|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No uvidime
Od: LUPO BB
|
Pridané:
16.2.2008 13:16
ci nedopadneme ci EU presadi odpojenie lama stahovacov od internetu:P
|
|
dobry clanok
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
16.2.2008 13:32
dobry clanok, tento boj tu vzdy bude a vzdy budu ludia, ktory stoja za torrentom o krok vpredu
|
|
Je to jednoduché
Od: Mums
|
Pridané:
16.2.2008 13:37
Stačí blokovať adresy z ktorých sa dájú sťahovať torrent managery a tak isto aj vyhľadávače a je to jednoducho vyriešené. Ak sa na to pozerám zo strany providera tak je to v poriedku.
Problém by nastal len vtedy ak by to robil len jeden provider a ostatrný nie potom by mal tento problém s tým, že od neho ľudia hromadne odchádzajú.
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: jas
|
Pridané:
16.2.2008 13:48
Blokovať adresy, z ktorých sa dajú sťahovať torrent managery?
Sorry, ale väčšiu blbosť som už veľmi dlho nepočul.
|
|
Re: Je to jednoduché
Od reg.: -=SZAGA=-
|
Pridané:
19.2.2008 9:08
jas , he he mas pravdu. :-DD To bi mohli blokovat polovicu Internetnych adries... No co najdu sa este ludia ktory sa len teraz pripajaju na internet a nevedia co to je.....
|
|
Re: Je to jednoduché
Od reg.: M3dz!k
|
Pridané:
26.2.2008 2:03
hej hej, "internetnych" :)
Nick hovori za vsetko, vsakze"......."
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: N-PL
|
Pridané:
16.2.2008 14:06
Blokovanie torrent vyhladavcaov podla mna nemozu, je tam aj kopec legalnych veci... a ludia by sa stazovali, ze si nemozu legalne stahovat linuxove distribucie, trailery, freeware, free hry, a pod.
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 18:55
Mas trochu zvlastne vnimanie problemu, pretoze ked je raz na serveri nieco nepovolene, tak nikoho nezaujima, ze su tam nejake trapne lunexove distribucie.
Ja si myslim, ze kvoli tym curakom, co vkuse tahaju, na to doplatia aj ostatni uzivatelia, ktori si par krat do roka stiahnu film, album alebo hru. Je to podobne ako s napalovanim diskov - ked si od kamarata nieco obcas napalite (raz kupi original on, raz ja..), tak sa daju privriet oci. Ale ked si z toho niekto spravi zivnost a predava stovky diskov, doplatia na to zase ostatni vyssimi cenami.
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: trololo
|
Pridané:
16.2.2008 20:49
vsak ked raz za 5 rokov niekoho zabijem, tak sa daju nadtym privriet oci, ale taky masovy vrah by jednoznacne mal ist na dozivotie...trosku zvratene predstavy mas...
|
|
Re: Je to jednoduché
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 10:03
porovnavat vrazdu s nelegalnym kopirovanim je zvratene.
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: masdebilnynick
|
Pridané:
17.2.2008 11:32
Presne tak ako obcasne porusovanie zakona ospravedlnovat pred pravidelnym.
|
|
Re: Je to jednoduché
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 12:01
klames!
|
|
Re: Je to jednoduché
Od reg.: _wardo
|
Pridané:
18.2.2008 7:52
Ma pravdu !!! Jasne, ze trepes dve na tri... Sak je "normalne" ked z obchodu raz za cas ukradnem mobil, kamos zas nejake tie hodinky... Ale ti hnusni zlodeji co kradnu kazdy den su ovela horsi a mali by sme ich vsetkych pozatvarat, lebo kvoli nim, "nas vsetkych" hadzu do rovnakeho vreca!!! ...
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: triggerhipik
|
Pridané:
18.2.2008 9:12
asi sa treba vysporiadat s tymi velkymi zlodejmi, potom s malymi, tak ako pri drogach naprv dilerov, potom obycajnych fetakov.
|
|
Re: Je to jednoduché
Od reg.: ipc422
|
Pridané:
18.2.2008 9:23
Klasická argumentácia čierno-bielym videním - uz je to trápne. Obcasné stiahnutie/napálenie určite nikoho netrápi a provideri by sa pre neho nesnažili obmedzovať torrent... Navyše, keby bol svet čierno-biely, asi ťažko by mohla byť legálna väčšina marketingu ;-)
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: Revenant
|
Pridané:
17.2.2008 9:54
ked sa rozdaval rozum, ocividne si mal dovolenku.
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: tralalala
|
Pridané:
17.2.2008 16:07
nestaci bloknut utorrent.com :)
|
|
Re: Je to jednoduché
Od: ARny-ktory chuj regol moj nick?
|
Pridané:
18.2.2008 12:46
A co takto blokovat cely internet??? Ale platit zan kludne mozes dalej...
|
|
princip internetu
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
16.2.2008 14:18
nie je zakladny princip internetu ten, ze ked sa dvaja spoja treti do toho nema co hovorit? inak povedane providery by nemali blokovat ziaden obsah pretoze ak si spominam tak este funguje v ustave take ze slobodny pristup k informaciam
|
|
Re: princip internetu
Od: _PM
|
Pridané:
16.2.2008 14:53
Ano ale v pripade sucasnych torrent aplikacii je princip ten ze sa vytvaraju a vyhladavaju dalsie a dalsie spojenia (tie riadi server). Keby si ludia vymienali torrent subor emailom a spojenie by tvorili len oni dvaja (a dajme tomu ze by spojenie bolo sifrovane) tak samozrejme ostatni mozu velke kulove.
A co sa tyka tej ustavy tak vsetci vidime ako to pokracuje ale nik nema moznost to zastavit. Jednoducho IFPI, RIAA urcite nebudu robit anketu kto je za blokovanie internetu ze? A ak zatlacia na spravnych ludi v parlamente tak zial pre nas. Ako asi vznikla autorska dan?
|
|
Re: princip internetu
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 19:00
Nech sa paci, ked raz budes pracovat (najlepsie zadarmo), tak si kludne vycap svoju tvorbu na internet na volne stiahnutie a potom skus napisat znova takyto prispevok, aky si teraz napisal.
|
|
ebenci?!
Od: WTF:...
|
Pridané:
16.2.2008 14:29
skus daco vytvorit da ti to vela namahy a zrazu pride tipek
a ti to da secko na net napr. na torrenty a mozes nadavat na slobodny pristup k informaciam...
|
|
Re: ebenci?!
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
16.2.2008 14:43
trosku si nepochopil pointu, ja nehovorim nic o nelegalnych cracknutych hrach alebo ripnutej hudbe, filmoch. Hovorim o tom, ze je uplne jedno ci ISP zablokuje www.ilegaltorrent.ug alebo www.microsoft.com, blokovanie ako blokovanie VZDY zamedzuje pristup k informaciam. Kazdopadne trvam na tom, co som povedal, ked sa dvaja dohodnu, ze si budu vymienat informacie nema im co do toho nikto hovorit, to je princip internetu
|
|
Re: ebenci?!
Od: xyz...
|
Pridané:
16.2.2008 19:43
Provider je sukromna spolocnost a moze svoje sluzby obmedzovat jak chce. Ak sa ti nepaci, nikto ta nenuti vyuzivat jeho sluzby.
Nejaky slobodny pristup k informaciam s tym nema co robit.
|
|
Re: ebenci?!
Od: T-Col
|
Pridané:
16.2.2008 19:57
len pokial to nieje v rozpore zo zmluvou ktoru s koncovym uzivatelom uzavrel...
|
|
Re: ebenci?!
Od: majak-neregistrovany
|
Pridané:
18.2.2008 4:14
tak tak provider je sukromna firma - podnik a oni si rozhoduju o tom co budu poskytovat je to ich vec maju na to opravnenie, ked si dakto chce s niekym vymienat nejake data tak nech si spravi vlastnu LAN a tam plati pravidlo ze nikto do toho nemoze zasahovat.... ale internet od poskytovatela je len tovar ktory si clovek kupuje od podniku
|
|
Re: ebenci?!
Od reg.: M3dz!k
|
Pridané:
26.2.2008 2:08
sluzba, nie tovar mudrlante
|
|
Re: ebenci?!
Od reg.: .heh.
|
Pridané:
16.2.2008 17:27
skus si precitat tento clanok... odporucam...
http://www.dsl.cz/clanky-dsl/
clanek-980/Pirati-a-lzi-protipiratskych-organizaci
len pre zaujimavost, v kine som bol uz tento rok 10ty krat, a zo stahovanim nemam problem...
|
|
doplnok
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
16.2.2008 14:45
a okrem toho, keby som nieco vytvoril tak prva vec co spravim je, ze si to poriadne zabezpecim a nehladam vinnikov a nesudim sa s trackermi potom, ked uz je neskoro a cela moja robota je takpovediac na 2 veci
|
|
Re: doplnok
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 19:12
omg ty ma tak series. Ako si tak citam diskusiu postupne zhora, musim reagovat na kazdy tvoj prispevok, lebo toto nie je normalne, co pises. Nebudem sa znova opakovat, len som si stale istejsi, ze mas okolo 12 rokov a stale tahas, aj ked je ti polovica veci nanic.
|
|
vdaka za clanok
Od reg.: XRO>>
|
Pridané:
16.2.2008 15:59
Tak ako boli(su) popularne a rozsirene p2p typu DC, kazaa, emule a pod, rozsirili sa aj torrenty a tak ako sa budu hladat moznosti ich uspesneho blokovania, budu sa aj vymyslat rozne nastroje na obchadzanie(zamedzenie) blokovania. Darmo, ked je nejaka komunita silna a rozsirena, je tazke ju len tak lahko rozbit. Vzdy to tu bolo a vzdy bude, no big deal :)
btw vdaka za clanok
|
|
nikto
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
16.2.2008 16:13
inac to je trosku neucinne by som povedal, ak napr. ja chcem obmedzit rychlost uTorrent klientovi tak to nemusim urobit cez interne obmedzenie, mozem pouzit napr. NetLimiter a mam pokoj, co mi mozu?
|
|
Re: nikto
Od reg.: .heh.
|
Pridané:
16.2.2008 17:24
odporucam ti este aspon tri krat precitat clanok a mozno ti dojde o com vlastne je ;)
|
|
Re: nikto
Od: wechet
|
Pridané:
18.2.2008 16:50
a ked nechces obmedzit rychlost uTorrentu a obmedzi ti ju provider, ako nastavis NetLimiter aby si isiel rychlejsie ty chytrak?
|
|
ako to vlastne je???
Od reg.: .heh.
|
Pridané:
16.2.2008 17:28
odporucam vsetkym: http://www.dsl.cz/clanky-dsl/clanek-980
|
|
:))))))
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
16.2.2008 17:38
ja bezne sestre obmedzujem torrenty netlimiterom :D, ale neviem co to ma s tymto clankom no nevadi... keby som ju nikdy nenaucil pouzivat torrenty mal by som pokoj :/
|
|
decko debilne
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 19:14
ty ma snad prinutis rozjebat klavesnicu. Ved to nie je mozne, co tu pises!
|
|
Re: decko debilne
Od: ho...
|
Pridané:
16.2.2008 20:54
clovece klidek!
daj si este jedneho jointa na vyrovnanie, k tym lajnam koksu co si prave sfukol!
|
|
Re: decko debilne
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 10:04
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: decko debilne
Od: Bleble
|
Pridané:
17.2.2008 11:35
Hlavne ze ty sa sam v nicku oznacujes za fetaka... A nikto ta nenuti to tu citat, hlavne ze najvacsie <>oviny a offtopicy si tu zatial napisal akurat tak ty.
|
|
Re: decko debilne
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 12:23
cituj moj offtopic!
|
|
fgasdgasghasd
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
16.2.2008 17:42
inak len tak mimochodom nebavi ma stale vypisovat ten "Titulok" nikdy neviem co tam mam napisat, malo by sa to zrusit alebo aspon dat ako nepovinne...
|
|
decko debilne
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 19:17
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: decko debilne
Od reg.: XRO>>
|
Pridané:
17.2.2008 1:58
no ale myslim ze aj tak ma pravdu, ten titulok stoji vo vacsine pripadov zaprd kedze ani ja neviem nikdy co tam napisat
|
|
pravda
Od reg.: -HERO-
|
Pridané:
16.2.2008 17:59
Povedzme si pravdu. Providerom nevadí ani tak moc to pirátenie ako ten traffic čo pri tom vzniká. :D
|
|
Re: pravda
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 19:19
objavil si teplu vodu otocenim cerveneho kohutika v kupelni!
|
|
Re: pravda
Od reg.: -HERO-
|
Pridané:
16.2.2008 20:06
sorry ale mám pákovú batériu
|
|
Re: pravda
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 10:07
Aha, zrejme si menej chapavy a ja ti skusim moj prispevok preformulovat, nech ho aj ty pochopis:
objavil si teplu vodu otocenim paky na stranu s cervenou znackou v kupelni!
|
|
Re: pravda
Od reg.: -HERO-
|
Pridané:
17.2.2008 11:30
sorry ale bola to strašne lacná batéria a značky sa akosi zmyli - čo teraz? poraď ty sa vyznáš ako pozerám :D
|
|
Re: pravda
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 12:03
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: pravda
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
17.2.2008 13:27
chlapce Teba zabanuju a dufam, ze aspon permanentne ;)
|
|
Re: pravda
Od: wechet
|
Pridané:
18.2.2008 17:02
mozu tak zabanovat IPcku ale nie osobu. A ked je trochu sikovny, tak si v momente zmeni na inu, prip vymaze cookies a ma novu identitu ;)
|
|
Re: pravda
Od: FIŠKUS
|
Pridané:
17.2.2008 11:36
Počuj nie si ty ten slávny agent s teplou vodou?
|
|
Re.Nové rozšírenie BitTorrent protokolu zabráňuje jeho obmedzovaniu
Od: to je jedno
|
Pridané:
16.2.2008 18:08
Co ma co vadit providerom traffic?? Ked provider tvrdi ze poskytju pristup do internetu 24x7x365 s danou rychlostou tak to ma dodrzat a ne vymyslat obmedzovania a ine xxxoviny. Ked si kupim 2l mineralku tak tiez neni zakazane s nou splachnut hajzel. Jednoducho platim za produkt a nikto nema co dirigovat co s nim mozem a co nemozem robit... A co sa tyka ochrane Autorskych prav. Nemyslim si ze producenti su odkazani na peniaze od celeho sveta. Staci tych par milionov ludi co do toho kina ide a zaplati...
|
|
Re: Re.Nové rozšírenie BitTorrent protokolu zabráňuje jeho obmedzovaniu
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 19:29
Precitaj si tu zmluvu, co si podpisal a potom nieco napis. Provider vie, ze kolko priemerne clovek prenesie za mesiac dat a od toho sa odvija cena programu. Kedze dnesne rychlosti dovoluju stiahnut pomyselny "limit" za par dni, tak provider je nuteni to takto kontrolovat, pretoze vsetko nad ten "limit" musi provider platit zo svojho. Oni to pravdaze vykryvaju tak, ze niekto nestiahne "limit", tak sa to zarovna, ale uz to je neunosne. Ako by sa ti pacilo, keby si za 10 Mb linku platil par tisic mesacne? Je to reklamny tah a len curaci si myslia, ze to je neobmedzene.
|
|
Re: Re.Nové rozšírenie BitTorrent protokolu zabráňuje jeho obmedzovaniu
Od: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 11:36
Uz ma fakt ze vazne series! Tie dristy co sem pises ma kto citat? Drz uz hubu a ne<>uj.
|
|
Re: Re.Nové rozšírenie BitTorrent protokolu zabráňuje jeho obmedzovaniu
Od: neos
|
Pridané:
16.2.2008 22:32
tak si kup dedikovanu linku a vtedy ti nikto nemoze nic povedat ked budes tahat a uploadovat 24x7x365
ak mas net za 300,- tak moze...
|
|
ghasdhdag
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
16.2.2008 18:09
ved zahranicny traffic je mrtne drahy :D, ale prosim vas, tcom ma take zisky, ze by mohol cely znizit na 30% a stale by mal zisk
|
|
(R) triggerhippie
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 19:34
Skvely nazor. Na 10 rocne decko si celkom rozumny.
|
|
Re: (R) triggerhippie
Od: T-Col
|
Pridané:
16.2.2008 19:40
aj som na zaciatku rozmyslal co ti na nom vadi, ale teraz rozmyslam preco som nad tym rozmyslal ked nepovedal nic co by malo hlavu, patu a trochu rozumu... :D
|
|
Re: (R) triggerhippie
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
17.2.2008 0:12
neviem kolko mas Ty ale tymto Tvojim komentarom si urcil svoj rozum dostatocne ;)
|
|
clanok
Od: T-Col
|
Pridané:
16.2.2008 19:15
http://www.dsl.cz/clanky-dsl/
clanek-980/Pirati-a-lzi-protipiratskych-organizaci
suhlasim s autorom, ale nezasiel do hlbky. Neexistuje aspon o nej neviem studia ktora by dokazala dat cislo ktore urcuje kolko s tych piratov by isli do toho kina alebo si kupili dvd keby nemali moznost si to len tak stiahnut z netu. to znamena ze usli zisk tam urcite je ale tazko uhadnut aky. Je tu prispevok radsej nech si zabezpecia svoje produkty ako s tym otravovat ze im ich kradnu, no je to jeho nazor ale s logikou nema nic spolocne. A jedna vec ktora stoji za zamyslenie: Mame mladika ktory ma rad hudbu a chcel by ju tvorit (ma talent), 30 dnova tial verzia nestaci, on si teda nejaky program na hudbu "ukradne" nauci sa to a razje schopny na zaklade vedomosti si tym zarobit a kvoli svojej praci vo vacsom aj kupit ten produkt... tyka sa to ako hudobneho premyslu tak filmoveho aj grafickeho a neviem akeho, kedy piratstvo vyuci noveho "odbornika" a potencialneho klienta...
|
|
(R) triggerhippie
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 19:43
Taketo nazory neberiem. Nepoznam pripad, kedy by potrestali nejakeho chlapika za napalenie softu. Tu ide o poskytovatelov, o tych, ktori z toho ziju. Maju dobru navstevnost, maju dobre zisky z reklamy. Prizivuju sa na praci ostatnych a to nie je tolerovatelne.
|
|
Re: (R) triggerhippie
Od: T-Col
|
Pridané:
16.2.2008 19:55
brat nemusis, ale ja som nehovoril o poskytovateloch konkretnej veci, ale o koncovom uzivatelovi... cize clanok nebol priamo miereny na poskytovatela ale na koncoveho uzivatela ktory je v diskuzii casto krat spomenuty. staci orzmyslat, taktiez nehovorim ze komentar ktory som napisal je nieco realne ale je to nieco od coho by sa mohlo trosku odrazit...
|
|
Re: (R) triggerhippie
Od: T-Col
|
Pridané:
16.2.2008 19:58
btw: Nepoznam pripad, kedy by potrestali nejakeho chlapika za napalenie softu... to myslis vazne?
|
|
Re: (R) triggerhippie
Od: triggerhippie
|
Pridané:
16.2.2008 20:02
tomu kur! Na sk bolo len par ludi odsudenych a to palili vo velkom ako domacu slivku na vychode.
|
|
Re: (R) triggerhippie
Od: T-Col
|
Pridané:
16.2.2008 20:04
tak co moj boli neboli treba sa rozhodnut... zatim si nic preborneho nenapisal...
|
|
trackery
Od: xyz...
|
Pridané:
16.2.2008 19:45
Je nejaky dovod, preco ISP neblokuju vsetku komunikaciu s najznamejsimi trackermi?
|
|
Re: trackery
Od: MLx
|
Pridané:
16.2.2008 20:54
uhh, "Cenzura"?
|
|
Re: trackery
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
17.2.2008 0:12
pretoze by porusli zakon?
|
|
Re: trackery
Od: xyz...
|
Pridané:
17.2.2008 1:28
ktory zakon?
|
|
Re: trackery
Od: wechet
|
Pridané:
18.2.2008 17:11
tak zmluvu.
nehovoriac o tom, ake je jednoduche to obist... napriklad cez anonymne proxy servery, alebo DNS (OpenDNS)
|
|
co ca hadate
Od reg.: peto__110
|
Pridané:
17.2.2008 1:11
tak vam nieco poviem aj tym co si myslia ze maju svoje data legalne najditemi na svete jedneho cloveka co ma apsolutne kazde cd dvd ci inak sirene data legalne zakupene
ja si myslim, ze asi je takych minimum a to len ty bohaty a ani ty nemaju uplne 100% legal data ci mp3 alebo audio cd
|
|
Re: co ca hadate
Od: saksaksakJA
|
Pridané:
29.2.2008 17:44
No napr. ja. A bohaty niesom zarobim len 20k SK v BA a to nieje na BA moc ale vsetko mam legal. Ani mp3 nemam nelegalne
|
|
je to aj o...
Od: slamovic
|
Pridané:
17.2.2008 6:04
kupite si tu istu hru za 100 ,alebo 1000sk? hlasujte, filmy za rozumnu cenu uz zacinaju prichadzat ,a na soft treba este cakat az im to dockvakne, ze taku cenu nemaju.
|
|
riesenie
Od: Erik98
|
Pridané:
17.2.2008 9:44
existuje uz dnes a vola sa µTorrent
|
|
Re: riesenie
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 10:10
dement co si ani neprecital clanok
|
|
Re: riesenie
Od: ble
|
Pridané:
17.2.2008 11:38
^^ Dement co sa tvari ze ma mudre reci... Evidentne sa triggerfetak nudi, kedze mu na ZS zacali jarne prazdniny...
|
|
Re: riesenie
Od reg.: Babka z olešanoviec
|
Pridané:
18.2.2008 16:24
Ja mam zlomene okuliare... co mam teda robit ty sedliak?
|
|
zvratenost
Od: dts
|
Pridané:
17.2.2008 11:57
zvratene sa mi zda to, ze filmove a hudobne spolocnosti vo svojich predstavach o predaji svojho produktu, stale ziju v dobe pred 30-timi rokmi, ked existovala len mala ina moznost, ako ist do kina ci koncert. Nepoznam inu oblast podnikania, kde by sa mal trh, ktory ich zivy, mal prisposobovat ich poziadavkam. Vsade inde sa firmy sanzia a musia prispobovat poziadavkam trhu, aby prezili a boli uspesny.
|
|
Re: zvratenost
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 12:08
takze ked sa teraz kradne pomocou p2p sieti, tak sa maju prisposobit oni?
|
|
Re: zvratenost
Od: wechet
|
Pridané:
18.2.2008 17:17
nie, maju lakat ludi kupovat CD/DVD a chodit do kina.
Branenim p2p nic nevyriesia
|
|
zvratenost2
Od: dts
|
Pridané:
17.2.2008 11:58
. je to zvratene, ze svoju neschopnost a neprisposobivost chcu este chranit aj zakonnymi prostiedkami. Ved kto sa vie prisposobit a bude produkovat zaujimave veci bude prosperovat aj nadalej, len musi zvolit inu strategiu. A odpad, o ktory nie je zaujem, zmizne aj so spolocnostou, ktora ho produkuje. Preco by sme mali podporovat nieco, co nie je dobre.
|
|
Re: zvratenost2
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 12:10
A ty budes urcovat, co je dobre a co je odpad, ktory sa moze kradnut? Si vadny. Nikto od teba nechce, aby si si kupil produkt, ktory sa tebe nepaci.
|
|
zvratenost3
Od: dts
|
Pridané:
17.2.2008 11:59
To, ako keby som si ja zalozil studio, nahral nejaku stupiditu, ktora by sa dostala na NET, nikto by si ten grc sice nikdy nekupil, ale ludia zo zvedavosti, by to tahali a ja by som ich potom zaloval za usly zisk a este by som od statu chcel, aby moju nerisposobivost a neschopnost produkovat nieco kvalitne a zaujimave pre trh, chranil zakon.
|
|
Re: zvratenost3
Od reg.: triggerhippie
|
Pridané:
17.2.2008 12:13
Takze ja si poviem, ze tato nova hra je sracka a to mi dovoluje si ju stiahnut z netu? Si vadny.
|
|
Re: zvratenost3
Od reg.: Babka z olešanoviec
|
Pridané:
18.2.2008 16:21
Keby si zil na vidieku by si ianc vravel!
|
|
Okolo Temy
Od: dxr@
|
Pridané:
17.2.2008 15:57
Uvidime scim pride RIAA
- na margo toho ze trestat koncovych uzivatelov
to sa im neoplati lebo RIAA moze kvazi efektivne len USA
riesit a co zo zvyskom sveta ? dame im viza zadarmo ?
a pozveme na federalny sud ? --:)
preto zacali riesit providerov je to jednoduchsie
donutime ISP aby to blokoval a jeho klienti su odpisany
mame lepsi pocit z prace za ktoru berieme peniaze RIAA.
Warezit sa bude vzdy lebo ludia na to nemaju
a aj keby mali tak ked za nieco platit nemusim ani platiti nebudem to je logika asi vsade ( vid slovenske koncesionarkske poplatky ze ano - kolko ludi neplatilo )
BitTorrent to spravil podla mna z viacerych dovodov
jeho klient to bude mat prvy ludia ho skusia a ostanu
pri nom zvysisa im zisk
dalsia vec ak by to nespravil spravy to niekto iny
lebo lebo Comcast RSTclose connection je velmi uciineee
|
|
Antipiracy companies vs. P2P
Od: anonymous
|
Pridané:
17.2.2008 23:30
Podla mna je to len dalsie kolo z nahanacky macky a mysi.
P2P treba obmedzovat z dovodov marketingu, pretoze inak by sa to stalo uplnou samozrejmostou a po par rokoch by sa naozaj predalo menej veci.
Treba vsak mysliet na to, ze na druhej strane stoja ludia, ktori drzia P2P trosku vpredu pred RIAA a nej podobnym.
Niekedy RIAA spravi krok dopredu a vtedy sa komunita posunie tiez dalej. Je to nekonecna nahanacka.
Vzdy tu bude sposob ako veci sirit dalej nelegalne, je to tak asi na kazdom trhu.
Digitalne sirene informacie maju tu vyhodu/nevyhodu, ze ich kopirovanim sa nestraca nic materialne.
Digitalne informacie su vytvorene pre posledne generacie ludi a zakony aplikovane z minulych obdobi na ne nemozu platit, sami vidite ako to nefunguje. Treba vytvorit zvlast zakony pre digitalny svet.
|
|
Re: Antipiracy companies vs. P2P - doplnenie
Od: anonymous
|
Pridané:
17.2.2008 23:30
Doplnenie:
Samozrejme sa treba drzat hlavne slobody, ktoru si kazdy dnes buduje a velke korporacie idu skor proti tomuto smeru.
Nebudem predsa platit za nieco, co si mozem vyskusat a ked nie som spokojny, tak si to nekupim. Je to system, ktory je specificky pre dnesny svet.
Dnes sa produkuje tolko veci, ze nie je mozne udrzat pri kazdom diele aspon minimalnu kvalitu. Preto sa vytvaraju nepodarky, ktore sa aj tak dostanu na trh. Ved trhovy system sam hovori o ponuke a dopyte. Kto mi vrati peniaze za nepodareny album ako je to napriklad pri kupe nejakeho fyzickeho nepodarku?
Nemozeme zabalit vsetko do jedneho vreca a dat na to nalepku "digitalna kopia = nelegalne sirena". Treba vytvorit trhovy system pre digitalne sirene informacie a media. Nepytajte sa ma ako, pretoze to neviem.
|
|
Re: Antipiracy companies vs. P2P - doplnenie
Od: AnonyDog
|
Pridané:
19.2.2008 14:34
Zrabejte si cez internet !!! Zaregistrujte sa tu ::: www.klikacka.sk/registracia/?odporucatel=NiNu a zarobte si zopar korun obycajnym klikanim ...
|
|
jajkala a sadala a mala vela deti o ktore sa musela starat
Od: otorinolaringolog
|
Pridané:
18.2.2008 11:50
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
torent
Od: mashin
|
Pridané:
23.2.2008 15:18
Keby sa torenty nespravali ako virus ktory pretazuje siete tisickami spojeni tak by to mali ISP na haku . Ale myslim ze je problem , ked sa na to pozeram zo strany ISP tak je torent strasna haved :(
|
|
p2p veda
Od: Adrique
|
Pridané:
27.2.2008 18:04
uz aj p2p zacina byt sialena veda. kam tento svet speje?
|
|
...............
Od reg.: s.oliver
|
Pridané:
1.3.2008 14:51
podlA MNA JE TO JEDNO CO STAHUJEME LEBO AJTAK EU- NEDOVOLI TORRENT-ovanie
|
|
podstata
Od: eldorado
|
Pridané:
8.3.2008 13:09
ani kazu nedovolili a prisiel torent....ani torent nedovolia a pride ine....(okrem toho su tu desiatky inych produktov tohto typu)skôr sa zymyslam nad tym,PREČO to tak je...ha?...dalo by sa povedať,že čo odpoved na tuto otazku to KLENOT...skôr si myslim,že odpoved iba tušime,je niekde vnutry v nas...
|