|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rn33
Od: rn33
|
Pridané:
30.1.2008 3:46
AMD sa aspoň takto, ked uz nie inak, dostalo na 1. miesto (aspon na chvilku). Bodaj by sa znovu postavili na nohy.
Mimochodom I am NO-1.
|
|
Ironman
Od: Ironman
|
Pridané:
30.1.2008 3:49
Gratulacie Ti idu, sefe...
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
31.1.2008 1:14
Najviac penazi som minul na HD.. Uz mam 2x500GB a 1x400. Ale este par mesiacou a nebude mi to stacit... :-((
|
|
rad
Od: rad
|
Pridané:
31.1.2008 20:31
dalsi trtko co uklada na disku nelegalne kraviny
|
|
UJO
Od: UJO
|
Pridané:
2.2.2008 14:45
a ty co s tymi gb pamete robis ?? zeries ich?
mam 160gb hdd a zaplneni mozno 25%
zbytok neviem zapratat
|
|
Jimmy
Od: Jimmy
|
Pridané:
30.1.2008 9:58
Nazdar Roman! :-)
Súhlas
Ale komponenty ktorých sa predáva najviac okolo strednej triedy výkonu má slabšie, takže na to by sa mohli radšej zamerať.
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
30.1.2008 10:52
a to prečo zrušili tú fasa diskusiu pri.. rapid share?
|
|
fukalot
Od: fukalot
|
Pridané:
30.1.2008 12:13
pretoze nase IP uz maju a razie sa pripravuju.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
30.1.2008 14:57
asi preto, ze tam niekto velebil hitlera ... aj ked myslim, ze stacilo vymazat prispevok ... inak tam nevidim nic, kvoli comu by mala byt diskusia zakazana ...
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
30.1.2008 17:54
tak to som nezaregistroval :D to uz aj holohlavi sa vedia pripojit na inet?
|
|
Rotavator
Od: Rotavator
|
Pridané:
30.1.2008 10:55
No neviem ci si spadol z marsu ale co sa tyka mainstreamu - tak tam je atina viac nez konkurencieschopna. To co nedozenie vykonom dohana cenou.
Inu HD 3850 za cenu 5000 Sk +- ma najlepsi pomer cena/vykon medzi grafikami. Na bezne hry ako je Bioshock pri plnych detailoch staci a na hry Crysis v plych detailoch nestaci ani GF 8800GTX takze tam to je jedno.
|
|
sky
Od: sky
|
Pridané:
30.1.2008 11:06
Ako neviem kde zijes, ale najlepsi pomer cena/vykon ma 8600GT
|
|
gamba
Od: gamba
|
Pridané:
30.1.2008 11:56
neviem kde zijes, ale toto nie je idealny svet, takze na SVK su tie pomery trosku ine
|
|
nexus
Od: nexus
|
Pridané:
30.1.2008 12:10
chcem vidiet toho debila, co si teraz kupi 8600GT.
|
|
LOLxD
Od: LOLxD
|
Pridané:
30.1.2008 16:46
Presne aj ja by som ho rad videl, 8600vka je prezlecena 7600 s podporov DX10
|
|
LOLxD
Od: LOLxD
|
Pridané:
30.1.2008 16:47
podporou*
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
30.1.2008 20:18
8600GT stoji od dvoch tisic bez DPH... to ako porovnávaš s 10tisícovou kartou?
ja by som skor rozmyslal nad 8800GTS a touto ati... alebo rovno 8800GTX
ak sa niekto vyznáte tak napiste pls, prave riesim problem ktoru kupit:
ci 8800GT alebo GTS(ci sa to oplati dat o nejake 2 litre viac).. alebo tuto novu ati?, mam 22"lcd a tam potrebujem aj pri hrách 1680x1050
|
|
Rotavator
Od: Rotavator
|
Pridané:
30.1.2008 20:38
8800 GTS sa neoplati, kup 8800 GT
Tuto novu atinu nekupuj lebo v jednej hre je sice vykonnejsia nez 8800 Ultra no v inej ju poraza aj 8800 GT. Nezabudaj ze 3870X2 je stale len crossfire zapojenie dvoch kariet takze idealne bude kupit 8800 GT a neskor (tak za rok) prikupit druhu 8800 GT do SLI zapojenia a fachcis osto sest najmodernejsie hry na plnych detailoch + 4xAA a 16XAF ;D
|
|
nextgensux
Od: nextgensux
|
Pridané:
30.1.2008 23:17
hmm. jedna 8800GT utiahne napr. crysis v rozl. 1680x1050 na dx10? a este v 4xAA a 16xAF? sa mi nechce verit...
a co bude za rok? mozno pokracovanie crysis, ale s vylepsenou grafikou, ktoru utiahne nova 9800GT. a mozme kupovat. to by sa nvidii pacilo.
btw crysis - pekne vyzerajuca nuda
|
|
Rotavator
Od: Rotavator
|
Pridané:
31.1.2008 9:41
Myslel som to tak ze dve 8800 GT ti utiahnu najmodernejsie hry naplno. Jedna samozrejme nie, a ked uz chces nieco dualne tak 2 X 8800GT je lepsia volba nez 3870X2
|
|
adasdas
Od: adasdas
|
Pridané:
9.2.2008 23:08
ak nevies tak 1 8800gt vs 1x Ati 3780 tak vyhrava Nvidia ale s SLI ma jasne 2x 8800gt vs 2x ATi 3780 jasne navrch ati
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 0:42
aky odbornik, al nevsimol si si podstatnu vec tuto kartu porazila len v 2 hrach ktore déesel spomenul aj to v zapojeni SLI alebo Xfire takze najprv si tie testy (tie odkazy URL na konci clanku) prestuduj kym nieco napises
a K tomu típkovi vyssie co ma dilemu s kartami. Poviem ti ze sa ti neoplati dat za GTSku o dva litre viac... ber jednu 8800GT 512mb alebo prejdi k ATI
|
|
Rotavator
Od: Rotavator
|
Pridané:
31.1.2008 9:48
Ty si prestuduj toto:
http://pctuning.tyden.cz/index.php?
option=com_content&task=view&id=
10011&Itemid=44&limit=1&limitstart=4
(odkaz som musel rozdelit kvoli 50 znakovej limitacii)
Neviem ci pisem po madarsky alebo co, ale ja som nenapisal ze iba v jednej hre je tato atina vykonnejsia. Ja som napisal ze v jednej je vykonnejsia a v inej zase menej vykonna.
Aby to pochopili aj debily: Ati 3870X2 je v niektorych hrach ktore dobre podporuju Crossfire na urovni 8800 Ultra alebo dokonca vykonnejsia a v inych hrach v ktorych Crossfire dobre nebeha je menej vykonna.
|
|
Matko
Od: Matko
|
Pridané:
1.2.2008 11:48
Tak ja som jeden. Nechapem na co mi vykonna grafika, na aku rit by som hral single player, aby som po 8 hodinach ako v crysis povedal je koniec. na WoW, Lineage, DDO a GuildWars mi v pohode staci aj 8600GT, dobry vykon, spotreba, cena, a v pohoda mi da aj AA AF.
Vela ludi co hralo Crysis, bioshock to zahralo len raz a koniec, uz nikdy viac si na to nespomenuli.
Nemusim mat spotrebu elektriky ako serverovna :D
|
|
spokojny
Od: spokojny
|
Pridané:
31.1.2008 15:02
neviem, aky pomer mate s vasimi kartami, ale ja som s mojou spokojny.
|
|
Re: na hovadinu
Od: bifino21
|
Pridané:
12.2.2008 4:25
netrep prosím ťa. mne ide crysis na full detailoch na 8800 GT. bez najmenších problémov. (AA mám na 4) inak všetko max.
|
|
rofl
Od: rofl
|
Pridané:
30.1.2008 10:59
Ked uz nieco tvrdis tak to aj dokaz
Za cenu za ktoru sa predava Nvidia 8600GTS sa da zohnat aj ATI 3850 a ta je na tom vykonostne ovela lepsie
Co sa Tyka Nvidia 86OOGT tak ta sa da porovnavat s 2600XT - zavisi od hry (tie karty su na tom vykonostne podobne)
Integrovane grafiky ma momentalne AMD podstatne lepsie.
Nvidii patri pochvala lebo vyrobila najvykonnejsiu kartu s jednym GPU a teda ATI bola na tom horsie iba v oblasti high-end kariet a prave uvidla kartu ktora je momentalne najvykonejsia.
Ak porovnam ceny a vykon kupil by som jednoznacne ATI. co hovori pre Nvidiu su dobre ovladace pre Linux. Nevidim iny dovod preco by som ju kupil.
|
|
Davox
Od: Davox
|
Pridané:
30.1.2008 12:34
hmm, a o tomto si uz pocul: NVIDIA Quadro FX 3700??
|
|
gepetto
Od: gepetto
|
Pridané:
30.1.2008 12:50
hmm, to je ta co stoji 900 EUR?
|
|
Kkt
Od: Kkt
|
Pridané:
30.1.2008 12:57
Ty si úplne sprostý. Vieš aspoň na čo sa taká karta používa dilino??
|
|
? . . . načo . . .
Od: ? . . . načo . . .
|
Pridané:
30.1.2008 15:43
Pre Kkt
Def:
načo - zám. opyt. príslov.
1. expr. i načože vyjadruje otázku zameranú na a) cieľ, účel: načo sú mu peniaze? b) príčinu deja, prečo: načo sa ponáhľať?
2. uvádza vzťaž. vetu predmetovú a príčinnú: vie, načo prišiel; naľakal sa, načo mu to vraví
. . . kto je tu teraz DILINO ???
:-DDDDDDDDDDDD
|
|
shitload
Od: shitload
|
Pridané:
30.1.2008 16:24
sorac kamo, ale vsetci ta maju na haku. takze tu nevypisuj kokotizmy a prestan sa bezdovodne rehotat. peace
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
30.1.2008 17:58
milujem ked niekto na IT fore vytiahne slencinu a nemysli to s nadsazkou... dement
|
|
cipo11
Od: cipo11
|
Pridané:
30.1.2008 17:47
Naozaj by ste si ju kúpili, keď karty od nVidie hoci aj podľa testu troško slabšie sú s jedným procesorom, s inou spotrebou a hlukom? Toto je podľa mňa od ATI zúfalstvo, len aby konečne niečim predbehli nVidiu. Keď prídu s kartou s jedným procákom a s normálnou spotrebou a lepšími testami ako GT, GTS, GTX potom smeknem klobúk.
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
30.1.2008 20:21
ale tá spotreba je zavádzajúca... nehráš celí deň ani nerenderuješ.. podla mňa by táto karta dokázala pri celodennom behu počítača ešte aj ušetriť
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 0:45
zapojene v SLI ty PAKO
|
|
UJO
Od: UJO
|
Pridané:
2.2.2008 14:47
Pekny clanok:)
hraci musia mat radost
najkrajsie je na tom ..640 stream procesorov a 1.3 miliardy tranzistorov.:D
atych zopar watov co to zerie:)
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
2.2.2008 22:29
Voltage mod o 0,1V+ a ides880MHz ..
obyc.chladic........
.......Pocul som ze 3870 +dusik chladenie
.a ide taktnut na 1200MHz
voltagemod vyskusam :-)
|
|
Mr_Chaos
Od: Mr_Chaos
|
Pridané:
7.2.2008 15:33
Fandim AMD dufam ze sa pozviechaju a dufam ze toto je toho zaciatok
|
|
rad
Od: rad
|
Pridané:
30.1.2008 4:22
The "WoW" starts now...
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
30.1.2008 6:49
tak toto bolo zufaly vykrik do tmy od AMD. snazia sa este prezit a este sa im to podari. myslim, ze teraz je na tahu nvidia a ta predpokladam tiez pride s dvoma G92 a zase vyradi AMD tak na rok...
|
|
zlob.downloader
Od: zlob.downloader
|
Pridané:
30.1.2008 11:58
o rly? skoda ze som uz kupil 3850... :)
|
|
fukalot
Od: fukalot
|
Pridané:
30.1.2008 12:14
ty si veštica Theodora?
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
30.1.2008 20:47
ja som vestec Nikto ;)
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 0:47
ty si vestec KOKOT, Nvidia uz ma davno ohlasenu kartu s dvomi cipmi, takze sa o5 zacne zdravy konkurencny boj... ty PŇAK
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 0:48
Este dodam ze ta karta pojde vdaka tomu o dost DOLE ty pŇAK a stavim sa ze za polrok keby som ta prisiel pozriet mal by si ju v svojom kompe ty POVAĽAČ
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
3.2.2008 19:39
teraz si mu to chudakovi ale natrel;)
|
|
Nobody
Od: Nobody
|
Pridané:
30.1.2008 7:37
Žiadny zúfalý výkrik do tmy ale vopred premyslený obchodný ťah. Nvidia už v roku 2007 testovala jadrá 10 série.
To isté platí o ATI. To čo si my myslíme že je novinka už niekoľko mesiacov vopred majú nachystané a naplánované výrobcovia.
|
|
rad
Od: rad
|
Pridané:
30.1.2008 7:55
ked reagujes na niekoho tak pouzivaj odpovedat
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
30.1.2008 10:46
reagujem na tvoj prispevok ty mokot, je to takto spravne ?
|
|
bubo
Od: bubo
|
Pridané:
30.1.2008 8:09
http://www.travian.sk/?uc=sk1_50538
|
|
axo
Od: axo
|
Pridané:
30.1.2008 8:37
sa chod vypchat s tym
|
|
inspe
Od: inspe
|
Pridané:
30.1.2008 9:06
stravime ho ;) co povies
|
|
WURMi
Od: WURMi
|
Pridané:
30.1.2008 8:33
Presne toto je kamen urazu pre ATi grafiky:
"Karta dosahuje nižšie FPS aj u extrémnych nastavení kvality 4xAA 16xAF u niektorých hier, hoci v 3DMarku pri takejto kvalite výrazne dominuje, pravdepodobne tak pôjde skôr o optimalizáciu hier."
Ich drivre su nizsej urovni ako drivre nVidia. nVidia ma totiz UDA (Unified Driver Architecture) a vyrobcovia hier sa nemusia starat na akej nVidia grafike hra pobezi, lebo o vsetko sa postara driver.
Kdezto pri ATi grafikach treba hry optimalizovat pre kazdy typ(triedu) zvlast, aby sa dosiahol optimalny vykon.
|
|
inspe
Od: inspe
|
Pridané:
30.1.2008 9:09
mas pravdu v compe mam nvidiu tam mi v pohode bezi skoro vsetko aj s tym najstarsim driverom.. ale na notase mam ati a ked bol driver stary tak mi vynechavalo textury a ked som nedavno stahoval najnovsi tak sa to opravilo no zase mi obcas trha obrazom pricom hra nieje niako narocna a zostava pri najlepsej konfiguracii danej vyrobcom hry este stale ma rezervu vo vykone masiny :-(((( smutne toto zistenie ale co uz
|
|
Rotavator
Od: Rotavator
|
Pridané:
30.1.2008 10:54
Za prve nVidia tazi hlavne z toho ze leje velke mnozstvo financii do vyvoja hier aby boli optimalizovane pre GForce.
Ati v sucasnosti nema o nic horsie drivery ibaze ich sucasne grafiky su superskalarne a v pripade ze driver nie je optimalizovany na engine danej hry tak pracuju len tie shader jednotky ktore dokazu pocitat komplexne vypocty. A optimalizovat driver na danu hru trva tak mesiac - dva a aj to sa sem - tam nepodari.
Co sa tyka AA a AF tak tam ati straca kvoli tomu ze na dve adresovacie jednotky pri texturovani pripada len jedna filtrovacia jednotka, kdezto nVidia to ma presne opacne. Bohuzial Atina doplatila na to ze vyrobila kartu ktorej technologie sa budu v enginoch hier vyuzivat tak v roku 2009 - 2010 ked sa vyraznejsie presadi DX10.
|
|
olčetrhend
Od: olčetrhend
|
Pridané:
30.1.2008 12:02
intel + nvidia + microsoft + crytek = DX10 money machine
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 0:53
DO BOHA sak teraz ju vydali, pockaj ty JEBO mesiac nech vydaju aj pre to OPTIMALIZOVANY driver a bude to OK
|
|
WURMi
Od: WURMi
|
Pridané:
31.1.2008 10:10
1. JEBA mas v gatach.
2. Ja nehovorim o tejto karte ale vseobecne o ATi
3. Developeri hrier preferuju UDA od nVidie ako driver od ATi, co bezi v ring0 rezime. (ber to ako fakt) Kvoli ATi musia pouzivat hard-coding aby vymackali z Ati kariet najvacsi vykon. tzn. komfort pri programovani je minimalny..
4. je trosku chore, aby sa vydavali vzdy nove drivre len kvoli tomu, ze vysla nejaka nova hra.
5. a nerozculuj sa tolko, lebo dostanes infarkt ;)
|
|
reply
Od: reply
|
Pridané:
31.1.2008 15:50
3. to bude asi fakt
4. beta drivery pre nove hry su domenou nvidie
1,2,5 - WTF?
nvidia hodi na trh 9800GT, vyvojarov si omota a pekne krasne mozete kupovat nove karty, lebo 8800GT vam tie nove hry nerozbeha v nativnom rozliseni aj ked na to ma predpoklady, ale to by sa nvidii nevyplatilo.
|
|
Pauko
Od: Pauko
|
Pridané:
30.1.2008 8:46
No a vojde sa nam to do skriniek? Mne to pripada ako lopata na sneh :-)
A to sa mi zdala kedysi voodoo2 velka.
|
|
ATI
Od: ATI
|
Pridané:
30.1.2008 10:18
ATI IS RULEZZZZ!!!!
|
|
rudo
Od: rudo
|
Pridané:
30.1.2008 11:48
PUNK NEVER DONT DEAD
|
|
vitana varí za vás
Od: vitana varí za vás
|
Pridané:
30.1.2008 12:08
YOU HAVE NO CHANCE TO SURVIVE, MAKE YOUR TIME
|
|
r
Od: r
|
Pridané:
30.1.2008 16:10
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
30.1.2008 18:49
OPERA IS FREE FOR ALL
|
|
Roope
Od: Roope
|
Pridané:
3.2.2008 10:32
IAM SO HAPPY THAT I CAN PEE MY PANTS OFF
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
30.1.2008 14:03
chlapci vypnite monitory a hor sa studovat anglictinu...
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
30.1.2008 14:08
chlapci vypnite monitory a hor sa studovat anglictinu...
|
|
phu
Od: phu
|
Pridané:
30.1.2008 18:33
DEAD IS PUNK IS NOT IT IS
|
|
BOzz
Od: BOzz
|
Pridané:
31.1.2008 0:54
toto je bohove
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
9.2.2008 23:11
ty si iny expert tam hodit 2 zapory :-D
|
|
casd
Od: casd
|
Pridané:
30.1.2008 10:38
Ale platit potom tie ucty za elektrinu by som nechcel, to si radsej zahram hry na o nieco nizsich detailoch...
|
|
popo165
Od: popo165
|
Pridané:
30.1.2008 10:49
radeonky nemusim
|
|
popo165
Od: popo165
|
Pridané:
30.1.2008 12:28
radsej mam radeonov
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 0:55
ja nemusim teba a tie tvoje teple prdy
|
|
SKY
Od: SKY
|
Pridané:
30.1.2008 11:16
AKOZE TO CO SU ZA KLAMSTVA!!!!
Spotreba karty je pri plnom výkone až 196 W akoze ten kto tento clanok pisal je bud nezodpovedny, alebo moc si fandi Ati, a pisem blbosti. ked je karta IDLE v WinXP tak ma spotrebu 154W. Pri plnej zatazi to nema ziadny 196W ale 357W!! a to bolo testovane iba na hre AOE3, ktora nevyuziva shaderprocessori skoro vobec!!! Inac v stalkeri to ma spotrebu az 385W!!!! Tych 196W je oficialna informacia od ATI. Ale ten kto pisal clanok by si mal overit REALNE UDAJE spotreby!!!
|
|
FURI
Od: FURI
|
Pridané:
30.1.2008 12:00
"ten kto tento clanok pisal je bud nezodpovedny, alebo moc si fandi Ati, ****a pisem blbosti***" :D:D:D
vies co, tak radsej nepis blbosti. Vies si predstavit ze by grafika mala skoro 0.4kW ??? Sak to by si neuchladil takou malou vrtulkou co tam je...
To o com pises je vykon celeho PC pri zatazi...
pozri si toto:
http://www.extremetech.com/ article2/0,1697,2252578,00.asp
(odstran medzery)
|
|
to je cele PC ty odkundes
Od: to je cele PC ty odkundes
|
Pridané:
30.1.2008 12:05
a ano vieme ze mas doma 8600, tak uz sa neposer.
|
|
k0rist
Od: k0rist
|
Pridané:
30.1.2008 11:30
Heh trapko ze overit udaje to si mam za kazdym kupit vec o ktorej pisem a testovat ju doma??? Isty bankrot po mesiaci...
|
|
FURI
Od: FURI
|
Pridané:
30.1.2008 11:45
pocuj ty trapko, a to tak pouzit tlacitko 'Odpovedat', ked na niekoho reagujes?
Alebo si v tom amoku na to zabudol?
|
|
abc
Od: abc
|
Pridané:
30.1.2008 11:52
a najvacsi trapko opravuje kazdeho debila lebo si mysli ze je zaujimavy
|
|
rudo
Od: rudo
|
Pridané:
30.1.2008 11:53
najvacsi trapko je fico aj ked sem neprispieva
|
|
feri
Od: feri
|
Pridané:
30.1.2008 12:05
takze podla teba by bolo vyhodne aby kazdy pisal len do rootu, aby ta diskusia nemala ani hlavu ani patu? By sa v tom ani diva svina nevyznala.
|
|
rudo
Od: rudo
|
Pridané:
30.1.2008 12:20
vsak sa v tom ani nevyzna.
|
|
M15k0
Od: M15k0
|
Pridané:
31.1.2008 4:01
tak ho neopravuj
|
|
pxb
Od: pxb
|
Pridané:
30.1.2008 11:57
no povedal by som ze ak si tester tak by si tie produkty mal aj testovat(da sa dohodnut s predajnami,oni pozicaju tovar a ty im spravis reklamu...very easy),ale ak si iba prekladac anglickych textov do slovenciny,tak to nevadi...
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
30.1.2008 12:36
toto Vam hovori neco?.. NVIDIA Quadro FX 3700
|
|
Davox
Od: Davox
|
Pridané:
30.1.2008 12:51
ježíš šak som to teraz napisala!
|
|
patic
Od: patic
|
Pridané:
30.1.2008 12:47
buducnosť je formát Super Hi-Vision / Ultra High Definition Video, UHDV, Ultra High, 16krát vyššie rozlíšenie ako HD formát, uvidíme kolko rokov im este potrvá kym to vycapia do obehu:)
|
|
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
30.1.2008 13:01
dakujem, ale aby mi karta brala 200W tak tak to neprosím. Brat si príklad tak z Intelu, nove procesory Core 2 Duo - Penryn nejak vykonovy skok neznamenaju, ale vynikajúco sa im podarilo vylepšiť tepelné vlastnosti a znížiť spotrebu.
|
|
jjj
Od: jjj
|
Pridané:
30.1.2008 13:22
V tomto máš pravdu Frog, Intelu sa prechodom na 45nm výrobný proces podarila pekne znížiť spotrebu procesorov, len tak napríklad \"starý\" Core 2 Duo E6850 3,0Ghz má v záťaži 51 C a 51,7 Watta, oproti tomu \"nový\" E8500 3,16Ghz má 47 C a 33,4 Watta !!! A toto je podstatný rozdiel. A pre tých čo chcú mať k tomuto príspevku blbé pripomienky tak nech si pozrú najsôr http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/ display/intel-wolfdale_11.html
|
|
feri
Od: feri
|
Pridané:
30.1.2008 13:48
ty si dobra Watta ;)))
|
|
Lotofogo
Od: Lotofogo
|
Pridané:
30.1.2008 14:12
Nie, on je watelín :-D
|
|
Kkt
Od: Kkt
|
Pridané:
30.1.2008 14:22
Slonenčina má aj skloňovanie kkti a vy ste to samozrejme nepochopili, ale nevadí lol
|
|
Kkt
Od: Kkt
|
Pridané:
30.1.2008 14:22
Slovenčina
|
|
KOKOT
Od: KOKOT
|
Pridané:
30.1.2008 15:17
LOL!
|
|
Lotofogo
Od: Lotofogo
|
Pridané:
30.1.2008 15:19
nj skloňovanie...keď už, tak nie 33,7Watta, ale 33,7Wattu
|
|
jebko
Od: jebko
|
Pridané:
30.1.2008 15:35
nj sice maš pravdu s tým skloňovaním ale si pekný jebko čo? tu nešlo o to ako to napíše ale o komentár ku článku debilček
|
|
feri
Od: feri
|
Pridané:
30.1.2008 15:52
sklamem ta, tu praveze islo o to sklonovanie ;)))
|
|
? . . .
Od: ? . . .
|
Pridané:
30.1.2008 15:49
... a prečo nie napr. 33,7 VA ??? (veď P=U.I) :-DDDDDDDDDDD
|
|
BOzz
Od: BOzz
|
Pridané:
31.1.2008 1:00
Ty si riadny SLONENČINAR
|
|
mufl0
Od: mufl0
|
Pridané:
30.1.2008 14:49
...suck me runnin' baby...:)
|
|
kWh
Od: kWh
|
Pridané:
30.1.2008 15:21
194 W ma len karta a tých 371-438 W ma cele PC.
Mňa by zaujímalo ako na tom pôjde Folding@Home .
|
|
lama
Od: lama
|
Pridané:
30.1.2008 15:53
Preferujem ATI/AMD pred INTEL/Nvidia.
Preco? Lebo mi vyhovuju :-)
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
30.1.2008 16:10
a ja mam AMD/Nvidia ....
|
|
Borec
Od: Borec
|
Pridané:
30.1.2008 16:56
Si predstav. Aj ja
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
30.1.2008 17:34
no a ja mám INTEL/AMD... :) ha-ha
|
|
colombo
Od: colombo
|
Pridané:
30.1.2008 20:25
a ja mam firefox
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 1:02
a ja mam TESLA a ACTIVIA - s bakteriami pre dobre travenie
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 15:33
no a ja mám AMD/INTEL huhehueheu
|
|
rlol
Od: rlol
|
Pridané:
30.1.2008 16:13
štrúdľa
|
|
popolnik
Od: popolnik
|
Pridané:
30.1.2008 16:26
rulezz!
|
|
BOOOZ
Od: BOOOZ
|
Pridané:
30.1.2008 16:52
A STRČME SI DO RITI PALEC !
|
|
sky
Od: sky
|
Pridané:
30.1.2008 17:21
mam. a teraz co?
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 1:03
A teraz ho ocmuľaj
|
|
sky
Od: sky
|
Pridané:
31.1.2008 4:22
chuti ako mamine makove slize.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 15:20
Tak mate novy recept.
|
|
cipo11
Od: cipo11
|
Pridané:
30.1.2008 17:46
Naozaj by ste si ju kúpili, keď karty od nVidie hoci aj podľa testu troško slabšie sú s jedným procesorom, s inou spotrebou a hlukom? Toto je podľa mňa od ATI zúfalstvo, len aby konečne niečim predbehli nVidiu. Keď prídu s kartou s jedným procákom a s normálnou spotrebou a lepšími testami ako GT, GTS, GTX potom smeknem klobúk.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
30.1.2008 18:06
strč si do riti klobuk
|
|
Drak_1
Od: Drak_1
|
Pridané:
30.1.2008 18:23
Tato karta by měla ohrozit karty jako je GeForce 8800 Ultra nebo GeForce 8800 GTX a podle toho je nastavena i její cena. Aktuálně 449 dolarů, což je méně, než u GF Ultra a k tomu je potřeba započítat exkluzivní bundle v podobě Company of Heroes: Opposing Fronts. Dá se ale předpokládat, že primárním soupeřem HD 3870 X2 bude v budoucnu obdobná karta od konkurence, pojmenovaná jako GeForce 9800 GX2.
|
|
Drak_1
Od: Drak_1
|
Pridané:
30.1.2008 18:32
čo dodať 449Usd je asi 10600Sk tak to si možem kupiť
GIGABYTE 8800GT 512MB za 7 779 a ostane mi skoro 2vojka a tu možem roztočiť niekde na Private a užijem si viac zabavy ako s ATI :) :D :D :)
|
|
Dragon.svk
Od: Dragon.svk
|
Pridané:
30.1.2008 19:58
AMD rulezz .. nateraz .. ochvilu uvidime suboj G100 (9800GTX) vs. R700 (viacjadrova ale nie multigpu grafika od AMD .. konecne budu multithreadove grafiky :D ked sa to overilo na procakoch)
a amd vedie s miniaturizaciou voci nvidii (55nm) ale prehrava voci intelu (este stale 65nm a neopravene phenomy ;( )
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
30.1.2008 21:02
Ja len doplnim ze AZ KYM NVIDIA NEVYDA SVOJU G92 dvojjadro...
|
|
leosh
Od: leosh
|
Pridané:
30.1.2008 22:08
dlho som sa tak dobre nezasmial ako na tejto debate :D:D:D
fakt diki za zabavu
AMD/ATI RULEZzz!!!
|
|
BOzz
Od: BOzz
|
Pridané:
31.1.2008 1:05
ja tiez, niektore hlody su na roztrhanie :)
|
|
M15k0
Od: M15k0
|
Pridané:
31.1.2008 3:49
Vazena redakcia Dsl.sk, predtym ako uverejnite clanok by ste mali zistit ci Vas zdroj je spolahlivy. Ja tu kartu mam doma a je silnejsia iba tak od 8800 gt 512MB a to aj od 2 - 5 %. Testy ktore najdete online hovoria to iste!!!
Mimochodom v hre crysis sa na nvidie NEHRABE!!! Pri roliseni 2500*1500 alebo ako presne to je to nieje hratelne ani pri vypnutom AA!!!
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
31.1.2008 4:38
A aké testy ste si to pozerali? Pozreli ste si výsledky viacerých testov? Ako ste prišli k 2% až 5% oproti 8800 GT? :)
2500 x 1500? A aký to vlastne máte monitor?
Čo sa týka Crysis, napríklad http://www.guru3d.com/article/Videocards/490/11/.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 15:28
POMER STRAN MONITORA JAK ŠTRUDĽA!
|
|
oldfucker
Od: oldfucker
|
Pridané:
31.1.2008 4:40
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Kveri
Od: Kveri
|
Pridané:
31.1.2008 8:43
definuj hratelne, podla mna je hratelne 100 fps
|
|
Kveri
Od: Kveri
|
Pridané:
31.1.2008 8:44
stabilnych 100fps alebo inak povedane pod 100fps neklesne to je podla mna hratelnost a nie 40 pricom Ti pada na 20 ked strielas :D
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
3.2.2008 21:53
ja ked strielam tak mi stoji ;)
|
|
Kveri
Od: Kveri
|
Pridané:
31.1.2008 8:41
to je sice pekne, ze tu napisu, ze ta karta zerie o 20W viac ako 8800GT SLI, ale nenapisu kolko. Pretoze maximalne 8800GT SLI zerie 220 - 240W takze ta karta zerie ~250W?
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
31.1.2008 15:36
Aj keď ma zabiješ - nepoviem ti.
|
|
Kondoliza Ryžová
Od: Kondoliza Ryžová
|
Pridané:
1.2.2008 9:48
Ja by som všetky tie slangové nadpisy zakázala !
najvykonnejšiu graficku kartu , nie grafiku ! humbug !
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
3.2.2008 21:59
Buďme korektný, keď už tak Kundolíza Ricová.
|
|
Jazykové wokno
Od: Jazykové wokno
|
Pridané:
4.2.2008 16:08
korektný - vzor pekný , pl. pekní => pl. korektní
|
|
klt
Od: klt
|
Pridané:
1.2.2008 19:19
ja mal ati kartu velice spokojni s amd procakém velice spokojni a to mal mat 3 rokov. teraz mat dual core, 8800gt a byt najvelice spokojni. a co sa tu haDat o tom kto vykoni pc, ja vykoni v posteli a pocitac ked nie tak vymenit, ale mna ked zena vymenit ze ne ja vykoni ta potom sa hadat. cus vy tupci.
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
3.2.2008 22:02
+1
|
|
jaa
Od: jaa
|
Pridané:
1.2.2008 19:57
kokotina cela ati ..picovina
|
|
vlado
Od: vlado
|
Pridané:
2.2.2008 15:38
no ati bola vzdy najlepsia, to len niektori co nehravaju si myslia opak. Nvidia je picovina
|
|
DSL = LSD
Od: DSL = LSD
|
Pridané:
3.2.2008 6:45
Je mi z vas zle presne tak ako z vasej celej AMD/ATi.
Ziaden uspech, len kecy, teorie, sluby a ziadne ciny.
Vzchopte sa alebo
fuj na vas.
|
|
ATi
Od: ATi
|
Pridané:
3.2.2008 12:45
ati bolo lebsie aj bude nvidia su trupky co sa snazia ale nejde im to
|
|
ati
Od: ati
|
Pridané:
3.2.2008 12:46
predstav si 9800pro kolko rokou nemala konkurenciu ...... tak vidis ....
|
|
laci1982
Od: laci1982
|
Pridané:
8.2.2008 6:58
A co napriklad pozriet si na GF6600GT ????
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
6.2.2008 12:12
bozz je srac
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
6.2.2008 18:46
Ďakujeme za upozornenie a chybu opravíme
-tím Bozz SK
|
|
ahoj .-)
Od reg.: lacinko
|
Pridané:
13.2.2008 16:47
ahoj
|
|
asdasdasd
Od: kosicky kkt
|
Pridané:
13.2.2008 17:21
na <!> vam take karty das za nu 10 baby a crysis aj tak seka a to mas este 10baby v pc kup playko3 a frci ti na maximum.... kazda hra....
|