|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Praca
Od: aleluja
|
Pridané:
22.8.2009 16:08
Let's the flame begin.
100% casu v praci na azete.
Ale je to zaujimavy produkt.
|
|
Re: Praca
Od reg.: Dexter Morgan
|
Pridané:
22.8.2009 17:31
Nauč sa poriadne po anglicky, v opačnom prípade píš radšej po slovensky, kamarát. Najlepšie s diakritikou.
|
|
Re: Praca
Od: aleluja
|
Pridané:
22.8.2009 19:13
Sir, yes, Sir!
|
|
Re: Praca
Od: whatever
|
Pridané:
22.8.2009 23:51
alebo ako Bender..
sir, yes, sir sir
|
|
Re: Praca
Od: ffgh
|
Pridané:
22.8.2009 20:10
Haaa :D
|
|
andreas@gigacaststatic.com
Od: andreas@gigacaststatic.com
|
Pridané:
24.8.2009 9:10
Vyzera to velmi zaujimavo idem to aj hned vyskusat
|
|
gdsafadsfas
Od: Kveri_
|
Pridané:
22.8.2009 16:32
vola sa to cron a s jednoduchym testom cez ps ci je firefox zapnuty to funguje u mna uz par mesiacov :)
|
|
Re: gdsafadsfas
Od: wut
|
Pridané:
22.8.2009 16:34
:) :( :) :( :) :( :) :( :/
|
|
Re: gdsafadsfas
Od: wut
|
Pridané:
22.8.2009 16:34
vo fonte v ktorom som to pisal to vyzeralo lepsie
|
|
Re: gdsafadsfas
Od: windoes
|
Pridané:
24.8.2009 1:55
omg lama :D
|
|
sajonara FF
Od: sajonara
|
Pridané:
22.8.2009 16:37
naco taky hnoj ako je FF este vyrabaju. Ale uplne umieram, ked vidim, jak ho debilkovia vychvaluju do nebies. Pritom vsetko len okopiroval, rychly nie je vobec, pamate zerie do aleluja, zamrza a pada bez priciny. V holej instalacii nie je dokopy ani prd mačkin.
|
|
Re: sajonara FF
Od: rms
|
Pridané:
22.8.2009 16:50
ako dlho bude este trvat kym teda uplne umries?
|
|
Re: sajonara FF
Od: vietor
|
Pridané:
22.8.2009 17:26
tak a konecne si nam to vytmavil !
|
|
Re: sajonara FF
Od reg.: Dexter Morgan
|
Pridané:
22.8.2009 17:45
FF (presnejšie FX) ešte „vyrábajú“, pretože ešte stále sa nájdu ľudia, ktorí si radi prispôsobujú pracovné prostredie tak, aby v ňom dokázali robiť všetko čo najefektívnejšie.
Opera je možno rýchlejšia (predpokladám, že iného konkurenta FX-u sajonara nepoužíva; ak áno, tak jeho komentár je absolútne bezpredmetný), ale FX poskytuje dostatočný priestor na pohodlné prispôsobenie.
…
|
|
Re: sajonara FF
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
22.8.2009 17:53
FX je ako hip-hop. Vacsina ho pouziva len preto, lebo je to proste móda. 90% pouzivatelov ho ma uplne bez pluginov, cize vtedy je v porovnani s konkurenciou ako je Chrome, Safari, Opera, IE 8 az na uplne poslednom mieste. Samozrejme, ze browserov je vyse 100 druhov, spomenul som len tie najpouzivanejsie.
|
|
Re: sajonara FF
Od: --=RUR=--
|
Pridané:
22.8.2009 20:17
Ty budes nejaky inovator. FireFox a nie FirefoX :-)
|
|
Re: sajonara FF
Od: gnu_
|
Pridané:
22.8.2009 21:48
Oficiálne je to FX ale používa sa FF
|
|
Re: sajonara FF
Od reg.: Snake :)
|
Pridané:
23.8.2009 14:25
a kde je napisane ze oficialne? Tiez sa pouziva VW (volkswagen) a nie VG. Ked je nieco zauzivane hovorovo, tak sa to pouziva.
|
|
Re: sajonara FF
Od: fiki
|
Pridané:
23.8.2009 15:01
FX zrejme preto aby si to ludia nemylili s Friendly Fire
|
|
Re: sajonara FF
Od: .em
|
Pridané:
23.8.2009 16:03
http://en.wikipedia.org/wiki/Fx
|
|
Re: sajonara FF
Od: b2un0
|
Pridané:
23.8.2009 23:40
To je oficiálne debilný americký spôsob tvorenia skratiek. Niekto sa tomu prispôsobuje, ale Európanom je takéto krátenie slov cudzie.
|
|
Pošli kvety Ľudovítovi
Od: gnu_
|
Pridané:
24.8.2009 15:21
Debilný? Mne pripadá logický - firefox je jedno slovo čiže FX. Fire Fox je ohnivá líška a Firefox panda červená.
|
|
Re: Pošli kvety Ľudovítovi
Od: ViViD
|
Pridané:
24.8.2009 21:06
ibaze FireFox je naozaj ohniva liska (pozri aj v logu) a nie panda cervena.
|
|
Re: Pošli kvety Ľudovítovi
Od: Rupikulko
|
Pridané:
25.8.2009 1:15
Pokiaľ si už niekedy pandu červenú videl, rád by som počul prečo si myslíš, že ju logo firefoxu nezobrazuje. Podľa mňa to celkom sedí.
|
|
Re: sajonara FF
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.8.2009 17:06
citujem:
,,Mozilla (tvorca Firefox-u) by bola rada, aby ľudia ako skratku jej produktu nepoužívali FF ale FX. No skratka FX už dávno patrí slovu "effects" a navyše pod touto skratkou sa k Firefox-u cez vyhľadávač nedostanete. Ľudia sú zvyknutí a používajú FF. Význam skratky FX som už spomenul a čo teda znamená skratka FF? Fuck! Fuck!" Skutocne!
|
|
Re: sajonara FF
Od reg.: Dexter Morgan
|
Pridané:
22.8.2009 17:45
…
Add-onov, ktoré mi uľahčujú prácu mám momentálne nainštalovaných 18 a bez nich si už svoje browsovanie viem predstaviť len ťažko. Párkrát mi napadlo vyskúšať iný browser, ale Opera má úplne odlišné rozloženie funkcií od toho, na aké som zvyknutý a hlavne si do nej nemôžem implementovať funkcie, aké by som rád; Safari žerie po minúte behu vyše 200 MB a IE snáď ani nestojí za reč.
A čo sa týka sťažnosti o tom, že „v holej inštalácii nie je dokopy ani prd mačkin“, tak k tomu len toľko, že keby bolo defaultne vo FX-e predinštalovaných niekoľko add-onov, každý by si sťažoval, že ich musí najprv všetky odinštalovať. Takto si každý upraví Firefox tak, ako mu to vyhovuje. A browser sa neinštaluje 3x týždenne, takže v tom nevidím žiaden problém.
|
|
Re: sajonara FF
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
22.8.2009 18:02
jasne, ja to chapem. Ja mam tiez operu prisposobenu tak, ako mne najviac vyhovuje, doinstalovane JS a pod. Ja len nemam rad, ked nejaky hlupaci co ani nevedia, ze co je to plugin zrovnavaju "nahý" ff s operou, v ktorej je viac-menej vsetko na uplne pohodlne browsovanie.
|
|
Re: sajonara FF
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.8.2009 17:11
,,Ja mam tiez operu prisposobenu tak, ako mne najviac vyhovuje, doinstalovane JS a pod."
Doinstalovane? Asi tazko! V Opere sa nic neinstaluje, staci vlozit JS do adresara a je to! Ziadny restart, ked refreshnes/nacitas nejaku stranku, tak novy JS bude brany do uvahy. Kdezto u FF treba instalovat, resetovat browser... (+ cakat ci plugin neskoliduje z inym a nepadne browser) to mi na FF vadi. Ked stahujem subory tak potom asi nebudem nadseny ze mam resetnut browser, nie vsetky downloady sa daju obnovit.
Opera robi vsetky "onthefly" - aj skin zmeni ihned v jednom kliknuti pekne dynamicky. FF? Moze o takom niecom snivat, je to zakomplexovany browser druhotriednych programatorov co napisali browser v JS.
|
|
Re: sajonara FF
Od: MurdocNZ
|
Pridané:
28.8.2009 8:05
Co keby si si nainstaloval nejaky download manager a mas po probleme pri obnovovani downloadow.
|
|
Re: sajonara FF
Od: 0dee
|
Pridané:
5.9.2009 11:25
mne v Opere staci kliknut na resume po padnuti downloadu ;)
|
|
Re: sajonara FF
Od: --=RUR=--
|
Pridané:
22.8.2009 20:22
Mas absolutnu pravdu.
|
|
Re: sajonara FF
Od reg.: common
|
Pridané:
22.8.2009 18:23
1) daj si do poriadku počítať
2) nauč sa na ňom robiť
3) alebo ho vyhoď von oknom
|
|
Re: sajonara FF
Od: Kveri_
|
Pridané:
22.8.2009 19:19
v jednom mas pravdu, firefox je pomaly. Rychle prehliadace su len safari a chrome
|
|
Re: sajonara FF
Od: lentilko-kot
|
Pridané:
23.8.2009 12:13
Operu si kde nechal? ... ja len a len kvoli rychlosti ju pouzivam na bezne browsovanie po zauzivanych strankach zatial co ff webove aplikacie ...
|
|
Re: sajonara FF
Od: gfhnjm
|
Pridané:
23.8.2009 13:17
boze stranka sa mi bude nacitavat 1,5 sekundy zo servera a renderovat AZ 0,02 sekundy nie 0,01 sekundy a zapina sa 2 sekundy nie 1 sekundu NIEEEEEEEE
nechapem co mate s tou rychlostou... doteraz som si nevsimol rozdiel medzi webkit based,konquerorom a firefoxom co sa tyka rychlosti
ako mam rad rychlost a pri vela programoch je dolezita ale nie pri netovych aplikaciach kde je na 99% hlavne obmedzenie pripojenim/serverom
|
|
Re: sajonara FF
Od: nikto22
|
Pridané:
24.8.2009 12:44
otvor si takych 30 zaloziek.. alebo vyvijaj na tom nejaky web. uvidis, v com je rychlost dolezita :) ale v podstate mas pravdu, pokial surfujes len prilezitostne, tak je rozdiel rychlosti zanedbatelny.
|
|
Re: sajonara FF
Od: dovi dopo
|
Pridané:
22.8.2009 19:52
Ešte si neumrel? Už by si sa mohol odporúčať. Sajonara
|
|
Vcera som to robil
Od reg.: pjotor
|
Pridané:
22.8.2009 17:46
Vcera ma to napadlo na mojom pracovnom firefoxe, ten bezi 25 dni bez prestania no a ked som uz klikol na address bar tak to trvalo zopar drahocennych sekund, chvilku googlenia a nasiel som ten sqllite prikaz.
Teraz som to robil aj na Mac OS X (Leopard), no a tam je sqlite3 prikaz zabudovany takze netreba nic stahovat. Na Mac OS rozdiel necitim ale to je koly tomu ze v OS X je ina sprava pamate
|
|
Re: Vcera som to robil
Od: mi0
|
Pridané:
23.8.2009 15:34
Kolko zabera FX po 25 dnoch? Mne posledny FX3.5.2 po troch dnoch zabera 520MB a pritom ho velmi nepouzivam, tak by ma zaujimalo, kolko berie po troch tyzdnoch (raz som skusal, kolko zoberie po tyzdni, no nevydrzal chudak. Sam padol... ale to bol myslim BUG, ktory v nedavnej verzii opravili takze mozno by som mohol skusit znova)
|
|
Re: Vcera som to robil
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
24.8.2009 9:51
Ja som asi divny, ale mam ff zapnuty v kuse 2 tyzdne, momentalne mam otvorenych 8 kariet, pricom na jednej je aj video a berie mi 180 Mega...
|
|
Re: Vcera som to robil
Od: mi0
|
Pridané:
24.8.2009 11:39
Hmmm.. tak asi budem musiet nanovo reinstalovat FX, lebo ja som ho pustil dnes rano, otvoril standartne Meebo a Facebook, skryl do Systrayu a uz ma 253MB... :(
|
|
Firefox
Od: Martingt89
|
Pridané:
22.8.2009 18:26
Na mojom notebooku ide firefox dost pomaly a vobec neviem cim to je, strasne mi chyba funkcia ako spat ked stlacim backspace, aj speed dial ako doplnok je dost pomaly :( Dufam ze vyvojari pohnu prstami a odstrania pomalost, inak ta RAM to som si nikdy nestazoval...
|
|
Re: Firefox
Od reg.: (TnT)
|
Pridané:
22.8.2009 18:45
mne ide na desktope ohnivaliska uplne ze rychlo
|
|
Re: Firefox
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
22.8.2009 21:33
Aj mne, ono dost robi aj windows, na xp sa spusta dlho, na viste / 7 rychlo vdaka superfetchu
|
|
Re: Firefox
Od reg.: (TnT)
|
Pridané:
23.8.2009 12:02
mam XP a som viac nez spokojny
|
|
Re: Firefox
Od: Xko
|
Pridané:
24.8.2009 12:26
Presne ako pises. Ale ja som bol dlhu dobu firefox pozitiv az do verzie 3.5 ked zacalo mrznutie pocitaca, problemi s pamatou. A som s firefoxom skoncil.
|
|
Re: Firefox
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.8.2009 17:19
speeddial vo FF? To uz aj toto ukradli od Opery. Si vyskusaj aky je speeddial v Opere svizny. Preco nepouzivas browser co ma vsetko ako sa vravi z prvej ruky, ale len cakas kedy ho FF od niekoho okopiruje a dost biedne okopiruje. Speed dial je super vec, a KAZDY kto ma operu urcite oceni ze tam je, tak preco pouzivat prehliadac ktory to nema a treba doplnok? V inet kaviarni / skolach by bolo super keby v browseroch v speeddiale boli najbeznejsie stranky, lenze tam su tie zlodejske FF ,,hole" ako ich mozilla stvorila, lebo niktory administrator sa ne..be s tymi ich doplnkami.
|
|
a co tie dialogy?
Od: opppec
|
Pridané:
22.8.2009 19:30
hlavne ze sa mi startuje asi 5sekund a potom mi vyhodi bohovsky dialog ktory ma uplne najsamviac zaujima... ale bude rychlejsi.. super. na margo tych dialogov to je zrut casu a nie nejake nacitavanie
|
|
shiat
Od: roflmao
|
Pridané:
22.8.2009 23:44
jedine co je pomale su vase pocitace a nie FF
|
|
Re: shiat
Od: sizej
|
Pridané:
22.8.2009 23:46
0km/h
|
|
fighteri
Od reg.: jojidlo
|
Pridané:
23.8.2009 12:03
Vecna bitka milovnikov firefoxu a opery. Tu sa uz ani neda co riesit, kazdy si to svoje obhajuje jak cigan svoje deti a biely zas tie svoje.
|
|
Re: fighteri
Od: aleluja
|
Pridané:
23.8.2009 13:41
A ktory je FF, biely ci cierny? :D
|
|
Re: fighteri
Od: mi0
|
Pridané:
24.8.2009 7:21
Podla toho, ci pouzivas FX alebo Operu :)
|
|
Re: fighteri
Od reg.: jojidlo
|
Pridané:
24.8.2009 12:48
tak by sa to dalo povedat :-D
|
|
.....
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
23.8.2009 12:23
Nainstaloval som si rozlisenie a je to dost markantny rozdiel.
|
|
Re: .....
Od: Rupikulko
|
Pridané:
25.8.2009 1:15
Fajn, nainštaluj si ešte jas a kontrast a budeš to mať dokonalé.
|
|
autoclean
Od reg.: Heady
|
Pridané:
23.8.2009 13:11
a preco si nepridat do databazy registry alebo do startup taketo nieco: "C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Mozilla\Firefox\ Profiles\profile_name.default\IniFox.bat", ktory obsahuje "@FOR %%G IN (*.sqlite) DO ( sqlite3 %%G "VACUUM" )" ??? samozrejme este musi byt v tom priecinku aj "sqlite3.exe". potom sa vam to optimalizuje vzdy pri sputeni systemu a nemusite mat dalsiu extension...
|
|
Vypatlanci
Od: Martin x.
|
Pridané:
23.8.2009 23:22
tak tie diskusie nemaju chybu, vypisovanie o nicom. Dovi dopo. Sa zamyslite a chodte radsej robit nieco poriadne a necumte do tej obrazovky stale dementi.
|
|
Re: Vypatlanci
Od reg.: jojidlo
|
Pridané:
23.8.2009 23:51
:-D
|
|
Re: Vypatlanci
Od: aleluja
|
Pridané:
24.8.2009 11:16
Si to zabil.
Tak niekto musi aj pisat.
|
|
...času z práce s PC trávite ...
Od: xixixi
|
Pridané:
25.8.2009 10:21
No ked na PC pracujem,tak v browseri minimalny cas. Ale ked sa zacnem bavit tak aj 80 % ;-)
|
|
Re: ...času z práce s PC trávite ...
Od reg.: jojidlo
|
Pridané:
25.8.2009 23:57
vynikajuce...
|
|
blablabla
Od: hihihihih
|
Pridané:
27.8.2009 16:50
V poslednom case velmi dobabraly firefox asi prejdem na poeru je rýchlejsia
|
|
Re: blablabla
Od reg.: jojidlo
|
Pridané:
27.8.2009 23:49
dalsie mudrlantske decko :D deti, piste doma diktaty!!!
|
|
FF stale pomale ako cele roky
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.8.2009 17:30
3D kocka:
http://www.speich.net/computer/moztesting/3d.htm
Opera (nainstalovana rok a pol, pouzivany email klient, opera link, atd...) urobila malu kocku za 2'4 ms a velku za 4'6 ms
A holy FF bez jedineho doplnku za 6'1 ms malu a velu za 12'3 ms. Ved si to skuste sami. V Opere je HLAVNE svizne a nie sekave ako vo FF. A takto sekavo nesvizne sa FF sprava aj pri surfovani. Opera je ovela plynulejsia.
Takze ja neverim tym reciam, ze FF zerie menej pamate, je rychlajsia v renderovani, ci v JS.
Ja pomala a zaostava oproti Opere cele roky. Len ked slubovali, ze uz FF 3 prinesie zmeny v tej ich pomalosti, ale ani nahodou.
|
|
ZAUJIMAVE ZISTENIE
Od: vákuová pumpa pre FF3.5
|
Pridané:
30.8.2009 14:27
prisiel som na zaujimave zistenie, na jednom pocitaci pouzivame so sestrou dva rozne prehliadace, ja pouzivam google chrome a sestra FF 3.5. minule mala sestra pusteny FF, tak som si povedal, ze idem trocha posurfovat, moja radost bola ale prilis skora, ta pomalost a rozdiel v zobrazovani stranok ma priam sokovala, hned som zacal rozmyslat, ako som niekedy mohol tak zastavat FF. je to otrasne pomale a tieto addony a neviem este ake doplnky FF pomozu velky PRD (zvyraznenie intenzity hlasu). preto ostavam verny google. tolko moje zaujimave zistenie. dufam, ze ste stastni, ze som sa s nim s vami podelil. dopocutia
|
|
Re: ZAUJIMAVE ZISTENIE
Od: 0dee
|
Pridané:
5.9.2009 11:39
a este keby si skusil Operu...
|
|
3D kocka
Od: 0dee
|
Pridané:
5.9.2009 11:37
Moj test na Opere:
Mala kocka: 2'123 ms
Velka kocka:3'676 ms
Pocitac:
AMD Athlon, 1.2GHz, 768MB RAM,
OS: Win XP
|