|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opera
Od: Johny22
|
Pridané:
7.7.2008 8:14
Na operu som presiel asi pred pol rokom a spokojnost. Len bohuzial mi v nej nefunguje bwin.com Na tu pouzivam IE. Pouzival som par mesiacov aj FF. V podstate spokojnost, ale chcel som skusit Operu a nakoniec som u nej aj ostal.
|
|
Re: Opera
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
8.7.2008 10:19
prave skusam bwin.com a nevidim nic co nejde (mam nainstalovany silverlight, aj ked len nejaky upravenu instalaciu pre operu kedze zatial oficialne plugin pre nu nevysiel, ale mozno ta stranka ani SL nema :P)
|
|
Re: Opera
Od: radek510ii
|
Pridané:
27.7.2008 12:52
ja mam operu a som s nou nadmieru spokojny....podporuje vsetko co potrebujem je velmi jednoducha a rychla.........a velmi rychlo sa spusta narodzdiel od dvoch konkuretov
|
|
Firefox
Od: Greeny
|
Pridané:
7.7.2008 8:16
Tento pomer by bol zaujímavý na serveroch Travianu ;-)
|
|
Safari
Od: deks
|
Pridané:
7.7.2008 8:28
Hej, a čo my, štvrtina percenta používajúceho Safari? :D
|
|
Re: Safari
Od: 1000110010101
|
Pridané:
7.7.2008 8:37
safari? to je co? novy druh pocitaca? [/vtip]
|
|
Re: Safari
Od: yxop
|
Pridané:
7.7.2008 8:44
nie ...safari je predsa nova zoologicka zahrada. to nevies?
|
|
Re: Safari
Od: 1000110010101
|
Pridané:
7.7.2008 9:14
som si chvilku myslel ze je to dajaky perverzny browser.
|
|
Re: Safari
Od: kamzican
|
Pridané:
7.7.2008 10:03
safari???
hmm. to sa da jest, abo sa to oblieka???
|
|
Re: Safari
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
8.7.2008 10:20
safari je super vec, ono ta to spoji zo svetom ked pouzivas izolovany operacny system :D
|
|
Re: Safari
Od reg.: 7452
|
Pridané:
7.7.2008 19:18
hh, bohvie ako to beru.... ale aj tak vas nebude vela:)
|
|
a nech
Od reg.: Lubo Hrobar
|
Pridané:
7.7.2008 9:06
a nech pouziva...
|
|
Opera vs. Firefox
Od: pavolzetor
|
Pridané:
7.7.2008 10:12
aj ja som pouzival operu ale akosi mi prestalo vyhovovat ze som mal vsetko v jednom, teraz mam na kazdu ulohu iny program a na web kvoli lepsiej integracii s prostredim a pohodliu volim firefox
|
|
nepresnost
Od reg.: sineDD
|
Pridané:
7.7.2008 10:42
aj ked tato statistika je trocha dost nepresna alebo sa odvazim povedat ze dsl.sk citaju vacsinou ludia co sa rozumeju do it a taky ludia vacsinou nepouzivaju ie
|
|
Re: nepresnost
Od: vtg
|
Pridané:
7.7.2008 13:27
ty rozmyslaj, co pises, ved ta statistika sa tyka prave navstevnikov dsl.sk
|
|
Re: nepresnost
Od: m44
|
Pridané:
7.7.2008 15:53
teraz neviem ci to bola zamerna narazka na tych "co sa rozumeju it", alebo si si zle precital jeho prispevok. podla mna to napisal dobre.
|
|
Opera vyssie nepojde
Od reg.: najnaj
|
Pridané:
7.7.2008 11:00
Operu pouzivam uz 7. rok, ale nepredpokladam, ze by mala nejako stupnut. Osobne kazdemu lamerovi doporucujem Firefox s tym, ze ja sice pouzivam Operu, ale nemyslim si,ze je to najidealnejsi browser pre lamu.
Tym samozrejme nechcem povedat,ze FF pouzivaju iba lameri. Ale ak sa niekto pocitacom rozumie ako hus pivu, tak si myslim, ze Opera pre neho nie je.
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od: ssadsa
|
Pridané:
7.7.2008 11:15
no ja to skor robim opacne a lamam doporucujem Operu, myslim ze na nu si skor zvyknu ako na FF. Osobne proti nej nic nemam, ale uz som si zvykol na FF a nemam dovod menit.
Je to vec nazoru, ale kazdej lame radsej radim ruky prec od IE :)
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od: Manin
|
Pridané:
7.7.2008 11:51
Opera, fx a safari su iba pre lamerov pre geekov je ie7 pro
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od reg.: jakub h
|
Pridané:
7.7.2008 11:59
IE 7 je deravy jak strecha mojej starej baby :)
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od reg.: kyle;
|
Pridané:
7.7.2008 14:54
Pre takých gýkov ako si ty veru áno.
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od: taki
|
Pridané:
8.7.2008 0:23
:D pobavil si ma
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
7.7.2008 11:16
ach jaj, preco si kazdy mysli, ze nieco co pouziva minoritna skupina ludi je len pre PRO?
kazdy operak tu ospevuje to ako si operu nainstaluje a ma tam vsetko a nemusi nic nastavovat. Co je potom na tom take tazke, ze to lamer nemoze pouzivat?
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od reg.: najnaj
|
Pridané:
7.7.2008 12:02
Minimalne instalacia flashplayeru.
Dalsia vec je podpora Firefoxu Googlom. Velakrat som musel vypnut kontrolu browsera pri roznych webaplikaciach Googlu. kedysi to bolo treba aj na gmail
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.7.2008 16:26
instalacia flashu prebieha nasledovne. "Ocuj pako, nemas flash, nechces ho stiahnut?" ...Kua tak daj no!... "na tumas tahaj" ...na plochu to chcem... Vypnem operu, idem na plochu, 2x kliknem na to co som akurat stiahol, dam zopar krat next a na koniec OK abo co tam je. Tazke jak svina!
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od: podzub
|
Pridané:
7.7.2008 17:50
uz aj tvoj komp vie ze si pako, nice!
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od reg.: XRO>>
|
Pridané:
7.7.2008 11:35
Pred par dnami som si nahodil teda aj operu, kedze sa tu vedu nekonecne diskusie o tom ci je lepsia ako FF. Osobne mozem povedat, ze ani opera nie je zla ale kedze pouzivam FF (FX :)) uz dost dlho, tazsie sa mi zvyka na nieco ine. A uprednostnujem skor styl extensions, kde si naozaj nahadzem to co chcem a potrebujem a absolutne mi nevadi, ze si to musim niekde vyhladat a instalovat (a addons pre FF je naozaj obrovske mnozstvo, takze je z coho vyberat). Co sa tyka rychlosti, ziadny viditelny rozdiel som medzi tymito dvoma prehliadacmi neregistroval.
|
|
Re: Opera vyssie nepojde
Od: Accuphose+
|
Pridané:
7.7.2008 23:53
Já lamám raději radím, aby na nic nešahali :-D
|
|
Opera
Od reg.: Stanislav Petricko
|
Pridané:
7.7.2008 12:22
Opera podľa môjho názoru predbehne aj Mozilu Firefox. Opera je oveľa lepšia je prepracovaniejšia a spoľahlivejšia.
|
|
Re: Opera
Od: 1000110010101
|
Pridané:
7.7.2008 13:10
mozes podlozit tvoje tvrdenia nejakymi faktami a nie len subjektivnymi dojmami?
|
|
Re: Opera
Od: hmm
|
Pridané:
7.7.2008 13:41
vsak tam napisal ze "podla jeho nazoru", tak naco by uvadzal objektivne fakty v implicitne subjektivnom prispevku
|
|
Re: Opera
Od: 1000110010101
|
Pridané:
7.7.2008 14:26
hej ale preco si mysli ze by opera mala predbehnut firefox, na akych faktoch si zalozil svoj nazor.
btw, netvrdim ze sa to nemoze stat.
|
|
opera is the best !!!
Od: meno? ake meno ? :D
|
Pridané:
7.7.2008 12:57
ff sa s operou nemoze ani porovnavat jedine co ho drzi navrchu su pluginy bez nich by to bola ***, a ty co nepouzivaju operu su lami co neviedia co je dobre, este aj safari racej jak ff
|
|
Re: opera is the best !!!
Od: nox
|
Pridané:
7.7.2008 13:10
milijem take deti ktore maju nejaky program a myslia si ze je uplne najlepsi pretoze ho maju oni .... a este ktomu posudzuju ostatnych... akoby to nebolo jedno kto pouziva aky prehladac, je to kazdeho osobna vec co pouziva a co usudi ze je preneho lepsie.
|
|
Re: opera is the best !!!
Od: super|peper
|
Pridané:
7.7.2008 17:52
tak veru, onanisti typu michalangelo a heckerN co sa tu potom idu od jedu rozdrapit ked niekto spomenie nieco ine ako Operu ;-)
ale dsl.sk jaky zase flamewarovy clanok uverejnila :D
|
|
Re: opera is the best !!!
Od: Accuphose+
|
Pridané:
7.7.2008 23:59
Ti dva rozhodně onanisti nejsou, ale ten blb, co napsal Opera is the best. Jak je vidět, tak už i uživatelé Opery píšou bláboly. A to jsem si řákal, že "nám" se to nikdy nestane. Daň za 20% podílu na dsl.sk
|
|
Re: opera is the best !!!
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
8.7.2008 0:14
Nahodou, este tu nemam ani jeden prispevok :P
(okrem tohto)
|
|
... .
Od: ... .
|
Pridané:
7.7.2008 13:03
este aj ie ma sice viac ako opera ale tomu dost chapem, sak vecina ludi vie kde sa pc zapina/vipina a vie si tuknut na ikonku na ploche ze "internet", alebo im nejaka mudra hlava dala ff, takze tym ma opera tak malo userov, len skoda fakt jedinej veci ze nema taku podporu jak ff, ale to sa mi fakt malokedy stava zeby daco neslo v opere a ked nejde tak su ju dam maskovat jak ff a setko ide
|
|
Re: ... .
Od: sisto
|
Pridané:
7.7.2008 15:09
v opere nejde napriklad taký AIS2 ak poznas ...ty co chodia na VS poznaju...to inak fakt neviem preco nieje v nom podpora aj pre operu ci to nejaka neschopnost ludi co to tvorili alebo to ma nejake objektyvne dôvody na nekompatibilitu...ale no co uz doinstaloval som si FF a spravil som co som musel aj cez ten...
|
|
Re: ... .
Od reg.: Andrej P.
|
Pridané:
7.7.2008 16:25
je to akademicky informacny system co nema ani v poriadku certifikat, aj za to moze opera?
|
|
Re: ... .
Od: sisto
|
Pridané:
7.7.2008 16:40
ja som to uviedol iba ako pripad ze pri tom nejde opera..a nic na veci nemeni to ze nadalej budem pouzivat operu...a inak cely ais je na ... to neni zvladnute voebec ani po ergonomickej stranke a boze chran po tej technickej :D ...
|
|
Re: ... .
Od: podzub
|
Pridané:
7.7.2008 17:54
z akej si skoly?
|
|
íľíííííííja
Od: neregistrovany
|
Pridané:
7.7.2008 15:11
Ja používam operu, a myslím si že je to najlepší prehliadač podľa môjho názoru, proste MNE najviac vyhovuje..
Nepáči sa mi však, ako tu hore nadomňou ľudia kritizujú Firefox, nadávajú naň a doplnia k tomu nejakú frázu typu "Opera rulezzz". Aj ja si síce myslím, že Firefox je zlý prehliadač a na operu sa nedoťahuje, nebudem o tom ľudí presviedčať tak ako vy, že "skur**ný FF opera je beest", tým akurát dokážete svoju blbosť a Operu pred firefoxákmi zahanbíte (ak si po prečítaní tejto diskusie myslia, že operu používaju samí debili, čo by som sa ani nečudoval). Keď chcú firefox, majú ho mať, a ak argumentovať Operu, tak jej prednosťami, a nie debilitou jej užívateľou.
|
|
Re: íľíííííííja
Od reg.: Andrej P.
|
Pridané:
7.7.2008 16:25
a ked niekto napise ze ff rulezzzz tak to je ok?
|
|
Re: íľíííííííja
Od: neregistrovany
|
Pridané:
7.7.2008 16:44
nie, nie je to okej, ale firefox ma mnoho uzivatelov, mozu si medzi sebou dovolit aj debilov.. a to si opera dovolit nemoze, pokial chce mat medzi inymi dobry image.. ak uz vykrikovat, ze opera je lepsia, tak k tomu dolozit aj par argumentov ze preco tomu tak je. Napriklad tu je tych dovodov vela: http://www.opera-firefox.xf.cz/
|
|
Re: íľíííííííja
Od: 1000110010101
|
Pridané:
7.7.2008 17:18
vsak ze ty si robil tu stranku :)
@rychlost spustenia: FF3 je uz tak isto rychle ako Opera
@funkcie: pouzivas vobec tie funkcie? lebo vacsina su zbytocne a vyzera to tak ze porovnavas stary FF1.X pretoze vacsinu z tych funkcii uz integrovali do FF2 a FF3, dpc na co ti bude na PC zobrazovanie stranky ako na PDA??? tam je aj tak iny engine...
@renderovanie: skusal som tu kocku a tu najvacsiu zrenderovalo za 3s... odkial dpc si nabral 48s ???
proste hovoris tam uple o starych veciach a o veciach ktore bezneho uzivatela nezaujimaju (omg FF startuje o 1-2s dlhsie omg omg omg)
mam rad ked clovek robi take stranky, aspon vidim ako je zaslepeny a nedokaze si priznat ze aj nieco ine moze byt dobre (neznamena ze ff je lepsie ako opera)... ale jednoducho hlada len to najhorsie na tom danom produkte.
a ak si to nepisal ty ale aj tak tomu veris tak si uboziak :D
|
|
Re: íľíííííííja
Od: neregistrovany
|
Pridané:
7.7.2008 18:18
ta stranka nie je moja, zalinkoval som na nu pretoze uvadza veci, v ktorych je opera kvalitnejsia ako firefox.
ku zbytku tvojmu komentaru, ze som uboziak a pod. nebudem reagovat, ja som zvyknuty, ze existuju aj debilni ludia medzi nami ktori sedia za kompom cely den, zajebakovanu celu tvar, nemaju ziadnu babu a nemaju teda nic ine na robote ako urazat diskutujucich. chudacik
|
|
Re: íľíííííííja
Od reg.: XRO>>
|
Pridané:
7.7.2008 18:51
Mne teraz z tvojho vyjadrenia pride, ze si inspiraciu o tych debilnych ludoch bez buducnosti cerpal z vlastneho zivota ;) (ale to je cisto iba moj pocit, hadate sa ako male deti)
|
|
trapne
Od: blablabla
|
Pridané:
7.7.2008 16:00
Uz po precitani nadpisu som sa zase tesil na "vysokointeligentnu" diskisiu. Mne je jedno, kto co pouziva a nezaujima ma to. Ked chce niekto pouzivat IE, nech sa paci, jeho chyba...
Taketo clanky pisu asi naschval, aby sa uistili, ze to stale cita vela deti, ktore sa potrebuju hadat.
|
|
a;dma;asldmdklasfn
Od: DeeerDance
|
Pridané:
7.7.2008 17:16
Dufam ze Opera prekona nejaku magicku hranicu % kedy uz kazdy kto roby stranky sa ponamaha a skontroluje ci jeho stranka fici aj pod operov.
ale inak mi je brutalne jedno co ludia pouzivaju...
|
|
Opera...
Od reg.: FAbi2
|
Pridané:
7.7.2008 17:24
Opera nikdy nedobehne IE... Maximalne tak na DSL.sk... V zivote som nemal dobre skusenosti s Operou... Stale to iste - uzavrete, needitovatelne, neskutocne odflaknute a komercne robene... Akoze fuck... Open Source 4 ever... Firefox rulezz...
|
|
Re: Opera...
Od reg.: _cvm_
|
Pridané:
7.7.2008 19:39
"Stale to iste - uzavrete, needitovatelne, neskutocne odflaknute a komercne robene"
PC guru, ktory pohladom rozpozna a analyzuje uzavrety kod.
|
|
Re: Opera...
Od: roflmao
|
Pridané:
8.7.2008 23:00
tak ty si dalsi exemplarny kusok... cista demencia
|
|
doplnok
Od: ANONIM(bez ipsilon) :-)
|
Pridané:
7.7.2008 17:36
pouzivam FF3 a doplnok FORECASTFOX-V. 0.9.7.6 a som spokojny s informovanim pocasia pre nase mesto ,hm,robim reklamu :-)
|
|
Re: doplnok
Od: podzub
|
Pridané:
7.7.2008 17:56
si frajer, uc ma, chcem byt ako ty!
|
|
Re: doplnok
Od: michlangelo
|
Pridané:
7.7.2008 22:47
A co jako, ze mas pocasicko po ruke? Aj ja mam, Opera ma na to skvely Widgets. Wow, keby Ti tvoj kamos co ti instaluje windows dal na plochu aj ikonku ineho browsera nez FF, tak by si to mozno zistil.
|
|
hehehehe
Od: diabol111
|
Pridané:
7.7.2008 20:36
Ach jaj. FF a Opera su v podstane rovnake prehliadace, obidva dobre zobrazuju www a su rychle a spolahlive... co tu riesite nejake sekundy. Bezny uzivatel to nespozoruje a ani vy
|
|
Vasde len Opera
Od reg.: xxar3s
|
Pridané:
7.7.2008 21:08
Ja pouzivam na kompe Operu 9.5, na mobile Operu Mini ale na niektore stranky kde je vela javascriptu napr. BOOOM pouzivam Operu Mobile...
|
|
takze...
Od: emanuel kockorad from the space
|
Pridané:
7.7.2008 21:45
Je to jedno kto co pouziva .,,,, ale zase ie je shit, a medzi ff a op velke rozdiely nerobim kazda ma vyhody a nevyhody...Opera je pre FaJnsMeKrOv
|
|
blablabla
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
7.7.2008 22:30
pouzivam vsetky mozne prehliadace uz len z jedineho dovodu a to vyskusat si ich ... kedysi IE, teraz 99% vyuzivam FF, ale nemozem povedat ze Opera, SeaMonkey, Safari, links(2), lynx su zle ... ked potrebujem tak ich spustim a pobrowsujem ... nie je problem ... kazdy z nich ma svoje +/- ... napr. v praci som nuteny pouzivat IE7, pretoze mne z neznamych pricin FF nefrci ako ma a opera nie je nainstalovana a nemozem ju nainstalovat
ale k clanku ... Opera ma sancu dobehnut IE (coskoro sa to stane) a myslim, ze FF ma nadlho postarane o svoju poziciu aspon v ramci portalu DSL.sk
|
|
opera pojde hore
Od: michelangelo
|
Pridané:
7.7.2008 22:52
Si uvedomujete, ze FF 3.0 nepodporuje starsie windows? Aj to budue dovod preco Opera sa viac vytiahne hore. FF 3.0 nefakci na Windows 95, Windows 98 a Windows Millenium či staršie verzie Mac OS X a kto sa vyzna a sleduje statistiky OS, tak tieto OS maju este stale nezanedbatelny podiel na trhu. Opera 9.5 fakci na vsetkom.
|
|
Re: opera pojde hore
Od: fiskus
|
Pridané:
7.7.2008 23:01
Múdro píšes synak. To je veru pravda. Od Mozilly je to nefér, keď sa vykašle na uživateľov starších OS. Opera to neurobila, klobúk dole.
|
|
Re: opera pojde hore
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
7.7.2008 23:03
ukaz mi statistiku kolko ludi pouziva win95 a mozno sa prestanem smiat .... a dokaz, ze najnovsia opera frci na vyssie spominanom win95 a naozaj sa ti prestanem smiat
|
|
Re: opera pojde hore
Od: michelangelo
|
Pridané:
7.7.2008 23:36
Preco si zobral do uvahy len win 95? Zober vsetky dokopy a cez 4 % to bude urcite! A 4% z podielu OS urobi dost percent v podiele browserov. Vlastnis nejaku webovu stranku? Tak nekecaj. Ja statistiky pozeram denno denne na roznych strankach a nic z nich ti davat nebudem.
|
|
Re: opera pojde hore
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
7.7.2008 23:57
zobral som ho do uvahy uz len z toho dovodu, ze by bola maximalna samovrazda aby niekto existoval na win95. bezpecnost na nete s tymto OS je nulova. A ano vlastnim web stranku. Btw. ty sa tu ohanas statistikami tak jednu pouzi (nemusis ukazovat z ktoreho webu je) a dokaz, ze win95 sa neustale pouziva a mali by sa nan stale vyvijat aplikacie. btw. neodpovedal si mi na zvysok mojho prispevku a teda funkcnosti najnovsej verzie opery na tomto OS
|
|
mooou
Od reg.: izák
|
Pridané:
7.7.2008 23:07
A kto povedal že vyvoj FF je u konca?
FF bude este potporovany najmenej do konca tohto roka :D
A počul že nejaky chitraci vedia naistalovat FF3 aj pod w98/me
|
|
Opera = velmi vela problemov
Od reg.: Rolling Wall
|
Pridané:
7.7.2008 23:22
..podla mojich skusenosti je Opera fakt dost brutalne derava...najnovsie ked som skusal nainstalovat verziu 9.51, tak mi to vyhlasilo pri spusteni, ze aplikacia nebola najdena :D...nejako nerozumiem...vsetky subory su tam a sama Opera vyhlasi, ze sa nenasla :D:D:D..je to normalne???..a to urobilo aj na notebooku a aj u kamarata na PC..co mi na to poviete???...btw...vela inych ludi mi to tiez povedalo, ze sa im to stalo. (XP ale Vista)..takze co vy na to?
|
|
Re: Opera = velmi vela problemov
Od: michelangelo
|
Pridané:
7.7.2008 23:40
nie, normalne to nie je. Skor si nenormalny ty. Ale kedze sa do PC, instalacii takto vyznas, tak poviem Ti, ze Operu Ti netreba, nevyuzijes ju. Ked nedokazes nainstalovat browser, tak ... niekoho popros no, alebo surfuj v IE, ktory mas po nainstalovani woken na ploche
|
|
Re: Opera = velmi vela problemov
Od: Liberto
|
Pridané:
8.7.2008 6:33
Máš úplnú práve. Opera nie je pre lamy. A podľa mňa ani pre žirafy a zebry, pre tie je skôr safari. Firefox je pre líšky, kuny a inú lesnú zver. IE je pre kozmonautov. Opera Mini je pre školopovinné deti, všetku zeleninu a strukoviny. Ach ľudia ľudia, toto je diskusia jak z materskej školy...
|
|
Re: Opera = velmi vela problemov
Od reg.: Rolling Wall
|
Pridané:
8.7.2008 7:34
..ehm..dovol..toto je trochu dost tvrda urazka..o tom, ze som "lama" zatial este neviem.. skus si skompilovat kompletne cele jadro Linuxu tak, aby ti slapalo a potom hovor, kto je tu lama..jasne?!?
|
|
Re: Opera = velmi vela problemov
Od: podzub
|
Pridané:
8.7.2008 9:18
nechaj ho, nech si mysli ze je super... ;-) keby mal rozum tak by nepisal stale take bludy tu, ale bud ma 16, alebo je taky sprosty.
|
|
Re: Opera = velmi vela problemov
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
8.7.2008 9:49
A co je natom tazke ?
|
|
Re: Opera = velmi vela problemov
Od: podzub
|
Pridané:
8.7.2008 13:03
o to tu vobec nejde
|
|
Re: Opera = velmi vela problemov
Od: ach
|
Pridané:
20.7.2008 16:41
Co tu vytahujes kompilaciu Linuxu ? A ak si myslis, ze si borec, tak ta vyvediem rychlo z omylu. Skoro kazdy dokaze skompilovat Linux, ked si precita manual na howtoforge.net. Nic svetaborneho si teda nespravil, nechval sa a nepis OT. ;)
|
|
congratulations
Od: RoflmaO
|
Pridané:
8.7.2008 23:09
Ehm... tato diskusia je fakt POP ICI xD ak chce redakcia zabit nudu staci supnut temu typu : opera vs FF, AMD vs INTEL, Linux vs Windows...atd...Chcel by som vidiet ako by to vypadalo keby tito ludia v diskusii nesedeli kazdy anonymne za pc, ale niekde v jednej velkej spolocnej miestnosti a diskutovani priamo xD .. asi by sa to strhlo na riadny kontaktny combat :D....
|
|
pokusy
Od: menoxyz
|
Pridané:
9.7.2008 20:46
davnejsie som zacal s Operou, potom opera-prestavka, a prechod na FF, teraz pouzivam FF2x aj poslednu OPERU 9.51. moje skusenosti na Linuxe su:
-Opera - ovela rychlejsia ako FF2 (FF3 zatial nepouzivam, kvoli niektorym neupgradovanym doplnkom)
-Opera - niekedy sa zasekne na niektorych strankach, pripadne sa nezobrazuju spravne stranky (mozno nedodrzuju standard, ale to mi moc nepomoze, takze prechadzam vtedy na FF) (asi vacsina tvorcou webu odladuje pre FF a netestuje pre Operu)
-Opera pri rolovani nejde plynulym pohybom, ale sekany scrolling (mozno len v Linuxe problem, alebo nejaky setting, ktory zatial nepoznam)
-skoda, ze este nespravili zaplatu pre IE, ktora by s bezpecnostnych dovodov uplne zakazala spustenie IE, inak Opera/FF ok.
|
|
Re: pokusy
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
10.7.2008 22:31
Ten setting je smooth scrolling...
|
|
Re: pokusy
Od: menoxyz
|
Pridané:
16.7.2008 20:51
diky :) , zapol som ten smooth scrolling (prohlizeni | plynuly pohyb pri rolovani)
|
|
Opera 4ever
Od: kyklop
|
Pridané:
10.7.2008 17:05
Tak toto teda nie!
Ako môže byť FF lepší ako Opera! ...vlastne nie lepší, ale len viac rozšírený. Čiže vidno, že dsl.sk navštevujú veľa lamy :D :D
(berte to žartovne ;) )
nič nie je lepšie ako Opera.
Firefox fuj
Na Operu si nedám dopustiť. ;)
|
|
Re: Opera 4ever
Od: ff3 2 1 0
|
Pridané:
10.7.2008 20:48
tak chod do opery.... a nenadavaj na FF kazdy ma svoje+/- no nie??
|
|
Firefox vs.IE vs.Opera
Od: Matej Pieskovec
|
Pridané:
12.7.2008 20:23
Mozill-ové aplikácie používam roky a stále ma veľmi zaujímajú.Opera je tiež veľmi dobrá,ale nepoužívam ju.IE je najväčšia DEBILINA!!!
|
|
IE vs. Mozilla Firefox vs. Opera
Od: Tony895
|
Pridané:
13.7.2008 15:55
Je mi z toho zle,keď čítam tie príspevky.Nato,že tu píšu dospelí ľudia,tak to správanie majú väčšina na cca 15 rokov.Ja používam všetky prehliadače,no najviac používam Mozillu a netvrdím,že je to najlepší prehliadač.Pre každého je každý prehliadač najlepší.Každý ma svoje +/-.
100 ľudí = 100 názorov
|
|
prehliadace
Od reg.: mirec10
|
Pridané:
19.7.2008 17:48
ON TOPIC:
http://halbot.haluze.sk/?id=4322
proste LOL :-D
|
|
Firefox už používa polovica návštevníkov DSL
Od: jaoco
|
Pridané:
12.8.2008 18:09
Vidno že polovica sú amatéri, niet nad OPERU.
|
|
Re: Firefox už používa polovica návštevníkov DSL
Od: Chasm
|
Pridané:
28.8.2008 11:10
Niet nad zdravy rozum.
|