|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dsl.sk
Od: hdh
|
Pridané:
20.3.2008 21:11
mozte uviest ,kde ste nabrali ze EU povazuje za broadband uz 144kbps? Oni totizto za broadband nepovazuju ani 256kbps.
|
|
Re: dsl.sk
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
20.3.2008 21:44
V dokumentoch na stiahnutie priložených k linkovanej tlačovej správe, Staff Working document, Volume 2, Strana 96, definícia čo je v tejto správe broadband a definícia jednotlivých kategórií.
|
|
Re: dsl.sk
Od: (S)Lovensko
|
Pridané:
22.3.2008 17:08
He he mas pravdu. Ale kim ST bude dominant na SK trhu tak asi pocitam stim 27 miestom.... :-) Ach moje Slovensko krasne a zaostale ako ta len lubym.... pffffffff
|
|
hehe :))))
Od: xmanko
|
Pridané:
20.3.2008 21:30
kto uz len v svete optiky vyuziva DSL ?!
|
|
Re: hehe :))))
Od: morgun
|
Pridané:
21.3.2008 11:07
Za chvilku mi skonci viazanost aj so statnou dotaciou, Tak prvy, ktory mi ponukne optiku si ma urcite ziska. Chello sa podla mna sice snazi, ale ak nedaju nejake poriadne akcie na koniec aprila maja, tak sa porusi poriadne vela zmluv... Planujete vobec niekto predlzit zmluvu s chellom?
|
|
Re: hehe :))))
Od reg.: XRO>>
|
Pridané:
21.3.2008 15:30
nikdy som to nemal v umysle, cakal som kym skonci viazanost a frrrr do optiky, ked tak nad tym uvazujem, spokojnejsi uz asi ani byt nemozem :)
|
|
Re: hehe :))))
Od: Anin
|
Pridané:
25.3.2008 16:38
A načo je vám optika?
To tie weby tak narástli na objeme?
Alebo skôr černoty....
|
|
Re: hehe :))))
Od reg.: -HERO-
|
Pridané:
21.3.2008 15:51
všetci ostatný
|
|
Re: hehe :))))
Od: dxr1
|
Pridané:
21.3.2008 18:42
By si sa divil kolko ludi
pouziva ten Dial up program po 1600h aj ked sa uz nepredava
a kolko ludi nieje ochotnych prejst na iny program
kvoli cene dokonca aj BA ze im to na pozretie posty a novin staci
ale inak 14.4k by som skutocne sirokopasmovy internet nenazval
v dnesnej dobe na uzemi slovenska by som to povazoval od 512/768kbit/s aby mohli nasi ISP to nazyvat rychlym a hyperrychlym a 69G internetom :-P
|
|
Re: hehe :))))
Od: hagxy
|
Pridané:
23.3.2008 19:35
Ten kto byva v rodinnom dome a ma to stastie, ze v okruhu je zapojeny dslam. Nie v nejakej sardinkarni..., jasne, ze kde vas byva 250000 na kope lahko zapoja optiku... ale na dedine by si bol jaky burzuj, keby mas fibernet ;-), to hadam ani "von" pred meno by nestacilo, ty sardinka.
|
|
Re: hehe :))))
Od: joe07
|
Pridané:
24.3.2008 11:59
Bratu raz okusis ake to je byvat v centre a uz odtial nepojdes... A na dzedzinu si pojdes sem tam cez vikend odpocinut...
|
|
Re: hehe :))))
Od: hagxy
|
Pridané:
24.3.2008 15:01
Uz som okusil ake "uzasne" je byvat v centre. Ked som prvy raz prisiel robit do BA skoro som sa zadusil a po 2 mesiacoch som zbalil pakle a siel het, robit radsej za 3x mensie cifry ale v cistejsom prostredi. Problem je v tom, ze na Svk nemame ziadne poriadne mesto. Skusil som aj Budapest a Vieden a poviem Ti, keby sa v Pesti alebo aspon v Bude :) nehovori tym ich priblblym jazykom aj by som sa nechal ukecat byvat v MESTE. Ale BA robi hanbu celej EU tym, ze je hlavnym mestom jedneho z clenskych statov. Okrem BA mame uz iba jedno "city", ale tam by som nesiel uz pre ten privlastok, co sa pred ...city pridava. Takto si uzivam optiku v robote a klud s cistym vzduchom doma ;-).
|
|
Re: hehe :))))
Od: hagxy
|
Pridané:
24.3.2008 15:07
...podotykam 13 minut cesty autom od centra...
|
|
Re: hehe :))))
Od: joe07
|
Pridané:
28.3.2008 15:56
Tak ja byvam 5 minut peso od centra a s tebou by som len tak nemenil ;-)Pekne si presviedcal, ale tych co tu byvaju asi len tak nepresvedcis a chcem vidiet to centrum kde si byval ale toto je debata na uplne inu temu, ako je hore ;-)
|
|
Re: hehe :))))
Od: hagxy
|
Pridané:
29.3.2008 23:03
Mam pocit, ze kazdy z nas je spokojny prave tam, kde je... co je vyborna sprava pre oboch ;-)
|
|
dslko
Od: asdfjklô
|
Pridané:
20.3.2008 21:35
ja hh
|
|
Re: dslko
Od reg.: stafer
|
Pridané:
20.3.2008 22:19
Všetci, čo žijú mimo sveta optiky (aktuálne asi 90% Slovenska)
|
|
Re: dslko
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
21.3.2008 1:27
pridaj percentá :D
|
|
Re: dslko
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
21.3.2008 8:31
nepridam A CO!!
|
|
Zdá sa, že regulátorovi chýbajú zdroje, personálne aj finančné..
Od: ty kom(unista)
|
Pridané:
20.3.2008 22:15
Aj personálne, aj finančne sme sa o nich postarali!!!
|
|
takto to vyzera
Od: Lubo999
|
Pridané:
20.3.2008 23:13
ked ma monopol skur...y T-COM, a Chello par dalsich lokalnych loserov nikoho z biedy nevytrhne
|
|
Re: takto to vyzera
Od: hehehe
|
Pridané:
20.3.2008 23:24
jj, je to na <|>... ved ceny dsl sa od !!MAJA!! minuleho roka ani nepohli... a podla tlacovych sprav, co vydal t-com, sa ani v blizkej buducnosti hybat nebudu... maximalne co dojde k obligatnemu kazdorocnemu zvysovaniu rychlosti... kua, uz by im mal niekto klepnut po tych nenazranych prstoch...
|
|
Re: takto to vyzera
Od: hmmm
|
Pridané:
22.3.2008 8:39
ja by som na nich nenadaval nikto ti neda take rychlosti za taku cenu, jednine optika a ked ju nemozes mat tak jednoznacne tcom(a vsetci ho chvalia a je stabilny!)
|
|
Re: takto to vyzera
Od: hagxy
|
Pridané:
23.3.2008 19:39
Len nezabudni, ze prave T-com je ta brzda, co nas doteraz drzala a stale drzi v sachu
|
|
Re: takto to vyzera
Od: Anin
|
Pridané:
25.3.2008 16:40
Brzdí? A v čom prosím Ťa?
Si zo štátu Bratislava?
Tak potom si choď sťažovať tomu funesovi Džurindovi...
:-)
|
|
Re: takto to vyzera
Od: brzda
|
Pridané:
25.3.2008 18:24
T-com ma vyvinuty velmi zvlastny okruh na to, aby si sa nikdy nedostal k relevantnym inf. Obcas mi to pripada akoby sa skriabali za uchom tak, ze ruku natiahnu okolo celeho Slovenska a ked uz si myslis, ze sa poskriabu, tak dostanes odpoved, ze na uchu sa neda poskrabat, lebo... Keby ta firma fungovala normalne, tak uz musi byt dslam v kazdej ustredni na ktoru su natahane kable z bytov aspon 1500 obyvatelov, lebo by sa im to realne oplatilo. Realita je vsak uplne, ale uplne inde a kym ich technici nebudu vediet ani preratavat bity na bajty a zrat budu len na ekonom. a prav. odd.. to nikdy nebude dobre.
|
|
Re: takto to vyzera
Od: Anin
|
Pridané:
27.3.2008 12:00
Ale neboj, sú tam aj šikovní ľudia a naozaj odborníci.
Ale je pravda, že vzhľadom k obrovskej firme majú svoje pravidlá a vybudovanú hierarchiu.
Viem aj to, že sem tam im niekto šikovný ubzikne do zahraničia, že tie zariadenia často neposlúchajú - niet div, veď napr. na školách sú už roky nedostatočné CICSO 836 routre... Teda oni sú v pohode, ale deckí sťahovači, v často obrovských sieťach, nie.
Osobne nemám s nimi nejaké zlé skúsenosti. Len treba presne vedieť čo potrebujem a kam zavolať.
|
|
Re: takto to vyzera
Od: maggot_133
|
Pridané:
27.3.2008 22:20
A este jednu vec potrebujes vediet, ze sa pise Cisco a nie Cicso....Ty stahovac.....To 836 si si vygooglil?
|
|
Re: takto to vyzera
Od: Anin
|
Pridané:
28.3.2008 8:59
CISCO 836 routre poznám...
kukni si ho tuto:
www.cisco.com/en/US/prod/ collateral/routers/ps380/ product_data_sheet09186a008014ee18.html
(spoj a bez medzier)
Majú ho takmer na každej ZŠ a SŠ.
A no čo narážaš?
|
|
A co ostatne pripojenia?
Od reg.: noc28
|
Pridané:
21.3.2008 0:04
Skoda, ze sa obmedzili iba na pocet pripojok. Zabudli totiz na jednu podstatnu vec a to ze na Slovensku su sikovni ludia, ktori dokazu jedno pripojenie rozsirit po celom panelaku, alebo pre niekolko domov, takze jednu pripojku zdiela x uzivatelov. Dokonca T-com proti tomu nic nenamieta (mam taky dojem, ze v zmluve o pripojeni je nejaka klauzula, ktora o tomto pojednava a umuznuje to)
|
|
Re: A co ostatne pripojenia?
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
21.3.2008 1:28
oni to nezabudli, ale toto zisťovali v inej správe (% obyvateľov s prístupom na internet) kde sme skončili vcelku dobre
|
|
Re: A co ostatne pripojenia?
Od: kyblik
|
Pridané:
23.3.2008 21:47
heh ja mam na DSLke asi 13 PC :D tak nech si tie ich statistiky strcia niekam :))) zabudaju ze slovacisko je sikovny a efektivny (skupy) narod hihi :)))
|
|
Ale tak
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
21.3.2008 8:02
nechcu nas koli tomu hned rovno pokutovat? Kapitalisti. To ze pocitaju len DSL neznamena, ze na Slovensku je iba 5 ludi co ma doma internet. A k tomu ti piati ludia musia byt niekde kde mikrovlny nedoziaria. Len aby sa nesnazili to DSL nejak moc presadzovat, lebo za tie ceny a fup to fakt nema cenu.
|
|
Re: Ale tak
Od: Roman33
|
Pridané:
21.3.2008 8:26
DSL - FUP - agregacia = dialup (vlastna skusenost)
|
|
Re: Ale tak
Od: lololll
|
Pridané:
21.3.2008 11:34
ty mikrovlna. Nikdy by som nechcel take pripojenie. Mam DSL a som nadmieru spokojny. Stabilna rychlost, ping na urovni 16ms, a absolutne ziadne vypadky.
Tebe tie mikrovlny narusily nanovlny v vojej hlave.
|
|
Re: Ale tak
Od: dej to sem nebo se objesim
|
Pridané:
21.3.2008 14:00
Ja mam FTTH a som tiez nadmieru spokojny. Stabilna rychlost (50-60Mbps rychlost) a ping na urovni 5ms. A mozem sa s tebou aj stavit ze platim menej mesacne. Tebe to DSL udrelo tiez do hlavy, skus sa poobzerat po niecom inom, samozrejme ak je z coho vyberat.
|
|
Re: Ale tak
Od: lolollo
|
Pridané:
21.3.2008 17:03
Jasne ze nieje. A v dohladnej dobe ani nebude. byvam v puchove. a to este v primestkej casti. takze o optike mozem len snivat. ale ako som uz napisal, som spokojny s DSL, lebo ide absolutne bez problemov.
|
|
Re: Ale tak
Od: ARny-ktory hajzel mi slohol nick
|
Pridané:
23.3.2008 8:46
No vidis ty nemas FTTH ja zas nemam DSL. Nastastie mam wimax ktory este donedavna fungoval vyborne a na ktory ty nadavas. Ale teraz sa to nejak kasle.
|
|
Re: Ale tak
Od: _PM
|
Pridané:
22.3.2008 13:50
Problem je ze v tom, ze mnohi ludia nemaju moznost optiky (nie je vybudovana v danom meste), ti stastni co maju moznost (ja) , nemozu zmenit ISP kvoli viazanosti (vysoke pokuty), neostava nic ine iba trpiet na DSL linke. A vyssie rychlosti DSL su neskustocne predrazene.
|
|
Re: Ale tak
Od: dej to sem nebo se objesim
|
Pridané:
21.3.2008 14:33
Sveta pravda. V okoli poznam asi dvoch ludi co nemaju internet a to poznam okolo 100 ludi... Povedzte mi kto nema aspon pristup k internetu? V robote, v skole, doma... A este kolko existuje internetovych kaviarni. K tomu prispieva este aj budovanie wifi zadarmo (napr blavanet) alebo v nitre kde su este dalej. Neviem ako to je na vychode no na zapade je to podla mna viac ako 15% a to este mozno mierim nizko.
|
|
Re: Ale tak
Od: hagxy
|
Pridané:
23.3.2008 19:32
A bol si uz niekedy dalej ako 5km od krajskeho mesta ty chytrak? By si zbadal, co je to pust...
|
|
Wimax
Od: Megin
|
Pridané:
21.3.2008 9:22
Co sa tyka pripojenia Wimax v trencine - hroza a des. Cez vikendy in to vobec nestiha, siet je pretazena, pingy okolo 500ms, 30-40% paketov stratenych... rychloest tretinova.
Tento svat trva od zaciatku roka 2008, uz ma dva mesiace ubezpecuju ze pracuju na rieseni a situacia ne nemeni! Toto je skusenost dalsich dvoch zakaznokov fi. Wimax ktorych osobne poznam v Trencine! Uz sa tesim az mi vyprsi viazanost a prejdem na DSLko. Otazka je ci T-com alebo GTS/Nextra?
|
|
Re: Wimax
Od: bbbb
|
Pridané:
21.3.2008 10:46
A preco si nedas rovno Fibernet, lacnejsie ako dsl, rychlejsie ako DSL, spolahlive az na tie vypadky na zaciatku, ale to bol vadny router :), v Trencine by som si nic ine ani nedaval.......
|
|
Re: Wimax
Od: miso_zo_ziliny
|
Pridané:
21.3.2008 14:13
Mam tez wimax a nespominam si, ze by mi niekedy isiel tolko, co ma ist, cez vikendy je to aj 2x horsie. Taketo skusenosti maju aj dalsi kamosi s wimaxom. Takze u mna absolutne skoncil, uz sa len tesim na leto, kedy konci viazanost a ak sa nejako zasadne nezmeni ponuka ostatnych, tak presedlavam na fibernet.
|
|
Re: Wimax
Od: dej to sem nebo se objesim
|
Pridané:
21.3.2008 14:28
Mam skusenosti s Wimaxom v Partizanskom a poviem ze fakt strach a hroza. Ked isiel vtedy 10KB/s tak to bolo moc. No fakt a este niekedy nejde vobec, vela krat bratranec vola ze cim to je ze nefici. DSL alebo spominany fibernet.
|
|
Re: Wimax
Od: fifi
|
Pridané:
22.3.2008 10:50
wimax je fakt hrozny... ale nie v rychlosti (ide vzdy tak ako ma alebo rychlejsie) ale ta odozva vzdy nad 100 a niekedy presiahne aj 1000 a ked vam uz nenajde stranku za 8 sekund je to vela (takze hraci online hier neberte wimax lebo lepsi ping budete mat aj na wifine)
|
|
Situacia v TN
Od: Trencan
|
Pridané:
21.3.2008 11:51
Byvam v Trencine a mam DSLko od Tcomu .. mesacne vysolim 2000Sk a dostatem zato rychlost stahovania(cez rapid premium) maximalne 150KB/sek. Dokonca ani ked sa zvysovala rychlost tak nebola ziadna zmena. Tcom teda u mna skoncil. Pokial ide o Fibernet tak nemam na mojej ulici zakopane opticke kable a bojim sa ze je to vsetko jeden podvrh. V lete konci viazanost u Tcomu tak dufam ze moje 2 rocne zufalstvo, nareky a staznosti na Tcom uz budu skaredou minulostou :P
|
|
Re: Situacia v TN
Od reg.: Brutal
|
Pridané:
21.3.2008 12:50
A to máš aké pripjenie od T-comu? 2000 mesačne??? Ja mám za 832 sk s DPH mesačne 3072 kbit/s....
|
|
pripojenie
Od: DICK
|
Pridané:
21.3.2008 13:32
V dnešnej dobe pripojenie pod 100kB za sec je už pomalé,
čudujem sa , že v dnešnej dobe sa nájdu špekulanti, ktorí
ponúkajú pripojenie menej ako 1024 kb/s......
je ale na zákazníkoch , aby takéto pomalé pripojenia neplatili....
|
|
Re: pripojenie
Od reg.: ARny-ktory hajzel mi slohol nick
|
Pridané:
23.3.2008 22:27
By si sa divil ale ludia ktory nemaju na vyber tak ako ja musia zobrat aj take pripojenia akym je wimax ktoreho kvalita pripojenia a rychlost je tak 3 roky za DSL.
|
|
wifi?
Od: a13
|
Pridané:
21.3.2008 13:42
pisu tam o nas ako o dakych srackach pritom zijem v UK mam tu ten najrychlejsi internet co sa dal kupit ma to byt 8 mb no to ide neviem komu tak slubia to ale vobec to tak nejde .... a na slovensku fibernet frci po celej BB a v inyc mestach co mozu tu ludia len zavidiet ... fakt pride mi to ako keby si o nas stale mysleli ze sme niekde v afrike a pouzivame dialupi vsetci
|
|
asdgfag
Od: dfgdg
|
Pridané:
21.3.2008 15:57
vzdy potesia spravy , ze sme na konci v tej ktorej oblasti. Pisem to preto ,ze potom je velka sanca ze si stav ,ktory u nas je, vsimnu uradnici v Bruseli a nenechaju to bez povsimnutia. Unia je sice pekna vec, ale zatial si neplni tu ulohu co by mala. A to ,ze vsetko co nespada do spravy jednotlivych narodov ma byt riadene z bruselu. Za rovnakych podmienok pre vsetkych bez vynimky. Potom by sa nestalo ,ze u nas si nemenovana firma po svojom vysvetluje liberalizaciu telekom. trhu a brzdi rozvoj. Toto by sa pri fungovani principov rovnosti podmienok nemohlo vobec stat. Ostava ale do blizkej buducnosti nadej ,ze si to v Bruseli uvedomia a nedaju sa odbit tvrdeniami pravneho oddelenia tejto firmy (a nielen o nich to je) , tak ako tomu uverili slovenske urady a sudy , ze je vsetko v najlepsom poriadku.
|
|
Pripojenie v TN
Od: Megin
|
Pridané:
21.3.2008 16:15
Fibernet si dat nemozem, byvam v rodinnom dome dalej od sidlisiek s kablami... Zaujimalo by ma ake pingy maju uzivatelia DSL co uz od T-comu ale najviac uzivatelia GTS/nextra cez viknedy. Rychlost 512 je pre mna dostacujuca, ide mi hlavne o pingy do 100ms a spolahlivost , neprerusovane spojenie. 2GB datovy limit je pre mna postacujuci....
|
|
Re: Pripojenie v TN
Od: jkgjk
|
Pridané:
21.3.2008 16:49
2GB je malo aj len na bezne internetovanie ,nie to este ked si budes chcet pustit napr. youtube. Pri prekroceni limitu to cele preplatis viac ako keby si mal FLAT program. A hlavne budes musiet stale sledovat ci si neprekrocil limit.
Preco uvazujes nad GTS? To si zahravas s ohnom ,ako sa hovori. Linky aj tak vlastni t-com ,takze ked sa nieco po*ere , aj tak GTS oslovi t-com aby to opravil. Takto sa akurat nadlzia casy na opravu ,kedze t-com prednostne opravuje svoje poruchy. (nie som zamestnanec t-comu , ale mam od nich cca 1.5 roka DSL a nezaznamenal som ani jeden vaznejsi vypadok (taky ze by to vobec neslo). Pristup k zakaznikom nemaju vzdy najlepsi ,ale na to sa mozem vykaslat ,ked s nimi neprichadzam vobec do styku.
|
|
Re: Pripojenie v TN
Od: dej to sem nebo se objesim
|
Pridané:
21.3.2008 16:58
Rozumne podané skúsenosti. Gratulujem, mal by si byť príkladom ostatným (nie ako niektori prowindowsaci alebo prolinuxaci).
|
|
Slovensko na chvoste :-)
Od: aXa
|
Pridané:
21.3.2008 17:03
Inak to ani nemoze byt :-D. Slovensko vzdy bude na chvoste pokial vo vedeni budu ko....ti.
|
|
Re: Slovensko na chvoste :-)
Od: Anin
|
Pridané:
25.3.2008 16:43
A doposiaľ bol kto vo vedení???
|
|
Re: Slovensko na chvoste :-)
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
30.3.2008 17:18
ko..ti
|
|
ponuka.
Od: _evo_
|
Pridané:
21.3.2008 17:06
no, je dost smutne ze v dnesnej dobe si ~10km od BA mozem vyberat akurat medzi nestabilnym, nie prilis lacnym wifi a telekomom..
|
|
Re: ponuka.
Od: hagxy
|
Pridané:
23.3.2008 19:43
A to si v okoli BA, skus byt v okoli Nitry. Vo wimaxe mi povedali, ze nasi smerom ani nikdy anteny neotocia, ale naco je to ludom v meste, ked maju fibernet a dsl nechapem. T-com ma zas bludny okruh, kde sa pravdy nedobijes, preco maju nasu dedinu na zozname zapojenych dsl, ked uz ma 2x odmietli pripojit...
|
|
WTF !!!
Od: lololloo
|
Pridané:
21.3.2008 17:09
Na to, ze tu skoro nikto nema net,
tak je tu celkom vela prispevkov :D
asi sem chodia len ti vyvoleny, co maju net :D
|
|
Re: WTF !!!
Od: hagxy
|
Pridané:
23.3.2008 19:50
To si pis, ze som vyvoleny!! Na to, aby som mal net som mal 2 rokovania so Slovanetom, rok dopisovania a jednu peticiu obcanov s T-comom, neuspesne behanie po streche s antenou od Wimaxu a nakoniec som to vyriesil 14000 investiciou do wifi anten + AP-ciek a dohody s mojim zdrojom dsl, len aby som mal mizerny 1,5Mbit... ja by som o nemoznosti pripojit sa a utrapach s tym spojenych mohol pisat knihy. Pritom bars-jaka lama z mesta, co na nete mozno akurat tak chatuje a pozera porno sa moze pripojit fibernetom aby podpichoval ostatnych.
|
|
wimax
Od: razor198
|
Pridané:
21.3.2008 19:10
to sa necudujem ze wimax v TN ide zle, teda uplne pretazene siete. Ja mam Wimax Sala, a aj to nie priamo v Sali byvam. signal vidim na 12 km. a tam ja kde byvam neni ani optika a ani nebude!!! Wimax mam uz 1.5 roka a som spokojny. na Wifi ping na stranky 40-80 ms , a na Csko okolo 70 ms . mam rychlost 768/384 kbs . a dokonca ked zalozim hru tak utiahne hru s 110 ms pingom.... sice cez vikendy to je horsie , ale ten ping sa zdvihne max o 20 ms. ale sa ani necudujem ked su vykendove programy, ktore mozu stahovat neobmezdena data. ale uz ich zrusili....
|
|
Wimax v TN
Od: Megin
|
Pridané:
21.3.2008 21:03
Neviem preco prave v Trencine ma problem Wimax pokryt potreby pripojenych cez vikendy. Asi sa na ich repklamnu kampan u nas prilakalo viac uzivatelov ako ratali, ale to je ich problem. Mali zvysit kapacitu. Teraz sa zacnu prvy pripojeni postupne odpajat... a uz sa k nim nevratia...
2 GB limit mi na moj vecerny surf + hranie datovo nenarocneho Live for Speed uplne staci. A to este som paralelne na Teamspeaku...
|
|
Re: Wimax v TN
Od: wimaxX
|
Pridané:
21.3.2008 23:19
Bohuzial aj wimax je len odroda wifi, darmo budu upgradovat kapacitu linky, ked maju prilis vela uzivatelov na jeden sektor a bohuzial to veselo pretazuju. Tak zle ako wimax v okoli NR nechodi ani 2,4 wifi v zarusenom prostredi.
|
|
ZADARMO
Od: ZISKAJTE
|
Pridané:
21.3.2008 21:30
ZISKAJTE ZADARMO STEAM ACCOUNT !!! http://steamfree.isgreat.org/
|
|
Re: ZADARMO
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
21.3.2008 22:08
Získajte zadarmo STEAM account! Radšej na oficiálnej stránke www.steampowered.com bez malwaru :)
|
|
Hehehehe
Od reg.: FAbi2
|
Pridané:
21.3.2008 23:34
Ja mam wireless, napajany na optiku... Ping okolo 15... Som spokojny... :-D
|
|
Re: Hehehehe
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
22.3.2008 1:25
také dačo mám aj ja... ako povedal kamoš: IMAFEX, net ktorý má skill xD
|
|
Re: Hehehehe
Od reg.: -HERO-
|
Pridané:
22.3.2008 5:55
Lipták však ?
|
|
Re: Hehehehe
Od: Semi-Conductor
|
Pridané:
22.3.2008 12:54
Lepsie IMAFEX ako Fibris s jeho mlzivou taktikou FUP
|
|
DSL__
Od: david_12
|
Pridané:
22.3.2008 10:39
Myslím, že tí čo chceli internet ho už dávno majú. Bývam na dedine, kde nie je veľa možností na výber. Som veľmi spokojný s DSL od T-Comu. Mám Turbo 3G a šľape mi to parádne. Optika tu najbližších 25 rokov nehrozí, Chello takisto a moji kamaráti, ktorí majú wi-fi neustále nadávajú.
|
|
Re: DSL__
Od: Rado75
|
Pridané:
23.3.2008 15:33
mas pravdu, presne tak!
|
|
zvyšovanie rýchlosti
Od reg.: deathclaw555
|
Pridané:
22.3.2008 11:38
neviete, kedy T-com bude znova zvyšovať rýchlosti?
|
|
Re: zvyšovanie rýchlosti
Od: lololloo
|
Pridané:
22.3.2008 13:09
Ked zvysia ceny :D
|
|
zvysovanie rychlosti chella
Od: morgun
|
Pridané:
22.3.2008 13:46
Vsimol som si, zerh v chello prislo na trh v aprili, tak snad budu mat pre nas nejake zaujimave akcie... Ak nie tak ako uz niekto pisal hore hrr do optiky ;-)
|
|
DSL od T-comu?
Od: Megin
|
Pridané:
22.3.2008 16:18
Takze ako som si to tu cital az z Wimaxu prejdem na DSL tak najlepsie priamo od T-comu. Aj ked je trocha drahsi ako napr. GTS/nextra lebo Slovanet, oplati sa to vdaka lepsiemu odstranovaniu pripadnych problemov na linke a celkovej lepsiej garancii? Aj ked nikto vlastne nic negarantuje :-(
|
|
Re: DSL od T-comu?
Od: RobustnyKorpus
|
Pridané:
22.3.2008 17:30
Garancie? Dnes? Nezabudaj, ze si na slovensku, Aliaske 21. storocia, rizuje sa tu vo velkom, neraz si pridu zarizovat aj zahranicny investory ako T-com. Neviem ako je to u velkych ISP ale mnohy lokalni pochopili, ze peniaze nezarobia s malym poctom uzivatelov a velkou kapacitou linky, ale naopak. Preto je dnes pomaly trendom, ze poskytovatel stylom predatora rozsiruje zakaznicke portfolio pri rovnakej kapacite linky, co ma za nasledok zlepsovanie jeho financnej situacie a znizovanie ponukanych sluzieb. S drzostou im vlastnou este pridu s agregaciou a FUP apod.
|
|
wimax
Od: pmasterr
|
Pridané:
23.3.2008 17:30
len ci tu sracku od wi-max-shitu ma viac ako 3000 ludi len nech sa nepridruyuju k wifi pripojkam lebo ich ponuka nesiaha ani po clenky tomu co ponuka wifi. resp. co dsl.sk dostalo zaplatene za to ze k nazvu clanku pridruzi slovo wimax?
|
|
LUDKOVIA MOJI JA SOM 5 ROKOV FRCAL NA DIAL-UP
Od: kyblik
|
Pridané:
23.3.2008 21:59
ludia slo mi to 52kbit ale chlapi to bola parada.. to vzrusenie kym sa nacitala stranka, obrazok, musel som rozmyslat co pozeram a co stahujem, platil som za minuty(!!!) pripojenia ako hovory, no proste parada :)) potom som obdrzal program rodinny internet co bol po 16tej a vikendy zadara, no uz to cloveka tak nebavilo, no pribudol skype aj IB, slapalo to bezpecne a v pohode ludkovia :)
teraz som na DSL vdaka spolahlivemu (klop-klop) HW vigor 2600wifi (vtedy za tisicku!!) dodnes bez problemu- asi styrikrat sa to zahryzlo ale restart a slapalo dalej :))
no Magio je zatial v plienkach ale za tu sumu..? len tu neni dostupnost, a problem je aj ten vigor 2700 HAG-FW chcelo by to nejak prepojit s mojou 2600kou aby som mal aspon dve anteny(ext. aj int.) aby ti ludkovia co mi kradnu signal mohli surfovat :)
tolko historia buducnost asi optika.. skor kombinovana s nejakou wireless technologiou :))) to bude parada len sa dozit :)
|
|
Re: wimax
Od: okam
|
Pridané:
18.6.2008 13:20
Ja už čakám na ukončenie zmluvy s WiMAX-om ako na spasenie. Neviem či na Slovensku existuje aj neserioznejšia firma, ale na Slovensku je to asi tak.
|
|
Wimax
Od: Wimaxx
|
Pridané:
23.3.2008 17:38
To je hrôza a na SK poskytovateľ je ešte väčšia hrôza v Žiline je to poriadna bieda jeden vysielač a to nasmerovaný na mesto, pcha kto si to dá keď je optika v Žiline a kábel a kto nieje priamo zo Žiliny tak má smolu. Na dotaz či s tým niečo spravia v jednej dedine bolo 15 záujemcov tak že nič a to má byť služba EU na Slovensku určite nie !!!! Poskytovateľ to blokuje a nie poskytuje !!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
dsl a tak
Od: hagxy
|
Pridané:
23.3.2008 19:27
Co sa tyka krajskych miest, sme na tom OK.Osobne v robote frcim download: 25-48Mbps a upload 3-8,5Mbps, ale doma som bol prinuteny pripojit sa cez wifi k mojmu dsl zdroju, lebo komunisticky relikt kupeny firmou, co nefunguje dobre ani v Nemecku(T-com) svojim niekdajsim monopolom uplne odrezal slovensky vidiek od sirokopasmoveho pripojenia a najblizsich 25 rokov s tym nikto nepohne. Jedno dsl pripojenie od T-comu nam prisli zapajat 3 odlisne firmy - samozrejme platene T-comom. Podla mna namiesto toho, aby rozsirili technicke oddelenie o kvalitne sily, drzia na serioznej urovni zrejme iba ekonomicke, pravne a nejake reklamne odd. Ale niet sa co cudovat - ekon. o. sefuje madar.Vyrobil sa obrovsky, tucny monopol, s kt. nikto nepohne a pokuty sa mu vyhybaju akoby sa hrach na stenu hadzal. Na ziadosti obcanov sa v T-come uplne kasle a to i v pripade, ze zorganizujete serioznu peticiu... skoda reci... Ostatny operatori len necinne cakaju, kedz t-com roysiri pokrytie, lebo sami sa nezmozu na nic ako napr. Slovanet.
|
|
wimax
Od: ree
|
Pridané:
23.3.2008 21:31
Podla komentov vidim ze kvalita wimax pripojenia zavisi do lokality, lebo ja mam wimax v piestanoch a od kedy zvysili kapacitu linky to ide stale ako ma, ci cez vikend alebo cez tyzden a stale stabilne. A ping v CS na najrychlejsich slovenskych serveroch mam 50 ms. Ale aj tak ked mi skonci v lete statna dotacia pojdem s dvoma susedmi do dsl od t-comu na jednu pripojku, lebo optika nie sa :(
|
|
Re: wimax
Od: Anin
|
Pridané:
25.3.2008 16:44
Bohovské využitie Internetu...
Máš asi iba "...násť" rokov.
To sa ani nedivím pri takejto klientele že s rýchlosťou a cenami nikto moc nechce lámať rekordy...
Vážne.
|
|
Re: wimax
Od: ree
|
Pridané:
25.3.2008 20:48
bratku mam 22, v septembri 23, chodim na VS (management) a ten cs so uviedol pre priklad, mojko
|
|
Re: wimax
Od: Anin
|
Pridané:
27.3.2008 12:02
xi-xi-xi...
Veď píšem, či nie?
A čo je to ten "management" ?
Na Slovensku vás slovenčinu neučia?
|
|
Re: wimax
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
30.3.2008 17:24
manažment , chapeš....
|
|
Re: wimax
Od: na sak to som ja!
|
Pridané:
1.4.2008 11:02
bratku .. ja mam 23 a v auguste 24 a CS by som ani omylom nespomenul :))))) traged... LOL
|