|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OS Linux
Od: SSD
|
Pridané:
6.10.2009 13:43
Podrobnejsia statistika Linux OS sa nevedie?
|
|
Re: OS Linux
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
6.10.2009 13:48
http://www.dsl.sk/article.php?article=7140
|
|
Re: OS Linux
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
6.10.2009 23:17
sleduje sa aj statistika serverovych systemov ? ...
|
|
Re: OS Linux
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
6.10.2009 23:17
mam na mysli Windows Server ...
|
|
Windows7
Od: someone
|
Pridané:
6.10.2009 20:32
Vidim ze novy marketingovy tah mrkvosoftu pekne vychadza, niezeby nebol Win7 o dost lepsi ako Vista, ale okrem zlepsenia toho co vo Viste pokazili, to stale nie je ziadny zazrak :-), ja dlhorocny windowsak, zacinam vazne uvazovat o inych systemoch ;-)
|
|
Re: Windows7
Od: waveee
|
Pridané:
7.10.2009 16:59
ja mam na w7 podobny nazor ako na XP pred 10 rokmi..
|
|
Re: Windows7
Od: mnn
|
Pridané:
7.10.2009 18:51
pred 10 rokmi este XP nebolo :D
|
|
Re: Windows7
Od: zajebem plyn
|
Pridané:
7.10.2009 23:25
no sak asi este nema ziaden nazor.
take jednoduche a nevis?
|
|
Re: Windows7
Od: someone
|
Pridané:
7.10.2009 19:52
mozno hej, ale XP je z windows platformy, podla mna stale najvydarenejsie :-)
|
|
Re: Windows7
Od: hovi
|
Pridané:
8.10.2009 23:47
co si v zivote dokazal okrem nadavania a zavidenia pochval sa
|
|
Re: Windows7
Od: someone
|
Pridané:
14.10.2009 13:30
a inak sa citis dobre ? ;-)
|
|
Re: Windows7
Od: featherlighT
|
Pridané:
6.11.2009 10:28
jj, uplne s Tebou suhlasim, som na tom podobne a zalizujem sa po x86x64 MAC OS
|
|
Re: Windows7
Od: featherlighT
|
Pridané:
6.11.2009 10:30
P.S.: to bola reakcia na someonea
|
|
Re: OS Linux
Od: featherIghT
|
Pridané:
6.11.2009 10:26
"Keďže Windows 7 predpokladane v súčasnosti používajú len najväčší technologickí nadšenci a technicky najzdatnejší užívatelia, ktorí navštevujú DSL.sk výrazne častejšie ako ostatní užívatelia a majú výrazne vyšší počet návštev za rovnaké obdobie, mesačný podiel Windows 7 je menší.". To ako uz aj ten, kto je schopny stiahnut a vypalit *.iso je technicky zdatny uzivatel? Kokotina pan farar :) :) :)
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Natália, zajtra Eliška
|
Pridané:
6.10.2009 13:57
Tie kopceky symbolizuju chudakov, co v praci pouzivaju XP...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
6.10.2009 14:27
v praci XP a doma Win 7, Vista, Linux a Mac OS X
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: kristian00100
|
Pridané:
6.10.2009 16:22
asi tak. :)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2009 17:18
pocuj natalka a zajtra eliska, pokial ti to este nedochadza, absolutne drviva vascina ludi ma v praci este XP, mozu sa aj na mihalnice postavit - ked vista neni, tak neni
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: waveeee
|
Pridané:
7.10.2009 17:39
to je este v pohode, ale ja nemam ani pracu..
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.10.2009 9:36
tak to je na prd, rychlo na profesiu a posielaj CVcka, na jedno z 10tich sa niekto ozve ze chce pohovor
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: waveeee
|
Pridané:
8.10.2009 19:42
ale dementi mi dali cvika od pondelka do piatku, tak nemam kedy robit...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: acko
|
Pridané:
9.10.2009 18:19
treba narvat vsetky cvika do jedneho dna xD
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: xxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
6.10.2009 19:52
chudak pouziva vistu ty mongol...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: fotograf
|
Pridané:
7.10.2009 23:11
A co ja, ked pouzivam Win 3.11?
|
|
vratili sme sa spat k xp
Od: anarchista
|
Pridané:
6.10.2009 14:13
mali sme doma nahodene skusobne win 7 , vratli sme sa spt k xp-cku.
odladene, rychlejsie , bez zbytocnych grafickych "opiciek"
vsetko chodi tak ako ma.
pod win7 bol problem s flashom 8, firewall externy atd ...
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od: XP macher
|
Pridané:
6.10.2009 14:18
tieto všetky nedostatky už sú dávno odstránené, od 22 októbra sa dostanú do obehu ďalšie a ďalšie nove ovládače, všetky problémy sa tým odstránia, nie je dôvôd vracať sa ku XP-čku,
ja osobne mám verziu 7600, čo už je oficiálna verzia, žiadna RC, fungujem na nej už mesiac, a ide to stále rovnako, bez najmenších problémov, je to naozaj super windows!
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od: claudius
|
Pridané:
6.10.2009 15:13
pekne povedane. super windows. teda nie OS
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od: siirii
|
Pridané:
6.10.2009 15:33
Ale sme sa nasmiali..
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od: waveee
|
Pridané:
6.10.2009 18:29
ludia planujete prejst z RTM verzie po 22oktobri na oficialnu?
lebo mne sa prilis nechce takto cez semester mazat systemdisky =(
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od reg.: marko358
|
Pridané:
6.10.2009 19:20
nie RTM úplne je v pohode určite nebudem meniť
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od: inetMark1
|
Pridané:
7.10.2009 8:11
Mas MSDN AA?
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od: waveeee
|
Pridané:
7.10.2009 17:01
nie a z indexovej stranky ich webu som ani neprisiel nato co to je =(
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od: m44
|
Pridané:
7.10.2009 23:49
http://www.fi.muni.cz/tech/win/msdnaa.xhtml
|
|
Re: vratili sme sa spat k xp
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2009 17:20
Aha, a aky build? Betu 7000 z decembra 2008? Alebo cokolvek pod 7100? Lebo odvtedy sa toho "kapanek" dost zmenilo...
|
|
------
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
6.10.2009 14:16
mna oslovuje jedine autoinstalacia driverov a prakticku cast som este nemal moznost vyskusat ale ocakaval som ze budu problemy s kompatibilitou som zvedavy ako sa vyjadrite...
|
|
Re: ------
Od reg.: Marťan
|
Pridané:
6.10.2009 14:43
ja som to nainstaloval na 3 roky starom notebooku a bol som velmi prijemne prekvapeny tak rychlostou ako aj kompatibilitou so starymi aj novymi zariadeniami a najma ma pozitivne prekvapil sposob a RYCHLOST, akou sa doinstalovali potrebne drivre.
Jedine, co som tusim nerozchodil, bol daemon tools, ale zas som to ani velmi neskusal, kedze mi to nebolo realne treba. Aj ovladac na EXT file-system, ktory bol povodne urceny pre XP sa po zapnuti kompatibility nainstaloval bez problemov, co ma dost prekvapilo
|
|
Re: ------
Od: hmm
|
Pridané:
6.10.2009 22:33
daemon ide tiez, sice win7 pred jeho spustenimvaruje pred moznymi problemami, ale mne fici bez problemov (odskusane na 2 notebookoch)
|
|
Re: ------
Od: lolofonko
|
Pridané:
7.10.2009 14:57
mne fici na 4 roky starom NTB build 7100 bez problemov. aj ked som trochu maturoval s rozbehanim zvukovky.
|
|
Re: ------
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
7.10.2009 18:16
RTM na 6 rocnom, ale ja uz som musel maturovat este pocas instalacie, esteze fungovala F8 :), a cez aktualizacie si dotiahlo vsetky chybajuce drivre (intel zvuk a modem), takze tak :)
|
|
Re: ------
Od: MSBR
|
Pridané:
8.10.2009 18:05
Co jsem s Win7 nerozchodil byla prehistoricka tiskarna HP Laserjet 4L a cca 8 let stara webkamera, kterou mi to sice rozeznalo, ale nejak nic nezobrazovalo.
Jinak naprosta spokojenost, mam na zkousku udelany multiboot Vista32/Win7Ultimate64 z VHD/WinSVR2008R2 z VHD/Hyper-V Server 2008 R2 z VHD na notebooku (legacy system je Vista) a jenom si chrochtam blahem, protoze to vsecko je na jedine diskove partition...
|
|
? ? ?
Od: Tralallator
|
Pridané:
6.10.2009 14:45
aky je priemer unikatnych navstev na dsl.sk za sledovane obdobia...;
|
|
na win7
Od: sizej
|
Pridané:
6.10.2009 15:06
tiez som z xp presiel na win 7 a som velmi spokojny, OS je svizny, nasiel sam vacsinu driverov, dokonca aj na staru SB audigy, aj na tlaciaren, grafika hned frcala, dal som novy driver bez restartu a pohoda vsetko frci ako ma...
xp by som na dnesne domace PC s ram viac ako 1GB uz nedaval
|
|
Re: na win7
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2009 17:25
Mat dnes 1 GB RAM je na vysetrenie u psychologa. Aj staru sunku sa oplati dat aspon na 2 GB, rozdiel bude iste vidno (upgrade z 2 na 4 GB by bolo vidno uz menej, ked vobec). RAMka je dnes lacna jak jogurt, teoretický SW strop 32-bitovej desktop architektury - 4 GB nejakej 800-1066 MHz DDR2 (a niekedfy aj HW strop, polla fosne), dnes stoji 30 €. Kde su tie casy, ked som kupoval DDR1 333 ci 400 MHz 512 MB modul za 7000 Sk!
|
|
Re: na win7
Od: Ehmm
|
Pridané:
6.10.2009 20:37
No tak to ja so svoju 256 MB ddr-sd ram by som mal byt uz davno v kazajke....a teraz k veci win 7 sa mi paci vo virtualke bezal so 666 MB ram svizne kym vista s 2GB sa suchtala ako zebrak. Trocha bol problem s niektorymi ovladacmi ale myslim ze vyrobcovia sa pojdu pretrhnut o logo win 7. Som rad ze sa to nebude lepit do slova aj na chladnicky ako to bolo v pripade visty.
|
|
Re: na win7
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2009 20:53
tak 8 rocny komp. (sudiac podla nejakej SD RAM asi na 133 MHz z dob PIII) sa uz ani neoplati upgradovat, 256 mb ram je uplna katastrofa aj na XP, aj ked upgrade na 512 mb by iste pomohol
|
|
Re: na win7
Od: featherlighT
|
Pridané:
6.11.2009 10:42
Pjetro, aj by som s tebou suhlasil, len to vysvetli cloveku co zaraba 6 stoviek mesacne :) A este by si dobre spravil, keby si checkol co v dnesnej dobe stoja najlacnejsie 4 GB DDR2 pamati, je to od cca 87 € s danou
|
|
Re: na win7
Od: fallout
|
Pridané:
6.10.2009 20:23
tiež som prešiel na 7, ide všetko, hry staré aj nové, autocad, revit, ansys, ec2 a podobne chuťovky... čo ma najviac prekvapilo je rýchlosť, systém mi ide rýchlejšie ako pod XP. XP asi nevedelo dobre využiť i7 procesor. Trochu blbol qip, neukladal prijate subory, stačilo zmeniť ukladanie súborov do downloads a bolo to. Trochu mi vadí že nepúšťa zvuk cez reproduktory aj HDMI výstup naraz, hlavne pri prehrávani videa, v BSplayeri sa nedajú nastaviť 2 vystupy ale napríklad KMplayer to vie, takže tiež v pohode. V úspornom režime je úplne tichý. Driverov je dosť, a tie ktoré nie su, tak mi všetky fungujú tie ktoré sú pre vistu (ovládač logitechu a utility k doske asus p6t).
|
|
Re: na win7
Od: sizej
|
Pridané:
6.10.2009 20:29
ja mam tiez quadcore a videl som viac benchmarkov kde bolo porovnanie xp/vista/7 pricom bolo jasne vidiet, ze xp NEVIE efektivne vyuzit viac GPU alebo CPU
|
|
Re: na win7
Od: bazz
|
Pridané:
7.10.2009 8:08
mal som rovnaky problem so zvukom... stacilo nahodit oficialny ovladac od vyrobcu (urceny pre vistu) a bolo :)
|
|
Daemon
Od: system
|
Pridané:
6.10.2009 15:07
Co sa tyka daemon tools tak vyhlasili ze planuju na novej verzii kompatibilnej s Windows 7 po uvedeni finalu Win 7.
S win 7 som uplne spokojny na starsom desktope a na notebooku fakt nemam na co nadavat,nadmieru spokojny :-)
|
|
Re: Daemon
Od: gwixt
|
Pridané:
6.10.2009 15:33
ja som daemon instaloval na Win7 kratko po vyjdeni RC a islo/ide mi to bez problemov ... sice som vtedy cital, ze su tam nejake problemy ale u mna ta verzia co bola v case instalacie najnovsia ziadne problemy nerobi
|
|
Re: Daemon
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
6.10.2009 16:26
DT funguje pod Win7 už od apríla a je aj oficiálne podporované.
|
|
Piráti?
Od: M3G
|
Pridané:
6.10.2009 16:47
Zaujímalo by ma, kde Slovač navštevujúca dsl.sk zohnala originálny Windows 7, keď ešte oficiálne nie je v predaji
Alebo to mám chápať tak, že minimálne 14 % návštevníkov dsl.sk má nelegálne Windowsy?
|
|
Re: Piráti?
Od: kzthtdrgsf
|
Pridané:
6.10.2009 17:39
msdn technet?
msdnaa?
win7 rc?
|
|
Re: Piráti?
Od: ABRAHAM
|
Pridané:
6.10.2009 17:39
Ty asi nesi kompletny,ze pirati, RC verziu si si mohol bezplatne stiahut a pozivat ju mozes do juna dalsieho roka.
Taze asi tolko...
|
|
Re: Piráti?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2009 17:47
RC buildy 7100-726X tusim do 1. marca 2010, ale nevadi (potom sa bude dat vraj este 2 meiace pouzivat, ale bude sa vypinat po dvoch hodinach, co sa neda pokladat za pouzivanie OS), neviem ako RTM build 7600. Beta 7000 z decembra 2008 skoncila tusim v lete.
No ale pravda je, ze ten M3G je nejaka brdza, vraj pirati LOL.
(Samozrejme nie kazdy build bol urceny na verejne testovanie a vycsina buildov bola len na torrentoch ci share serveroch)
|
|
Re: Piráti?
Od: M3G
|
Pridané:
6.10.2009 22:51
Vy ste tu iné vševedúce kocky. Pýtal som sa, pretože som nevedel, ako je to možné, a internetoví honiči hneď odpovedajú klasicky po svojom, bez toho, niečo vysvetlili. Teda až na výnimky.....
|
|
Re: Piráti?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 10:39
tak jasne, neda sa sledovat vsetko, ale (desat)tisice ludi na Slovensku, ktori maju skusobne W7 (konciace 1.3.2010), ho pokojne vsetci mozu mat uplne legalne, kedze to bolo umoznene
|
|
Re: Piráti?
Od: sizej
|
Pridané:
6.10.2009 18:05
ja ju mam z MSDN napriklad...
|
|
Re: Piráti?
Od: jajajajaja
|
Pridané:
6.10.2009 22:57
ja som si to zas stiahol bez prihlasenia z priameho linku na subor :) vsak naco sa prihlasovat :-D
http://tinyurl.com/ycfde3m
|
|
Re: Piráti?
Od: strasny piicus
|
Pridané:
6.10.2009 23:09
nefunguje.
|
|
Re: Piráti?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
6.10.2009 23:07
stiahol som ho z MS stranky, nasledne som sa u nich zaregistroval a obdrzal licencny kluc. Kde je problem? Pojde az do marca, takze casu dost na rozmyslanie "co potom"
|
|
Re: Piráti?
Od: mirecc-ZV
|
Pridané:
7.10.2009 8:23
Vyber si dalo sa to ťahať z:
vačšina upload serverov ako Rapidshare, MediaFire atd...
alebo torrent
|
|
titulok s viac ako 5 znakmi, posli kvety
Od reg.: den__
|
Pridané:
6.10.2009 16:51
Nechcem urazat ego one man show redakcie DSL.sk, ale ten nadpis je trochu zavadzajuci a mierne nestastny. Zbytok clanku uz v podstate vysvetli ako to autor myslel... ale podla nadpisu ma clovek pocit, ze ego tohto servra je tak vysoke, ze podla DSL.sk jeho navstevnici predstavuju cele spektrum uzivatelov PC...
|
|
Re: titulok s viac ako 5 znakmi, posli kvety
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2009 17:55
Preco, da sa to vydedukovat aj z nadpisu. Na IT stranky chodia len nadsenci, v IT erudovani a rozhladeni ludia a ti, ktorych dianie v IT zaujima, resp. ludia ktori robia v IT a aj to nie vsetci (suma sumarum mozno niekolko desatin % populacie). Mozno sa to da povedat aj o DSL serveri, mladucka slecna sekratarka by sem istotne nesla citat dianie v IT. Je preto normalne ze 14 % citatelov DSL ma W7. A 14 % z niekolkych desatin percenta populacie a v sumare niekolko stojin % populacie, ktori maju W7. Podla mna sa to da vydedukovat z nadpisu.
|
|
Re: titulok s viac ako 5 znakmi, posli kvety
Od: mariooo
|
Pridané:
14.10.2009 11:22
Nuž, pekná úvaha, no dovolím si doplniť inú teóriu.
Po dátume oficiálneho vydania počet rapídne stúpne, po 30 dňoch mierne klesne a po skončení platnosti testovacej verzie zase raz počet užívateľov rapídne klesne. Tu sa zvýši počet užívateľov Vista/XP odhadujem v pomere 30/70.
7 je zadarmo, je pekný, prečo ho nepoužívať. Keď sa zaň bude platiť, nájde sa riešenie, ktoré sa dá ukradnúť :-)
Toľko môj postreh. Pustite sa do mňa :)
|
|
Raketovy nastup
Od: Mumsito
|
Pridané:
6.10.2009 17:27
Od prichodu Mac OS X 10.6 Snow Leopard do 30% podielu uplynuli 2 tyzdne. Samozrejme, ze sa to neda porovnavat hlavne kvoli cene ale predsa z 1% na 30% za dva tyzdne je raketovy nastup toto by som nazval len rychly. Na druhej strane Win 7 este nie je v obchodoch uvidme ked sa do nich dostane.
|
|
7micka je fajn
Od: ----
|
Pridané:
6.10.2009 18:01
Musim povedat, ze za par mesiacov pouzivania Windows 7 som nemal ziadne problemy a system bol naozaj svizny. 7micka je znova nieco co potiahne par rokov Microsoft.
Nemozem tvrdit, ze vsetko je doladene do detailu, ale to vyriesi snad uz prvy SP :)
Jedina vec, ktora mi prekazala, je chybajuca podpora pre ine suborove systemy okrem NTFS (nepocitam FS pre rozne media). Kvoli problemu s diskom (a specialne kvoli NTFS) som presedlal na Linux.
|
|
Re: 7micka je fajn
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2009 18:23
A je problem 150 gb velociraptor, 3 particie, 30 gb LEN a LEN na w7, 30 gb nejaky linux + soft na nom a 80 gb soft na w7 pripadne dokumenty? No a + k tomu 2x1,5 tb riadna storage kapacita na multimedia?
|
|
Re: 7micka je fajn
Od: ----
|
Pridané:
6.10.2009 19:44
Jedna sa o notebook, cize dalsi disk tam tlacit nebudem. Pre W7 moze byt 30GB aj malo po dlhsom pouzivani, kvoli WinSxS, ktory rastie casom az prilis rychlo.
Povodne som si W7 chcel nechat, ale nakoniec som sa rozhodol ho uplne zmazat. Momentalne nepotrebujem robit nic, na co by som potreboval Windows. IDE aj kompilatory mam pod Linuxom - zdarma.
Inak to rozdelenie disku co si napisal je celkom fajn, len tych 1.5TB na multimedia je pre mna zbytocnych :)
|
|
Re: 7micka je fajn
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.10.2009 20:47
Jaj tak to je ine, ked do NB. Hej, pravda WinSxS je rastuca svina, ale osobne sa mi nedostal v Hliste (po roku a pol) ani W7 nad 8 GB. Dalej 3,5 GB swapak a 3,5 GB hybernak (pri 4 GB RAM) + 10 GB Win bordel, spolu 25 GB Win bordel po roku pouzivania. 30 GB je absulutne minimum, ale 40 by v pohode stacilo.
|
|
Re: 7micka je fajn
Od: Adrique
|
Pridané:
7.10.2009 13:29
ked som presiel z Visty na W7 RC, volne miesto na disku sa mi zvacsilo o 40 GB a tak to aj zostalo po 3 mesiacoch. Parada. Asi to bude prvy Windows, ktory si dobrovolne kupim (predosle sli s pocitacmi).
|
|
co potom?
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
6.10.2009 18:19
Zatial to maju vsetci zadarmo, uvidime ale co sa stane ked vyprsi platnost RC, potom isto na chvilku pojde krivka dole, az do doby, pokial ludia nenainstaluju Crack :)
|
|
Re: co potom?
Od: hopax
|
Pridané:
6.10.2009 21:31
Mato, crack je vacsinou uz zahrnuty v kazdom novom release W7 ;)
|
|
win 7
Od: pavolzetor
|
Pridané:
6.10.2009 18:29
ja mám vistu a nesťažujem si, na hry mi to stačí (superfetch je samozrejme vypnutý, raz dokonca načítal hru počas hrania inej :-D)
win7 som skúšal v KVM, ten panel mi vadil, blbo sa ovládal IE
používam Ubuntu 9.10 a prechádzam na Archlinux
howgh
|
|
Re: win 7
Od: lolec
|
Pridané:
6.10.2009 18:53
superfetch nacital tak akurat tvoje gule ... ked ani nevies co to je, expert..
|
|
Re: win 7
Od: rms_
|
Pridané:
6.10.2009 23:26
Preco nenapises howgh na zaciatku? Aspon by som hned vedel ze to nemam citat.
|
|
win 7
Od: Martinnn
|
Pridané:
6.10.2009 18:48
mno cez vianoce stiahnem treba ale stiahnut dobru verziu koli cracu alkebo ser. cislu lebo nechce sa mi aby po mesiaci alebo dvoch mi vyhodilo ze mam piracku veriu ze :-) treba chvylku strpenia nech sa hackery o to postaraju a potom isto nainstalujem.a teraz som spet na XP 2009 special edition doinstalujes len par programov ako vista inspiration 2 , SevenVG Refresh Theme for Windows XP ,True Transparency a hned to vyzera ako win7 vsetky okna priesvitne zatial som bezal na edicii 2007 teraz som skusil 2009 a som velmi spokojny zatial kym nevyde win7.vistu nechcem aj keby ma zarezali dovod uz len koli tomu ze vse uz aj s nainst. programami mi zere pamet asi 600mb a vista co tam este nic neni tak 900mb heh a o rychloasti nejdem ani vravit to kazdy vie a directx 10 mi nejde pod win xp ale to ma netrapi ved o chvylu uz pod win 7 pojde a to mam 4gb ram athlon64 x2 6000+3Ghz gf9600GT
|
|
Re: win 7
Od: om nom nom
|
Pridané:
6.10.2009 20:55
... a mas 13 rokov, vsakze? ^^
|
|
Re: win 7
Od: dementatorstvo
|
Pridané:
7.10.2009 19:50
keby mal 13 rokov, tak by asi nespravil v kazdej vete 4 chyby...
chlapec len si pockaj do tych Vianoc a potom si ho nainstaluj..hadam sa do vtedy najde nejaky "hacker" a spravy nejaky funkcny creck :DDDD
lebo ja som doteraz nenasiel na nete este ani ten novy windows 7 nie to este nejaky creck na neho! :D :D :D
|
|
Re: win 7
Od: :DDDD
|
Pridané:
6.10.2009 21:40
boze ale si mi zlepsil naladu boze :DDDDDD
|
|
Re: win 7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
7.10.2009 11:05
Bukvica! Ale dobre pred obedom :)
|
|
Re: win 7
Od reg.: SergejH
|
Pridané:
7.10.2009 15:24
1., naco ti je taky pocitac, na dx9 (staci nieco slabsie)
2., ked ti je vela dat nejakych 50€ (home premium) resp. 65€ (hp 64bit) za Windows7, tak sa necudujem, ze miera piratstva je taka aka je...
|
|
Re: win 7
Od: anti orange
|
Pridané:
8.10.2009 12:15
50 eura za home win 7?? to kde si nabral taku cenu davaj hned link!
|
|
windows 7 rulez
Od reg.: supersonic
|
Pridané:
6.10.2009 21:13
a ako student som ho mal legalne a zadarmo:) (ta akcia uz vyprsala)
|
|
win7 diskusia
Od: martinnn
|
Pridané:
6.10.2009 21:13
heh ze 13 sa uvedom mam 24 a za tie roky som presiel uz vsetkymi windowsmi tak viem co pisem :-) ty si asi linux alebo vistak typujem .dam ti iba priklad mne zabera vyuzitie pameti na tom upravenom xpcku 780MB a to tam mam rozne programi .norton internet security zaregistrovany samozrejme neof. na 3 roky a spyware doctor tak tiez na rok je tam zapbnute real time scan tak to zere vela ramky ale ked mas 4gb tak to neva a skus to iste nainstalovat na vistu a heh vyuzitie pameti cca tych 1.4Gb to uz je az moc prehnane preto vista nikdy viac a o rychlosti sa netreba ani bavit :-) bracho ju ma a dokopi nic tam nema naist a placem pri tom a pritom ma notas 2jadrovi 2ghz 3gb ram a ide to hrozne skusali sme tu win 7 a je to pekny rozdiel .som sam zvedavy ake budu statystiky pouzivania windowsov tak za pol roka :-)
|
|
Re: win7 diskusia
Od: :DDDDDDD
|
Pridané:
6.10.2009 21:42
:DDDDD... :DDDDD
tie tvrdky su ako bonus :DDDD
|
|
Re: win7 diskusia
Od: afganistan draselny
|
Pridané:
6.10.2009 21:42
nevis pisat. v tom je problem.
vobec sa to neda citat.
dam ti jeden tip: za vetou sa bodka dava systemom, ze ju napises rovno za slovom, das medzeru a zacnes dalsiu vetu. nie naopak. plati to aj pre ciarky.
skus pouziat odstavce.
|
|
Re: win7 diskusia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 10:47
Ale kdeze, to bude nejaky ucnovkar a najdlhsie co kedy pisal je polstranova slohova necitatelna zlatanina na ZS. Ale ozaj je to totalna katastrofa, absolutne sa to neda citat - nielen kvoli dementnym hrubkam, ale celkovemu stylu pisania.
24 rokov? Kdeze junacik v-zivote-nikdy-nezmaturovany (plati pre martinna), priemerny 14 rocny dement je na tom s pisomnym prejavom lepsie.
|
|
Re: win7 diskusia
Od: gfftft
|
Pridané:
7.10.2009 19:02
podla mna to je uplny hnup, alebo to tak pise naschval a robi si z nas picu, ale v kazdom pripade sa to fajn cita a mal by zacat pisat knihy chalan
|
|
win7 diskusia
Od: martinnn
|
Pridané:
6.10.2009 21:51
HEH gramatike chyby su nepotatne :-)))), ale nazor. Respektyvne fakt :D
|
|
Re: win7 diskusia
Od: zradny kefir
|
Pridané:
6.10.2009 21:59
aspon pouzivaj tlacidlo "odpovedat", jebo.
|
|
Re: win7 diskusia
Od: martinnn
|
Pridané:
6.10.2009 22:11
och joj kolko mas rokov curak :-)
|
|
Re: win7 diskusia
Od: afganistan draselny
|
Pridané:
6.10.2009 22:30
asi 3x tolko ako ty, synak.
|
|
Re: win7 diskusia
Od: tralallator
|
Pridané:
7.10.2009 10:42
tak si novy rekordmen...
|
|
Re: win7 diskusia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 10:51
Ale ide o to ze pisomny prejav usera "martinn" imho hranici s demencoiu, cize mentalnou retardaciou! Neviem ktory stupen, ci debilita, imbecilita alebo idiocia. Debil je na urovni 14-rocneho pubertaka, imbecil na urovni 10-rocneho decka a idiot na urovni 6-rocneho decka (velka cast idiotov si nevie zaviazat snurka na topankach). Ja osobne mu velmi fandim a verim mu, bude to iba debil.
Pozn.: debil, imbecil a idiot su uplne spisovne slova!
|
|
Re: win7 diskusia
Od: martinnn
|
Pridané:
7.10.2009 12:17
Jezis som pisal bez znaminok a tie tvrdky mno co .Diktaty som mal vzdy za 4 .Tak to bude tym :-) Som zvedavy kolko mas ty dement lol .Neboj zmaturoval som narozdiel od teba :-)Racej keby si sa zaberal poctatou diskusie a nie chybami :D Ty si isto z tych chudakov co sa stazuju ze im dlho startuje Windows .Pritom si ho nevedia ani poriadne nastavit :D Dufam ,ze vies aspon co je prikaz msconfig lolek :-)))
|
|
Re: win7 diskusia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 13:38
1) ak sa niekto chvali tym ze je dement, tak vsetka cest
2) "už mi lásko není 20 let, už mi dávno není ani 25"
3) v zivote som absolvoval asi 4-5 zelenych stolov, maturity bol len prvy (a nie - neboli to reparaty)
4) nie, nestazujem sa ze mi dlho startuje win (s trapnymi exacmi a mscckami vo %Windows Folder%/System32 adresari na mna nechod), asi si tu novy
|
|
Re: win7 diskusia
Od: Martinnn
|
Pridané:
7.10.2009 14:11
Heh jebme na to :-) Priznaj ,ze s tym vyuzitim pamete v xp a vista je obrovsky rozdiel. Win7 bol na tom pomerne dobre.Zalezi ako to bude s finalnou verziou :D
|
|
Re: win7 diskusia
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 18:47
Ide ti o objavenie Ameriky? Kazdemu je tu jasne, ze Win 7 je lepsi OS ako Win Vista, defacto po vsetkych strankach. Porovnavat Win XP a Win 7 uz chce zahrnut viacero aspektov, kedze XP je iny OS ako Vista ci 7 (hlavne XP je ovela starsi a napr. aj tou pamatovou narocnostou, kt. stale omielas, je na tom o trocha lepsie ako Win 7). Avsak Win XP je tu 8 rokov a je tak vypilovany do dokonalosti, ze casto v rychlosti niektorych aplikacii poraza aj Win 7 (Vistu tiez samozrejme - Vista je nedokonceny omyl). Nemozno vsak porovnavat vypilovany XP a este defacto nevydany Win 7. Pockajme kym tu bude Win 7 ale 3 roky a v tom case uz nejaky SP2 a Win 7 mozno bude rovnako dobry ak nie lepsi ako dnesne XP.
|
|
Re: win7 diskusia
Od: martinnnn
|
Pridané:
7.10.2009 19:31
Ved o tom to je .To som chcel aj povedat. S tym uplne suhlasim. Ja verim tomu ze priebehu 2 rokoch vecina ludi prejde na ten win7 .Skusil som ho a je fakt dobry aj napriek tomu,ze je to iba zacinajuci windows. Podla mna Microsoft ziska spat svoju zaslu slavu do 2 rokoch .Ja verim tomu.A ked bude trvat urcitu dobu kym sa doladi ,ale to vyriesia servis packy. Co poznam ludi ,tak vela z nich ho uz vyskusala a kazdy ho chvali len treva chvylu strpenia :-) Dockat casu ,ako huska klasu :D
|
|
Re: win7 diskusia
Od: Richard M
|
Pridané:
7.10.2009 20:00
tvoj pisomny prejav je naozaj na inteligencnej urovni kurieho oka... tvoj nazor beriem, ale pises to ako uplný jebo..sorry, nechcem Ta urazat, ale asi to pocuvas dost casto.. neda sa citat to co pises. takze naozaj pochybujem ze 24 rocny chlap by vedel taketo nieco vytvorit.
ja mam 21 ale osobne Ta lutujem....(uz len kvoli tomu, ze sa hras na dospeleho a pritom si este ani nemutoval...)
|
|
Re: win7 diskusia
Od: martinnn
|
Pridané:
7.10.2009 20:07
Heh co mas za problem ? :-)))))))))))))
|
|
Re: win7 diskusia
Od: hgvghh
|
Pridané:
8.10.2009 2:03
chalan ak mas nejaky blog alebo nieco podorne daj link fasa sa citas :)
|
|
Re: win7 diskusia
Od: shfghf
|
Pridané:
8.10.2009 17:21
To je svine to prase...
|
|
windows
Od: alho
|
Pridané:
6.10.2009 22:32
tiez som testoval w7 a pacil sa mi akurat mi nechce bios nacitat bootovacie dvd :/
|
|
Windows7
Od: Vil0
|
Pridané:
6.10.2009 22:34
ešte neni ani oficialne vydaný a už 20% vašich návštevníkov ho má na čierno v pc :D
|
|
Re: Windows7
Od: jajajajaja
|
Pridané:
6.10.2009 23:05
ty si asi necital diskusiu predtym, nez si napisal tuto hovadinu!!!
|
|
Re: Windows7
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 10:53
absolutely NC ako No Comment, nie Norton Commander
|
|
Re: Windows7
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
7.10.2009 11:08
Dneska je nejaky sviatok? Ze deti niesu v skole?
|
|
Re: Windows7
Od: refrtd
|
Pridané:
7.10.2009 18:42
neurazaj deti
ono aj 13 rocne dieta sa moze spravat inteligentnejsie ako 50 rocny chasen
|
|
asdfsdaf
Od: Realita
|
Pridané:
7.10.2009 11:01
Na DSL.sk chodia az 4% panicov?
|
|
Re: asdfsdaf
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
7.10.2009 11:09
Niekto si builduje jadro, niekto zas sulozi .. to mas tak :D
|
|
Re: asdfsdaf
Od: Realita
|
Pridané:
7.10.2009 12:34
A uz nas minuskuju chlapci vynerdovani :(
|
|
Re: asdfsdaf
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 13:40
no ja som pocul, ze sucin krasy a inteligencie je u zien konstantny, u chlapov to mozno bude sucin IT znalosti a skusenosti v sexe, aj ked vynimka moze potvrdit pravidlo
|
|
Re: asdfsdaf
Od: nic
|
Pridané:
8.10.2009 18:51
Uplne s tebou suhlasim, no a potom ta spolocnost aj tak vyzera. (ludi je stale viac a viac a su blbsi a blbsi)
|
|
Re: asdfsdaf
Od: tux
|
Pridané:
19.10.2009 3:36
milujem zmysluplne flejmy :)))
|
|
sranda
Od: sranda
|
Pridané:
7.10.2009 13:03
win7 je len upravene xp,ja mam pocit ze pracujem z xp ...ale to je len dobre.A ako bonus bude mat MS este aj niejake tie peniazky z predaja noveho OS....sranda
|
|
Re: sranda
Od: ppc sranda
|
Pridané:
7.10.2009 13:39
"win7 je len upravene xp"
az na to ze win7 je uplne iny system ako xp.
akoze prepisany kernel a tak.
|
|
Re: sranda
Od: jfdsf
|
Pridané:
7.10.2009 18:44
presne tak win7 nie je len upravene xp, win 7 je optimalizovana vista s dockom
|
|
Re: sranda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 13:44
Kristova krvacajuca rana, jak moze niekto pisat take chujiny. XP aj 7 su sice NT based, ale to su aj Win NT 3.5X, Win NT 4, Win 2000, Win XP, Win Server 2003, Win Server 2008, Win 7 ... jednoducho okrem Win 9X a Win ME. Neda sa ale povedat, ze Win Server 2008 je len upraveny Win NT 3.51.
|
|
Re: sranda
Od: x0x0
|
Pridané:
7.10.2009 14:30
Vsetko co prepisali v kerneli je len zmena loadovaneho GUI :D
|
|
Re: sranda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 18:51
Keby mala sprostost (alebo nevedomost) hmotnost, vazil by si viac ako vsetka temna hmota a temna energia dokopy (inak povedane vazil by si cca 100-nasobok viditelnej baryonovej hmoty vo vesmire).
|
|
Re: sranda
Od: strasny piicus
|
Pridané:
7.10.2009 23:26
to myslis vazne?
|
|
Re: sranda
Od: ugyg
|
Pridané:
7.10.2009 19:19
tipujem ze ty mas maximalne tak okolo 25 rokov podla toho ake windowsy si tu vymenoval
|
|
Re: sranda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.10.2009 20:16
tato diskusia:
Od reg.: Pjetro de | Pridané: 7.10.2009 13:38
pravda je, ze prvy riadny kontakt s PC som mal neskoro - az na gympli na ziatku 90. rokov s 80486tkou, Win 3.1(1), T602, DBASE III+, Pascal ... ako 10-rocne decko so Sinclairom ZS Spektrum hrajuce sa na CB telkaci a absolutne nerozumiacemu technike - to nepocitam za kontakt s PC
|
|
Re: sranda
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
8.10.2009 10:15
Btw Protr sleduj tento link ;)
http://www.zxspectrum.net/
|
|
Re: sranda
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
8.10.2009 20:33
no super :-)
|
|
Re: sranda
Od: ZXSPCE....
|
Pridané:
9.10.2009 11:29
Boha jeho to su hry na to potrebujem minimalne graficku kartu z 90000000 GB a procesor z 5000000Ghz ram 10 000gb a stale ti to bude sekat dpc tam
|
|
uffff
Od: silly_bobby
|
Pridané:
7.10.2009 13:38
člověče, tahleta konverzace zachází za hranice možností snad všech... fakticky mám co dělat, abych nespad ze židle... děcka proto k facebooku, ty vyzrálejší k friendfeedu...
faceBook + friendfeed = facefeed. mmmm, lunch time...
|
|
Bezpečnost sedmiček
Od: Accuphose+
|
Pridané:
7.10.2009 16:44
Pomocí jednoduchého skriptu jde hooknout UAC, aby to v pohodě povolovalo veškerý malware, pěkná fičurovina, Windows XP mi startuje 15 sekund, jak dlouho to trvá sedmičce?
|
|
a co takto
Od: XMen
|
Pridané:
8.10.2009 14:09
sem dat statistiku o pouzivani vsetkych OS, teda hlavne linux, windows, mac os, pripadne ine unix based OS.
|
|
ako kedy
Od: sranda
|
Pridané:
8.10.2009 14:15
Windows XP mi startuje 15 sekund, jak dlouho to trvá sedmičce?
no ked sa naserie ta sedmicka tak hadam aj za 10 sekund xixi na novom hardverovi samozrejme a musi byt čerstva xixi
|
|
Re: ako kedy
Od: ztrfs
|
Pridané:
8.10.2009 14:23
za pouzivanie xixi by som nariadil trest smrti
|
|
Re: ako kedy
Od: sranda
|
Pridané:
8.10.2009 14:30
neodvravaj xixi
|
|
Re: ako kedy
Od: ztrfs
|
Pridané:
8.10.2009 15:11
wow teraz si mi to natrel len tak dalej
|
|
Re: ako kedy
Od: sranda
|
Pridané:
13.10.2009 17:36
komu som natrel chleba z maslom?
|
|
heej?
Od: sranda
|
Pridané:
8.10.2009 14:29
"win7 je len upravene xp"
az na to ze win7 je uplne iny system ako xp.
no tak celkom uplne iny system to az tak nebude,kedze vsetky programy a hry z xp fakcia na tom ako keby som ani nemal 7 ale xp,vo viste toho slo menej ako v 7-dmicke....ale to je jedno,uplny iny system je mac alebo lin ak sa nemylim,tam hadam ani exe nespustim ak si odmyslim wine(tua)
skratka win7 je vista z povypinanymi procesmi v pozadi aby sa to mohlo niejak vobec hybať,niekde to pisali a je to pravda
|
|
Re: heej?
Od: uztgrf
|
Pridané:
8.10.2009 15:20
cize spetna kompatibilita znamena ze je to ten isty system
co sa tu este nedozviem
"niekde to pisali a je to pravda" aha sorry tak to potom samozrejme aj pravda je
|
|
Ahoj mami!
Od: Jooooogurt
|
Pridané:
8.10.2009 17:23
Ahoj mami!
|
|
Re: Ahoj mami!
Od: nasakja
|
Pridané:
10.10.2009 19:07
Takto dobre som sa dlho nezasmial. :D
|
|
Re: Ahoj mami!
Od: sranda
|
Pridané:
13.10.2009 17:35
aj odbornici na win sa musia obcas dobre zasmiat muhuhehehahahihihoho
|
|
xp vs w7
Od: KoFe
|
Pridané:
11.10.2009 17:22
XP mi na NB zralo tak 300MB ram, w7 mi zere tak 700 ale myslim si ze to ide rovnako dobre, niektore palikacie by som povedal ze idu este lepsie. Jedine miesto kde som si vsimol spomalenie je ked kopiruje/prenasam data z disku na disk/usb. Inak kompatibilita je uplne v poho, po nainstalovani XP som musel davat xyz ovladacov, teraz iba kameru/citacku kariet a vga. Slapem uz 2 mesiace na 7 a k XP sa uz neplanujem vratit.
|
|
google
Od: Lamar
|
Pridané:
14.10.2009 18:49
Google [URL=http://google.com]google[/URL]
|
|
Windows7
Od: Tikytak
|
Pridané:
19.10.2009 19:33
Win7 je len kozmetickou úpravou Visty. Každý dobrý hráč,ktorý hraje hry cez net vie,že XP je najlepší operačný systém pre hry. Ale 7mička je stabilnejšia krajšia,ale ide podstatne tažšie ako Xp. Takže 7mička časom omrzí,tak ako aj mňa.
|