|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zomfg
Od: zomfg
|
Pridané:
2.8.2009 12:15
pred 3 mesiacmi som kupil book a IE som pouzil asi na 45 sekund pokial som cezen nestiahol firefox a operu. Proste mne IE ako prehliadac nic nehovori... spociatku som pouzival stary ale onicom
|
|
Re: zomfg
Od: gamer
|
Pridané:
2.8.2009 12:29
napodobne len najprv treba nahodit kvalitny manualne riadeny FW + antivir/spy a az potom stahovat FF/operu (pre istotu;) inak nechapem preco MS uz davno nerobi Lite verzie okien t.j. osekane o vsetky zbytocnosti od IE az po SuperFetch (hlista HomePremium sa tak zmesti len na 1 CD a je ovela rychlejsia:)
|
|
Re: zomfg
Od: trigger*.
|
Pridané:
2.8.2009 13:03
pre teba zbytocnosti a ini to vyuzivaju. Chod si flejmovat inde.
|
|
Re: zomfg
Od reg.: cinko
|
Pridané:
3.8.2009 16:42
ini si nedaju lite verziu...
|
|
Re: zomfg
Od: linksysmax
|
Pridané:
2.8.2009 16:02
napodobne, ie je dost zufala vec. ale pre instalaciu su uz na klucoch pripravene relevantne a dobre prehliadace.
inak suhlasim presne s tym nazorom, prv, ako sa stahuje, treba zabezpecit pc, cize firewall, antivirus, antispyware, nastavenie a ich aktualizacia.
az potom sa moze zacat pracovat na instalacii.
co sa tykm microsoftu, ten ich navrh je dost farizejsky, tak alebo tak sa snazili dostat europsku komisiu pod tlak.
tato druha moznost totiz tento vyber vobec neponuka trvalo, ale iba 2 tyzdne od instalacie, co je pluvanec do tvare slobodnej volbe vyberu. pri realnej slobodnej volbe by tato ponuka bola trvala, stranku by spravovala nejaka nezavisla organizacia, a prehliadacov by tam bolo bezpocet. tak vyzera sloboda naozaj. nie dvojtyzdnove okienko nadychu.
|
|
Re: zomfg
Od: SPX
|
Pridané:
2.8.2009 19:48
ono...nepouzivam IE ani nebudem...hhh...
ale pride mi blbe ze im dakto rozkazuje co maju a co nemaju davat do systemu...
MS ponuka operacny system a jeho sucastou je aj prehliadac...rovnako tak textovy dokument a malovanie...
co koho do toho? ked mu to zakaze a on to chce vyput, tak sa im zas nepaci ze to vypol...
vsak aj v teleshopingu je...kupte si toto a zadarmo k tomu dostanete...blablabla...tak aj im nech zakazu to "pripajat"
pride mi to strasne blbe...kupil si si produkt MS, so vsetkym co ponuka, ked daktoru sucast nechces pouzivat tvoj problem najdi si nahradu..
|
|
Re: zomfg
Od: loverman2
|
Pridané:
4.8.2009 10:04
Problem nie je v tom ze pridavaju do OS zadarmo aplikacie ale to ako sa spravaju. MS opakovane zneuziva svoje postavenie, ak by si vedel co vsetko sa deje v pozadi tak by si nebol rozhorceny.
|
|
Re: zomfg
Od: 2Maxim
|
Pridané:
4.8.2009 17:42
Zneužíva? A ako, prosím Ťa?
|
|
Re: zomfg
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
4.8.2009 20:08
O čom točíš, vole?! Aké obmedzovanie slobody? Bude ti snáď po dvoch týždňoch MS brániť v inštalácii iného prehliadača? Obmedzený si ty, nie MS!
|
|
Re: zomfg
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
4.8.2009 20:45
> Aké obmedzovanie slobody? Bude ti snáď po dvoch týždňoch MS brániť v inštalácii iného prehliadača?
V instalacii nie, ale v pouzivani ano. Pride ActiveX alebo nejaky iny rozsireny "MS-standard" a mozes si ist labu lizat.
|
|
Re: zomfg
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
5.8.2009 8:03
Ani vtedy nemusím používať IE. To po prvé. A po druhé, nie MS ti vnucuje ActiveX, ale ten debil, čo urobil tú stránku.
|
|
Re: zomfg
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
5.8.2009 8:40
Ale musis. Na intranete, kde su riesenia tvorene MS produktami, si naozaj neskrtnes.
Ziadny debil, ale clovek, co pouzil MS nastroje, ktore generuju kod pre prehliadac, ktory je obsiahnuty v najpouzivanejsom systeme.
|
|
Re: zomfg
Od: fox000000
|
Pridané:
10.8.2009 1:30
európska komisia sa nemá do toho čo starať ...si predstav že ty vyrábaš autá a nejaka "dôležitá EK" ti nakáže aby si do neho nedával len svoje motory ale aj motory ostatných značiek ...proste mne sa to nepozdáva tento zásah microsoft je týmto značne obmedzený prečo do svojho produktu nemôžu dosadzovať aj dalšie vymoženosti?(i keď mne príde IE ako najhorší prehliadač ktorý je v súčasnosti dostupný aspoň čo sa týka priamej konkurencie ...FIREFOX, OPERA,CHROME, SAFARI 4.0) keď sa niekomu nepáči nech prejde na iný OS toto je obmedzovanie práv slobodného podnikania ....
|
|
Re: zomfg
Od: Terror
|
Pridané:
3.8.2009 16:13
LEN PRIPOMIENKA: chytit spyware len preto ze pouzivas IE moze len LAMA.
|
|
Re: zomfg
Od: trigger*.
|
Pridané:
2.8.2009 13:06
aha a myslis si, ze tu bude niekto pisat, ze pouziva ie a je mu to jedno, aky ma prehliadac? Pises, ze si pouzival stary - urcite bol v tom case lepsi ff, tak preco odsudzujes tie nove? Lebo si zakomplexovany idiot, ktory si tu bude hladit ego tym, ze aky je kul ked si vie stiahnut iny prehliadac.
|
|
Re: zomfg
Od: m44
|
Pridané:
2.8.2009 14:24
nebud agresivny. tolko toho zasa nepovedal.
|
|
Re: zomfg
Od: rasputin
|
Pridané:
2.8.2009 14:55
nechapem, ze preco mu nadavas. Jediny idiot zatazeny na vsetko od MS si tu ty.
|
|
Re: zomfg
Od: szaga2
|
Pridané:
6.8.2009 7:54
A JA HO POUZIVAM ASI 12 ROKOU.....
|
|
Re: zomfg
Od: Meno je už zaregistrované
|
Pridané:
11.8.2009 21:01
Najvyšší čas naučiť sa písať.
|
|
nic sa nezmeni
Od: michalides
|
Pridané:
2.8.2009 12:18
Nic nove a prevratne sa nestane.. Laicki pouzivatelia si nebudu instalovat ine prehliadace "aby sa to nepokazilo" a ludia,co rozumeju IT si vedia prehliadac stiahnut z webu aj bez tejto aplikacie. Ti,co pouzivaju IE,tak pri nom zostanu a ti,co pouzivaju nieco ine si to nieco ine stiahnu ci uz z webu vyrobcu,alebo cez MS Browser downloader :)
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: Dimitrij
|
Pridané:
2.8.2009 14:13
presne tak, robim weby uz 8 rokov, zvykol som si na IE tak zostavam pri IE. jednoducho nemam dovod prejst. kaslem na vsetky rozsirenia a tak, co ponuka FF. nejako nutne ich nepotrebujem. co potrebujem mat, mam aj na IE. dalsia vec je, ze IT laik spusti IE a ten ho presmeruje na nejaku stranku, tak sa zlakne a povie si, ze danu stranku on nechecl a rychlo prepise URL na tu kam chcel ist :)
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: jablko
|
Pridané:
2.8.2009 15:28
tvoje deti sa musia v škole hanbiť, že použivaš IE.
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
2.8.2009 16:45
Skor naopak, budu na neho hrde, pretoze pouziva to, co potrebuje a nenasleduje stado, len aby vyzeral cool. :)
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: jablko
|
Pridané:
2.8.2009 16:49
A nezabudni na botnet siete, ktore ho tiež potrebuju :)
Nejde o to čo potrebuje, na tie veci by mu stacil hocijaky iny prehliadac, ale on si vyberie ten modry hnoj, to si daj radsej tu šmatlavu operu
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: kobylka
|
Pridané:
2.8.2009 17:03
ludia su v dnesnej dobe tak zkokotení, ze dobrovolne a vedome pouzivaju modre ecko, aj ked vsetky ostatne prehliadace su neporovnatelne lepsie. A este sa s tym aj chvalia a myslia si, ze su cool ked nejdu za stadom.
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: muflon
|
Pridané:
2.8.2009 17:07
pre obycajneho uzivatela je rovnako dobry IE ako FX alebo opera.
IE8 nema pre normalneho uzivatela nejake obrovske rizika.
jediny, kto s IE8 ma skutocne problem, su web developeri.
stadovitost je to co si tu predviedol ty.
zatial som ziadne racionalne dovody nevidel.
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: kobylka
|
Pridané:
2.8.2009 17:16
nevravel som tu nic o IE8. Mal som na mysli IE vseobecne, kde plati, ze vacsina BFU pouziva verziu 6, ovela menej sedmicku a osmicku. A ked este stale tvrdis, ze konkurencny prehliadac neponukne nic viac nez IE6, tak sa velmi mylis.
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: muflon
|
Pridané:
2.8.2009 18:39
nepisal som o tom, ci ponukne viac. v suvislosti s rozsirenim FX a s tym, ze si nan nenainstaluje ziadne rozsirenie tak 90% ludi mi to pride komicke.
btw kazdy kto ma legal win a auto updates uz ie6 nema.
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
3.8.2009 17:40
Pouzival som IE a rok PC bez firewallu, AV, stahoval cracky a warez a PC bolo ciste. ;)
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: Gondy
|
Pridané:
3.8.2009 21:12
si si istý?
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: otromba
|
Pridané:
2.8.2009 17:23
ty si nejaka anomalia novodoba. Kazdy kto tvori web, nemoze povedat jedno pochvalne slovo na IE, lebo je to fakt hnoj, ktory nema ani ponatia o dodrzovani nejakych standardov. Dufam, ze svoje stranky optimalizujes aj pre ostatne prehliadace. Inak prajem ti, aby si sa cim skor uzdravil.
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: ble
|
Pridané:
3.8.2009 9:51
ty nevieš o čom hovoríš. Buď stránky nerobíš ani ty alebo sa proste nerozumies tomu čo robíš. Najnovší IE má takmer plnú podporu CSS2.1, ešte sa mi nestalo, aby mi v IE8 stránka nešla v poriadku.
Čo ma sere, je Javascript, ten je v IE hrozný.
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: Karol Kapor
|
Pridané:
3.8.2009 10:43
>Najnovší IE má takmer plnú podporu CSS2.1...
Niektore prehliadace mali plnu podporu (nedokonceneho) CSS 2.1 uz pred 4 rokmi.
|
|
Re: nic sa nezmeni
Od: ble
|
Pridané:
3.8.2009 12:59
žiaden súčasný prehliadač plne nepodporuje CSS 2.1
|
|
Zachrana
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
2.8.2009 12:19
Aspon ze tak........dufam ze nakoniec bude Windows 7 normalne s IE a nie nejakou hlupou aplikaciou na vyber prehliadaca. Aj tak na tom chce zarobit Opera a Mozilla a poskodit tak uzivatelou v Europe.
|
|
Re: Zachrana
Od: Mumsito
|
Pridané:
2.8.2009 13:03
Opera a Mozilla? Je tam aj Safari je tam aj Chrome a ten kto na tom najviac zarobi je ten kto ma tesne nad 0,5% lebo reklamu od MS si nnemoze dovolit a takuto publicitu aku dostane na tejto stranke by nemal sancu dostat.
|
|
Re: Zachrana
Od: zayl
|
Pridané:
2.8.2009 21:51
cize Opera
|
|
Re: Zachrana
Od: rms
|
Pridané:
3.8.2009 10:38
ma v europe 10 percent
|
|
Re: Zachrana
Od: pinokijo
|
Pridané:
2.8.2009 14:58
chlapče ty už ako prdíš cez hubu. Najprv si o tom niečo naštuduj a až potom si tu otvaraj žumpu.
|
|
Re: Zachrana
Od: alnagon
|
Pridané:
2.8.2009 17:04
zatial si mi prisiel ako zumpar ty.
fuj, to je ale smrad. skus pouzivat niekedy zubnu pastu.
|
|
Re: Zachrana
Od: pinokijo
|
Pridané:
2.8.2009 17:17
ten smrad citis asi preto, ze si dychas pod nos.
|
|
_______
Od: ___
|
Pridané:
2.8.2009 12:19
Asoň že sa umúdrili.
Keď IE nechcem viem čo mám robiť a to že je súčasťou OS tak ako 3000 iných utilitiek čo nikdy nepoužijem mi nervy nedrása.
|
|
zaujímave
Od reg.: Spiro
|
Pridané:
2.8.2009 12:21
Akože sa mi páči ten princíp M$. Namiesto toho aby sme neinštalovali balast a dali ľudom na výber tak nainštalujeme ďalšiu blbosť, dáme im vybrať a aj tak tam IE ostane. Ak sa teda nemýlim. Dá sa to odinštalovať nejako? Nie žeby som v PC nemal aj tak Okrem FF ako hlavného aj IE8 a Operu :)
|
|
Re: zaujímave
Od: trigger*.
|
Pridané:
2.8.2009 13:15
nie kazdy sa chce babrat s kazdou kokot*nou ako v linuxe, vyberat si z 5 nefunkcnych manazerov okien, 5 zabugovanych prehravacov a podobne. Jednoducho ked si kupujem produkt Windows, tak viem, ze v nom mam uz dost vela aplikacii, s ktorymi sa da pracovat. Ak chcem lepsie, tak si ich nainstalujem, aky problem?
Ten, podla teba, "balast", je sucast produktu, ktory si kupujes. Skus si kupit auto bez motora, ze sak ja si tam dam lepsi. Alebo bez pneumatik, ze naco mi je taky balast a pod.
|
|
Re: zaujímave
Od: ochmonekov brat
|
Pridané:
2.8.2009 14:51
ty si kupujes windows? Si nacisto kokot alebo co?
|
|
Re: zaujímave
Od: ochmonek
|
Pridané:
2.8.2009 18:09
ja nemám brata!
|
|
Re: zaujímave
Od reg.: Hazo69
|
Pridané:
9.8.2009 3:58
hm... a nebude tym kokotom ten kto kradne?
|
|
Re: zaujímave
Od: pripickin
|
Pridané:
13.9.2009 14:02
nastuduj si co obnasa trestny cin kradeze ty pitomec. skutkova podstata toho cinu sa neda aplikovat na vysledky tvorivej dusevnej cinnosti, tak tu prestan placat kokotiny
|
|
Re: zaujímave
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
2.8.2009 15:50
V linuxe sa treba babrať? Vo Windowse máš kopu programov? Daj si ubuntu a potom zistíš že vo Windowse je hovno makové.
|
|
Re: zaujímave
Od: roflmao
|
Pridané:
2.8.2009 23:34
to tvoje ubuntu je akurat ta velky shit :D , ani len DirectX to nema, musim vsetko emulovat jako taky kokot
|
|
Re: zaujímave
Od: _xxx
|
Pridané:
2.8.2009 23:55
vies si predstavit ze by ubuntu malo DirectX ? sak by to microsoft nerozdychal..
|
|
Re: zaujímave
Od: m44
|
Pridané:
3.8.2009 0:22
ani playstation 3 nema ziadny directx a nikomu to nevadi
|
|
Re: zaujímave
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
2.8.2009 16:27
Ten priklad s autom by som rozvinul inak, chces auto bez klimatizacie ? ine calunenie ? Ine radio ? Vybavu si kludne mozes menit... a vela ludi to robi, naco im je taky balast...
|
|
Re: zaujímave
Od: milan.ko
|
Pridané:
3.8.2009 8:51
A kde je vo Windowse v zakladnej instalacii funkcny prehravac? A nie, nemyslim tym ten pokus s nazvom Windows Media Player. Vcera som mal tu cest instalovat cisty Windows XP, po vsetkych aktualizaciach WMP9 neprehral video kodovane MPEG4 enkoderom. Nehovoriac o tom, ze trvalo neskutocne dlho, kym sa ta mamutia aplikacia spustila.
|
|
Re: zaujímave
Od: Yorick_
|
Pridané:
3.8.2009 11:08
A i kodeky si mal nainstalovane?
|
|
Re: zaujímave
Od: .....
|
Pridané:
11.8.2009 14:23
Wmp je v poho... skor by som povedal, ze chyba je niekde medzi klavesnicou a stolickou.
|
|
to by bola vazna somarina
Od: XcoRpi/neprihlaseny/
|
Pridané:
2.8.2009 12:35
Ten, kto si myslí, že Internet = ikonka internet explorera vo windows si i tak nebude inštalovať žiaden iný prehliadač, lebo IE 8 v jeho podstate spĺňa kompletne všetko.
Boli by s tým len nehorázne komplikácie, tolko reklamácií na technické podpory predajcov... že kde je ikonka "internetu" ako sa dostane na pokec, facebook a podobne...
A nemyslím ži, že predajci by boli nadšený do každého PC/notebooku predinštalovávať prehliadač a i tak či tak by tam capli IE, lebo by mali istotu 100% funkčnosti na všetkých stránkach vrátane stability v OS.
Okrem iného, to okienko s tými prehliadačmi, to bude zas ďalšia otravu k "dobru" windows...
|
|
uz len IE8
Od reg.: pjotor
|
Pridané:
2.8.2009 12:39
Uz len koly tomuto budem pouzivat IE, na Windowse, co ma co byrokrat zasahovat do produktu sukromnej firmy, ziadny Firefox alebo Opera ci cokolvek, uz len koly spravaniu spolocnosti za tymito produktami, je mi z toho zle ked vidim ako to dopadlo.
|
|
Re: uz len IE8
Od: kobylka
|
Pridané:
2.8.2009 13:07
si sprosty, ze uz viac ani nejde to :D
|
|
Re: uz len IE8
Od: trigger*.
|
Pridané:
2.8.2009 13:16
od teba vsetko k tejto teme?
|
|
Re: uz len IE8
Od: kobylka
|
Pridané:
2.8.2009 13:24
ozval sa ten, co dennodenne nad IE-ckom onanuje.
|
|
Re: uz len IE8
Od: marku133
|
Pridané:
2.8.2009 18:42
myslim ze to vobec nieje vhodna reakcia. Skusme sa spravat ako inteligentni ludia so stipkou slusneho spravania. imho v podstate ma pravdu preto MS je stale sukromna firma a mne keby som vlastnil firmu by sa tiez nepacilo ze sa mi niekto starie do businessu.
|
|
Re: uz len IE8
Od: muflon
|
Pridané:
2.8.2009 18:55
niekedy mi to tak pripada, ze niektori ludia maju predstavu, ze MS je vlastneny vsetkymi pouzivatelmi win.
|
|
Re: uz len IE8
Od: Mehmed
|
Pridané:
2.8.2009 21:11
Som sice pouzivatel opery, ale isty cas som frcal na IE6 a nemal som ani jeden vir. Clovek musi vediet na co klikat a netahat chujoviny z warezu, tam sa toho da nachytat najviac. A este chcem poznamenat, ze ked si MS spravil svoj OS, tak nech si do neho serie co chce, ked si tam da aj makove rezance. Ked si mozilla spravi vlastny OS tak nech si tam da FX a nech nepicuje zbytocne. Opera tak isto
|
|
Re: uz len IE8
Od: vyjebanec
|
Pridané:
12.8.2009 19:10
Tu nejde len o to ci klikas na nejaky warez alebo podobne kokotiny.. Ak je nejaka diera v prehliadaci tak sa ti ten virus do kompu moze dostat. Staci jeden nahodny klik niekde vedla.. link z mailu a podobne. A ten vyjebany IE6 mal dier celkom vela.
|
|
Re: uz len IE8
Od: m44
|
Pridané:
2.8.2009 14:34
"O tom, ako Opera žalovala"
http://tinyurl.com/l76zc5
http://tinyurl.com/n9x56q
|
|
Re: uz len IE8
Od: kokotnik
|
Pridané:
13.9.2009 14:05
nauc sa gramatiku ty primitiv
|
|
Microsoft zrušil Windows 7 E
Od: lklklklklklklklk
|
Pridané:
2.8.2009 12:45
Tak tak, tato sranda bude dobra len na to ze clovek si na tej stranke akurat raz za cas moze pozriet statistiku o desiatich najpouzivanejsich prehliadacoch v EU, ktore maju väcsi podiel ako 0,5 %. Inac ma zaujma ktore budu tie dalsie prehliadace, okrem tych prvych piatich hlavnych. Bude to mat aspon vyhodu ze obycajny uzivatelia uvidia ze existuje aj ina alternativa ako IE, Opera, Firefox, niekto sa dozvie ze existuje Safary, aj Chrome, lebo o nom vie vela ludi z IT komunity, ale väcsina obycajnych ludi pouzivajucich net nevie ze existuje. Dalej sa mozno dozvedia aj o takych prehladavacoch ako Arora, ktory je celkom dobry, Midory, oba su takisto velmi rychle (nie len mozno o Safary a Chrome hovorit ze su najrychlejsie), a pouzivaju davno standardy ako HTML 5, aby nik netvrdil ze Fx je prvy co to priniesol.
|
|
to hej
Od: brudo
|
Pridané:
2.8.2009 12:53
ale IE8 uz neni taka brzda ako kedysi...stale mam sice operu 10 ako default, striedam s FF 3.5, ale ked chcem rychlo otvorit jeden link, tuknem sa vo W7dmicke rychlo na IE
|
|
No pekne...
Od: ...
|
Pridané:
2.8.2009 13:04
Ja by som navrhoval aby sa tá stránka povinne zobrazila v každom prehliadača, prečo iba v IE? ;-)
|
|
Re: No pekne...
Od: trigger*.
|
Pridané:
2.8.2009 13:18
a napevno ako homepage :)
|
|
Re: No pekne...
Od: Didoa
|
Pridané:
2.8.2009 13:45
a samozrejme zobrazovalo by sa to kazde dva tyzdne aspon raz hned po spusteni pocitaca v maximalizovanom okne a nastavenym priznakom topmost window :D
|
|
Re: No pekne...
Od: rms
|
Pridané:
2.8.2009 18:17
zamieta sa, dalsi blazon
|
|
Ve skutečnosti
Od: Accuphose+
|
Pridané:
2.8.2009 13:42
Microsoft neumí vyrobit verzi bez Internet Explorera, respektive verzi, kde nebude nic z IE a přesto bude všechno ostatní fungovat, protože to nejde, je to jako rakovina...
Respektive v OS od Microsoftu je velká provázanost jednotlivých komponent a něco jde ještě hlouběji nezávisle na komponentách... Takže sakum prdum Microsoft nemůže vypustit něco, co neumí udělat.
|
|
zrusim ta
Od: aleluja
|
Pridané:
2.8.2009 13:54
Naco to robil, ked to teraz rusi ...
|
|
Re: zrusim ta
Od: Ja.
|
Pridané:
2.8.2009 14:48
Možno zistili, že nedokážu IE odstrániť z jadra
|
|
Re: zrusim ta
Od: rms
|
Pridané:
2.8.2009 18:19
EU naozaj nejde o to aby zmizol posledny subor ktory ma nieco poslocne s IE, im by to bolo jedno, pre nich je hlavne aby sa aspon nezobrazoval ako nainstalovany alebo inak pouzitelny. To ci su tam nejake kniznice ci aj samotny iexplore.exe by im malo byt jedno
|
|
ide dobre
Od: WESTSIDER
|
Pridané:
2.8.2009 14:50
z mojej skusenosti ide vo win7 IE8 podobne rychlo ako ff ale v XP ide zasa 2-3x pomalsie
|
|
vistajesuperbomba
Od: vistajesuper
|
Pridané:
2.8.2009 17:38
FOREVER VISTA
|
|
Re: vistajesuperbomba
Od: picus letiskovy
|
Pridané:
13.9.2009 14:09
jebecto?
|
|
Hmmmm
Od: glona
|
Pridané:
2.8.2009 18:31
N hlavne ze mam uz na amazone predobjednany Win7 E Pro. LOL?
|
|
preco kazdy nadava?
Od: Macro
|
Pridané:
2.8.2009 18:58
Ja vas nechapem, a tak isto ludi z Opery, preco sa kazdy naraza do Microsoftu ze ma vo windowsoch IE. Ved Microsoft robi tie operacne systemy, a nikto by mu nemal do toho kecat co tam ma dat a co nie. Je to jeho vec. A ked ludia z Opery su proti tomu, tak nech si vytvoria vlastny OS a nech si tam davaju Operu, pre mna za mna aj s vyberom ktoru verziu Opery chce uzivatel pouzivat. Ale nech sa nemiesaju inym do ich prace.
Ako to uz bolo mnohokrat spomänute, kto chce iny prehliadac ten si ho stiahne, kto nie tak si nestiahne. A ine prehliadace ked chcu väcsi podiel na trhu, tak nech rozmyslaju ako nalakat ludi na svoj, a ferovo !
osobne operu vyuzivam len na testovanie, ale tymito vystupeniami proti Microsoftu u mna stratila aj tu sancu zeby som ju niekedy pouzival ako hlavny prehliadac
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: ochmonekova sestra
|
Pridané:
2.8.2009 19:24
ty by si si zasluzil titul megakokot. Dnes to tu uz bolo napisane, ale na teba sa to hodi najviac = sprosty si, ze uz viac ani nejde to.
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: fakírov kamarát
|
Pridané:
2.8.2009 19:32
osobne by som mu dal cestny titul Tupec roka na dsl.sk
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: Ja.
|
Pridané:
2.8.2009 20:22
To by si ukrivdil rms-ovi
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: rms
|
Pridané:
2.8.2009 21:13
aspon niekto si na mna spomenie obcas
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: muflon
|
Pridané:
2.8.2009 21:20
my na teba myslime. neboj sa.
sposobujes nam dobru naladu :)
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
2.8.2009 19:34
"A ine prehliadace ked chcu väcsi podiel na trhu, tak nech rozmyslaju ako nalakat ludi na svoj, a ferovo !"
Keby nebolo Google a jeho baliku penazi pre Mozillu (takmer 90% z celkovych trzieb), tak Firefox pouziva menej ludi, ako Operu. Tazko by sa dalo nalakat uzivatelov na produkt, ktory bol vo svojej podstate rovnaky, ako ten, co bol nainstalovany v systeme, naviac trpi mnohymi chybami a nie je ani extra rychly.
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: Macro
|
Pridané:
2.8.2009 19:57
Ale to je podla mna v poriadku, mozilla si nasla "sponzora", a nikomu nic nediktovala. Ved napriklad google si robi teraz OS, da tam Chrome, a FF moze(a nemusi) byt odpisany.
K tym prispevkom vyssie, ak zle hovorim tak povecte co, napiste svoj nazor, nie len hned nadavky, tie su recou iba 10 rocnych deciek, a ludi co nevedia co povedat a predsa chcu byt zaujimavy
pre konomrd: to ze som zastanca IE som nepovedal(a ani nim nie som), len ze by sa nemali niektori miesat inym do ich veci
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
2.8.2009 20:34
"Ale to je podla mna v poriadku, mozilla si nasla "sponzora", a nikomu nic nediktovala."
Fajn, tak co je potom na pocinani Opery neferove?
Popierate snad akemukolvek subjektu sa obratit na sud, ak ma podozrenie, ze boli porusene zakony?
Viete, kto bude z tejto kauzy profitovat najviac a komu z toho "spadla sanka", po tom, co v snahe presadit svoj produkt, daval do reklamy najviac penazi?
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: Macro
|
Pridané:
2.8.2009 21:13
Neferove sa mi zda ze chceli po Microsofte aby neinstaloval IE do Win.
Pravo som nestudoval, ale myslim ze nie je ziaden zakon o tom ze nesmie sa davat predinstalovane programi. (ak nieco take je, tak sa ospravedlnujem )
A Opera zrejme narazala proti monopolu, to jej nezapieram ak mala padne argumenty, ale ak si nepresadili jedno, snazili sa o ine (cital som ze najprv chceli aby sa dal IE odinstalovat, v dalsom vyjadreni cheli aby sa dali alternativne prehliadace instlaovat cez update, potom aby Win bol bez IE(co viedlo k Win 7 E), nakoniec chceli aby Win 7 E bol na celom svete, kto vie co by chceli nabuduce.(a mne sa toto najme nepacilo)
Myslim ze Microsoft sa zachoval spravne, IE nechal, ale dal moznost instalcie ineho prehliadace a to este ze o nich priamo informuje ( to je podla mna pekny bonus).
Viete, kto bude z tejto kauzy profitovat najviac ... ?
No myslim ze najviac bude profitovat Opera kedze sa takto zrejme za lacny peniaz dostala na titulky (obrazne povedane), ale ak sa mylim opravte ma
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
2.8.2009 21:37
"A Opera zrejme narazala proti monopolu, to jej nezapieram ak mala padne argumenty..."
Ano mala. Zaloba bola uznana EK, podporili ju aj ostatni vyrobcovia, ako Mozilla, ci Google a Microsoft sa proti nej neodvolal.
Ak si nepochopil podstatu kauzy, tak sa ti necudujem, ze nerozumies udalostiam, ci poziadavkam zo strany alternativnych prehliadacov.
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: kobylka
|
Pridané:
2.8.2009 22:07
aspon niekto, kto vie, o com je rec.
|
|
Re: preco kazdy nadava?
Od: Mehmed
|
Pridané:
2.8.2009 21:26
dal som ti +
napisal som o par riadkov vyssie nieco podobne ale predtym ako som cital tvoj prispevok, tak prepac ak by ta to mohlo urazit
|
|
a co macosx?
Od: michalides
|
Pridané:
2.8.2009 19:09
nie som pouzivatelom macu,preto ma opravte,ak sa nahodou mylim,ale neni nahodou v jablkach predinstalovany prehliadac safari ako default? lebo ak hej,tak je zaujimave,ze ani opere a ani europskej komisii to nevadi.. uplne suhlasim s nazorom,ze sa ani opera a ani EK nemaju co starat do biznisu Microsoftu. Ved microsoft nezakazuje instalaciu ineho browsera.. to je to iste,ako keby sa microsoft stazoval,ze v nokiach alebo iphonoch nie je moznost pouzivat windows mobile.. ked si nieco kupim,tak to ma byt kompletne - ci uz mobil a sw,alebo OS a browser.. mohli by sa este stazovat,ze microsoft dava ak wordpad,kalkulacku,skicar atd...
|
|
houmless
Od: konomrd
|
Pridané:
2.8.2009 19:31
tieto diskusie nemaju uroven, ked to tak porovnavam s ceskym Zive.cz alebo cdr.cz
Kazdy tyzden je tu clanok o priblblom iphone. Uz niesu len zaryti opera alebo ff priaznivci. Najnovsie je tu tretia skupina ortodoxných IE fanusikov. Dokonca som tu cital prispevok od jedneho debila, ktory robi web 8 rokov a stale pouziva IE.
|
|
Re: houmless
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
2.8.2009 19:37
"jedneho debila, ktory robi web 8 rokov a stale pouziva IE"
Najlepsi webovy nastroj je asi Word. Nieco napises, upravis pismenkam farbicky, vlozis obrazky a ulozis ako HTML.
|
|
Re: houmless
Od: pan s bicikom
|
Pridané:
2.8.2009 20:18
kazdy kto robi web pouziva obcas IE.
|
|
Re: houmless
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
3.8.2009 16:40
Neskutocne zvasty v tejto diskusii ...
Kazdy (rozumej KAZDY) webar MUSI pouzivat aj IE, prave vdaka jeho majorite. Mal by si sa autorovi onoho prispevku rychlo ospravedlnit.
|
|
Opera
Od: zayl
|
Pridané:
2.8.2009 21:59
mali dat spodnu hranicu nejake 3% a uplackana Opera by mala po vtakoch, to by bola ironia...
|
|
Re: Opera
Od: kobylka
|
Pridané:
2.8.2009 22:06
prispievanie do diskusie na dsl.sk by malo byt opatrene novou generaciou CAPTCHA obrazku, ktory by vedel rozoznat, ci je dotycny hlupak alebo nie. V prvom pripade by sa prispevok silne oramoval cervenou farbou.
|
|
Re: Opera
Od: zayl
|
Pridané:
2.8.2009 23:24
Len pozor aby si potom aj ty nim presiel. Predpokladam, ze operista ked tak tak ten prispevok rozrusil.
Akoze nemal som nikdy nic proti opere (a proti Microsoftu toho mam zato hodne), ale toto uz je moc...
Windows 7 E bolo podla mna rozumne riesenie, tato nova alternativa je hlupost, ponukat nutene vo svojom OS produkty inych firiem je predsa proti zdravemu rozumu. Ak Opere tak vadi ich podiel tak by sa mali skor zamysliet a spropagovat svoj prehliadac "nenasilnou" cestou.
|
|
Re: Opera
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
3.8.2009 17:56
Uff, dalsi, co zalobe vobec nerozumie a pise znova to iste.
|
|
Re: Opera
Od: zayl
|
Pridané:
4.8.2009 10:35
Ja som v mojom prispevku nikde podstatu tej zaloby nespominal tak netusim ako si na toto prisiel. Ja len tvrdim, ze od tohto kroku si aj Opera slubuje zvysenie svojho podielu.
|
|
Re: Opera
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
4.8.2009 18:42
Od toho kroku si Opera, EK, Mozilla a Google slubuje najma znovuobnovenie interoperability internetu.
To, ze sa podvihaju podiely alternativnych prehliadacov a teda aj ich financne prijmy, je vec logicka. Totiz, nic nie je zadarmo.
|
|
Not funny...
Od: hvxdyc
|
Pridané:
2.8.2009 22:10
zo zaciatku to bola sranda...
ale uz nie je...
teraz to uz je smutne ze namiesto skutocnych rieseni sa z toho stala totalna fraska... ale bohuzial nie je to prvy ani posledny raz co to takto dopadlo
|
|
aaaaaa
Od: lubokop
|
Pridané:
2.8.2009 22:15
ja na rozlicne veci pouzivam rozlicne prehliadace, napriklad na hladanie noviniek na webe ako dsl pouzivam operu ... ked si chcem zahrat neku hru a chcem pri nej pouzivat skrypta tak si zapnem firefox . chrome ked sa mi chce a ie ked hladam nieco na google a pouzivam aplikaciu cooliris ... a nemozem povedat ze je tento prehliadac lepsi alebo ten lepsi, mozem povedat iba to ze na niektore veci je lepsi ten a na ine zase ten druhy
|
|
Nebudte smiesny...
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
2.8.2009 23:59
Myslite si ze oni niekedy skutocne planovali predavat E? Podla mna nas len checeli postrasit aby sme vedeli aky sme bez IE strateny /nebude s cim stiahnut fx alebo operu/ a teraz tam supnu vsetky kde IE bude na prvom mieste lebo je NAJ :)
|
|
.....
Od: ghvncb
|
Pridané:
3.8.2009 0:15
ako si stiahnem firefox alebo operu ked tam budem mat ie?
|
|
Re: .....
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
3.8.2009 17:58
To je tvoja chyba, ze si si ho odinstaloval. Windows 7 bude s prehliadacom.
|
|
skor naopak
Od: eDISCO
|
Pridané:
3.8.2009 8:51
Ja by som M$ chcel poziadat ci by nespravili IE verziu bez windows. Sak nie vsetci chceme wokna...
|
|
Sa preberte,
Od: bfu
|
Pridané:
3.8.2009 9:06
mna nezaujima v com pozeram internet, internetu je mrte.
|
|
Re: Sa preberte,
Od reg.: Gizmof
|
Pridané:
3.8.2009 9:29
Ja by som aj tak tie internety zakázal!
|
|
5 znakov
Od: Matooo01
|
Pridané:
3.8.2009 10:45
Takto sa mi to paci, ukazat starej prostitutke EK, ktorej platia nemecke softwareove firmy za blowjob, fakera. Je to vyslovene tendencne. To je ako keby tlacili na vyrobcov mobilov, ze tam mas priamo ich prehliadac, ci uz safari, alebo operu mini.
|
|
Re: 5 znakov
Od: fgffx
|
Pridané:
3.8.2009 10:50
lol tak toto je totalne dokonaly priklad prispevku od cloveka ktory nema o danom probleme ani trochu sajnu akurat si precital nadpis a pozrel obrazky a robi sa strasne mudri
|
|
možnosť voľby
Od: Tra lali
|
Pridané:
3.8.2009 11:23
A: Vidím, že používaš FF miesto IE. (len tak zo zaujímavosti) Môžem sa ťa spýtať prečo?
B: Firefox? Hm... tak kamoš mi to dal do počítača a vravel, aby som toto používal. Prečo nemám to používať?
A: Ale môžeš, ja som sa len tak spýtal.
____________________________________________
Mne osobne je absolútne jedno kto čo používa a nemám v úmysle nikomu nič vy(alebo)nahovárať.
Doma v poslednej dobe používam Chrome, ale je niekoľko stránok, na ktoré musím poštvať IE lebo len tam sa korektne zobrazia.
V práci mám len IE, pretože často hľadám rôzne info a viem, že drvivá väčšina stránok je odladená len na IE.
A ani auto si nekúpim preto, aby som ho hneď rozobral.
|
|
Re: možnosť voľby
Od: unknown
|
Pridané:
3.8.2009 12:45
1. si prisiel z roku 1999 ? mne sa vo ff a konquerore zobrazuje vsetko spravne/dostatocne dobre aby s tym neboli problemy a to ich pouzivam niekolko rokov
2. dokonale si vystihol preco NIE ie lebo ma monopol a moze si dovolit nedodrziavat standardy takze kurvi web,pracu web developerom, ostatnym prehliadacom...
3. dovod- doporucil mi to clovek ktory sa v pocitacoch vyzna je urcite o 100% lepsi ako ma peknu ikonku a nic ine nepoznam
4. prirovnania ku autam su uplne odveci kedze tam je uplne ale uplne ina situacia ale ked po nich tak tuzis tak radsej si kupim auto ktore mi ludia doporucia a ktore vie chodit po standardnych cestach a netreba mu stavat specialne upravene cesty
|
|
Re: možnosť voľby
Od: Tra lali
|
Pridané:
3.8.2009 13:23
Ad 2 – toto mne osobne ako koncovému používateľovi môže a aj je absolútne ukradnuté.
Ad 3 – „sa v počítačoch vyzná“ – čo to je vyznať sa v počítačoch?
K dosiahnutiu svojich cieľov používam nástroje, ktoré považujem za vhodné.
Vo firme na serveroch používam a preferujem Linux, ale doma nemám najmenšiu chuť sa lámať s Linuxom. Keď si doma komp zapnem chcem si pozrieť zopár stránok, pustiť si hudbu či webové rádio, príležitostne si niečo zahrať a občas sa pripojiť do firmy. Nemám najmenšiu chuť skúšať každý soft z časopisových CD, každý mesiac nahadzovať systém (vlastne inštalovať systém už nemám rád vôbec), skúšať každú jednu distribúciu – lebo niekde o tom písali.
Myslím si, že budovanie vlastnej identity nezávisí na tom kto aký soft používa.
|
|
Re: možnosť voľby
Od: m44
|
Pridané:
3.8.2009 14:01
uz nefilozofuj
|
|
Re: možnosť voľby
Od: unknown
|
Pridané:
3.8.2009 15:26
Ad Ad 2: ano a preto zasahuje europska komisia, navyse v konecnom dosledku na tom koncovy uzivatel straca aj ked o tom nevie(viz technologicka uroven IE6 svojho casu) a ono aj web devs su ludia...
Ad Ad 3: no tak niekto kto vie o pocitacoch viac ako ten komu to bolo nainstalovane... niet nad slovickarenie
zvysok: nevedel som ze toto je diskusia o linuxe ja som bol v tom ze o pouzvani IE, ostatnych browseroch,monopole a zasahoch EK
|
|
Re: možnosť voľby
Od: liquer
|
Pridané:
14.8.2009 13:55
K tomu fungovaniu: Poznam mnoozstvo robustnych systemov, ktore proste clovek musi pouzivat kvoli studiu / praci a vyuzivaju napr Javu, ActiveX a podobne technologie a vobec nefachaju ani v FF, Opere, Chrome a pod. Zial je to tak, lebo niekto si zmyslel, ze sa vykasle na podporu v inych prehliadacoch, hlavne, ze mu to ide v IE. A kazdy kto teraz obhajuje MS, by sa mal zamysliet nad tym, kde by bol internet, ak by tu nebola ziadna konkurencia ako FF, Opera a nerobili aj taketo menej ferove tahy voci MS.
2.) Ano, pri vyvoji nadavam na IE dost casto, ale neostava mi nic ine, ako najst riesenie, ktore pojde bud vsade alebo minimalne v IE, FF, OP, pretoze to su najpouzivanejsie prehliadace a ja ich jednoducho nemozem odignorovat.
|
|
achjaj
Od: foobar_
|
Pridané:
3.8.2009 13:42
Viete čo ma hnevá najviac? Že všetci tu drístajú blbosti a kydajú na IE, ale bez akéhokoľvek zdôvodnenia či argumentu. Spomínate IE6, je to staručký prehliadač. BFUs si sami môžu za to, že ho furt používajú (keď IE6 vyšiel, bol najlepší). Správajte sa ako normálni ľudia, prosím.
|
|
Re: achjaj
Od: samuel pichaj
|
Pridané:
3.8.2009 13:59
nikto kto pracuje s pocitacom nie je normalny.
|
|
Re: achjaj
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
3.8.2009 16:45
Necakaj od zakomplexovaneho uhroviteho okuliarnika porozumenie :]
|
|
Re: achjaj
Od: Dennik Pravda
|
Pridané:
3.8.2009 19:09
Ja by som mal k tomu len jedno:
kecy.roumen.cz/proc_si_se_mnou_nehrajete.jpg
|
|
Re: achjaj
Od: b2un0
|
Pridané:
3.8.2009 23:20
Ja tiež http://snipurl.com/omlmg
|
|
Re: achjaj
Od: b2un0
|
Pridané:
3.8.2009 23:28
Najviac ma pobavilo http://www.youtube.com/watch?v=qLhBdABtL-0
|
|
windows Millenium Edition
Od: Rožok
|
Pridané:
4.8.2009 0:45
windows ME 4EVER,, a držte huby všetci
|
|
gfdfgg
Od: fdgfdy
|
Pridané:
4.8.2009 14:42
obycajnemu clovekovi je asi najlepsi prehliadac Opera ,temu co robi web FF a IE a Chrome je len tak na vyskusanie a Safari je odpad.Asi takto to vidim
|
|
titúlok
Od: ménóó
|
Pridané:
4.8.2009 22:01
honím si nad MŚ
koloooo!!!!
|
|
lýnukz ruulse
Od: lýnuks
|
Pridané:
4.8.2009 22:02
na linugze mne to funkuje
|
|
kto xce
Od: niekto88
|
Pridané:
4.8.2009 22:53
os je od ms tak si tam logicky da ie...napr. vo fedore 9 je ff...v mac je safari....a pre bezneho usera je ta ikonka ako internet na ktoru ked klikne tak sa mu zobrazi nejaka stranka...pre laika by bola ikona ff,opera,safari alebo chrome akoo len nejaky program na ktoru keby klikol by sa stalo daco hrozne...a kto sa do toho kus vyzna tak si tam nainstaluje co xce, aj maleho boha....
|
|
Chrome
Od: Kane
|
Pridané:
5.8.2009 23:04
Google Chrome THE BEST!
|
|
Mozilla
Od: nevem
|
Pridané:
6.8.2009 11:33
Ja osobne pouzivam od pradavna mozillu ale myslim si ze opera mozzila a chrome su natom rovnako tieto 3 som ochotny pouzit ostatne nestoja zanic!!!
|
|
Monopolné zneužívanie
Od: lokaj
|
Pridané:
14.9.2009 22:37
Ach tá naša EU. Raz sa dožijeme toho že bude nútiť MS odstrániť z operačného systému operačný systém, alebo pri inštalácii ponúknuť inštaláciu alternatívnych operačných systémov ;-)
|