|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....(5 bodiek pre FF)
Od: tester69
|
Pridané:
3.6.2009 11:44
konecne bude mat FF co kopirovat :D
|
|
Re: .....(5 bodiek pre FF)
Od: ssmatias
|
Pridané:
3.6.2009 20:26
nie
konecne bude mat FF co kopirovat :D
ale
zase bude mat FF co kopirovat :D
|
|
Re: .....(5 bodiek pre FF)
Od: Ja.
|
Pridané:
3.6.2009 22:22
No napríklad taký firebug. Firebug je fajn. Opera ho skopírovala, ale zle a volá sa to dragonfly.
|
|
Re: .....(5 bodiek pre FF)
Od: liquer
|
Pridané:
12.6.2009 9:57
V tychto dnoch som pouzival oba a poviem otvorene, ze s Dragonfly sa mi pracuje lepsie, nez s tym vecne vychvalovanym firebugom. Ale to je len moj osobny nazor.
Co sa tyka prichodu Opery 10 beta - uz som myslel, ze na to vyvojari zabudli. :)
|
|
Re: .....(5 bodiek pre FF)
Od: anmarcek
|
Pridané:
22.6.2009 0:31
ja som vsetkymi desiatimi za operu ale ten firebug mi predsa len viac sedi nez dragonfly. tiez len osobny nazor
|
|
Re: .....(5 bodiek pre FF)
Od: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
Pridané:
4.6.2009 11:16
mate vsetcia po minusku :)
prosim si aj ja jedno od kazdeho :)
|
|
Re: .....(5 bodiek pre FF)
Od: matko1
|
Pridané:
5.6.2009 17:48
aj ja chcem -10 :D pls
|
|
Re: .....(5 bodiek pre FF)
Od: kkkkkkkkkkk
|
Pridané:
6.6.2009 14:09
neopakuj!
mas +ko
|
|
Re: .....(5 bodiek pre FF)
Od: kkkkkkkkkkkkk
|
Pridané:
6.6.2009 14:10
pome m=pome stymi minuskami
pridal som vam vsetkym este po jendom
|
|
bal bla
Od: karol k
|
Pridané:
3.6.2009 11:49
tak tak...kazdy okukava dizajn to je normalne...napr. aj v automobilovom priemysle...akurat som nainstaloval, a vyzera to BOHOVSKY super...
|
|
je to grc
Od: Tematický týden:
|
Pridané:
3.6.2009 11:49
neviem, ale podla mna to vyzera dost grcovo
na mensich displejoch to podstatne znizi zobrazovaciu plochu browsera
|
|
Re: je to grc
Od: asasasas
|
Pridané:
3.6.2009 12:00
nikto ta nenuti zapnut si to
|
|
Re: je to grc
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
3.6.2009 12:02
Ono nemusis to pouzivat, ale je to zaujimave.
Mne sa paci na W7 ked sa mysou posuniem cez dock nad ikonu s IE, ze mi zobrazi nahlad na vsetky otvorene taby. Na FF ani Chrome som zatial tuto feature nevidel implementovanu. Alebo to treba nejak zapnut?
|
|
Re: je to grc
Od: Hijal
|
Pridané:
3.6.2009 18:05
nie, neda lebo je to Microsoft only
|
|
Re: je to grc
Od: _rudiq
|
Pridané:
3.6.2009 22:47
FX ma mnoho podobnych/lepsich doplnkov davno napr:
https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/6535
https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/8253
https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/4882
a ...
Tak mi tu pls mili operaci netruste kto kedy konecne/zase nieco kopiroval.
|
|
Re: je to grc
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
3.6.2009 22:55
hmmm az na to ze opera mala nahlady na taby uz davno...
opera:config
search : thumb
|
|
Re: je to grc
Od: niktos
|
Pridané:
4.6.2009 14:45
to co tu rudinko vypisal je ale len zlomok variacii. je ich tam omnoho viac, tak mu laskavo nedavajte minuska. ked netusite, dakujem
|
|
Re: je to grc
Od: niktos
|
Pridané:
4.6.2009 14:52
len doplnim, ja uz DAVNO pouzivam toto https://addons.mozilla. org/cs/firefox/addon/2134
|
|
Re: je to grc
Od: Bozz
|
Pridané:
4.6.2009 16:24
a just som mu dal - teraz ti bude plakat na ramene
|
|
Re: je to grc
Od: liquer
|
Pridané:
12.6.2009 9:59
Ked uz ideme do detailov, tak kto mal prvy taby? :D
Mam pocit, ze opera :)
(a teraz ocakavam minuska od FF fans :D)
|
|
Re: je to grc
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
3.6.2009 14:45
pravdu má, bolo by to pekné keby sa to v pól sekunde vysunulo, z časti priehľadné, v momente ako prejdeš myškou na tab toolbar...
|
|
pecka
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 11:50
HURAAA!! :)
vedel som ze bude nejake prekvapenie, aj ked notebookova klasika 1280x800 je trocha mala na takeu fintu. nevadi :P
aj ta vec z webmailom ma potesila, pretoze ma to nedavno napadlo ze by to mohli implementovat :D len treba dorobit gmail
yuhuu
|
|
Re: pecka
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 12:12
btw, nerozumiem naco vobec niekto pouziva "Search Field" ked vsetko sa da zadat do adress baru... :P njn sila zvyku
|
|
Re: pecka
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
3.6.2009 12:15
Nie tak celkom :-)
Ak zapises text do adress baru, prehliadac najprv hlada server takeho nazvu a az potom searchuje. A potom ak chces vyhladavat skrz inu search sluzbu, adress bar Ti hlada len v default searchi, kdezto v search bare si mozes vybrat vlastny provider.
|
|
Re: pecka
Od: Iko
|
Pridané:
3.6.2009 12:26
Myslim, ze kolega ma na mysli hladanie napr pomocou Googlu cez skratenu volbu "g", cize do adresoveho riadku napises "g hladany_vyraz" a vyhladavas cez Google. Tieto skratky sa v Opere daju nastavit pre vela vyhladavacov, staci pravym kliknut vo vyhladavacom policku, ktoremu chces pridat skratku a zvolis Create search... (alebo tak nejako).
|
|
Re: pecka
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
3.6.2009 12:32
Toz tuto ficuru nepoznam. IE7pro kedysi nieco podobne umoznoval, ale nejak som to prestal sledovat.
|
|
Re: pecka
Od: chora vrana
|
Pridané:
3.6.2009 16:28
to je jedna z najlepsich veci na opere. ale na FF to tiez ide nejako nastavit pokial viem
|
|
Re: pecka
Od: emeric
|
Pridané:
3.6.2009 17:18
presne tak, akurat ze opera ako vzdy bola v tomto prva, ale nezastavam sa ziadneho prehliadaca
|
|
Re: pecka
Od: gnu_
|
Pridané:
4.6.2009 19:14
Mimochodom g musíte písať iba vtedy ked to je iba 1 slovo- pri 2 a viacej slovách stačí napísať "hladané_slovo", g vtedy už netreba písať
|
|
Re: pecka
Od reg.: _cvm_
|
Pridané:
4.6.2009 21:12
Niekedy netreba ani to "g" (pri jednoslovnych vyrazoch): http://tinyurl.com/qb4hoq
|
|
Re: pecka
Od: b2un0
|
Pridané:
3.6.2009 16:47
Pri viaslovnom výraze automaticky hľadá cez Google aj bez "g". Jedno slovo berie ako adresu, to sa dá obísť spomínaným "g" alebo šípkou hore na predvolený vyhľadávač a enterom. Mimochodom, ctrl+enter k názvu domény automaticky doplní "www" a ".com".
|
|
Re: pecka
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 19:05
obist sa to da aj nizsie spominanim zaskrtnutim
opera:config - Network - Enable HostName Web Lookup
potom bude hladat, ak nenajde domenu, hociake slovo
|
|
Re: pecka
Od: liquer
|
Pridané:
12.6.2009 10:03
Nj, po objaveni tejto funkcie som si popridaval par searchov napr na rozne druhy slovnikov, na rozne SK servery a ich vyhladavania (teda po zadani jedneho pismena nasmerujem hladanie priamo na vyhladavac daneho serveru - velmi dobra vec)
|
|
Re: pecka
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 12:30
nastastie to uz velmi dlho tak nie je, mozes si totizto vytvorit custom search, pravy klik - creat search :)
chce to asi 3-5 minut na nastavenie opery a potom uz v podstate netreba pouzivat mys ktora len spomaluje
|
|
Re: pecka
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
3.6.2009 12:33
Jasne v pohode :-)
Btw funguje aj pri custom searchi automaticke zobrazenie alternativ k vyhladavanemu textu?
|
|
Re: pecka
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 12:38
nie, je to len jednoducha a rychla nahrada za pisanie url s vyhladavacim retazcom
|
|
Re: pecka
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
3.6.2009 12:40
Ono mi to ale nejde ani v Search Fielde Opery. Zrejme pouzivam nejaku starsiu verziu .... Ci?
To ale nie je podstatne.
|
|
Re: pecka
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
3.6.2009 12:38
Zrejme nie, ako tak pozeram :-7
|
|
Re: pecka
Od: milan.ko
|
Pridané:
3.6.2009 13:11
Ak zadas jednoslovny vyraz v address bare, Opera sa ho pokusi otvorit ako URL.
Ak zadas viacslovny, zacne ho vyhladavat v default searchi.
Ak zadas "g hladany vyraz", (bez uvodzoviek), tak hlada v googli (su aj ine vyhladavace, da sa to najst v preferences).
|
|
Re: pecka
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 14:10
zaskrtni
opera:config - Network - Enable HostName Web Lookup
:)
|
|
Re: pecka
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
4.6.2009 12:30
"Nie tak celkom :-)
Ak zapises text do adress baru, prehliadac najprv hlada server takeho nazvu a az potom searchuje."
Netaras? Zboznujem takych "mudrych" ludi. Ked v opere zacnes pisat hladany text do address baru a je tam minimalne jedna medzera, tak stlacenim enter sa automaticky vyhladava na nastavenom vyhladavaci. Cize ked "hladam nieco" tak to dam do adress baru, ale ked "hladam" tak dam do search field, lebo tam nie je medzera. Je to skvele vymyslene, teda ze opera vie, ak je v adress bare medzera, tak ma ihned hladat a nie ako pises, ze sa pokusa najpr hladat server... hlupost.
Opera taketo uzitocne veci ma vstavane, kdezto ked nainstalujem FF, tak je to zufalstvo a nemienim instalovat doplnky. Potrebjem nainstalovat prehliadac a mat vsetky vydobytky techniky ihned. Zaujimave, ze instalacka opery je pri vsetkych verziach co vysli v rovnakom case ako FF je mensia, a to opera obsahuje neskutocne viac veci... email klient a pod.
Opera Software to je firma, klobuk dolu.
|
|
Re: pecka
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
4.6.2009 12:52
Najprv si precitaj ostatne odpovede na moj komentar a potom pridavaj svoje "mudrosti"! Opera NIE JE moj preferovany browser. O tejto ficure som nevedel a moj komentar nebol komentarom o Opere. Ale potom pride genius ako ty a hned mi to vysvetli s nezabudnutelnou poznamkou "Zboznujem takych "mudrych" ludi".
Toz odkaz pre teba: Neznasam KOK*TOV ako si ty!
|
|
Re: pecka
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
6.6.2009 9:45
a ja neznasam takych co v teme o Opere nepisu o Opere. Asi si si zmylil temu.
|
|
Re: pecka
Od reg.: menace
|
Pridané:
3.6.2009 13:55
lebo niekto to tak rad...
podla mna tiez zbytocne, vsetko hladam cez url field
|
|
vis tabs
Od: clima1
|
Pridané:
3.6.2009 11:50
tie Visula Tabs mi pridu ako fakt dobry napad, paci sa mi to
|
|
Rozmyslani
Od: 100 rocny dedo z iphone
|
Pridané:
3.6.2009 11:51
Normalne ze rozmyslam ze prejdem na operu 10 ak splni vsetko to co je tam napisane.
A to som zaryty firefoxak uz od prvej beta firefoxu
|
|
Re: Rozmyslani
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 12:03
Ja som mal Operu este skor ako som mal internet ^^ asi verzia 7.nieco. Zobrazoval som si vnej vlastne stranky co som pisal :D
|
|
Re: Rozmyslani
Od: liquer
|
Pridané:
12.6.2009 10:05
Nejak podobne aj u mna - akurat verzia 5.x (aj s reklamnym bannerom v tom case :D). Pekne casy :)
|
|
Re: Rozmyslani
Od: b2un0
|
Pridané:
4.6.2009 18:27
Ja dúfam, že zlepšia kompatibilitu a s Operou zostaňem. Lebo teraz musím až príliš často využívať funkciu "Open with Firefox".
|
|
mini5
Od: lyserg
|
Pridané:
3.6.2009 12:27
Ja by som radšej videl Operu mini v novej verzii, aj alpha line. Pretože už ju každý browser na mobil prekonal a poslednou dobou jej nejako dlho trvá natiahnuť stránky, čo to nebude tou turbo verziou čo je teraz v obehu na PC.
|
|
Re: mini5
Od: b2un0
|
Pridané:
3.6.2009 16:52
Rád by som vedel,ktorý browser prekonal Operu mini na obyčajných mobiloch, nie smartphonoch. Napadá mi jedine Skyfire, ale ten je pre smartphony.
|
|
Re: mini5
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
4.6.2009 10:08
Fennec, MobileSafari, Android browser
|
|
Re: mini5
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
4.6.2009 10:09
Pre doplnenie, co pre Teba znamena "normalny mobil"? :)
|
|
Re: mini5
Od: b2un0
|
Pridané:
6.6.2009 12:27
Normálny mobil je napríklad môj SE K610, teda žiadne WM/Symbian/Android smartphony, na ktorých Fennec, MobileSafari ani Android browser určite nespustím.
|
|
Re: mini5
Od: b2un0
|
Pridané:
6.6.2009 12:31
Ops, spustenie spomínaných browserov som samozrejme vzťahoval k môjmu "obyčajnému mobilu".
|
|
Re: mini5
Od: Komentar
|
Pridané:
6.6.2009 19:27
Nuz to je celkom problem.
|
|
Go, Space Captain Katsura, Go!
Od reg.: HeleVole
|
Pridané:
3.6.2009 13:26
trosku skoda, ze tie live nahlady nepodporuju streaming videa, napr. na youtube zobrazuje to namiesto klipu len bielu plochu :( je to asi jediny dovod preco operu ani nadalej nebudem pouzivat.
|
|
Re: Go, Space Captain Katsura, Go!
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 14:21
nieco take je mozne implementovat od Visty, takze mozno sa dockame onedlho
|
|
rozoznavanie tvare
Od: petooooo
|
Pridané:
3.6.2009 13:29
co hovorite na tuto feauturku? :) http://labs.opera.com/news/2009/04/01/
|
|
Re: rozoznavanie tvare
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 13:32
hovorime v komentaroch http://www.dsl.sk/article.php?article=7273
|
|
hmhmmmhmh
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
3.6.2009 13:40
no ja pouzivam operu uz dlho a tie nahlady mi nepridu ako prevratna vec... kym nebude graficka akceleracia a nebude sa dat hrat s tabmi v opere tak ako s compiz fusion sa da hrat s oknami aplikacii v linuxe, tak to nie je velka zmena...
Stale nedali stealth mode, asi sa tvaria ze su nad beznou zberbou internetu ;)
Nadstavovacky speed dialu su dobre, ale to ich mohlo napadnut uz trocha skor nie az po troch rokoch (ano, ano, viem o speeddial.ini)
Inak som cakal trocha viac inovacii, ale tak mozno este bude jedna beta a jeden RC a popridavaju tam este nejake ficuriny...
|
|
Re: hmhmmmhmh
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 14:15
mno, radsej ako stealth mode by som bral session, ako ma nove IE8, kde sa da otvorit napr viac Gmail uctov naraz
do finalu by mali (dufam) pridat hlavne novy JS engine, ktory by mal dosiahnut podobny vykon ako ma Chrome
|
|
Re: hmhmmmhmh
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
3.6.2009 14:41
http://opera.twi.bz/c
v 10 sa už s enginom hrať nebudú...
|
|
Re: hmhmmmhmh
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 14:53
mas pravdu, ale stale dufam ze ho predsa len stihnu dokoncit
v horsom pripade do verzie 10.5 :P
|
|
Re: hmhmmmhmh
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
4.6.2009 12:39
"mno, radsej ako stealth mode by som bral session, ako ma nove IE8, kde sa da otvorit napr viac Gmail uctov naraz"
Trpis schyzofreniou? Ci jeden ucet mas sukromny a dalsie pre vyhrazanie sa sefovi?
|
|
Re: hmhmmmhmh
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
4.6.2009 12:55
Dalsia perla z dielne tohoto genialneho talianskeho umelca. Svojim nickom dehonestujes jeho dielo!
Co myslis, ze kazdy clovek vyuziva len jednu mailovu adresu ako ty?
|
|
stabilita
Od reg.: veldo
|
Pridané:
3.6.2009 13:45
ako je na tom tato beta so stabilitou? rozmyslam ze by som na nu presiel z 9.64 ale za cenu nervov z castych padov by mi to nestalo...
|
|
Re: stabilita
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
3.6.2009 13:56
1. dnes vysla takze tvoja otazka je divna.
2. pouzival som alphu asi od kedy vysla a problemy so stabilitou extra neboli, raz za 2 dni mi spadla ale nic co by sa nedalo prezit.
3. pre mna beta nie je extra nic zvlastne kedze uz dlho ficim na alphe a uzivam si slovniky a ine feacuriny, ale viem ze ked som isiel z 9.64 na 10 alpha tak som si vsimol jemne zlepsenie rychlosti takze odporucam skusit betu....
|
|
Re: stabilita
Od: pyrotechnik.
|
Pridané:
3.6.2009 15:09
tak napr. na takom facebooku alebo aj gmaili nielen jemne zrychlenie imho
|
|
Re: stabilita
Od: Tom #41
|
Pridané:
3.6.2009 13:57
nepadala mi Alpha tak si nemyslim ze Beta zacne
|
|
Re: stabilita
Od: stano22222
|
Pridané:
3.6.2009 21:04
ja tak robim. z 9.64 som presiel na opera 10 a je to uplne v pohode
|
|
:D ff
Od reg.: Opera1
|
Pridané:
3.6.2009 13:56
už mám vyziu čo bude nove v ďalšej verzií ff :D
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
3.6.2009 13:56
Beta Opery 10.00, ktora bola pred touto mi nespadla ani raz na XP SP3...tuto mam par hodin a ziatial to ide fajne rychlo a STABILNE...neviem co vy robite s prehliadacmi, mne idu stabilne snad vsetky...
|
|
Re: bla bla
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
3.6.2009 13:59
mam otvorene viac ako zopar tabov, v jednom sa spusta flash hra, v dalsom video z youtube, a v tretom je kopa kopa java scriptu a este tam aj poklikam a cela opera 10 alpha sa mi zlozi ako Tysonova dcera (prilis skoro?)
|
|
Re: bla bla
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
4.6.2009 12:42
skus odvirit PC alebo prestan klamat. Daj linky na stranky, ktore si mal otvorene v taboch a stavim sa, ze nikomu dalsiemu Opera nespadne.
|
|
Re: bla bla
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
4.6.2009 13:12
heh, operu pouzivam roky, ale fanatickych fanboyov neznasam.
|
|
Re: bla bla
Od reg.: ujo Ivo zablokovany?
|
Pridané:
4.6.2009 15:25
Casto mame rozne nazory, ale tento krat s Tebou na 100% suhlasim.
|
|
sakra
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
3.6.2009 15:17
zrovna vcera som nahodil operu alpha nemohli si svihnut ;)
|
|
Re: sakra
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 15:32
update nebude problem
ja som spravil z 9.6 a vsetko OK
(ale zalohu radim spravit pre istotu)
|
|
firefox
Od: frnak
|
Pridané:
3.6.2009 15:29
taketo taby ma FF prostrednictvom addonov, ktore sa urcite daju ovela lepsie prisposobovat a nastavovat.
|
|
Operenci
Od: Operenci
|
Pridané:
3.6.2009 16:11
No... Operenci, dalej len onanisti, uz ste sa dozvedeli ze Firefox bude menit system tabov tak uz opakujete ze? no nevadi, Firefox sa celkovo vynovi zatial co stara (ale nie dobra) Opera ostane stale plna bugov :-)
|
|
Re: Operenci
Od: Bozz
|
Pridané:
3.6.2009 16:32
a potom si sa zobudil s rukou v serbli a svist ta balil do folie
|
|
Re: Operenci
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
3.6.2009 18:18
1 ;)
|
|
Re: Operenci
Od: blah
|
Pridané:
3.6.2009 18:47
2 O_O
|
|
Re: Operenci
Od: Re: Operenci
|
Pridané:
3.6.2009 20:21
a potom si sa ty zobudil s kokotom medzi nohami a zistil si ze nieje tvoj
|
|
Re: Operenci
Od: Bozz
|
Pridané:
3.6.2009 20:41
Dobry odjeb kamo! Asi ho zacnem pouzivat, zajtra to vyskusam na mojom sefovi! Predstavujem si to nejak takto:
Sef: Mal si byt v praci uz pred hodinou!
Ja: A potom si sa ty zobudil s kokotom medzi nohami a zistil si ze nieje tvoj!
Sef: Wow. Tu mas 500eur a tyzden plateneho volna.
|
|
Re: Operenci
Od: Re: Operenci
|
Pridané:
4.6.2009 0:13
a potom si sa zobudil a zistil si ze si zivnostnik takze si sam sebe sefom :-)
|
|
Re: Operenci
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
3.6.2009 21:08
preco by si ma mal zaujimat ? :) ani zaregistrovat sa nedokazes
|
|
***Ako Spravit Z Rychlej Opery Este Rychlejsiu****
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
3.6.2009 16:17
Kniznica opera.dll ktoru Opera pouziva je packovana softom UPX, aby sa usetrilo na objeme instalacky, avsak takto spackovana kniznica (z 8.7MB na ~3.9MB) Sa rozbaluje trochu pomalsie a jej rozpackovanie zabera v pameti viac miesta. Preto mozete nahradit skomprimovanu kniznicu opera.dll touto rozpackovanou
Rapid http://tinyurl.com/qrch2o
Megaupload http://tinyurl.com/ovfjf4
Zrychli sa start, bude zrat o par MB menej pamete a celkovo sa zrychli sviznost opery...
Samozrejme si zalohujte pre kazdy pripad staru kniznicu :)
|
|
Re: ***Ako Spravit Z Rychlej Opery Este Rychlejsiu****
Od: b2un0
|
Pridané:
3.6.2009 16:57
Bolo by treba dodať, na kotrú verziu/build to je. Ale myslím, že UPX je rýchlješí ako v minulosti používaný ASpack, takže takéto úpravy už nie sú potrebné.
|
|
Re: ***Ako Spravit Z Rychlej Opery Este Rychlejsiu****
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
3.6.2009 17:17
Tak ked to davam do topicu o opere 10b1 ze to bude asi pre operu 10b1 :) Je to napisane aj v komentary o downloade
|
|
Re: ***Ako Spravit Z Rychlej Opery Este Rychlejsiu****
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
3.6.2009 18:49
thnx
|
|
konecne dačo vizualneho
Od: Menonenipodstatné
|
Pridané:
3.6.2009 17:06
Konečne je na Opere dačo zaujímavého, konečne mám prvých 10 minút to chuť používať na Macu, kde je bezkonkurenčné Safari...
|
|
bla bla
Od: karol k
|
Pridané:
3.6.2009 18:20
K tej kniznici opera.dll...vyskusal som a na mojom starsom crepe, je to badatelne...ovela rychlejsie sa to spusta a je to stabilne...dik
|
|
chrome rulez
Od: sdasdfaf
|
Pridané:
3.6.2009 18:42
chrome ftw
|
|
Re: chrome rulez
Od: rms
|
Pridané:
3.6.2009 19:07
uz len ten nazov je ironia, ale spolu s ftw, je to nieco celkom nove!
zartujem :P chrome ma potencial
|
|
je to fajn, ale...
Od: Sober
|
Pridané:
3.6.2009 18:59
Tie nahlady su fajn, len skoda ze nefunguju ked si ich dam na lavy okraj opery.
|
|
Sila, sila...
Od: Udivený
|
Pridané:
3.6.2009 20:12
Preboha! To koľko bláznov hlasovalo za Operu 10? Však Firefox FTW! A kto to ešte nepochopil, tak ho zo srdca ľutujem. :-\
|
|
Re: Sila, sila...
Od: paranormal
|
Pridané:
3.6.2009 20:17
fáááááák júúúú :D
|
|
Re: Sila, sila...
Od reg.: kingzozo
|
Pridané:
3.6.2009 21:09
za tie memory leaky ani vo sne hlasovat nebudem
|
|
webslices?
Od reg.: freerider
|
Pridané:
3.6.2009 21:10
cital som niekde, ze opera planuje pridat do verzie 10 webslices, nieco ako ma IE 8....ako to je teraz, lebo v v bete som to nenasiel
|
|
Re: webslices?
Od: rms
|
Pridané:
4.6.2009 13:54
nastastie xO webslices suxs
|
|
skoda...
Od: ktokolvek
|
Pridané:
3.6.2009 21:21
ze tie nahlady nie je vidno, ked sa taby zarovnaju na pravy okraju obrazovky. Vacsina ludi na notebookoch by to zrejme ocenila...
|
|
Re: skoda...
Od reg.: MikiBOB
|
Pridané:
4.6.2009 10:45
tak tak, ja som si kvoli tomu odinstaloval a este raz nainstaloval operu 10b :D az potom som zistil, ze na lavej/pravej strane tie nahlady nie su :( skoda
|
|
NO toto
Od: Och
|
Pridané:
3.6.2009 23:05
Dal som vám všetkým mínuská. Dajte aj vy mne:)
|
|
Re: NO toto
Od: Och
|
Pridané:
4.6.2009 14:10
ďakujem
|
|
chyba
Od reg.: MikiBOB
|
Pridané:
4.6.2009 9:59
'v novej verzii viac konfigurovať s možnosť nastavenia pozadia a počtu zobrazovaných náhľadov'
nemalo by byt za 'konfigurovať' pismeno 'a'? :)
|
|
dropovanie obrazkov
Od: posli.kvety
|
Pridané:
5.6.2009 10:54
uz vyriesili dropovanie obrazkov z opery na desktop a do inych aplikacii?
|
|
Re: dropovanie obrazkov
Od: Diskusia k článku
|
Pridané:
5.6.2009 18:16
Ale co si? Stale to sejvne iba link.
A chyba aj ponuka alternativ vyhladavania v search fielde.
Pomaly prepina medzi zalozkami, preview na stranky sa neresizuje, ked si zmensim velkost preview panelu, nevidim cele stranky.
Opera je mocne inovativna :} Ale tak tolerujem, ze je to len beta.
|
|
tak i tak
Od: Lajci
|
Pridané:
6.6.2009 19:46
http://weefun.net/
|
|
vyborne!
Od: Tomase
|
Pridané:
7.6.2009 23:19
prve zapnutie opery 10 a musim povedat ze zostavam pri tom. musim povedat ze je to ovela ovela rychlejsie ako predchadzajuca opera aj ako ostatne prhliadace. az som tomu nemohol uverit ked som zapol facebook :)
|
|
Nech radsej zapracuju na inom
Od: Lakoty
|
Pridané:
15.6.2009 22:27
leb stale maju problem zo zobrazovanim niektorych stranok
|
|
Re: Nech radsej zapracuju na inom
Od: Herkules123
|
Pridané:
15.6.2009 22:29
tak aj ja sa pripajam, maju problem ale co uz http://www.weefun.net
|
|
vopera
Od: becher
|
Pridané:
21.6.2009 19:12
prve spustenie opery a hned prisiel dedo mraz... gratulujem operaci
|