|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linux
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
10.8.2010 0:15
Linux je dobry pre vyuzitie v strojoch ktore nebude ovladat clovek a este pre ludi ktori maju cas na hrajkanie sa s OS. Ale pre ludi je Mac OS a Windows.
|
|
Re: Linux
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
10.8.2010 0:23
o akom hrajkani tu hovoris? Vsak vacsina pubertiakov ma doma PC s Windows na ktorom len hraju GTA4 a pod.
Ludia co maju linux si ho raz vyladia a potom na nom pracuju. Ked maju trochu casu tak si upravia vzhlad, ale urcite tym nezabijaju tolko casu ako ini hranim hier na Windowse.
|
|
Re: Linux
Od reg.: Julo_
|
Pridané:
10.8.2010 6:27
Práve o toto hrajkanie sa == nastavovanie Linuxu podľa mňa šlo.
Nešlo mu o gamlerov/hráčov a iných podobných "užívateľov".
A toto je jeden z najväčších problémov Linuxu. Je potrebné ho nastavovať/vyladiť. A toto žerie toľko času že až (aspoň pre ľudí, čo s tým často nerobia). To je tiež dosť neefektívna strata času (aj keď nie až tak neefektívna ako hranie hier, ke)dže po tejto činnosti aspoň čosi "trvalé" zostane)...
Ľudia čo nemajú dostatočnú trpezlivosť, alebo nemajú dobre znalosti takýchto systémov to určite rýchlo vzdajú. Nie všetky veci sú "logické" (aspoň nie pre win užívateľov).
Napríklad prepnutie zvukovej karty pre špefifickú aplikáciu (keď má počítač viac ako jednu) by som podľa návodu nezvládol, keby mi neporadil skúsený linuxák (ale tá rada musela byť príkazový riadok, lebo z návodu na nastavenie zvukovky som to jednoducho nepochopil).
|
|
Re: Linux
Od: Vitr
|
Pridané:
10.8.2010 7:39
Plne suhlasim, toto podstatne brzdi rozsirenie linuxu medzi beznych ludi. Casto ho skusia, zistia ze veci co predtym fungovali teraz maju problemy, navody s prikazovymi riadklami su spanielska dedina a idu spat na win.
|
|
Re: Linux
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
10.8.2010 8:45
V súčasných distribúciách Linuxu väčšina vecí funguje hneď po nainštalovaní, bez nejakých veľkých nastavovačiek. Súhlasím, že keď nefungujú, tak to nie je celkom pre laika, ale keď fungujú, je Linux použiteľný pre prácu s omnoho menším úsilím než Windows.
|
|
Re: Linux
Od reg.: THOMAS
|
Pridané:
10.8.2010 11:05
môžem len súhlasiť
zoberme si napríklad prvé použitie mobilného internetu
Pri windowse treba odklikať tlačítko "next" a reštartovať systém. Linux sa hneď pri prvom pripojení modemu v okamihu opýta na PIN a môžete surfovať.
Nainštaloval som ubuntu jednému známemu ktorý predtým linux vôbec nevidel , sám bol prekvapený aké je to jednoduché na používanie a nechápal čo na tom vidia všetci také zložité.
|
|
Re: Linux
Od: Ondra123
|
Pridané:
10.8.2010 18:40
Pracujem s Linuxom už niekolko rokov a môžem povedať, že okrem grafiky mi vždy poznal úplne všetky zariadenia. Na rozbehnutie grafiky stačilo 5 minút.
Na Win 7 som dostal DVD kde bolo 2.6 GB ovládačov k jednomu notebooku. To je si myslím trocha veľa.
Osobne radšej preferujem Linux a snažim sa ho šíriť ďalej. Nemám rád ľudí, ktorí Linux ani nevideli a tvrdia že je nepoužiteľný.
Win 7 sa inštaloval cca 1 hod. Linux 10 minút.
|
|
Re: Linux
Od: ooo
|
Pridané:
10.8.2010 21:15
Tak ho preferuj aj naďalej a čo najďalej...:-)))
|
|
Re: Linux
Od: sizej
|
Pridané:
10.8.2010 18:36
"je Linux použiteľný pre prácu s omnoho menším úsilím než Windows."
a to uz preco?
|
|
Re: Linux
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
10.8.2010 8:55
blbosti. predstav si ze by si v zivote nevidel windows a posadili by ta za to. tiez by ti nejaky ten mesiac trvalo kym by sa v nom citil dobre.
tak je to aj z linuxom. presedlanie stoji trochu namahy.
|
|
Re: Linux
Od: 2weird2die
|
Pridané:
10.8.2010 13:53
presedlal som z XP na Linux bez akýchkoľvek problémov a to aj napriek tomu, že mám notebook a veľa ľudí strašilo, že s nebudem mať podporu hardware..
tým, ktorí si myslia, že linux je nutné ovládať príkazmi cez konzolu radím, aby sa zobudili.
|
|
Re: Linux
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
10.8.2010 14:59
iste zavisi od distra, pokial ubuntu, tak to tak moze byt.
|
|
Re: Linux
Od: ooo
|
Pridané:
10.8.2010 21:16
Si malý vreckový génius...
|
|
Re: Linux
Od: spooxik
|
Pridané:
12.8.2010 9:44
moza zena presedlala za polhodinu ... + 10-15 otazok behom tyzdna .. taze tak je to s narocnostou
|
|
Re: Linux
Od: gustonato
|
Pridané:
23.8.2010 16:56
Ja som asi pred rokom doma nainstaloval linux,a moj foter si tu ani nevsimol :D akurat mu boli divne nejake veci,a ze mu pri bootovani ukazalo ubuntu a nie windows :D
|
|
Re: Linux
Od: FilipSK
|
Pridané:
10.8.2010 8:37
Ako ja ti fakt neviem, linux pouzivam uz cca 10 rokov a v podstate ked som zacinal som si secko kompiloval sam, potom gentoo, potom som sa prdkal v tusim redhate a skoncil som uz 3 roky pri opensuse. ked som instaloval 10.3 tak som uz fakt zlenivel a povedal si ze serem na nastavovania a nechal som vsetko v total default a nemozem povedat ze by mi nieco islo zle. Detto na 3 roky starom notebooku ako aj na novom 2kE desktope. (nemam ani zmeneny wallpaper, tak ci tak ho nikdy nevidim.) X rokov dozadu by som to nikomu neodporucil, ale dnes... naozaj by ma zaujimalo o akom "nastavovani" stale niektori ludia hovoria XD
|
|
Re: Linux
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
10.8.2010 8:54
tak si nedaj linux daj si ubuntu a nemusis sa hrat :P
|
|
Re: Linux
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
10.8.2010 9:36
Môže skúsiť aj Sabayon. Beriem, že to je vlastne Gentoo a s niečím môže mať problémy, ale tá funkcionalita out-of-the-box je perfektná. Nebabre sa s tým, čo je open-source a čo closed-source, takže sa nainštaluje aj s uzavretými ovládačmi pre grafickú kartu.
|
|
Re: Linux
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
10.8.2010 14:41
gentoo je fajn. mam ho uz 3,5 roka. teraz sa trochu hram ubuntu/debian lebo to planujem dat na nejaky netbook co si zadovazim ak pan boh da. gentoo by som na tom kompilovat nechcel.
|
|
Re: Linux
Od: einstein
|
Pridané:
10.8.2010 8:56
to co spominas je minulost. poslednych par linuxov co som instaloval fungovalo vsetko out of the box. nic som nenastavoval, vsetko nechal v defaulte. a vsetko slape bez najmensich problemov. prejst z xp na ubuntu je dnes jednoduchsie nez prejst z xp na win7. samozrejme zavisi to od hw. ak mas nieco malo rozsirene alebo vynimocne tak to moze byt problem. ale na 99% hw to nie je ziaden problem.
|
|
Re: Linux
Od: lklklklklklklklk
|
Pridané:
10.8.2010 9:29
A ked si nainstalujes windows nic v nom neladis? Treba nainstalovat anitivir, ovladace ku grafike, pripadne nastavit firewall a pod. A nastaveniam a hlaskam firewallu a antiviru uz len vsetci BFU rozumia, no jasne. A ked sa vyskytnu problemy s kde cim, casto budu tiez nahrany. Nedajboh nieco nastavovat v registroch, co v mnohych navodoch tiez odporucaju, nejake detailne nastavenia tak robit. To by bezny BFU este len cumel, ze co to je v systeme, ze registre. Kazdy system si treba nastavit po instalacii k obrazu svojmu, pripadne vyriesit hw problem. A tie su aj u win a niekedy neriesitelne. Vid vy.ebavaren s pred par rokmi s notebokmi ked vysla Vista. Vdaka vyrobcom hw a lobby MS nesli XP iba Vista, lebo neexistovali ovladace pre Wifi a pod. Alebo sa ani nedala spustit instalacia XP, aj to som videl.
Pokrac...
|
|
Re: Linux
Od: lklklklklklklklk
|
Pridané:
10.8.2010 9:29
Dokonc...
Jednoducho instalaciu OS maju robit skuseny uzivatelia co trocha rozumia systemu a nie bezny BFU. A ked to chce BFU skusit, treba sa na to priravit a o danom systeme si nieco nastudovat. A Linux distribuciu nainstalovat a nastavit nie je dnes tak tazke. Niekedy jednoduchsie ako Win. A rychlejsie.
|
|
Re: Linux
Od reg.: wladas
|
Pridané:
5.11.2010 7:56
musim suhlasit
s linux som videl len z rychlika ale stiahnutie,napalenie a nainstalovanie ubuntu otazka par desiatok minut
az som sa cudoval
|
|
Re: Linux
Od: ccccc
|
Pridané:
10.8.2010 10:29
ja som na win7 neinstaloval ziadne ovladace .. dokonca ani na 7 rokov staru zvukovku .. a za ten rok a pol som ani do tych registrov nemusel chodit .. zato ked som si dal nove ubuntu 10.4 tak mi pri login screene nenasiel klavesnicu (???) ..super nie ?
|
|
Re: Linux
Od: quix_
|
Pridané:
10.8.2010 14:37
predpokladam ze si nemal baterky alebo si urval kabel :D
|
|
Re: Linux
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
10.8.2010 14:43
heh to nasere :) poznam. s kamosom sme instalovali ubuntu na SPARC rarohu staru a to iste sa nam stalo :)
|
|
Re: Linux
Od: real name
|
Pridané:
11.8.2010 8:50
"ja som na win7 neinstaloval ziadne ovladace"
a takyto ludia nam telefonuju na hotline lebo im pada program
staci si nainstalovat ovladac od vyrobcu a zrazu to ide
|
|
Re: Linux
Od: XMen
|
Pridané:
10.8.2010 9:50
A co tam ako chces nastavovat? Ved linux nieje len gentoo aby si si ho mal skompilovat. Skuste napr. mandrivu. Nainstalujete a idete. Jedine co musite nastavit je pristup na siet co musite nastavit na kazdom OS. Stale neviem kto co ladi na Linuxe. Proste nainstalujem a pouzivam.
|
|
Re: Linux
Od: linux user
|
Pridané:
11.8.2010 19:02
ani ten pristup na siet niekedy nemusis nastavovat.
|
|
Re: Linux
Od: XMen
|
Pridané:
12.8.2010 10:42
skor som myslel pristup na net cez pppoe alebo wifi. Samozrejme eth pripojenie nastavovat netreba.
|
|
Re: Linux
Od: hahiho
|
Pridané:
10.8.2010 12:46
no nastavenie po nainstalovani win7 + zakladnych programov mi trva asi dvojnasobok casu potrebny pre instalociu a nastavenie ubuntu. hlavne co setri cas je ze si vyberies ake programy chces a len ich das instalovat a nechas ho na pokoji narozdiel od win (next, suhlasim, pokracovat...)
|
|
Re: Linux
Od: spooxik
|
Pridané:
12.8.2010 9:42
instalacia a nastavenie a odinstalacia nepotrebneho softu v Linuxe zaberie menej casu ako instalacia win + drivers... ked vies co a kde vyriesit... samozrejme ze ked mas linux friendly hardwer
|
|
Re: Linux
Od: Cpx
|
Pridané:
27.8.2010 9:36
Gamler? Co to je?
Gambler - zavislacky hrac na vyhernych automatoch/inych hazardnych hrach(v kasine npr)
Gamer - hrac pc hier...
|
|
Re: Linux
Od: XMen
|
Pridané:
10.8.2010 9:48
ani to nie, niektory ludia si to nainstaluju a proste pracuju. Nemusia zhanat zavirene dllky po nete.
|
|
Re: Linux
Od: ccccc
|
Pridané:
10.8.2010 10:22
by ma zaujimalo co okrem browsovania po nete a kreslenia v gimpe sa da na linuxe robit (*hovorim o desktope nie o serveroch)
|
|
Re: Linux
Od: FilipSK
|
Pridané:
10.8.2010 10:26
to je otazka ako keby som sa ja spytal ze co sa da robit na win okrem hrania min a piratenia fotoshopu XD
|
|
Re: Linux
Od: XMen
|
Pridané:
10.8.2010 10:30
tak si podme spolu zadrit napr. CSko ;)
Moja otazka je skor, ze co sa da na inych OS robit co sa na Linuxe neda (hovorim o klasickych aplikaciach nie firemnych)?
|
|
Re: Linux
Od: FilipSK
|
Pridané:
10.8.2010 11:06
Tak CS je zhodov okolnosti jedna z veci ktora velmi dobre slape uz velmi dlho ;)
Robit sa da imo na linuxe vsetko, ak si odmyslim solidworks a podobne uzkoprofilove pakoviny (casto nebeziace ani na systeme na ktorom boli navrhnute). Hry velmi neratam, kedze dnes sa hraju ludia zvacsa na konzolach, a najhranejsie hry na PC su, aj ked si to "hardcore" komunita nevie pripustit, flashovky ktore bezia vsade kde je flash - takze aj na linuxe.
Problem je skor v tom, ze ludia nechcu inu aplikaciu na tu istu pracu, ci uz preto lebo si zvykli. (ms money -> kmymoney, gimp->photoshop, illustrator->inkscape, 3ds->blender...). Dokonca by ma zaujimalo ci na win napr existuje dostupne profesionalne DTP ala scribus (quark zacina na $800 a je to naozaj potrat, indesign je zas uplne neprehladny a robi secko len nie dtp XD ).
|
|
Re: Linux
Od: safgbjsdbgskl
|
Pridané:
10.8.2010 12:53
sa ta spytam ze aku mas verziu win?
stavim sa ze nejaku super byznis profi ultimate
a teraz mi povedz preco pouzivas taku verziu pokial ti ide o "klasicke" programy a nie firemne?
stavim sa ze kym si to nevygooglis tak mi nepovies ani jeden rozdiel medzi ultimate a home
inak csko drtit mozes bez najmensich problemov aj pod ubuntu (ta posledna veta bol flame :D)
|
|
Re: Linux
Od: XMen
|
Pridané:
10.8.2010 15:12
Ja mam verziu win vola sa ze wine 1.2 ;).
|
|
Re: Linux
Od: safgbjsdbgskl
|
Pridané:
10.8.2010 17:12
jasne sry to som len netrafil tlacitko Odpovedať ktore som chcel :D
|
|
Re: Linux
Od: ardzunaxxx
|
Pridané:
13.8.2010 19:06
Neviem ci si taky zaciatocnik, alebo taky menej mentalne vybaveny (bez urazky).
Mozes robit to iste co vo win okrem hrania super hier. Mozes aj tie, ale treba sa pohrat s nastaveniami.
|
|
Re: Linux
Od: Deer
|
Pridané:
10.8.2010 6:48
Ja mam zase taky nazor, ze games-loader aka. Windows je vhodny iba na nahravanie hier.
|
|
Re: Linux
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
10.8.2010 9:37
Presne tak, niet nad programovanie v .NETe pod Linuxom.
|
|
Re: Linux
Od: XMen
|
Pridané:
10.8.2010 11:02
apage satanas
|
|
Re: Linux
Od: linux user
|
Pridané:
11.8.2010 19:00
hrajkam sa tiez.. sims 3 GTA4. nemam sa na co stazovat. Linux uz davno nie je iba blikajuci kurzor v ciernej konzole. Okrem toho mozem robit aj serioznu pracu (ak sa nevyzaduje nejaky specificky program beziaci pod specifickym OS)
|
|
Re: Linux
Od: ardzunaxxx
|
Pridané:
13.8.2010 18:55
miesto hrajkania sa pc hier mam cas na hrajkanie sa s os. To ma obohati viac.
|
|
Re: Linux
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
13.8.2010 21:10
Linux prekroci 20% len kvoli mobilnym OS, kedze ludia co si kupuju smartphony nemaju cas sa hrajkat z os, ale chcu ho pouzivat :P
Buducnost maju iste ci uz Android alebo MeeGo (aj ked meego sa bude imho rozsirovat velmi, velmi, velmi pomaly)
|
|
Re: Linux
Od reg.: wladas
|
Pridané:
5.11.2010 8:05
a Maemo si kde zabudol ?
ficim na nom uz skoro rok a nechapem ako som niekedy mohol pouzivat win.mobile :-j
|
|
Re: Linux
Od: szaga2
|
Pridané:
18.8.2010 11:47
Mna by zaujimalo a mali ste to tam aj napisat ze skolko uzivatelou ste to vypocitali. A to neni jedno!!!
|
|
linux...
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.8.2010 0:22
viem ze sa o tom hovori uz velmi davno, ale dufam ze sa to linuxu podari. Vacsine ludi sa to zda sice pri dnesnej dominancii windows nerealne, ale zoberme si napriklad trh s mobilnymi telefonmi, ktory je sice ovela flexibilnejsi, ale ako priklad postaci. kto by povedal pred 5 rokmi ze nieco prekona tehdajsie OS? (neviem konkretne ktore OS tam boli ale som si isty ze windows a symbian hrali prim) No a pozrime sa dnes, google prisiel s Androidom, Apple s iOS a aj ked to z pociatku nevyzeralo zrovna pri Androide moc ruzovo pozrime sa kde je dnes.
|
|
Re: linux...
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.8.2010 0:22
A preto si myslim, ze v buducnosti by sa mohlo nieco podobne stat aj na poli pocitacov. Isto perioda obmenu bude omnoho dlhsia ale mozne to je, hlavne ak Google dokonci jeho ChromeOS a zacne s nim robit podobne tahy ako s Androidom. Pretlaci ho na zariadenia typu tablet, netbook, alebo do zakladnych dosiek ako "onboard" riesenie ktore nastartuje za 5s, potom si ludia uvedomia ze to co robia na PC je z 90% len net a pomocou cloudu im dokaze google poskytnut aj ine pridavne funkcie ako napriklad hry ... potom tu bude pole na presadenie sa Linuxu a jeho derivatov a mozno raz sa dostaneme aj k tym 20% :)
|
|
shiat
Od: roflmao
|
Pridané:
10.8.2010 0:32
linux je len lacna a slaba alternativa,...v nicom okrem jeho pseudobezpecnosti nevynika
|
|
Re: shiat
Od: Mumsito
|
Pridané:
10.8.2010 0:39
-co je to linux?
-neplnohodnotny windows
-chyba mu kopu veci, ktore ma Windows. Napriklad BSoD, virusy, trojany, mnozstvo padov systemu.(diskusia dsl.sk asi k podbnemu typu clanku)
|
|
Re: shiat
Od: forky
|
Pridané:
10.8.2010 1:18
roflmao
ze ty nevies nic o operacnych systemoch, len si nieco pocul a teraz sa tvaris ze tomu rozumies, ako drviva vacsina co sem pisu komenty.. este by som rad vedel o akej linuxovej distribucii hovoris, alebo aspon o akom grafickom prostredi.. a vies vobec ze linux sa da ovladat aj klikanim na mysku?? :D
windows, mac alebo linux.. vsetko ma svoje pre a proti.. niektore veci su dobre a jednoducho vyriesene tam, ine tam.. zmier sa s tym a zacni sem pisat ked budes vedet nieco viac k teme.. ;)
|
|
Re: shiat
Od: nmb
|
Pridané:
17.8.2010 8:50
troll detected .
|
|
Pre redakciu
Od: Mumsito
|
Pridané:
10.8.2010 0:41
Privital by som kebyze sa pri prispevkoch diskutujucich zobrazoval aj ich operacny system pripadne prehliadac na ktorom ficia. Potom by bolo zaujimave sledovat diskusie k takymto clankom. :D
|
|
Re: Pre redakciu
Od: forky
|
Pridané:
10.8.2010 1:05
len to by ti windowsaci co sem prispievaju tymi najprimitivnejsimi hlaskami, nevedeli ze co to tam pise, keby im tam napisalo nejaku linuxovu distribuciu.. mozno este ubuntu by poznali, lebo z toho uz videli nejake obrazky a videa.. :)
|
|
Hmm...
Od reg.: rishqo
|
Pridané:
10.8.2010 4:09
Sranda, ja som práve začiatkom augusta prešiel z Opery na Chrome (po takmer 7 rokoch jej používania). Tak dúfam, že ovplyvním štatistiky :-))
|
|
Re: Hmm...
Od: rms_
|
Pridané:
10.8.2010 9:16
To snad nemyslis vazne. Nevidim jediny dovod...
Firefox by som este pochopil, ale Chrome??
Vzdy som myslel ze na Chrome prechadzaju Firefoxaci a Iexploraci ktori su malo inteligentni na Operu.
|
|
Re: Hmm...
Od: adfhafdhfh
|
Pridané:
11.8.2010 14:39
no by si sa divil ( operu pouzivam tiez 7 rokov ) ale v robote je pre mna opera nepouzitelna - od v10.0 ma brutalny problem dostat sa cez bluecoat proxy. A s firefoxom sa z prace neviem prihlasit do bankingu. takze ako jedina moznost ostal chrome ;)
|
|
Re: Hmm...
Od: Mehmed
|
Pridané:
14.8.2010 12:15
Firefox je shit ktory dlho nabieha a furt sroti disk pri akejkolvek cinnosti, chrome je rychly (startdo 2 s a v pripade ze uz bol v systeme pusteny a vypnuty tak spustenie okamzite po kliknuti).
Myslim ze v tejto dobe je neinteligentne sa bavit a hadat o prehliadacoch pretoze kazdy od kazdeho nieco ukradol. A ako pisal niekto do diskusie (vari na zive.cz), aj dobry engine postaveny na zlom obale moze byt shit (vid fuhrerfox).
Ludia, pouzivajte, co vam vyhovuje a nerobte zo seba debilov ze sa budete snazit presadit svoj nazor.
|
|
Re: Hmm...
Od: Bobo2sk
|
Pridané:
16.8.2010 14:24
Ja som presiel vsetkymi menovanymi a momentalne som zakotvil na opere.
Chromak je super zo zaciatku... ale po mesiaci pouzivania mi zacal neprimerane zapratavat disk, a srotoval procesorovy cas, relativne casto v nom padal flash (v nicom inom nepada a padalo to napr. na reklamach, mapach, ziadne hry). A nabiehanie bolo fakt rychle ALE kym si nacital vsetky zalozky,tak to chvilu trvalo. Tiez som nevedel nastavit predvoleny ciel stahovania,ale zasa, az tak moc som ho nehladal.
Ale strasne sa mi na nom pacilo doplnanie adries a hladanie cez google priamo cez prikazovy riadok
Firefox bol zo skusanych suverenne najpomalsi,ale pomocou plugov sa dal najlepsie dotiahnut do dokonalosti. A tiez... fungoval som na nom najdlhsie
K opere som sa vratil po x rokoch (tusim sa pisalo roku pana Opera8.5) A uz vtedy mi nevyhovovalo blokovanie reklam. Teraz na tom popracovali,ale na Adblock do ff to stale nema ani z kilometra... ale ta RYCHLOST....
|
|
gugl-analitiks
Od: gmjdmamp
|
Pridané:
10.8.2010 8:18
Mam otazku, ako funguje 'google-analytics' a co vsetko dokaze zistit a ako? Je to spolahlive? Co ak ho zakazem v NoScripte?
|
|
Re: gugl-analitiks
Od: messo8080
|
Pridané:
10.8.2010 11:21
ja ho mam samozrelme zakazany, aj s inymi reklamami, nemusis ma kazdy bot hned analizovat.
|
|
Futbal...
Od: FilipSK
|
Pridané:
10.8.2010 8:38
"Linux zaznamenal v júli aj svoj historicky najvyšší podiel 6.49%, v nedeľu 11. júla, v deň finále Majstrovstiev sveta vo futbale. "
Znamena to ze uzivatelia linuxu nepozeraju futbal? :)
|
|
Re: Futbal...
Od: dixi
|
Pridané:
10.8.2010 8:54
Nie oni ladia systém ... to je väčšia zábava ako futbal :-D
Just joke, no fame!
|
|
Re: Futbal...
Od: vietor
|
Pridané:
10.8.2010 9:15
veru, no fame, ale flame to bude isto :D
|
|
Re: Futbal...
Od: quix_
|
Pridané:
10.8.2010 17:28
to bude navodom ako pod linuxom filtrovat vuvuzelu :D
|
|
Re: Futbal...
Od: miro123456789
|
Pridané:
10.8.2010 21:23
suhlas, skusal som to :))
|
|
Re: Futbal...
Od: FilipSK
|
Pridané:
11.8.2010 11:24
Spatne ma napadlo, ze ja som to robil tiez :D aj ked nei cez vlc ale priamo v mplayeri. Holt, velmi dobry postreh hehe
|
|
Opera
Od: Logitech
|
Pridané:
10.8.2010 9:44
Opera stúpla, stále je druhý najpoužívanejší prehliadač páči sa mi že ju používa viac ľudí ako chrome že ľudia viac podporia európu a nie ameriku.
|
|
Re: Opera
Od: Xko
|
Pridané:
10.8.2010 10:40
Ja som Chroma pouzival takmer rok. Zo zacatku som bol z neho nadseny. Presne to co som potreboval. Prazdnu obrazovku a rychlost. Neviem ci som jediny ale kazda novsia verzia bola pomalsia aj ked samozrejme testy sa len predhanaju v tom ako su prehliadace stale rychlejsie. Ja som pocitoval presny opak. Vratil som sa spat k FF.
|
|
Re: Opera
Od: XMen
|
Pridané:
10.8.2010 15:16
jj podla mna je FF dobry browser pre linuxe. Skusal som aj operu ale ta ma velke problemy s prehravanim flashu a je schopna mi zobrat vsetky systemove prostriedky na plugin wrapper pre flash. Neviem preco ale ten problem je tam uz dlho. Na FF fici vsetko dobre ako ma.
|
|
pre redakciu
Od: reaktor
|
Pridané:
10.8.2010 9:48
Prosim, chcel by som sa spytat, ze kedy planujete v grafe ukazat linux. Chapem, ze je prilis nizko a mozno by ho nebolo vidno, ale dala by sa pouzit logaritmicka mierka...
Ja len preto rypem, lebo v nadpise spominate linux a pisete o nom v clanku, ale v tabulke su mu venovane dva stvorceky a v grafoch nic....
PS: Mozno by bolo zaujimave vediet i ako zavisi prehliadac od OS. Teda naporiklad, ze windows xp useri maju radsej firefox a windows 7 maju radsej chrome, alebo podobne....
PS: Ked si clovek na dsl klikne vlavo na vysledky merania a uvidi ako najnovsi clanok z roku 2006... Ehm, nechcete medzi vysledky merania pridavat i tieto clanky (podiely prehliadacov)?
|
|
Gokuuu
Od: Gokuuu
|
Pridané:
10.8.2010 11:54
Raz som chitil salku ze je na case ist na linux, presli 3mesiace a stravil som ich nastavovanim uplnych somarin, co som nikdy nepredpokladal ze s tym moze byt problem, potom som zistil, ze namiesto toho aby som mal hotove zadania do skoli sa tu onacim s takymi *****nami, tak som sa na to vykaslal, a hovorte mi nieco o stabilite omg, win 98 bol stabilnejsi nez ta prisera co som tam mal.
Mozno az mi bude treba neaky server tak prehodnotim :) .
Na linuxoch ma najviac serie ze ich je 1800, kazdy pako si vydava svoju distribuciu a potom sa cuduju ze je v tom bordel.
|
|
Re: Gokuuu
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.8.2010 12:11
pred kolkymi rokmi to bolo a ake distro si pouzil?
|
|
Re: Gokuuu
Od: quix_
|
Pridané:
10.8.2010 17:32
Linux je len jeden a bordel v tom nie je. ak potrebujes pomoct alebo nieco vysvetlit pokojne pis do diskusie urcite ti nejaky dobrak poradi nielen s vyberom :D
|
|
Re: Gokuuu
Od: hahahalol
|
Pridané:
11.8.2010 0:55
Linus je len jeden!
|
|
Pekne pekne
Od: -- platená inzercia --
|
Pridané:
10.8.2010 13:15
Kliknem na áno a započíta mi nie, lol to kde sme :D
|
|
uplna pravda :D
Od: roflmao
|
Pridané:
10.8.2010 13:55
http://graphjam.com/upcoming/?pid=14275
|
|
bnmcvbn
Od: xdfgsdg
|
Pridané:
10.8.2010 23:28
maj gad zase sa to zvrhlo na vychvalovanie linuxu a a nadavanie na windows
|
|
Windows vs Linux
Od reg.: Blackshadow
|
Pridané:
11.8.2010 14:53
Mytus o tom, ze na Linuxe treba vsetko robit cez konzolu a vela nastavovat je taky isty, ako mytus o tom, ze na Windows je kazdu chvilu BSoD alebo ze mrzne..
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
11.8.2010 18:37
neviem preco tolko vsetci omielaju ubuntu, su omnoho privetivejsie distra pre beznych ludi.
|
|
tyzdenne cykly poklesu/rastu IE a Opery
Od: ubx
|
Pridané:
12.8.2010 11:34
By ma zaujiumal, preco v pravidelnych tyzdennych cykloch vzdy sucasne stupne pomer Opery a zaroven poklesne pomer IE a potom sa to vrati. Ze by chybka v metodike zberu dat?
|
|
Re: tyzdenne cykly poklesu/rastu IE a Opery
Od: RIKK
|
Pridané:
12.8.2010 17:02
to su vikendy, v praci ludia vacsinou nemaju moznost si nainstalovat iny prehliadac.
|
|
Re: tyzdenne cykly poklesu/rastu IE a Opery
Od: ubx
|
Pridané:
12.8.2010 22:22
hmmm... To znie logicky. Vdaka. :-)
|
|
linux je super
Od: 111123
|
Pridané:
12.8.2010 16:23
Vyposl som vo W7 IIS a prestal mi ist zvuk. Nasral som sa a odvtedy pouzivam Linux. Musim vsak povedat ze som mal zle skusenosti s Debianom kde som na notebooku nevedel rozbehat wifinu, a trocha s Ubuntou kde bol problem s instalaciou (blank screen pocas instalacie). Fedora mi ale sedi super.
Bol to moj prvy prechod/zoznamenie sa s linuxom a som nadmieru spokojny :)
|
|
Linux
Od: Jano1505
|
Pridané:
12.8.2010 19:58
Slovo používateľ dostava svoj význam až v Linuxe.
|
|
Linux
Od reg.: strelec0812
|
Pridané:
16.8.2010 16:13
Neviem prečo vediete žabo myšie vojny Windows vs Linux . Nech si každy odskuša sam a uvidi . Nepači sa mi pokrytecký názor človeka čo len počul že Linux je komplikovaní a nič naňom nefunguje a už sa ide hadať .
Podla mná win ma len preto velky podiel na trhu že je vnucovaní každému pri kúpe nového PC či NB . A čo ak už oreginalku win mám , mam si znova kupovat nezmyselne to čo mi netreba ?????? Ano su PC bez pred inštalovaného OS ale tých je mizivo málo a buď nesplnajú dobrý HW alebo ich v akciových letákoch ani neuvidíte .
Ja som inštaloval XY luďom Linux čiže som ho aj v úvode nastavoval a Doteraz sa nik nesťažoval .
|
|
Re: Linux
Od: opeain
|
Pridané:
18.8.2010 14:09
"Ja som inštaloval XY luďom Linux čiže som ho aj v úvode nastavoval a Doteraz sa nik nesťažoval ."
- lebo uz to maju davno niekym inym prevalcovane na WIN$ a otrvuju uz ich :)
|
|
Najsocialistickejší prehliadač
Od: MuadDib
|
Pridané:
18.8.2010 12:07
Ale zaujímavé je postavenie Opery (ale súhlasí to s celoslovenským a priemerom) – prehliadača, ktorý najviac používajú socialisti ( http://bit.ly/AsMaz )...
Ináč, (post)socialistických krajinách ju používa až 1/3 používateľov, najmä naši bratia v Ruskej federácii, na Ukrajine, v Bieloruskej republike, ale aj v pobaltských krajinách a v Škandinávii.
Kým Amíci o nej skoro ani nevedia a oni práveže prevažne a najviac používajú IE.
|
|
MS vs linux
Od: sramo33
|
Pridané:
21.8.2010 6:13
rad by som videl,kolko windowsov je tu s platnou licenciou..skoda ze si MS nerobi svoju pracu dokladne a nezablokuje vsetku ciernotu...
|
|
Re: MS vs linux
Od: Ruda
|
Pridané:
6.9.2010 22:38
Veľa ľudí ani nevie, že je platený
|
|
linux je v pohode
Od: lin
|
Pridané:
19.9.2010 19:56
skúšal som najprv slax (ako záchranny OS) skusil som debian a teraz som našiel na báze ubuntu slovenskú distribúciu greenie a vcelku s mi pozdáva najviac. To strašenie, že linux je zložitý a nefunguje je blbosť. Aj ja som si to myslel a stiahol som si slax a bol som prekvapený aký je jednoduchý a teraz ho na USB-čku nosím stále, lebo na surfovanie na nete je to najlepšie.Mne funguje linux v pohode a žiadny problém som zatial nepostrehol, len take banalitky ale kde by bol človek, keby všetko išlo bezchybne. Z win7 tiež nemám problém čo nemôžem povedať o XP-čku a iných win.
|
|
Ubuntu
Od: Razer
|
Pridané:
10.10.2010 23:18
pokial sa jedna o Ubuntu 8.04 , 9.04 a teraz 10.04 tak nemam co dodat , obdivujem ludi ktory maju windows, je to cele len o tom ze sa boja vyskusat nieco ine , ako kamos vravel vzdy ze windows je pre debi.... tak mal z casti pravdu , ale tak nikto nieje dokonaly ,ja mam za sebou uz roky na linuxoch , odporucam vsetkym ludom na tomto svete ubuntu !!! treba to dat pocitit microsoftu !!!
|