|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pre redakciu
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 10:09
Chvalim redakciu za podla mna dobre napisany clanok. Akurat v nom nevidim zmienku o tom, ze toto zariadenie nepodporuje multitasking.
|
|
Re: Pre redakciu
Od: wex
|
Pridané:
28.1.2010 10:19
ale v clanku je napisanych plno inych veci co ten iPad nema a nepodporuje (((o: myslim ze to nesplni ocakavania, co sa tyka jeho funkcii...
|
|
Re: Pre redakciu
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 10:21
ono ten tablet je celkom v poho, nesplnil ale revolučnosť a z toho je väčšina ľudí najviac sklamaná...
|
|
Re: Pre redakciu
Od reg.: cca01
|
Pridané:
28.1.2010 15:30
Steve Jobs v keynote jasne hovoril, ze iPad revolucny je. Tak neviem odkial mas informaciu, ze iPad nie je revolucny :D A teraz vazne: revolucnost pri takomto niecom urcia useri. Ak sa to dostatocne rozsiri a ludia to zacnu pouzivat sposobom akym nepouzivali doteraz nic ine, potom mozeme smelo povedat, ze je to revolucne. Pododbne sa da definovat revolucnost iPhonu. Ci sa nieco podobne zopakuje aj pri iPade, nevie dnes nikto.
Ak posudzujes revolucnost podla rozlisenia displeja alebo pocte funkcii tak si uplne vedla...
|
|
Re: Pre redakciu
Od: mmmmmmmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
28.1.2010 22:59
ale iPhone revolucny bol, a hned od prveho dotyku, o takom OS ako mal iPhone si vsetci ostatni mohli nechat len zdat. Taky iPad ma K.RVA sklamal! Bol som ochotny si ho kupit pretoze som cakal plnohodnotnu nahradu za laptop, nic sa nekona :-/
|
|
Kde ho zakupit IPad
Od: Mato7520
|
Pridané:
22.2.2010 19:05
Kde mozem IPAd zakupit ?
mail@onicom.sk
dakujem za reakciu.
|
|
Re: Pre redakciu
Od reg.: yanick
|
Pridané:
28.1.2010 10:45
Prvy iPhone bol lepsi od tehly len tym, ze mal farebny-dotykovy display a aky je popularny. Asi sa presadi aj toto.
Len pri presadzani treba davat pozor aby korene boli v zemi a potom to treba poriadne poliat ... ehm ... sorry ... nechal som sa uniest.
|
|
Re: Pre redakciu
Od: jasom...
|
Pridané:
28.1.2010 10:24
Treba si to riadne precitat....
|
|
Re: Pre redakciu
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
28.1.2010 10:25
"... možnosť spúšťania viacerých aplikácií súčasne...", prvý odstavec po poslednom obrázku
|
|
Re: Pre redakciu
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 10:53
Aha, pardon, mate pravdu. Po precitani clanku som si to hned nevybavil a len tak som dal v clanku vyhladat slovo multitasking. Moja chyba.
|
|
Re: Pre redakciu
Od: trigger.*
|
Pridané:
30.1.2010 13:58
nabuduce si to precitaj dvakrat, kym si zacnes otierat hubu o redakciu
|
|
Re: Pre redakciu
Od: Oliver ggg
|
Pridané:
28.1.2010 12:44
STRUCNE JASNE: Draha p*c*v*n* s funkciami zabrzdeneho iPodu a este sa nezmesti ani do vacku.
|
|
push email
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 10:20
push email, notifikácie budú, multitasking nie, keďže to je na iPhone OS...vymieňateľnú baterku snáď ani netreba komentovať...
najväčšie nevýhody: nič revolučné, najskôr zbytočná kategória, nenahradí stolné PC/notebooky, chýbajúce USB...
|
|
Re: push email
Od reg.: Frees
|
Pridané:
28.1.2010 10:22
ale vraj by mal byt v Iphone OS 4.0, ktory pride asi v lete s novym iphonom, inak neviete nieco o dostupnosti OS 3.2 aj na iphone? Alebo je to Ipad only?
|
|
Re: push email
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
28.1.2010 10:36
Vy co mate s tou baterkou?Poznam ludi co maju este stale iphone 2G a nemaju z baterkou ziaden problem....uz najdite nieco nove:)
A ze nic revolucne?A mas nieco take na svete?A nema to nahradit PC/NB..keby si pozeral KeyNote tak pochopis....pre kopec ludi to je prave to co hladali a uz viem o 5 ludoch ktoei si to kupia...
|
|
Re: push email
Od reg.: cinko
|
Pridané:
28.1.2010 10:43
povedz mi dovody preco by som si mal chciet nieco tak obmedzene pouzitelne kupit? a este za taku cenu???
|
|
Re: push email
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
28.1.2010 10:47
A kto ti to kaze kupit?Zato ze to je pre teba nevhodne je to zle?Mne je to tiez nanic,ale poznam o x ludoch pre ktorich to je super pretoze to potrebovali a nic take na trhu nebolo.
Treba pockat kym na to vyjdu apps a vsetko a potom sa este len bude cumiet....
|
|
Re: push email
Od reg.: cinko
|
Pridané:
28.1.2010 11:27
nie nebude, sorry ale ipad je fail, neprinasa nic prevratne. nehovoriac o cene za 499$ si mozes kupit joojoo
sice kratsia vydrz na bateriu, len 4gb ssd a "len" 802.11b/g ale na druhu stranu podpora pre flash a javu, 12.1 widescreen multitouch display, podpora pre 1080p videa...
|
|
Re: push email
Od reg.: marha
|
Pridané:
28.1.2010 11:34
tak joojoo vyzera pekne, ma vsak radar?!
|
|
Re: push email
Od: matomato
|
Pridané:
28.1.2010 20:11
no to je super ze podporuje javu. ludia spamatajte sa...ked sa Vam to nepaci naco sa vobec k tomu vyjadrujete? ja si tiez myslim ze je to dobra vec. citas na pocitaci alebo noteboku knihy v elektronickej podobe? ked to sem pride ja si to pravdepodobne kupim...
|
|
Re: push email
Od: kido
|
Pridané:
14.3.2010 22:43
Dal som Ti minusko ... to joojoo je pekna picovina teda ...
|
|
Re: push email
Od reg.: jeeff
|
Pridané:
28.1.2010 12:41
Treba si uvedomit co je cielovka. Predstav si, ze mas doma stolny pocitac, napr. iMac 24' niekde v pracovni. Toto je idealna vec do obyvacky, na take bezne surfovanie a citanie mailov vecer pri telke.
Nikto v zasade neocakava, ze na tom budes pracovat, na to mas predsa stolny pocitac, ak ale nemas prenosny notebook, je to celkom sikovna vecicka a je lacnejsie (o polovicu) ako taky notebook. To ze to ma iWork je v zasade kvoli tomu, aby si to vedel pripojit na projektor a prezentovat z toho.
Naviac je to velmi dobry fotoramik. Cena fotoramikov je dnes v okoli 100 EUR (kvalitnych) a to NEMAJU standardne ani len baterku, takze ked chces napr. babke ukazat fotky tak to musis mat pripojene k elektrike. Toto nie. Cize ak uvazujes o kupe fotoramika, tak uz je cena len 400 EUR ;-)
Samozrejme, ak je pre cloveka 500 EUR kopec penazi si to nekupi, pretoze najde ine univerzalnejsie riesenie, existuje ale kopec ludi, pre ktorych to az take drahe nebude.
|
|
Re: push email
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 12:47
pravda, akurát, že dnes väčšina má nejaký notebook (aj na keynote bolo spomenuté, že väčšina Macov sú notebooky) a tam sa využitie za tie peniaze nachádza ťažšie :)
|
|
Re: push email
Od reg.: cinko
|
Pridané:
28.1.2010 13:07
lacnejsi ako taky notebook? len si pekne pockaj na ceny co budu v europe a specialne na slovensku :)
|
|
Re: push email
Od reg.: jeeff
|
Pridané:
28.1.2010 15:01
Dlhodobo su ceny identicke ako v US ale nie v $ ale EUR. Cize to co je v US za 500$ bude v EU stat 500 EUR (co je v podstate DPH a 2 rocna zaruka navyse). Preto som pisal o 500 EUR v mojom prispevku.
|
|
Re: push email
Od: ja.
|
Pridané:
30.1.2010 15:31
Treba si uvedomit, ze 1 EUR ~= 1.5 USD, takze ak je DPH 19%, tak ryzovat 31% z ceny na preddlzeni zaruky o jeden rok je strasna drzost. Alebo je to naozaj tak kazive, ze tych 30% navyse potrebuju.
|
|
Re: push email
Od: Mr..Kecup
|
Pridané:
30.1.2010 17:16
ak je to kvoli kazivosti tak je to u vsetkych dovazanych americkych vyrobkov... aj u triciek :D proste vysokohorska prirazka...
|
|
Re: push email
Od: Adrique
|
Pridané:
30.1.2010 23:58
Myslim, ze s tymi cenami to fest zabili, za take ceny su netbooky alebo aj notebooky, ktore su z hladiska moznosti vyuzitia, variability a rozsiritelnosti (napr. maju USB...) uplne niekde inde. A v poho zvladnu aj ten flash... :-)
|
|
Re: push email
Od: Mr..Kecup
|
Pridané:
31.1.2010 1:44
dalsi inteligent ,kt nepochopil ,ze tablet nema nahradit ziadny notebook...je to skor doplnok pre ludi co maju uz notebook ci/aj pc... pri tablete nebola ani minimalna snaha aby to nahradilo nieco z toho...ale zase kricis hluposti a ani o tom nevies...
|
|
Re: push email
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 12:24
s tou baterkou som narážal na časť článku, v ktorej sa to spomína ako veľká nevýhoda, tj myslel som to v dobrom :)
nič revolučné neprináša, to si musí priznať aj najväčší apple fanatik, nehovorím, že to nebude fungovať dobre, ale iPhone priniesol koncept telefónu, ktorý sa úplne vymykal bežným predstavám smartphonu a po ňom začali opakovať takmer všetky spoločnosti...toto je iPhone vzaný do inej kategórie....s predpokladom vlastníctva PC/NB a keď máš notebook, tak toto už nemá až také veľké využitie, musíš pravidelne upgradovať aj NB aj iPad, čiže nízka cena odpadá, prenositeľné sú obidve, ostávajú ti proste len drobné výhody
mimochodom: keynote som čital live feedy na 2 stránkach, dnes som si to aj pozrel na videu na apple.com, mám MacBook Pro, iPhone a plánujem si to aj kúpiť :) napriek tomu si myslím, že nič revolučné neprináša
|
|
Re: push email
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 12:27
Revolucne nie, je to evolucia ovladania, ktore priniesol iPhone. Nie som osobne cielovou skupinou iPadu, ale zakaznikov si to najde. Zrovna tych, ktorym pripadne netbook tazkopadny a nepouzitelny – a to je fakt.
|
|
Re: push email
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 12:32
oproti netbookom je značná nevýhoda to, že netbook často ľudia, ktorý nečakajú od PC veľa, používajú ako hlavný počítač, toto na to určené nieje...proste človek prekusne to, že je netbook pomalý a malý, hlavne že mu stačí 400 EUR a nemusí nič viac investovať (a je to ešte aj dobre prenosné s dobrou baterkou)
|
|
Re: push email
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:22
lenze spokojnost vacsiny ludi s netbookmi je velmi nizka. Niet divu ked si mysleli, ze za 400 eur mozu mat „notebook“ co bude ako nieco drahsie. Nebude, ani zdaleka.
A co robi vacsina tychto ludi? Browsuje, mailuje, su na facebooku, sem tam napise daky text alebo upravi jednoduchu tabulku (vzpomenul som si na skveleho Donutila, ktory deckam v Peliskach chystal jedalny listok :D)
A presne tieto veci sa na netbookoch robia otrasne. Browsovanie je katastrofa, uprava tabuliek na tak malom displeji bez optimalizacie GUI Excelu je sialenstvo (ide to, drhne to)
|
|
Re: push email
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 14:26
ja ta proste nechapem. 50l miesacka je mala, lebo sa tam zmestia len 2 furiky cementu, ale taka ista miesacka, kde navyse motor je zabudovany priamo vnej, takze ostava len 30 litrov je OK? Netbooky NIESU URCENE AKO PRIMARNY POCITAC!!!!! to len predajcovia to nakecali ludom, a ti co im uverili su teraz vacsina nespokojni. Ale za to nemoze netbook, ale predajca!
|
|
Re: push email
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 14:30
resp urcene aj mozu byt, to je jedno, oni na to proste niesu "vhodne".
|
|
Re: push email
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:56
suhlas. Ale uz v obchode by si mal clovek overit, ze ono to akosi nebude „ono“. Ano, mozme pripojit externu klavesnicu, monitor a mys, ale potom sa straca akakolvek vyhoda
|
|
Re: push email
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 15:17
minule som ti pisal, ze vsetkych odhovaram od notebooku. V pripade netbookov tiez, a zatial uspesne, len 1 chcela zatial netbook. Ale to bolo preto, ze mala 320€ a viac ani halier, inak by mala daky lowendovy 15" book. 5x som jej vysvetlil, ze to je male a nevhodne na beznu pracu. Akceptovala, vedela do coho ide, je spokojna. Ja som na vianoce tiez mal mat jazdeny 9" asus, ale nakoniec mi ho nepredali, a kedze ja som svoj book zial v dobrej viere predal, musim kupit iny. Ale netbook nekupim, aj keby mi vyhovoval, lebo 300€ za 10" pristroj nedam. Racej dam 600 za normalny 15". Aj ked je to iba sekundarny pocitac, primarny mam s 24" monitorom.
|
|
Re: push email
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 16:05
no ved prave o tom to je, kazdy sa drzi mody „notebook notebook, nic ine“ a samozrejme podla pocitu „lacne staci“. A tak skonci pri netbooku. Napokon zisti, ze mu to je na nic.
Lenze to iste sa da povedat o fure ludi, ktori si masovo nakupili auta alebo byty, lebo vsak „sused ma auto tak preco by som nemal“ (aj ked na nom nikde nechodi, raz za rok dakde na vylet) a byt, lebo „budu drahe“. A ti sa teraz drzia za hlavu lebo maju dlzoby. Ludia su skratka ovce.
|
|
Re: push email
Od: nez
|
Pridané:
29.1.2010 0:31
mam netbook pretoze ho potrebujem na dlhodobu pracu bez pristupu k el. a investica +-300€ sa urcite oplati uz len pre tu vydrz.
ako druhy pc mi to uplne vyhovuje pretoze naraz vykon na oboch pc jedna osoba potrbuje vyuzivat malo kedy ak vobec.
|
|
Re: push email
Od: real name
|
Pridané:
31.1.2010 21:19
za 320 uz radsej kupit lacny notebook
|
|
Re: push email
Od: nez
|
Pridané:
29.1.2010 0:27
pouzivanie flash aplikacii/facebooku nie je vsetko, zabudas na ludi ktory pouzivaju netbook/notebook pre pracu a nepotrebuju od toho ziaden vykon/potrebuju dlho vydrz.
|
|
Re: push email
Od: nez
|
Pridané:
29.1.2010 0:33
mam netbook pretoze ho potrebujem na dlhodobu pracu bez pristupu k el. a investica +-300€ sa urcite oplati uz len pre tu vydrz.
ako druhy pc mi to uplne vyhovuje pretoze naraz vykon na oboch pc jedna osoba potrbuje vyuzivat malo kedy ak vobec.
nerozumiem ako sa mi podaril predchadajuci prispevok
|
|
titulok
Od: Skra
|
Pridané:
28.1.2010 10:20
Ale skvele posluzi ako skrabka do auta..pocas skrabania sa pripojis na wifi a mozes citat papier, ktori cez wifi odosles do obrovskeho kanclu a ked prides do prace, mas vytlaceny hotovy papier.
|
|
Re: titulok
Od reg.: marha
|
Pridané:
28.1.2010 10:27
..a mas aj zoskrabanu namrazu z okien auta
|
|
Re: titulok
Od: rms_
|
Pridané:
28.1.2010 10:36
tento prispevok je povinna sucast
|
|
Re: titulok
Od: brm
|
Pridané:
28.1.2010 10:39
Veru iPhone/iPod uz bol na srabanie maly, konecne nieco vadsie :o)
|
|
Re: titulok
Od reg.: yanick
|
Pridané:
28.1.2010 20:28
Ale ostru hranu to ma tam, kde je display, takze pocas skrabania sa neda pozerat instruktazne video ako spravne skrabat okna pomocou iPadu a p[reto hrozi situacia:
iPad-ol tablet na zem a presiel ho autobus MHD
Co sa pri zoskrabavani moze stat (nevie sa ake ma vyhriavanie, Macbook Air bol udajne konstruovany na zoskrabanie namrazy az do -15), v rukaviciach sa zle drzi, cize sa mozme vysmyknut.
|
|
rammmm
Od reg.: marha
|
Pridané:
28.1.2010 10:30
kolko ze to ma mb ram? nikde som to nenasiel
|
|
Re: rammmm
Od: rms_
|
Pridané:
28.1.2010 10:38
ram? RAM?!
Ty si myslis ze Apple pouziva taku archaicku a primitivnu technologiu ako ostatny vyrobcovia?
Vlastne ano, a neviem kolko.
|
|
Re: rammmm
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 11:53
a k comu ti to je vediet? Slape to plynule a rychlo? Slape. Typicky problem netbookov s Win 7. Pomaly, s mizivou ergonomiou a slabou vydrzou baterie.
|
|
Re: rammmm
Od: qaz
|
Pridané:
28.1.2010 12:15
toto nove cudo tiez nevynika ergonomiou.
Napr. vo vlaku. Notebook polozim na kolena a mam ruky volne a sledujem film. Toto musim stale drzat v jednej ruke, aby som mohol pozerat.
|
|
Re: rammmm
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 12:26
v 2 rukach. Alebo si kupis puzdro so stojanom…
|
|
Re: rammmm
Od reg.: yanick
|
Pridané:
28.1.2010 12:44
Bolo to navrhnute na nejaky sposob pouzitia. Tiez asi nekritizujes Bugatti Veyron, ze ked zan zapnes pluh, ze ti to odrhne naraznik a navyse zapadne na poli ;-)
|
|
Re: rammmm
Od: deks
|
Pridané:
28.1.2010 12:44
Pravda, pravda... Ale, preboha, hádam sme ešte nezleniveli tak, že sa nám nechce v rukách držať knihu (alebo, povedzme, iPad)?!
|
|
Re: rammmm
Od: qaz
|
Pridané:
28.1.2010 13:30
@yanick & deks
suhlasim s vami. skor som narazal na prirovnanie tej ergonomie: netbook vs. iPad.
|
|
Re: rammmm
Od: deks
|
Pridané:
28.1.2010 13:33
Ergonómia je otázna. Na čítanie je napr. vyslovene lepší iPad. Podobne na internet alebo prezeranie fotiek. Naopak, na dlhý film zrejme netbook, o písaní na cestách (tj. mimo docku) ani nehovoriac.
|
|
Re: rammmm
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:23
ale na filmy ma iPad vyborny IPS displej s LED podsvietenim, takze kvalitativne tie film budu vyzerat „trosku“ inak :)
|
|
Re: rammmm
Od: ja.
|
Pridané:
30.1.2010 15:39
Cielova skupina iPadu nerozozna IPS od TN, ani keby ich rozdiel kopol do zadku. Jednoducho to pre nich nie je dolezite.
|
|
Re: rammmm
Od: Tupcek
|
Pridané:
31.1.2010 16:39
cieľová skupina povie: "to jak dzivo vyzerá, ne jak na tvojom EEEčku" ... to sa mi stalo, keď som ocovi požičial MacBook, on má Lenovo, jak mi vracal, tak hovoril "to má jaké pekné farby, keď u mňa otvorím tabuľky v Barise (účt. program), vôbec niesú take biele jak u teba"
|
|
Re: rammmm
Od: ja.
|
Pridané:
1.2.2010 13:02
Ked uz sme pri tom, tak Macbooky maju TN displeje. Thinkpady mali kedysi volitelne IPS (Flexview), dnes uz len TN, aj to nejake cinske sunty; mimochodom, najkritizovanejsia cast Thinkpadu. Na Macbooku mas navyse glossy displej, takze nefiltruje svetlo tak, ako matny displej Thinkpadu.
Este som nevidel clena cielovej skupiny, ktory by si vsimol rozdiel medzi PVA, IPS a TN, ked su postavene vedla seba. Rovnako aj rozdiel medzi CCFL a LED displejom, treba postavit dva vedla seba a poukazat na rozdiel, az potom si to vsimnu. Ked maju nejaky pristroj len tak v ruke a nemaju referenciu na porovnanie? Zabudni.
Jedina vec, co si vsimnu, su "zive" (syte) farby. To ale dokaze aj TN displej. Aj mne sa kedysi chvalil kamarat, ze on ma na svojej Toshibe krajsie farby ako ja na Powerbooku; akurat ze ja som ich mal verne podane a on nie.
|
|
Re: rammmm
Od reg.: yanick
|
Pridané:
28.1.2010 14:21
Suhlasim na sledovanie filmu vlaku je lepsi netbook. Ale v stiesnenych podmienkach niektorych busov by bol mohol byt dobry aj tablet, mozes si ho opriet o sedadlo pred tebou :-)
Teda, za predpokladu ze sedis, inak ti to je jedno. Ale mozes si pozriet film, co pozera clovek, vedla ktoreho stojis, bez zvuku :-)
|
|
Re: rammmm
Od: common user
|
Pridané:
12.2.2010 16:53
mno ja mam hp tx 1050 tablet - akoze notebook s otocnym displayom a neviem si ho vynachvalit. skvely 12" na pozeranie filmov, na office takisto a ked si clovek v nom otvori e book v microsoft readeri tak je na nezaplatenie.2.2 ghz turion 4gb ram 3200 ati onboard a 500 disk.
|
|
Re: rammmm
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 13:02
http://www.alza.sk/ asus-eee-pc-1005ha-cerny-d142460.htm
sorry ale jses~ wu´l Karle. Ten pristroj ma prakticky uplne vsetko co sa da od neho ocakavat (nema HDMI :( ) A stoji 300 euri. 8hodin baterka a ergonomia klasickej hw klavesnice... to snad ani ty nemozes mysliet vazne co pises.
|
|
Re: rammmm
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 13:03
btw, w7 ide na 1GB ram uplne normalne perfektne, porovnatelne s XP.
|
|
Re: rammmm
Od: _evo
|
Pridané:
29.1.2010 20:03
Neviem ci by mi viac vadila ta "ergonomia klasickej hw klavesnice" alebo sekajuce 720p video.
|
|
Re: rammmm
Od: ja.
|
Pridané:
30.1.2010 15:42
Je tam Win7, tam uz funguje hw akceleracia MPEG4/H.264 cez DXVA. Intelovske integrovane grafiky maju dost stavy na dekodovanie 720p, notebookove verzie zvladaju 1080p.
|
|
Re: rammmm
Od reg.: marha
|
Pridané:
28.1.2010 13:19
ja som sa nepytal na tvoje jablkove vylevy, chcem to jednoducho vediet
|
|
Re: rammmm
Od: ----
|
Pridané:
14.4.2010 21:02
256MB DRAM
http://en.wikipedia.org/wiki/Ipad
http://www.ifixit.com/Teardown/iPad-Teardown/2183/
|
|
za tie peniaze
Od: orm
|
Pridané:
28.1.2010 10:44
Za tie peniaze si to mozu nechat. Len uz vidim tie rady hlupuckych Americanov ako stoja v rade na tuto 'revolucnu' novinku ktora zmeni ich zivot k nepoznaniu. Proste oblbovaci marketing applu je velmi ucinny a dobry v krajine neobmedzenej blbosti.
|
|
Re: za tie peniaze
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
28.1.2010 10:48
Ty si asi stravil v USA aspon 30 rokov ked ich tak sudis ze?Zacni od seba a prides na najhorsi vysledok vo svojom zivote
|
|
Re: za tie peniaze
Od: majky 55
|
Pridané:
28.1.2010 11:08
nie ale zachvilu tu bude IKokot a IPica
|
|
Re: za tie peniaze
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
28.1.2010 11:09
Aj a ako vzor budes ty
|
|
ipad?
Od: mirez.sk
|
Pridané:
28.1.2010 10:56
FAIL! a to mam mojho macbooka '06 rad!
|
|
chcem radar
Od reg.: marha
|
Pridané:
28.1.2010 11:06
ja si to urcite nekupim lebo to nema radar!
bit.ly/cqZ2lP
|
|
Re: chcem radar
Od reg.: martin.22
|
Pridané:
28.1.2010 11:10
A podla mna to je zle lebo na tom nemozem robit palacinky a nemozem na tom pisat 30 minut jednu sms stylusom ako na inych dotykacoch
|
|
buducnost
Od reg.: ucho1212
|
Pridané:
28.1.2010 11:15
toto cudo nema pre ludi vyznam pre:
1,rozsiritelnost kapacity stacil by vstavany slot na sd kartya velkost by bola + 32-128 gb hned
2, USB , ako tam ma covek dostat tie veci fakt len cez druhe PC -> neda sa to pouzit ako jedine PC v domacnosti, ani na prezentacie vo firmach kvoli tomu ze nemozete prist a strcit usb a hotovo.
ano mozete pouzivat nadstavec ktori si mozete kupit tak za 20E no dakujem pekne ,moznost pouzivat usb..a nie potom nemozem mat kartu alebo klavesnicu ...
OMG FAIL
|
|
Re: buducnost
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 11:55
dalsi mudrlant. Precital si si SPECIFIKACIE? Ocividne NIE. Tak nemudruj a cus.
Sorry ale uz ma rozculuju idioti, co si neoveria ani zakladne fakty.
http://www.apple.com/ipad/specs/
Ma to SD citacku, zabudovanu
Ma to USB, dock konektor na USB kabel je sucast vybavy tak, ako v pripade iPhone. Len podotykam, ze keby tam bol mini ci micro USB, tak by si kabel potreboval tak ci tak
3.) prezentacie to zvlada. Keynote aplikacia, kabel dock na VGA. Preberte sa ludia a OVERUJTE SI FAKTY!!!
Potom nam tu vladne Fico a spol. Bodaj by nie, ked staci nakecat voloviny a kazdy to zozerie.
|
|
Re: buducnost
Od reg.: cinko
|
Pridané:
28.1.2010 11:59
1. neviem ci sa tebe zobrazuje ina stranka ako mne ale ja som nasiel zmienku o SD citacke medzi accessories a ako externej nie zabudovanej...
2. myslim ze ludia sa stazuju ze nema usb kontektor do ktoreho by si mohol zapojit napr usb flash disk to ze mozes cez usb prepojit s pc je pekne ale nesplna to to, co by sme chceli (napr pozriet si fullhd film ktory mame na usb flashke)
|
|
Re: buducnost
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 12:30
ok, usb flash beriem ale vzhladom k tomu, ze sa vsetko aj tak presuva na cloud alebo na NAS polia, tak WiFi streaming to isti. Osobne tak momentalne live streamujem videa z NAS do iPhone takze aky problem s iPad.
SD citacka v 3G verzii, zabudovana.
http://www.apple.com/ipad/specs/
Uplne pravy stlpec, Input and Output:
SIM card tray (Wi-Fi + 3G model only)
|
|
Re: buducnost
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 12:33
:D :D :D vtip týždňa: SIM card tray = SD čítačka kariet :D :D
|
|
Re: buducnost
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:24
jezis sekol som sa. fail. Nespal som v noci, behal som so psom. Sorry no :D
|
|
Re: buducnost
Od: deks
|
Pridané:
28.1.2010 20:16
Žalúdočné problémy? ;)
|
|
Re: buducnost
Od: macik.
|
Pridané:
28.1.2010 22:16
dostal hnacku z novej pinpongovej rakety od jobsa.
to vies, ked mu pred keynote stoji cely den bakula jak kandelaber, tak sa to musi niekde prejavit.
|
|
Re: buducnost
Od: deks
|
Pridané:
28.1.2010 12:47
Ehm, Jožko, mám ťa rád, naozaj sa snažíš, ale prosím ťa, choď domov, oddýchni si, zregeneruj sa, zrejme si prepracovaný.
;)
|
|
Re: buducnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 13:12
problem ti nastane, ak bude chciet tie videa kukat ty brat mama sused fero a mariena. A ze to ma rozne redukcie, to si tiez nechaj pre seba. Ludia chcu dieru na sd kartu, zabudovanu v tele pristroja. Potom to nemusi mat usb - aj keby bolo ovela lepsie keby to malo usb a sd karty to mat nemusi. Pripajanie daneho pristroja na pc cez usb je UPLNE zbytocne, malo to mat normalnu 100/1000 Mbit Lan kartu s RJ45 (pre istotu to napisem takto, lebo apple je schopne si spravit aj svoju inaksiu sietovku)
|
|
Re: buducnost
Od reg.: Joe123456789
|
Pridané:
28.1.2010 14:35
však zebereš zo sebou ten NAS ako to robí JožoRemeň, nie?
|
|
Re: buducnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 14:50
politika apple je ist proti akymkolvek zauzivanym standardom a na svoje pristroje davat svoje riesenia. Lepsie sa potom na ludoch zaraba. No nekup redukciu display port - vga za smiesnych 41€ :) Snad ti to tam nezabuduju zadarmo, blaznis???
|
|
Re: buducnost
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:56
display port snad nie je standard? Ale, co sa nedozviem…
|
|
Re: buducnost
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 15:13
DisplayPort samozrejme standardom je. Ale nie je rozsireny (nepredava sa tak casto), tak to asi prispievatel myslel. Si zoberte, kolko sa dnes predava monitorov/televizorov s DisplayPortom. Takze, prispievatel vyssie chcel mozno napisat "industry standard", ci "business standard", ci "mainstream".
|
|
Re: buducnost
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 16:07
no lenze to by sme potom nemali ani USB a ostali by sme furt pri VGA (velmi popularne pri low end notebookoch a netbookoch). A samozrejme, vsetci by sme mali CRT monitory.
|
|
Re: buducnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 18:09
display port aj ked je standard nieje rozsireny. Nevidel som este ani jeden monitor s dp. Lowend monitory maju VSETKY vga, a tie lepsie aj dvi. Tie najlepsie aj hdmi. Keby som dnes kupoval monitor, tak ma tieto 3 vstupy. Naco mi je teda pristroj s dp? Dp sa rozsiri do par rokov, ked budu vyrobcovia vyrabat monitory pre ati eyefinity.
|
|
Re: buducnost
Od: _evo
|
Pridané:
29.1.2010 20:12
Keď kupujem notebook za 900 eur tak nie je snáď problém kúpiť k tomu redukciu za 25 eur, pripadne čínsku napodobeninu za $10. Ale od človeka čo chce na iPade RJ45 koektor, čím zjavne absolútne nepochopil zameranie zariadenia sa iné nedá čakať.
|
|
Re: buducnost
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:58
nie, od toho mas 3G pripojenie. Alebo si to video zosyncujes po kabli. Alebo si ho nahras cez WiFi. Nejaky iny problem?
|
|
Re: buducnost
Od: jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:58
Apple ma vsade normalny Ethernet. V tomto by to ale nemalo zmysel. WiFi snad uz ma doma kazdy sedliak, alebo snad nie? Pripajat toto sietovym kablom je na hlavu.
|
|
Re: buducnost
Od: gfjjsdjhsd
|
Pridané:
8.2.2010 21:09
typický dzurindovský dement
|
|
pekné
Od: jjjx
|
Pridané:
28.1.2010 12:06
Rozmery,dizajn super.Keby to malo podporu pam.kariet.USB a namiesto OSx nejaký linux,+ webkamera,bolo by to slušné.Cena sa mi nevidí hrozná.Je to štýlová značka(nie made in china).Tak ako napr.adidas,nike a pod.sú značkové a predražené veci a nikto na to nešomre.
|
|
Re: pekné
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 12:30
http://www.apple.com/ipad/specs/
Uplne pravy stlpec, Input and Output:
SIM card tray (Wi-Fi + 3G model only)
|
|
Re: pekné
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 12:34
len aby si po kúpe neostal sklamaný, že nemáš kde dať SD karty :D
|
|
Re: pekné
Od: miso__
|
Pridané:
28.1.2010 12:59
Uz to tu pisete druhy krat ale stale nevidim kam chcete tu SD kartu nacpat.
|
|
Re: pekné
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:27
mea culpa. Verejne sa tu bicujem a hltam vlastne fekalie. Holt nevyspatost (ale nie pre iPad) robi svoje…
|
|
Re: pekné
Od: MiR
|
Pridané:
3.2.2010 21:50
Ehm... OS X bezi na Linuxovom jadre. To len tak na okraj...
|
|
Apple vs AMD
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 12:38
opravte ma, ak sa mýlim, ale nechcel AMD predstaviť PRVÝ čip, ktorý je zároveň aj procesorom aj grafickým čipom? lebo ak som správne pochopil, tak tento Apple čip takto funguje :)
|
|
Re: Apple vs AMD
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
29.1.2010 12:11
ano, ale AMD plánuje vydať takýto čip architektúry x86. Apple takýto čip má postavený na architektúre ARM. Mimochodom ani na tejto architektúre nie je myslím prvý, lebo už dávno je tu nVidia a jej Tegra.
|
|
GPS to nema
Od: sadjaslkdjasl
|
Pridané:
28.1.2010 12:45
Opravte si chybu v clanku. 3G zariadenie neobsahuje GPS ale aGPS teda asistovane GPS triangulaciou WiFi alebo 3G anten.
|
|
Re: GPS to nema
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.1.2010 12:50
aGPS=GPS + spresnenie údajov vďaka triangulácii WiFi a 3G antén - napríklad v meste, keď sa ti signál odráža od budov, môže to spôsobiť zmätok pri určovaní pozície a môže trvať až 40 sekúnd, kým zas presne určí pozíciu...
|
|
Re: GPS to nema
Od: dsadasdasdas
|
Pridané:
28.1.2010 12:55
tak sa potom ospravedlnujem zmylil som sa
|
|
Mne sa ráta
Od: deks
|
Pridané:
28.1.2010 12:54
Pred predstavením som bol skeptický. Nevedel som si predstaviť, na čo by mi bol obyčajný notebook s displejom nad vnútornosťami a bez klávesnice. Také zariadenie by ma vôbec nezaujalo. Proste by som uprednostnil tradičnú koncepciu. Myslím, že nie som jediný. Tabletov už totiž bolo požehnane a žiadny nebol trhovo úspešný.
Na druhú stranu, iPad sa mi ako koncept veľmi páči. Presne týmto smerom by sa mal uberať vývoj tabletov. Ľudia z Apple to vystihli. Samotné zariadenie možno nie je najúžasnejšie, nemá najviac funkcí, nemá to, nemá tamto, ale musíme pamätať, že ide o prvý model vôbec a predpokladám, že sa nebudem mýliť, ak si dovolím predpovedať podstatne vylepšenú funkčnosť cca o taký rok.
P.S. Pozrite si radšej video, info z textu by nezaujalo snáď nikoho. Lepšie raz vidieť...
|
|
titulok
Od: mojemeno
|
Pridané:
28.1.2010 13:03
ja by som to najskor premenoval na iFail...
|
|
HP Slate
Od: alt.x
|
Pridané:
28.1.2010 13:05
Zvlastne, ze tu este nik nespomenul Slate od HP, rovnako tablet, multitouch a bezi na nom win7
|
|
Re: HP Slate
Od: deks
|
Pridané:
28.1.2010 13:18
Už si ho spomenul. Je to takto lepšie?
|
|
Re: HP Slate
Od: rms_
|
Pridané:
28.1.2010 18:35
Nemas predstavu
|
|
netrapte uz jozka
Od: joedee325
|
Pridané:
28.1.2010 13:28
Netrapte uz tolko toho jozka. Ved iba nevie predychat ze steve stupil do prazdna a nevypustil do sveta nieco hypersuper ale len obycajny kus hardwaru ako tisic inych spolocnosti vypusta kazdy den. Neboj predavat sa to bude, akcie ti neklesnu. Aj Air sa predava a tiez je to nicmoc ale je to tenke a od aplu (libress je tensi ;-)
|
|
Re: netrapte uz jozka
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 14:26
vsak ja netvrdim ze zajtra utekam si to kupit. Len mi skratka pride blbe vraviet, ze to je nezmysel. Nie je, kupi si to vela ludi, lebo to mieri presne na nich. Na mna nie, mam velky notebook a displej a iPhone, takze naco. Nie som gaucovy typ.
|
|
Totalne na HOVNO!
Od: Lithium87
|
Pridané:
28.1.2010 14:24
Som velky fanda apple ale toto co vcera predstavili ma totalne sklamalo! :( je to len ako obyčajny večsi iphone, nic nove. Dufam že to dojde aj samotnemu Stevovi že toto je pekna kravina a že sa budu musiet posnazit viac, toto je cele spackane, ako keby sa uliali celu dobu co mali na to cas.
|
|
Pre koho je iPad dobry
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 14:53
Myslim, ze to tu nikto nespomenul, a tak to napisem ja. Pokial si zoberieme do uvahy, kolko stoji e-book reader Kindle DX ($489, info o Kindle DX: http://en.wikipedia.org/wiki/Kindle#Kindle_DX) a porovname ho s iPadom, tak asi kazdy uzna, ze ak si chce kupit niekto Kindle DX, tak si moze rovno kupit iPad (aj ked Kindle ma vacsie rozlisenie displeja). Pravda, ak uz vsak iPad porovname s Kindle 2, tak Kindle 2 stoji zhruba polovicu ($259), ma citacku SD kariet, USB port, 3G konektivitu v zaklade, takze kupa iPadu je v porovnani s Kindle 2 viac diskutabilna. Takze aby som to zhnul, iPad nie je nic prevratne, je to lepsi produkt ako Kindle DX, alternativa ku Kindle 2 a inym citackam elektronickych knih a vie este mnoho ineho, ale ked mate notebook/netbook, tak je vam to nanic.
|
|
Re: Pre koho je iPad dobry
Od: jablka a hrusky
|
Pridané:
28.1.2010 15:08
a myslim ze tebe nenapadlo ze zatial co iPad vydrzi na jedno nabitie 10 hodin ... co ja viem kolko precitas za 10 hodin ... povedzme ze 1 min - 1 strana a to fak musis byt dobry ked chces aj pochopit text a nie len bludit ocami po stranke to je cca 600 stran podsvieteneho textu na displayi ktory sa leskne ale zas sa da citat v noci zatial co bezna citacka vydrzi tych otoceni stranok cca 7000 (10x viac) pri nepodsvietenom displayi ktory ti neunavuje oci. Neobhajujem ani iPad ani Kindle ale porovnavat ich je ako jablka a hrusky ...
|
|
Re: Pre koho je iPad dobry
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 15:21
Na tom porovnani iPad a Kindle DX si prave celkom stojim. Ved iPad sa na Kindle DX dokonca aj vzhladom dost ponasa (rovnako velky displej, ramcek okolo displeja z troch stran identicky). Myslim, ze iPad a Kindle maju co do idey vela spolocneho. Si zoberte, ze do Kindle DX staci dat lepsi procesor a OLED displej a ak to bude schopne konkurovat cenou, tak iPad nema sancu (Kindle ma ako OS Linux, takze vsetko, co bezi na iPade, by bezalo aj na Kindle). Mozno, ze sa v Apple prave inspirovali Kindle (DX) a sli dalej, nez je e-book reader. Predstavte si, ze ste vyrobca iPhonu a vidite Kindle DX. Asi pridete na iPad velmi rychlo.
|
|
Re: Pre koho je iPad dobry
Od: siirii
|
Pridané:
28.1.2010 18:09
Prečo by dávali do Kindle OLED display??? Veď práve ten e-papier display čo tam má, je to najlepšie na ňom a práve preto, by som si v živote nekúpil iPad na čítanie kníh. A celkovo porovnávať Kindle a iPad a nespomenúť display je úplne scestné. Viem o čom hovorím, mám Sony PRS-505 a žiaden LCD, alebo OLED by som v ňom nechcel.
|
|
Re: Pre koho je iPad dobry
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
28.1.2010 20:32
Ach jaj, tak znovu. Ked postavite zakaznika pred Kindle DX (kde vylepsite procesor a doplnite aplikacie, ktore ma iPad) a vedla date iPad, zakaznik si vyberie iPad, pretoze ma farebny displej. Tak to skratka je. OLED displej som spomenul preto, ze je energeticky uzpornejsi a lepsi ako IPS s LED podsvietenim. Rozdiel v kontraste a celkovej kvalite bude vidiet na prvy pohlad, takze by si zakaznik v rovnakom pripade vybral Kindle DX. Lepsie je mat kvalitny displej, pretoze pri vybere vyrobku vacsina da na prvy pohlad, nie na spotrebu.
Ja sa nebavim o tom, ci je Kindle s e-papierom zly. Samozrejme je to super, ale za 489 dolarov za Kindle DX? To sa asi niekto zrazil s konom, nie? Ja tu nehovorim o vybornom e-book readeri, ja hovorim o lepsom zariadeni ako je iPad. A to by podla mna Kindle DX pri vyssie uvedenych specifikaciach bol.
Takze aby som sa vratil k Vasej prvej otazke: "Prečo by dávali do Kindle OLED display???" - Z toho isteho dovodu preco spol. Apple spravila z Kindle DX zariadenie iPad.
|
|
Re: Pre koho je iPad dobry
Od: lolec
|
Pridané:
28.1.2010 20:52
looool a to mas odkial ze ked postavis zakaznika pred Kindle a iPad tak si jednoznacne vyberie iPad???
Ludia ktori si kupuju Kindle a ine citacky s e-papierom velmi dobre vedia preco si ich kupuju a v zivote by si na citanie a podobne veci nevybrali sklenenu led tabulku s wifi!
iPad je urceny pre uplne inu skupinu ludi ako elektronicke citacky!
|
|
Re: Pre koho je iPad dobry
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
31.1.2010 13:30
Na rozdiel od teba a tych, ktori ti dali kladne hodnotenie, dokazem asi pochopit Jobsa lepsie. Konkretne na vydrz iPadu vs citacky Jobs odpoveda: "Nebudete predsa citat viac ako 10 hodin vkuse. A potom si mozete dat Kindle nabit." Okrem toho si neodpustil poznamku ohladom toho, ze klasicke citacky knih su dobre v noci (cim nepriamo povedal, ze na dennom slnku je iPad lepsi). Tu su potvrdenia mojich tvrdeni: http://tinyurl.com/ydmqvgk a http://tinyurl.com/ycjjgbj . Si uz konecne ochotny uznat, ze lepsie rozumiem tomu, ako to Jobs mysli a na koho je produkt cieleny?
Nebudem uz dalej reagovat, podla mojho nazoru je pri clankoch DSL.sk zasa prilis vela prispievajucich, ktorych inteligencia a uroven mi nestoji za to, aby som im vysvetloval, ako velmi sa mylia...
|
|
totooo
Od: anon
|
Pridané:
28.1.2010 15:35
radsej si kupim hento od MSI s Tegra2 a budem bavit unreal4 jak v tom fasa deme.
|
|
Re: totooo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2010 15:37
viac sa budes bavit pri reklamaciach toho msi ako pri u4 ;)
|
|
Re: totooo
Od: anon
|
Pridané:
28.1.2010 17:13
ale budem stastny ze moja tegra prešti ipad
|
|
iPad vs SD karty
Od: lolec
|
Pridané:
28.1.2010 16:00
Inaksie kto si nevsimol, iPad naozaj ma podporu pamatovych SD kariet, sice cez skarede rozsirenie, ale je to predsa len mozne.. je to dokonca uvedene priamo na stranke Apple:
http://www.apple.com/ipad/specs/
a vola sa to iPad Camera Connection Kit..
Nechapem preco to nemohli zabudovat priamo do iPadu, pre mna by bol urcite zaujimavejsi ak by mal zabudovanu podporu aspon pre tie SD karty, ked uz nie rovno plnohodnotny USB host.
|
|
Re: iPad vs SD karty
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.1.2010 16:06
to bude v iPad 2, nemozu si nechat vsetko naraz :D. Kto by to potom platil ;)
|
|
Re: iPad vs SD karty
Od: deks
|
Pridané:
28.1.2010 18:00
Veľmi presné. Ja sám chcem počkať na iPad2, zbaviť sa notebooku a používať kombináciu iMac + iPad. Zistil som, že mať iba MBP samotný je (pre mňa) na nič. Od NB vyžadujem v podstate iba tú funkcionalitu, ktorú poskytuje iPad, na ostatné mi zas lepšie vyhovuje niečo ako 27" iMac.
|
|
Re: iPad vs SD karty
Od: Tupcek
|
Pridané:
29.1.2010 13:32
presne, až na to, že stačí aj prvý iPad :)
|
|
mughho
Od: olkolômik
|
Pridané:
28.1.2010 17:08
je pristupny na trhu nejaky obdobny produkt? hladam nieco na prezentaciu na firemne ucely do terenu, so zakaznikom sa stretavaju pracovnici v terene, a na prezentaciu fotodokumentacie realizacie alevo nieco v pdf ... to je perspektivnejsie ako notebook, pokial to bude vediet otvarat aj office formaty.
|
|
Apple
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
28.1.2010 17:44
A čo ste čakali? Veď je to Apple! Ten je expert na (pod)priemerné produkty za vysoko nadpriemerné ceny. Kam sa na neho hrabe Intel, ten je ešte ľudomil. A AMD rozdáva prakticky zadarmo.
|
|
ide o nieco ine
Od: msm
|
Pridané:
28.1.2010 20:17
neviem ci niekto spominal iTunes Store, iBooks, ale to su dalsie veci ktore s iPadom suvisia. to ze USB, multitasking, webcam tam nie je, to je zial smutne, ale uz sme to raz videli(iPhone)...
ta revolucnost u iPadu neznamena hardware a software, ale obsah, ktory nam ponuka. Steve Jobs velmi dobre vie co robi a Apple to v digitalnej revolucii zvlada taktiez dobre.
Nikto to nikoho kupovat ani pouzivat nenuti, tak na co ten flame?
za $630 a $30 mesacne za 3G, bez kontraktu si myslim ze je to velmi dobra ponuka. urcite si treba pockat na prvy upgrade, rovnako ako to bolo s iPhoneom. To uz je strategia Applu,ktora je uspesna..
A Apple nadpriemerne ceny za podpriemerny produkty? come ooon! este stale existuju ludia co dokazu toto povedat?
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Tupcek
|
Pridané:
29.1.2010 13:46
tak tak, USB sa dá nejak krkolomne, multitasking je zbytočný na tak malej obrazovke (ledva sa ti zmestí stránka na celú obrazovku, čo by si tam chcel ešte narvať?)
čo sa týka fotoaparátov a kamier, tam je situácia iná: v zadu netreba, aj tak by neponúkla nič viac ako na mobile, čo má už každý...a predná webkamera by síce bola pecka, ale to by si ľudia jailbreakovali a videotelefonovali cez 3G, iné využitie by to skoro ani nemalo a to im nedovolia operátori, ťažko by s aim potom presadzovalo videotelefonovanie s ich poplatkami....síce môže sa s tým telefonovať, ale ta bez mikrofónu a reprákov to by asi nemalo zmysel vôbec, o to sa museli pobiť :) takže mali na výber: kašlať na 3G verziu, alebo nedať webkameru
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
30.1.2010 13:39
ono cital som jeden nazor a musim s nim suhlasit. Fotak vzadu je blbost pri tak velkom zariadeni, fotit s tym nikto nebude.
Webkamera vpredu tiez nedava zmysel, pretoze na toto zariadenie sa budete pozerat len zhora nadol na obrazovku. Taka kamera by brala akurat vase hrdlo a bradu zospodu, nie tvar spredu.
No a co je uplne pekny zaver – ludia sa s videokonferenciami pobavia tak mozno 3x a potom ich to omrzi a pouzivaju uz len hlas. V iChate to je vyrazne davnejsie pred Skype a nikdy v zivote som to nevyuzil, okrem skusania, ako to funguje…
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: cinko@home
|
Pridané:
30.1.2010 14:01
naco multitasking??? aby som mohol mat pustenu hudbu k prehliadaniu, aby mi v pozadi bezal mail klient a im klient? ci akoze si mam za 500$+ kupit veeelku citacku novin? si budem moct citat plaintextove stranky? super...
http://tinyurl.com/y89bytm
ale paci sa mi ako vsetci apple fanboys teraz zdovodnuju preco apple neimplementoval zakladnu funkcionalitu. kupujte co chcete aj ked sa uprimne cudujem. co uz nabozenstvo je silna zalezitost...
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Tupcek
|
Pridané:
30.1.2010 14:12
inteligent, hudba v pozadí ti môže bez problémov hrať, dokonca aj internetové rádiu, mail klient a tak isto aj IM klienty ťa upozornia hneď ako dostaneš správu pomocou push notifikácií...
mne sa zase páči jak apple haters hľadajú všetky nevýhody, ktoré tomu vedia nájsť...je jedno, či pravdivé, alebo nepravdivé
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
30.1.2010 14:52
to je klasika. Hned sa vzdy vyroji kopa „odbornikov“, ktori „vedia“ ako to vsetko v reale funguje, hned maju pripomienky a kydy ake to je na nic.
Nikdy s tym nerobili, nikdy to nevideli, nemaju ani len zakladne informacie, vobec sa neobtazuju co len pozriet si technicke udaje zariadenia a pozriet si videa ako to funguje.
Zato hned vedia co je zle a nefunguje to. Normalne sa cudujem, ze tychto ludi hned nenajme lepsia IT firma, ci uz MS, IBM alebo Apple, aby im poradili ako na to. Namiesto toho dokazu pindat od pocitaca niekde z internatnej izby a rozmyslaju, ci si na obed daju spagety s morkadelou (ak sa zadarilo) alebo len rozok s maslom. Samozrejme, za tatkove peniaze.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: cinko@home
|
Pridané:
30.1.2010 15:02
jozef... nebudem s tebou dalej diskutovat kym si nevytiahnes jobsov penis z ust ok? ty si typicky priklad apple fanboya - apple moze pre teba vyrobit hovno hlavne ze na nom bude svietit jablko. nedokazes priznat ze jednoducho ipad NIEJE nic revolucne, postrada zakladne funkcie a je urceny presne pre teba a tebe podobnych. nemas tusenie o tom co som, co robim a comu rozumiem. (tak ti to iba zhrniem, pisem ti z bytu v centre prahy ktory si platim za svoje zarobene peniaze (ako ,v sucasnej dobe uz, senior linux admin) a na obed som mal vynikajuci borsc).
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
31.1.2010 12:13
iPad NIE JE urceny pre ludi, ktori chcu nahradu notebooku. Je urceny pre ludi, ktori nevedia pouzivat pocitac pripadne im na ich potreby pripadne uplne zbytocny a komplikovany – na prehliadanie webu, mailov, chatovanie, pozeranie filmov atd. nepotrebujem komplikovany operacny system a milion zbytocnych funkcii.
iPad JE revolucny. revolucny je v tom, ze sa sustredi na beznych ludi, ktori sa NECHCU ucit ovladat pocitac. Chcu pracovat s OBSAHOM, nie s pocitacom. O tom je koncept iPadu, ak si to (ako miliony inych tech heads) nepoochopil.
Uvazujes prilis technicky. Tvoja babicka, mama, stary otec atd. takto NEUVAZUJU.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Tupcek
|
Pridané:
31.1.2010 16:47
jak môžeš vedieť, že postráda základné funkcie, keď si si ani nevedel predstaviť, že by si naraz mal pustenú hudbu, robil niečo, a pritom bol online na IM a vedel hneď, keď ti niekto napíše?
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: cinko@home
|
Pridané:
30.1.2010 14:55
aky im klient prosimta? aha jasne zabudli ti povedat - iPad nema ichat... inak neviem kde si prisiel k tomu ze som apple hater. nemam rad jedine iphone a ipad povazujem za fail. ktokolvek kto si ho kupi ... skoda reci...
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
31.1.2010 12:10
a to je taky problem si tam nainstalovat napr. Beejive IM, IM+ alebo cokolvek ine?
To ze to nema neznamena, ze tam nic nejde nainstalovat. Rovnako ako na iPhone. Od toho je predsa App Store!
Wake up, man
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Tupcek
|
Pridané:
31.1.2010 16:49
ani Windows nemá iChat a nieje s tým problem - je plno iných klientov
okrem toho nechápem prečo urážaš ľudí, čo si to kúpia, nie každý musí od tabletu čakať presne to isté čo ty - pre niekoho to môže byť ideálna vec
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
30.1.2010 14:48
Apple aplikacie BEZIA na pozadi, kolkokrat to zopakovat? Nebezia jedine aplikacie 3. stran. Na IM klientov mas Push notifikacie – app nie je konstantne pripojena na siet, nebezi na pozadi. Server si najde zariadenie na sieti a posle spravu. Kliknes a odpovedas na spravu.
Hudba takisto bezi na pozadi, safari takisto atd.
O akych plaintextovych strankach to hovoris? Myslis tie s riadnym formatovanim, ci uz v PDF alebo EPUB alebo bezne HTML? To je plain text formatovanie?
Chlapce, nerob zo seba idiota tym, ze si znacne neinformovany a vobec netusis, ako to uz teraz funguje…
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: karol co ti ho do...
|
Pridané:
31.1.2010 11:18
klames.
na pozadi ti nepobezi film, kym ty budes pisat mail. obe jobsove aplikacie.
to bol iba priklad.
safari tiez nebezi na pozadi.
idiota robis zo seba ty. od pisania po vsetkych forach a nadavanim ludi, spamovanim ze ipad ma SD card citacku built in vo vyssich radach, az po totalnu absenciu kritiky na apple a jobsa.
vyssie to bolo pekne zhrnute. pokial si z ust nevytiahnes jobsov penis, tak sa neda diskutovat.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
31.1.2010 12:15
ty si technicky clovek. Ako som vyssie napisal, iPad nie je primarne urceny pre niekoho, kto ovlada pocitac. Je urceny pre niekoho, kto chce OBSAH. Nie ovladat pocitac.
Na co by mi mal na pozadi bezat film, ked pisem mail?!
Safari BEZI na pozadi. Na iPhone OS tomu tak je, bezi na pozadi aj Mail.app a dalsie. Ze si ty nevies pozriet veci v top resp. si myslis ze tomu tak nie je neznamena, ze mas pravdu. Mozem Ti hned teraz hodit screenshot z iPhone, ktory dosvedci, co vsetko bezi na pozadi. Bez jailbreakovania.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: mmmmgfdgfd
|
Pridané:
31.1.2010 12:54
REMEN! Daj si remenom po vtakovi, lebo vyzeras ako fanaticky retardik. Nemas co na robote len s kazdym sa potahovat za slovicka po vsetkych moznych forach? Napis zHulanovi, s tym by si prisiel na svoje v diskusii o apple.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
31.1.2010 13:11
nieco k veci nemas, jedine napadat a urazat? Napisal som, pre koho je iPad urceny. Ak ty potrebujes vrtat v systeme a skusat kazdu kravinu, kup si nieco ine.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: karol co ti ho do...
|
Pridané:
31.1.2010 13:20
"Na co by mi mal na pozadi bezat film, ked pisem mail?!"
ty si skutocny dement.
1. som ti napisal, ze to bol iba priklad /nech by bol akokolvek nezmyselny, aj ked az tak nezmyselny nebol/
2. tvrdil si, ze aplikacie na ipade bezia na pozadi. ze tam multitasking je. este raz: NIE JE to pravda. KLAMES.
mozes na ifone naraz pozerat video a pisat mail?
hhh.
mne je uplne uprdele, ake sluzby ti bezia na pozadi v ifone. dolezite je, ake aplikacie ti naraz bezia aj s obsahom. si pochopil remen?
liar liar liar. shame on you.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Mr..Kecup
|
Pridané:
1.2.2010 0:03
aj s obsahom? ak napr pozeras film, vypnes, zapnes safari tak akonahle spustis znova prehravanie tak ti to pokracuje tam kde si skoncil... ci panko pozerava filmy tak ,ze len pocuva zvuk a popri tom surfuje na nete? neverim ,ze to je nejaka nevyhoda...alebo tebe tam chyba aj vodotrysk?
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: mmmmmfdfsfsf
|
Pridané:
1.2.2010 0:57
asi tak, ako som vsimol iphone ma v pamati nieco nacitane, ale ak je toto ten multitask.... sme se pobavili...
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
1.2.2010 8:50
na iPhone bezia na pozadi (BEZIA) viacere aplikacie. iPhone OS slape na XNU kerneli rovnako, ako Mac OS X. Je to UNIX based system.
Tvrdenie, ze tam nie je multitasking je teda TVOJA loz, nie moja. Multitasking tam JE.
Ze kvoli velkosti obrazovky sa zobrazuje iba JEDNA vec je jasne - na tak malej obrazovke to nema zmysel mat viac veci vedla seba. Robis tak ako tak s jednou vecou. Technicky ale na pozadi stale bezi viacero aplikacii, prijimas maily, pocuvas hudbu, na pozadi bezia demony na rozne ulohy. Takze klames tu jedine ty – toto JE multitasking, nech si ho ty vo svojej tupej hlavicke obmedzujes na predstavu pocuvania porno vzdychov pri pozerani mailu.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: karol co ti ho do...
|
Pridané:
1.2.2010 19:17
ja som sice obcas vulgarny, ale ty si primitiv.
to su dve rozdielne veci. ty si z principu hlupy a nikdy neprekrocis tvoj tien.
ja ti iba za to nadavam.
porno vzdychy pri pisani mailu su iba v tvojej onanistickej hlave. poukazoval som na nieco uplne ine.
si klamar remen. obycajny sprosty klamar.
strc si ten tvoj certifikovany unix do riti.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
2.2.2010 8:48
este raz poprosim, KDE klamem. Bez invektiv.
Znova: iPhone OS bezi na XNU kerneli, na rovnakych UNIX zakladoch ako Mac OS X. Podporuje teda plne multitasking. Technicky ho plne podporuje. Hudba na pozadi hra, maily sa stahuju, stranky v Safari na pozadi sa nacitavaju. Telefon stale prijima hovory a SMS. Pokial si iPhone jailbreaknem, na pozadi mi moze bezat spusteny SSH server, samba atd.
Pytam sa znova – v com klamem a preco som kvoli udavaniu FAKTOV hlupy?
Obvinujes ma tu z klamstva. Dokaz, ze klamem a na iPhone multitasking skratka nie je mozny – ze hudba nehra na pozadi, ze maily sa neprijimaju na pozadi, ze tam nebezia servery atd. Ak niekoho obvinujes, mal by svoje tvrdenia dokazat.
Ja som poskytol fakty. Ty iba urazky, invektivy a napadanie. Pretoze tvoje tvrdenia stoja na vode a ty to dobre vies. Pretoze si iPhone nikdy neskumal do hlbky, ba pochybujem, ze si ho vobec niekedy pouzival.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: slastne hvizdy vasej pizdy
|
Pridané:
2.2.2010 9:07
mozes naraz sledovat film, dat apliakciu na pozadie, aby si si medzi tym mohol napisat mail a film stale pobezi?
to, ze bezia na pozadi rozne sluzby, to nikoho neprekvapi. to nie je prakticky multitasking.
vzdy mozes naraz pouzivat iba jednu aplikaciu s obsahom, az na zopar malo vynimiek, ako j pocuvanie hudby.
to je taky multitasking z donutenia.
|
|
Re: ide o nieco ine
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
2.2.2010 10:33
to ale nic nemeni na fakte, ze multitasking implementovany je. Prerusenie videa je VYNUTENE, nie ze nie je mozne prehravat video z dovodu nepritomnosti multitaskingu.
Skratka to je vynutene pre vyssiu rychlost. Je rozdiel, ak nieco implementovane mam (to video na pozadi bezat MOZE) a ked to ako programator umyselne zablokujem, aby sa to nedialo.
Stale tu opakujem, ze multitasking v iPhone je. To prehravanie videa a jeho prerusenie sa technicky nelisi od prerusenia hudby, ked zazvoni telefon – hudba by nedavala zmysel.
Ze v iPhone multitasking existuje je evidentne – aplikacie Apple bezia na pozadi a vykonavaju svoju cinnost. To je multitasking tak, ako je definovany v kazdej ucebnici o operacnych systemoch. Ze sa niekoho definicia zuzuje na konkretnu VYNUTENU implementaciu je jeho chyba. Na stave veci to nic nemeni. iPhone OS podporuje multitasking.
|
|
hithere
Od: anon
|
Pridané:
28.1.2010 21:45
Hi i'm a PC.
Hi i'm an elitist faggot.
|
|
Re: hithere
Od: roztopasnik
|
Pridané:
29.1.2010 9:37
hi, nice to meet you PC... really nice...
|
|
K veci moc ne
Od: Cerim511
|
Pridané:
29.1.2010 7:50
Na tuto stranku si chodim citat rad.. bo sa dozvim zaujimave veci... Len jaksi som nepostrehol Clanok o novom chipe od nvidie... zato rozeberat zabite pda....
|
|
reakcia
Od: toshiba
|
Pridané:
29.1.2010 9:50
2. veci mi tam chybaju pre ktore si to urcite nekupim
1.zabudovana web cam /to si priam ziada pri video conferencingu/
2.aspon slot pre micro sd/hc/ - ktory ma uz skoro kazdy telefon /zabera to minimum miesta, cudujem sa ze to tam nedali/
|
|
Re: reakcia
Od: Tupcek
|
Pridané:
29.1.2010 13:49
1. najskôr obmedzenie od AT&T, inak by sa nedohodli na 3G verzii, čo je IMHO dôležitejšie
2. dá sa to, celkom krkolomne, vyriešiť...aj keď nieje to celkom ono :)
|
|
Re: reakcia
Od: toshiba
|
Pridané:
29.1.2010 15:50
oba veci by slo aj ked nepohodlne vyriesit, ak by mal zabudovany aspon 1 standardny usb port /to by uz z toho trcal kabel a tu webku by bolo treba aj upevnit/, to ze je v docku nic neriesi - to uz si mozem sadnut aj za klasicky desktop...
pocitam s tym ze v naslednikovi aspon tu cameru za priplatok dalsich 100$ tam namontuju a amik sa bude tesit a hned si to kupi
|
|
Re: reakcia
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
30.1.2010 13:40
k tej webkamere – je dokazane a overene, ze ludia to pouziju parkrat a potom uz len volaju. Je to pekna hracka ale nikto to nepouziva.
No a pri tomto zariadeni to nema logiku – budem na to pozerat zhora nadol, takze by mi kamera nesnimala tvar zpredu, ale len krk a bradu zospodu
|
|
Skoda...
Od: Matuldo120
|
Pridané:
29.1.2010 10:27
Zaujimava vec, chyba mi tam vsak webova kamera a slot pre SD karty na prekopirovanie fotiek z fotaku. Ak by to malo tieto dve veci, tak je to idealne zariadenie na dovolenku ;)
|
|
hohohooo
Od reg.: felix0
|
Pridané:
29.1.2010 14:44
830$(E) + 30$(E) za 64GB a 3G ? :D Bez flashu, sd, usb a multitaskingu ? Naco tam potom davali 1GHz CPU ? Na surfovanie po nete, pocuvanie hudby a pozeranie videi ? Uz tam mohli rovno dat core i7 :D
Tak toto som zvedavy ako sa bude predavat :D
|
|
Re: hohohooo
Od: jojo123456
|
Pridané:
29.1.2010 16:27
ten 1GHz CPU je tam na to aby to zvládlo animovať tie omalovanky.
|
|
apple ipadshit
Od: shitmaker
|
Pridané:
29.1.2010 16:24
keby to nebolo od applu a ale od kohokolvek ineho a fical by na tom linux napr. daka okresana verzia debianu, tak by som to bral ale takto je to na 2 veci...
|
|
Re: apple ipadshit
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
30.1.2010 13:42
je to OS X based system iPhone OS. Teda pod tym je normalne BSD. Tak ako na iPhone aj na toto urcite pojdu nahodit vsetky oblubene nastroje – apt-get, top, ps, ssh, nmap, ettercap atd.
|
|
Re: apple ipadshit
Od: cinko@home
|
Pridané:
30.1.2010 14:04
vsetky oblubene nastroje su dost nahovono bez multitaskingu...
|
|
Re: apple ipadshit
Od: Tupcek
|
Pridané:
30.1.2010 14:15
komu to tak silno chýba, jailbreakuje si a tam bude aj multitasking, otvorené prostredie a milión možností na vyhratie sa :)
|
|
Re: apple ipadshit
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
30.1.2010 14:49
to ja zaujimave, prave tie *nixove nastroje bez problemov bezia sucasne. Ci uz ako demony alebo normalne aplikacie. Vies o com hovoris?
Netusis, nevies, nikdy si to nevidel a nepouzival. Ale mudry si ako raketa.
|
|
Re: apple ipadshit
Od: cinko@home
|
Pridané:
30.1.2010 14:56
...a ty si vari ipad pouzival ze mi vies povedat ze to nieje tak?
tie unixove nastroje poznam podstatne lepsie ako ich ty kedy budes poznat...
|
|
Re: apple ipadshit
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
31.1.2010 12:16
iPad slape na iPhone OS. Na tom iPhone OS, ktory je aj v iPhone. Takze ho tu mam po ruke a viem a vidim, co tam bezi na pozadi a co tam je mozne nahodit.
|
|
Meme again
Od: Vajcak
|
Pridané:
29.1.2010 19:01
hehe, uz na to stihli spravit klasicky joke
http://www.snotr.com/video/3853
|
|
iPad zzzzzzzzzzzzz
Od: Mr..Kecup
|
Pridané:
30.1.2010 2:25
Bohuzial vacsina slovenskych top pro ultra hackerov nepochopila na co ma tablet sluzit... je urceny na konzumaciu obsahu a to splna dokonale...vobec ale vobec to nema byt nahrada stolneho pc ani notebooku... nemate s tym hackovat pentagon ani programovat novy operacny system...vycitate tomu ,ze to nema barsjake geekoviny ale pritom ani neni dovod aby ich mal...
|
|
Re: iPad fuck
Od: nemam rad jablka
|
Pridané:
30.1.2010 11:50
instalacia aplikacii a ich chod je naozaj geegovina jak hovado.
nepicuj.
|
|
Re: iPad fuck
Od: Tupcek
|
Pridané:
30.1.2010 14:17
čo sa tam snáď nedajú inštalovať a púšťať aplikácie? však na Win 7 existuje len 6 krát toľko aplikácií, čo na iPad a to pritom windows používa 90% trhu, iPhone alebo iPad ani zďaleka (najskôr ani nie 10%)
|
|
Re: iPad fuck
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
1.2.2010 15:28
Samozrejme, multitasking je dnes geekovina jak hovado.
|
|
ipad web
Od: ipad web
|
Pridané:
30.1.2010 17:59
www.ipad.unas.cz
|
|
I-pad
Od reg.: Alino
|
Pridané:
30.1.2010 23:04
uz predpovedany v roku 2006
http://www.youtube.com/watch?v=YFNQE_TzQNI
|
|
Vyvoj iPad-u
Od reg.: yanick
|
Pridané:
1.2.2010 22:22
http://goo.gl/kEur
|
|
yeahh
Od: yeah
|
Pridané:
6.2.2010 14:00
zbytocnost.
|
|
Nepochopený.
Od: on a ON
|
Pridané:
22.2.2010 9:01
Prečitajte si: http://tinyurl.com/ygakg5h
Bohužial ste nepochopili načo iPad vôbec je. Keď niekto ide na schôdzku, nič lepšie ako iPad neni. Uvedomte si konečne že iPad neni notebook ani tablet... je to proste iPad, je jedinečný. Komu sa nepáči nech si radšej kupi nestabilny windows tablet s tlakovych displejom.... Nepozerajte to čo iPad nemá, ale to čo iPad má a čo dokáže. Ten kto nemá minimálne jeden výrobok od Apple tak to jednoducho nemôže pochopiť.....
iWork tam len tak pre nič za nič neni.
|
|
iHovadina
Od: utility
|
Pridané:
21.3.2010 2:39
mas doma iMac k tomu iPod vedla ti lezi iPad a zvoni iPhone...zakladna podmienka aby si bol v klube absolutnych kokotov ktory sa nechaju odrbat kazdou sprostou reklamou a tym ze niekto povedal ze nieco je dobre.uz si len kupte iZachod a iTelku a vychvalujte sa co kolko stalo ake extremne drahe to bolo.nam ludom je to suma fuk akurat sa na vas sedlakoch zasmejeme :D pochvala pre Apple za genialitu akou dokaze predavat tie ich gringovske smejdy
|
|
nechápem
Od: applenewuser
|
Pridané:
8.9.2010 11:35
Nechápem ľudí ktorí stále dookola na fórach vypisujú aký je iPad zbytočný. Možno je, pre nich.
Ja som na podobné zariadenie doteraz čakal a nič také na trhu nebolo. Doteraz nemám skúsenosť so žiadnym apple výrobkom, ale iPad si idem kúpiť. Čo očakávam a potrebujem?
|
|
pokračovanie
Od: applenewuser
|
Pridané:
8.9.2010 11:36
- rýchlu, pohodlnú a jednoduchú obsluhu. Ešte raz zdôrazňujem rýchlu! To jednoducho žiadny notebook s klasickým diskom nesplní. Obhajovať tablet s win7 je úsmevné, ten mám doma na desktope a dotykami by som ho ovládať teda nechcel... O rýchlosti na 7200 disku ani nevravím
- rýchlo a v pohodlí gauča surfovať (tv program, recepty, správy,...), notebook absolútne nevhodný, dlhý štart, pomalý, neskladný
- v posteli pohodlne čítať PDF ( s nemotorným a ťažkým notebookom nemožné)
- rodine a známym prezentovať fotografie (iPad vďaka ISP displeju nemusím pri každej fotke natáčať na každého ako TN panel notebooku aby nevideli iba nejaké nefarebné machuľe)
- dlhú výdrž batérie (bez komentára)
|
|
pokračovanie
Od: appleneuser
|
Pridané:
8.9.2010 11:37
- sem tam na dovolenke a pri cestovaní pozrieť nejaký film (spĺňa aj notebook)
- kontrola mailov, FB, bez toho aby som musel zapínať PC
A že nemá USB mass storage? Stačí mi tam nainštalovať dropbox a mam live sync s mojim desktopom.
Web kamera mi tam vôbec nechýba. SD čítačku by som tam uvítal, len neviem či by to bolo schopné zobraziť RAW.
Keby som mal iPhone možno kúpu zvažujem (všetko to dokáže, aj keď na malom displeji)
Takže konečne zariadenie ktoré na 95% splní moje požiadavky, vyzerá reprezentatívne a je za priateľnú cenu (usa)
|
|
dlhý komentár
Od: applenewuser
|
Pridané:
8.9.2010 11:38
že príliš dlhý komentár, to čo je, žijeme v roku 2000 že musím jeden komentár rozdeľovať do troch?
|