|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firefox
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
4.1.2010 3:02
no ja firefox neopustim, uz ho mam tak vytuneny, ze ziadny iny prehliadac by nesplnil moje poziadavky, samozrejme, komu vyhovuje ine, nech to pouziva, nechcem flamewar
|
|
Re: Firefox
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
4.1.2010 6:22
Opera je aj tak najlepsia...
|
|
Re: Firefox
Od: SPX
|
Pridané:
4.1.2010 9:51
ano, a preto ako vidno z grafov, tak opera je pekne previazana s IE, ked jeden stupne druhy klesne a naopak...
z toho vyplyva jedine, ti zaryti operisti co nic ine nerobia len vypisuju aka je opera dokonala ju vyuzivaju SPOLU S IE! takze s tou dokonalostou to asi take dokonale nebude...
|
|
Re: Firefox
Od: Junak
|
Pridané:
4.1.2010 10:44
Uvedom sa co pises.
|
|
Re: Firefox
Od: waveeee
|
Pridané:
4.1.2010 15:17
a TESLA su na tom ako?
|
|
Re: Firefox
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
4.1.2010 15:31
:D
|
|
Re: Firefox
Od: Win
|
Pridané:
8.1.2010 8:05
Tesla su na tom tak ze su technicky slabe:-D a vobec existuje to este:-D?
|
|
Re: Firefox
Od: JonnnY
|
Pridané:
4.1.2010 12:11
a ak by si sa pokusil nad tym porozmyslat, tak dojdes na pozoruhodnu pravidelnost v tom grafe. 5dni IE, 2dni opera...
co to asi moze znamenat ? ze ludia v praci a skole (kde nemaju moznost zmenit browser) pouzivaju IE a doma operu?
|
|
Re: Firefox
Od: modra prostata
|
Pridané:
4.1.2010 15:08
preco mam tak degenerovanych spoluobcanov ako je spx?
cim som si to zasluzil?
|
|
Re: Firefox
Od: Pan Boh
|
Pridané:
4.1.2010 21:24
Vzdy ked tajne masturbujes tak za trest stvorim jedneho SPX, synu.
|
|
Re: Firefox
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
4.1.2010 15:32
ale ja to tu pisem len tak ked si si este nevsimol stihnut :D alebo nestihol vsimnut :D ja mam cele roky firefox.. opera je shit
|
|
Re: Firefox
Od: ako
|
Pridané:
4.1.2010 7:51
to som si myslel aj ja a uz som na Chrome konecne s novou betou prislo vela doplnkov ktore boli aj na Firefoxe a ked sa to skombinuje s rychlostou Chromu nedalo sa tomu u mna konkurovat. Firefox som opustil po niekolkych rokoch uvidime co prinesie Firefox 4.0
|
|
Re: Firefox
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
4.1.2010 11:25
Aj ja používam Firefox a nemám Windows (ani 7), ale mňa by skôr zaujímalo, ako zistili z používaného OS, že je niekto technicky zdatný???
Povedz mi čo používaš za OS a ja poviem kto si?
LOL
|
|
Re: Firefox
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
4.1.2010 11:55
Predpokladam, ze za technicky zdatnych su povazovani navstevnici dsl.sk, kedze z tohto servera su dane statistiky.
|
|
Re: Firefox
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
4.1.2010 17:31
No chodím tu často, ale za technicky zdatného sa nepovažujem.
A okrem toho sa tu dá merať aj rýchlosť. Moja matka si tu meria rýchlosť pripojenia dosť často, tak jej asi poviem, že je technicky zdatná :-)
|
|
Re: Firefox
Od: nasakja
|
Pridané:
6.1.2010 12:54
ja sa docela povazujem za zdatneho sice nie supermana ale zdatneho a Win7 nepouzivam a z Firefoxu som na Chrome nepresiel.
|
|
Re: Firefox
Od: ...
|
Pridané:
4.1.2010 13:30
no oni to skôr zistili z toho aké stránky navštevuješ (konkrétne dsl.sk). 70 ročná babička učiaca sa používať PC by asi nečítala článok o najnovších procesoroch od Intel-u... Ale ak áno, považovali by ju za technicky zdatnú :)
|
|
Re: Firefox
Od: szaga2
|
Pridané:
4.1.2010 13:01
Ja som skusaj Crome ale ostavam u IE 8. Ale zasa sa necudujem ze popularita XP vzostupuje ked pomali Mrkvosoft ho prestane podporovat.
|
|
Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
4.1.2010 3:02
Technicky zdatní - by som ich chcel vidieť:)
Technicky zdatný človek si Chrome nedá už len pre niekoľko dôvodov...
Windows 7 je v pohode.
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
4.1.2010 3:03
To je fakt, chrome je hodne lite, to je skor pre masy, nie pre odbornikov
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: aqwer
|
Pridané:
4.1.2010 3:34
suhlasim, tiez mi nestaci.... ale jednym dychom dodavam ze ho pouzivam ako sekundarny prehliadac a v mnohych ohladoch moje ocakavania splna.... som ale zvedavy na Operu 10, na mojom stroji sa rychlostou ku chorme vyrazne priblizuje... :)
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: DeeerDancee
|
Pridané:
4.1.2010 4:16
hadam 10.50
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: existpierreeeeee
|
Pridané:
4.1.2010 4:46
a tie dovody su ake? :)
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: alibaba40
|
Pridané:
4.1.2010 8:39
Napríklad, že hneď po inštalovaní bez jediného použitia a doplnkov má vyše 130 megabajtov... Opera po dlhom používaní 30...
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
4.1.2010 8:43
130 megabajtov coho? Klobas? Tolko akoze zabera na disku, alebo co? :D
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: qpalymqolll
|
Pridané:
4.1.2010 8:51
RAM, ty klobasa
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: qpalymqoll
|
Pridané:
4.1.2010 8:52
*na RAM
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: alibaba40
|
Pridané:
4.1.2010 8:57
Tak to PARDON !!! Práve RAM zaberá Chrome minimálne - miesta na Harddisku...
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: ako
|
Pridané:
4.1.2010 9:08
Tak vypol som vsetky doplnky a Chrome zabera u mna 28mb RAM
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: hdhdhdhdhd
|
Pridané:
4.1.2010 10:45
to mas tak ked ma niekto este stale len 256 MB ram :D kazdy megabajt sa pocita
/myslene ironicky/
sak v dnesnej dobe je bezne ze mas 2 - 4 GB RAM co tam po mar 100 MB? ak tak setrite tak naco potom vyuzivate tych ostatnych x GB RAMky????? fakt nechapem taketo zmyslanie
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 11:08
Chromium 149,076k
10tabov a asi addonov
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: JonnnY
|
Pridané:
4.1.2010 12:18
opera 159,048k
20 tabov a 2000 bookmarkov
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 12:23
chromium 251,232k
30 tabov ;) ono pri sucasnych velkostiach ram to je imho uplne jedno ;)
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: Tupcek
|
Pridané:
4.1.2010 13:03
260 tabov s youtube na safari - keď ich otvorilo a začalo načítavať, bolo to dačo pod 200 (aj to som sa až neskoro pozrel, ale dalo sa s nimi už aj vtedy robiť), ale postupne to stúpa :P je to pekné pozerať na to prerozdeľovanie, už dávno mu došla voľná RAMka, uvolnilo ju z ostatných procesov a Safari si ďalej bere viac :) skončilo to na 890 MB, ale čo sa divím, je to teraz nádherne plynulé bez náznaku pomalosti a to popritom je spustených plno ďalších programov
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 13:13
webkit ftw ;)
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: fdewfew
|
Pridané:
4.1.2010 15:23
firefox -> 222 MB v ram a otvorenych 95 tabov (dve okna, dokopy 95 tabov).
Ale dovod pre nepouzivanie chrome prehliadaca je jednoduchy. Je dost podobny ako dovod pre nepouzivanie zvysku veci od googlu. Spehovanie zakomponovane v licenciach, ako ked v mobile pusti clovek google fras s mapkami a oni maju pravo na jeho polohy, silu signalu, telefonny zoznam.... Skoro ako SkyTroll, ktory moze technicky sledovat vsetky auta, co maju tu ich haraburdu s GPS a GSM... (keby aspon okrem faktury poskytovali dajaku sluzbu ako napriklad cestaky za taku sialenu sumu)
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 15:33
na tuto temu sa nebudem bavit... uz som to pisal milionkrat - data mining je normalna technika ktoru vyuziva KAZDY (ano, aj M$, aj apple, aj yahoo aj vsetci) rozdiel je len v tom ze google sa k tomu otvorene priznava... ale samozrejme vsetci budme paranoidny zly google sleduje vsetko co robime... tvoje maily su urcite vo vacsom sukromi a bezpeci na post/azet/yahoo/cokolvek...
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: cwjoi
|
Pridané:
4.1.2010 16:58
Ja nevravim, ze to nik iny nerobi... Ja len, ze ja osobne nebudem pouzivat taketo produkty, pokial mam na vyber... Pokial mam na vyber medzi prehliadacom, ktory logy posiela dakomu (jedno, ci microsoftu, alebo google) a prehliadacom, ktory to nerobi, tak si vyberiem ten druhy. To je moje prve kriterium. Potom prichadza na rad pohodlnost pouzivania, narocnost na hw a podobne...
A ked kazdy vysiela zle spravy, neznamena, ze ich budem pozerat...
PS: pouzivam vlastny mailserver, na vlastnom serveri, s vlastnym jabberom a podobne... Ale myslim, ze ak by som bol paranoidny na najvyssom leveli, tak by som este vsetko kryptoval, co zatial nerobim :D
PPS: a ano, nerad pisem ludom, ktory maju gmail ucty. Radsej pisem na szm, alebo azet, kde sice dolovanie asi funguje tiez, ale kedze su lamy, tak nie v takej urovni v akeg u googlu a takisto maju len maile... nemaju moje ine informacie o aktivite.
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: cinko@home
|
Pridané:
4.1.2010 19:17
hmm ok opera si akurat loguje svoje proxy servre pre opera mini (alebo myslis ze nie?). je uplne irelevantne aky prehliadac pouzivas logy o tom co robis ma kazda stranka co navstivis, tvoj ISP.
PS: tiez mam vlastny mail server (takze len uzivatelia sa mozu bat ze im maily budem citat ja ;) ). Ani kryptovanie nepomoze lebo private kluc nemusi byt private vzhladom na fakt ako k tomuto pristupuju uzivatelia :)
PPS: ale zas na druhej strane azet moze byt viac deravy a tak sice o tebe prehlad nebude mat google ale niekto kto by to mohol naozaj chciet zneuzit ;)
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: cinko@home
|
Pridané:
4.1.2010 19:24
odporucam precitat
http://www.google.com/ chrome/intl/en/privacy.html
je tam presne popisane co vsetko chrome posiela googlu a ako jednotlive features vypnut...
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: fero jaro
|
Pridané:
4.1.2010 16:59
Ked to robia vsetci, tak je to akoze dobre? Teda ak kazdy narod bude mat vojakov, co budu strielat fajciace deti na ulici, tak to bude OK?
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: THM
|
Pridané:
4.1.2010 19:35
ale narod Google sa k tomu aspon prizna :D
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.1.2010 9:39
nie nebude... ale pokial vsetci budu ukazovat prstom na USA a kricat zabijaju fajciace deti a pritom v druhej ruke drzat gun a strielat fajciace deti tak to bude trochu pokrytecke nemyslis? jednoducho sa len snazim vysvetlit ze a priori odmietat google produkty a ohanat sa sukromim mi pride dost hlupe vzhladom na stav v akom sa "net neutrality" nachadza...
a kecy s vyberom - vsetko co posielas googlu cez chrome sa da obmedzovat len treba trochu chciet. pride mi to rovnake ako sa ohanat sukromim na facebooku a pritom si nenajst 5 minut nastavit vsetko na friends only...
|
|
opacna skusenost... a stale pouzivam firefox
Od: jaaa
|
Pridané:
5.1.2010 22:19
firefox 3.5.6 na Macu (dva taby):
-> Facebook chat a Biotronic cez FB = 202 MB a seka jak svina
|
|
Re: opacna skusenost... a stale pouzivam firefox
Od reg.: poqyno
|
Pridané:
5.1.2010 23:12
Podme spoločne vytvoriť najužšie subvlákno diskusie v dejinách ľudstva.
|
|
Re: opacna skusenost... a stale pouzivam firefox
Od: bumbac
|
Pridané:
5.1.2010 23:51
Eeeešte o kúúúsok... :)
|
|
Re: opacna skusenost... a stale pouzivam firefox
Od reg.: SergejH
|
Pridané:
13.1.2010 20:38
Uz nejde :(...
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: eto
|
Pridané:
7.2.2010 5:19
Tak chod na google a napis "Working Set". Prvych par linkov o pamati.
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: ako
|
Pridané:
4.1.2010 8:04
ani by som nepovedal pozri si napr. diskusie na zive.cz dost ludi pouziva chrome. Sucastna beta priniesla pohodlnu instalaciu doplkov a konecne aj stranku pre doplnky ktoru este musia sprehladnit do par mesiacov tam budu vsetky najpouzivanejsie tak potom neviem cim bude firefox konkurovat asi svojou rychlostou ;-)
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: redmond
|
Pridané:
4.1.2010 9:14
tak to nebudu technicky zdatny pouzivatelia ale len vzorky mas. Technicky zdatny pouzivatelia si nezasieraju system Google kodom.
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: ako
|
Pridané:
4.1.2010 10:07
vzorku mas maš tak na sme.sk alebo pokec.sk Hmm tak casto sa tam objavuje linux ako chrome asi preto ze ide o vzorkku mas to som nevedel ze linux ma taky podiel
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: ako
|
Pridané:
4.1.2010 10:12
Mimochodom IE som nasiel v dvoch prispevkoch mozno s 50tich som nevedel ze IE je u mas tak malo rozsirene
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
4.1.2010 11:30
Čo máš proti Googlu? Denne ho používaš a teraz tu pindáš!
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: redmond
|
Pridané:
4.1.2010 12:18
ked si nepostrehol tak pouzivat vyhladavaciu stranku a instalovat balast je podstatny rozdiel. Ale ked to niekomu pripada rovnake.....
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 11:37
" Technicky zdatny pouzivatelia si nezasieraju system Google kodom ".
a preto tam davaju kod od m$ vsak redmond?
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od: redmond
|
Pridané:
4.1.2010 12:20
ja si zasieram system Mozilla kodom.
|
|
Re: Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Chrome a Windows 7
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 10:58
som technicky zdatny clovek a na chrome nedam dopustit... windows 7 nieje az taka zloba ako vista ale aj tak viem hned niekolko dovodov preco si ho nedam (ani ziaden iny win)
|
|
Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Operu!
Od: Technicky zdatní užívatel
|
Pridané:
4.1.2010 3:52
Technicky zdatní užívatelia rapídne prechádzajú na Operu!
|
|
A este prechadzam na Kubuntu!
Od: A este prechadzam na Kubuntu!
|
Pridané:
4.1.2010 3:53
Len musim rozchodit modem a uz som aj prejdeny! ;-)
|
|
sak to je jasne
Od: existpierreeeeee
|
Pridané:
4.1.2010 4:49
Ja uz som hladal dlho alternativu firefoxu. Ako nic vzlom, klobuk dole, je to best browser, ktory sa da krasne vytunit, no bohuzial tomu nezodpoveda vykon. Chrome, aspon na mojom notasku, je z mojho pohladu 2-3x rychlejsi ako firefox. Hlavne co sa tyka firefoxu tie odozvy po kliknuti (tvrde tlacidla), pomale nacitavanie a zataz systemu(ventilator sa mi toci akoby mi siel procak zhoriet...). Takze akonahle boli pre chrome mouse gestures a take zakladne rozsirenia, nevahal som a presiel som
|
|
Re: sak to je jasne
Od: Deer
|
Pridané:
4.1.2010 10:34
Daj si Noscript a nauc sa ho pouzivat. Zataz CPU ti klesne.
|
|
Re: sak to je jasne
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
4.1.2010 11:57
Mouse gestures a take zakladne rozsirenia pre Chrome uz su.
|
|
Chrome Windows 7
Od: Marcel PU
|
Pridané:
4.1.2010 5:31
Poviem pravdu len nedavno som si nainstaloval Chrome, do vtedy som bol oddany firefoxu.pouzival som firefox 2 roky hadam..a musim povedat,ze google chrome ma prijemne prekvapil..velmi rychlo reaguje, rychle nacitavanie..ziadne problemy co sa tyka downloadu ani uploadu..zatial som iba vo fazach testov, ale sm prijemne prekvapeny..Myslim ze tento prehliadac bude urcite uspesny:)A co sa tyka Windows 7:)je to system ako sa patri.Mal som aj XP aj vistu..ale samozrejme Win 7 je proste naj, perfektne optimalizovany..vsetko tu ide krasne, rychlo..XP je staroba...Cafte:)
|
|
xubuntu + chromium-browser
Od: *Martin*
|
Pridané:
4.1.2010 7:23
xubuntu + chromium-browser
A viem, ze som technicky zdatny, kedze som CTO v jednej nemenovanej, uspesnej spolocnosti ;-)
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.1.2010 9:23
A nosis aj kravatu?
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 11:11
nechcem zacinat flame ani nic ale 95% corporate bullshit pozicii (ako napr CTO) su zvacsa tie najvacsie lamy. mal som uz niekolkokrat tu cest s roznymi Ing. bal bla bla - CTO ktory mali problem zapojit ethernet ;)
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od: ach jaj
|
Pridané:
4.1.2010 11:24
Z tvojho komentara jasne vidno, ze ty si sa na vysoku skolu nedostal a potrebujes si trosku preliecit ego
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 11:42
z vysokej skoly som dobrovolne odisiel ale to je jedno... nenazrazal som ani tak na tu Ing. cast ako skor na CTO alebo akekolvek ine corporate bullshit pozicie (upratovacka = senior hygiene engineer). A sorry ale vacsinu ing. co poznam ktory za nieco stoja nemaju svoje vedomosti zo skoly...
a podla tvojej logiky ti mozem napisat ze si zjavne inzinier ktory si nedokaze priznat ze zabil minimalne 5 rokov zivota na skole kde si plnil hlavu informaciami ktore nikdy nevyuzije...
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od: dkjo
|
Pridané:
4.1.2010 17:06
Som Ing (dost cerstvy) a musim povedat, ze sice ma v skole nenaucili nic konkretne pre prax, ale bez skoly by som nechapal mnohym IT principom... Beriem to ako dobre invsetovanych 5 rokov, co do pohladu intelektualneho rastu. Je pravda, ze keby som isiel zo strednej dakam robit do IT odvetvia, tak mam iny plat ako teraz, ale ja som spokojny s aktualnym stavom. (uvediem skolu a som prijaty kde chcem, ale moj problem je, ze nechcem :D)
PS: ano vypada to ako chvalenie, ale je to tak. Hram sa na majitela spolocnosti a kodim si doma... Plat da sa povedat nulovy, ale mozem veci robit po svojom a poriadne a nie ako by som bol nuteny robit v akejkolvek firme (nacas a odflaknut)
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od: cinko@home
|
Pridané:
4.1.2010 19:20
vsetky tie principy sa dokazes naucit aj sam pokial mas "intelektualnu vybavu". Kedze si dokoncil ing tak ju pravdepodobne mas. Mne sa viac osvedcilo ucit sa veci za behu a v realnych podmienkach nie na papiery a v labaku. totiz v skutocnosti sa nikdy nestretnes s "laboratornymi" podmienkami ;)
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od: kreol
|
Pridané:
5.1.2010 15:12
tiezm am zasebou univerzitu a velikanskym prinosom pre mna bolo ze som sa mohol stykat s krasnymi spoluziackami..za 5 rokov som ich dostal pod seba 11.
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.1.2010 15:22
aale sak na to nepotrebujes chodit do skoly... staci dojst na koleje :)
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od: kerozin
|
Pridané:
4.1.2010 17:31
Caribbean Tourism Organizator ?
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od: THM
|
Pridané:
4.1.2010 19:43
nie, v skutocnosti to je Cica Trochu Odvsetkeho
|
|
Re: xubuntu + chromium-browser
Od: Dvdrw.
|
Pridané:
5.1.2010 17:36
hlavne skromnost je tvoja silna stranka ako vidim ;-)
|
|
chyby v chrome
Od: Cilpan
|
Pridané:
4.1.2010 8:15
Pouzivam chrome cca 1/2 roka, ale zistil som jednu dost podstatnu chybu. Obcas aa pri nacitavani hociakej stranky zasekne a stale len nacitava a nacitava, pomoze ho len znovu vypnut a zapnut. Stava sa mi to asi tak pri nacitavani tak 1 stranky z 30. Mate niekto podobne skusenosti? Ine prehliadace tymto u mna netrpia.
|
|
Re: chyby v chrome
Od: _xxx
|
Pridané:
4.1.2010 8:40
pouzivas nejaky extension/user script?
|
|
Re: chyby v chrome
Od: Cilpan
|
Pridané:
4.1.2010 8:59
momentalne pouzivam cca 4 extensiony, ale robilo to aj predtym, ked som nepouzival ziadny
|
|
Re: chyby v chrome
Od: Ivan12
|
Pridané:
4.1.2010 10:13
Mne toto robi napr. Firefox (aj posledna verzia) a to na vsetkych laptopoch, dokonca aj na novo preinstalovenej WIN7. Stale nacitava, ako by bola stranka pomala, pritom to iste napr. otvorim v novom IE8 co je pod WIN7 a vsetko slape rychlo a stranka je nacitana a FF stale len kruti koleckom :-) a nacitava. Pomoze restart FF a potom to ide opat nejaky cas v pohode. Paralelne pouzivam FF a IE8 pod WIN7
|
|
chrome urcite nie
Od: tom@s
|
Pridané:
4.1.2010 8:24
ja uz dlho pouzivam firefox a som s nim spokojny. chrome som vyskusal ale nesadol mi ani trochu. suhlasim s ostatnymi, chrome nie je pre skusenych... Pouzivam firefox a druhy zalozny browser mam operu
|
|
nonono
Od: kofonetz
|
Pridané:
4.1.2010 8:35
pouzivla som firefox najma kvolu doplnkom-rozsireniam...a operu ako druhy prehliadac...kazdy z nich ma cosi do seba ale u firefxu mi vadila ta rychlost nizsia a zatazovanie pamate..opera rychlejsia ale zas nema tie rozsirenia ktore potrebujem..pred par mesiacmi mi z nicoho nic klakol firefox a nepomohlo nic ani reinstall...proste mi ho neotvori a vypisuje len chyby..takze som s nimi skoncil a teraz pouzivam operu..aj ked bez rozsireni. chrome je rychly ale nevyhovuje mi takze nemppouzivam..
co sa tyka windows 7 nepresiel som nan zatial- nemienim menit hw kvoli nekompatibilite..ak vymenim cast hw potom prejdem na win7 ale kvoli tomu aby som mal novsi system nebudem vyhadzovat peniaze na dalsie zelezo..zatial mi postacuje aj moj stary pc s win XP a 2 Gb ramky..a jednojadrom athlon 3500+..nevidim dovod zvysovat vykon a odber elektriny ...nerenderujem video..tak neviem preco sa mam nahanat za vykonom ked tento mi zatial bohato postacuje
|
|
Re: FF
Od: alibaba40
|
Pridané:
4.1.2010 8:49
Ozvi sa mi na 251-239-231 ak chceš - poradím Ti ako tam znova dostať FF bez nutnosti reinštalu.
|
|
Re: FF
Od: kofonetz
|
Pridané:
5.1.2010 15:11
ok to je skype cislo ci tel cislo?
|
|
Re: FF
Od: marha (ban)
|
Pridané:
5.1.2010 21:30
to je heslo alarmu unho v dome
|
|
Re: nonono
Od: NÁVŠTEVNOSŤ | INZERCIA
|
Pridané:
4.1.2010 10:56
o ake rozsirenia sa jedna, aj pre operu totiz existuju
|
|
Re: nonono
Od: kofonetz
|
Pridané:
5.1.2010 15:14
iden ajma o nepodporovane rozsirenie pre translator...ten plugin ide iba pod IE a pod FF
|
|
Re: nonono
Od: marha (banan)
|
Pridané:
5.1.2010 21:32
prosimta, translator je od google stokrat lepsi :D preklada ti aj cele stranky po kliknuti na talcitko, ktore si mozes pohodlne pridat na ktorukolvek listu
|
|
dovod
Od: sjsjsjsjsj
|
Pridané:
4.1.2010 8:38
napr. nejestbuju ovladace na starsie typy modemov..uz ani na vistu to nemalo ovladace nieto este na win7...a modem menit teraz nepotrebujem a nejdem i ani tlaciaren starsia pod win7 a par dalsich veci..dalsie mozno funguju ale nie som detektiv oriesok aby som to hladal a vychytaval muchy nemam kedy..
|
|
7? :D
Od: quix_
|
Pridané:
4.1.2010 8:50
<flejm>technicky zdatni POuzivatelia windows 7 ani podobnu atrapu pouzivat nemusia a nepouzivaju.(posledny nech tag flejm uzavrite:D )
|
|
TECHNICKY ZDATNY UZIVATELIA
Od: dando111111111
|
Pridané:
4.1.2010 8:51
technicky zdatny uzivatel stale skusa nieco nove a preto ma aj nove veci na pc. ako chcu zaradit tieto testy mna ked mam vzdy na kompe v "dualbootee" aspon 9 systemov naraz?
|
|
Re: TECHNICKY ZDATNY UZIVATELIA
Od: marha (zabananovany)
|
Pridané:
4.1.2010 10:57
do blazinca
|
|
Re: TECHNICKY ZDATNY UZIVATELIA
Od: Win7 rlz 4 ever FTW
|
Pridané:
5.1.2010 2:01
Diamantu hodna odpoved :D
|
|
Ani sa im necudujem
Od: Beko
|
Pridané:
4.1.2010 8:52
Najlepsia kombinacia windows 7 a chrome
|
|
win7 propaganda
Od: hana.g
|
Pridané:
4.1.2010 8:55
no kedze xp v lete konci ine nam neostane..takze okaslat vsetky statistiky, je to propaganda...
|
|
Nemyslím si to..., pretože
Od: alibaba40
|
Pridané:
4.1.2010 8:55
Technicky naozaj zdatní používatelia používajú alternatívu na báze Unixu - my ostatní bojujeme s Windowsom :)
|
|
mi to pripomina
Od: Ivan654
|
Pridané:
4.1.2010 9:07
Mal som xp presiel som na 7.
Po mesiaci som spat na xp.
Dôvod?
Kvalita audia je hrozná na win7 zvuk nema stavu uplne fadny je a preto som spat na xp. Hrat to hra ale kvalita je o 90% horsia.
|
|
Re: mi to pripomina
Od: foobar~
|
Pridané:
4.1.2010 9:23
Mal som Wartburg, prešiel som na Mercedes, potom zasa späť. Dôvod? Na spätnom zrkadle sa mi moje plyšové kocky lepšie vynímajú vo Wartburgu.
|
|
Re: mi to pripomina
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
4.1.2010 12:41
jo, wartasy sunaj tak najlepsie, my mame dva ;c)
|
|
Re: mi to pripomina
Od: karolkok
|
Pridané:
4.1.2010 10:04
Konecne niesom sam co sa stazuje na kvalitu zvuku. Mne sa tiez ten zvuk zda ako z CAM Ripov robenych niekde v Mexiku.
|
|
Re: mi to pripomina
Od: Ivan12
|
Pridané:
4.1.2010 10:18
O com to hovorite??? Podobny problem som nemal, len napr. Skype ma bolo pocut velmi ticho aj ked vsetky krivky boli pridane na maximum. Uz som nevedel, kde mam hladat chybu, tak som preinstaloval original ovladac, co mala WIN7 a dal som novsi od REALTEKu a chodi to bez problemov. Skus sa nespoliehat len na WIN7 ovladace. Ja vzdy hladam najnovsie cez www.driveragent.com
|
|
Re: mi to pripomina
Od: karolkok
|
Pridané:
5.1.2010 13:08
Pripoj na tu zvukovku poriadne 5.1 sluchatka a nie tie tiňg taňg z tržnice.
|
|
Re: mi to pripomina
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
8.1.2010 9:33
A to budu akože 3 reproduktory v ľavom uchu a 3 v pravom ?
|
|
Re: mi to pripomina
Od: soky
|
Pridané:
4.1.2010 11:02
nevem co mas za zvukovku a ake to ma ovladace defaultne pod win 7..ale hod si najnovsie...ja mam realtek 889a a nemam problem ci uz pod vistou,xp alebo win 7 vsetko hraje kvalitne ako má...verzia ovladaca 2.40
|
|
ešte dodám
Od: foobar~
|
Pridané:
4.1.2010 9:32
Používajte si fakt každý čo chce, žiaden prehliadač nemôže vyhovovať každému. Chrome je malý, rýchly, Firefox má zasa addon snáď na všetko a lepšie prostredie pre vývojárov webstránok, a preto u mňa vyhráva.
Inak používatelia Opery, to čo tu predvádzate, to je smiešne.
|
|
Re: ešte dodám
Od: jaaaaaaaaj
|
Pridané:
4.1.2010 10:00
No dodal si...
.............
Skúsil som:
http://www.shmu.sk/sk/?page=1
.............
Výsledok:
opera 4 sekundy, 55 mega RAM
FF 6 sekúnd, 80 mega RAM
IE 12 sekúnd, 45 mega RAM
Chrome 2 sekundy, 55 mega RAM
.............
Naozaj je Chrome rýchly no nie malý, FF, IE, Opera zaberajú v ProgramFiles zhruba po 30 mega, Chrome vyše 130 mega. Iná situácia je v "Documents..." no tam možno ani "nevidíš"... :)
|
|
Re: ešte dodám
Od: foobar~
|
Pridané:
4.1.2010 10:57
Hej, dodal som, lebo predtým som mal ešte jeden ko mentár.
...
Do Documents fakt nevidím, ja mám /home/foobar. A bazírovať nad tým, či program zaberá o nejakých 100MB miesta viac sa mi v dobe terabytových diskov zdá zbytočné. Rovnako ako rozčuľovať sa, že mi program zo 4GB RAMky zoberie o 30MB viac.
|
|
Re: ešte dodám
Od: hmml
|
Pridané:
4.1.2010 13:18
opera 10.50 to nacita najrychlejsie:)
|
|
Re: ešte dodám
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 13:22
hmm a nemyslis ze to zavysi od pouziteho hw?
|
|
Re: ešte dodám
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
4.1.2010 19:55
Asi tazko. Najviac rychlost vykreslovania zavisi od linky , potom od prehliadaca a niekde na konci je pouzity HW. Niektore prehliadace vykresluju pomaly (Firefox, IE) a niektore rychlo (Chrome,Safari, Opera):
http://tinyurl.com/lw6g8j
|
|
Re: ešte dodám
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.1.2010 12:58
to s tebou suhlasim ale FF na C2D s 3GB ram bude stale rychlejsi ako chrome na nejakpom p4 s 512 ram alebo niecom podobnom...
|
|
nazor
Od: chrome od googlu
|
Pridané:
4.1.2010 9:59
používam všetky prehliadače z rôznych dôvodov, každý na niečo iné - každý ma určitú výhodu oproti tým druhým. (niečo ako mať na farme, kombajn, traktor, offroad, sedan a motorku :-) ) od 1994 som používal Netscape Navigator od verzie 1. :-) a potom Mozillu Firefox ako hlavný prehliadač na bežné browsovanie. Keď vyšiel Chrome, už ani neviem ako, ale postupne som ff prestal používať a začal Chrome. ani neviem čím to je, ale je fakt oveľa rýchlejší, a v dnešnej dobe je to pre mnohých to najpodstatnejšie. Čakať, kým sa mi iný prehliadač vôbec naštartuje, s chrome už môžem pracovať. veľmi sa mi páči jeho jednoduchosť, prehľadnosť a spôsob organizácie tabov (aj to ako perfektne funguje prehadzovanie tabov na viac monitorov a medzi jednotlivými oknami -pouzivam to aj v opere, ale ta ma az tak neoslovila:()+ ked mi spadne jeden tab, nezhodi to cely chrome ani otvorene okno...
|
|
Pondelok, 4. januára 2010, dnes má meniny Drahoslav, zajtra Andrea Pošli kvety
Od: Hehehoho
|
Pridané:
4.1.2010 10:03
Chrome je taky fail ze mi na 64bit Win7 ani nainstalovat nejde xD
vid: http://i47.tinypic.com/2mzb53a.png
|
|
Re: Pondelok, 4. januára 2010, dnes má meniny Drahoslav, zajtra Andrea Pošli kvety
Od: soky
|
Pridané:
4.1.2010 10:59
tak fail musis mat niekde ty :D ja mam win 7 x64 a chrome mi nerobi najmensi problem...a instaloval som tuto kombinaciu neraz a a na rozne pocitace bez problemov
|
|
Re: Pondelok, 4. januára 2010, dnes má meniny Drahoslav, zajtra Andrea Pošli kvety
Od: Hehehoh
|
Pridané:
4.1.2010 14:05
je pravda ze ten fail mam niekde ja, konkretne na ploche bol a volal sa CHromeInstall.exe
|
|
Re: Pondelok, 4. januára 2010, dnes má meniny Drahoslav, zajtra Andrea Pošli kvety
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 14:11
jedna query na google a zistil by si ze staci upravit(opravit?) registre... windows fail
|
|
Re: Pondelok, 4. januára 2010, dnes má meniny Drahoslav, zajtra Andrea Pošli kvety
Od: Hehehoho
|
Pridané:
5.1.2010 1:56
a naco sa s tym paparat ked je to napucu prehliadac :)
|
|
Re: Pondelok, 4. januára 2010, dnes má meniny Drahoslav, zajtra Andrea Pošli kvety
Od reg.: cinko
|
Pridané:
5.1.2010 9:36
kamo neexistuje napucu prehliadac iba napucu uzivatel - kedze si "nemozes" ten prehliadac nainstalovat ako vies ze je na pucu? ahaaaa ty si jeden z tych napucu uzivatelov co nevedia o com hovoria... congratulations on being stupid...
|
|
A ako ste na to prisli ?
Od: iso
|
Pridané:
4.1.2010 10:06
Mozno naozaj ludia presli z Firefoxu na Chrome,
ale kde sa podeli uzivatelia IE ?
Ak dobre vidim, IE klesol o 8 az 10%, FF o cca 5%.
A vy narast pripisete uzivatelom FF ?
Demagogia ?
|
|
Re: A ako ste na to prisli ?
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
4.1.2010 10:35
Čítali ste článok? Ako sme na to prišli je vysvetlené v poslednom odstavci časti o prehliadačoch.
Pri dvoch skokových zmenách, po vydaní prvej testovacej verzie Chrome a pri vydaní verzie s rozšíreniami, prešli k Chrome jednoznačne užívatelia Firefoxu.
Matematicky zároveň cca sedí, ak sa úbytok IE prerozdelí medzi ostatné prehliadače podľa ich podielu. (Ale Firefox o podiel prichádza kvôli prechodu na Chrome.)
Nie je to samozrejme možné explicitne overiť, ale na základe dostupných údajov je to najpravdepodobnejšie vysvetlenie.
|
|
Re: A ako ste na to prisli ?
Od: bix
|
Pridané:
4.1.2010 11:39
z toho mi vychadza akurat to, ze vsetci technicky zdatnejsi uzivatelia pouzivaju firefox, a urcita cast z nich vyskusala chrome. pretoze, priznajme si, technicky zdatny casto rovna sa daleko liberalnejsi a skusajuci nove veci, kym ten kto sedi na ie na nom bude sediet na veky vekov, nakolko pravdepodobne ani nevie iny ako predinstalovany prehliadac do pocitaca napchat.
a dalej, ja z tych grafov nic mimoriadne nevidim, vidim tam ze firefox ma krivky vysoko v oblakoch a chrome sa plazi pri zemi, ze v operacnych systemoch nie je ziadny linux a pritom ludi prispievajucich z linuxu je tu dost. clanok mi pripada ako chudobna reklama
|
|
Re: A ako ste na to prisli ?
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 11:44
a keby si cital aj tabulky pod grafmi tak by si zistil ze tam je aj linux aj mac len sa ich do tabulky neoplatilo zaznamenat...
|
|
Cital
Od: iso
|
Pridané:
4.1.2010 11:43
ale ako najpravdepodobnejsie vysvetlenie mi to teda nepripada.
Predpokladat, ze prave IE sa proporcne rozdeli medzi ostatne a od FF vsetci (ani to by % nestacilo) prebehnu len ku Chrome, je pritiahnute za vlasy.
|
|
Co mi chyba na Chrome
Od: majkltorrent
|
Pridané:
4.1.2010 10:40
Skusal som poslednu betu Chrome vo WinXP, kde su uz podporovane pluginy, ale i tak som s 2 vecami nespokojny:
1. Nema svoje nastavenie pre proxy. Berie ho z nastavenia IE, co mi nevyhovuje, bo v IE ho nastaveny mat nemusim, tam mam Automatic detection, ale to Chrome uz nevie pouzit, vo FF ho nastaveny mat musim, ale v Chrome ho nastavit nemam kde :(
(viem, ze si ho mozem nastavit do shortcutu ako parameter pri spusteni, ale to sa mi zda ako skrabanie lavou rukou za pravim uchom)
2. Plugin na blokovanie reklam, vid. Adblock Plus z FF. Skusil som viacero, ale ani jeden mi nedovoluje, kliknut na dany objekt na stranke (obrazok, frame, flash, ...) a povedat, ty budes zakazany, resp. si napisat/upravit filter na blokovanie takejto reklamy
Viete mi poradit, ako mam tieto 2 veci vyriesit, resp. ci mam pockat na novsie verzie Chrome?
|
|
Re: Co mi chyba na Chrome
Od: George Baker
|
Pridané:
4.1.2010 11:24
K pluginu na reklamu: Najviac hodnoteny plugin na reklamu AdThwart mi okrem beznych prednastavenych filtov a AdBlock Plus v pohode dovoli si zapnut mod na oznacenie reklamy a kliknut na vsetky reklamy na webe a potom ich odfiltrovat, popr. upravit predtym rucne filter ak cosi chcem dodat... (staci si kliknut na ikonku AdThwart-u a dalej je to jasne...)
K proxy: ja dokonca mam Automatic detection vypnuty lebo mi to na Win 7 x64 robilo problemy s lagmi na Chrome, inak samozrejme ja proxy nepouzivam... Je mozne ze je na to add-on
|
|
nechcem
Od: jaadfgh
|
Pridané:
4.1.2010 11:18
ja nechcem chrome kvoli tomu ze je od google,
chcem mat pocit aspon trosicky sukromia aj ked uznavam ze je chrome dobry(skusal som) ale ostavam pri opere
|
|
Re: nechcem
Od: fsdsfdsf
|
Pridané:
2.2.2010 13:49
neviem ako pod windowsami ale na linuxe nemusi mat clovek chrome, da si chromium, ktoreho zdrojove kody su na nete
|
|
.......................
Od: supersonicx
|
Pridané:
4.1.2010 11:27
furt sa chroméé ani nespyta, kam sa ma nainstalovat?
|
|
chrome
Od: nl12345
|
Pridané:
4.1.2010 11:36
"Technicky zdatní užívatelia na Slovensku v súčasnosti pomerne veľkou rýchlosťou prechádzajú na webový prehliadač Google Chrome, na úkor Firefoxu a Internet Explorera"
z opery sa neprechadza :)
|
|
technicky zdatní uživatelia
Od: minkooo
|
Pridané:
4.1.2010 11:42
1.oveľa priliehavejší nadpis článku by bol, čitatelia dsl.sk prechádzajú na chrome a windows 7, už len prečítaním si komentárov pod hocijakým článkom je každému jasné aký "technicky zdatní" užívatelia tu chodia.
2.podľa mojho názoru prechádzajú na chrome tí užívatelia firefoxu, ktorí ho používali v takom stave ako hneď po nainštalovaní, t.j. židne konfigurácie, rozšírenia. Pre takýchto ľudí je chrome dobrá náhrada pretože je naozaj o piaď rýchlejší a z firefoxu im nebude nič chýbať. No potom by som takýmto užívaťelom určite nedal prívlastok technicky zdatní.
3.zvyšovanie podielu windows 7 je celkom logické, pretože je to vydarený OS, samozrejme kým sa nejaký "zdatný" IT profík nezačne vŕtať v systémových suboroch, alebo si nestiahne potrebné ovládače a potom začína flejmovať na fórach
|
|
Chrome
Od: vietor
|
Pridané:
4.1.2010 12:32
Ja som skusal chrome, rychlost uzasna ale dost neprijemne ma prekvapilo napr. ze flash na inych strankach ako youtube mi ide hrozne pomaly, zatazuje procak tak na 90%, tak isto google reader ide hrozne, neda sa to pouzivat. Atd. Skusal som Chrome 4 betu bez addonov. Vo Firefoxe totozne stranky uplne bez problemov.
|
|
linux
Od: ejha
|
Pridané:
4.1.2010 13:05
technicki zdatni pouzivatelia pouzivaju linux
|
|
Re: linux
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 13:14
a co to ma spolocne s browsrom? (a nesuhlasim)
|
|
Re: linux
Od: Octopus
|
Pridané:
4.1.2010 14:33
Článok uvadza štatistiky prehliadačov aj operačných systémov.
|
|
Re: linux
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 14:36
nemam pocit ze by som v tych tabulkach videl nejaky rapidny narast pouzivania linuxu ;)
|
|
Re: linux
Od: bix
|
Pridané:
20.1.2010 12:10
ja nemam v poslednej dobe pocit ze by som zaznamenaval rapidny narast technicky zdatnych uzivatelov
|
|
Windows 7 a Chrome
Od: Accuphose+
|
Pridané:
4.1.2010 14:26
Chytrej člověk si nebude platit novou licenci když nemá důvod. A chrome není špatný, ale vadí mi tam hodně věcí, práce s mime typy, file managament a podobně, jinak idea dobrá, pokud by tohle vyřešili, tak to je hodně dobrý lehký prohlížeč....
Jo a a apriori nemám rád instalační balíčky, které si stáhnete a ony si potom teprve stáhnou instalaci samotnou, to je zlozvyk Microsoftu u Live balíčků a koukám, že nakonec i u Googlu, ne všichni si chtějí furt něco stahovat....
|
|
Technicky zdatny
Od: Octopus
|
Pridané:
4.1.2010 14:28
Tak technicky zdatný užívatelia asi nepoužívajú Linux keď v tabulke nefiguruje. Alebo technicky zdatny znamena niečo iné u autora a niečo ine v normalnej reči.
Inak mňa potešilo že technicky zdatny použivaju nadpriemernym podielom OPERU ako bežny BFU Users, technicky zdatny podiel 20% BFU podiel 14% (štatistika opera prehliadač). Ono ten pojem "Technicky zdatný" asi nebude najspravnejsi pravda. Skor to bude tak že sa autor snazi protežovať jeho oblubeny prehliadać a verziu operačneho systemu s tvrdenim že "technicky zdatny" to tak použivaju.
|
|
Technicky zdatní?
Od: KoFee :D
|
Pridané:
4.1.2010 15:37
Skor by som to nazval zdatnejsi, kedze ja sa povazujem za pocitacoveho hlupaka, ale v okruhu ludi som ja ten co vsetkym pocitace opravuje. Inak tiez som presiel z XP na 7 kedze novy Win mi pracuje asi 3 mesiace spolahlivo (zatial 0 BSOD) a Firefox som tiez vymenil za Chrome, Firefox mal vyhodu pluginov ale stvalo ma ze mi zacal castejsie padat, cim novsia verzia vyšla tym viac padala. A Chrome ma vyhodu samostatnych procesov cize ak mi 1 okno zamrzlo nepadol mi cely prehliadac. Chybaju mi tie pluginy ale casom isto budu.
|
|
Re: Technicky zdatní?
Od reg.: cinko
|
Pridané:
4.1.2010 15:56
no ved pre chrome extensions existuju a tie podstatne (adblock, flashblock etc) najeds okamzite ;)
|
|
no šak aňo. a čo kričíš?
Od: Andrewko
|
Pridané:
4.1.2010 17:52
Windows 7 - Áno. Chrome - Nie.
|
|
aspon 5 znakov
Od: Quanti
|
Pridané:
4.1.2010 19:13
a ked mam Win7 a Operu, mozem mat vacsi kancel??
|
|
Re: aspon 5 znakov
Od: KoFe :D
|
Pridané:
4.1.2010 19:45
mozes iba za podmienky ze mas operu na pda a chces nieco tlacit cez BT
|
|
Re: aspon 5 znakov
Od reg.: Alino
|
Pridané:
4.1.2010 22:38
mozes, ale skor budes mat vacsi cancel
|
|
statistika
Od: plesnovy_syr
|
Pridané:
4.1.2010 19:56
je celkom zaujimave, ze dsl.sk povazuje svojich navstevnikov za technicky zdatnych, preto by ma zaujimalo ako definuju technicky zdatneho pouzivatela.
S inteligenciou to mat nepochybne nic nebude, nakolko uroven tychto diskusii je biedne nizko (cest vynimkam)
|
|
Re: statistika
Od: mental
|
Pridané:
5.1.2010 0:18
no ja som hned rano vedel ze vas vypustili z blazinca, pocujte ale ze to len len do zajtra
|
|
No ale , keď je 50 %
Od: atoris 2
|
Pridané:
5.1.2010 7:27
pre FF, tak na 10 % Chrome, alebo Operu to nestačí !
|
|
opera
Od: Redstar
|
Pridané:
5.1.2010 12:40
ja mam aj operu aj firefox a co sa mam posrat teraz ze co je lepsie:DDDD joj hlupacikovia...
|
|
technicky zdatný ??????
Od: Kukl
|
Pridané:
5.1.2010 14:14
technicky zdatný to sú tí čo klikajú bezcenne
|
|
ahojte
Od: wut
|
Pridané:
5.1.2010 22:01
necital som nic z tohto
|
|
looooool
Od reg.: ricco102831
|
Pridané:
6.1.2010 0:13
technicky zdatny uzivatelia pouzivaju LUNUX!!!!.....zato ja stale ficim na Windows 7 a Firefox 3.5.6 :DDD
|
|
looooool
Od reg.: ricco102831
|
Pridané:
6.1.2010 0:14
sorry LINUX :)
|
|
...........
Od: Lozy..
|
Pridané:
6.1.2010 0:25
Ja si Chrome neviem vynachvalit. Ako keby to bola navrhnute pre mna, naozaj sa mi to paci a som s nim vysoko spokojny. No stale pouzivam win xp 23bit pretoze na to co robim mi v pohode staci (zatial). Vela ludi vravi ze win 7 je cool no podla man to neni az taka vyhra.
|
|
...........
Od: Lozy..
|
Pridané:
6.1.2010 0:27
pardon 32 bit
|
|
......
Od: peto12345
|
Pridané:
6.1.2010 0:51
Ja pouzivam chrome a windows 7. Chrom preto lebo som cital ze je najbezpecnejsi so vsetkych prehliadacov a windows 7 je zas najnovsi najrychlepsi a didre spraveny (to je cisto môj nazor na 7-micku. Ma aj virtulne xp-cko nazozdiel od visty.
|
|
moj system
Od reg.: *Ump@ Lump@*
|
Pridané:
6.1.2010 16:16
kedze som robil webky tak som mal 3 prehliadace... IE, Opera, Firefox...teraz sa tym uz nezaoberam ale IE mam kvoli nutnosti niektorych scripterov, ktory spravia scripty tak aby Opere to neslo, zvacsa prave len IE(to je jediny dovod IE), pouzivam Operu...neviem ci je to sila zvyku alebo kvoli spustajucim tabom, stahovaniu... no a namiesto firefoxu som si dal CometBird, je to vlastne firefox ale ma v sebe taky plugin ze kliknem pravym na youtube a ulozim video... takze vlasne pouzivam 2 prehliadace...hram na gitare a stranky ako ultimate-guitar.com maju s operou nejaky problem, cital som, ze nejaky script proste zacne nacitavat a stopne, tak tu stranku mam na comete ako domovsku...pre taby... moj pribeh a teraz ma sprdnite :-)) internet je o otvorenosti, kecalkovia by preto mali byt vitani :-)
|
|
Re: moj system
Od reg.: cinko
|
Pridané:
6.1.2010 16:51
ja mam v chrome taky "bookmark" ktory smeruje na:
javascript:window.location.href = "http://youtube.com/get_video?video_id=" + yt.getConfig("SWF_ARGS")["video_id"] + "&sk=" + yt.getConfig("SWF_ARGS")["sk"] + "&t=" + yt.getConfig("SWF_ARGS")["t"];
otvorim youtube video, kliknem na "bookmark" a taham ;)
(v kode som zmenil uvodzovky za tie zdvojene)
|
|
Re: moj system
Od: mraha (ban)
|
Pridané:
6.1.2010 18:49
a co ti na tej stranke ultimate-guitar.com nefunguje, mne ju nacitalo komplet a nevidim tam nejake nedostatky
|
|
Re: moj system
Od reg.: *Ump@ Lump@*
|
Pridané:
7.1.2010 11:48
hore ako mas ten ďas, logo... tak mi robilo tak, ze nacitalo logo a potom si musel cakat asi tak 20-30 sekund a tak zobrazilo celu strnaku, ale niekedy to nacitalo dobre inokedy zle, vtedy bolo obdobie aktualizacii opery, tusim 3 vtedy vysli ked som to zaznamenal...tak som to potom vzdal a teraz je zvyk, ze kliknem tam a uz mi nacita takze... :-)
|
|
SPEEDMETER na DSL.sk
Od: Speed TEST
|
Pridané:
11.1.2010 4:17
SPEEDMETER na DSL.sk ukazuje spatny vysledok merania rychlosti uz vyse roka.
Najpresnejsie meranie je stale len na www.SPEEDMETER.sk
|
|
zase reklama
Od: mickey01
|
Pridané:
11.1.2010 14:45
Zase samé "pravdivé" grafy v prospech giganta Microsoft. Čo dodať ...
|
|
Re: zase reklama
Od: NoName
|
Pridané:
13.1.2010 21:25
no ono to ukazuje jedine to, že väčšina XP -> Windows 7 má nelegálny OS. Pochybujem, že by si kupovali box verzie ...
a možnosť výhodneho upgrade nie je ... toť vsjo ... žial
|
|
XP/7? chrome/FF,...?
Od: mato51
|
Pridané:
11.1.2010 15:10
Zdravim, technicky zdatny uzivatel som tak na 5%, cize viem nainstalovat windows a mozno mam prehlad o nejakych veciach :) Chrome pouzivam asi pol roka a som tak na polovicu spokojny. Jedine, co mi vadi je to, ze pri mojom 2Ghz procesore a 1GB ramke mi chrome pri piatich otvorenych oknach zabera 200MB ramky...PC vyuzivam hlavne na surfovanie, cize nemyslim si, ze potrebujem 4GB ramku...aky prehliadac by ste mi odporucili, aby som dosiahol co najrychlejsi vykon? vobec si nepotrpim na vizualne spracovanie...to iste aj pre windows...momentalne mam winXP a na win7 nechcem prechadzat z dovodu, ze je moj dedusko(PC) na to pristary :) vdaka za rady
|
|
ijdnhci
Od: jano chromi
|
Pridané:
12.1.2010 17:53
ja som do teraz použivav mozilu ale prešiel som na CHROM a jeto lepši prehliadač
|
|
Total Gamer 16Gb ram
Od: Total Gamer
|
Pridané:
15.1.2010 23:50
Opera rulez Firefox sucks!
|
|
win7 tak na hranie
Od: blackman
|
Pridané:
28.1.2010 8:30
Win7 je fajn tak na kancelarsku pracu, pozeranie filmov a na hranie. Na vaznu pracu je pre mna nepouzitelny. Pokial nebudu fungovat veci ako Veeam FastSCP, VMware VIC alebo EMC Navisphere Initialization tak nema vyznam ho pouzivat. Pobavil som sa na titulke kde skusenejsi pouzivatelia hufne prechadzaju na Win7 :)
|
|
titulok
Od: e!!
|
Pridané:
4.2.2010 15:32
nechapem co je technicky zdatne na tom nainstalovat prehliadac alebo w7, kde na uzivatela cakaju 3 kliknutia a vsetko fici.. kto je potom pre autora clanku profesional ? ten co pozna 'msconfig'?, alebo linux?
3/10 clanok
|
|
Zdatnosť
Od: Ramonson
|
Pridané:
4.2.2010 17:02
Som aj ja "technicky zdatný", keď používam Ubuntu 9.10 s Google Chrome? :D
|
|
Dakujem Chrome Neprosim
Od: Timmyboy
|
Pridané:
8.2.2010 15:45
Skusil som Chrome a dokonca chvilu aj IE8 ale nieje to ono, ostavam pri firefoxe
|