|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
:))))
Od: ochcechula
|
Pridané:
14.11.2008 6:45
Keď opera predbehne IE, tak všetci môžeme byť spokojný :D
|
|
Re: :))))
Od: szaga2
|
Pridané:
14.11.2008 10:40
Nezabudnite ze toto je statistyka na DSL.sk a nie globalna-svetova!!!
|
|
Re: :))))
Od: roflko
|
Pridané:
14.11.2008 12:23
presne tak, na mojej stranke 70 % FF, 25 IE a zvyšok čudácke prehliadače
|
|
Re: :))))
Od: MaVa
|
Pridané:
14.11.2008 13:51
nj, stranky typu firefoxjebest.sk sa nerataju ;)
|
|
Re: :))))
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
14.11.2008 15:00
Tak zase viem o strankach kde je podiel Safari vyse 50%. Takze dost zalezi kde sa robi statistika.
|
|
Re: :))))
Od: Iko
|
Pridané:
16.11.2008 0:11
apple.com ?
|
|
Re: :))))
Od: svasdvf
|
Pridané:
14.11.2008 16:00
Neverim statistike, ktoru si sam nesfalsujem!
|
|
Re: :))))
Od: fotograf
|
Pridané:
14.11.2008 17:10
dobreee :-))
skoro ako keby si mi to vzal z ust :-D
|
|
Re: :))))
Od: Iko
|
Pridané:
16.11.2008 0:12
To tusim povedal Churchill... Mudry vyrok :)
|
|
Re: :))))
Od: SGR
|
Pridané:
14.11.2008 22:59
Píše sa štatistika
Prajem Vám pekný deň
S pozdravom SGR(slovenská gramatická polícia)
|
|
Re: :))))
Od: aleluja
|
Pridané:
15.11.2008 14:36
SGR(slovenská gramatická polícia)
nemalo by to byt SGP ?
|
|
Re: :))))
Od reg.: FAbi2
|
Pridané:
15.11.2008 23:43
StatistYka... Áno... :-D
|
|
Re: :))))
Od: Styx3030
|
Pridané:
19.11.2008 14:00
A na druhej strane je to aj preto ze ked pridem niekam na verejne miesto ako pristup k netu tak tam je iba IE a FF...a nedovoli ti instalovat...to uplne milujem...potom sa zdviha statistika :)
|
|
Re: :))))
Od: SGR
|
Pridané:
14.11.2008 22:58
Píše sa spokojní
vysvetlenie: nominatív množného čísla vzor pekný
Prajem Vám pekný deň
S pozdravom SGR(slovenská gramatická polícia)
|
|
Re: :))))
Od: :)))))
|
Pridané:
14.11.2008 23:01
je my to u <>
prajem ti pryjemni zvisok dna
po-phi-tchi s.r.o.
|
|
Re: :))))
Od: kladivo na buzeranta
|
Pridané:
15.11.2008 0:44
ty asi nemáš čo robiť vole !!!! teplý gay ... strč sa !!!
vzor k.k.t ti nič nehovorí???
|
|
noflame
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
14.11.2008 7:04
no to tu zas bude... dookola to isté čo je lepšie a čo nie... takto skoro ráno rozpútať flame...
|
|
kekzor
Od: syrek
|
Pridané:
14.11.2008 7:26
je irelenvatne sa hadat ci je lepsia opera alebo FF kazdopadne oba su lepsie ako IE...mozno casom chrome stupne ale nie o moc...
|
|
Re: kekzor
Od reg.: Alino
|
Pridané:
14.11.2008 7:45
firefox > opera > chrome > IE
|
|
Re: kekzor
Od: McGyver
|
Pridané:
14.11.2008 8:00
McGyver pouziva jediny a ten skutocny prehliadac a ten je FF
Firefox > ... > IE > Chrome > 0 > Opera.
|
|
Re: kekzor
Od: oppppec
|
Pridané:
14.11.2008 8:25
:D deti... kazdy predsa vie ze najlepsi prehliadac je ten moj ktory pouzivam. a preto ho asi pouzivam...
|
|
Re: kekzor
Od: HeleVole
|
Pridané:
14.11.2008 8:30
Swata Prawda :D
|
|
Re: kekzor
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
14.11.2008 11:30
Amen :)
|
|
Re: kekzor
Od: Zmurko
|
Pridané:
14.11.2008 12:58
To je nahodicka. Aj ja uspesne pouzivam ten tvoj prehliadac, len ma tam rozculuje plny bookmark so zalozkami na pornostranky. :D
|
|
Re: kekzor
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
14.11.2008 15:03
Ja by som to pozmenil. Kazdy pouziva to co mu cyhovuje a ten tvoj je pre teba ten najlepsi. :) A to plati pre kazdeho. A ja sa neviem rozhodnut ci Opera, FF alebo Safari. Zatial Opera a potom sa uvidi.
|
|
Re: kekzor
Od: Bobris
|
Pridané:
14.11.2008 21:12
Nesuhlas, je kopec ludi, ktori nevedia ze existuje aj nieco ine ako iexplorer
|
|
Re: kekzor
Od: Opera je best
|
Pridané:
14.11.2008 15:47
toto co si ty napsal moze fakt napisat len debil
|
|
Re: kekzor
Od: Belkar
|
Pridané:
14.11.2008 14:42
Neviem ako Ty, ale ja prehliadac FF nepoznam. Poznam maximalne tak FX.
|
|
Re: kekzor
Od: DeeerDance
|
Pridané:
14.11.2008 15:35
to preto lebo si Über-Kokot
|
|
Re: kekzor
Od: Belkar
|
Pridané:
15.11.2008 22:49
Joj, ty hviezda. Skor nez zacnes vypustat do sveta vulgarizmy, tak sa zamysli. I ked vlastne.. to by si bol do konca zivota ticho, ze?
Oficialna skratka Firefoxu je FX a nie FF.
|
|
Re: kekzor
Od: webnick::
|
Pridané:
15.11.2008 23:36
Oficialna? To by si len developer team zelal, aby to tak bolo. Kedze FF znamena "fuck-fuck" co dost dobre vystihuje podstatu FireFox-u :)
|
|
Re: kekzor
Od: vault101
|
Pridané:
16.11.2008 9:51
zial FX je uz skratka pre "effects"
|
|
Re: kekzor
Od: kkti
|
Pridané:
16.11.2008 19:04
Hadate sa pre skratky ako by to nebolo jedno..
|
|
Re: kekzor
Od: G^-
|
Pridané:
22.11.2008 21:55
Female Xperience
|
|
Re: kekzor
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
18.11.2008 21:56
Firefox moze ist do riti so svojou oficialnou skratkou. Preco? Citujem: ,,
Mozilla by bola rada, aby ľudia ako skratku jej produktu nepoužívali FF ale FX. No skratka FX už dávno patrí slovu "effects" a navyše pod touto skratkou sa k Firefox-u cez vyhľadávač nedostanete. Ľudia sú zvyknutí a používajú FF. Význam skratky FX som už spomenul a čo teda znamená skratka FF? Fuck! Fuck! Upozorňujem, že to nie je môj výmysel, ale skutočnosť. Ja len dodám, že význam tejto skratky vystihuje prehliadač Firefox.
"
zdroj: http://opera-firefox.xf.cz
Takze Firefox nech sa uspokoji s FF = Fuck fuck!
|
|
Re: kekzor
Od: olyan
|
Pridané:
14.11.2008 19:21
tak toto ma dostalo :D :D :D najdu sa experti :D :D
|
|
FX = FireXof
Od: ch.
|
Pridané:
28.11.2008 15:55
to mas nejaky zaujimavy prehladac FireXof. My ostatni pouzivame FireFox, ale ty pouzivas FireXof? A co to vobec je ten Xof?
|
|
Chrome
Od reg.: ipc422
|
Pridané:
14.11.2008 9:17
Ako user uprednostňujem jednoduchosť a rýchlosť, tak som prešiel z Opery na Chrome. Aj keď je to len beta verzia, funguje lepšie a spoľahlivejšie ako mnohé MS produkty po SP :-)
|
|
Re: Chrome
Od: DeeerDance
|
Pridané:
14.11.2008 15:38
heh, tiez sa mi pacila rychlost, ale po par hodinovom pouzivani som zistil ze je to naopak...
bez mysacich gest, speed dialu, emailu, add blocku, a tisicky dalsich veci co opera aj firefox, maju moja browsovacia rychlost poklesla...
|
|
Firefox 2.0.0.18
Od: LirukS
|
Pridané:
14.11.2008 10:46
Myslim ze po dnesnom update na verziu 2.0.0.18 to s tym prehliadacom nedopadlo najlepsie; mam taky pocit, ze ta "nova" verzia ma problemy s javascript/ajax kodom na parsovanie GET poziadaviek. Pouzivam na monitorovanie nasej firemnej webstranky mint a tam sa to prejavuje najcasie. Ale aj bezne webstranky s Ajaxom maju problemy :( . FF 3.0.x este nemienim pouzivat kym do toho zakomponuju vsetky doplnky z vezrie 2.0.x
|
|
Re: Firefox 2.0.0.18
Od: mortik
|
Pridané:
14.11.2008 11:55
Na nete je kopec navodou ako spravit aby ti stare doplnky fungovali na novom FF. Novy FF stoji za to....
|
|
Re: Firefox 2.0.0.18
Od: LirukS
|
Pridané:
14.11.2008 12:21
skusal som verziu 3 asi 3 tyzdne a po case mi foxmarks Bookmark synxhronizer zacal vytvarat nezmyselne duplikaty a taktiez pouzivam fast dial a speed dial a FF v3 mi vytvorila taktiez duplikovane odkazy a je to este viac...jednoducho, ked vyvyjas webstanky a potrebujes rozne pluginy, ocakavas ze to bude pracovat a bez chyb. Okrem ineho pouzivam na debugovanie stranok aj IE6/7(8 nie!),Operu,Safari,Chrome,Konqueror(ale tu skoro nikdy nic komplikovanejsie nefunguje :) ) a samozrejme ako hlavny prehliadac je stale FF s pluginmi ako su NoScript, Cacheviewer,Fasterfox,Flagfox,Foxmarks,IE Tab,Speed dial,Realplayer record plugin(nefunkcny vo v.3),Tabmix plus, Web developer a WOT...viem o com hovorim ked tvrdim, ze v 3 este nie je usposobila pre narocnych ;)
|
|
Re: Firefox 2.0.0.18
Od: Klolok
|
Pridané:
14.11.2008 14:19
No podla mna je Fx 3 velmi dobry. mal by si o nom uz uvazovat lebo podpora 2 uz pomaly konci. Ale ak budes takto dalej rozmyslat tak pre teba nebude usposobily nikdy.
|
|
Re: Firefox 2.0.0.18
Od: Jirka
|
Pridané:
15.11.2008 13:05
Mam na ruznych pc FF 2 i 3, oba pouzivam. Instalace 3 stale lituju. Proste to neni ono, nekompatibilita nekterych pluginu je dilci problem, dulezity je celkovy pocit ze surfovani a ten mam proste u 3 horsi. Vlastne na pc s FF 3 jsem zacal pouzivat Operu, protoze jsem liny ho preinstalovat za starsi verzi.
|
|
Re: Firefox 2.0.0.18
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
18.11.2008 22:05
Pre mna ziadna verzia Firefox nebola usposobila, preto pouzivam Operu, ktora je flash & fresh a nestartuje mi 18 sekund na mojom starsom PC ako FF 3.0. No nic statistiky su neuprosne. Upadok FF som predpovedal uz davno, ide dole vodou pomaly ale isto. Nebudem predsa pouzivat browser, ktory je napisany v Java Scripte - ala FF. Na Opere je skvela jej sviezost, vidiet to pri zmene skinu - kliknutim na skin sa opera hned zmeni. Kdezto u FF treba kliknut - uvidite stale prd - musite restartovat browser. Opera prijemne dynamicky skroluje s nabehom a spomalenim, kdezto FF skroluje ako textovy dokument spred 10tich rokov - primitivne, linearne az to boli.
|
|
prehravac webu, zahraj mi nieco! :D
Od: mp3
|
Pridané:
14.11.2008 12:48
Graf denných podielov jednotlivých PREHRÁVAČOV v októbri 2008
|
|
zle statistiky
Od: kenedy11
|
Pridané:
14.11.2008 14:24
Taketo statistiky su zbytocne, lebo nie su o pocte uzivatelov pozuvivajucich ten ktory prehliadac, ale o udajoch z Google Analytics, vo svojom Firefox-e pouzivam doplnok NoScript, a mam zakazany script Google Analytics (okrem ineho), cize moj Firefox nie je v tych statistikach :-(
|
|
Re: zle statistiky
Od: ObsadenyNIck
|
Pridané:
14.11.2008 16:32
mňa by skôr zaujímalo aká je to ta unikátna návšteva - podľa čoho sa meria...či podľa cookies alebo podľa ip - na slovensku má veľká časť použivateľou dynamicku ip a ina časť zase zdielanu ip adresu...
|
|
Re: zle statistiky
Od: Tatarska omacka
|
Pridané:
16.11.2008 6:28
s timto s tebou suhlasim dam ti plus
|
|
Re: zle statistiky
Od: ApofiSS1
|
Pridané:
17.11.2008 8:54
Neviem preco ale tvoj prispevok ma rozosmial :D....ze....Dam ti plus :D
|
|
Re: zle statistiky
Od: wowassd
|
Pridané:
4.12.2008 8:18
ja zasa suhlasim s tebou, dam ti plus
|
|
Re: zle statistiky
Od: palinkooooo
|
Pridané:
4.12.2008 8:20
tvoj prispevok ma tiez rozosmial, dam ty plus, som rad ked maju komentare na dsl uroven
|
|
Re: zle statistiky
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
18.11.2008 22:13
No do pi.., to vo FF na vypnutie JavaScriptu treba doplnok (NoScript)? S panom bohom. Ked vypinas JS, tak to si vela zo surfovania neuzijes. V dnesnej dobe vypina JS iba paranoik, ktory pouziva IE a boji sa surfovania ako cert kriza, len aby nezaviril PC. Uvedomte si, ze JS je osekana obdoba Javy, ktora nedokaze pracovat zo subormi, iba cookies. Takze JS nemoze sposobovat nachytanie virusov a pod. JS ma byt na 100% zapnuty. Dneska je skor dilema ci zapnut/vypnut priamo Javu, Active X, plugins a podobne features. Ja zapinam aj cistu Javu, lenze len pre vybrane stranky... v Opere sa daju preferences nastavit osobitne pre kazdu stranku, subdomenu... Nie len vseobecne ako FF.
|
|
operacne_systemy
Od: david_dit
|
Pridané:
14.11.2008 16:01
uz tu dlho nebola statistika OS navstevnikov DSL.sk
|
|
Prehliadače
Od: Jurenix
|
Pridané:
14.11.2008 20:54
Ja vám poviem jednu vec. Keď často potrebujete liezť do administračiek, tak Opera nepripadá ani len do úvahy. Prosto svoje www stránky tým adminovať nebudete môcť. FF narobí v HTML toľko chýb, že sa nad tým len stále pousmejem a vždy viem, keď sa s ním v nejakej administračke robilo, lebo je to jednoducho chaos. Na adminovanie www stránok je najlepší jedine IE. A to je potvrdené. Nijaký iný prehladač nezvládne adminovanie www stránok lepšie ako IE.
|
|
Re: Prehliadače
Od: Jurenix
|
Pridané:
14.11.2008 22:36
pičooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
woooooooooooooooot?!?!?
TO JE NENORMALNE CO ROBI SVARCENEGER V LIKVIDATOROVI! JE TO PROSTE MEGAHUSTY CHLAPIK!
|
|
Re: Prehliadače
Od: aleluja
|
Pridané:
15.11.2008 14:38
A mne sa IE nepaci, spomaluje ma to o 75%, takze aj ked ratame chybovost, sltae som na tom s FF lepsie.
|
|
Re: Prehliadače
Od: macc
|
Pridané:
15.11.2008 21:10
Virus ako IE si nikdy nedam do pc za ucelom uzivania ho na browsovanie internetu!
|
|
Re: Prehliadače
Od: ubuntak
|
Pridané:
15.11.2008 23:35
vidim ze ani ty na surfovanie nepouzivas windows! Vitaj v klube, bracho :)
|
|
Re: Prehliadače
Od: Pirat Simon
|
Pridané:
16.11.2008 6:31
nevrav a ti co si administratorujes toaletni papier na riti tak akurat to us ja som vetsi administrator
|
|
Re: Prehliadače
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
18.11.2008 22:18
Adminovanie v IE? nikdy v zivote. A to ta bavi po odoslanom formulari a vrateni sa spat citat to otravne okno s POSTDATA? A nevratis sa k udajom vo formulari nikdy. 5 zo 7 formularov potrebujem vracat spat aby som zobral data, ktore som tam vlozil, resp. skontroloval ich. V opere si to robim elegantne cez mousegestures - data su vzdy vo formulari a nemusim citat otravne okno, ktoreho sa FF len nedavno zbavila http://opera-firefox.xf.cz/dialog.jpg
|
|
RE: Prehliadače
Od: Jurenix
|
Pridané:
15.11.2008 0:39
Len si kľudne kradni môj nick.... Ak ti to zvýši čo i len ego, tak aj to je výhra.
|
|
FF narobi v HTML kode chyby??
Od: ???
|
Pridané:
15.11.2008 10:33
Chyby v HTML kode spavy iba koder nie prehliadac, prehliadac ho moze iba zle precitat a ak sa nemylim FF ide podla standartov W3C najlepsie..
|
|
Re: FF narobi v HTML kode chyby??
Od: unknown
|
Pridané:
15.11.2008 18:23
presne máš pravdu,... ako pár ludí robí administračku všeobecne len pre FF, tam to ide na 100% a zvyšok môže robiť chyby, alebo ho tam vôbec nepustí. Tak nie je to v priehladačoch ale v ľudoch, ktorrí to naprogramovali a určili ten predvolený priehladač... Keby každý programator/web developer používal a programoval len pre FF, tak by pak IE s adminostráciou skončil. No záleží od stránky takže ja používam FF aj IE, záleží na stránke, ale FF predstavuje 99,9%.
|
|
Re: FF narobi v HTML kode chyby??
Od: Pyth0nix
|
Pridané:
21.11.2008 15:42
Suhlas, skoda ze vacsina developerov aj vo firmach robi webaplikacie pre IE. V ostatnych browseroch blbnu uz ci v zobrazovani alebo v samotnej funkcnosti.
|
|
Clanok v anglictine
Od: Lukass033
|
Pridané:
15.11.2008 17:15
Neviete niekto odkaz na ten isty alebo podobny clanok, ale v ANGLICKOM jazyku? (popripade moze byt aj nemcina).
|
|
nie je administrator ako hovnomistrator
Od: ken prevodovka
|
Pridané:
16.11.2008 6:35
vi admini ste velki machri jak vsetci co tu chodite vratane mna tak pokojicek prosim co ste sa posrali ze na vsetko iba ff bez ff ani cajicek nevipijete a vsade bi ste jebali ff lebo vam vihovuje ale to ze mne to potom pojebe pocitac vam nevadi
|
|
Re: nie je administrator ako hovnomistrator
Od: hahaha
|
Pridané:
16.11.2008 19:05
Nikdo ti nekaze pouzivat FF ale ked si taky trol ze dokazes zhodit pomocou FF PC tak by si ho radsej nemal ani zapinat :)
|
|
Re: nie je administrator ako hovnomistrator
Od: m44
|
Pridané:
17.11.2008 11:19
omg... toho kedy rozmrazili
|
|
Re: nie je administrator ako hovnomistrator
Od: kazo520
|
Pridané:
18.11.2008 10:55
on je este v dobe ladovej a ked by kus porozmyslal tak ma aj linux a nie iba windows...ale to bude len dake rozmaznane decko :P
|
|
pouzivam ja
Od: kazo520
|
Pridané:
18.11.2008 10:52
u mna je rebricek nasledovny:
1. Chrome (od google)
2. Opera (9.6)
3. Firefox (3.0.4)
4. IE (8 beta - IE je najhorsi prehladavac aky poznam)
5. Safari (3.1 koli optimalizacii mojej webovej stranky)
tolko moj nazor ale ked si vyskusate rychlost nacitania (softu aj stranok) chrome oproti ostatnym je perfektny !
|
|
Re: pouzivam ja
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
18.11.2008 22:26
ked bude mat chrome v 6 MB instalacke aj
* RSS,
* Notes,
* Contact,
* mousegestures,
* dynamicke vyhladavanie v historiii navstivenych stranok (nie len title prehladavat, ale cely obsah ako robi Opera), speed dial,
* userJS - uprava prehliadaca pomocou JS kodov, ktore si dokazem napisat sam (teda pluginy si vytvorim vlastne na mieru, necakam kedy FF na svojej webke prida ten moj tuzobny)
* dokonaly Email client
* synchonizaciu
..... tak potom prejdem na Chrome, lenze ak toto vsetko bude mat, tak uz na nho neprejdem, lebo uz nebude taky rychly ako je teraz, ked neobsahuje okrem jadra na HTML, JS nic ine.
|
|
bezpecnost
Od: vista
|
Pridané:
18.11.2008 17:54
uz ked sme pri statistike tak si pozrite bezpecnost roznych browserov.a obycajny uzivatelia ako 95% z vas pozaduju kvalitu funkcnost a bezpecnost
|
|
pravopis
Od: Duracell
|
Pridané:
20.11.2008 15:55
Niekedy ma oci zastipu, ked si precitam komentare niektorych ludi...Poukazujem tym hlavne na pravopis..
|
|
NAJ je OPERA
Od: haXor
|
Pridané:
22.11.2008 19:27
opera je buducnost..:-D z firefoxu mi je na grc.. mal som ho asi den lebo ho kazdy chvali, ale hned ma to preslo... uplne low...
|
|
Urazky
Od: Pythonix
|
Pridané:
28.11.2008 11:31
Musim uznat ze ma udivuje jak si ludia beru urazky browserov tak osobne, akoby urazili priamo ich.
Ja pouzivam FF a nadavky na nho su mi uplne ukradnute, pretoze pouzivam to co mne vyhovuje.
Taketo veci si vezme osobne len dake fanboy dieta.
|
|
no ved preto
Od: hhool
|
Pridané:
4.12.2008 8:22
IEcko je najlepsie, lebo microsoft je najbohatsia frima a ma najviac moznosti na vivoj :P
|
|
Re: no ved preto
Od: lg2
|
Pridané:
4.12.2008 8:22
mp ti si pekne trapny micsrosoft na ie sere lebo ho nepredava....maka hlavne na operacnom systeme windows
|
|
Re: no ved preto
Od: hhool
|
Pridané:
4.12.2008 8:24
co ty vies windows vobec oni nevyvijaju oni teraz robia nove jadro. minule tu bola novinka tak netrapos. imho: linux je best
|
|
Re: no ved preto
Od: lg2
|
Pridané:
4.12.2008 8:26
ty trapne pubelescentne decko...presne o takysto typoch pise man hulan na svojom blogu www.myego.cz...linux je trapna koko*tina ved sa pozri neni su tam driveri ani na fingerprint..pche
|
|
Re: no ved preto
Od: hhool
|
Pridané:
4.12.2008 8:28
to neni pravda pretoze vlastne linux ma vela zabudovanych ovladacov len ich musis nakonfygurovat. ,linux je ovela bezpecnejsi tam nefunguju virusi aby si vedel a nie ako bootnety od microsoftu
|
|
Re: no ved preto
Od: lg2
|
Pridané:
4.12.2008 8:31
hovno linux je natolko zlozity pre beznych ludi ze to nevie niekto nakonfigurovat celi linux je vlastne len splet konfiguracnych suborov ktore konfiguruju dalsie konfiguracne subory......a virusi su tam neni lebo programatorom sa ich neoplati robit kedze linux ma 0.0000004%ludi takze tak
|
|
Re: no ved preto
Od: hhool
|
Pridané:
4.12.2008 8:32
nebud trapny ja mam na IC vlastny blog a viem akych mam navstevnikov a viem ze chodi vela ludi z MS ale aj vela ludi od linuxu a ty si aj tak kokot
|
|
Re: no ved preto
Od: lg2
|
Pridané:
4.12.2008 8:33
ty vyjebany koko*t kolko mas linuxovych userov 1%? aj to je nejaky bot trapny....proste sa zobud microsoft pouzivaju vsetci inteligetny ludia ako flexibilny sstabilny mutltifunckyn plnohdnotny a v neposlednom rade SKUTOCNY a jediny pravy operacny system.
|
|
Re: no ved preto
Od: hhool
|
Pridané:
4.12.2008 8:34
ty si davas pluska sam ty kokot vyjebany a skurveny a prijebany
|
|
Re: no ved preto
Od: lg2
|
Pridané:
4.12.2008 8:35
aha tu sa oddeluje elita od kokotov...nemam k tomu co dodat:D ulgarne prijebane vyjadrovanie
|
|
Re: no ved preto
Od: hhool
|
Pridané:
4.12.2008 22:37
prosim ta, ty iba vyvolavas flame. zbohom.
|
|
Re: no ved preto
Od: lg2
|
Pridané:
4.12.2008 22:40
ja hovorim pravdu z ulice....ty vyvolas flame lebo nedokazes pochopit vseobecnu pravdu!!!!!!!!!!LAMA
|