|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
titulok
Od: ...
|
Pridané:
2.3.2011 22:23
Nazov clanku ako hrom. Na Slovensko sa kasle :) ma to pobavilo :)
|
|
Re: titulok
Od: rms_
|
Pridané:
3.3.2011 0:02
Kaslat Apple.
Galaxy Tab 10.1 / Xoom == WIN !
|
|
Re: titulok
Od reg.: cca01
|
Pridané:
3.3.2011 8:41
Galaxy tab? Uz si si sahol na jedno aj druhe? Papierovo mozno Samsung vedie, ale co sa tyka user experience je to katastrofa.
|
|
Re: titulok
Od: hfddh
|
Pridané:
3.3.2011 9:29
na novy Galaxy tab 10,1 si si nesahol ani ty
|
|
Re: titulok
Od: waveeee
|
Pridané:
3.3.2011 21:17
mna zaujal ten obal...
|
|
Re: titulok
Od: Adrique
|
Pridané:
4.3.2011 12:29
suhlas, ten obal je podla mna najvacsia inovacia oproti iPad v1
|
|
Re: titulok
Od: didoop
|
Pridané:
5.3.2011 12:43
jasne , a jeden z prvych zariadeni s 2 jadrovym cpu , a grafikou , ktora sa moze porovnavat s NGP ...
|
|
Re: titulok
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
5.3.2011 11:29
nový Galaxy Tab bude redesignovaný, lebo nesiaha na kvality iPad 2 :-) aspoň tak to uviedol Samsung :-)
|
|
Re: titulok
Od reg.: romeo1987
|
Pridané:
6.3.2011 1:07
to az takto si samsunk nas.... sam sebe do ust?
|
|
Re: titulok
Od reg.: marha
|
Pridané:
3.3.2011 8:24
neni su dosrani
|
|
Re: titulok
Od: 3znaky
|
Pridané:
11.3.2011 15:45
na slovensko kasleme aj my, tak sa necudujme ze na nas kaslu aj ludia z velkeho jablka
|
|
iPad 2
Od: ehmehm
|
Pridané:
2.3.2011 22:26
no nič moc, hlavne iOs
|
|
Re: iPad 2
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 0:12
čo si si myslel, že tam dajú Androida? alebo si tu prišiel len tak na dajaký flame?
|
|
Re: iPad 2
Od: hfddy
|
Pridané:
3.3.2011 1:20
mozno cakal vacsue zmeny v os pre tablet ako na honeycomb
|
|
Re: iPad 2
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 1:33
iOS 5 tu bude až v lete :-) teraz bolo celkom jasné, že veľké zmeny v OS nebudú...
|
|
Re: iPad 2
Od: ertzezurere
|
Pridané:
3.3.2011 13:52
Suhlas. Otazne je ci tie zmeny naozaj pridu. Planujem si kupit bud iPhone 5 alebo iPad 2 avsak len v tom pripade ze iOS prinesie viac kustomizacie.
|
|
Re: iPad 2
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 14:23
čo presne potrebuješ? daj konkrétne príklady :-) ja závidím konkurencii notifikácie, myšlienku widgetov (samotné spracovanie až tak nie), ale jailbreakovať kvôli tomu nechcem :-)
|
|
Re: iPad 2
Od: didoop
|
Pridané:
5.3.2011 12:44
Mne na ipode chyba bluetooth protokol OBEX ( laebo nieco take) - alebo aspon na posielanie fotiek medzi VSETKYMI zariadeniami ... To je vsetko , HW sa nemozem stazovat ... o plynulosti ani nehovorim ...
|
|
Re: iPad 2
Od: WyRmiE
|
Pridané:
5.3.2011 14:08
a preco si ho nechces jailbreakovat ? sak ked ho jailbreaknes a trochu pokukas uja googla tak aj widgety na plochce mozes mat, nehovoriac o tom ze vsetko si zozenies na njakej cydii alebo installous
|
|
INGERMAJER
Od: Aldebarian
|
Pridané:
2.3.2011 22:26
Nič moc, mali tam dať aspoň dvadsaťosemjadrový procesor a aspon 6GB RAM. Na super cool mega hyper android to nemááá...
|
|
Re: INGERMAJER
Od: Kadafi
|
Pridané:
3.3.2011 11:37
Jak nic moc? Je to od Apple a leskne sa to ...ti nestaci?
|
|
Re: INGERMAJER
Od: krupica
|
Pridané:
3.3.2011 17:00
potrebujem vykon! VELA VYKONU!!!!
|
|
Re: INGERMAJER
Od: tesla
|
Pridané:
3.3.2011 17:40
si kup 10 kW miesacku
|
|
Re: INGERMAJER
Od: didoop
|
Pridané:
5.3.2011 12:45
Ano na android to nema , tento OS je aspon dokonceny ...
|
|
flame war
Od reg.: saekki
|
Pridané:
2.3.2011 22:27
tak, a teraz mám minimálne na týždeň postarané o zábavu :-D lebo tu zase vznikne obrovská hádka Apple vs Ostatné :-D
|
|
mobile hotspot
Od: jurijxxl
|
Pridané:
2.3.2011 22:27
mobile hotspot iba pre iPhone 4? to z akého dôvodu?
|
|
Re: mobile hotspot
Od: Tomas_SK
|
Pridané:
2.3.2011 22:37
z dovodu, ze to ma HW podporu len v iP4.. starsie iphony nemaju na hotspot stavany wifi modul
|
|
Re: mobile hotspot
Od: kljjkja
|
Pridané:
2.3.2011 22:52
to je kravina, wifi hotspot ide aj na starších mobilov ako 3GS a pomocou jailbreaku aj na starých iPhonov tak neojebavaj
|
|
Re: mobile hotspot
Od: Mr..Kečup
|
Pridané:
2.3.2011 22:53
myslím ,že sa mýliš... už na 3G/3GS existuje po jailbreaku app čo z neho robí hotspot...
|
|
Re: mobile hotspot
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 0:19
3G určite nemôže dostať hotspot, už tak ledva zvláda aplikácie, nie ešte aby popritom obsluhoval 5 zariadení.
3GS by ale mohol mať túto feature, no má Bluetooth zdieľanie a boli by hlúpi, keby aj najlepšie funkcie trepali do starších zariadení :-) všetko dôležité majú podľa výkonu HW aj staršie zariadenia, exklusivity len pre top model. Google tak motivuje na ďalšiu kúpu už o pol roka od zakúpenia mobilu :-)
|
|
Re: mobile hotspot
Od: hffffd
|
Pridané:
3.3.2011 0:27
co to meles? aka funkcia chyba nexus one oproti nexus s na ktoru ma hardware?
ak myslis inych vyrobcov tak to uz na googlu nezalezi
|
|
Re: mobile hotspot
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 1:41
Microsoftu síce nefungujú updaty, ako by mali, ale aspoň boli schopní sa dohodnúť s výrobcami....pri Androidoch 99% telefónov nedostáva updaty ani rok :-)
|
|
Re: mobile hotspot
Od: ghggg
|
Pridané:
3.3.2011 2:33
MS sa na nicom nedohodol, iba prikazal rovnaky hardware( procesor, chipset, ram, rozlisenie a podobne), preto su vsetky wp7 telefony podobne ako vajce vajcu, pozadu vybavou a stoja draho
a aj tak prvy trstovaci update ktory nic neprinasal bricknul samsungy
|
|
Re: mobile hotspot
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 14:26
príkaz, dohoda, nie je to v tom prípade jedno? proste si MS zabezpečil, aby ich telefóny mali updaty hneď a všetky (o funkčnosti ich update systému radšej pomlčím). Hornú hranicu výkonu vôbec nemusia dávať, stačí nech určia spodnú.
|
|
Re: mobile hotspot
Od: Aldebarian
|
Pridané:
3.3.2011 2:58
nemoze jasne ty mudrc :D najprv si over podrobnosti ked chces nieco napisat. Po jailbreaku isiel a aj ide hotspot na iphone 3G uplne v pohode, staci aplikacia mywii, sam to pouzivam...
|
|
Fresh
Od: Pan
|
Pridané:
2.3.2011 22:32
ipad je jednoznacne najlepsi tablet na svetovom trhu, kupil som si ho hned v prvy tyzden uvedenia na trh. teraz takisto nebudem vahat s upgradom, je to nieco, co proste musi mat kazdy. cena prveho a teraz aj druheho ipadu je neuveritelne priazniva, takze si ho moze dovolit skutocne kazdy. ja som iba obycajny chalan z petrzalky a nemam problem dat 500€.
|
|
Re: Fresh
Od: ruerzhhr
|
Pridané:
2.3.2011 22:46
existuju ludia - na slovensku dost velka vacsina podotykam, pre ktorych je 500€ mesacny plat z ktoreho musi zaroven zivit rodinu a nie kupovat kazdu generaciu novsej hracky. A na druhu stranu skupina chlapcekov, ktori nemaju problem dat 500€ z mamickinho vrecka na kazdu novu blbost.
|
|
Re: Fresh
Od: thago
|
Pridané:
2.3.2011 22:58
suhlasim s kolegom.byt macher s ocinkovymi peniazmi tak to vie kazdy ale poctivo zarabajuci si clovek nevyhodi 500 eur na nieco co nesplna ani zdaleka funkcie 250 € netbooku.
|
|
Re: Fresh
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
2.3.2011 23:03
ja som z poctivo zarobenych penazi vyhodil 500 eur za iPad prvej generacie. nechapem, preco s tym ludia maju problem. su to moje peniaze, ktore som si zarobil a je na mne, za co ich utratim.
|
|
Re: Fresh
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 0:24
minimálne 500€ ťa výjde použiteľný notebook (subnotebook), nie spomalená debilita, ktorá skôr žerie nervy ako pomáha. A pokiaľ ti iPad stačí funkciami, na ničom inom v danej cenovej kategórii sa nerobí tak dobre :-)
|
|
Re: Fresh
Od: Odysseus
|
Pridané:
3.3.2011 4:43
tak ale iPad s plnohodnotným notebookom nemôžeš porovnávať. tak ako nemôžeš porovnávať miešačku s raketoplánom. každé je určené na niečo iné.
|
|
Re: Fresh
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
2.3.2011 23:01
ludia, ktori zarabaju 500eur v cistom vacsinou nepracuju v IT odbore, takze im moze byt nejaky iPad ukradnuty. to, ze niekto hovori o priaznivej cene neznamena, ze mu to automaticky financuje rodic.
|
|
Re: Fresh
Od: ztjztzj
|
Pridané:
2.3.2011 23:02
nevedel som ze je to urcene primarne pre ludi z IT vrstvy :D Vies aj povedat cim presne?
|
|
Re: Fresh
Od: kjjkjks
|
Pridané:
2.3.2011 23:19
predsa kodia flash hry:D
|
|
Re: Fresh
Od: supersonicxc
|
Pridané:
3.3.2011 21:22
keby tam ten flash aspon fical, ale hnile jablko ho jednoducho zakazalo, bo flash aplikacie, ktore nemaju pod kontrolou by im znicili market... oficialna verzia bola ze kvoli baterke, ale flash bezi i na mojej sunte nokii ;))
|
|
Re: Fresh
Od reg.: bing.
|
Pridané:
3.3.2011 21:29
Lol, si myslis, ze tie shitne aplikacie vo flashi by som pouzival namiesto optimalizovanych apps na dane zariadenie a rozlisenie? Nebud smiesny.
|
|
Re: Fresh
Od: Skladko
|
Pridané:
4.3.2011 9:22
To nerieš, keď nevieš: Flash ide v prehliadači Skyfire, ktorý si môžeš stiahnuť z App Storu. Takže na argument o Flashi stojí na vode.
|
|
Re: Fresh
Od: siirii
|
Pridané:
7.3.2011 11:15
Nie Flash nejde ani náhodou v Skyfire, idú tam NIEKTORÉ Flashové videá. Skvelá reakcia najmä keď písali o Flashových hrách a aplikáciách..
|
|
Re: Fresh
Od: mariooo
|
Pridané:
3.3.2011 15:04
Podla mojho nazoru clovek pracujuci v IT oblasti nieje cielova skupina predajcu/výrobcu tohto jednouceloveho zariadenia.
Ale mozem sa mylit...
|
|
Re: Fresh
Od: Adrique
|
Pridané:
4.3.2011 12:28
minuly november som bol na vystave v Madride a bol som prekvapeny, kolko obchodakov tam behalo s iPadmi - ukazovali na tom prezentacie a tak. Pre obchodnych cestujucich sikovna vec (skladna, lahka, s dobrou vydrzou) - pokial dostanu prezentaciu hotovu a nemusia na nej nic robit. Inak by boli zrejme odkazani na nosenie NB, ktori by mali na hoteli a na nom pracovali a iPadu, ktory by sluzil len ako prezentacny nastroj.
|
|
Re: Fresh
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 14:09
Nemuseli. Existuje Keynote pre iPad:
http://goo.gl/o1QUT
http://goo.gl/kLHpU
Samozrejmostou je spolupraca s Keynote na Macu, import/export do PowerPoint (s urcitymi limitmi) a PDF (export), import obrazkov a zasielanie prezentacii mailom alebo na WebDav disk.
|
|
Re: Fresh
Od: mariooo
|
Pridané:
7.3.2011 19:08
o tom nepochybujem, akurat thread je o IT segmente.
|
|
Re: Fresh
Od: JaGut
|
Pridané:
8.3.2011 19:44
thread ano, ale ja som reagoval na tvorbu prezentacii na iPade.
A aj v IT segmente zacina byt iPad velmi popularny – vyborne zvlada Exchange, Cisco VPN, existuje ofiko klient na Citrix, klienti na RDP a VNC, k tomu mame PocketInformant, pristup k SAP a Oracle, skupinovu firemnu politiku nastavovanu cez iPhone Configuration Utility alebo pre velke podniky cez Sybase nastroje.
K tomu samozrejme OTA push distribucia aplikacii a konfiguracnych suborov (ziadne iTunes sa v tejto oblasti na iOS nepouziva a nevyzaduje).
V pripade Exchange resp. Sybase Afaria:
http://www.sybase.com/afaria_iphone
http://goo.gl/5f180
(pokracovanie) je samozrejmost dialkoveho zablokovania alebo remote wipe a samozrejme, plna integracia do podnikoveho prostredia (sifrovanie, bezpecnostna politika, bezdrotova distribucia profilov uzivatelov z LDAP atd.).
|
|
Re: Fresh
Od: mariooo
|
Pridané:
8.3.2011 22:25
Povedzme si otvorene. V inych ako specifickych situaciach ma vyznam toto vsetko ziadat od chudaka iPad-a? :-)
|
|
Re: Fresh
Od: Motherfucker
|
Pridané:
2.3.2011 23:06
A za gram berieš koľko?
|
|
Re: Fresh
Od: Odysseus
|
Pridané:
3.3.2011 4:49
ty bývaš v petržalke v paneláku žiješ tam za 5 korún. niekto zaplatí mesačne na poplatkoch okolo rodinného domu(elektrina, plyn, žumpa, smeti atď) mesačne viac ako je cena iPadu. Ja si napr. iPad môžem dovoliť a nekúpim si ho lebo je to pre mňa hovadina. Doma mám niekoľko počítačov a nebudem kupovať ešte aj tablet načo? Radšej si kúpim niečo na seba.
|
|
Re: Fresh
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 7:56
potom čo robíš na tomto fóre, ak ťa to nezaujíma?
|
|
Re: Fresh
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 10:04
Vyjadruje svoj nazor. Nenapisal, ze ho to nezaujima. Mozno keby to bolo pre neho uplne super truper (o com pred precitanim clanku nebol schopny rozhodnut), tak by si to kupil, takto ho to mozno zaujima rovnako ako Vas, ked sledujete spravy v TV.
|
|
Re: Fresh
Od: heherqwewe
|
Pridané:
3.3.2011 8:17
zvratena predstava, ze byvanie v panelaku stoji 5 korun.
ale ked si myslis, ze rodinny dom je drahy - sa prestahuj a nenariekaj.
|
|
Re: Fresh
Od: ddssds
|
Pridané:
3.3.2011 8:20
Platit za bazény, kurvy, chlast, autá, párty.. nie je len tak..
|
|
mala ram?
Od: diffside
|
Pridané:
2.3.2011 22:59
No co som sa teraz docital, tak ma len 256MB ram (Ako prva generacia). To je viac ako smutne... Najprv pokaslali upgrade Macbookov a ani upgrade ipadu nie je ziadna vyhra. Mali by sa uz v Apple spametat.
|
|
Re: mala ram?
Od: lolecc
|
Pridané:
2.3.2011 23:15
a to kde si sa docital ze ma len 256mb ram ked este ani nevysiel a apple o ram nic nepovedal??
Ale prave to nemam rad, ked Apple zatajuje co moze. Napriklad presnu frekvenciu A4 CPU v iphone 4 stale nikto nevie a to uz je tu ako dlho ten telefon.. V ipade sa hned chvalili ze ma 1Ghz, a k iphonu len povedali ze ma tiez A4 CPU ale na kolko ho podtaktovali to sa radsej nikde neuvadza :)
Niekedy to uz vazne prehanaju ked nie su ochotni uviest dost podstatne hardverove parametre
|
|
Re: mala ram?
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
2.3.2011 23:23
otazka znie: pre koho to je dolezite? Ak pristroj robi to, co ma bez sekania, mrznutia a padania aplikacii, tak je to jedno. Ale ak niekto porovnava len cisla, tak si kupi 4 jadra, 16GB RAM, 3,26 GHz tak sa bude vytesovat, aky ma nadupany stroj, aj keby ho musel restartovat kazdu hodinu.
|
|
Re: mala ram?
Od: lolecc
|
Pridané:
2.3.2011 23:33
hej presne takuto odpoved som ocakaval :)
si si isty ze iphony a ipody nemrznu a nesekaju? Tak to si asi este ziaden nedrzal v ruke :D
|
|
Re: mala ram?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 0:28
padajú aplikácie a zriedkavo sa vyskytne aj bug v OS. Za takmer 3 roky sa mi ale nestalo, že by spadol systém, zamŕzol, alebo sekal. Ak sa ti niečo také stalo, si jeden z mála (ne)šťastlivcov.
|
|
Re: mala ram?
Od: lolecc
|
Pridané:
3.3.2011 2:28
no myslim ze prakticky kazdy majitel 3Gcka ti povie svoje, aky spomaleny bol ten mobil s iOS myslim ze 4, 4.1 atd.. Ja som ho mal spomaleny aj predtym ale uz som to neriesil lebo mam 4ku, ale ani ta nie je zas taka uzasna ako by si clovek predstavoval..
Iphony maju problemov az az a v ziadnom pripade nie som jeden z mala.
Nie raz sa mi napriklad stalo ze telefon zrazu prestal reagovat na pripojenie k PC a nic ani itunes ho nenaslo. Blbol dokonca aj recovery mode a musel som sa s nim hodinu hrat aby som ho vobec spojazdnil. Samozrejme nutny total restore. A nestalo sa mi to len s jednym telefonom.
Teraz mam napriklad na iP 4 problemy s wifi. Na 90% routroch na ktore sa pripajam mi ide download radovo len v kilobitoch, pricom upload je v pohode aj 16 megabitov. A to ma telefon akoze podporovat rychly n-kovy wifi standard :)
Tento problem ma ale nezanedbatelna cast iphone4 userov a riesilo sa to aj na apple forach akurat samozrejme nikto nic
|
|
Re: mala ram?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 8:08
nikde som nehovoril, že iPhone je bezchybný :-) len že neseká a nemrzne a nepadá OS, len občas narazíš na rôzne bugy, ako si spomínal..
inak nemyslíš si správne, neviem koľko %, ale kopa používateľov iPhone 3G vraví, že im ide 4.0 rýchlejšie, ako 3.0. Aj keď kopa používateľov s tým má problém. Osobne som sa po ten update nedostal, už som vlastnil 3GS :-)
inak si "šťastko" s toľkými chybami, ja nepoznám ani jedného, komu by sa stala nejaká kritická chyba, nie to ešte dve :-) Ak niečo nefungovalo, bola to drobnosť, ako napríklad nenahrávanie zvuku a reštart to vyriešil :-)
|
|
Re: mala ram?
Od reg.: bing.
|
Pridané:
3.3.2011 10:04
Mam 3G iOS 4.1 ak dobre pamatam. iOS 3.1.3 isla podstatne lepsie ako iOS4, tymi updatami sa to vsak zlepsilo. Posledny soft by mal byt este lepsie na tom, no ten sa mi uz nechcelo aktualizovat. Ale v podsate s iOS 4.1 a funguje super. Na to, ze ten tel ma asi 3 roky (tipujem) a na to aku ma ram a cpu som plne spokojny. Ale uz je na nom vidiet znamky pouzivania, takze budem menit za novy. Ale keby vyzeral ako novy tak v podstate nemam dovod menit. Samozrejme ze 3GS a iP4 s podstatne rychlejsie, ale 3G je z mojho pohladu stale na tom dobre v porovnani z kopec inymi tel.
|
|
Re: mala ram?
Od: JaGut
|
Pridané:
3.3.2011 11:53
4.2 je o kusok rychlejsia ako 4.1 na 3Gcku. Ale jak zapnes Mail, Safari a iPod, tak uz to ma co robit. A nanestastie, pod 4kou uz nefunguje trik na ukoncenie aplikacie (nativnej co bezi na pozadi) dlhym podrzanim Home tlacidla. Takze jedine JB a povedzme SysInfo. Saskari je asi najnarocnejsi.
3Gcko by to procesorovo stihalo, ale RAMka uz nestaci, system sezere 80 MB aj viac s grafikou, Safari 25 bezne, daky iPod a sme v limite. S 256 MB Ram by aj to 3Gcko stihalo 4.2 s multitaskom v pohode.
|
|
Re: mala ram?
Od reg.: bing.
|
Pridané:
3.3.2011 11:59
Ako je vidiet, ze ten system je uz na hrane. Tu ramku tam je citit, proste je to dost malo co to ma. A niekedy to s tym tel. trhne, ale stale som s nim spokojny a nemozem povedat, ze by ma uz zacinal nasierat, ako predchadzajuce telefony ked uz "zostarli". Stale to slape, ale viac ten tel. uz asi neda. Inac nic na cistenie ram nemam, nechavam to na iPhone, ked zalaguje tak to asi vtedy precisti ram a uz slape. Nehovoriac, ze iPhone nikdy nevypinam, takze uz ide riadni cas nonstop.
|
|
Re: mala ram?
Od: JaGut
|
Pridané:
3.3.2011 13:31
som na tom rovnako, hlavne s tym (ne)vypinanim :)
Naposledy pri upgrade na 4.2 a ze to je doba…
|
|
Re: mala ram?
Od: _____
|
Pridané:
4.3.2011 17:22
osobne mam iphone 2g a dost ma nasrali ked som sa docital ze nebudu podporovat uz starsie verzie.ale nakoniec som natrafil na jeden projekt(whited00r) kde je upraveny ios pre starsie modely tak ze funkciami je takmer isty ako na original ios 4.1.a funguje mi tam multitasking,priecinky atd... bez toho aby som si musel stahovat specialnu app na konkretnu funkciu.
|
|
Re: mala ram?
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 23:53
fuuha, keď si nasratý, že po 3 rokoch si nedostal update, neviem čo by si robil mať Androida, alebo iný OS :D
|
|
Re: mala ram?
Od: papl
|
Pridané:
3.3.2011 10:50
je sice pravda, ze na evente sa ram ani nespominala, ale ako pozname apple, tak keby sa zvacsila, nepochvalili by sa? urcite ano, ake je to vsetko perfektne upgradnute...
|
|
fdsfasdfadsf
Od: dadoprom2
|
Pridané:
2.3.2011 22:59
no a??? Tak potom sa ta to netyka... naco to komentujes??? Nechcem byt hnusny, ale hovori z teba zavist a nemohucnost...
|
|
iPad2
Od reg.: fakju
|
Pridané:
2.3.2011 23:27
Will It Blend? That is the question.
|
|
posli kvety
Od: zumba
|
Pridané:
2.3.2011 23:33
kupujte nove ipady, bude na novu pecen.
|
|
nasrat im
Od: fajku
|
Pridané:
3.3.2011 0:03
co im jebe?
za obal 39/69 dolarov?
too much lsd?
|
|
Re: nasrat im
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 0:31
Apple považuje všetko pod 50$ za "very cheap", takže im je jedno.
|
|
Re: nasrat im
Od: retard1234
|
Pridané:
3.3.2011 8:10
To vidno na tej veľmi lacnej redukcii za 39 dolárov. WTF?? Asi 4x som to čítal, či dobre vidím.
|
|
Re: nasrat im
Od reg.: cca01
|
Pridané:
3.3.2011 8:45
Keby som mal iPad, tak by som tych 39€ obetoval. Kto ochotny nie je, staci pockat kym budu na DealExtreme za 5€. Tipujem ze do mesiaca tam budu.
|
|
Re: nasrat im
Od: sten
|
Pridané:
6.3.2011 17:21
Vlastne, obaly na iPad 2 boli na dealextreem už deň pred predstavením :D
|
|
Calm down
Od: Andrewko
|
Pridané:
3.3.2011 0:03
Neviem, prečo sa niekto rozčuľuje, že na Slovensko sa kašle. Však sme jedno "veľké" ho*no. Náš trh nieje pre také firmy, akou je Apple, vôbec zaujímavý.
|
|
Re: Calm down
Od: prpr
|
Pridané:
3.3.2011 11:46
nas trh moze byt nezaujimavy, ale hovno si tu len a len ty!
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
3.3.2011 0:24
na ten kryt mohli dat aspon solarne panely a dobijat to tym
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 0:33
lenže potom by si potreboval kryt na kryt, aby sa ti nerozbíjali solárne panely. Druhá možnosť by bola nájsť ďalší tím právnikov na prípadné žaloby.
|
|
Re: Titulok:
Od: sdafasfasdf
|
Pridané:
3.3.2011 0:34
rovno veterne elektrarne a tri vodne turbiny k tomu lebo bezny uzivatel ipadu ho nechava niekolko hodin polozeny v zahrade na stole aby sa dobil pri zvuku horskej bystriny
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: kulinarik
|
Pridané:
5.3.2011 12:00
...a to len za neuveritelnych 39 dolarov:-D
|
|
Apple
Od: karolkok
|
Pridané:
3.3.2011 0:45
Apple bude vzdy na spicy "remake" produktov. Ich hlavne produkty su vzdy da sa povedat dotiahnute do konca v kazdom smere. Ja sice Apple vyrobky nekupujem, ale ked sa mi dostal do ruk napr. iPhone zvladal vsetko a rychlo to co v dnesnej dobe ludia bezne pouzivaju alebo potrebuju. Teraz sa pozrite napr. na Nokiu. Vypusta kazdy rok nove a nove mobily, slubuju nam neskutocne veci otom co ten mobil zvladne, ale praca na akejkolvek Nokii je utrpenim. Konkurencia sa snazi davat do svojich produktov za kazdu cenu funkcie ktore to zariadenie pri plnej vytazenosti nebude zvladat dostatocne. Vacsina ludia co si kupi zariadenie ajtak u konkurencii je len z dovodu financneho a ...
Ak by boli ich produkty lacnejsie a ta ich politika ohladom software nebola taka prisna myslim, ze vacsina ide po Apple vyrobkoch.
|
|
Re: Apple
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2011 8:13
Ano ufon 4G bol maximalne dotiahnuty az do konca. Je lepsie si kupit cinsku noname kopiu ufonu lebo ma 2 rozdiely: funguje dualna SIM a je plne funkcny narozdiel od originalu.
Napriklad ja prezentujem vrsvu ludi, ktorym je u riti ako ich mobil vyzera a pouzivaju ho len na telefonovanie, smskovanie a este tak budik a kalendar. Takze zaobidem sa bez fotaku, farebneho displeya a podobnych zbytocnosti.
|
|
Re: Apple
Od: NooN
|
Pridané:
3.3.2011 8:37
"...Je lepsie si kupit cinsku noname kopiu..." a tvoj otec je Tchao Theng You
|
|
a čo ste normalny?
Od reg.: trololord
|
Pridané:
3.3.2011 0:49
to si radsej kupim 100 flias vina ako ten americky bazmeg.
|
|
Re: a čo ste normalny?
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
3.3.2011 1:03
dakujeme meliskovi za prispevok
|
|
iPad 2
Od: mikaell
|
Pridané:
3.3.2011 1:09
nevyzera zle, ale nemam dovod menit za moj iPad, stve ma len mala RAM a reloadovanie stranok
|
|
Re: iPad 2
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 1:45
RAM by ti v tom bohužiaľ nepomohla. Presne to isté ma serie na iPhone 4, keď je veľa backgroundových aplikácií, každý tab musí stále refreshovať. Vyriešiť sa to dá zatvorením aplikácií, ale komu sa chce? Dúfam, že to opravia v najbližšom update
|
|
Re: iPad 2
Od: mikaell
|
Pridané:
3.3.2011 2:36
s 1gb by to ale reloadovalo urcite menej, mne to zatvara taby browseri aj po 3-4 strankach a to mi ziadna app v pozadi nebezi
|
|
Re: iPad 2
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 8:11
ak ti nebeží nič v pozadí tak neviem, ale aj keby si mal 10GB RAM, proste ti zavrie menej aplikácií, ale aj tak nechá málo miesta pre taby v Safari. Dúfam, že to 4.3 vyrieši.
|
|
ipad 2 cenová politika
Od: mareko
|
Pridané:
3.3.2011 6:41
Mne sa páči tá cena že v USA 499${asi 360€}a v EU 499€+- A to platí pre všetky ich produkty.
|
|
Re: ipad 2 cenová politika
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 8:12
opravím poslednú vetu:
A to platí pre všetky produkty.
|
|
Re: ipad 2 cenová politika
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 12:51
Neplati, su veci, co su v CR/SR lacnejsie ako v USA. Napriklad specializovane programy na prekladanie.
|
|
Re: ipad 2 cenová politika
Od: Filipos1234
|
Pridané:
3.3.2011 13:06
Cena je uplne OK a je nastavena tak, aby nedochadzalo k tomu, ze si ludia budu kupoval apple produkty v inych krajinach ako doma.
Len pre priklad: 399 USD (tie platia iba asi pre 3 staty v USA kde namju sales tax 0%, ked si chces kupit tento produkt napr. v Californii zaplatis 9,75% viac) a nebodaj ho chces doviest zaplatis statu DPH, cize porovnaj cenu
438 USD a 332 EUR (naklady za dopravu nepocitam)
|
|
Re: ipad 2 cenová politika
Od: Filipos12345
|
Pridané:
3.3.2011 13:09
Oprava 499 USD so sales tax = 547 USD a 415 EUR
|
|
Re: ipad 2 cenová politika
Od: JaGut
|
Pridané:
3.3.2011 13:33
presne tak, cena v EU je dana vyskou DPH a dalsich dani (ktore ma vyrobca), byrokratickymi nezmyslami a papierovackami (vyrazne zlozitejsie uctovanie, naklady na viacjazycne manualy atd.)
|
|
Re: ipad 2 cenová politika
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 13:59
Cenu za preklad manualu do dajme tomu 30-tich jazykov bude na jeden iPad niekde na urovni do 0,1 USD. A to je velmi vysoke ohranicenie zhora.
|
|
Re: ipad 2 cenová politika
Od: Cage
|
Pridané:
4.3.2011 16:24
Az nato,ze si zabudol, ze sa tito Americania (vsetci-Intel, AMD, Microsoft....)drzia pravidla 1€=$1. + Dan + brutalna marza + ... a zrazu stoji 799€ v akcii.
|
|
Re: ipad 2 cenová politika
Od: RIKK
|
Pridané:
3.3.2011 16:58
prirataj k tym americkym 499usd dovoz a clo a hned uvidis aka tam ta cena bude.
|
|
shitshit
Od: peterenko
|
Pridané:
3.3.2011 8:25
K nadpisu len toľko: chvála bohu!!!
|
|
Re: shitshit
Od reg.: cca01
|
Pridané:
3.3.2011 8:48
Ono je to v konecnom dosledku uplne jedno. Kto ho chce tak si ho aj tak zadovazi a dokonca lacnejsie ako by to bolo oficialne.
|
|
ščťšť
Od: šťščť
|
Pridané:
3.3.2011 8:36
a kery blbec co ma ipad 1 si kupi ipad 2 ked je to to iste len k tomuto si moze dokupit za 100 dolarov koncovku na hdmi a obal
|
|
Re: ščťšť
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
3.3.2011 8:43
ta koncovka by mala fungovat aj na iPad1.
|
|
Re: ščťšť
Od: ľščť
|
Pridané:
3.3.2011 16:30
este lepsie tak ipad 2 je uz uplne blbost
|
|
Re: ščťšť
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 9:58
iPad 2 ma 2 jadrovy procak a vykonnejsiu grafiku + gyroskop. To iPad 1 nema.
Redukcia na HDMI na iPad 2 umoznuje video mirroring, teda zobrazenie lubovolnej aplikacie alebo hry na TV/projektore. Na iPad 1 je mozne mat video vystup iba z videa, fotografii a niekolkych apps, ktore to podporuju (ale vtedy zas nie su zobrazovane naplno na displeji iPadu)
Takze zas taka blbost to nie je. Kto pouziva iPad ako vzdelavaci a prezentacny nastroj (primarne), tak ho iPad 2 urcite oslovi. Beznych uzivatelov uz natolko nie.
|
|
Re: ščťšť
Od: hghh
|
Pridané:
4.3.2011 12:16
lepšie by bolo DLNA to má skoro každý TV a nie AirPlay, ktorý je zatiaľ tak v krabičke Apple TV
|
|
zajtra Kazimír
Od: mimim
|
Pridané:
3.3.2011 8:51
Este pre rokom sme sa smiali, ze iPad nema ani kameru a tie ovce vypisovali ze iPad neni na video chat urceny tak naco by to tam bolo. Tak a teraz sa Ujo rozhodol ze bude to aj na to tak utekajte si kupit rychlo novy a ten paradny stroj s minuleho roku hodte dokosa.
|
|
Re: zajtra Kazimír
Od: deeedd
|
Pridané:
3.3.2011 8:56
To si si ešte nezvikol? Keby bol ipad bez displaya za 500USD tak by sme sa od nich dozvedeli aké veľké výhody to má a že ho vlastne ani nepotrebujú.. a že cena aj tak kvalitou a prevedením odpovedá...
|
|
Re: zajtra Kazimír
Od: prpr
|
Pridané:
3.3.2011 9:09
oatmeal to vystihol uz davno
http://theoatmeal.com/comics/apple
|
|
Re: zajtra Kazimír
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.3.2011 8:44
ako keby iné firmy nevydávali nové, lepšie zariadenia každý rok, aj častejšie :-)
|
|
Re: zajtra Kazimír
Od reg.: bing.
|
Pridané:
3.3.2011 10:13
No neviem, ked som tak cital diskusie a co pisali ludia co maju iPad, tak pre vacsinu pridanie kamery nie je nijako dolezite. Neviem odkial si nabral to, ze teraz ho vsetci pojdu menit za novy pre kameru. Drvivu vacsinu ludi co uz maju iPad zaujima skor GarageBand a iMovie.
Takze jedina ovca si tu ty a to z poriadnym komplexom :))
|
|
Re: zajtra Kazimír
Od: mimim
|
Pridané:
3.3.2011 17:20
Ano...to som ocakaval ani komplexi si nezabudol spomenut :))
|
|
Re: zajtra Kazimír
Od: Mitolo
|
Pridané:
4.3.2011 12:32
Ani ty gramatiku.
|
|
jkôjkdfkjsdfjk
Od: ajkoasdfjkasdfsdfjkl
|
Pridané:
3.3.2011 10:03
apple na sr kasle a my sereme na ipod od applu a sme si quit HEHEH
|
|
5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
3.3.2011 10:17
No zatial nevidim ziadnu konstruktivnu kritiku :) Ze by Apple zase wipe-outlo prdel vsetkym? :) Ale no nununu :)
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 10:24
Ad kritika: som velmi zvedavy, aky funkcny bude ten "obal" v skutocnosti. Ono to na tej prezentacii vyzera sice dobre, ale uvidime, ci to ten iPad aj realne ochrani, ked bude v batohu s klucmi, a ked sa nejakym vplyvom ten iPad obal odchlipne. O tom, ze sa kadeco postlaca a potom pride ucet ani snad netreba vraviet. Ako hovorim, v specifickych veciach, ako to ukazuje Apple, vyzera ten obal dobre. V realnom pouzivani ale bude podla mna skor na skodu. Pokial by to nazvali stojan, nemam najmensi problem povedat, ze je to skvele. Predrazene, ale napad vyborny. Sam by som si to zbastlil.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 10:42
že sa ti kadečo postláča? fetuješ?
|
|
Re: 5 znakov
Od: lolecc
|
Pridané:
3.3.2011 10:52
no keby mal na tych klucoch stylus co je dost realne ak by vlastnil ipad, tak ano kadeco sa mu postlaca.
ale existuje viac veci ktore reaguju na kapacitnu vrstvu
|
|
Re: 5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
3.3.2011 12:35
iPad a stylus? :)))))
|
|
Re: 5 znakov
Od: hohohohoho
|
Pridané:
3.3.2011 13:23
iPad sa stylus? :D a co sa ti tam postlaca? ani stylus ti nepomoze, na to tam je ta ochranna vrstva :D a popravde budes "rad" ak sa ti stlaci vobec lock tlacitko, nieto este aby si spravil v batohu nieco na com zaplatis xxx penazi alebo neviem co :D
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 14:43
1. v batohu ti niečo musí odtlačiť magnetický kryt. Keďže je magnetický, nepomôže, ak sa tam vsunú kľúče, lebo magnet to potom aj tak priznanie späť
2. musíš mať kapacitný stylus, čo nemá takmer nikto
3. aj keby sa ti nejakou zázračnou náhodou dostal kryt preč, niečo musí zatlačiť tlačítko
4. po zatlačení tlačítka musí spomedzi všetkých vecí presne stylus do pár sekúnd prejsť na presne danom mieste presne danú dráhu
5. aj keby prišiel Ježiško a to urobil, stále máš ešte len odomknutý iPad. Telefonovať sa cez neho nedá. Pokiaľ ten tablet nebude hodiny aktívne browsovať sám od seba (možno si aj nejaké porno pustí), dáta ti neprečerpá. A všetko, čo si vyžaduje platenie, si vyžaduje heslo. Pre hackerov je problém dostať sa ti na účet, ale po tejto názore bude pre náhodný stylus hračka vyklikať ti heslo po tom, jak si spraví nákup.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Fanaticrk
|
Pridané:
21.4.2011 18:56
Ja mám kapacitny stylus a este viem kto ma tak asi tak pouzivam ho na samsung wave :-)
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 12:50
Budem odpovedat v tvojom duchu: ak si myslis, ze v batohu nenosis nic vodive, tak si asi pekne dementny.
|
|
Re: 5 znakov
Od: JaGut
|
Pridané:
3.3.2011 13:38
uhm. Takze co by sa v tom batohu muselo stat:
1.) Muselo by sa nejak „samo“ stlacit tlacidlo Home alebo Power.
2.) Muselo by sa nejako „samo“ posunut po celej sirke iPadu tak, aby to preslo po pruhu „Slide to unlock“ (potiahnutim softwaroveho posuvnika)
3.) A potom by to muselo stlacat a robit neviem co…
To je dost mimo uvaha, ze?
Myslim ale, ze si hlavne UPLNE MIMO, ako funguje kapacitny displej. Tu nejde o nieco vodive, ale o nieco, co obsahuje elektromagneticky naboj, cim narusi el. magneticky signal vysielany digitizerom. Napr. tvoj palec.
Vo vrecku bezne nosis nejaky generator napatia, napr. bateriu so spojenymi vodicmi?
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 14:10
Mno, je moznost, ze som zle pochopil clanok. Ale v clanku sa pise "obal automaticky tablet prebudí pri odokrytí". Prebudenie nie je odomknutie?
Ad fungovanie kapacitneho displeja: Aky elektromagneticky naboj obsahuje parok? Ziadny.
Aby som to cele skratil, odporucam ti prestudovat, ako kapacitny displej funguje. Informacie o "nutnosti obsahu elektromagnetickeho naboja" mozes aj niecim dolozit? Na anglickej wikipedii sa pise len o nutnosti vodivosti.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 14:54
aj tak to nie je telefón s HW klávesnicou, že dva krát sa ti zatlačí volať a voláš... telefonovať to nevie, gigabajty sťahovať len tak tiež nie a všetko, za čo sa dodatočne platí vyžaduje heslo...
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 14:56
"všetko, za čo sa dodatočne platí vyžaduje heslo": vratane datoveho roamingu?
|
|
Re: 5 znakov
Od: mylankooo
|
Pridané:
3.3.2011 15:56
Datovy roaming je defaultne vypnuty a myslim, ze kto sa potrebuje v zahranici na chvilu pripojit, tak ho po praci aj vypne.
Kazdopadne myslim, ze aby sa len tak odomkol iPad niekde v taske a este pripojil na net je dost nerealne, vzhladom na to, ze aktivovat touchscreen nedokaze len tak hocijaky predmet a este stlacit a posunut tlacitko na druhu stranu obrazovky, aby sa odomkol.. Nikdy sa mi tak ani iPhone (co je vlastne rovnaky princip) len tak neodomkol a ani nikoho takeho nepoznam.. a ak sa to aj niekomu stane, tak ten clovek je na take veci uz asi zvyknuty.. pretoze je vysoko pravdepodobne, ze ma cely zivot svinsku smolu :D
|
|
Re: 5 znakov
Od: mylankooo
|
Pridané:
3.3.2011 16:01
+ este stale existuje moznost aktivovat screen-lock, cize ten kapacitny stylus by musel vytukat este aj heslo :) ..to je ale este podla mna vacsia otrava ako obcasne zadavanie hesla pri nakupe aplikacii z App Store.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 16:13
Opat opakujem, v clanku sa pise "obal automaticky tablet prebudí pri odokrytí a uspí pri zakrytí". Je to nieco ine ako odomknutie? Neporovnavajte to, prosim, s tym, co je na zariadeniach Apple teraz. Ak som clanok pochopil spravne, tak toto je funkcia, ktora v predoslych zariadeniach Apple nebola.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 16:16
Aby som sa vyjadril jasnejsie, ak som spravne pochopil, co je v clanku napisane, a ako to vyzera na videach, tak iPad2 bude na pracu pripraveny hned po odkryti "obalu", netreba ho odomykat. V takom pripade staci obal odkryt (pohyb veci v batohu) a potom sa moze skriabat a pripadne aj ovladat niecim vodivym.
|
|
Re: 5 znakov
Od: mylankooo
|
Pridané:
3.3.2011 16:26
Vodiva je napr. minca, no na tu displej nereaguje :)
Moze byt, ze sa to v tomto pripade aktivuje po odokryti a teda netreba riesit "slide to unlock", ale vravim.. clovek nedokaze ovladat displej len tak hocicim.. aj ked je to vodive :) Zo vsetkych veci, ktore nosim pri sebe, mi na displej reaguje iba prst :) ..no ten v taske nenosim :)
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 16:24
stále však musí zadávať heslo, ak chce niečo kúpiť, hrabať sa v nastaveniach, ak chce dátový roaming, alebo browsovať po tisíckach stránok, aby preniesli nezanedbateľné množstvo dát. Ak sa ti niekedy stane, že takýmto spôsobom prídeš aspoň o 5€, máš u mňa 5 veľkých pív ;-)
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: efrafa
|
Pridané:
3.3.2011 10:58
kadeco postlaca a pride ucet?
ved pri kazdym nakupe v appstore musis zadat heslo...
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 12:49
Aha, ze treba stale zadavat heslo pri nakupe v AppStore som, pravda, nevedel. Ale ono staci pripojit sa na web v zahranici :-)
Mimochodom, ad heslo pri kazdom nakupe. Som myslel, ze Apple je user friendly. Toto mi ako user friendly nepripada, skor mi to pripada ako riadna otrava.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: efrafa
|
Pridané:
3.3.2011 13:25
Tak ja v tom nejaku vedu nevidim, ze tam to heslo napisat treba ved to je sekunda, a je to dobre aj vzhladom k tomu aby ti nik iny nenakupil milion app ked niekde zabudnes/pozicas/stratis telefon.
A realna sanca ze sa ti ipad v taske odblokuje a nakupi niekde na nejakom webe je asi taka ako priemerne iq ludi pozerajucich seherezadu...(0)
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 14:24
Myslel som, ze pre pripad odcudzenia zariadenia ma Apple to uzamknutie na dialku.
Ad bezpecnost hesla, pred casom som cital nieco o tom, ze s telefonu iPhone sa to heslo da vydolovat, ale je mozne, ze sa mylim. Postup bol nejaky taky, ze trebalo iPhone uplne zresetovat, potom jailbreak, potom pristup na pamat flash iPhonu cez pocitac a kabel a niekde na pamati flash bolo to heslo.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
3.3.2011 13:30
heslo pri nakupe zadavas raz za niekolko minut. teda ak nakupujes viac aplikacii po sebe, tak heslo zadavas len raz. podobne ako je to s rootom pod linuxom.
a nezda sa mi to ako otrava. skor je to bezpecnost. si predstav, ze ti niekto ukradne iPhone/iPad a vybieli ti kreditku, lebo to od neho nebude pytat heslo.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 15:01
data roaming je defaultne vypnutý a dá sa zapnúť v nastaveniach. Proste nie je jednoduchý spôsob, ako by ti mohol iPad náhodou minúť peniaze. Okrem toho obrazovka je veľká a trafiť sa niekoľko krát na správne miesto je náhoda asi 1 k miliónu.
ono to je aj tak jedno, neverím, že nájdeš niekoho na nejakom fóre, že sa na to bude šťažovať. Sú aj iné, dôležitejšie chyby :-)
|
|
Re: 5 znakov
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
3.3.2011 15:50
Ak sa v zahranici nemoze iPad standardne pripojit na web, tak beriem svoju vyhradu ohladom tohto spat. Pravda, dalo by sa spekulovat o pouzivani iPadu na zahranicnej dovolenke, ale to by uz asi bolo velmi pritiahnute za usi.
|
|
Re: 5 znakov
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 16:28
Už len notifikácie a aplikácie na pozadí si berú svoje dáta. Takže pokiaľ aj nemáš výhodné ceny na roaming, nie je tam nikde WiFi a chceš ísť na net, určite hneď po pozretí dôležitých info opäť vypneš dáta.
|
|
Re: 5 znakov
Od: fasasrac
|
Pridané:
13.3.2011 16:05
..............................
|
|
mame iPad
Od: naco_meno
|
Pridané:
3.3.2011 10:31
kupil som do rodiny pred casom iPad. ludia co neboli velmi navyknuti na PC robia co potrebuju radsej s iPadom. Nie je priputany k elektrine a dlho tak cez WiFi a sam o sebe vydrzi, je okamzite on-line a da sa na nom rychlo hrat a pozerat video "Tom a Jerry Epizody" napriklad. Ine zariadenie s Androidom ktore mam, ma podstatne viac nevydrasajucich neduhov ako iPad.
iPad 2 si uz ale zrejme nezaobstarame, dalsi uz nie je treba a kameru by sme v nom nevyuzili.
Tesim sa ze Apple prisiel so zariadenim ktore je dotiahnute a jeho ovladanie zvladne bez obav a kontrolovania aj male dieta a uplny laik, ktory Vas nebude neustale volat s otazkou "Ako ?".
Na "Pracu" je potrebny samozrejme riadny pocitac.
|
|
Design
Od: AxO
|
Pridané:
3.3.2011 10:48
Aj ked som androidak, Apple vie proste spravit dizajnovo prekrasne veci....
a ta magneticka pokryvka tiez potesi. Je to vlastne <>-na ale nikoho ineho take jednoduche a pritom efektne riesenie (ochrany a podstavca) nenapadlo
|
|
Re: Design
Od: hgfdfg
|
Pridané:
3.3.2011 10:52
len skoda ze to nekryje aj zo zadu
|
|
as;ldkaj
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
3.3.2011 11:29
taková píííí*ovina ..a stale bez flashu
|
|
blbci
Od: tralalaaa
|
Pridané:
3.3.2011 12:41
skuste najskor pochopit na co je touchpad ako taky urceny a prestante ho porovnavat s nb. Skuste si nb nosit kazdy den do skoly, do prace, pouzivat pri castom cestovani vlakom/lietadlom. Odhliadnuc od toho,ze vacsina nb vydrzi na baterke max hodinu, sú nespratne, tazke.
|
|
Apple predstavila 8.8-mm dvojjadrový iPad 2, na Slovensko opäť kašle
Od: iPeterson
|
Pridané:
3.3.2011 13:49
Konkurencia si povzdychne, a ide sa dalej... :)
|
|
ipad 2
Od: killit
|
Pridané:
3.3.2011 14:20
no ten dizajn je horší a pri tej hrubke sa bude aj horšie držať
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
3.3.2011 14:31
Totally redesigned!
|
|
video
Od: koalalumpur
|
Pridané:
3.3.2011 15:49
vysvetlí mi niekto prečo, keď už má iPad 2 dualcore procesor a hdmi výstup je videoplayback všade značení len v 720p(H.264 video up to 720p)?
|
|
Re: video
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 16:31
a preto bolo pri prezentácií spomínané, že skrz HDMI kábel vie ísť až v 1080p...
|
|
Re: video
Od: pisisvor
|
Pridané:
3.3.2011 16:38
ako cez kazdy hdmi kabel. vsakze.
|
|
Re: video
Od: gfssh
|
Pridané:
3.3.2011 16:51
obraz moze ist v 1080p, ale podporovane videformaty pisu len do 720p na oficialnej stranke
|
|
CDS = SDS
Od: mylankooo
|
Pridané:
3.3.2011 16:11
Mna by len zaujimalo preco este nikoho nenapadlo, ze ceska a slovenska firma, ktora dovaza Apple produkty patria tej istej grupe :)
|
|
Re: CDS = SDS
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
3.3.2011 16:34
o Česko ale zjavne Apple má záujem, pretože je tam aj oficiálne zaregistrované, zatiaľ čo na Slovensko serú. Ale to sa musíme my ako krajina viac snažiť, keby sme sa dostali životnou úrovňou na úroveň Švajčiarska alebo Luxemburska, ani by nezáležalo na tom, že nás je len 5 miliónov, hneď by sa o nás všetky firmy pobili, nie len Apple ;-)
|
|
Re: CDS = SDS
Od: krkavec
|
Pridané:
3.3.2011 16:42
to ze je apple v cechach je zasluhou agilnosti ceskej pobocky a nie kvoli tomu, ze by jobs pichol prstom do mapy a zakrical: tak sem to dame!
druha vec je ta, ze vela firiem stavia strategiu na slovensku na tom, ze je sucastou trhu ceskeho kvoli neexistujucej jazykovej bariere.
inac mne oficialne apple na slovensku vobec nechhyba.
|
|
Re: CDS = SDS
Od reg.: bing.
|
Pridané:
3.3.2011 16:45
Tak o slovensku snad apple vie, ked nic ine tak aspon tu spustil svoju oficialnu stranku. Ale byt apple tiez by som nas spojil s ceskom a urobil jeden trh. Dajme tomu ak by mi slo o predaj hudby napriklad.
|
|
Re: CDS = SDS
Od: mylankooo
|
Pridané:
3.3.2011 17:07
Ja som tym nechcel povedat o koho Apple zaujem ma a o koho nie :) Kazdopadne, ani iPad 1 nie je doteraz stale oficialne urceny pre slovensky trh a pritom ho veselo predava kazdy premium reseller :P
|
|
apple slovensko
Od: nodrock
|
Pridané:
3.3.2011 16:49
najvacsi problem slovenska je ten ze tu neni nikto ochotny zaplatit za dobre veci. ako kopec ludi co si na slovensku kupi produkt od applu si ho jailbreakne a to potom neni pre apple ziadny zisk takze nemaju dovod sem obchodovat. a to iste plati pre xbox naco by tu microsoft robil xbox live ked vsetci ludia si napaluju hry a nekupia si ich? ved potom z toho nic nemaju takze sem nepojdu takze cely problem je v tom ze slovaci nie su ochontny zaplatit za kvalitne veci. sice chapem ze tie veci su u nas drahsie ked sa pozrieme na to kolko zarabaju v inych krajinach ale bohuzial to je tak a s tym sa spravit nic neda kym sa nezmeni vlada a vsetko mozne ale to je politicka debata na niekolko hodin
|
|
Re: apple slovensko
Od: Motherfucker
|
Pridané:
3.3.2011 17:24
A čo tak naopak... ako si tie hry mám inak zohnať než "požičaním z internetu" ak ich tu nepredávajú? Nie, to nie je o tom že kradnú, tu ide o to že buď sa tu hovno predáva, stojí to za hovno alebo je to tu drahšie kvôli "kúpnej sile".
Ja napríklad som ochotný zaplatiť za kvalitné veci ale nech tie skurvené CD nestoja 12€ alebo nech dajú online predaj ako v USA... skurvené DVD za 15€ (okrem tých v stánku).... hry za 50€... no krása. To vyzerá tak že čím menší je v krajine priemerný plat, tím viac tam tieto veci stoja.
|
|
Re: apple slovensko
Od: JaGut
|
Pridané:
3.3.2011 19:39
hry a aplikacie pre iPad stoja vzasade maximalne 7 eur a to uz musi byt hra. Najdrahsie su GPS navigacie a hi-end slovniky a par specializovanych aplikacii.
Vsetko ide kupit pre iPad a iPhone aj u nas, cez App Store. Ziadne obmedzenie sa nekona. Drviva vacsina hier sa ale pohybuje na cene do 1-3 eur.
Vyhovarat sa v tomto pripade na cenu ci nedostupnost a preto ospravedlnovat kradnutie je teda len ucelova vyhovorka a skrblictvo na n-tu.
|
|
Re: apple slovensko
Od: Motherfucker
|
Pridané:
3.3.2011 20:52
Potom žiješ v inom Slovensku, tu si cez Slovenský účet kúpiš hovno a zmenou regiónu je to vlastne pirátske... takže úplne rovnaké.
|
|
Re: apple slovensko
Od reg.: bing.
|
Pridané:
3.3.2011 21:10
Ten chlapik pise o nakupovani apps v app store. A ak sa nemylim, tak v Slovenskom appstore aplikacie pre iPad normalne su. Ved je tam napr. Novy cas (ine noviny netusim, no noviny ako noviny) Takze fakt nechapem preco by si mal menit region. Takze nie, nie je to rovnake. Region si menit nemusis a mozes kupovat v svk store slovenske apps pre iPad. Ziadne piratstvo.
|
|
Re: apple slovensko
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 10:13
a este dodam – uctenky z iTunes Store/App Store nie je ziadny problem si dat do nakladov (rovnako ako z eBay/PayPal napr.)
Prachy sa normalne stiahnu z uctu v banke, staci mat obycajnu Visa Electron bankomatovu kartu. netreba ani embosku.
Kradnut aplikacie je teda skutocne len skrblictvo a vyhovorka, specialne pri tychto cenach.
|
|
Re: apple slovensko
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 10:01
hm to je zaujimave, uz v starom 2G iPhone som stahoval a kupoval aplikacie LEGALNE zo SLOVENSKEHO App Store.
Detto aplikacie pre iPad, mam ich LEGALNE kupene na SLOVENSKOM App Store. A to same plati o aplikaciach na Mac App Store.
Hovor o niecom, o com mas paru. Jedine, co sa u nas neda nakupovat je hudba a filmy. To je ale problem vydavatelstiev, nie Apple.
Aplikacie mozes nakupovat u nas bez problemov, ba dokonca aj v Ugande ci Nigerii (ano, aj v tychto prdeliach sveta funguje App Store a da sa z neho platit)
|
|
Re: apple slovensko
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 10:04
este dodam – na App Store su aj aplikacie slovenskych a ceskych vyvojarov, napr. navigacia Sygic alebo skvele AirVideo (Matej Knopp, Kosice) na streamovanie videa z pocitaca do iPadu/iPhone. Svoje aplikacie ma SME, Novy Cas, Recepty.cz a dalsi.
Funguje tak nielen nakupovanie aplikacii na slovensku, ale vyvojari z nasich koncin takisto nemaju problem nahrat na App Store svoju aplikaciu a zarabat na nej. Narozdiel od Android Marketu.
|
|
Re: apple slovensko
Od: kikimore
|
Pridané:
4.3.2011 17:17
vidite, a stale ste sa nevyjadrili aj k tomu co bolo pointou jeho prispevku (je to tu drahšie kvôli "kúpnej sile", hry za 50€(nie iPadovske), To vyzerá tak že čím menší je v krajine priemerný plat, tím viac tam tieto veci stoja), len k tomu co vas aj jeho sputava :)
|
|
Re: apple slovensko
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 23:59
stále máš Steam a ten má jednotné ceny :-) a stále máš kopu možností objednať zo zahraničia :-) je to len na tom, či hľadáš problém, alebo riešenie :-)
|
|
nilfe
Od: reallife
|
Pridané:
3.3.2011 17:37
a na co vam je vsetko toto, mne satci uz roky obycajny telefon, zavolam, poslem sms. ved je to telefon nie ? co na tom ipone robite stale ? bezcilne pozeras net? alebo len tak pozeras na ikony ake je to pekne, potrebujes fb? rano vstanes, das to na fb? prdnes si, das to na fb? alebo si taky experience ze mas tolko skvelych zazitkov ze o tom musi kazdy vediet? cisti nolifery.
|
|
Re: nilfe
Od: JaGut
|
Pridané:
3.3.2011 19:40
iPad nie je iPhone
|
|
usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: m1Chi
|
Pridané:
3.3.2011 17:46
ma to vyznam mat tablet bez usb rozhrania? ked si uz odmyslim appstore tak bez usb to musi byt katastrofa
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JaGut
|
Pridané:
3.3.2011 19:41
a naco to USB potrebujes? iPad ma USB na druhom konci kabla na pripojenie k pocitacu a na nabijanie.
K comu inemu Ti je USB na TEJTO TRIEDE zariadeni? Na pripojenie klavesnice a mysi? Ehm… na pevny disk? Este vacsie ehm
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: brainbuster
|
Pridané:
3.3.2011 21:26
Napriklad aby som od znameho dostal daky malware typu autorun.ipad2killer
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.3.2011 7:30
lol? sak dokumenty si otvorit? nejake fotky? alebo pustit nejake video ? usb je nutnost vsade
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 8:15
osobne nevidím zmysel v tom, že by som niečo nakopíroval na USB a z neho na zariadenie, keď káblom ich môžem prepojiť naraz a nemusím na 2 krát kopírovať...ale keď to niekto rád zložité, nech si kúpi niečo s USB...
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.3.2011 9:51
ja mam 16 gigovy usb kluc, kde nosim hocico, a napr si zober ze u niekoho si a ma nieco na kluci co si chces pozret? usb je potrebne.
nahravat si veci iba doma to je anti-mobilita pre mna.
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 10:14
WiFi, DropBox nic? Zijeme v 21. storoci, behat s klucenkou ako pako je ehm…
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hhjjj
|
Pridané:
4.3.2011 12:25
jj budeš si tahaˇťz drobxou gigové filmy, príjemne na baterku, na paušal, na prachy
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 16:05
no keď sa sťažuješ, že zariadenie je nepoužiteľné, lebo sa na ňom nedobre robí s nelegálnym obsahom, tak paráda. Ešte mohli zabudovať rapidshare aj s vyhľadávaním po všetkých fórach odkazujúcich naň. Bez toho je to tiež nepoužiteľné, čo keď si tam chceš rýchle nájsť a stiahnúť nejaký film?
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 10:17
na dokumenty mam mail a DropBox. Na fotky detto. Ak uz fotky moc treba, je tu Camera connection kit. Video mam na serveri a od toho je AirVideo. Nebudem predsa kazdu volovinu nahravat dnu, ked mam vsetko na NAS.
Uvazuj moderne. Behat s USB klucenkou od pocitaca k iPadu mi pripadne ako nosit diskety. Naco, ked mas WiFi? A tu snad ma dnes KAZDY, kto ma nejake mobilne zariadenie (notas, smart phone, tablet)
To je argument ako kedysi ked prisiel iMac bez disketovky, ze disketu treba.
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ggguiklkj
|
Pridané:
4.3.2011 12:27
a jak to cez to wifi pošleš na cudzom počítači bez toho aby sa tam musel niečo doinštalovať a nemáš admin práva na inštalovanie?
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
4.3.2011 12:52
ak pouzivas na iphone AirSharing, tak do PC s win nemusis nic instalovat
|
|
Re: usbTitulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 14:11
tieto aplikacie pre iOS sa tvaria ako webserver s WebDav podporou. Staci sa na iPad ci iPhone pripojit z LUBOVOLNEHO prehliadaca a kliknut na magicke tlacidlo „Upload file“
To su veci, co? A existuju aj klienti na SMB, AFP ci FTP.
|
|
ipad 2 sklamanie oproti ipad 1
Od: paan
|
Pridané:
3.3.2011 18:35
no cakal som ovela viac, aspon thunderbolt, tablet typu ipad je pre mna osobne len citacka, prehravac medii a internet browser, nema standardne konektory, usb, hdmi a ani pametove karty, widget si na plochu nedam, hm ipad pre mna osobne nema ziadnu vyhodu oproti konkurencii honeycomb, okrem velmi pravdepodobne slusnej stabilite systemu v porovnani s androidom, ale uz sa to zlepsuje aj tu
|
|
Re: ipad 2 sklamanie oproti ipad 1
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
3.3.2011 19:09
Zatial jediny konkurencny Honeycomb tablet je Xoom a svete div sa, nema citacku kariet. USB ma, ale micro, takze ho tym mozem nabijat. Ak chcem pripojit PC, HDD, mys, ci klavesnicu, tak potrebujem adapter na fullsize USB. No a mame aj HDMI, ale pozor - mini HDMI. Ak chcem spojit s TV, tak zas potrebujem bud adapter, alebo dalsi kabel. Widgety su sice fajn, ale kvoli nim si tablet nekupujem, chcem app, ale tych ma HC zalostne malo. Ale vraj budu. Tak vyhodim 800 dolarov (o 100 viac ko ipad 32GB 3G) za tablet + nieco za redukcie a mam - no, len citacku, prehravac a browser :)
|
|
Re: ipad 2 sklamanie oproti ipad 1
Od: erfrtf
|
Pridané:
3.3.2011 19:37
má čítačku kariet:) tie mini adapreri kupíš za pár korun
|
|
Re: ipad 2 sklamanie oproti ipad 1
Od: gfgfgf
|
Pridané:
3.3.2011 19:39
http://en.wikipedia.org/wiki/Motorola_Xoom
|
|
Re: ipad 2 sklamanie oproti ipad 1
Od: hjhhjhj
|
Pridané:
3.3.2011 19:46
na mini/micro hdmi nepotrebuješ adapter, väčšina monitorov/TV má kabel aj s touto koncovkou
|
|
Re: ipad 2 sklamanie oproti ipad 1
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.3.2011 7:31
wtf? monitory a tv maju standardne "velke" hdmi.
|
|
Re: ipad 2 sklamanie oproti ipad 1
Od: ttthhh
|
Pridané:
4.3.2011 12:24
wtf ale kabele majú často dva s roznou kocovkou
|
|
Re: ipad 2 sklamanie oproti ipad 1
Od reg.: viperman
|
Pridané:
12.3.2011 12:42
urcite ne
|
|
WTF??!
Od: Steve Jobs
|
Pridané:
3.3.2011 19:48
Who? Slovenia? WTF?
|
|
------------------------------------
Od: rape
|
Pridané:
3.3.2011 21:24
na burze som prejebal 1000 eur, som si radsej iPad mohol kupit
|
|
Re: ------------------------------------
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
4.3.2011 0:07
alebo si to mohol prejebať v bordeli :-)
|
|
Re: ------------------------------------
Od: dreveny1
|
Pridané:
6.3.2011 11:32
to by sa ujebal k smrti:)
|
|
Re: ------------------------------------
Od: JaGut
|
Pridané:
6.3.2011 11:43
za 1000? To mas tak 10 cisiel s nejakou tucnou fuchtlou, bez sampusu. Za premiovu call girl zaplatis aj viac ani neceknes :D
|
|
Re: ------------------------------------
Od: dreveny1
|
Pridané:
6.3.2011 11:52
ved hovorim, 10 cisel s nejakou tucnou fuchtlou, a este aj bez sampusu sa rovna smrt :)
|
|
Re: ------------------------------------
Od: JaGut
|
Pridané:
6.3.2011 14:45
+++
:D
|
|
Re: ------------------------------------
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
7.3.2011 0:02
ono stačí si nájsť dobrý podnik a v luxusnom prostredí môžeš mať aj za 50€ s peknou slečnou :-) alebo skočíš vedľa na diskotéku, kúpiš holke zo tri drinky, síce kúsok horšie prostredie, ale podstatne lacnejšie. Jednoznačne najdrahšou možnosťou je ale manželka, tú ale platíš tak či tak :D
|
|
Re: ------------------------------------
Od: dreveny1
|
Pridané:
7.3.2011 11:08
tak daj teda tip na ten dobry podnik:)
|
|
Re: ------------------------------------
Od: tyvoetojekokot
|
Pridané:
7.3.2011 16:24
to len pocul, on je jozkovi verny, si spolu porovnavaju svoje jablcka
|
|
Re: ------------------------------------
Od: YivoSVK
|
Pridané:
4.3.2011 0:12
Čo si zainvestoval do androidu? :)
|
|
Re: ------------------------------------
Od: Neprijemne
|
Pridané:
4.3.2011 8:55
Nezávidím, včera bola veru ropa nevypočítavá . . . a ten pokles ropy okolo 18:00, no skoro som spadol zo stoličky . . . ja som tiež na nej mohol veľa stratiť, ale radšej som niečo investoval do zemného plynu, ktorý našťastie išol o cca 2,5% hore :P
|
|
Re: ------------------------------------
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
5.3.2011 16:54
a co ako
|
|
Re: ------------------------------------
Od: ...........
|
Pridané:
6.3.2011 0:26
Ak si prečítaš občas niečo iné ako Nový Čas alebo Plus 7 dní, tak sa porozprávame . . . teraz si choď prečítať čítanku . . . niekoho robotou je sa aj zaujímať burzou, jej vývinom, komoditami, politikou, ktorá sa okolo burzy krúti atď.
|
|
Re: ------------------------------------
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
8.3.2011 20:38
a co ako
|
|
magori
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.3.2011 7:29
najhorsie je ze to nema zas usb, to si clovek nemoze otvorit ani vlastny dokument, popripade pustit nejaky xvid movie.
|
|
Re: magori
Od: skladko
|
Pridané:
4.3.2011 9:28
Opäť neznalosť: okrem množstva aplikácií, ktoré vedia z iPadu/iPhonu urobiť úložisko (napr. AirSharing) , funguje aj streaming vlastnych videi po lokalnej sieti cez iTunes, alebo z úložiska iDisk (čast MobileMe služieb).
Ďalšia možnosť: Pages, Keynote, Numbers a ine aplikacie si ukladajú svoje dokumenty do iPadu/iPhonu a cez iTunes ich vieš vytiahnuť, alebo dokumenty pre danú aplikáciu z compu naladovať, koľko len chceš.
Čiže táto kritika je nezmysel z neznalosti.
A ak ideš vykrikovať, že nemá čítačku kariet, tak opäť omyl: na dátový konektor sa dá napojiť "camera connection kit", takže aj to funguje, keď to potrebuješ.
|
|
Re: magori
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.3.2011 9:52
vsetko to co si napisal je pre mna nepouzitelne, ja chcem usb. ja pouzivam usb, X mojich znamych pouziva usb, napr u niekoho som a si do toho zariadenia chcem nieco nahrat od niekoho a on to ma na usb-cku ci vo vlastnom pc, a nemam kabel ani nic..., mozem si ist piskat, lebo to nema usb.
|
|
Re: magori
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.3.2011 9:56
pretoto nechcem apple, aby som nieco do zariadenia mohol nahrat musim instalovat soft itunes atd...iXXX , ja chcme usb, mass storage a hned ficim a ziadne obmedzenia. ako v linuxe.
|
|
Re: magori
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 10:21
ak behas ako pako s USB od pocitaca k pocitacu, tak ostan pri stolnom huciacom PC. Taketo zariadenia nie su pre ludi, ktori nevedia uvazovat v rovine – su to 1 a 0, tak preco pouzivat fyzicke medium a behat s nim ako trubka.
Ak si chces nieco nahrat od znameho, tak ti to nahra cez WiFi. Ak nema WiFi, potom asi nema ani rozumny pocitac a rozumne pripojenie na siet.
WiFi je dnes uz standard aj v autobusoch, WiFi router stoji od 20 Euro, takze neberiem.
|
|
Re: magori
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.3.2011 12:13
stolny huciaci pc a tuto vetu si nabral kde? stolny pc nehuci, samozrejme ked si tam das lacne vetraky a zlu skrinku tak sa nediv ze ti huci
wifi? nastavovat siet, atd...a zdielanie suborov a tak dalej, usb kluc pichnem a mam to za par sekund. a dalsia vec ak mam veci na externom disku alebo kluci TEN URCITE MA TEDA WIFI ZE. :) boze...
|
|
Re: magori
Od: effdfed
|
Pridané:
4.3.2011 12:15
to je Apple ovečka, THINK Different
|
|
Re: magori
Od: skladko
|
Pridané:
4.3.2011 10:30
Ja skôr poukazujem na to, že z ultra mobilného zariadenia nemajú čo trčať drôtiky, kľúčiky a konektory. (max pri nabíjaní). Veď preto je mobilné. Stačí jeden nechcený pohyb a odlomíš si svoj milovaný usb kľúčik, prípadne zničíš konektor. Ale sú aj tablety s usb, tak treba ísť tým smerom, keď je to podmienka.
(a majú aj životne dôležitý flash). Máme slobodu výberu, jupí!
|
|
Re: magori
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.3.2011 12:15
no ak si nieco kupujem tak mam rad ak to ma co najvacsi vyber sposobu pripojenia dalsich zariadeni. to ako keby si notebook kupim bez usb. pre mna je proste usb standard. ale tak ked to niekomu nevadi je to jeho vec, ja by som zariadenie bez usb nechcel.
|
|
Re: magori
Od: JaGut
|
Pridané:
4.3.2011 14:13
tak si to nekupuj, mas slobodny vyber :)
Problem je, ze alternativy k iPadu prakticky doposial nie su v predaji a rozne cinske smejdy s androidom 1.6 a 128 MB RAM (a 2 GB fleku) sice USB maju, ale su dobre akurat na vyhodenie do kosa ihned po vybaleni.
|
|
Re: magori
Od: peter-martinak
|
Pridané:
4.3.2011 15:41
jám činský šmejd za 150 dolárov, 1Ghz cortex A8 procesorom, 512 MB RAM, 4GB + karta,usb,hdmi a android os 2.2 S fLôASH 10.1
za tie prachy na večerne pozretie internetu, mailov, čítanie knihy, zahranie nejakej hry to stačí (dokonca to cez hdmi prehra FullHD film, ale to je len tak pre srandu) naviac tie tablety niesú aj tak vhodné
|
|
Re: magori
Od reg.: airboy
|
Pridané:
5.3.2011 13:51
kde si kupil? mas link nanho? za tu cenu ma to zaujima
|
|
Re: magori
Od: hjhjh
|
Pridané:
4.3.2011 12:14
tak kamošovi nainštaluješ ultramegacool iTunes, uvidíš ako mu ta ******** zaserie windows
|
|
Naco iPad 2 ?
Od: ertzezurere
|
Pridané:
4.3.2011 15:39
Mam otazku pre ludi co tu tak strasne nemaju radi iPad :
Vy ste povinny si ho kupit hned v ten den ako bude v predaji? Vas niekto nuti vyhodit zan peniaze, napriek tomu, ze nechcete?
Mne to pripada, ze ano, kedze tu kazdeho presviedcate o tom aky shit to je.
Ked nieco nemam rad, necitam o tom clanky. Je to jednoduche a usetri vam to cas.
|
|
ipadapsko
Od: kubooooooo
|
Pridané:
4.3.2011 17:48
velmi ma laka predstava pouzivania photoshopu na schopnom tablete
|
|
Re: ipadapsko
Od: YivoSVK
|
Pridané:
5.3.2011 11:57
Photoshop Express od Adobe je uz teraz v App Store
|
|
fdsafads
Od: dsfsa
|
Pridané:
4.3.2011 18:31
Nazov spravy svedci o mentalnej vyspelosti autora :) a ze preco "kasle" na SVK, ked ani nevieme poriadne pisat :D
|
|
Apple predstavila 8.8-mm dvojjadrový iPad 2
Od: muhehee
|
Pridané:
4.3.2011 21:49
konecne zase nova doska na krajanie.....
|
|
nadpis
Od reg.: slaYer
|
Pridané:
5.3.2011 7:28
skor Slovensko kasle na Apple...
|
|
nieco na odlahcenie
Od: edenV
|
Pridané:
5.3.2011 17:03
Když jsem byl malý, dala mi maminka 20 korun a poslala mě do obchodu. Přinesl jsem dva chleby, dvě mléka, balíček bonbonů, čokoládu, deset vajíček, koblihu a ještě mi zůstalo na kolotoč.
Dnes už to není možné, mají tam plno těch zkurvených kamer …
|
|
asi ani ne
Od: igino.original
|
Pridané:
9.3.2011 17:01
ano je to apple a ma byt svizny, rychly a fsetko ma fungova...but..what about flash..etc...v porovnani s inymi...znacne flexibilnymi tabletmi...nove htc, blackbery..etc...neni co riesit v zaujme aplikacnej podpory a kustomizacie a hlavne modingu
|
|
bravo..
Od: Martin CX
|
Pridané:
16.3.2011 9:59
Riadnou štipkou debility je písaný tento článok, hoc už samotný titulok je neprekonatelný!
|
|
kasle?
Od: oorbx
|
Pridané:
18.3.2011 11:52
A co ste si mysleli ze tu mame nejaky trh pre odbyt vyrobkov ako ipad 2 ? Patrime ku zaostalym krajinam ako bulharsko alebo rumunsko, pre ipad2 slovensko je jednou z poslednych krajin kde toto zariadenie predavat.
|
|
Informácie na tomto webe sú absolútne nedôverihodné a zavádzajúce !!!
Od: Filipo-12345
|
Pridané:
4.5.2011 12:43
Od 6. mája sa iPad 2 začína predávať na Slovensku u autorizovaných predajcov Apple. Viac www.mzone.sk
|