|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Micro...
Od: Bill DE
|
Pridané:
25.7.2009 13:02
To je mi novinka. Cez IE sa stiahne iný prehliadač. Hm...
No toto keď im zožerú.
|
|
Re: Micro...
Od: -_-nikto-_-
|
Pridané:
25.7.2009 13:42
takto by mohli spravit vsetko a az potom by to mohlo byt ciste... konkurencne notepady, wordpady, kalculacky, malovania, messangeri, odhlahcene postove klienty, prehliadace obrazkov a multimedialnych suborov, atd... nakoniec to bude holy windows s jednym programom co sa bude naramne podobat na apt-get v gui forme :D (btw win-get existuje, len je trosku out of date, skoro ako update.dsl.sk)
|
|
Re: Micro...
Od: foobar_
|
Pridané:
25.7.2009 14:20
Ako si spomenul tie messengery... nejdeme žalovať AOL, prečo na komunikáciu cez ICQ protokol neponúka aj QIP a Mirandu?
|
|
Re: Micro...
Od: 132
|
Pridané:
25.7.2009 17:52
trosku zabudas na to ze v prehliadacoch sa tocia velke $ :)
|
|
Re: Micro...
Od: nikto-
|
Pridané:
26.7.2009 10:48
že vložíš zakúpene inštalačné cd a spýta sa ta na alternatívny os? :)
|
|
Re: Micro...
Od: 2Maxim
|
Pridané:
31.7.2009 7:23
nEROZUMIEM TýM DETSKýM OBVINENIAM VEľKýCH FIRIEM eURÓPSKOU úNIOU.
Veď prečo by mi mal vadiť IE? A že je súčasťou OS... No a?
Veď ako ho nechcem, nebudem si ho všímať.
Naištalujem si iný, a je to. Toto predsa išlo vždy urobiť.
Odkedy slávna únia nanútila MS predávať Windows XP bez IE, zákazníci neprejavili žiaden záujem o takýto Windows. Koho potom zastupuje EÚ???
A rovnako aj obvinenia smerom k INTELu.
Samozrejme že ak som veľký a úspešný, tak mám na to, aby som ovládol väčšinu trhu. A čo má byť? Intel je jednoducho roky lídrom a najväčším výrobcom čipov a procesorov.
A prečo mu to brať? Pretože sa v dobe bankovej krízy nepotopil? Pretože po celom svete zamestnáva tisíce ľudí, preto?
|
|
Re: Micro...
Od: mansory
|
Pridané:
25.7.2009 14:55
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
fgcjcjgc
Od: bvnvcngc
|
Pridané:
25.7.2009 13:04
opera je najlepsie pomenovana
|
|
Re: fgcjcjgc
Od: _xxx
|
Pridané:
25.7.2009 15:25
operu pouziva minimum ludi, zvykni si.
|
|
Re: fgcjcjgc
Od: cookie_binary
|
Pridané:
25.7.2009 17:30
chvalabohu, vacsina si vacsinou nevyberie najlepsie..
|
|
asfdfsaf
Od: asdfsa
|
Pridané:
25.7.2009 13:10
Ale nikde som nevidel napísané niečo o tom, keď užívateľ nebude mať práva na nainštalovanie browsera, že čo v takom prípade spravý s tým Microsoft...
|
|
Re: asfdfsaf
Od: DSsa
|
Pridané:
25.7.2009 13:30
o com to hovoris? ak mas svoj PC, tak mas pravo instalovat cokolvek, ak nie si administrator, to je uz tvoj problem, chod za adminom.
|
|
Re: asfdfsaf
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
25.7.2009 17:41
http://portableapps.com
|
|
zeby?
Od: pupik
|
Pridané:
25.7.2009 13:28
myslim ze fajn riesenie, lepsie ako bez browseru, snad to prejde :-)
(ale na vyssiu cenu v EU to asi aj tak nebude mat vplyv, vsak? :-) )
|
|
skusaliste
Od: zozo
|
Pridané:
25.7.2009 13:30
www.brow serbaloot.eu nefunguje ... :D
|
|
Re: skusaliste
Od: zozo
|
Pridané:
25.7.2009 13:31
pred ser je medzera.... nie nieje tam zámerne
|
|
Re: skusaliste
Od: pupik
|
Pridané:
25.7.2009 13:40
plno ludi zistilo, ze existuju aj ine browsery ako IE, taky napor ta stranka nevydrzala :-)
|
|
Re: skusaliste
Od: 123456789000
|
Pridané:
25.7.2009 14:19
lol :DDDDD
|
|
microsoft
Od: foobar_
|
Pridané:
25.7.2009 14:18
Tento krok Microsoftu považujem za rozumný. Ustúpili by tak EK a bolo by to vhodné aj pre užívateľov. Bohužiaľ, kto doteraz nepoznal iné prehliadače, nemá určite ani tušenia, aký je rozdiel medzi jednotlivými prehliadačmi a z toho browserballot si vyberie akurát podľa najkrajšieho loga.
|
|
Re: microsoft
Od: romik55
|
Pridané:
25.7.2009 14:58
podla mojho nazoru tam budu len prehliadace ktore maju uz urcite zastupenie v pouzivanosti...takze aj keby si vybral len podla ikonky nic tym nepokazi...v kazdom pripade je to len na dobro veci...aj ked stale nevidim dovod preco by mal microsoft pomahat konkurencii...je to len ich chyba ze sa nevedia viac propagovat...a za to microsoft nemoze...a nemoze ani za to ze ludia nevedia pouzivat pocitac...za to moze len pouzivatel...nevedomost neospravedlnuje...a predsa za blbost inych musi microsoft pykat
|
|
Re: microsoft
Od: foobar_
|
Pridané:
25.7.2009 15:15
Samozrejme, že tam budú najpoužívanejšie, je to v článku :D
|
|
Re: microsoft
Od: Tupcek
|
Pridané:
25.7.2009 15:43
hacik je v tom, ze na hlupost uzivatela v sucasnosti doplacaju ti, co robia stranky...EK len zmeni, kto na to doplati (tusim ze microsoft tym strati menej ako vsetci web developeri dokopy...takze neni to az tak nevyhodne)
|
|
Re: microsoft
Od: xko
|
Pridané:
26.7.2009 10:04
Tak nech da potom EK pokutu Microsoftu za to ze nedodrziava standardy a nie za to ze si dava svoj prehliadac do svojho systemu. To je chore.
|
|
Re: microsoft
Od reg.: YaDo75
|
Pridané:
27.7.2009 7:56
Nechapem tvojej poznamke...
Ono existuju nejake zavazne normy, ktore by mal MS aplikovat?
|
|
Re: microsoft
Od: 2Maxim
|
Pridané:
31.7.2009 12:25
Normy, na webe???
Pravidlá najčastejšie určuje najväčší a najsilnejší, či nie?
|
|
Re: microsoft
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
25.7.2009 17:42
Kby BFU vedeli pouzivat google tak by tam mohli hodit "best browser" a prvy link je Firefox. P.S. Nie je to pokus o flame, pouzivam IE. ;)
|
|
Re: microsoft
Od: N0R8Y.
|
Pridané:
27.7.2009 9:42
Lenze BFU nevedia ani co je to browser. Pre nich je cely svet schovany v tom modrom E-cku na ploche...
|
|
futur
Od: sizej
|
Pridané:
25.7.2009 15:42
good news everyone,...
|
|
jaaaaaaj
Od: LOLOLOL
|
Pridané:
25.7.2009 15:52
co to tam pise ze SEĽEKT??,,, no nic, ideme na internet... a ako??? no ved stac internet-- to modre ecko
|
|
Re: jaaaaaaj
Od: rms
|
Pridané:
27.7.2009 2:33
viem ze kazim zabavu, ale v skutocnosti su zaostali domaci pouzivatelia ovela mensia hrozba ako kostrbata podnikova sfera
ovela mensia v pocte aj dolezitosti
zatial co domaci sedlak si stiahne novy browser s azet toolbarom ked mu youtube zahlasi ze ma stary IE, kdezto velka firma pracujuca s 10 rocnym systemom za stovky tisic € a ktory podporuje jedine IE6 to ma znacne nakladnejsie
|
|
Re: jaaaaaaj
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
28.7.2009 9:40
Nesuhlasil by som uplne, aj ked vacsina aj podla mojho nazoru sedi. Pokial viem, tak to co islo na IE6 pojde aj na IE8, minimalne v kompatability mode. Pouzivatelia z firemneho prostredia tiez surfuju, ale surfuju menej ako home users, avsak ich naroky na kvalitu webu budu vo vseobecnosti zrejme vyssie. Ak teda firemnemu ajtikovi zalezi na bezpecnosti a umoznuje mu to hardver, prehliadac aktualizuje. Portovat stare intranetove aplikacie povedzme pre alternativne prehliadace je suma sumarum nerealne.
Celkom by ma zaujimal pomer surferov z domaceho a firemneho prostredia a rovnako aj ich prienik. Axistuje takato statistika?
|
|
jaaaaaaj
Od: LOLOLOL
|
Pridané:
25.7.2009 15:55
alebo budu vyberat ktory ma krajsie logo
|
|
ach jaj
Od: tom waits
|
Pridané:
25.7.2009 16:41
same keketiny aj tak som IE v zivote nepouzil len na stiahnutie dalsieho prehliadaca...ale beriem to
|
|
uninstall
Od: Pain
|
Pridané:
25.7.2009 21:01
Ja myslim ze lepsie by bolo spravit ten Win 7 E...keby tam ten IE nebol, mozno by sa ludia aj zacali zaujimat o to, co to vlastne je browser a nasli by si o tom nejake info...a potom neinstalovali IE ale nieco poriadne...takto si to ani nevsimnu ze co to je za ponuku,povedia si zas nejaka reklama,zrusia to, otvoria si nove okienko IE a budu kaslat na to...
A ked uz win 7, tak nech uz tam je uninstall IE konecne...
|
|
------
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
26.7.2009 1:10
opera je aj tak najlepsia...
|
|
Poradie
Od: Tomas1234
|
Pridané:
26.7.2009 12:28
Fasistickej Opere bude urcite zase vadit umiestnenie (podla screenshotu posledne miesto). Celkove pocinanie Opery je velmi trapne.
|
|
Re: Poradie
Od: Karol Kapor
|
Pridané:
27.7.2009 7:28
Uff, esteze sa tomu rozumies.
|
|
Cirkus
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
26.7.2009 12:56
Celý tento cirkus je vlastne len o tom, že Opera sa nedokázala dostať za 13 rokov tam, kde Firefox za 5 rokov. Musím však uznať, že ide o premyslený alibistický krok, ako povedať svetu, že to vlastne nie je vina Opery, že sa nedokázala presadiť, ale vina Microsoftu. Pretože on vlastne celé tie roky vymýval ľuďom mozgy, šíril demagógie, popieral existenciu alternatív, zakazoval a bránil inštalácie iných prehliadačov, prenasledoval ľudí, ktorý sa odvážili s ním nesúhlasiť, no proste komunistická sviňa jak hovado, že? Po dlhých rokoch v temnote nevedomosti sa však odrazu objavil ako na bielom koni princ kapitalistického oslobodenia menom Firefox, ktorý zbúral železnú oponu a oddelené rodiny sa mohli opäť raz stretnúť. A chudáčik Opera sa krčili niekde v kúte so slzami v očiach, že ona nič také nedokázala. Preto sa rozhodla, že potrestá tú zlú komunistickú sviňu za jej úspech, aby tak otvorila oči zaslepeným ovečkám, že len ONA je tá správna viera v tomto skazenom svete.
Banda kreténov, anyone?
|
|
Re: Cirkus
Od: cirkusant
|
Pridané:
26.7.2009 13:39
1.
http://tinyurl.com/l76zc5
2.
http://tinyurl.com/n9x56q
|
|
Re: Cirkus
Od: m44
|
Pridané:
27.7.2009 9:56
pekne citanie. odporucam vsetkym
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
26.7.2009 13:43
mal by si uz prestat brat tvrde drogy. Si hlupak zatazeny na FF, pritom o tejto problematike vies velky prd.
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
26.7.2009 14:15
IE je šmejd. To ani nie je browser. FF mám rád. Chrome je sympatický. Opera mi je sympatická tiež. Zato jej tvorcovia sa priživujú na úspechu druhého.
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
26.7.2009 14:19
suhlasim s tebou so vsetkym okrem tej poslednej vety :)
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
26.7.2009 14:31
Mne sa to proste nepáči a pokladám to za zásah do podnikania úspešnej komerčnej firmy. Opera (ako firma, nie ako prehliadač) je presne ako ATi: aj keby obaja priniesli na trh revolučnú vec, ktorá by prepísala históriu, vďaka takmer neexistencii marketingového oddelenia by to nepredali. Prečo Opera nepropaguje svoj prehliadač? Prečo na každom kroku nevidím bannery hovoriace "Nepotrebujeme addony, máme viacej možností, dodržiavame štandardy, zvládame ACID3, sme rýchli, sme proste lepší ako konkurencia"? TOTO platí na BFU. Na nejaký výber prehliadačov budú pozerať ako cigán na lopatu a kliknú na modré éčko, lebo to je u nich Internet. Marketing a osveta, nie navážanie sa do druhých. Keby používatelia Opery namiesto primitívneho vykrikovania "Opera rulezz" radšej prikladali linky o testoch rýchlosti, článkoch, ktoré ju vyzdvihujú a chvália, zabralo by to určite viac.
|
|
Re: Cirkus
Od: rms
|
Pridané:
26.7.2009 16:26
chlapce, pretoze marketing to stoji peniaze, a opera nema podporu googlu ako ked firefox zacinal a pretoze ich ciel nie je aby obsadili trh, ale aby sa dodrziavali zakony
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
26.7.2009 14:31
Áno, bolo by to trochu tendečné, ale TO JE REKLAMA. Aj ja sám ako užívateľ FX by som sa k vám pridal, lebo mi je srdčne jedno, či vyhrá Firefox, Chrome, Safari alebo Opera, všetky sú totiž kvalitné pňbrowsery, a to zdôrazňujem, BROWSERY. Hlavné je, že vytlačia IE z trhu a ten odpad vynesú na smetisko dejín.
Toľko k tomu.
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
26.7.2009 14:37
ja ta uplne chapem a suhlasim s tebou, ale aj tak sa mi zda, akoby ten prvy clanok, co rozputal tento flame, pisal niekto iny :) Bol dost neobjektivny a obsahoval prilis vela emocii. Sorry, ze som ta nazval hlupakom.
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
26.7.2009 14:45
V pohode, chyba bola aj na mojej strane. Písal som to totiž v noci. Upps.
|
|
Re: Cirkus
Od: pupik
|
Pridané:
26.7.2009 15:59
pekne napisane
|
|
Re: Cirkus
Od: 2Maxim
|
Pridané:
31.7.2009 7:41
A kde zostal starý pomalý Netscape?
A prečo by mal niekto vytláčať IE z trhu?
Ak môže byť na trhu demokracia, tak pre všetkých. Ak je IE najväčší, prečo ho umelými zásahmi udupávať??
To budeme udupávať každú firmu, ktorá je naúspešnejšia?
Aj Lovenského antibacilového výrobcu udupeme?
|
|
Re: Cirkus
Od: zippo
|
Pridané:
26.7.2009 13:58
a Mozzila sa preco pridala?
tiez "Banda kreténov, anyone?"
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
26.7.2009 14:20
Áno.
Nepliesť si prehliadače s ich tvorcami. To, že oni sa správajú ako malé deti ešte neznamená, že aj ich browser nestojí za nič. To nehovorí absolútne nič o jeho kvalitách.
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
26.7.2009 14:25
"To nehovorí absolútne nič o jeho kvalitách."
Mas pravdu, presne tak je to aj v pripade opery. To, ze tam je konflikt s MS este neznamena, ze Opera je shitny webovy prehliadac, prave napopak.
|
|
Re: Cirkus
Od: rms
|
Pridané:
27.7.2009 2:35
rozumies konceptu ktorym si sa prave sam seba znemoznil?
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: pterodaktyl
|
Pridané:
26.7.2009 14:03
radsej si nemal nic pisat. Teraz vsetci, ktori sa do toho aspon trosku rozumeju, tak vedia, ze si len obycajny FF rulez debilko.
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
26.7.2009 14:18
V živote som nikdy nenapísal "FF rulez". Narozdiel od operákov, ktorý vykrikujú "Opera rulezz" pod každým jedným článkom o FX.
|
|
Re: Cirkus
Od: Karol Kapor
|
Pridané:
27.7.2009 7:34
A teraz neviem, ci ta serie viac, ze maju pravdu alebo ze sa tomu tak nerozumies.
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: kolotoc
|
Pridané:
26.7.2009 14:08
Volám sa Mr. Henky a rád prdím cez hubu.
|
|
Re: Cirkus
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
28.7.2009 9:47
Neverim, ze mas obciansky preukaz.
|
|
gftdgzffh
Od: zfhzzfvg
|
Pridané:
26.7.2009 15:29
Opera je momentalne najlepsi browser a nehovorte ze nie.U prehliadacov sa jedna hlavne o rychlost stabilitu a bezpecnost to vsetko ma opera . FF sa mi spusta 2x dlhsie ,2x dlhsie mi nabehavaju stranky proste FF je momentalne odpad.
|
|
Re: gftdgzffh
Od: sizej
|
Pridané:
26.7.2009 19:04
nie
|
|
Re: gftdgzffh
Od: lifo
|
Pridané:
27.7.2009 9:25
no na FF nedam dopustit, nic lepsie pre web developera nie je
|
|
wetrsh;
Od: Bužžžo
|
Pridané:
26.7.2009 15:54
hovno navrhuje... europska unia to nariadila ci jak sa vola ta blbost...
co im sud prikaze ta oni napisu ze sa sami rozhodli z vlastnej vole
|
|
tutilok:
Od: nemo:
|
Pridané:
26.7.2009 17:41
snad sa toho ludia dockaju aj na osx.
|
|
dementi
Od: Caprik
|
Pridané:
26.7.2009 22:42
no za tuto vecicku prestavam pouzivat operu ktora to cele spiskala. neznasam mikrosoft ale co je vela to je vela. nech sa poseru. keby sa tak chcelo kumne prifat viac ludi a sirit tuto myslienku
|
|
Re: dementi
Od: N0R8Y.
|
Pridané:
27.7.2009 9:48
To co si teraz trepol je to iste ako keby si sa stal dobrovolnym siritelom prasacej chripky. Zdochni si sam a nikoho nenakaz...
|
|
ghjhkhb
Od: hjggbh
|
Pridané:
27.7.2009 1:08
preco tak velmi vsetci neznasate microsoft vcelku good firma
|
|
Re: ghjhkhb
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
27.7.2009 1:17
Pretože je to cool :)
|
|
Re: ghjhkhb
Od reg.: ujo Ivo
|
Pridané:
28.7.2009 9:49
jj je to moderne :) Plebs potrebuje jasneho a jednoznacneho nepriatela, aby bol lahsie ovladatelny :]
|
|
Moj navrh
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.7.2009 8:33
MS si asi prečítal moje komentáre k diskusiám o tomto probléme. :D Takto presne som to navrhoval, aj keď mám návrh na vylepšenie. Ten browser, ktorý sa tam po prvý krát zobrazuje, by mal byť oklieštený IE a nemal by sa volať IE. Malo by to byť iba jadro IE a nad tým maximálne tlačidlá Back, Forward, Refresh, Stop a Home. Ziadne Favorites atď.
|
|
Re: Moj navrh
Od: N0R8Y.
|
Pridané:
27.7.2009 13:38
Normalne nechapem preco u nich este nerobis...
|
|
Re: Moj navrh
Od: b2un0
|
Pridané:
28.7.2009 13:33
Kde by bol teraz MS bez cca01... :)
|
|
Browser
Od: Spixy
|
Pridané:
27.7.2009 12:25
Návrh ponuky konkurenčných prehliadačov - podla obrazka je zapnuty v IE :D
|