnu stimulacnej drogy znamej medzi narkomanmi ako "piko". Chceli sme sa bavit tak pustil na svojej 127" LCD Samsung z externeho Samsung 1TB disku nejake low-quality MP4, konkretne sceny heterosexualneho porna.
|
|
Re: [Android je tak pomaly]
Od: Milan Sukala @ iPhone
|
Pridané:
8.11.2013 19:10
V tom rausi ma to nudilo a to som zavisly na porne (aspon 3h denne Redtube, raz za mesiac fyzicky sex cez zoznamku). Suhlasil a pustil Gay porno. Pani, poviem Vam, az pod ucinkom drogy som spoznal svoje JA, kam smerujem. Najprv som protestoval, ale potom ako uz som mal naslineny rektus a Peto ma spoznaval zvnutra - zistil som kto som!
Ak bude Android aj na lowendoch aspon takto rychly - kupim si ho, dovtedy ho mam v p... (Nie pici, ale prdeli). Ak nie, naco ho do low-endov davaju?
|
|
Re: [Android je tak pomaly]
Od: Getrudo
|
Pridané:
8.11.2013 22:34
Ze cooooo?
|
|
Re: [Android je tak pomaly]
Od: dando111111
|
Pridané:
9.11.2013 8:35
vie naco ho tam davaju?
teraz mas na najlacnejsom androide napr. galaxy young - GPS, wifi, bluetooth.
a teraz mi ukaz iny takto lacny telefon ktory ma podobne vybavenie bez androidu.
|
|
Re: [Android je tak pomaly]
Od: tttta
|
Pridané:
9.11.2013 12:23
lumia 520
|
|
Re: [Android je tak pomaly]
Od: djdjjd
|
Pridané:
9.11.2013 14:23
A ma aj Gorillie sklo
|
|
to fakt?
Od: KristusPan
|
Pridané:
8.11.2013 19:42
V Jave? To este existuje? :D
|
|
Re: to fakt?
Od: XMen
|
Pridané:
8.11.2013 23:00
a ty este existujes?
|
|
Re: to fakt?
Od: andy bodorova
|
Pridané:
9.11.2013 8:29
Aj Google ma svojich faggotov.
a k tomu ti teda gratulujem!
|
|
Re: to fakt?
Od: XMen
|
Pridané:
9.11.2013 12:05
a ja ti gratulujem k tvojmu uplne uzasnemu prispevku uplne zatienujucemu prispevky o posielani kvetin ci tlaceni vo velkom kancli
|
|
Re: to fakt?
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.11.2013 14:17
A to som tu dnes este ani neperlil.
|
|
Re: to fakt?
Od: kurzy incestovania
|
Pridané:
9.11.2013 14:28
Ani ja!
|
|
Re: to fakt?
Od: XMen
|
Pridané:
9.11.2013 15:41
nuz smola ;)
|
|
Re: to fakt?
Od: andy bodorova
|
Pridané:
9.11.2013 15:56
A to ja zas na oplátku ti gratulujem hysterickým záchvatom pod čímkoľvek, čo zaváňa krivým slovom na linux a Android. Akokeby ťa nemal celý Google v riti tak hlboko, že nevidíš denné svetlo. Je to kuriózne, lebo zároveň máš tvoju hlavu vo vlastnej prdeli. Taký malý somatický rébus.
|
|
Re: to fakt?
Od: XMen
|
Pridané:
9.11.2013 22:58
To si z NSA, ze sledujes vsetky moje prispevky? To mi celkom lichoti. Kazdopadne tvoj prispevok vykazuje aky typ osobnosti si a ake mas rad praktiky ale sklamem ta, ja na fekalie niesom.
|
|
Re: to fakt?
Od: andy bodorova
|
Pridané:
9.11.2013 23:28
iba tazko retardovany jedinec moze usudzovat z mojho prispevku, ze som musela precitat vsetky tvoje prispevky.
tvoj poloprofesionalny (lol) psychologicky rozbor pobavil nemalo. si opity?
|
|
Re: to fakt?
Od: XMen
|
Pridané:
10.11.2013 1:38
no vyzera to tak, ze sa s blbcom hadat nemozem lebo ma stiahne na svoju uroven a tam ho uz nevyargumentujem.
|
|
Re: to fakt?
Od: andy bodorova
|
Pridané:
10.11.2013 9:28
Ak to malo byt rázne ukončenie tvojej argumentacnej biedy "vtipnym" bonmontom, tak to si si mohol fakt radšej prdnúť.
|
|
Re: to fakt?
Od: XMen
|
Pridané:
10.11.2013 10:25
daj este dalsie perly
|
|
Re: to fakt?
Od: andy bodorova
|
Pridané:
10.11.2013 13:29
Sviniam?
|
|
Re: to fakt?
Od: klzisko
|
Pridané:
10.11.2013 16:16
Dievča moje, vytiahni si ten diaľkový ovládač z brázdy a choď robiť niečo užitočnojšie, napriklad pozerať Panelák.
Dsl.sk prenechaj jednorozmerným IT špecialistom s humorom na úrovni rozbitej Xerox kopírky.
|
|
Re: to fakt?
Od: XMen
|
Pridané:
10.11.2013 22:36
to mi ty povedz :D
|
|
super
Od: noordic
|
Pridané:
9.11.2013 21:06
to pocuvame uz kolko rokov ?
|