|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dohlad
Od reg.: Patrik Zak
|
Pridané:
8.4.2008 16:35
Big Brother :D
|
|
Re: dohlad
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
9.4.2008 22:03
Big Sister
|
|
Re: dohlad
Od: jajajajaja
|
Pridané:
9.4.2008 22:48
radsej little sister :D
|
|
lauching
Od: patic
|
Pridané:
8.4.2008 16:42
nie asi vyvoleni:D
|
|
kill them
Od: reklama4
|
Pridané:
8.4.2008 16:43
plat si za internet, majtam kopu reklamy, ak si cez nich zarabas tak ta vyhodia lebo na teba nasiju ze si klikas na vlastne reklamy, a este po tebe snoria jak hyeny, nenazraty americania a ich reklamne systemi (vacsina) .....
|
|
Re: kill them
Od: anti
|
Pridané:
21.4.2008 18:36
cisty anti-google :D
neklikaj si na vlastne reklamy :)
|
|
Niekedy mozno
Od: ...
|
Pridané:
8.4.2008 16:47
Docela by sa to dalo tolerovat u pripojeni, ktore by boli reklamou vyrazne dotovane, prip. by boli zadarmo. Ak si ma vsak clovek za pripojenie platit, potom by mal mat pravo rozhodnut, ci bude monitorovany.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
8.4.2008 17:01
Preco by mal mat pravo?
Nikto ho predsa nenuti vyuzivat sluzby prividera ktory takuto reklamu praktikuje.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: majod
|
Pridané:
8.4.2008 17:12
predstav si, ze by to spravil t-com ktory ma vyse 200000 zakaznikov na slovensku...takze ich nikto nenuti aby pouzivali tcom, oni ho prestanu pouzivat a prejdu...kde? ku komu? vacsina nema na vyber a ich jedine alebo jednoducho najlepsie riesenie je dsl...polka kosic ma antik, lebo vedia ze v kosiciach nic lepsie nenajdu, keby antik zacal take praktikovat, kam prejdu? k orange ktory ma za este vyssiu cenu 3x mensiu rychlost? nehovoriac o uploade
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
8.4.2008 17:19
Pripojenie k internetu nie je pravo, ale obycajny tovar.
Ak si privider mysli, ze sa mu vyplati nejaka praktika, tak ju bude pouzivat. Ak si uzivatel mysli, ze nevyhody prevazuju nad vyhodami, tak prestane tovar kupovat.
Ak uzivatel nema kam prejst, tak nikam neprejde. Bude platit dalej alebo platit prestane. Je to uplne rovnake ako so vsetkym ostatnym tovarom.
To ze v okoli tvojho domu je len jeden supermarket, neznamena, ze mas pravo aby predaval napr chleba. Moze ho hocikedy zdrazit na aku cenu uzna za vhodne, moze ho predavat namalovany na zeleno, alebo ho predavat prestat.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
8.4.2008 17:39
nemýľ si právo na tovar s právom na súkromie
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
8.4.2008 18:20
Pravo na sukromie ti nikto neberie prave preto, ze ta nikto nenuti vyuzivat sluzby providera.
Alebo ked pojdes na kupalisko, tak sa tiez budes stazovat ze ta ludia vidia v plavkach?
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
8.4.2008 18:41
no v EÚ sú trochu iné zákony a hlavne orgány na ochranu súkromia, takže neverím že také dačo prejde, iba ak ako doplnková služba ktorá zlacní pripojenie
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
8.4.2008 19:12
Ano, v EU su bohuzial dost zle zakony.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 7:31
EÚ nám bol čert dlžen!
Načo je nám drahé EURo a najdrahšie potraviny?
Zdražuje ryža vo svete, a u nás chlieb, zaujímavé však?
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: DeeerDance
|
Pridané:
9.4.2008 16:14
takychto jebl*ch k*k*t*v mam najradsej. nic nefedia a aj tak nadavaju...
EU to je to najlepsie co sa slovensku mohlo stat ak sa nepaci mozes ist na ukrajinu ti v EU nie su...
Euro je nam na to aby sa tu lahsie investovalo, lahsie cestovalo, vyborne stabilizuje ekonomiku atd atd.. ale ty si kreten co nic nefie len nadava tak ako jeho otec robotnik....
Potraviny stupaju kvoli tomu ze zeleni tlacia na alternativne zdroje energie co je biopalivo, a teraz tie elektrarnicki skupuju... proste zvysili dopit a cena isla hore.. skus si niekedy pozret aj spravy... (nie na joj)
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: Gusto3
|
Pridané:
9.4.2008 22:55
Eu je to najhorsie co nas mohlo stretnut. Denne odchadza do zahranicia 1,2 mld Sk dani, vola sa to vyvoz kapitalu. Preto drieme za mizerny plat alebo za rovnaky plat viac. Je to zamerne skryte zotrocovanie. Postupne obmedzovanie slobody ako sledovanie cez internet, ci cenzura v mediach s tym suvisi.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
9.4.2008 9:21
zakony, ktore ochranuju sukromie su zle? aha, jake perly sa tu clovek dozvie...
mas to trochu pomylene ale, ked uz sa bavime o tovare, tak tovar mas moznost vratit a vymenit ho za iny ked je este v zaruke a predavajuci je povinny ti bud vratit peniaze alebo tovar vymenit ked s nim niesi spokojny, napr. v tomto pripade by ti mal potom ten provider vymenit pripojenie za ine
lenze ked ine nemas k dispozicii (napr. mas v istej oblasti len jedneho providera a ten ma len jednu sluzbu) tak nemas moznost si ten tvoj "tovar" vymenit a to uz zavana protizakonnym konanim daneho providera
a pripojenie je konieckoncov sluzba ne? a medzi tovarom a sluzbou je predsa len rozdiel
neviem ako ty, ale pre mna je sukromie dolezite, ochrana osobnych udajov detto
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 11:06
Písal som o Únií ako takej...
Ty to máš pomýlené.
Tovar v záruke nie je nikto povinný vymeniť alebo vrátiť peniaze, to si odkiaľ?
Si prečítaj reklamačný poriadok a poinformuj sa.
Ak je na vine zákazník, reklamácia síce môže byť vybavená, ale v neprospech zákazníka.
Český Obchodný register vyvesuje na web aj dátumy narodenia...
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
9.4.2008 11:38
dnes mas zaruku 2 roky na vsetok tovar a mas pravo ho vratit alebo vymenit
napr. vcera bol brat vratit rifle, vymenili ich a este a doplatili rozdiel kedze tie nove boli lacnejsie
A my sa to bavime o zmene sposobenej PROVIDEROM, cize vyrobcom/predavajucim a nie zakaznikom, ked je skoda zavinena vyrobcom tak v ramci zaruky a reklamacie ten tovar mozes vratit alebo vymenit
obchodny register??? si ty vobec normalny? co to tu pleties? pravnicke osoby (firmy) niesu fyzicke osoby
pravo na sukromie a ochranu osobnych udajov ti asi fakt nic nehovori, ze?
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
9.4.2008 11:48
a mimochodom, pod ochranu osobnych udajov patri rodne cislo a ne datum narodenia ked uz sme pritom...
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: Aninn
|
Pridané:
14.4.2008 12:19
Rovnako aj dátum narodenia, ale vždy to musí mať súvis napr. s konkrétnym menom.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
9.4.2008 13:10
To ze zakon ochranuje sukromie, este neznamena, ze je dobry. Pretoze na to, aby niekomu chranil sukromie, musi niekomu inemu nieco zakazovat. A kedze to zakazovanie nemusi byt opravnene, tak nemusi byt opravneny ani cely zakon. Ty perla.
To, do akej miery ti je predavajuci povinny tovar vymenit, zalezi na konkretnych zakonoch platnych v mieste predaja. A co sa tyka zakonov, viz predchadzajuci odstavec a predchadzajuci moj prispevok. To ze zakon vravi, ze ti je predavajuci povinny vymenit tovar, este neznamena, ze je to tak spravne. A v pripade pripojenia k internetu je to docela ocividne spatne.
Co sa tyka rozdielu medzi sluzbou a tovarom, v tomto kontexte su rozdiely nepodstatne, mozme sa na pripojenie k netu pozerat aj ako na tovar aj ako na sluzbu. Dokym vieme obaja co podtym ten druhy mysli, je vsetko ok.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
9.4.2008 16:04
zakon, ktory ochranuje sukromie je zly... pekne perlis
vsak naco nam je taky zakon, ze? take hluposti ako sukromie predsa nikto nepotrebuje, taky zakon zakazuje druhym sirit tvoje osobne udaje tretim stranam a kedze ten zakon niekomu nieco take zakazuje a z ich strany neopravnene tak je ten zakon predsa zly! "neopravnene" "niekomu" "nieco" zakazauje! boze, preco som si to neuvedomil skor? dakujem ti za vysvetlenie mily xyz...
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
9.4.2008 16:21
Vskutku neni zac. Pretoze si si z mojho vysvetlenia zjavne nic neodniesol.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
9.4.2008 16:10
aha takze, to ze mam zo zakona 2 roky zaruku na kazdy tovar, ktora sluzi ako paka na vyrobcov aby nepredavali nekvalitny tovar (napr. radio ktore sa ti pokazi o tyzden) je v podstate zle, lebo vyrobca vlastne v tom pripade preorobi... aaaaha
teraz sa ale nebavime o tom ked si pokazis radio TY SAM, pretoze podmienky poskytovania internetu si taktiez TY SAM nezmenis ale zmeni ti ich provider/vyrobca toho radia, ktory vyrobil nekvalitny produkt (v tomto pripade monitorovanim a poskytovanim tychto udajov tretej strane)
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
9.4.2008 16:30
Ked privider vyrobi nekvalitny produkt, tak sa nic nedeje, pretoze si ho nemusis kupit. Dalsie obdobie uz nemusis platit.
Ak moze privider zacat predavat info o tvojej aktivite cez uz zaplatene obdobie, tak to ma povolene zmluvou, ktoru si podpisal pri nakupe. To znamena, ze ak si to ozaj urobil, tak si koli svojej nedostatocnej vedomosti urobil zle rozhodnutie(nakup) a musis niest nasledky, rovnako ako vsetci ostatni ludia pri svojich zlych rozhodnutiach.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: Manin
|
Pridané:
10.4.2008 11:22
Prečo sa nebúrite proti spoločnosti T-Debile?
Tá si zmení už dávno vami podpísané všeobecné podmienky kedykoľvek, zoberie vám kredit - lebo mu skrátia životnosť a nič sa nedeje. A to len tvrdia že sa prispôsobujú trhu, ten mimochodom nadiktovala únia...
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
10.4.2008 13:20
Ak T-Debilovi zakony dovoluju nedodrziavat zmluvu, tak sa treba burit skor proti tomu, kto take zakony robi.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: jjjjj
|
Pridané:
9.4.2008 15:18
aha, takže keď pošleš list poštou a niekto na pošte si ho prečíta tak nebolo porušené právo na súkromie pretože ťa niekto nenútil aby si poslal list poštou - šak si si ho mal sám zaniesť... tak si to myslel?
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: xyz...
|
Pridané:
9.4.2008 16:16
Ak do svojej uvahy zahrnies to, ze odosielatel vie o tom ze posta si bude citat jeho list a napriek tomu ten list postou posle, tak je odpoved "ano".
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: Fero Magnet
|
Pridané:
9.4.2008 23:00
Ty si chuj.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: JanKunderr
|
Pridané:
9.4.2008 1:53
Antik - 8/0,2Mbit (realne 0,5 az 8/0,1 [vid link]) za 540SKK, FUP=10GB/2dni aj 100GB(sa realne pri tej rychlosti ani neda) za 30D
ORANGE - 30/2 (realne 54/7!!!) za 720SKK, no FUP (780GB za 3 tyzdne v pohode)
3xpomalsi???
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: JanKunderr
|
Pridané:
9.4.2008 1:55
zabudol som
http://www.antik.sk/Fair-Usage-Policy
|
|
Re: Niekedy mozno
Od reg.: majod
|
Pridané:
9.4.2008 7:07
no neviem odkial mas tieto informacie, u mna to je
Rýchlosť prijímania dát (download) : 3649 kB/s ( 29,2 Mbps )
Rýchlosť odosielania dát (upload) : 614,6 kB/s ( 4917 kbps )
www.speedmeter.sk
fup je 10gb/2dni, v noci je fup 5x mensi a aj tak vascina ludi nechava download pocas noci, takze sa to vyplaca...
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: ruzoveT
|
Pridané:
9.4.2008 12:58
Tiez by ma zaujimalo kde na tie sprostosti chodis...
FUP? 10GB za 2 dni... ano, da sa na to pozerat takto. Ale tiez sa na to da pozerat tak, ze presne podla toho isteho FUP, mozem za den stiahnut 25GB (nocny traffic /5).
A ze sa to neda pri tych rychlostiach? Urcite to zalezi od lokality, ale ja pod 20mbit neklesam a v noci som pravidelne cez 30, cize za 540Sk mi nikto neponukne nic, co sa aspon priblizuje.
Btw, kde si prisiel na noFUP o Orangu??? U teba je FUP synonimum prenesenych dat, ze? Tak si precitaj tu svoju skvelu zmluvu s pomarancom este raz a skus pri tom aj mysliet.
|
|
Re: Niekedy mozno
Od: cleric
|
Pridané:
14.4.2008 8:51
V noci sa ma spat, btw ci mam v noci 20 alebo 30 mbit je uplne jedno. Na druhu stranu, mat take rychle pripojenie a moct stiahnut iba 10GB za 2 dni alebo inak kalkulovat svoju spotrebu to je...na smiech.
S pozdravom
Spokojny uzivatel fibernetu.
|
|
fup 10gb za dva dni plus to nocne stahovanie/5
Od: majkoh
|
Pridané:
11.5.2008 12:54
neviem kto co robi, ako kto taha ale toto sa mi azda ani nezda ako fup, to by mi mozno vadilo tak mesiac po pripojeni na internet. Ale casom by to nehralo ziadnu rolu
|
|
Vopred sorry za vulgarizmy
Od: ******
|
Pridané:
8.4.2008 17:23
Skur*ene ludske monstra nenazrane!
Beru prachy zo vsetkych stran. Chcu predavaju este aj moju datovu prevadzku. TAK TO TEDA NIE! Ani neviem aka forma mucenia na nich dostatocne vyjadruje moje znechutenie a opovrhovanie. Rakovinu na nich!
|
|
BLOKUJTE ICH !
Od: reklama5
|
Pridané:
8.4.2008 17:43
A pome ich blokovat... nech idu niekam ak su takyto pri<>
|
|
hehe lol
Od reg.: mIREZ
|
Pridané:
8.4.2008 18:01
ak to znamena presne cielene linky s dobrymi odkazmi na porno, tak preco nie? :D
|
|
Are you communists?
Od: die
|
Pridané:
8.4.2008 18:32
Co nie je zakazane je vraj dovolene.. tak sa to zacalo tak sa to aj skonci :
|
|
Re: Are you communists?
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 7:32
Druhý Lipšic??
|
|
traposi
Od: vizionar
|
Pridané:
8.4.2008 18:38
Ja by som postavil obrovsky vysielac, resp. ziaric, ktory by v nocnych hodinach vysielal vlnenie pribuzne mozgovym vlnam, pomocou ktoreho by som prenasal reklamne spoty priamo do snov spiacich obyvatelov. Zhanam investorov...
|
|
sukromie rulez
Od: Semi-Conductor
|
Pridané:
8.4.2008 18:41
A uz je niekto zakaznikom ISP a ten az dodatocne pristupi k takymto praktikam bez podpisu novej zmluvy, alebo aspon dodatku k povodnej tak rozhodne to je porusenie nielen sukromia ale hlavne zmluvy, v ktorej takyto vazny zasah do sukromia musi byt zakotveny a podpisany obomi stranami.
|
|
Re: sukromie rulez
Od: Accuphose
|
Pridané:
9.4.2008 1:31
No nejenom jde o porušení soukromí, ale v případě, že bez Vašeho písemného souhlasu někdo poskytuje jakákoliv data provider třetí osobě, pak to je na žalobu a šance na úspěch vidím jako tutovku. ISP zaplatí na žalobách pár milionů dolarů a přejde je to. U nás je za to podle paragrafu 178 až pět let natvrdo. V jistých případech by se na to dal napasovat i paragraf 237, tam by záleželo na tom jak by vás nutili to podepsat...
Zajímavá by byla situace v momentě, kdy by došlo k poškození zákazníka(který by se stal například obětí podvodu přes intenet) a bylo by to monitorováno a nedošlo by k oznamovací povinnosti, pak by se jednalo i o naplnění skutkové podstaty paragrafu 167.
|
|
Re: sukromie rulez
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 8:20
Netreba písomný súhlas...
Aké súkromie? Videl si logy na Lunexovom servri?
Admini na Lunexoch dokážu byť, a často aj sú, ďaleko väčší "páchatelia" so súkromím. Veď nie je veľký problém na ňom zaznamenávať ktorý PC v sieti čo a odkiaľ ťahal a koľko.
Samozrejme sa to dáj ešte rozšíriť.
Aké je na webe súkromie? To je ako na ulici.
|
|
Re: sukromie rulez
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
9.4.2008 9:26
predpokladam, ze na ulici tiez behas za kazdym a hovoris mu kto si, kde si bol a kedy si tam bol ze?
co takto to sa nadtym zamysliet trochu?
|
|
Re: sukromie rulez
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 9:36
Vidno Ťa.
|
|
Re: sukromie rulez
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
9.4.2008 9:39
aha... to ze ta vidno neznamena, ze o tebe aj vsetko VEDIA ty mudrlant
boze, kde si bol ked sa rozum rozdaval ha?
|
|
Re: sukromie rulez
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 11:03
Sa niekde rozdával rozum?
Áno, vidia a tým pádom vedia už veľmi veľa...
Veď načo je v osobných dokladoch fotografia?
|
|
Re: sukromie rulez
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
9.4.2008 11:31
tebe asi chyba ista cast rozumu, ta, ktora ma na starosti logiku co?
to ze vidim niekoho na ulici neznamena, ze ho POZNAM a ze viem KDE bol a KEDY tam bol
co ti natom stale unika? mas problem pochopit rozdiel medzi VIDENIM a POZNANIM?
|
|
Re: sukromie rulez
Od: Semi-Conductor
|
Pridané:
9.4.2008 15:22
To, ze isp zhromazduje na servery udaje o tvojom trafficu je pomerne bezna vec a sluzi mu hlavne na interne ucely a s najvacsou pravdepodobnostou je to i spomenute v zmluve. Casto sa tato klauzula ale spaja s dalsim bodom, v ktorom sa isp zavazuje neposkytovat osobne udaje tretej osobe. Vsetko zavisi od podpisanej zmluvy, treba si na to zacat davat zrejme pozor.
|
|
Re: sukromie rulez
Od: 1Anin
|
Pridané:
17.4.2008 7:38
Zaujímavé Metelkoviny...
Zvyčajne ten admin lunexu nemá so svojim zamestnávateľom ani len zmluvu o mlčanlivosti a ochrane osobných údajov podpísanú...
|
|
ach ...
Od: wam4sh
|
Pridané:
8.4.2008 19:16
iba styri cisla - 1984
|
|
Re: ach ...
Od: oOman
|
Pridané:
8.4.2008 19:18
hej RSA :)
|
|
WireShark
Od: SDL.kss 2008
|
Pridané:
9.4.2008 14:41
Je dojemné a zábavné čítať na tejto stránke diskusiu o porušovaní práva na súkromie či zneužívaní dátovej prevádzky.
Pri kliknutí na stránku prebehne cca 320 paketov.
Pri zablokovaných cookies, javascripte, ActiveX atď. v IE6 a IE7 sa do kešky zapíše cca 34 fajlov - cca 140kB.
Pri vypnutých rádovo viac.
FF 2.0.0.13 (so zablokovanými adds) to nepustí na články.
V oboch (otroch) prípadoch je znemožnené hlasovanie.
O nezmyselnom mazaní, zmätočnom hlasovaní a pod. ani nehovorím.
Netreba sa pozerať len na GB, USA či EU. ;=)
|
|
wtf wtf wtf
Od reg.: SonnY(The One)
|
Pridané:
8.4.2008 20:05
Kua ved 1. april bol minuly tyzden tak co zase potia za voloviny. Uz vidim ako to za tyzden bude aj vo francuzsku a mozno aj v australii. To ze to defaultne nastavia ako ze je pouzivatle prihlaseny je totalne protizakonne, nehovoriac o samotjen sluzbe ako takej.
|
|
Europska komisia
Od reg.: 807_7_
|
Pridané:
8.4.2008 21:27
Ja len dufam ze to bude dobrovolne, a ked mi skonci zmluva tak si dalsiu POZRNE precitam.
Si myslim ze BFU to bude prospesne, ale clovek aspon trocha zdatny sa pohybovat po sieti si taketo veci vie vyguglit behom par minut.
a vidim v tom len velke minusi, okrem toho ze Anglicko je zname ze straca jednu databazu citlivych informacii, ci uz cisla kreditiek, mena poistencov, ich rodne cisla atd atd.. za druhou... Dalej vidim minus v tom ak pocitac zdielate s viacerimi, priklad: obzerate sa po pracovych ponukach, a pocas obeda si sadne za vas pc sef... alebo nebodaj obzerate porno stranky...
Ja len dufam ze EK to este zakaze...
|
|
Re: Europska komisia
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 7:35
Často tu čítam útoky na USA, a únia vám v tom bezbrehom vplyve a obmedzovaní, aj slovenského hospodárstva, nevadí??
Samí zákaz, príkaz, obmedzenie... Všetko len jeden diktát, EÚ.
Chcel som si tú inštitúciu vážiť v čase, keď nemala na nás taký enormný vplyv a nevedel som o nej nič.
Ale teraz?
EÚ je obrovský diktátor!!!
|
|
Re: Europska komisia
Od reg.: 807_7_
|
Pridané:
9.4.2008 18:08
ale ja som pisal o EK
|
|
Re: Europska komisia
Od: Gusto3
|
Pridané:
9.4.2008 23:07
A aky je v tom rozdiel?
|
|
Re: Europska komisia
Od reg.: 807_7_
|
Pridané:
9.4.2008 23:59
dost velky
|
|
hajzli
Od: hitler
|
Pridané:
8.4.2008 21:42
kurnik ked mi budu je*at tie je*nute reklami tak nech mi daju zadara net. a nie aby este zarabali s oboch stran. vyje*anci jedni.
|
|
legalnost
Od: ground
|
Pridané:
8.4.2008 22:13
neviem ci nieco podobne ako presmerovat z nejakej chcenej stranky na nejaku cudziu, ziskat informacie a presmerovat na povodne vyziadanu stranku nie je nelegalne a pouzivane roznymi kriminalnymi zivlamy :D
|
|
:) nehoraznost to je
Od: Jerry19
|
Pridané:
9.4.2008 1:23
Treba si precitat svoju zmluvu o pripojeni a zistit, ze ci mozu take nieco zaviest. Pri uzatvarani novej zmluvy ak to tam je a podpisete tak je vsetko v poriadku.
Ale vacsinou su tie zmluvy v takom style ze negarantuju vam nic a poskytovatel ma pravo na vsetko. :)
|
|
Re: :) nehoraznost to je
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 7:37
Asi môže, keď spoločnosť T-Debile môže SMS správou, bez možnosti overiť doručenie a prečítanie, "odsúhlasiť" zákazníkovi zmenu podmienok, napr. prepadnutie kreditu na EASY karte?!
|
|
Cookies
Od: mabrik
|
Pridané:
9.4.2008 9:55
Blokujte cookie, ja napr mam zmenenu spravu cookies a musim kazdu povolit/zakazat. Na 99% zakazujem a este aj mazem vsetky cookie raz za cas.
Neverili by ste, co za spinu sa by vam nazbieralo v pocitaci.
|
|
Re: Cookies
Od: Aninn
|
Pridané:
9.4.2008 11:07
Koláčiky sú náhodou chutné. Ak nevieš čo s nimi a načo sú, tak ich nepeč.
:0)
|
|
Re: Cookies
Od: gyter
|
Pridané:
9.4.2008 12:52
Konkretne mna sa tyka Phorm a staci blokovat cookies pre
domenu webwise.net viac
http://www.cableforum.co.uk/board/12/33628733
-virgin-media-phorm-webwise-adverts
-updated-page-54.html
|
|
Re: Cookies
Od: petron
|
Pridané:
9.4.2008 19:19
Dekuji za potvrzeni domnenky, ze bude stacit neco blokovat:)
Taky bych v tom nevidel az takove drama, kazdopadne poucna diskuze.
|
|
..........
Od: fú...
|
Pridané:
9.4.2008 16:02
nemám,čo by som dodal....ide mi rozum zastaviť....
|
|
Re: ..........
Od: Zarxas
|
Pridané:
9.4.2008 18:18
Len aby sa ti ho znovu podarilo rozbehnut :D
|
|
INTERNET ZADARMO
Od: marko358
|
Pridané:
9.4.2008 16:44
ja by som taku moznost bral ak by ma potom net nestal nic tak ako je to v anlicku testuju s mobilmy posielaju ti reklamu a ti dostanes nekolko volnych minut alebo SMS
|
|
HURÁÁ
Od: Bottle of Rum
|
Pridané:
9.4.2008 18:40
dúfam že čoskoro bude niečo podobné aj u nás na Slovensku.
vďaka tomu by mohlo byť pripojenie lacnejšie
budem ťahať veľa warezu a surfovať budem cez SSH tunel takže mi reklamy nehrozia :-)
ale nezávidím tým lamám čo pôjdu cez nekryptované HTTP a potom budú lamentovať nad tým že si Fedor v tíkome číta ich poštu
|
|
Re: HURÁÁ
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
14.4.2008 12:22
SSH Tunel ? A to ti v noci nevadí ten hluk áut ?? Ja by som v tuneli nezaspal...
|
|
hmm, to neries
Od: 3XXX
|
Pridané:
10.4.2008 15:57
Vidím že je to tu samý odborník teda, ale väčšinou tu asi pišete bludy z hlavy by som povedal.... Verim že niektory z Vás si všimnú taku malinku poznamku pri každej zmluve u poskytovateľa a to je.... "Zmena programu vyhradená".....takže tu nemotajte blbiny, ja som mal paušal a z ničoho nič mi ho zmenili na iný napisali mi len sms že mam už iny, za ktory sa plati viacej.....poviete si "ako si to možu dovolit?" ale oni su neni taky sprosty jak vy mudry..... a maju pravnikov proti ktorym sa skuste postavit a prehrali ste v tom momente.....
ked oni niečo chcu dosiahnut tak to dosiahnu, a hlavna uloha pravnika v takychto firmach je aby vedeli tzv. "obísť zákon".... a to že tu rozoberáte a plačete ked ide niekomu len 20Mbps internet, tak jako neviete si vážiť vecí, pretože pred pár rokmi boli ludia šťastny ked mali DIAL-UP a vy si myslite že ked v amerike ma každy doma optiku že prečo nemožme mat aj my...?! sa spamatajte trochu z toho...
|
|
hmm, to neries2
Od: 3XXX
|
Pridané:
10.4.2008 15:58
a neviem či sa tu najde niekto kto je provider internetu, ale asi neviete aka je cena garantovanej služby, su to desiatky tisic korun....a to len pri zopar MBps.....a nie vy by ste chceli za 500,- 100Mbps.....zabudnite....a ked niekomu nestači aj napr wifičko za 500,- 1536Kbps tak jako robite na tom len hovadiny, a pozor aby sme sa nedožili niečoho takeho že warez a p2p bude zrušeny.....už taky navrh bol......
inak nebudte mudry a nemyslite si, že ked budete chodit cez kryptovane pripojenie že ste vyhrali... :)....pretože dnes su moderne zariadenia, poznam jedno take stoji 1,5 miliona ale dokaže prehladat každy paket, dokonca aj kryptovane, čiže si nemyslite že ste vyhrali...lebo ked niekto vymyslel kryptovanie tak určite dokaže vytvorit aj dekoder..... tak sa nehrajte na profikov.....neviete vobec o čom je poskytovanie internetu, a ten kto to skusil, tak určite vie čo všetko podpisuje a ake obrovske naklady do toho idu.....
|
|
Re: hmm, to neries2
Od: Bottle of Rum
|
Pridané:
11.4.2008 23:29
retože dnes su moderne zariadenia, poznam jedno take stoji 1,5 miliona ale dokaže prehladat každy paket, dokonca aj kryptovane,
LOL ROFL
tak na toto nemám slov :D
|
|
Re: hmm, to neries2
Od: Kaktusak
|
Pridané:
22.4.2008 14:06
Ale no tak to si robis srandu, nie? Ty tiez ocividne nie si provider a garantovanu linku si nikdy nevidel a ani zmluvu o zriadeny takejto linky.
Iba par rozdielov oproti beznej "domacej" linke, ktore znamenaju rozdiel "desiatky tisic korun":
1. Uz z nazvu vyplyva ze linka ma garantovanu rychlost.
2. Je to synchronna linka (rovnaky upload/download)- nemusi platit na 100%
3. Mas garantovany dozor technika 24/7
4. Mas garantovanu uptime na linku - podla SLA
5. Mas garantovane odstranenie poruchy do X-hodin - podla SLA
6. Mas priamy kontakt na sluzbu kde si mozes kedykolvek overit funkcnost linky a podla mojich skusenosti ti nikto nebude zamlcovat pravdivy stav a ani mazat med okolo huby.
7. Mozes zavolat providerovi a poprosit ho o X-nasobne docasne zvysenie rychlosti linky pretoze potrebujes surne preniest vacsi objem dat.
8. Ziadne obmedzenie rychlosti/dat
9. Koncove zariadenie je na vyssej urovni - ziaden USB modem
+ rozne ine drobnosti
|
|
hmm, to neries3
Od: 3XXX
|
Pridané:
10.4.2008 15:58
čiže aj tak tu riešite hovadiny, nadarmo sa rozčulujete pretože vam to nič nepomôže, lebo ste tu všetko len obyčajny ludia, najnižši stupen......ked by ste boli vyššie tak by ste boli taky ako oni, daju vam uplatok a schvalite si vlastnu smrt.....!
|
|
neviem ci bude stacit zablokovat kolaciky
Od: marko358
|
Pridané:
10.4.2008 17:08
lebo ISP vidi tvoj kompletny traffic s tym si nepomozos jedine ze by si sa skryval za anonymizacme servery ktore su bud drahe ale pomale ale aj tak nevies ci ten server nepreda iformacie
|
|
ISP a monitorovanie 1
Od: col
|
Pridané:
11.4.2008 1:48
Je naozaj zaujímavé prečítať si, čo tu píšu "odborníci". Najviac tých, čo ich IQ nesiaha ani do tej 25-ky a nevedia správne napísať ani ten vulgarizmus! :-(
Mne osobne sa tento spôsob monitorovania a reklamy vôbec nepáči a pokiaľ bude v mojich silách, tak to poskytovateľovi pripojenia nedovolím, ak táto vymoženosť dorazí až k nám. Otázne je, či ako ten "najnižší" užívateĺ budem mať nejakú šancu zistiť, či sa niečo také nedeje aj poza môj chrbát a zmluve, ktorú mám s ním podpísanú. Nerobím si ani dnes veľké ilúzie o ochrane osobných údajov a nemusíme hovoriť hneď o internetovom monitorovaní. Každá banka, poskytovateľ pôžičky, zdravotné posťovne ...atď majú všetky Vaše údaje vrátane rodného čísla. Celý systém je prepojený a ani neviete, kto využíva Vaše údaje a na čo.A ako sú prepojení- no predsa internetom. Kódovaným, nekódovaným-to je úplne jedno. Všetko čo je kryptované sa dá dekryptovať a naopak. Takže, pristaňte na zemi s pevnými nohami!
|
|
Re: ISP a monitorovanie 1
Od: Bottle of Rum
|
Pridané:
11.4.2008 23:31
Všetko čo je kryptované sa dá dekryptovať a naopak.
Ale potrebuješ klúč ty lama. Jeho zistenie hrubou silou by trvalo asi tak 99999999 rokov
|
|
Re: ISP a monitorovanie 1
Od: Manin
|
Pridané:
18.4.2008 14:52
Podľa mňa má každá legálne vydaná šifra aj svoje zadné vrátka.
Majú to mnohé softy, napr. kvôli národnej bezpečnosti...
|
|
ISP monitorovanie 2
Od: col
|
Pridané:
11.4.2008 1:51
Príklad.Zájdite do banky a chcite pôžičku, podpíšte zmluvu s Home Credit, alebo s niekym podobným. Všade vycapíte rodné číslo a ešte "osobnejšie údaje" a "darujete" tieto údaje dobrovoľne. Okamžite sa rozbehne proces "zisťovania" či ste solventný, potencionálne dobrý klient ....atď a vstupuje do hry prepojený systém. Podobný tomu "internetovému", kde taktiež "dobrovoľne" poskytujeme svoje údaje. Takže, s tou ochranou je to tak, že je síce dobrý zákon na jej ochranu, ale sami a ešte dobrovolne súhlasíme s tým, aby sa naše údaje použili na účely aj iného charakteru. Ak si myslíte, že nemám pravdu tak ste skutočne naivní.
Internet sám o sebe umožňuje zistiť množstvo informácií a každému musí byť jasné, že nie je 100% a ani nikdy nebude anonymný a chrániaci Vaše súkromie, kreditné karty, bankové účty ...atď. Prečítajte si článok o internetových podvodoch a ten Vám otvorí oči.
|
|
ISP monitorovanie 3
Od: col
|
Pridané:
11.4.2008 1:53
Reklama - zarába peniaze, kto má peniaze, dokáže veľa vecí presadiť, zákony robia ľudia a ľudia sa " bohužiaľ" dajú kúpiť. Či to EK schváli, alebo nie, na tejto diskusnej úrovni nemáme šancu ovplyvniť.
Niekto tu povyše napísal :"..... ked oni niečo chcu dosiahnut tak to dosiahnu, a hlavna uloha pravnika v takychto firmach je aby vedeli tzv. "obísť zákon"....
Bohužiaľ, musím len súhlasiť. Každá zmluva,ktorú podpisujete je "veeeľmi dobre" pripravená tak, aby čo najviac chránila poskytovateľa a čo najmej nás zákazníka. Tak sa často stáva, že podpíšete nevedomky aj veci, ktoré sa nakoniec môžu obrátiť proti Vám. Koľko ľudí má také právnické vzdelanie aby dokázalo odhaliť takéto zákulisné finty ? Máte na to čas, keď idete vybaviť zmluvu o projení, sedíte za prepážkou a na chrbát Vám dýchajú ďalší zákazníci? Podpíšete aj vlastnú smrť - ku svojej ( aj mojej :-) ) škode samozrejme.
|
|
ISP Monitorovanie 4
Od: Col
|
Pridané:
11.4.2008 1:56
Je to už od témy, ale stalo sa Vám, že ste nemali tri dni internetové pripojenie a nebolo zavinené Vašou chybou? Dostali ste zľavu za to, že ste nemali zabezpečenú službu tri dni podľa zmnluvy? U koho by ste si takúto zľavu mali žiadať? Ako vlastne právne dokážete, že služba nebola poskytnutá ? O zľavu požiadate poskytovateľa internetového pripojenia napr. GTSNextra, alebo T-Com, ktorého linky využíva GTS Nestra a Vy ? (donedávna bez hlasovej služby nebolo možné získať ADSL pripojenie po linke )
Išli by ste do súdneho sporu za neposkytnutie pripojenia kvôli nejakým trom dňom? Nepôjdete ? Nemusíte! Zmeňte poskytovateľa. Koho si vyberiete ak vôbec máte nejakú možnosť výberu ? Čo Vám to pomôže? Aj tak väčšina skončí na linkách T-Comu.
|
|
ISP Monitorovanie 5
Od: Col
|
Pridané:
11.4.2008 2:00
Konečne na záver, lebo som sa akosi moc rozpísal :-).
Zákon na ochranu súkromia je jedna veľmi dobrá vec a plne ho schvaľujem. Jeho vymožiteľnosť a skutočná ochrana našich údajov druhá.
Naše chovanie a dodržovanie určitých zásad ochrany osobných údajov či už po internete, alebo inde je tretia vec. Tiež veľmi dôležitá a "dobrovoľne" porušovaná.
Prajem všetkým príjemný deň.
|
|
Cookies
Od reg.: Miky Forgget
|
Pridané:
12.4.2008 15:48
Ja cookies mažem cez CCleaner - je to tak lepšie a navyše ono to vie aj premazať miesto kde boli uložené, aj 35x :)
alebo si je treba nastaviť aby sa po ukončení prehliadača vymazali všetky dočasné súbory :) FF to má krásne spracované
|
|
Internet - pravo ci tovar ?
Od: ------
|
Pridané:
14.4.2008 22:05
Len na margo niektorych prispievatelov, raz bude tovarom
aj O2 - kyslik, tak potom budes mat na vyber, bud si kupis
alebo prestanes dychat . :) Som zvedavy ako budes rozmyslat
potom ( bez O2 pre bunky v mozgu ), mozno altruistickejsie.
|
|
pecko
Od: hmm
|
Pridané:
15.4.2008 13:39
no tak v tomto priapde moj komp zasipu reklamy na porno:(
|
|
Tak toto nie
Od: Dionyzoss
|
Pridané:
16.4.2008 20:42
Tak toto by som si teda nedal. Ihned v takom pripade zalujem providera za porusenie zmluvy a a za porusenie sukromia. Uz mam toho akurat dost ako velke retazce chcu s nami zametat. Molotov koktejl do nich!
|
|
reklama
Od: duki
|
Pridané:
19.4.2008 12:55
treba sa na to ale pozriet aj z druhej strany.
reklama sa vam bude podla mna zobrazovat v rovnakom mnozstve ako doteraz avsak bude pre vas zaujimava, pretoze pozna vase preferencie.
|
|
zarobit.ic.cz
Od: Tatto
|
Pridané:
12.5.2008 12:36
Chcete si zarobiť ale neviete ako? Navštívte túto stránku www.zarobit.ic.cz a dozviete sa ako. Unikátny spôsob, ktorý sa vyplatí naozaj každému. Mesačne si môžete privyrobiť kľudne aj 7 tisíc, len treba trpezlivosť a my vám do lepšieho začiatku pomôžeme, preto neváhajte a navštívte www.zarobit.ic.cz
|