Železnice zaviedli poplatok nútiaci na elektronický nákup lístkov, znovu má výpadok
Diskusia k článku: Železnice zaviedli poplatok nútiaci na elektronický nákup lístkov, znovu má výpadok
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamácia reklamácie
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
2025-05-06 22:02:38
Takže zjavne Železnice nedozreli na online svet, ale arogantne si pýtajú poplatok (pokutu) za kúpu a platbu pri okienku. OK.
Teda, systém nefunguje, kúpim si lístok pri pokladni, zaplatím poplatok, ktorý hneď vyreklamujem. Je to OK ? Alebo zaplatím ďalší poplatok za reklamáciu, keďže to musím vybaviť pri okienku ?
|