|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ich
Od: ich
|
Pridané:
25.7.2005 8:28
Aj ak je Orange lepsi ako T-mobile, aj ked ma trochu mensiu rychlost, ale ma vacsie pokrytie
|
|
NAPSTER
Od: NAPSTER
|
Pridané:
29.7.2005 10:25
nie je to transatlanticky operator
|
|
alex
Od: alex
|
Pridané:
29.7.2005 13:12
HOVADINA ORANGE NEAM DOBRE POKRITIE A TO BYVAM PRI HLOHOVCI A TO JE MESTO !!!!
|
|
alex
Od: alex
|
Pridané:
16.9.2006 11:50
ty byvas v hlohovci tam mate mikrovnku tak naco si mas davat taky pomaly net ako je t mobil alebo orange
|
|
Roboboy
Od: Roboboy
|
Pridané:
25.7.2005 10:37
Mne isiel EDGE v júli velmi na howno..cez den sa mi max vysplhal na rychlosť 100kbps...kazdemu radim nech si stiahne Internet download manager..odkedy som si ho nainstaloval mi taha aj 40KB/sec..predtym max 20KB/sec..teraz mi to pod 20 ani nejde..takze som dost spokojný...ale velmi casto mi net padá..čo ma serie najviac..tento mesiac ide eDGE od orangeu velmi zleee!
Ma niekto ten novy modem od orangeu?je dobrý?
|
|
bubo
Od: bubo
|
Pridané:
25.7.2005 23:13
nový modem je o tom istom... ja som zmenu nepostrhoj...
|
|
NAPSTER
Od: NAPSTER
|
Pridané:
29.7.2005 10:27
ja len potrebujem nahovorit krsneho otca nech si do firmy kupi komp a da internet aby som tam mohol chodit surfovat...ale surfujem aj doma ale neobmedzene nie cez mobil...1000kbps to je rychlost radim prejdite na nejakych lacnych platim iba 400sk/mesiac
|
|
alex
Od: alex
|
Pridané:
29.7.2005 13:12
AJ NOVY STOJI ZA HOVNO
|
|
rasmus
Od: rasmus
|
Pridané:
31.7.2005 13:38
Ja som fracal cez GPRS az doteraz, slo to sice pomaly ale aspon to bolo stabilne. Teraz nam tu pokryli EDGE a som sa tesil, ze to uz bude slapat. Sice to ide znacne rychlejsie ale stale to pada. Uz ma ide porazit.
|
|
Boss
Od: Boss
|
Pridané:
25.7.2005 13:37
Volakedy som mal ten šupacký Edge cez T-mobile a max to išlo 20KB/s a niekedy to nešlo vobec tak som si dal Chello light 1028kb/s 128KB/s
|
|
Tibor
Od: Tibor
|
Pridané:
25.7.2005 13:38
EDGE modem ma štve...!!! Mám to od Orange a je to "hračke pre detičky " a nie internet...!!!Niečo tak nekvalitné a labilné som ešte nevidel!! Dal som si DSL a to sa nedá porovnať! taraaz zruším zmluvu s Orange!!!! Ako majú vôbec tú odvahu za také peniaze niečo také ponúkať ale hlavne úpredávať!!!!!
Po spustené PC mi to hneď spaden a padá to aj niekolkok rát za munútu! Mám rozpísanú správu v pošte a ani neviem,že už nie som pripojený.....otras!
RESUMÉ: nepolahlivé,,labilné, pomalé a tým pádom d r a h é !!!!
Nekupovať,vrátiť a čo najskôr!
Kdo nemal nikdy internet a nevia ako to má a môže fungovať tak si to lkúpi a naletí,ako aj ja som naletel!
Reklamoval som to už 2x a mám už tretí modem!!!!
Napíšte mi máte ostatní takéto poznatky!
|
|
NAPSTER
Od: NAPSTER
|
Pridané:
29.7.2005 10:30
ja som chcel taky net az jedneho dna prisli zaklopali a pvedali: nechcete internet 150kb/s 1000kbps za 390sk/mesiac? a my to je aka rychlost a on dial up je 2kb/s 50kbps a y kolko to otvara stranky? on 1sekunda a my ok berieme ZIM (zdruzenie internet moravce) prisli z nitri ZIN
|
|
smiko
Od: smiko
|
Pridané:
30.7.2005 14:21
no ty si iny frajer :) tak ten co ti to hovoril sa v tom vazne vyzna.
1000Kb = 125 KB, neviem odkial si zobral 150KB
pri modeme je rychlost maximalna 52Kb, realne 40-46Kb. takze ak pocitam 40Kb tak to je 5KB/s neviem kde zobral cislo 2KB.
holt odbornici ;)
|
|
smiko
Od: smiko
|
Pridané:
30.7.2005 14:23
teda nie 52kb ale 56kb
|
|
pietro
Od: pietro
|
Pridané:
6.8.2005 8:17
Prisli z Nitry, mali zelene hlavy, anteny a volaju sa UFO!
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
31.7.2005 12:03
EDGE od Orange je podvod. Ak mám rýchlosť 40 Kbps, tak to nie je EDGE ale GPRS. To som si ale nekúpil. Už som to raz reklamoval, ale v predajni namerali samozrejme rýchlosť 70Kbps, takže výsledok - modem je OK. Mám sa ísť teraz s nimi súdiť, že v mojej lokalite "chytím" vždy GPRS, aj keď pri uzatváraní zmluvy mi tvrdili, že signál EDGE tu je?
|
|
Tibor
Od: Tibor
|
Pridané:
25.7.2005 13:51
EDGE modem ma štve...!!! Mám to od Orange a je to "hračka pre detičky " a nie internet...!!!Niečo tak nekvalitné a labilné som ešte nevidel!! Teraz som si dal DSL a to sa nedá porovnať! Teraz okamžite zruším zmluvu s Orange!!!! Ako majú vôbec tú odvahu za také peniaze niečo také ponúkať,ale hlavne aj predávať!!!!!
Po spustení PC mi to hneď spadne a padá to aj niekolkokrát za minútu! Mám rozpísanú správu v pošte a ani neviem,že už nie som pripojený.....otras!
RESUMÉ: nepolahlivé,labilné, pomalé a tým pádom d r a h é !!!!
Mňa nezaujíma,že keď je pripojených viacej účastníkov,že preto sú tie problémy,ja platím za kvalitné pripojenie!! Neviem,čo by mi povedali,že by som raz zaplatil plnú taxu a potom 5,50 lebo mám viacej výdavkov,ja platím mojimi poctivými peniazmi a preto chcem za tieto peniaze poriadny a poctivý internet a nie takýto šunt....!!!!
Nekupovať,vrátiť a to čo najskôr!
Kdo nemal nikdy internet a nevie ako to má a môže fungovať tak si to kúpi a naletí,ako som naletel aj ja!
Reklamoval som to už 2x a mám už tretí modem!!!!
Napíšte mi ,ak máte aj ostatní takéto poznatky!
|
|
bubo
Od: bubo
|
Pridané:
25.7.2005 23:21
v jednom je orange frajer... zmluva je postavena tak ze negarantuje ziadnu rychlost a vlasne nic... ak ti to pojde ako mne / teda tak ze sa vecer ani nepripojis / tak ti odpisu aby si si podal reklamaciu na usli zisk... a tak ti v dalsej fakture odrataju par smiesnych korun za cas kedy si sa nemohol pripojit... ale ak sa pripojis tak potom ti orange negaratuje NIC..
|
|
dada
Od: dada
|
Pridané:
26.7.2005 8:08
Ja mam EDGE modem ZADACOM od Orangu, ma antenu, ale este mi to ani raz nespadlo, vzhladom na to v akej diere byvam, ze tu iny signal neni som s tym celkom spokojna, predtym som mala net cez DIAL UP a s tym som mala stale problemy, padalo to stale a rychlost bola povicna oproti Orangu.
|
|
rony
Od: rony
|
Pridané:
31.7.2005 11:56
máš pravdu ja mám presne ten istý problém,modem som vymienal raz,druhý krát mi ho vrátili späť,že to nie je chyba modemu ale siete,ako keby sieť bola moja a nie ich.Dal som ho reklamovať kôli tomu že ma asi tak každých 30 sekúnd odpojilo a ani som nevedel veľa krát že robím na prázdno.A navyše držali tú reklamáciu presne tridsať dní a pritom nič s modemom nerobili.Poviem taký podvod storočia som ešte nezažil.To je ako s BMG investom. Všetci sme naleteli.Ale koho by napadlo,že taký"veľký a svetový operátor"je obyčajný podvodník na okrádanie zákazníkov.Ja mám dodatok k zmluve a stále si lámem hlavu ako sa toho zbaviť.
|
|
Re:Titulok
Od: Smarty
|
Pridané:
15.1.2013 11:39
Stale je to tak ze by si sa mal 'prisposobit'...
|
|
onlyreal
Od: onlyreal
|
Pridané:
25.7.2005 16:26
tiež som mal edge orange ale furt vypadaval a nedal som viacej ako 15KB za som si radsej dal tiez chello light za tu cenu asi najlepsia vec na trhu.
|
|
Roboboy
Od: Roboboy
|
Pridané:
25.7.2005 17:06
A za kolko sa da zariadit to chello?a kolko sa plati mesacne?odpiste niekto..dakujem
|
|
Yan
Od: Yan
|
Pridané:
27.7.2005 14:18
Ked vies napisat do diskusie, snad dokazes natukat do prehliadaca www.chello.sk
|
|
Marian
Od: Marian
|
Pridané:
25.7.2005 18:51
Ja mám Orange s modemom s anténou a už to nepadá ako s tým prvým modemom, ktorý anténu ani nemal. Ale zato rýchlosť je mizerná, nie som s tým spokojný.
|
|
Mitchi
Od: Mitchi
|
Pridané:
25.7.2005 21:15
ja mam edge PCMCIA sony ericsson kartu v notebooku, a vobec mi to nepada a spojenie je stabilne okolo 20kB/s.
|
|
Igi
Od: Igi
|
Pridané:
25.7.2005 22:42
Skusal som vselico na EDGE od USB modemov, cez Nokiu 6230,6630,6681, ale najrychlejsie a najstabilnejsie spojenie u oboch operatoroch jednoznacne zabezpecil GC85 od Sony Ericssonu. Nasiel som kopec roznych diskusii na roznych serveroch a tento poznatok potvrdzovali mnohi, resp vsetci co to porovnali.
|
|
Roboboy
Od: Roboboy
|
Pridané:
26.7.2005 0:44
Co som tu uz len sam co ma EDGE so starym modemom s antenou?za kolko presne sa da zrusit zmluva???
|
|
Slavo
Od: Slavo
|
Pridané:
26.7.2005 12:00
Caute, presne vas vsetkych chapem, mal som rovnaky problem.Mal som PC kartu v notebooku a bolo to na nic. Tiez rychlost tych 10-13kb/s max. 15 asi. to uz ale boli vianoce. Ide o to, ze orange zmluvne negarantuje nic, negarantuje rychlost a sami pracovnici vedia, ze je to cele jedna velka blbost... ale co maju robit? To akokeby predavacka v obchode hovorila, ze nekupujte si chlieb, lebo nie je dobry... Takze vedia ale mlcia. mam kamosa priamo v orangi, takze to viem. Avsak! Kazda uzavreta zmluva sa da vypovedat do 2 mesiacov... Ale nezabudajme, ze orange maju tiez hlavicky... Vsimnite si, ci ste s nimi uzatvorili zmluvu alebo len DODATOK. Ak je to dodatok, smola. A velka... Ja som mal dodatok a platil som tych 700Sk mesacne. Smola a velka... A to som dal este za tu kartu 6000Sk... Nastastie som sa spamätal cim skor, a zacal uvazovat co mam robit... Platit za taku hlupost je vyhadzovanie penazi... Nasiel som cloveka, na ktoreho som urobil jednoducho prepis, tzv. prevod zaväzku a mam sväty pokoj... Dal som si nainstalovat condornet, platim 500Sk uz aj s DPH mesačne a mam rychlosť teraz odmeranu: Rýchlosť Vašeho pripojenia je 944.6 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 118.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu). Takze som nadmieru spokojny a este aj mesacne usetrim a vratia sa mi tie naklady, ktore som mal s orangom. A poplatky na zriadenie terajsieho internetu boli 1SK. Skutocne. Takze zbavte sa toho cim skor ked sa da...
|
|
NAPSTER
Od: NAPSTER
|
Pridané:
29.7.2005 10:35
to mas rychlost skoro ako ja ale platim 400sk a nie som nicim viazany ked chcem prerusia ma a neplatim a ked chcem zadara ma pripoja..tak mam sa ok 1000kbps ziadna viazanost iba ze to meni ip..a co k tomu? siet 60 uzivatelov tochto netu takze siet aj net sa oplati siet je 100mb/s
|
|
Anonym
Od: Anonym
|
Pridané:
26.7.2005 12:08
Keby za 500,-Sk bolo ADSL home zásuvka + dátový paušál, bral by som. Lenže, mnohokrát nie je iná alternatíva, ako EDGE. Ja ho síce nemám (má ho kamarát), ale zatiaľ radšej čakám a nemám net vôbec (len v robote), ako by som mal platiť za niečo tak nekvalitné. V našom malom meste ani WIFI nie je schodná cesta - 128 kbit zdieľaných za 600,- mesačne od Detronicsu sa mi zdá dosť veľa. Takisto iný poskytovateľ ponúka za 150,- Sk 250 MB mesačne!!! spôsobom dobíjacej karty, čiže 1 GB vychádza na 600,- Sk, a to na nejakej úbohej 256-512 linke.
|
|
Hicks
Od: Hicks
|
Pridané:
26.7.2005 15:48
Celkom zabavne citat tu tie porovnania EDGE s Chello a DSL. Tazko sa porovnava mobilny internet s pevnym, len neviem naco si niekto kupuje EDGE k desktopu ked moze kupit Chello rozdiel v cene maly, mobilitu EDGE nevyuzije tak nie je o com spekulovat. A to ze Orange nic negarantuje je normalne Chello negarantuje tiez to iste ;-) akurat pri tej rychlosti problem malokto postrehne ;-)
|
|
Roboboy
Od: Roboboy
|
Pridané:
26.7.2005 18:18
Mas pravdu..lenze chello je len v bratislave,ziline a v trnave a ja som zo zamkov!!tu mame iba dsl co je velmi drahe..takze mam smolu:(
|
|
Slavo
Od: Slavo
|
Pridané:
26.7.2005 19:16
Ale aj mna zlakala ta reklama ze "vysokorychlostny internet" a navyse mobilny, ze kdekolvek... Ani dokonca v Presove nie je chello... ale nastastie condornet a dalsie styri spolocnosti, takze je z coho vyberat...
|
|
Marek
Od: Marek
|
Pridané:
26.7.2005 19:49
Byvam Sološnici, na mape pokrytia je tam EDGE, ale ak sa pripojite cez EDGE so zadacomom s antenkou, tak rychlost je okolo 37, dal som si prerobiť zadacom s ext. pripojenim anteny a pripojil som 3dB antenku a to iste. Kupil som si smerovku, natočil ju na vykrivače a pripojenie sa pohybuje okolo 80.
|
|
MSV
Od: MSV
|
Pridané:
31.7.2005 2:18
porať aj mňe.Aku antenu(aka je veľka)
Dik
|
|
MSV
Od: MSV
|
Pridané:
31.7.2005 2:19
porať aj mňe.Aku antenu(aka je veľka)
Dik
|
|
F111
Od: F111
|
Pridané:
26.7.2005 20:17
Rýchlosť nijak oslňujúca,ale oceňujem použiť notebook na chate kde sa ledeva dá mobilom telefonovať. V tom je vlastne jeho výhoda to oceňujem.Mohli by zapracovať na zýšení rýchlosti
|
|
Maisner
Od: Maisner
|
Pridané:
26.7.2005 21:39
A ja pre zmenu vravim UMTS resp. 3G je jedinym uspokojivym riesenim na europskom trhu mobilneho internetu. Ja verim ze to T-Mobile zase neposerie s prehnanou sumou za pripojenie. Inak tych slubovanych 384/128 Kbbp je uz celkom cool. Takze dovtedy setrit........a kaslat na EDGE. Mne je to cele ich EDGE akurat tak u prdele. Podla vasich clankov, by som radsej ostal pri Dial-upe. Ale kedze sa blizi termin zapajania pripojek cez WIFI do nasich domacnosti. Ze vraj uz tento tyzden. Tak urcite WDSL 360/160Kbit 1:15 za 600,-/mesacne v Senici je viac ako slusna volba a naozaj NEOBMEDZENE kdezto u EDGE clovek moze kukat akurat na noviny na nete...:)))) Len nezavidim tym co byvaju na dedinach. Tam je to naozaj bieda.
P.S.:Byvat tak v Blave tak si tam hodim bud Bananatel, ten je najvyhodnejsi (super rychlost) al. Roburnet prip. Chello a neny co resit.
|
|
Roboboy
Od: Roboboy
|
Pridané:
27.7.2005 0:11
Bože kde su tie rychlosti ked mi isiel EDGE o takomto case 190kbps..teraz som si meral a ide 102kbps:( je to cim dalej tym horsie..co sa sa ocakavat od tych 3G??co je to vobec?
|
|
Slavo
Od: Slavo
|
Pridané:
27.7.2005 0:16
No hej, co vlastne je to 3g?
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
27.7.2005 1:17
Naozaj nechapem co porovnavate HOME (pevne) propojenia s mobilnym, EDGE je o tom ze idem autom niekde po Slovensku a ked musim okamzite nieco riesit po I-nete tak sa pripojim. Doma mam Chello Plus ale EDGE som si zobral bez akcie kvoli castemu behaniu po SK, prpakam sa cez BT s Nokia 6230 a obcasne to padne ale co uz, to je dan za mobilitu ... Neni to na to aby ste cez to tahali !
Tot asi vsjo k tejto diskusii a porovnavani kolobezky s BMW 7 radu ...
|
|
David
Od: David
|
Pridané:
1.8.2005 14:11
Ved v tomto naprosto s tebou suhlasim. Aj ja pouzivam edge, ale iba ako sekundarne pripojenie do internetu. Ked beham po krajine a nie som doma. Doma mam wifi.
|
|
JM1
Od: JM1
|
Pridané:
7.8.2005 22:55
Porovnavam EDGE s pevnym pripojenim je nezmysel. Sedim teraz na Strbskom plese a tento prispevok posielam len vdaka EDGE. Miestne i-cafe by ma vyslo urcite drahsie...
A ze je to pomale - momentalne 33/4, hroza, ma netesi, ale lepsie zivorit ako nezit vobec.
|
|
dejvo
Od: dejvo
|
Pridané:
27.7.2005 21:13
Test zaznamenal 10 vrátených paketov z 10 všetkých paketov, čo predstavuje 0.00% packet loss.
Priemerný nameraný ping predstavoval 0 ms.
Toto mi pred chvilou vypisal pingmeter, tak som to spustil este raz a to iste! Mimochodom, som pripojeny cez GPRS T-Mobile. Zazrak!
|
|
NAPSTER
Od: NAPSTER
|
Pridané:
29.7.2005 10:39
a mne dava na dsl ze 100% packet loss ale cez prik.r. mi dava 0,1ms
|
|
Yuri_N0ne
Od: Yuri_N0ne
|
Pridané:
27.7.2005 21:31
Lol, tak to je teda fakt zazrak......ale skusil si to aj v ine dni, hodiny.....skus nejaku online gamesu:). Ja som sa kedysi(asi pred 2 mesiacmi), ked som kupoval tu oranzovu sracku tesil, ze si zahram aspon StarCrafta, ale s pingom medzi 600 az 800 ms som sa este neodvazil na server pripojit. Skusal som nejaku sracku Furcadia, a aj to mi pekne lagovalo........Whaaaaaaaaaaaaaaa.......dufam uz len v opticke kable.....
|
|
NAPSTER
Od: NAPSTER
|
Pridané:
29.7.2005 10:43
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 974.2 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 121.8 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
|
|
Roboboy
Od: Roboboy
|
Pridané:
29.7.2005 11:57
Ty kokso ma tu este niekto EDGE okrem mna??lebo naozaj si uz pripadam ako by som tu bol sam:(
|
|
Mik-2
Od: Mik-2
|
Pridané:
29.7.2005 20:32
Cawko ja ho mam a vyuzivam ho je mobilny moja rychlost je 155pripojenia a rychlaosť stahovania je od 12 po 18KB/s som spokojny ale Dsl by bolo dobre ale ta budem tahať kable hore dole ?
|
|
Roboboy
Od: Roboboy
|
Pridané:
30.7.2005 0:34
aspon niekto:) 155kbps?ja malokedy chyti taku rychlost...ja mam cez den max do 100kbps a v noci do 150kbps(poradim ti stiahni si internet download akcelator je to super programik pod 20KB/sec mi to nejde je super:)
|
|
Pavol
Od: Pavol
|
Pridané:
29.7.2005 14:38
hocikto ma EDGE, len necita tento site.
autori merani: prosim o rozsirenie o merania rychlosti ping-ov.
/PCMCIA card Option GlobeTrotter cez T-Mobile a PCMCIA card Eurotel Datacard.
|
|
Nie EDGE!!!
Od: Nie EDGE!!!
|
Pridané:
31.7.2005 22:25
No mne je to jedno. Ja by som to nechcel ani zadarmo ja mam wifi od jedneho nemenovaneho providera a ide mi to 512 a stahujem 64 furt. A platim 500 mesacne a som tam neobmedzene. A aj stahovat mozem neobmedzene.
|
|
Nie EDGE!!!
Od: Nie EDGE!!!
|
Pridané:
31.7.2005 22:27
No mne je to jedno. Ja by som to nechcel ani zadarmo ja mam wifi od jedneho nemenovaneho providera a ide mi to 512 a stahujem 64 furt. A platim 500 mesacne a som tam neobmedzene. A aj stahovat mozem neobmedzene.
|
|
bodo21
Od: bodo21
|
Pridané:
2.8.2005 10:45
Nie EDGE jasne ze za 500 mesacne ti dali neobmedzene urcite mas agregaciu anerozpravaj ze nie a pri tej rychlosti ani moc toho nestiahnes.Ja mam data a 1024/128 od ST a mesacne spravim 30gb dat minimalne cez sobotu nedelu uplne vpohode 7-10gb ide comp sice furt ale stiahnem viacej a cez tyzden ma pokoj.ked sa zamyslis nad tym tak ty za elektriku doplatis to co ja u ST za 1024/128 data 3500 ak nie viac a ide mi to 150KB/s vpohode tak co je lacnejsie??????
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
31.7.2005 22:35
Cawte všetci EDGE od Orangu je uplná blbosť a kravina!!!!!! Na papieri mali napísané, že môžem maximálne až 200 kbs rychlosť a čo z toho mám 60 maximálne. Okrádajú ludí akokeby už nemali dosť prachov ale nemôžem odstúpiť od zmluvy kašlem na nich je to obyčajne vydieračstvo!!!!!
|
|
alex
Od: alex
|
Pridané:
5.8.2005 23:35
No s tým EDGE je to riadna finta. Píšete tu o astronomických rýchlostiach pripojenia ja dosiahnem tak maximálne 10kb/s a to som dobrý pritom mám stanicu z okna vzdušnou čiarou asi 30 m. To je jedna vec ale stornovanie pripojenia ma točí a orange mi povedali že premeriavali moju stanicu a všetko je v poriadku, pričom ak mi spadne pripojenie niekedy mi úplne zamrzne počítač a nestačí ho reštartovať, ale musím ho úplnevypnúť a znova zapnuť, lebo nedokážem dosiahnuť spojenie. Počitač je čistý bez výrov a nedokážem s tým nič urobiť. Služba na špičkovej úrovni ,už aby skončil dodoatok k zmluve je to obyčajná zlodejina. Nemate problém aj s tým zamrzaním?
|
|
lubo
Od: lubo
|
Pridané:
7.8.2005 17:04
to s tym zamrzanim robi aj mne...inak nemusiš vypinat comp, stačí, ak odpojiš na chvílu modem-tak aby nebol pod napätim, potom sa väčšinou už dá pripojiť.Ale inak je to shit prvej triedy.Spadáva spojenie.... a pod. nebudem sa opakovať...tak skús toto...mne to pomáha ...
|
|
joachimdarmo
Od: joachimdarmo
|
Pridané:
8.8.2005 12:36
Čítam všetky dotazy a pripomienky k službe internet od Orangeu.Ja som tiež pripojený cez modem Zadakom. Sú mieta kde sa môžu ludia pripojit aj na iný net. Ale sú miesta, kde nemajú inú možnosť a to len cez Orange,T-Mobile alebo ST. ST som platil ako blázon a nič z toho. Skúsil som Orange a zatial v poho. Síce som vymenil prvý bezanténový modem, ale ten s antenou ide. Stiahol som si od nich akcelerátor a je to fantastický doplnok k modemu. Skúste ho.
|
|
Zajn@
Od: Zajn@
|
Pridané:
9.8.2005 0:35
Nechápen prečo všetci vychvaľujete CHELLO... veď najlacnejší variant je za 800Sk pri 256kb. Ja som neni moc náročný na rýchlosť a tak som si zriadil EDGE, mám ho za 399 bez DPH a rýchlosť sťahovania mi kolíše od 10KBps - 20KBps a to ešte nespomínam výhodu mobility... A s WIFI to tiež nieje všade ružové...
|
|
Re:CHELLO
Od: TomasP.
|
Pridané:
26.7.2008 22:19
aj podla mna je chello blbost, podla mna to je najprecenovanejsi internet na Slovensku, urcite za tie prachy dnes uz zozeniete aj lepsie pripojenie aspon co sa tyka BA (niet nad optiku).takze podla mna: chello KRAVINA, nikdy.
|
|
Roboboy
Od: Roboboy
|
Pridané:
9.8.2005 10:11
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 95.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 11.9 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Ubohost!!
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
10.8.2005 0:03
chlapi ako si tak citam vase komentare tak ste vsetci odbornici... nechapem ako mozte prepocty KB na Kb alebo opacne tak komolit :D pre infi 1KB=8Kb 128Kb=16KB a 1024Kb=128KB tak sa nedajte ojebat ked vas niekto bude chciet namotat z netom :D
|
|
Zajn@
Od: Zajn@
|
Pridané:
15.8.2005 22:37
Nemáš moc pravdu: keby si to chcel počítať presne tak musíš brať do úvahy že 1Kb = 1024b a z toho vypliva že 1KB je 1000B a to je 8000b a to keď vydelíš 1024 tak ti víde rýchlosť v Kb. Ľahká matematika... :0
|
|
axel
Od: axel
|
Pridané:
16.10.2005 17:00
kde to vsetci zijete 1B=8b ,1kB=1024b(je to 2na 10),
1kB = 1024B , takze 1kB=1024B=8192b. uplne jednoduche
predpona k znsmena kilo malo by to byt 1000 ale v tomto pripade sa vseobecne pouziva 1024 pre lahsie prevody do binarnej sustavy ja som z dediny, frcim na dial up 56kb nie som spokojný ale nemam inu moznost
|
|
norbert
Od: norbert
|
Pridané:
22.11.2005 1:47
prosim kto ma kartu pcmcia Option GlobeTrotter 3G ozvite sa mi. zhanam instalacne cd. diky
norbertl@centrum.sk
|
|
Kvetoslavov
Od: Kvetoslavov
|
Pridané:
28.5.2006 10:39
Ja byvam pri samorine v kvetoslavove a je tu strasna rychlost netu nic sa stim neda robit uz len cakam kedy bude konecne normalne pokritie :DD
|