neprihlásený
|
Sobota, 11. januára 2025, dnes má meniny Malvína |
|
DisplayPort, náhrada DVI, zvyšuje maximálne rozlíšenie na 3840 x 2400
Organizácia VESA, Video Electronics Standards Association, oficiálne predstavila novú verziu 1.2 rozhrania DisplayPort určeného najmä pre prepojenie PC a monitorov. Nová verzia zvyšuje maximálne podporované rozlíšenie jedného displeja na 3840 x 2400, umožňuje po DisplayPort kábli prenášať aj Ethernet a USB 2.0, pridáva podporu pre 3D obraz do rozlíšenia 2560 x 1600 a zároveň umožňuje na jeden výstup pripojiť až štyri monitory s rozlíšením 1920 x 1200.
DSL.sk, 11.1.2010
|
|
Organizácia VESA, Video Electronics Standards Association, na konci minulého týždňa na výstave spotrebnej elektroniky CES oficiálne predstavila novú verziu 1.2 rozhrania DisplayPort určeného najmä pre prepojenie PC a monitorov.
DisplayPort 1.2 oproti doterajšej poslednej verzii 1.1a zdvojnásobuje rýchlosť prenosu dát a tým umožňuje pripájať monitory s väčším rozlíšením, prípadne viac monitorov naraz, podporuje 3D video vo vyššej kvalite a výrazne zvyšuje rýchlosť pre prenos dodatočných dát po DisplayPort kábli.
Rozhranie DisplayPort má podľa zámerov organizácie VESA nahradiť najmä rozhranie DVI, podobne ako HDMI umožňuje navyše prenášať okrem obrazu aj audio. Rozhranie HDMI, ktoré v novej avizovanej verzii 1.4 disponuje podobnými vlastnosťami ako nový DisplayPort 1.2, je zatiaľ podporované najmä u zariadení spotrebnej elektroniky respektíve na prepojenie PC a zariadení spotrebnej elektroniky, napríklad HDTV.
DisplayPort sa doteraz výraznejšie presadzoval len u profesionálnych riešení, port tohto rozhrania sa ale v súčasnosti už nachádza prakticky na každej grafike z modelového radu ATI Radeon HD 5000 a tiež na niektorých notebookoch. Očakáva sa, že štandard by sa mohol výraznejšie začať presadzovať práve v tomto roku.
U DisplayPort 1.2 prišlo k zvýšeniu rýchlosti komunikácie po jednej linke z 2.7 Gbps na 5.4 Gbps, čím sa rýchlosť komunikácie u typického štvorlinkového kábla zvýšila z 10.8 Gbps na 21.6 Gbps.
Pri pripojení jedného monitora sa zvyšuje maximálne podporované rozlíšenie z 2560 x 1600 až na 3840 x 2400 pri 60 Hz.
Novinkou je podpora prenosu viacerých videostreamov po jednom kábli, ktorá umožňuje na jeden výstup cez hub alebo zreťazením monitorov pripojiť až maximálne štyri monitory s rozlíšením 1920 x 1200. Pri pripojení dvoch monitorov je podporované maximálne rozlíšenie 2560 x 1600. Funkčnosť samozrejme musí byť podporovaná aj zdrojom signálu a napríklad grafická karta s DisplayPort 1.2 výstupom nemusí automaticky umožňovať pripojiť na jeden výstup viac monitorov.
Nová verzia tiež umožňuje vďaka vyšším obnovovacím frekvenciám pri nižších rozlíšeniach podporovať 3D displeje s výrazne lepšími vlastnosťami ako verzia 1.1a. Rozlíšenie 1920 x 1200 je podporované až do obnovovacej frekvencie 240 Hz, rozlíšenie 2560 x 1600 do 120 Hz. Podporované sú rozličné formáty prenosu stereoskopického 3D obrazu vhodné pre rozličené technológie zobrazovania 3D, striedanie celých framov pre ľavé a pravé oko ale tiež kombinovanie pixelov oboch pohľadov do jedného framu pre súčasný prenos oboch pohľadov.
Výrazne bola zlepšená podpora prenosu iných dát ako videa a audia. Šírka obojsmerného kanálu pre prenos takýchto dát sa zvýšila z 1 Mbps až na 720 Mbps, je tak dostatočná napríklad pre prenos protokolu USB 2.0 a 100 Mbps Ethernetu. Prenos USB protokolu môže byť potenciálne využitý napríklad pre prenos dát z webkamery zabudovanej v monitore.
Verzia DisplayPort 1.2 je spätne kompatibilná s verziou 1.1a, použiť je možné rovnaké káble a vzájomne je možné prepájať zariadenia podporujúce verzie 1.1a a 1.2, samozrejme s využívaním len vlastností podporovaných aj vo verzii 1.1a. Pri pripojení viacerých monitorov na jeden výstup cez hub môžu jednotlivé monitory podporovať len verziu 1.1a, pri zreťazení musia monitory podporovať verziu 1.2 s výnimkou posledného monitora.
Nová verzia rozhrania DisplayPort bola oficiálne schválená 22. decembra, kedy by sa mali na trhu objaviť prvé zariadenia kompatibilné s novou verziou VESA neavizovala.
Máte monitor, grafickú kartu alebo notebook podporujúci DisplayPort? (hlasov: 602)
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vyvoj
Od: telefon
|
Pridané:
11.1.2010 22:10
Aj tak to vsetko skonci tym ze sa upusti od metalickych vedeni ktore maju obmedzenu priepustnost.Vsetko pojde po optickych kabloch len neviem preco sa s vyvojom nezacalo skor resp preco sa nepreslo z dvi rovno na optiku ale este tu musi byt medziclanok(mozno ani nie jediny). Len mozem tipovat ze su za tym peniaze :)
|
|
Re: Vyvoj
Od reg.: Alino
|
Pridané:
11.1.2010 22:27
jasne ze su za tym peniaze, ake by to bolo keby vydali hned vsetko najlepsie ake vedia, potom by si to vsetci kupili a mali tazku kvalitu ktora by sa len tak nekazila, vydrzala by dlho a bola by plne dostacujuca, firmy by skrachovali, lebo uz by nadalej nemohli tazit peniaze, kedze by nevedeli vyrobit lepsie. Najviac to ja vnimam na tych SSD diskoch, to je tu kazdu chvilu o tom nejaky clanok, a vyrobcovia pridavaju po prdkach. ; kde by sme dnes boli keby neslo furt o tie prachy, mozno by som tento prispevok pisal uz z pandory (zase avatar)
|
|
Re: Vyvoj
Od: waveeee
|
Pridané:
12.1.2010 22:53
boha ja mam dp na notebooku a doteraz sa na vsetko pripajam cez vga, pretoze na slovensku sa kabel dp>dvi alebo dp>hdmi v 21storoci normalne neda kupit..
|
|
Re: Vyvoj
Od: Adrique
|
Pridané:
13.1.2010 10:17
HDMI je v sucasnosti podstatne rozsirenejsie a urcite na najblizsich par rokov plne postacujuce a preto by som urcite nekupoval nieco s DP, ktoreho realny prinos vobec nechapem. Jedine ako pokus konkurovat HDMI, tak ako sa bili HDDVD a BR...a aby aj DP nedopadol ako HDDVD...
|
|
Re: Vyvoj
Od: Adrique
|
Pridané:
13.1.2010 10:34
...takze v dnesnej dobe je idealna kombinacia VGA+HDMI, s tym sa clovek pripoji takmer vsade
|
|
Re: Vyvoj
Od: radiobubu
|
Pridané:
13.1.2010 16:35
D-sub - HDMI nepripojis vobec nikde, lebo to nefunguje.
|
|
Re: Vyvoj
Od: Adrique
|
Pridané:
14.1.2010 11:57
myslel som to tak, ze ak sa nepripojis s HDMI, urcite sa pripojis s D-Sub (alebo naopak).
|
|
Re: Vyvoj
Od: waveeeee
|
Pridané:
14.1.2010 15:27
tak ja som si kupil thinkpad a nikto sa ma nepytal ze ci chcem DP alebo HDMI alebo DVI vystup a nebudem predsa kvoli dvi kupovat nejaky acer... oni tam totiz napchali dualny vystup DP+esata (inak za 10 dolarov cez ebay tu redukciu kupite, ale ja som leniva svina)
|
|
Re: Vyvoj
Od: Peter S.
|
Pridané:
13.1.2010 18:13
Nesuhlasim. Ja mam kabel DP>HDMI, takze existuje
|
|
Re: Vyvoj
Od: waveee
|
Pridané:
14.1.2010 15:28
existuje, ale kup ho v kamennom obchode alebo aj internetovom slovenskom...
|
|
Re: Vyvoj
Od: b2un0
|
Pridané:
15.1.2010 2:29
Nie je problém, DX to vyrieši www.dealextreme.com/search.dx/search.displayport
|
|
Re: Vyvoj
Od: plesnovy_syr
|
Pridané:
11.1.2010 22:28
pretoze procesor je stale zalozeny na metalickych castiach, z toho vypliva, ze vsetky opticke signaly musis ajtak konvertovat tj. potrebujes nejaky konvertor co je v podstate zariadenie navyse - takze toto nieje ta idealna cesta.
Ovela v(y)hodnejsie je navrhnut lepsi sposob ako preniest vacsi objem dat za jednotku casu bez toho aby si potreboval nejako vyrazne menit rozmeri toho co uz mas tj. navrhnut nove rozhranie na tom istom type media, co aj spravili
|
|
Re: Vyvoj
Od: kristian00100
|
Pridané:
11.1.2010 22:52
ak dobre viem IBm uz pracuje na vývoji procesora ktorý ma nieco z optikou a nie z metalikou , ale nviem ako to je teraz. ale zase neviem ako by to vyzeralo bez metaliky cely pc myslím HW . akoze vpohode kable ktore prenasaju udaje vymenit na otiku , ale nieco proste nevymenis , aspon zatial . Mozno za par rokou spravia cpu alebo Ramky z DNA
|
|
Re: Vyvoj
Od: vietor
|
Pridané:
12.1.2010 0:20
Ty si odbornik, CPU z DNA... alebo ramky z DNA. DNA je len kod, informacia, nerobi ziadny vypocet. Do DNA by si akurat tak mohol ukladat data. Vypocty by robili neurony (cele siete) atd...
|
|
Re: Vyvoj
Od: Mumsito
|
Pridané:
12.1.2010 0:26
Prisiel by ti tam nejaky virus a bol by si nahraty. Teraz nemyslim z internetu ale taky HW virus. Ale tak prides do PC shopu a poprosis 1 balenie antibiotik pre CPU. :D
|
|
Re: Vyvoj
Od: jaroood
|
Pridané:
12.1.2010 9:46
Antibiotika su proti bakteriam a nie proti virusom. Proti virusom su antiretrovirotika, ale tie su skor "samanstvo" ako skutocne zaberajuce lieky. Este je co dobiehat v tomto odbore. Antibiotika sa pouzivaju iba ako podporna liecba pri virusovych ochoreniach, ale nenicia virusy. Virusy nici az nas imunitny system.
|
|
Re: Vyvoj
Od: Adrique
|
Pridané:
13.1.2010 10:32
Fakticka poznamka: na virusy su antivirotika, antiretrovirotika su len na retrovirusy, co je dost ina kava ako "klasicke" virusy.
Co sa tyka samanstva, suhlasim, na virusy a najma retrovirusy je velky problem vyvinut efektivne liecivo. V optimalnom pripade by sa o ne mal postarat dobre vybaveny imunitny system.
|
|
Re: Vyvoj
Od: redmond
|
Pridané:
13.1.2010 18:05
to budu skvele pocitace ked budu mat autoimunitny system a to nehovorim o tom ze nebudu potrebovat elektrinu ale len nakrmit.
|
|
Re: Vyvoj
Od: Adrique
|
Pridané:
15.1.2010 16:52
hej, za den mu hodis dve-tri jablcka, aby mal vitamin c a hotovo :-D
|
|
Re: Vyvoj
Od: Lenco_
|
Pridané:
16.1.2010 18:36
Len aby sa z toho neposral :D
|
|
Re: Vyvoj
Od reg.: .krtko
|
Pridané:
11.1.2010 23:34
Intel s Apple uz na niecom takom pracuju - http://en.wikipedia.org/wiki/Light_Peak
|
|
Re: Vyvoj
Od: pipik
|
Pridané:
2.2.2010 16:53
Apple radsej nech nic nerobi lebo to bude mat prvych 5 rokov jeden usb, alebo tam bude specialny Apple napajaci kabel za 30$
|
|
Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: rms_
|
Pridané:
11.1.2010 22:48
Mam display port, na vyse rok starom NB.
Ked poviete v kamenom obchode slovo DisplayPort tak sa na vas divaju divne a potom skusaju ine nazvy kablov stym ze ste sa pomylili.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
12.1.2010 13:43
a co by si od tych predavacov v krame cakal? Pokryvaju segment totalne nevzdelanych ludi, preto je ich sortiment tym, cim je – CD a DVD, tonery a lacne zostavy + smejdove Acery (aj to na objednavku). Okrem toho, divis sa, ze o DisplayPort nevedia nic, ked vacsina notebookov nizsej a strednej triedy mas stale VGA, co mi pripadne skor do placu?
Kamosovi som minule nasiel slusny domaci LG LCD displej, TN panel ale na doma az az. Ake bolo prekvapenie, ked na jeho HP sme nasli len VGA – rok stary pocitac.
A netbooky? Tam uz ani nehovorim, VGA je absolutne v KAZDOM z nich. Ved to je na smiech, rovnako ako dnes (ci dokonca uz pred 10 rokmi) pouzivat disketu.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: lolec
|
Pridané:
12.1.2010 17:57
nechapem preco sa rozculujes a nadavas na vsetko na okolo, kto ti kaze pouzivat nieco ine okrem tvojho genialneho ultra hyper rozhraniami vybaveneho MACu?
A neviem co myslis tym smejdove ACERy, ja mam notebook ACER a mam tam VGA, DisplayPort a dokonca aj HDMI a nemozem na neho povedat ani jedno krive slovo
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: lubobuli
|
Pridané:
12.1.2010 20:21
Co sa tyka Aceru, tak spickove modely OK, ale mam osobne skusenosti s niekolkymi beznymi modelmi (mierne nad cenovym priemerom Aceru) a mozem povedat len jedno : pokial elektronika vo vnutri je este OK, vyborny pomer vykon/cena, materialy, sasi a dielenske spracovanie je jedno z nahorsich. Po roku pouzivania odchadzaju klby displaya, lamu sa rohy, tie s amd procesormi sa vplyvom zle navrhnuteho chladenia po malom zaneseni prieduchov prachom vypinaju kvoli prehrievaniu a pod... A nejake reklamacie sa vybavuju straaasne tazko - servis len jeden pre SR/CR v Brne, znamemu nauctovali poskodenie, ktore bolo sposobene dopravou kurierom v ich originalnom obale, pricom reklamoval inu realnu vadu, ktora bola zjavna a k poskodeniu doslo az na druhy krat, ked poslal ntbk znova lebo prvy krat mu ho vratili spat po nauctovani diagnostiky s tym ze "zavada sa neprejavila" (druhy krat sa uz zaujimavo ze prejavila...).
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
12.1.2010 22:23
o com to preboha tocis? Pisal som fakt – a to je, ze vacsina notebookov nizsej a strednej triedy ma stale VGA. To iste netbooky, tam je VGA pravidlom.
Zda sa, ze aj _rms si mysli nieco uplne ine. Mozete moje tvrdenie nejak vyvratit? Pochybujem. VGA vo vacsine low endov je totiz smutnym faktom.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: lolec
|
Pridané:
13.1.2010 0:00
looool a o com vlastne tocis ty??? Je uplne samozrejme ze lowcosty maju len VGA, pretoze su to lowcosty! Ked chces notebook s DisplayPortom alebo nebodaj HDMI, tak si to musis zaplatit, tak to uz chodi.
Ale ked chce niekto lowend notebook len na internetovanie, office, popripade Solitaire a v zivote ho k nicomu nepripoji, na jakeho boha mu tam je DisplayPort a ostatne ficury ktore by ho absolutne zbytocne predrazili?
NetBooky detto, a u nich je este navyse problem samotny fakt ze by ten DisplayPort ani nedokazali vyuzit! Na co ti je v trabante palivova nadrz z formuly, ked je to stale predsa trabant?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.1.2010 6:47
Tvoj argument stoji a pada na jednom - zabudas, ze signal z grafiky je digitalny. Na VGA je potrebny digital - analog prevodnik, ktory je urcite drahsi a zaberie viac miesta, ako obycajny DVI konektor (alebo mini DVI pre rozmery). Kazdopadne, cenovy rozdiel bude vzdy maximalne tak dolar.
Chces mi nebodaj povedat, ze napr. zastarale deriove a paraelne porty ci PS/2 na PCckach su tam kvoli cene ci co? Nastastie, aspon noteboojy uz od tejto hovadiny upustili.
Mimochodom, s BIOS budeme zit dokedy? Nie je cas na zmenu?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
13.1.2010 16:44
kedy bude na macoch hdmi?
dokedy budeme na macoch bez hdmi??? nie je cas na zmenu?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.1.2010 18:54
Mac pouziva uz nejaku dobu Mini DisplayPort, predpokladam, ze nove Macy budu mat tuto novu specifikaciu v sebe. Takze STFU :)
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
13.1.2010 22:28
si retardovany?
ja sa pytam na hdmi, nie na displayport.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 7:15
Maju DisplayPort namiesto HDMI. bavime sa tu o modernycb, digitalnych pripojeniach. Vo svojom prispevku vyssie som kritizoval zastarale konektory a BIOS. DP NIE JE zastaraly ale moderny, digitalny standard pripojenia. Tvoj prispevok sa da teda oznacit ako logic fail, pretoze postrada logiku.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
14.1.2010 8:15
si retardovany?
ja sa pytam, kedy bude hdmi na macoch.
no kedy kedy kedy?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 11:09
este RAZ A ZNOVA: naco HDMI, ked je tam DisplayPort, ktory je plnou (a lepsou) alternativou voci HDMI? HDMI NEBUDE, lebo je zatazeny licencnymi poplatkami a DRM. DisplayPort je otvoreny VESA standard.
Je to rovnaka hovadina, ako sa pytat, kedy bude v tom a tom stroji AMD procesor, ked vyrobca preferuje Intel.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
14.1.2010 11:13
kokot, hdmi je tiez vesa standard a je zatazeny asi tak ako DP.
vsetky telky maju hdmi a apple to uspesne ignoruje. ja sa pytam dokedy.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 13:35
HDMI NIE JE VESA standard, ale pripojenie presadzovane viacerymi spolocnostami. Nie je to ale ratifikovany VESA standard, tym je prave DisplayPort.
HDMI je zatazeny poplatkami, DisplayPort NIE JE.
http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI
DisplayPort has an advantage over HDMI in that it is currently royalty-free, while the HDMI royalty is 4¢ per device and has an annual fee of $10,000 for high-volume manufacturers
Kto tu teda klame?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
14.1.2010 14:33
ty klames. si obycajny luhar.
normalne si vymyslas.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 15:49
v com klamem? HDMI JE zatazene poplatkami. To je FAKT. HDMI NIE JE VESA STANDARD. Aj to JE FAKT.
Mas nieco k veci alebo budes urazat?
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: lobokop
|
Pridané:
16.1.2010 15:41
podla mna sa VGA vyskytuje stale kvoli pripojeniu na projektor.....
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: rms_
|
Pridané:
12.1.2010 22:11
cakal som presne to co som aj dostal, zabavil som sa :)
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
12.1.2010 22:24
drazdi ta uz len moje meno alebo mozes moje tvrdenie (minimalne v pripade netbookov) nejako vyvratit? VGA namiesto digitalneho pripojenia je skratka v low coste FAKT.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: redmond
|
Pridané:
13.1.2010 18:13
Jozef Remen, ten D-sub konektor ma svoje opodstatnenie v profesionalnej sfere. Ked prides na prezentaciu tak kazdy projektor ma D-sub - zapojis neriesis. Nie ako ked pride pizza s Apple notebookom a "pripojte ma na projektor", potom sa tvari ako blba ked po nej chces redukciu na D-sub.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
13.1.2010 18:56
Kazdy novsi projektor ma DVI alebo HDMI. Starsie pouzivaju VGA. Ak tak casto prezentujem, snad nie je problem si kupit redukciu za 30 euro. Sorry ale radsej ozeliem 30 euro, ako digitalne pripojenie.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
13.1.2010 22:31
nj, obycajna redukcia od apple za 30 evri.
a to sa oplati!
este si mohol napisat o tom, ako napriklad redukciu DP - DVI nepichnes do ziadneho monitora normalneho monitora, lebo pani kokoti v apple si povedali, ze ju urobia inu, ako vsetci ostatni.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 7:11
Aha dalsi, co trepe o niecom o com nema paru. To s tou DVI redukciou je zaujimave, mohol by si mi ukaxat, ako vyzera nestandardne DVI v podani Apple. Lebo ako pozeram tak pozeran, tak mam svoj MacBook Pro prave pripojeny k DVI displeju a nevsimol som si, zeby to nejak neslo napojit alebo zeby nesiel signal...
30 eur je normalna cena, FireWire kable stoja viac, HDMI kable stoja viac.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
14.1.2010 8:14
"30 eur je normalna cena, FireWire kable stoja viac, HDMI kable stoja viac."
SI KLAMAR. si obycajny klamar, remen.
30 evri je normalna cena iba pri apple.
kable
www.alza.sk/propojovaci- kabel-hdmi-dvi-hama-1-5m-dual-link-d79458.htm
www.alza.sk/kabel- propojovaci-dvi-hdmi-d65989.htm
redukcia
www.alza.sk/prestigio- ion-pc-hdmi-na-dvi-d137595.htm
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 11:12
ak si chcel vyryvat a urazat, mohol si zacat rovno. Nikomu tu nenadavam do retardov a klamarov, ako to robis ty. Najprv sa nauc diskutovat na urovni, potom sa mozeme bavit. Nie si nic ine, len lacny, pubertalny provokater.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
14.1.2010 11:19
najprv sa ty nauc prestat klamat a POTOM ja ta prestanem urazat.
imho 30 euro za obycajnu redukciu moze zaplatit iba chuj, alebo chuj uzivatel apple
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 13:27
tak si sa nam predviedol ako inteligent, fajn, dik za reakciu. Skoda stracat s tebou cas. Urazat s retardom si zacal TY. Cena je irelevantna, riadi sa podla toho, kto je co ochotny za to dat. Nebudem predsa pozerat na blbych 30 euro, ked to robi to co chcem a stoji to zlomok ceny celeho pocitaca.
Isto, su aj alternativne redukcie od inych vyrobcov. Ak ju niekto tuna predava, rad si ju kupim za menej. Ale ak nie, tak ju nebudem hladat po internete, ked mi staci par klikov a zajtra ju mam dodanu doma. Ak mas na to cas a ten cas ta nestoji peniaze, prosim, hladaj.
Alebo mam zacat aj ja nadavat, ty kokot vyjebany? To je totiz to najmenej.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 13:30
och, ked sme pri tom klamani. Kto tu vyssie KLAMAL, ze Apple pouziva odlisne DVI ako vsetci ostatni? Ja som neklamal, ceny HDMI > DVI a opacne su rozdielne, niekde vyssie, niekde nizsie. Nemam prehlad o tom, kde stoji aky typ kazdeho kabla. Zato ty KLAMES ocividne a umyselne tym, ze si vymyslas o nejakom proprietarnom DVI ktore inde ako u Apple nefunguje.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: kakabus
|
Pridané:
14.1.2010 14:35
"30 eur je normalna cena, FireWire kable stoja viac, HDMI kable stoja viac."
nie, to nie je normalna cena. to je apple cena a ty si obycajny sprosty luhar.
hdmi kable nestoja viac, od inych vyrobcov stoja redukcie 1/3 az 1/4 ceny.
klames az sa ti od huby prasi, tak si nabuduce nevymyslaj.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 15:55
ako pisem, kable HDMI stoja rozne sumy, zalezi od akeho vyrobcu a akej kvality. Nie som typ cloveka, ktory patra po cennikoch a ma v hlave prehlad vsetkych cien kazdeho komponentu – nezivi ma to. Mozes ma obvinit z neznalosti cien, ale nie z klamstva. Chces drahsie kable? Prosim, mas ich tu mat (vsetky linky vedu na Alza.sk):
http://tinyurl.com/ylobrjf
http://tinyurl.com/ylnzcwb
http://tinyurl.com/yfvxgda
Ako som napisal, ceny su rozne od roznych vyrobcov a od kvality. Neklamem. Klamal si ty, ze Apple pouziva svoje proprietarne DVI. Takisto si klamal v tom, ze HDMI nie je zatazene poplatkami a ze to je VESA standard. Nie je. Ani na jeden FAKT si doteraz neodpovedal. Len urazas. Skoda s Tebou stracat cas.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: redmond
|
Pridané:
14.1.2010 9:07
ty si nechapavy, ja nehovorim ze projektor nema ine porty. Samozrejme ze ma D-Sub, S-video, DVI a HDMI, pisem o tom ze Apple potrebuje redukciu na ten port ktory tam osadili. Nevidim dovod preco by sme mali kupovat redukciu kvoli nejakym mantakom z marketingovej agentury.
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 1258 meraní inzercia neprihlásený Pondelok, 11. januára 2010, dnes má meniny Malvína, zajtra Ernest Pošli kvety
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
14.1.2010 11:11
lenze DisplayPort umoznuje aj VGA vystup + USB a Ethernet a vyssie rozlisenie. To HDMI NEUMOZNUJE. Takze, ak mas na masine len HDMI tak mas skratka smolu, na VGA projektor sa nepripojis, potrebujes drahy digital analog prevodnik.
|
|
.....
Od: adgjl
|
Pridané:
11.1.2010 22:54
Kde su tie casy s rozlisenim 320x200 :(((
|
|
Re: .....
Od: fotograf
|
Pridané:
11.1.2010 23:55
Heh, este by som niekde v sklade mozno nasiel vyradeny, ale funkcny 13´´ CGA monitor... :-))
Otazka je: k comu by som to asi pripojil?! :-D
|
|
Re: .....
Od: j.matrix
|
Pridané:
12.1.2010 7:56
asi k nejakemu mobilu:-)
|
|
Re: .....
Od: nez
|
Pridané:
12.1.2010 15:09
vga skoro ku vsetkemu :(
|
|
Re: .....
Od: Deer
|
Pridané:
13.1.2010 18:09
Na iPhone ;)
|
|
rayen
Od reg.: rayen
|
Pridané:
13.1.2010 1:03
chcel som nadavat ze naco mi bude kabel co prenasa aj slony ked chcem len pripojit monitor, ale na ebay zacinaju uz od 6 $ tak preco nie.. pokial taka hovadina nieje na ukor ceny tak je to fajn
|
|
fsdfs
Od: Deer
|
Pridané:
13.1.2010 18:15
No a je to tu. Ako som uz pisal, ak budete kciet pozerat 3D filmy, mozete svoju plazmu aj BR player rovno vyhodit, lebo nemaju tento novy DP 1.2. Na to, ze sa to bude dat ojetrtkabatit nejakym updatom firmwareu rovno zabudnite.
Mne sa normalne zda, ze musi existovat nejake tajne spolocenstvo "mocnych", ktory v utajeni diskutuju, aku technologiu ktory rok pustia a kalkuluju, kolko to hodi. V hrubych cislach pocitaju zisk: medialna_masaz/zisk_z_predaja_novej_techn.
|
Pridať komentár
|
|
|
|