|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wow............
Od reg.: MaxcoolSK
|
Pridané:
27.2.2008 20:32
heh troska som to aj cakal ved MS je MS
|
|
Re: wow............
Od reg.: budzilla
|
Pridané:
29.2.2008 1:32
vsimnite si diskusiu dole, namiesto flejmu o linuxe vs okna to je flejm:
Vista users Vs ex-Vista users VS never-Vista users
=D
|
|
Re: wow............
Od: szaga2
|
Pridané:
29.2.2008 4:53
JEDNYM SLOVOM VISTA=SHIT.... NEVIEM PRECO TLACIA DO NOVYCH PC A LAPTOPOV VISTU. pffffff
|
|
Re: wow............
Od: quix_nechce_sa_mi_prihlasit
|
Pridané:
1.3.2008 11:31
bud im to uz zmluvne podmienky s ms nedovolia, alebo za to dostavaju slusne zaplatene, pripadne ma niekto ozajstny strach z ms :P
|
|
Re: viiv............
Od: Anin
|
Pridané:
6.3.2008 10:04
A že sa nezamýšľaš nad tým, prečo mnohé nové značkové notebôčiky nemajú podporu na Leoparda či Tigra...?
Skrátka Vista je o niečom inom, to že je na HW náročná, veď to Mates blábolil už roky vopred, koho to ešte teraz šokuje?
Veď môžem oprášiť 286-ky, alebo aj 186-ky a poď ho na DOS.
a.
|
|
no jo
Od: koki
|
Pridané:
27.2.2008 20:43
aj ja som čakal , veď pako je pako
|
|
win...
Od: guess
|
Pridané:
27.2.2008 20:53
myslim, ze domacemu pouzivatelovy je dost jedno ci sa mu win bootne o 1 -2 sek. pomalsie, alebo Word spusti trosku neskor.
Zas na druhej strane pri bussiness pouzivani to uz je trosku ine, tak ako aj pri administracii.
Ja pouzivam Vistu a nemam jej co vytknut, ak si pouzivatel dokaze optymalizovat system podla svojich predstav, tak nebude mat problemy.
|
|
Re: win...
Od reg.: zy0tic
|
Pridané:
27.2.2008 21:57
No neviem ako ty, ale ja som si pekne za svoj HW zaplatil, tak samozrejem očakávam, že ho aj SW v podobe OS aj patrične využije! Nepotrebujem čakať kým sa mi spustí napr. ACDSee za 10s.
O tom, že si každý musí svoj OS najprv vyladiť aby až potom mu chodil dobre by sa dalo polemizovať. Vyladiť OS by mali jeho tvorcovia, za to im ty tiew peniaze platíš! Alebo nebodaj ty si kupuješ nové auto a ako prvé tam vrazíš svoje ďalšie financie a svoj čas aby si bol s ním spokojný?
Ja si kupoujem OS aby som ho doma hneď nahodil a aby som bez nejakého výraznejšieho nastavenia mohol hneď používať! Samozrejme od neho očakávam efektívne využitie HW a 100 perc. funkčnosť, rýchlosť a stabilitu. Inak by som ho veru nekupoval..
|
|
Re: win...
Od: BAT F*CK INSANE
|
Pridané:
27.2.2008 22:06
ALL YOUR HARDWARE ARE BELONG TO US
your MicroSoft
(YOU HAVE NO CHANCE TO SURVIVE, MAKE YOUR TIME)
|
|
Re: win...
Od reg.: Danone
|
Pridané:
28.2.2008 12:08
Learn English & Think before you speak.
|
|
Re: win...
Od: hehehehehe
|
Pridané:
28.2.2008 13:28
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US -- sa nauc ze tato hlaska je celosvetovo znama a vyuzivana ... pouzivaj aj google
|
|
Re: win...
Od: LirukS
|
Pridané:
29.2.2008 11:56
Celosvetovo znama hlavne v hracskych komunitach...nie kazdy je gamer, a ten hore ma pravdu ze je to gramaticky nespravne, no napriek tomu pouzivane(nejaky SEGA kult alebo co :) )
|
|
Re: win...
Od: quix_nechce_sa_mi_prihlasit
|
Pridané:
1.3.2008 11:33
budes asimilovany ty cerv.
|
|
Re: win...
Od: mariooo
|
Pridané:
28.2.2008 12:31
rozdiel vyladiť a prispôsobiť. Pletiete hrušky s mrkvou :-)
|
|
Re: win...
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
28.2.2008 14:03
Ty si si pekne za svoj HW zaplatil ? Tak to asi všetci....:-) jedine, že si myslel SW....
Ako by si chcel, aby OS makal podľa tvojich predstáv hneď po inštalácii....veď si to musí "poprezerať", čo tam máš, koľko železa atď....A je to celkom zábavné, keď to vylepšuješ...napr. len podľa www.tipyatriky.sk...(nie som žiaden guru)....a kua, zrazu to nechodí....hehehe. Aj to sa stalo...:-) A v núdzovom režime do registrov...a keď ani ten nejde spustiť....hovorím, zábava....;-))
|
|
Re: win...
Od reg.: zy0tic
|
Pridané:
28.2.2008 16:01
NO si to zjavne nepochopil. Niekto dostane PC pod stromček, takže si ho moc neváži a nezaujíma ho ako ten SW čo na tom má pracuje s daným HW.
Napr. ja používam trápne wokna XP, do 5 minút mám OS nastavený, viem, že nie na 100 pro ale pre mňa dostačujúco. Aj tak ho "nepoužívam ako prímárnu aplikcáiu". Všetko riešim cez natunený TC.
Inak sa nepotrebujemsa hrabať v registroch aby som dosiahol plný výkon. Taký OS nepotrebujem a ani nechcem
|
|
Re: win...
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
28.2.2008 16:47
Ty si tusim vacsi ....zaciatocník... ako ja. Kua, ako inak získas HW, ako ze si ho kupis, alebo dostanes ? Ja vo svojom veku asi tazko dostanem bieco ako PC pod stromcek...to moje deti nieco drankaju.
Myslel som to v tom zmysle, ze zelezo musis ziskat legalne...soft mozes ukradnut.
|
|
Re: win...
Od: Felix1
|
Pridané:
28.2.2008 17:05
Aj zelezo sa da ukradnut :) Len nie tak lahko ako soft :)
Ked si tak vezmem, ze by som mal platit za vsetok soft/hry/mp3/movie co som v zivote pouzil, tak by to bol veru pekny peniaz :) Mozno by sa za to aj dal kupit solidny domcek s peknym autom :)
Len tento mesiac som stiahol 50 filmov :)
|
|
Re: win...
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
29.2.2008 15:39
Ip adresa bola odchytena. Teste sa na nasu navsetvu. BSA.
|
|
Re: win...
Od: quix_nechce_sa_mi_prihlasit
|
Pridané:
1.3.2008 11:35
BSA je od isteho casu v likvidacii, takze neviem kto ho pride pozriet ;)
|
|
Re: win...
Od: Anin
|
Pridané:
6.3.2008 10:07
Ale nie je, polícia stále žije a v oveľa väčšom ako si si doteraz myslel.
A práve v počítačovej kriminalite.
a.
|
|
Re: win... neviň.
Od: anin
|
Pridané:
6.3.2008 10:10
A to kam ich sťahuješ? Z 8-ho poschodia do vedľajšieho bloku?
Ty sa máš...
Keď už ich všetky stiahneš, potom budeš robiť čo?
V Ilave sú cely kde sa 24-hodín svieti.
Objednám Ti nejakú?
Veď aj tam si chcú pozrieť čo si sťahuješ...
|
|
No nechapem
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
27.2.2008 21:21
Preco Microsoft zverejnil tuto studiu, ved doteraz som mal pocit, ze chce spropagovat Vistu a nie XP-cko. Aj ked mozno tu ide len o propagaciu servis packu. Ktovie.
|
|
Re: No nechapem
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
28.2.2008 10:05
O tom, že je Vista pomalá, sa rozprávajú už aj deti v škôlke. A tak to chce Micro$oft zmierniť tým, že rozhlási, že je to "len o 13%". A spokojní ľudia si povedia, fajn, 13%, to nie je také zlé.
|
|
Re: No nechapem
Od: quix_nechce_sa_mi_prihlasit
|
Pridané:
1.3.2008 11:37
a nezabudaj, ze aj zla reklama je reklama, teraz bude kazdy blbec pisat o tom ze skutocne je to potvrdene..vista je pomalsia ale len o 13%, nie ako sa to cloveku zda,ze je niekolkonasobne pomalsia ako xp ;)
|
|
Nevadi
Od reg.: Turi83
|
Pridané:
27.2.2008 21:34
Neva Microsoft forever :)
|
|
Od: BAT F*CK INSANE
|
Pridané:
27.2.2008 22:04
multicore CPU s takmer bilionom operacii za sekundu, ale outlook sa ti otvara celu vecnost. na toto sa da povedat skutocne iba WOW!
|
|
Re:
Od: ffff
|
Pridané:
27.2.2008 22:09
mozes mi prosim ta vysvetlit ako si prisiel na tych bilion operacii??
|
|
Re:...
Od reg.: stafer
|
Pridané:
27.2.2008 22:27
Možno myslel miliardu ako to myslia angličania, keď píšu bilion.
Ale pravdepodobne sa tým myslí len nadsázka, že ten procák dokáže spracovať ohromné množstvo dát, pričom ten software čím ďalej viac a viac odflakujú.
|
|
Re:...
Od: _PM
|
Pridané:
28.2.2008 1:03
Tak ono je jasne ze to ide ruka v ruke s vyrobcami hardware. Ono keby vista slapala krasne na 486tke tak by sa asi dual-core procesory tolko nepredavali ze. Casy kedy sa algoritmy ladili a potimalizovali su prec. Dnes je to vsetko automaticky generovane cez rozne Visual Studia a to samotne programovanie kvalitnych algoritmov sa vytraca.
|
|
Re:...
Od: mariooo
|
Pridané:
28.2.2008 12:39
volá sa to optimalizácia globálnej kompatibility
|
|
Re: odpoved
Od reg.: Marek J.
|
Pridané:
28.2.2008 7:55
Ked sme pri Outlooku, tak mi neda povedat jednu moju skusenost s Vistou (bez SP1). Prevazne pouzivam XP (zatial koli nekompatibilite niektorych aplikacii pre Vistu, ale ich pocet sa zmensuje).
Avsak Outlook pouzivam tak, ze mi stale bezi minimalizovany v tray liste. Mam 2 GB ram a stale mam dost volneho miesta v pamati, ale XP ho po istom case odsvapuje na HDD a ked si ho chcem potom maximalizovat, tak sa musi nacitavat z HDD a trva to vecnost. Vo Viste je aplikacia aj 3 hodiny po tom, ako je minimalizovana, okamzite zobrazena po kliknuti na tray ikonu.
Tolko k vylepsenej sprave pamati.
|
|
Re: odpoved
Od reg.: Marek J.
|
Pridané:
28.2.2008 7:56
Nezmestilo sa..... pokracovanie.....
A teraz daco k superfetch, co je v rozpore s clankom a studiou.
Ak niektore aplikacie zapinate casto (u mna je to VS 2008, Delphi 2007 a FireFox), tak superfetch sa postara o ich rychle nacitanie po starte systemu do pamate (to je ten cas, ked sa vam system hrabe na HDD po zapnuti pocitaca). Nasledne je doba zapnutia tychto zaplikacii az o 50% kratsia! Meral som to a mal som aj presne vysledky, ale tie rozdiely boli u Delphi a FireFoxu obrovske.
Skusal som testovat zbalenie suboru WinRARom. Vista tam pohorela na plnej ciare, takisto aj pri vytvarani ISO suboru.
SP1 som neskusal, ale rozhodne skusim, ale nemyslim, ze by sa MS tychto veci vzdaval a neviem o co ide tejto studii. Bud superfetch este nepracoval, ale bude sprava coskoro dementovana, alebo Microsoftu ide o nieco, co zatial nechapem. Rozhodne si nemyslite, ze by takuto studiu (ak si ju objednal sam MS), nechal zverejnit v negativnom svetle bezdovodne.
|
|
Re: odpoved
Od: riddick
|
Pridané:
28.2.2008 10:03
Lenze ak mas zapnute SuperFetch a potrebujes spustit narocnu aplikaciu (ako su graficke alebo videoeditacne programi), ktore potrebuju vela operacnej pamete a hlavne rychli pristup k pameti, musis cakat kym SuperFetch vyprace operacnu pamet, cim stracas drahocenny cas. SuperFetch ma vyznam iba pri spustani beznych kancelarsky programov.
|
|
Re: odpoved
Od: tomo2907
|
Pridané:
28.2.2008 13:02
je otázne koľko tej operačnej pamäte máš. ľudia pracujúci s profesionálnymi grafickými aplikáciami majú bežne vo svojich počítačoch obrovské množstvo RAM.
osobne mám skúsenosť so spúšťaním CADových programov (autocad, archicad...) a programov od spoločnosti Adobe. ja osobne ich považujem za profesionálne aplikácie a rýchlosť ich spúšťania a práce s nimi je poznateľne vyššia ako pri XP. toto pripisujem hlavne superfetchu, ale tiež celkovo zlepšenej správe pamäte.
čo sa uvoľňovania systémových prostriedkov po ukončení niektorej náročnej aplikácie týka, moja skúsenosť je taká, že systém je pripravený na plné zaťaženie v priebehu 4-5 sekúnd.
editovanie videa na profesionálnej úrovni je kapitola sama o sebe. počítače príp. jednotlivé komponenty dostupné na bežnom trhu na to výkonnostne určite nepostačujú. ladenie software-u je tiež špecifické.
|
|
Re: odpoved
Od reg.: Marek J.
|
Pridané:
28.2.2008 15:26
Ak mas zapnute superfetch a si grafik a casto pouzivas tie programi, tak je predpoklad ze mas minimalne 4 GB ram. Tym padom ta ubezpecujem, ze tieto budu stale v pamati. Ak si iba prilezitostne chces nieco editovat, tak ano, superfetch ta zdrzi, ale strasne malo! Preco? Uvolnenie pameti je takmer okamzite, pretoze to nemozes porovnavat s uvolnovanim pamati pri vypinani programu v XP a podobne. Pracuje to troska inac a staci ak si vynuluje pointeri.
|
|
Re: odpoved
Od: Radek Hulan
|
Pridané:
28.2.2008 19:31
Alebo mať mnoho operačnej pamäťe
http://myego.cz/
item/vista-x64
-a-upgrade
-na-8gb-ram
|
|
Re:
Od: NIIIO
|
Pridané:
29.2.2008 10:05
HEHE, HEJ S TYMTO MUSIM SUHLASIT> TAK AKO SA MI TO OTVARA NA STAROM 600MHZ PIII S 390MB RAM MI TO IDE AJ NA NOVOM HW A TEN OUTLOOK JE KAPITOLA SAMA O SEBE...
|
|
poserme sa
Od: ffff
|
Pridané:
27.2.2008 22:07
aby sa uz vsetci neposrali s tymi sekundovymi rozdielmi.. a vista je o 13% pomalsia.. poserme sa.. ale ked mas vistu nainstalovanu pol roka vkuse, tak XP je o 130% pomalsie..
|
|
Vista
Od: mixi
|
Pridané:
27.2.2008 22:27
hosi nazdar ma niekto aj skusenost s vista64-bit?
rad by som to odskusal ,ze co to povie :-)
|
|
Re: Vista
Od: siirii
|
Pridané:
27.2.2008 22:46
Ja ju mam doma uz asi pol roka Vista Bussiness x64, momentalne s SP1, nedavno som menil dosku a prezila bez problemov. Mam Asus A8N32, AMD Athlon X2 3800+, 2GB RAM Dual Channel, nVidia GeForce 8800 GTS 512 + GeForce 6600, 3 monitory a absolutna spokojnost, mozem len odporucit.
|
|
Re: Vista
Od: jožino
|
Pridané:
27.2.2008 22:50
Vyskúšaj,ale najčastejšie povie asi toto:"Software,ktorý sa pokúšate nainštalovať,nie je kompatibilný s verziou operačného systému"
Nezúfaj,aplikácií na 64-bit je stále viac a viac
|
|
Re: Vista
Od: Gothic Pooh
|
Pridané:
28.2.2008 6:54
To si robis srandu Jozino. Toto moze napisat iba taky clovek, ktory Vistu x64 ani nevidel. Iba zavadzas ludi.
Taku hlasku som nikdy nevidel, a to Vistu x64 pouzivam uz rok. Jediny problem s ktorym sa mozes stretnut pri 64 bitoch je s 3 a viac rocnym HW, a to aj toto tvrdenie plati iba vynimocne.
|
|
Re: Vista
Od reg.: Marek J.
|
Pridané:
28.2.2008 8:00
ty si Vistu x64 nemal. Vsakze? Toto by si inac nenapisal. Prepac, ale zrejme nevies o co ide.
Vista x64 podporuje 4GB a viac ram (32bit OS nie). A to je jeden z hlavnych dovodov dat si Vistu, pretoze 4GB je/bude_coskoro bezna vec.
Dalej ide o vykon. Vsetky aplikacie, ktore su pre x64 optimalizovane su na tom o cosi lepsie s vykonom.
v XP64 bol problem s drivermi na x64 system. U Visty tento problem nie je a vsade kde je driver na Vistu x86 najdes driver aj na Vistu x64.
|
|
Re: Vista
Od: scott28
|
Pridané:
28.2.2008 17:10
Heeej? Mam 2 roky stary DVB-T USB stick (WinFast DTV Dongle, chipset DIB3000), pozri si stranku vyrobcu: (vymazat medzery) "http://www.leadtek.com.tw/eng/tv_tuner/ overview.asp?lineid=6&pronameid=231"
A bud frajer. Najdi mi tam driver na Vistu x64. Na x32 driver samozrejme je.
Nemyslim si, ze je to ojedinely pripad. Kazdopadne ma to ale serie, lebo pod vistou nemozem sledovat telku.
|
|
Re: Vista
Od: Felix1
|
Pridané:
28.2.2008 17:30
Nainstaluj si na viste virtualne xp a v xp si nainstalujes driver na dvb-t a ides :) Len to bude zaberat troska viac miesta :P
|
|
Re: Vista
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
29.2.2008 15:43
A do virtualneho XP si este nainstaluj virtualne ubuntu a mozno sa na tom pocitaci uz bude konecne normalne dat pracovat .:D
|
|
Re: Vista
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
28.2.2008 20:01
odpal ten dongle 9V bateriou a pri druhej reklamacii ziadaj vratit peniaze a potom si kup DIB7700 ;o) ...
|
|
Re: Vista x64
Od: Anin
|
Pridané:
6.3.2008 11:15
Obchodník je podľa zákonom stanovených podmienok prijať reklamáciu na tovar. Nie je však povinný ju vybaviť v prospech zákazníka, najmä ak si niekto poškodí vec vlastným zavinením.
Zas takí truhlíci v tých servisoch nie sú.
Ale, 64-bitové drivery pre Vistu boli naozaj problém.
Ani Win XP 64-bit sa nedá použiť pod Vistu...
Sám som zažil situáciu s dosť nákladným hardvérom, žiaľ bez podpory v ovládačoch na hardvér pre 64-bit Windows Vista.
Napr. len zachytávanie videa cez vstup na VGAčkách nVIDIA
nejde ovládače mal len v 32-bitovej verzií.
Takže pod 64-bitovým OS tú časť hardvéru jednoducho neoživíte. Ide o tzv. WDM drivery.
Atď.
|
|
Re: Vista
Od: MaYo2
|
Pridané:
28.2.2008 8:34
mam vistu x64 ale zatial som s nou problem nemal co sa tyka programov a ziadnu taku hlasku som nezachytil - netvrdim, ze sa to nemoze stat ale to by asi musel byt nejaky stary soft resp. soft, ktory ma nejake vlastne ovladace, ktore nie su kompatibilne s x64, napr. pinnacle studio. Problemy som zacal mat po instalacii SP1 - s nero 7 reloaded (verzia pre vistu) sa nedalo napalovat :( - musel som reinstalovat vistu nanovo bez SP1.
|
|
Re: Vista
Od: Yxo-LM
|
Pridané:
28.2.2008 9:46
Asi 70% beznych programov ktore pouzivaju ludia neficia v 64-bit verzii ani teraz tak naco mi je taky win. Realne aj tak nikto doma nevyuzije ani 3Gb ramky. Osobne by som ostal pri win98 keby fical s 1Gb ramky bez problémov. Najlepsie je vyskusat vsetky OS a nechat si z kazdeho po jednom :) Na hackovanie sieti je dobry Back Track 2 a je volne stiahnutelny.
|
|
Re: Vista
Od: mariooo
|
Pridané:
28.2.2008 12:36
ty mas doma 3Giga bity ramky? Si dobrý, to nieje až tak veľa.
|
|
Re: Vista
Od: Silver.Dog
|
Pridané:
28.2.2008 22:07
Uz davno je vydany BackTrack 3 beta, ale bezi bez problemov.
|
|
Re: Vista
Od: tomoooo
|
Pridané:
28.2.2008 10:55
Presne tak, tiez ju pouzivam vyse roka a jediny problem co sa tyka software bol (momentalne je to tiez minulost) s firewall-om, ked dlho na V64 ziaden nebol. Momentalne ale vsetko bezi v poriadku a hlasku, ze moj program nie je kompatibilny s V64 som uz velmi dlho nevidel.
Co sa tyka driver-ov tiez absolutne ziaden problem. Vsetko co potrebujem mam, a aj to funguje.
|
|
wow........
Od: kristiann
|
Pridané:
27.2.2008 23:32
niet sa co cudovat , tolko algoritmov an grafiku , ach jaj
|
|
Vista...
Od reg.: Intex
|
Pridané:
28.2.2008 8:27
Kurnik sopa, nie ze by operacny system isiel k lepsiemu, co by vyzadovalo aspon take iste naroky na hardware ako XP, ale ono to speje stale k horsiemu s ovela vacsimi narokmi na hardware... mam taky pocit, ze MS stavia na vizualne efekty, aby to pekne vyzeralo a ostatne veci nech ako tak funguju...
|
|
Re: Vista...
Od: mariooo
|
Pridané:
28.2.2008 12:38
Nároky sú adekvátne technickým trendom. C2D, 2GB RAM, SATA HDD a vista behá svižne. Teda aspoň v Home Premium. Na Bussiness aspoň 3GB a inak je to OK. Veď pamäte sú už také lacné.
|
|
Re: Vista...
Od: tomo297
|
Pridané:
28.2.2008 13:05
nie je rozdiel medzi home premium a business verziou, čo sa nárokov na RAM týka.
|
|
Vista vs XP
Od: Filip M.
|
Pridané:
28.2.2008 8:34
Vista nie je OS... Vista je updatované XP ... Na Viste mi nikdy nič nešlo a ani nechcem aby šlo. Vysoké HW nároky na tie ich "aero" okná ktoré opakujú po compiz fusion a mac os...
|
|
Re: Vista vs XP
Od: ffff
|
Pridané:
28.2.2008 20:26
opera opakuje po ie talcidlo back....
|
|
Re: Vista vs XP
Od: Anin
|
Pridané:
6.3.2008 11:04
Funkcia AERO beží aj na nVIDIA FX5200 VGAčkách...
To len na okraj.
|
|
vista je fajn
Od: Luky83
|
Pridané:
28.2.2008 9:30
Používam Vistu asi rok.. nevrátil by som sa k XP ani omylom.. neni prečo.. a tie keci o tom, že je pomalšia.. preboha porovnávate neporovnateľné... šak XP je 7 ročný systém.. je pochopiteľné, že je menej náročný na DNEŠNÝCH strojoch. Skúste si to ale premietnuť do ceny za HW. Dnes za cca blbých 13 tis. máte železo, na ktorom vám Vista pobeží jedna radosť... no skúste sa rozpamätať koľko Sk ste potrebovali na mašinu pred 7 rokmi, na ktorej sa dalo pohodlne rozbehať XP... z čoho vyplýva Vista nie je náročná na HW...
A to, že je Vista náročnejšia ako XP... doprdele.. dajte si tam Win98 a to budete otvárať oči ako bude lietať... rovnako môžem povedať, že XP je prehnane náročné na HW... v porovnaní s Win98, ale sakra ideme dopredu.. či dozadu ???
|
|
Re: vista je fajn
Od: kaktusak
|
Pridané:
28.2.2008 9:48
a co ti vista take nove priniesla oproti XP? ked uz ideme dopredu ?
|
|
Re: vista je fajn
Od reg.: Intex
|
Pridané:
28.2.2008 10:04
nevidim rozdiel medzi vistou a XP... rozdiel je akurat v tom, ze ma vizualne efekty... ale to aero mi vobec nechyba... a prejst na vistu len kvoli tomu, aby som mal transparentne okna, aby to na oci krajsie vyzeralo je totalna blbost... kym na disku zaberie > 10 GB tak XP zaberie 1 GB poskytne mi presne to iste ako vista... mozno aj viac... tak naco prejst? aby som bol v panelaku ako prvy s vistou?
|
|
Re: vista je fajn
Od: Nwire
|
Pridané:
28.2.2008 15:41
Ty si netaky vymlety na mojom HDD ma vista 5,6 GB. A ide to uplne v poho pritom mam len athlon 2500XP+ 512 MB ram a aero mi ide na GF 5500. takze vidim ze tu je dooooost komentarov ktory to ani neskusili a pre tych co maju nove masiny s DX 10 asi neni problem rozbehat a to DX aj vyuzijes ne ako na XP. Tod svjo
|
|
Re: vista je fajn
Od: eeekkk
|
Pridané:
28.2.2008 18:28
512MB RAM a Vista???
To čo na tom compe robíš? Hráš piskvorky?
|
|
Re: vista je fajn
Od: Nwire
|
Pridané:
28.2.2008 19:39
Ne hram normal C&C Tiberium wars, tak isto mi to ide ako na XP takze tie vase bludy o tom ze to zere ramku a podobne dristy su totalna hovadina.
|
|
Re: vista je fajn
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
28.2.2008 21:09
hehe poznám zopár ľudí pre ktorých je 15fps úplne plynulá hra, občas každých pár sekúnd im to sekne (myslím tým také to 0,1-0,5s zmrznutie), to je normálne, a že HDD ide vypľuť dušu? však ho nepočuje a tá kontrolka čo bliká (vlastne svieti) je asi na ozdobu :D
patríš medzi nich?
|
|
Re: vista je fajn
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
28.2.2008 21:16
vlastne teraz ma napadlo, ty tú Vistu máš asi len pár dní, aj mne pár dní šla ako polročné-ročné XP na podobnej konfigurácii, ibaže ja som mal 2GB RAM
ale aj tak s 512MB RAM... videl som dva také notebooky, samozrejme plocha nabehla vcelku rýchlo, len na klikanie asi 5 minút nereagovala kým sa spamätala :D
ďalšia možnosť vypol si si superfetch, ale podľa toho ako píšeš neviem neviem... možno ti to dakto spravil lebo sa na to nemohol pozerať xD
|
|
Re: vista je fajn
Od: Nwire
|
Pridané:
1.3.2008 13:37
Demencia. nemam slov
|
|
Re: vista je fajn
Od: tomo297
|
Pridané:
28.2.2008 13:11
skús pogoogliť, prečítať si nejaké info...
odpoveď na tvoju otázku je príliš obsiahla.
ironický podtón, v súvislosti s tvojou nevedomosťou, nie je na mieste.
|
|
Re: vista je fajn
Od: marko358
|
Pridané:
28.2.2008 10:02
vies ale tu nejde o tie prachy co spominas tu ide o to ze spravit soft ktory ma niekolko vylepseny oproti XP a krajsie prostredie s ovela vetsimy poziadavkami nie je problem . Ale pozri sa nato aj z tej stranky kolko ti to zozere elelktriky .A ked to porovnas Linnuxom ktory fici jak nic na tych istych poziadavkach ako XP ale pritom mas vsetky vylepsenia visty .Chces povedat ze by ta nepotesilo usetrit za HW(a kupit nieco rodine alebo priatelke) ked vydis ze na inom OS sa to da .Ja by som rad presiel k linuxu lenze ma to jeden hacik este som nenasiel nieco podobne Studiu 8 ktore pouzivam
|
|
Sám si na to prišiel
Od: anin
|
Pridané:
6.3.2008 11:46
Nooooooooo, vidíš, a sme doma. Profi soft je za peniaze.
To je celý problém nejakých free "syrov"...
Aj antivíry v grafickom prostredí, aspoň tie lepšie a trvácne.
a.
|
|
vista sucks
Od: zee
|
Pridané:
28.2.2008 10:11
jediny klad visty pre mna je ten, ze po jej odskusani som radsej presiel na mac osx, za co som jej neskonale vdacny :D "slava" viste hlavne v NB s 512 RAM, ako to zvyknu uplne v klude predavat.
|
|
vista 1/2
Od: Luky83
|
Pridané:
28.2.2008 11:43
Ak niekto nevidí rozdiel medzi XP a Vistou, tak by sa k nej nemal vyjadrovať. Prerobená správa pamäte, sietí, zvuku... dá sa pokračovať... ale asi je to tu zbytočné. Mne beží Vista stabilne a svižne pri práci 16 hod/denne už cca rok.
Apropo čo prínáša XP nové v porovnaní s Win2000? Prečo nepoužívate Win2000? Šak je menej náročné na HW ako XP, zaberá menej miesta, neobsahuje omalovánky, ktoré vám tak vadia, hmm ???
|
|
Re: vista 1/2
Od: mariooo
|
Pridané:
28.2.2008 12:43
Konečne niekto so zdravým pohľaom na veci
|
|
Re: vista 1/2
Od: majky88
|
Pridané:
29.2.2008 4:09
ty lolo . mam stary notas pentium 850 kde bol predinstal.orig win2000 este aj nalepku ma designed for win2000 ale studeny nabeh trva aj 5minut dal som xp a za 2minuty mozem kludne pracovat.tak isto v praci stary cel.1100 a win2000 nabeh aj s firemnymi picov. 10minut len tak som tam skusal dat xp za 3 minuty sa da na tom robit.tak tu nepis picov1ny o win2000 vs xp
|
|
Re: vista 1/2
Od: mariooo
|
Pridané:
29.2.2008 7:51
No ved o to ide, ze tie systemy su OPTIMALIZOVANÉ s každou vyššou verziou, nieje to len o blikačkách a pozadiach
|
|
Re: vista 1/2
Od: weeest
|
Pridané:
29.2.2008 8:48
Konecne moj clovek... no mne nefici vista najlepsie ale to je koli HW...
Btw toto stym win2000 nikto v mojom okoli nevedel pochopit a len ma za to dojebavali a bola to pravda rozdiel minimalny stacilo pridat novy skin....
|
|
vista 2/2
Od: Luky83
|
Pridané:
28.2.2008 11:44
Vista zaberá viac ako 10 GB... a čo na tom?, preboha, šak je doba TB diskov... čo tam po nejakých 15 GB miesta? ...to dnes zaberá jeden jediný Full HD film.
Ak niekto inštaluje Vistu na obstarožný 4-ročný PC s 80GB diskom... nemá právo sa vjydrovať k jej výkonu !!! Vistu nikto nerobil pre PC dedkov.
He.. a najviac ma pobavil príspevok o tom, že "spravit soft ktory ma niekolko vylepseny oproti XP a krajsie prostredie s ovela vetsimy poziadavkami nie je problem"... Ty si už koľko OS naprogramoval? píšeš bežne softy s 50 mil riadkami kódu? Nie? ...akým právom odsudzuješ?
A čo to má s eletrikou? Vista žerie viac elektriky? :-D
|
|
Re: vista 2/2
Od: h4t3ck
|
Pridané:
28.2.2008 12:35
Keby si xodil do skoly, tak by si poxopil, ze vista nezere elektriku, ale zatazuje viac HW (procesor, ramky, disk, grafiku) a tym padom aj prispieva k vyssej spotrebe pocitaca/NB.
Vela testov ukazalo, ze to co vydrzal NB na XP 4hodiny, tak na Viste 3h25m. Aj toto by mal SP1 riesit a tento velky rozdiel znizit.
|
|
Re: vista 2/2
Od: mariooo
|
Pridané:
28.2.2008 12:44
porovnavas dve veci ktore spolu nesuvisia
|
|
Re: vista 2/2
Od: Jajj
|
Pridané:
1.3.2008 15:00
a ty si zase vobec nepochopil, ze co to vlastne porovana :-D
|
|
Odinstaloval som
Od: niiio
|
Pridané:
28.2.2008 11:48
Vistu som mal, som fanusik pokroku a vyuzivam najnovsie technicke novinky, ale po dvoch mesiacoch som ju odinstaloval. Nevidel som ziaden prinos, spomalovala mi pracu, nefungovali mi zakladne veci, ako napriklad niektore USB mysi. Je mi jedno, ci sami Word spusti o 2sekundy neskor, ale cakat min. o 5 sekund viac ako pri XP a este sa pozerat, ako mi zbledne plocha a postupne sa nacitavaju jednotlive casti obrazovky Wordu, tak to uz je silna kava... konfig. pocitaca> 64bit 1.8GHz Athlon, 1.5GB DDR a ATI X1600 256DDR3.
Vistu odporucam na vyskusanie si niektorych noviniek, ktore sa potom daju stiahnut a spustit aj v XP a da sa aj kompletne naskinovat aj s aero a je to rychlejsie. na dlhodobe pouzivanie neodporucam, pripadne len pre zaritych fanusikov
|
|
Re: Odinstaloval som
Od: mariooo
|
Pridané:
28.2.2008 12:45
Starý procák, staré pamäte. Skús ísť o triedu vyššie a budeš spokojný
|
|
Re: Odinstaloval som
Od: niiio
|
Pridané:
29.2.2008 9:13
Prave preto mi Vista za to nestoji. Vsetko co potrebujem mam v XP, v praci ho pouzivam nenaskinovane (sede), mam ho silne customizovane (2 vzdialene plochy, servre, virtualne masiny, tunel atd...), neviem si predstavit, ze by som toto musel rozbehat a nastavit na viste. na tu pracu, co robim mi uplne staci HW, co mam (niekedy robim na 600MHz PIII), pouzivam hlavne rozne textove editory (programovanie) a webovy prehliadac. nema zmysel kvoli tomuto kupovat novy HW, aby mi vobec isla Vista, ked robim obyc. kancelarsku pracu, nic narocne na HW.
Takze naco kupovat novy HW kvoli viste? Ved chcel robit to, na co staci aj 6rocny HW...
ako som pisal, pre mna nema vista ziaden vyznam a neviem si predstavit aku pracu s PC by som musel robit, aby som potreboval Vistu (okrem potreby grafiky dx10).
|
|
Re: Odinstaloval som
Od: mariooo
|
Pridané:
29.2.2008 18:49
Samozrejme, je to adekvatne co hovoris, ale ako sa hovori na konkretnu robotu si treba zobrat spravny nastroj. Nebudes kopat zaklady domu kavovou lyzickou :-) Vela ludi kuppuje nove masiny a tam Vista bezi vpohode a povacsine bez problemov.
Skratka Vista nieje o praci ktoru robis, ale o zeleze ake pouzivas. Preco tam nedat Vistu ked to zelezo na to ma a je to prepracovanejsi system atd.
|
|
vista
Od: Luky83
|
Pridané:
28.2.2008 12:00
No ono to bude možno práve týmto "64bit 1.8GHz Athlon, 1.5GB DDR a ATI X1600 256DDR3"
Tvoj problém s myšami je dosť zaujímavý... s tým som ešte nikdy nemal problém a to pripájam X druhov myší k rôznym PC s vistou... zatiaľ fungovali všetky do jednej...
"postupne sa nacitavaju jednotlive casti obrazovky Wordu"... mne Word vyletí na obrazovku doslova okamžite.. pričom na disku ani nehrabne.. no paráda :-)
|
|
Re: vista
Od: Xwing - nechce sa mi prihlasovať
|
Pridané:
28.2.2008 12:42
ale zabudol si napísať že ti pri štarte 5 minút hrabe disk (superfetch) aby ti to potom mohol v momente vybľafnúť do xichtu xD
mňa osobne to hrabanie disku po štarte brutálne sere, nehovoriac o tom že sa mi občas stáva že počas práce/hrania hry si vista zmyslí že je čas na update idexácie, ma skoro vystrelo keď sa mi to prvýkrát stalo, a nikde žiadna možnosť to odložiť/pauznúť... (iba ak by som to úplne vypol v nastaveniach)
páči sa mi ale tá jej celková pomalosť ma rozčuľuje, mám ju len preto lebo som ju dostal k notebooku a nemám origoš XP ktorým by som ju nahradil
btw noťas je nový z decembra a mám 3GB ramky, pre rýpalov
a k tomu ignorantovi čo spomína TB disky - chcem taký vidieť do notebooku, ono je rozdiel keď ti Vista žere 15GB na 500GB stolnom disku a 15GB na 120GB notebookovom disku...
|
|
Re: vista
Od: mariooo
|
Pridané:
28.2.2008 12:48
ty si právew jeden z tých rejpalov, na NTB ti to ako môže prekážať, keď tam máš 120GB miesta? To musíš mať všetok svoj warez so sebou?
|
|
Re: vista
Od: xwing - nechce sa mi prihlasovať
|
Pridané:
28.2.2008 13:09
na čistej inštalácii win mám vždy dosť miesta, ale časom sa to veľmi rýchlo zaplní, a ver tomu že warezu tam až tak veľa nie je ;)
stačí pár nainštalovaných hier, image aby som so sebou nemusel vláčiť CD/DVD, STEAM, nejaké softy, trochu hudby (jasné že nie desiatky GB však to by som počúval asi rok v kuse, ale pár albumov a hneď máš ďalší GB), dokumenty, obrázky, video, system restore xD, swap, hibernate swap, nejaké to voľné miesto do rezervy... ono sa to nazbiera ani nevieš ako
|
|
Re: vista
Od: Wild
|
Pridané:
1.3.2008 13:18
Pise sa rok 2008. Uvadzat ako nevyhodu Visty, ze zabera 15GB priestoru na disku je dost trapne. Ak ta to trapi, tak si vymen HDD za 500GB, ktory vpohode do notebooku zozenies. A ked uz sa tak vezme, tak si si mal kupit verziu notebooku bez OS a kupit si svoj vytuzeny XP... Hmmm poviem mame nech zacne prat na rumpli v potoku...
|
|
Re: vista
Od: buk
|
Pridané:
28.2.2008 12:55
ak ta tolko stve vista mozes si kludne zariadit downgrade na xp, nie je to ziaden problem.
|
|
Re: vista
Od: xwing - nechce sa mi prihlasovať
|
Pridané:
28.2.2008 13:12
uvažujem nad tým, ale odrádza ma blížiaci koniec podpory zo strany MS... a keď prejdem na XP, myslím že potom na Vistu nemôžem ísť späť (keď skončí podpora pre XP), musel by som si ju kúpiť, alebo sa mýlim?
|
|
Re: vista
Od: ---Gyrxiur---
|
Pridané:
28.2.2008 15:04
Co ja viem, tak si mozes potom aj legalne dat vistu, ale to xp nesmies pouzivat, navyse s tym downgradom byvaju problemy, vid http://tinyurl.com/2s2x7w
|
|
Re: vista
Od: niiio
|
Pridané:
29.2.2008 10:02
CITUJEM: "No ono to bude možno práve týmto "64bit 1.8GHz Athlon, 1.5GB DDR a ATI X1600 256DDR3" "
4 ROKY DOZADU BY PATRILA TATO MASINA MOZNO MEDZI NAJVYKONNEJSIE. V TEJ DOBE SOM TU PRACU, CO ROBIM DNES, SPRAVIL NA XP S ROVNAKOU RYCHLOSTOU A EFEKTIVITOU S TEDAJSIM SOFTWARE (OFFICE, WEB PREHLIADAC A POD.). PRETO STALE OTAZKA> NACO KUPOVAT NOVY HW A VISTU, KTORA VLASTNE ZERIE HW A CELKOVY VYKON JE AKO NA SLABSOM HW S XP? VYSLOVENE OKREM POTREBY DX10 GRAFIKY NEVIDIM PRINOS...
ALE URCITE JE TO OTAZKA POHLADU, LEBO JE TO PODOBNE AKO S MOBILMI, TAK ISTO SI ZAVOLAM S DNESNYM MOBILOM, AKO AJ SO STARYM MOBILOM, AJ KED STARE MOBILY NEMAJU FUNKCIE, CO VYUZIVAM V DNESNOM MOBILE A TO JE TEN ROZDIEL, ZE TO CO MI POSKYTLA VISTA MAM AJ NA XP ALE NA OMNOHO SLABSOM HW...
|
|
Re: vista
Od: mariooo
|
Pridané:
29.2.2008 18:51
Ale ved ti ju nikto nenuti. Stale ma podporu tvoj operacny system, ktory pouzivas na adekvatnej masine z cias, kedy boli tie veci vyrobene/vyvijane. Je to vpohode
|
|
vista rulez
Od: buk
|
Pridané:
28.2.2008 12:52
vistu uz pouzivam nejakych 8 mesiacov a musim povedat ze napriek pociatocnym "utrapam" sa uz na xp nikdy nevratim. samozrejme ze vsetko co vidi laik je ze to je akurat xp s novym skinom a vacsimi narokmi na HW, avsak ti co sa vyznaju vedia preco ho pouzivaju a nevratia sa naspat. ci uz je to spominana sprava pamati, vyladene drivery alebo uplna stabilita - za cas co ich vistu pouzivam som nezazil ani jednu bsod co sa o xp neda povedat. taktiez so sp1 je cely system sviznejsi co sa pri xp dosiahlo az po sp2.
|
|
vista
Od: Luky83
|
Pridané:
28.2.2008 13:59
Príde mi dnes zvrátené kupovať 7-ročný systém, keď je tu systém nový... Vista.. so stále sa zlepšujúcou podporou drivrov a aplikácií.. so stále sa zlepšujúcim výkonom.. SP1.
Nikdy som netvrdil, že Vista je bezchybná, ale je to skvele použiteľný a stabilný systém s množstvom noviniek. Ja sa tiež už nikdy nevrátim k XP... fakt na to nevidím nijaký dôvod.
XP tiež obsahuje chyby... čo je stará známa vec.. rovnako ako všetky systémy vrátane linuxov.
Pri počte cca 50 mil riadkov kódu, ktoré tvoria Vistu je nemožné neurobiť chybu. Kto tu dokáže napísať hoci len 100 riadkov bežného textu bez jedinej chyby?
|
|
svista
Od: svista
|
Pridané:
28.2.2008 14:12
ako taq kukám po dyskusii, tak asy niqto ;=)
|
|
Vista
Od: MaYo2
|
Pridané:
28.2.2008 15:24
Kazdy preferuje nieco ine, niekto XP, niekto Vistu x86 al. x64, niekto Linux, niekto MacOSX. Naco sa na tom natahovat, ktory system je lepsi? Mne je jedno, kto co pouziva, ked je s nim spokojny tak aky je problem? Ja mam vistu x64 a kupoval som ho preto, lebo mrcvosoft winXP pomaly nebude podporovat. Predtym, ako som si ho kupil, som sondoval ake programy na nom pojdu a ci su to prave take, ktore mam ja. Nie som zastancom vyskusat na PC vsetko mozne co sa len da a preto mam len soft, ktory potrebujem. Tym padom sa vyhnem rychlemu zanasaniu registrov, vista mi ide celkom svizne a nemam ziadne pady systemu. Samozrejme isiel na novy HW ale vista RC1 mi fungovala aj na starom 4-rocnom systeme bez problemov (Athlon64 3500+). V celku som s nim spokojny a nemenil by som na XP len kvoli tomu, ze niekomu sa nepaci alebo mal s nim problemy. Ja som zatial nemal take, ze by som mohol konstatovat, ze je to horsi operacny system ako XP.
|
|
fu m$
Od: fu m$
|
Pridané:
28.2.2008 15:28
nj mne vyhovuje jedune gnu/linux :] okrem rpm sraciek :D deb powa :D
|
|
preco odsudzovat
Od: dodino77
|
Pridané:
28.2.2008 16:00
Niekedy som mal XP. Teraz mam vistu. HW uplne postacuje 2 GB ramky tera disk. Premna zamna ci mi to taha minutu alebo je mi to jedno. aj tak na tom pc len citam postu a pozriem spravy. to je vsetko. je to celkom pekna ta vista a ked chce niekto odsudzovat nieco tak nech ma aspon ing.
|
|
Re: preco odsudzovat
Od: inzinier
|
Pridané:
28.2.2008 19:05
povedz mi jediny dovod preco sa bavit s primitivom ktory vie tak velke hov.. o tom co je pocitac a co je operacny system.. vies akurat ze mas velky hard disk ale od toho sa spolahlivy system neodvija.. :-D pan "ing"!!!
|
|
Vistaa
Od: Felix1
|
Pridané:
28.2.2008 16:23
Najviac sa mi paci na Viste to policko v starte "Vyhladat" . Napisem tam Word, sup a uz mam Word napisem tam ICQ sup a uz mam ICQ :)
Celkovo som s Vistou (ULTIMATE) spokojny, ked som si ju pred rokom nainstaloval na 2.4 cleron 1 gb ddram tak to nebolo az take ruzove ale islo mi aj Aero v pohode :) . Ale teraz to uz je jedna basen :) Mal som na tu aj XP ale uz sa k nemu urcite nevratim :)
Vista Rulez ! ;]
|
|
Re: Vistaa
Od: reostat
|
Pridané:
29.2.2008 23:18
a to si ešte neskúsil stlačiť win+čísla na alfanumerickej časti bez ohľadu na lokalizáciu klávesnice
to ti vyhodí podľa čísla aké zadáš aplikáciu na tom mieste v quick launche, neviem či to funguje aj na XP, dajte echo...
|
|
este je cas....
Od: Foox
|
Pridané:
28.2.2008 16:38
s Vistou pockam, az ustanu reci okolo nej. vtedy uz asi bude ok.....
|
|
Nestacim sa cudovat
Od: orin
|
Pridané:
28.2.2008 16:58
Na Vistu som sa tesil, ale TOTO som necakal
1. Pod Vista nefunguje 2-rocny a starsi HW /tlaciarne, scannery a ine periferie/
2. Preklikat sa na zakladne veci - ako je napr. nastavenie IP adresy je .... neviem definovat, pretoze "strasne" je nevystihujuce slovo
3. Pri kazdej akcii vyskakuje 17 potvrdzujucich dialogov - A naozaj ?, Ste si isti ?, Ak ste si isti, potvrdte toto !
4. Totalna rezignacia, ked pasik pri odinstalacii 90-dnoveho trialu Nortona "bezi" 20 minut. Infarkt.
5. V prispevkoch spokojnych uzivatelov Vista OS, ktori sa nechcu vratit k XP som sa tu nedocital ziadny dovod. Ale fakt ziadny. Prosim Vas uvedte mi jediny, fakt len jediny argument - v com je Vista lepsia pre pracu ?
|
|
Re: Nestacim sa cudovat
Od: misoooo
|
Pridané:
17.3.2008 12:05
1. vistu som hodil na domacom kompe kde je scanner je stary vyse 7 rokov, ide, tlaciaren grafika a televizna karta(dost stara) a ide..
2. pokial viem tak je to presne tak isto ako pod XP
3. tie dialogy sa daju vypnut a urcite ich neni 17 tak netrep
|
|
......
Od: Felix1
|
Pridané:
28.2.2008 17:27
Gadgety, start->vyhladat, rychlejsi start-vypnutie ako XP, lepsia orientacia v explorery, lepsia ochrana, DX10(10.1), lepsi dizajn ....
Heh srande je, ze mi nejdu zobrazit ziadne ine stranky okrem DSL.sk a stranky mojho providera :)
|
|
Re: ......
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
28.2.2008 17:47
lol
|
|
Re: ......
Od reg.: budzilla
|
Pridané:
29.2.2008 1:28
tak ten Fenix1 si tu Vistu ozaj uziva =D
|
|
podaril sa mi zazrak :)
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
28.2.2008 18:00
Ked som tu cital tie komentare spokojnych uzivatelov Visty neslo mi to do hlavy a zacal som hutat. Predtym som uz povypinal/pozapinal vselico mozne, no teraz som sa rozhodol pre razny krok. Vypol som tie najviac ospevovane novinky Visty, indexaciu, a superfetch (a popri tom aj bluetooth manazer ked som uz bol rozbehnuty xD). Verte alebo nie, bez toho mi ide Vista o dost sviznejsie, povedal by som ze porovnatelne s XP. A to ze firefox ci word sa mi pusta o sekundu dlhsie je nic v porovnani s tym nervydrasajucim niekolkominutovym cachovanim pri starte win, pocas ktoreho sa mi vsetko pustalo o dost pomalsie... Neviem ako vy, ale ked zapnem win chcem hned robit/hrat sa a nie cakat 5 minut kym sa kompik pripravi aby to potom mohol vykonat o sekundu rychlejsie...
btw nie je to nedostatkom RAM, 3GB by malo bohato stacit (Vista Home Premium)
|
|
Re: podaril sa mi zazrak :)
Od: Wild
|
Pridané:
1.3.2008 13:05
Upgradni si komp...Urcite mas shit hardware. Mne nabehne Vista a maximalne do 2 minut hram..To je najlepsie hadzat na vinu MS, ze ty mas pomaly komp...Uviedli minimalnu aj odporucanu konfiguraciu PC, tak sa podla toho aj riad. Ja nemam jediny problem a tak isto aj vsetci znami co si Vistu kupili a maju lepsi hardware...
|
|
Preco ?
Od: xyz11
|
Pridané:
28.2.2008 19:00
Mna by zaujimalo .. preco si taka raritna firma ako Microsoft, musi objednat inu firmu, aby im to zmerali ?
Chcu aby im ta objednana firma potvrdila ich vysledky.. ?
Tak iba dokazali, ze XP je este stale dobry operacny system ;) a vista ma co robit .. aby ju konecne v rychlosti dobehla ...
|
|
from XP to Vista
Od: bezny uzivatel
|
Pridané:
28.2.2008 20:04
mam doma vistu 64b asi tak 2 mesiace, vyskytli sa mi uz aj mensie chyby, iba s netom, ktore sa daju odstranit behom par sekund, no cim dlhsie pouzivam vistu, tym mam vacsi problem nabootovat moje oblubene XP, veru uz len cakam na SP1 a XP budem mat asi iba kvoli tomu, ze som ho este nepredal :) btw. Dual Core 2.6 Ghz 4G-RAM 7600GT, lacny a dostatocne vykonny PC, neviem co tu pisu chalaniska ze im neide vista ked maju stare PC, ja som kupoval novy PC v 2001 s XP za kuuuurna velke prachy a to este nestacilo, ked som spusil 2-3 programy do skoly, s vistou je to pravy opak :)
|
|
vista
Od: Luky83
|
Pridané:
28.2.2008 20:55
to orin:
1. Iba ten hore vie čo myslíš tým "nefunguje", ak napr. neexistenciu drivrov, no tak pardon.. ale nie je náhodou starosť výrobcov aby k svojmu železu vyrobili drivre? Z toho predsa nemôžeš obviňovať MS ani Vistu !!!
2. To je vec zvyku.. nepríde mi to komplikovanejšie ako v ktoromkoľvek inom systéme
3. 17 dialógov? he :-D žeby to odkukali z linuxu? ...všetko sa dá vypnúť.. prípadne nastaviť automatické potvrdzovanie... ono to má svoje opodstatnenie... mňa už neotravuje nič...
4. Tak to som zažil aj na XP... Nortom je balast...
5. Čítaj znova... zle si čítal :-D
|
|
Re: vista
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
28.2.2008 21:02
čo by som zle čítal, že ľudia na Vistu nadávajú to je norma, ale to že vcelku dosť ľudí s ňou bolo spokojných to mi nešlo do hlavy :)
už som aj ja, zostáva už len zopár drobných bugov ktoré by pravdepodobne vyriešil reinstall... (napr. keď naštartujem a mám zapojenú myš tak mi nejde koliesko, musí vypojiť/zapojiť a ide, prestali mi fungovať niektoré funkčné klávesy, s ESET Smart Security ma hocikedy odpojilo z Wifiny alebo našlo iba niektoré/úplne žiadne AP, hocikedy sa nedalo pripojiť a tak...)
|
|
hmm..
Od: Mizu165
|
Pridané:
28.2.2008 21:46
skus najst v PC viusy, s tym kolieckom a klavesami to je divne... kebyze nejde cela mys (obcas sa mi stane pri prepinani uzivatelov, nefunguje mi v menu na vybratie uzivatela) tak to bude bude problem visty/driveru. ale klavesy??? mno nvm.
|
|
Naco Vista
Od: niIio
|
Pridané:
29.2.2008 9:20
CO TAKE ROBITE NA PC ZE POTREBUJETE VISTU???? NA KANCELARSKU PRACU? NA INTERNET? NA OFFICE (NACO OFFICE 2007? STACI 2003)? VED NA TO UPLNE STACI 2GHZ CELERON A 1GB RAMKY A INTEGROVANA GRAFIKA A XPSP2. ZE BY NA HRY? TIE IDU SVIZNEJSIE NA XP (NEVIEM, AKO TO JE NA VISTASP1)...
|
|
Co priniesla Vista :)
Od reg.: HunterScorpio
|
Pridané:
29.2.2008 11:22
Ma o dost lepsiu spravu pamate, to sa jej musi uznat, je to tvrda realita. Taktiez sa jej musi nanestastie uznat, ze dostat sa k sietovym nastaveniam je skutocny boj.
Ale jedna vec co ma skutocne voci XPckam potesila je nastavovanie hlasitosti pre jednotlive aplikacie. Asi kazdy zazil pri pozerani filmov ked si date hlasitost na maximum, ako vam zareve nejaka aplikacia v pozadi (napr. ICQ).
Treba zo zaciatku vypnut UAC a indexovanie a mate svaty pokoj s otravnostami vo Viste.
|
|
Re: Co priniesla Vista :)
Od: niiio
|
Pridané:
29.2.2008 11:30
lenze zlepsena sprava pamate mi nepriniesla ziaden uzitok, vsetko bolo pomale na pocitaci, ktory mi staci na rovnaku pracu, s rovnakou efektivitou a OS XP
|
|
Re: Co priniesla Vista :)
Od reg.: HunterScorpio
|
Pridané:
29.2.2008 11:33
Mne osobne rozdiel v rychlosti sa medzi XP a Vistou nejak vyrazne neprejavil. A rozdiel v praci s pamatou som skutocne vyuzil pri spajani fotiek do panoramy, pod XP - nedostatok pamate, pod Vista - no problem.
|
|
beztitulnyyy
Od: DonnMiro
|
Pridané:
29.2.2008 12:22
jajaj ... som čital tuto diskusiu tak hodku a dosť mi to dalo .. až na par vinimiek ... ja použivam Vistu Ultimate aa som spokojny..mam pc E6400 2GB ddr2 x1950pro 512ddr3 320GB .. vista beži pohode ..ovladače su tiež neni až taky problem ..hlavnym dvovodom prečo som sa zbavil XP bolo to že sa nan lepii šetko svinstvo z netu . a v tomto je vista podla mna ovela lepsia .. myslim tym ochrana celeho systemu .. aj sprava sietoveho pripojenia mi vjac vyhovuje.. newiem .. podla mna bude povedzme o 2 roky aj najvedši odporca visty mať vistu lebo na XP nebude nič new ani aktualizacie ani nič ... budu sa vyrabat možno iba dx10 hry ..vyššim štandardom budu isto 8GB ram a nato je potreba 64 bit čiže viac budu 64 bit aplikacie bežať a musim povedat že xp 64bit nieje moc štastne riešenie (z vlastnej skusenosti ).
|
|
beztitulny
Od: DonnMiro
|
Pridané:
29.2.2008 12:23
pokrač .. . atd .. a aby som sa vratil k povodnej teme že o 13% je vista pomalšia .. nevjem dako to nepociťujem ,, ale podla mna bude toto od microsoftu iba daky marketingovy ťah .. newidim dvovod aby si microsoft kidal na svoj produkt .. asi tolko k tomu .. pjekny den
|
|
Choroba!
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
29.2.2008 15:00
Tu ani nebudem citat tie negramotne prispevky.
Tych mudrejsich je tu len zo jedneho percenta.
Mozno ani tolko. Zdar.
|
|
vista vs xp
Od: cacaf
|
Pridané:
29.2.2008 15:06
Vistu pouzivam uz nejaky cas a mam len tie najlepsie skusenosti. Po zapnuti PC mi Vista nabehne za 25s, XP za 40s.
Tvrdenie, ze pod Vistou sa pomaly nacitavaju 3d aplikacie tiez nepozorujem. Prave naopak. A vobec, Vista sa mi zda ovela sviznejsia ako XP.
Cital som mnohe clanky o tom aka je Vista pomala, hlavne v suvislosti s rozhranim AERO. Moja skusenost? Vista s vypnutym AERO mala vyuzitie CPU cca 0-4%. So zapnutym AERO 0-2%. Rozdiel je samozrejme nepozorovatelny, ale uz ked sa tu bavime o sekundach... :)
Vista je skratka skvely a rychly OS.
|
|
xp - vista
Od reg.: zy0tic
|
Pridané:
29.2.2008 16:05
Vistu som zatiaľ nekúšal.
Dlhé roky používam XP Pro. Som spokojný.
Na PC robím grafiku, webdesign, word, pozerám filmy, hrám sa.
Na mojom PC C2D +2GB RAM ide XP ako balada. Nemám žiadny problém s ovládačmi a so stabilitou systému. Funguje na ňom 99,99% aplikácií. Nemám nainštalovaný žiadny antivirus a ani antispyware. Len windows FW je aktívny. (po nejakej dobe si dám skontrolovať ON-LINE scanerom na vírusy a podobné sračky. - málokedy niečo nájde.)
Hrám hry, viem, že XP využíva "maximum HW" pri hrách. Zapnem PC do pár desiatok sekúnd vidím desktop, nečakám, spúšťam hru, do pár ďaľších sekúnd už som priamo v hre, bez čakania.
|
|
xp - vista
Od reg.: zy0tic
|
Pridané:
29.2.2008 16:05
dokončenie
------------------
Pracujem s ADOBE Suite, mám spustené niekedy aj 3 nároční aplikácie ako Photoshop, Illustrator, InDesign spolu s ďaľšími niekoľkými aplikáciami. Systém stíha vcelku efektívne. Aplikácie prepína okamžite. Napr. Prvé spustenie Photoshopu trvá okolo 11s. Pri druhom spustení kedy je už obsah nacacheovaný (ako vo viste po štarte) je to už len 4s!.
XPčko si môžem vyčačkať ako chcem. Aj tak používam zakladná skiny. Nerobím na PC aby som sa kukal aké pekné mám ikonky;-)
Existuje aspoň jediný dôvod prečo by som mal investovať cca 8.000,- Sk (či koľko to stojí) no nového "lepšieho" OS? Čo za tých 8.000,- Sk dostanem?
Ďakujem za odpovede.
|
|
NIE JE DOVOD
Od: tomolas
|
Pridané:
29.2.2008 16:50
Ja na Viste nevidim jediny seriozny dovod, preco by som to mal pouzivat. (bohuzial mi toto zlo bolo nutene nainstalovane na notebook vyrobcom). Takze ubuntu vitazi.
Jedine co moze byt + je naznak uzivatelskych prav, co je ale oproti unixom hanba vobec spominat.
Podla mna doteraz NAJHORSI OPERACNY SYSTEM AKY SOM KEDY VIDEL.
|
|
Re: NIE JE DOVOD
Od: Wild
|
Pridané:
1.3.2008 13:09
To je to ze si ho len videl a podla toho robis usudky. Odskusaj si ho a potom tu hadz invektiva.
|
|
JE DOVOD
Od: anin
|
Pridané:
6.3.2008 10:18
A Ububu bude chodiť lepšie ako Vista? No som zvedavý...
Aj hardvér Ti spoznalo a používa všetok korektne?
Aj softvériky už máš?
Nikto Ti predsa nekázal si kúpiť bôčik s OS.
Sú aj free Lunexy, môžeš začať trápenie...
a.
|
|
NIE JE DOVOD
Od: Anin
|
Pridané:
6.3.2008 11:07
A ešte aký si "videl"?
:-)
|
|
vista verzuzs XP
Od: to je jedno
|
Pridané:
29.2.2008 19:33
toto je tu bordel jednoducho vista je o nicom a vykonom sa nikdy nevirovna XP akurat tak vyzazou.
|
|
prečo nie?
Od: Luky83
|
Pridané:
29.2.2008 19:38
Stále mi nie je jasné prečo Vistu nepoužívať? Nehovorím teraz o prechode z XP.. tj. zakúpenie novej licencie. Chápem, že ak nieto robí výlučne kancelársku prácu a má licenciu na XP.. nemá dôvod kupovať ďalšiu na na Vistu.
ALE ak nieto prvý krát kupuje licenciu, prečo by to nemala byť Vista? Len sa pls zdržte sprostostí ako HW náročnosť apod...
|
|
Re: prečo nie?
Od: Jajj
|
Pridané:
1.3.2008 15:12
Aha tak sprostosti ze to nefunguje su nepodstatne ... hlavne ze tebe to ide na otckovom pocitaci :-D
|
|
preco nie ?
Od: seeco
|
Pridané:
1.3.2008 14:48
suhlasim s nazorom, "preco nie ?" a zistujem, ze ludia, ktori sa stazuju na vistu, nemaju na to HW, a xceli by mat vistu, tak im uz len ostava buzerovat kvalitny produkt, cest vyvojarom :)
|
|
Re: preco nie ?
Od: Jajj
|
Pridané:
1.3.2008 15:11
a ty asi nemas ponatia ze co je kvalitny produk ... vsakano ?
|
|
oooooo
Od: Luky83
|
Pridané:
1.3.2008 16:21
to Jajj:
No kamarát.. tak teraz si strelil totálne mimo. Mýliš sa ak si myslíš, že sa bavíš s faganom, ktorému ocko kúpil počítač. Pracujem v IT už nejaký čas, takže na to nie som odkázaný a s PC ako takým sa zaoberám už cca 17 rokov, takže tieto údery pod pás, ktorými si v podstate nič rozumné k téme nepovedal... si nechal pre niekoho iného.
Čo ti ako nefunguje? Vista?.. hehe tak problém bude asi niekde inde... bo Vista funguje skvele... a až prekvapivo svižne.
Ty snáď vieš čo je kvalitný produkt? Robíš nejaké také? Myslíš tým dokonalý OS bez jedinej chyby? Preber sa... robia to ľudia.. a tí nie sú dokonalí... no ty si asi o sebe myslíš, že si...
S chybnou pamäťou môžeš fungovať roky.. a ani to nezistíš... tušíš koľko chýb má tvoj CPU? ...Intel aj AMD to majú zverejnené na svojich weboch.. a to tu píšem o HW.. čo preboha čakáš?
|
|
hahaha
Od: hahaha
|
Pridané:
2.3.2008 9:50
Bude ti veľmi vadiť ak sa tam zaregistrujem cez link, v ktorom vynechám časť odporucatel? :-D :-D :-D
Popravde, je to SPAM, to tu nemá čo robiť !!!
|
|
vista skonci ako milenium
Od: atto1
|
Pridané:
4.3.2008 1:02
najlepsie bude pockat na windows 7, a vistu vynechat, ma prilis vela chyb, aby sa uchytila ako XP. Mal som ju cca pol roka, kym som sa vratil k XP. Je neuveritelne pomalsia aj na mojom HW (A64 6000X2, 4GB RAM, 2x500GB+400+320GB SATA HDD, 3x DVD RW, Asus M2N SLI Deluxe, X1950PRO 512MB DDR3).
Pocitam, ze na windows seven mi tato zostava bude stacit, a pojde lepsie ako Vista.
|
|
Re: vista bude pokračovať v Server 2008 a pod.
Od: Anin
|
Pridané:
6.3.2008 10:13
Ty sa tu chváliš alebo sťažuješ?
Aspoň si si ju kúpil? Ak nie, tak nekritizuj.
Možem vedieť 3 chyby aké má Vista? Podľa Teba...
Pozor, chyby, nie niečo iné a inak ako má XPčko.
a.
|
|
vista versus xp
Od: peto07
|
Pridané:
4.3.2008 9:54
mal som respektivne som sa pokusal to rozchodit na notasu ale nula bodov strasne pomale asi len pre 7200 otackove a viac hdd ako 5400 na notasoch a taktiez integrovne karty na notasoch proste slabe takze jedina volba xp a spokojnost konfig:asus 1,6 celeron M420,2gb ram,128ram ati Xpress200m,120GB samsung disk,vista ma podovala na 1 najhorsie,takze jedine pre tych co maju hlboko do penazenky na poriadne zelezo ci uz pc,notas
|
|
SuperFetch
Od reg.: Ladisalv
|
Pridané:
4.3.2008 16:05
Kde sa da vypnut SuperFetch? diky za radu
|
|
moj nazor
Od: lindows
|
Pridané:
5.3.2008 16:54
je normalne ze na rychlejsi hardware sa vyraba objemnejsi software...aby to nebolo zase az take rychle....aj ked od roku 2000 sa hardware zrychlil....čo ja viem 10? nasobne? zatial čo vista oproti xp nezrychlila velmi....
|
|
vista este nie
Od: kovo1
|
Pridané:
22.3.2008 9:36
Môj názor
čo sa týka XP tak ich viem vyladiť že pracovať sa dá do 35 sekúnd od zatlačenia tlačídka u Visty sa mi to nadá ani keby som sa p...
Vista je to ako keď prišli XP a mi sme bežali na win98, win ME respektivne win 2000 tiež to bolo niečo hrozne až po čase sa to zmenilo.
A možno Vista padne do zabudnutia ako win Me a tiež mrkvošrot do nich musel investovať par "chechtákov"
Ale stále je pravdou že dnešné počítadla (pc ci nb) x jadrové s 2gb pamäte sa s Vistou trápia a sú o dosť pomalšie ako XP.
Videl som dosť PC či NB s Vistou ale ani jeden ma neoslnil svojou rýchlosťou skôr prekvapil pomalosťou.
|