|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
4.12.2007 8:39
a co takto porovnat aj operu a safari? to by bolo zuzo
|
|
ReS
Od: ReS
|
Pridané:
4.12.2007 16:28
ako keby to nebolo kazdemu jasne /ironia
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
4.12.2007 18:43
Microsoftu sa neda verit,,, kedze pouzivatelnost IE neustale klesa, tak musia zatienit FF.
Ked porovname pocet aktualizacii tak "jasnou hviezdou na nebi" je Firefox.
Podla mna ten idiot z Mrkvosoftu pouzil nespravnu metodu porovnania, davam za pradu tomu druhemu, ktory porovnaval na zaklade hustoty aktualizacii.
FireFox yesterday, today, tomorrow
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
4.12.2007 21:12
taketo iste blbosti MS pisal a pise o Linuxe a ludia tomu veria
|
|
feri
Od: feri
|
Pridané:
10.12.2007 11:11
Tomu chlapikovi z MS odporucam pozriet tuto stranku:
http://wurmi.dbs.sk
a nech si ju da ako homepage :)))
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
17.12.2007 20:08
Feri, neviem odkial si to zobral ale sa poriadne mylis!! Ak si [pozries statistiku tak FF opravuje vazne bespecnostne chybi viac krat ako IE! A este nieco skusal si uz IE 7-ku?? Asi nie. Skoda bol by si prekvapeny....
|
|
samo
Od: samo
|
Pridané:
8.1.2008 19:55
aj ja si myslím, celý život som poúžival ie a teraz som prešiel na mozillu a som spokojný
|
|
Mr.Freeman
Od: Mr.Freeman
|
Pridané:
4.12.2007 8:44
Alebo secky neee... :) ... mozeme aj zirafu ci pandu porovnat stymto lol
|
|
Lalok
Od: Lalok
|
Pridané:
4.12.2007 8:50
Volte SMK lolovia ... :) a bude tu aj safariiiii ....
|
|
duro
Od: duro
|
Pridané:
4.12.2007 9:09
rofl
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
17.12.2007 20:09
Lalok ; alebo ALKOHOLIKA 'SLOTU'
|
|
OmeGa
Od: OmeGa
|
Pridané:
4.12.2007 8:54
Let's Flame!
|
|
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
4.12.2007 8:56
No, ako developer webovych stranok si neviem predstavit vyvoj ani bez jedneho prehliadaca. Co k tomu mozem povedat je ale tolko, ze kvol IE trva vytvorenie grafiky 3x viac, ako by bolo treba. Co neumerne predrazuje riesena. Aby web vyzeral rovnako vo FF a opere ci safari, netreba ziadnu velku vedu. Ale aby to vyzeralo rovnako aj v IE, treba kumst a vela skusenosti. Ci su v IE chyby bezpecnostne alebo nie, je sice podstatne, ale len pre tych co brovsuju kade-tade kde by ani nemuseli. Ale ked su v danych systemoch chyby implementacie zobrazovania html a css, tak to je uz trosku horsie, aspon co sa prace tyka. Kazdopadne, pod IE som nikdy nevidel take mocne developerske a odladovacie nastroje ako pod FF. Preto FF u mna jednoznacne vitazi. A ked potrebujem prehliadac rychlo spustit (pretoze pracujem s nejakym inym programom co vytazuje masinu) nastartujem si operu ... A Safari? tiez celkom ujde, skoda ze len pod Winom je dost zabugovana a sprava sa nestabilne. Na ladenie ale staci.
|
|
gusto
Od: gusto
|
Pridané:
4.12.2007 9:03
co sa tyka tvorby webu, tak mozem s tebou len suhlasit. Uz nie raz ma IE privadzalo do sialenstva (a to o IE6.xx ani nehovorim)
|
|
ajo
Od: ajo
|
Pridané:
4.12.2007 12:25
suhlasim...
|
|
cca
Od: cca
|
Pridané:
4.12.2007 15:37
pridavam sa, stranka ktora fungovala v Safari, Opera, Firefoxe, Konquerore a Links a presla validaciami w3.org na CSS a HTLM sa zobrazovala v IE stale spatne
|
|
bobco
Od: bobco
|
Pridané:
4.12.2007 20:35
Mozem len podporit tieto tvrdenia. Nieco nakodim a ide to uplne v pohode pod FF aj Operou, ale hned ako spustim IE tak to je strach a hroza. Robim weby v AJAXe a vzdy pridem o chumac vlasov ked si ich trham s krikom: "preco undefined?" Ach jo :(
|
|
gabix
Od: gabix
|
Pridané:
11.12.2007 12:49
zdielam rovnaky nazor !
|
|
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
4.12.2007 9:10
spotrebu pamate ma firefox otrasne velku, uz sa to tu viackrat riesilo, firefox sposobuje fragmentaciu operacnej pamate, navyse s jeho rychlostou v renderovani CSS selektorov zaostava daleko za operou, a tak trochu aj za IE7 (hoci to je prehliadac ktory za vela nestoji), teraz este aj tieto vyjadrenia k jeho chybovosti. Som rad ze roky pouzivam operu, firefox som skusil, ale dakujem neprosim. Opera je uz dlhe roky technologickym lidrom v oblasti prehliadania webu, ich novinky sa casto impelemntuju do firefoxu v podobe roznych pluginov, ktore vsak sposobuju spomalenie a zhorsenie samotneho ovladania
|
|
cca
Od: cca
|
Pridané:
4.12.2007 15:39
spotreba pamate a rychlost nemusia byt pre kazdeho hlavnym kriteriom pri volbe prehliadaca.
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
4.12.2007 18:46
Ved to, ked niekto frci na sunke so 256RAM tak nech sa necuduje. Inak by ste mohli blizsie specifikovat kolko "zere" FF, lebo ja s tym problem nemam.
|
|
bobco
Od: bobco
|
Pridané:
4.12.2007 20:36
Mne bezne zabera FF tak 350 MB v pamati ;)
|
|
unknown
Od: unknown
|
Pridané:
4.12.2007 22:02
suhlasim uplne a kedze v dnesnej dobe je 2GB RAm uz klaiska tam ma par 100 MB nezabije za FF co viac zabera, a spustim ho raz a mam pokoj i ked pri pluginoch dlhsie nacitava ale +-2sek ma nezabiju:) a FF pouzivam lebo ma vyborne uzivatelske rozhranie, naladim si vsetko podla seba, co potrebujem. a podla mna je aj bezpecnejsi ako IE, a tak vseobecne sa vyrovna FF s Operou to uz je sila zvyku.
|
|
gabix
Od: gabix
|
Pridané:
11.12.2007 12:52
ty si nejaky zakomplexovany ne ? Opera-fil ? predpokladam ,ze ani nie si web-dev...
|
|
matthew
Od: matthew
|
Pridané:
4.12.2007 9:16
"Tých by sa vo FF 2.0 malo nachádzať podľa neho 24 (8 / 15 / 10), ..."
Prepocitajte si to este raz ;)
|
|
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
4.12.2007 9:21
Tu je aspon videt ako microsoft pocita svoje chyby. Ked toto nespocitali dobre (asi to pocitali v Exceli) tak ako mohli dobre spocitat svoje chyby? A ak to naozaj je uvedene takto aj v tej jeho sprave este by som to zvyraznil v clanku a dal by som pod clanok poznamku ze microsoft si nevie spocitat 1+1.
|
|
hhhhh
Od: hhhhh
|
Pridané:
4.12.2007 10:50
v sprave je to 8/15/1, chyba je, samozrejme, v clanku
|
|
kkkkkkk
Od: kkkkkkk
|
Pridané:
4.12.2007 12:43
brigádnikom to doteraz nevadí
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
4.12.2007 9:16
IE ma malo funkcii takze tam ani nema co sposobovat chybu.
FF si kazdy upravi podla seba a ked za PC nesedi totalny dement, tak nema problem.
|
|
Klix
Od: Klix
|
Pridané:
4.12.2007 9:25
To je zase statistika a sprava hodna jedine geniov z Mrkvosoftu. To, ze sa o chybach v IE nevie, respektive este horsie - ze ich Mrkvosoft odmieta priznat a opravit, je ovela horsie ako to, ze vo FF su chyby, ktore su neustale opravovane. Mne sa skor pacila statistika, ktora vysla asi pred rokom - kolko dni do roka mal prehliadac neopravenu nejaku znamu kriticku bezpecnostnu chybu. A to by sa pani z Mkrvosoftu divili - teda oni sa nedivili - tisko to zamietli pod koberec.
|
|
cca
Od: cca
|
Pridané:
4.12.2007 15:43
ano, metriku pre meranie bezpecnosti prehliadaca alebo OS je velmi tazke vypracovat. Mozem merat pocet chyb, rychlost ich opravenia, stupen nebezpecnosti a zakazdym mi vyjde rozne cislo.
Open source je tu trocha v nevyhode, lebo kazdy vidi do zdrojakov, vyvojari nie su tak strasne tlaceni aby boli nuteni zatlkat problemy...
|
|
Feri
Od: Feri
|
Pridané:
4.12.2007 18:50
Ved prave, je to uzatvoreny vyvoj, nikto ich nevie kontrolovat.Inak s tebou v plnej miere suhlasim, Firefox je jasnou hviedov na nebi, dufam ze vytlaci IE z trhu a bude kralovat s jeho "bratom" Operou.
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.12.2007 9:33
Aj keby to bola pravda, IE ma oveľa viac užívateľov a jeho chyby sa zneužívajú veľmi často, firefoxárov je oproti tomu málo, tak na čo by sa niekto obťažoval zneužívať jeho chyby? Predsa len IEčkári majú častejšie problémy s vírusmi ako firefoxári... Možno som to napísal divne, ale ak ste pochopili tú moju teóriu, asi mi dáte za pravdu, či nie?
|
|
pecha
Od: pecha
|
Pridané:
4.12.2007 9:50
plne suhlasim. Na FF ma fascinuje ta maximalna modularnost, rozsiritelnost. A je vseobecne zname, ze ten, kto ma IE, vo vacsine nebyva technicky zdatny(cest vynimkam). Kazdy, kto si vie zratat 2+3 vie, ze IE nie je ta spravna volba ,..a kedze je ten kod uzavrety, kde mame istotu, ze IE neodosiela sukromne informacie na nejaky server (troska paranoie :D ) ? Ja si myslim, ze keby IE nebol sucastou systemu, tak by bol pomer pouzivatelov roznych prehliadacov uplne iny :P
|
|
cvm
Od: cvm
|
Pridané:
4.12.2007 12:29
"Na FF ma fascinuje ta maximalna modularnost, rozsiritelnost."
...az tak maximalne sa neda rozsirit. Okolo 20 rozsireni a clovek je rad, ze mu este prehliadac svizne a bezproblemov funguje.
".a kedze je ten kod uzavrety, kde mame istotu, ze IE neodosiela sukromne informacie na nejaky server"
...su rozsirenia pre FX, ktore odosielaju informacie o uzivatelovi a niektore su evidovane aj na SECUNIA, takze nie su najbezpecnejsie. Takze otvorenost, ci neotvorenost nema ziaden vplyv na bezpecnost.
|
|
glide
Od: glide
|
Pridané:
4.12.2007 15:12
"...IE neodosiela sukromne informacie na nejaky server" ...to je velmi presne napisane. On ich neodosiela na NEJAKY server, ale presne vieme na aky, ze? :)))
|
|
Toxic!
Od: Toxic!
|
Pridané:
4.12.2007 9:50
Skusal som IE, FF aj Operu ale z hladiska komfortu, rychlosti, spolahlivosti atd je pre mna jednoznacny leader Opera :))
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.12.2007 10:23
Jo, kazdy pouziva to co mu vyhovuje, paci sa mi, ze si pouzil to to "pre mna", lebo vela uzivatelov opery vnucuje operu inym uzivatelom a tym jej kazia reputaciu. Mne napriklad vyhovuje FF, aj ked este pred rokom a pol som mal IE, casom skusim aj operu.. peace
|
|
Alfonsz
Od: Alfonsz
|
Pridané:
4.12.2007 10:29
FF je jednoznačne najvydarenejší webový prehliadač, ktorý som používal... časom sa zabudne na nejaký IE a platenú Operu...
|
|
fireinahole
Od: fireinahole
|
Pridané:
4.12.2007 11:00
aj na teba sa casom zabudne. prave teraz
|
|
ReS
Od: ReS
|
Pridané:
4.12.2007 16:29
DAKUJEEEEEEEEEEEM :)))
|
|
HERO
Od: HERO
|
Pridané:
4.12.2007 11:39
Za OPERU sa niekedy platilo? To muselo byť dobre dávno. Aspoň vidno aký máš prehľad v súčasnom IT svete - tak šup šup upgrade tvojej 286 aspoň na nejaký 1,6 GHz Celeron nech máš poriadny desktop :D
|
|
ReS
Od: ReS
|
Pridané:
4.12.2007 16:36
Tak davno, ze si este ani na svete nebol.
|
|
cca
Od: cca
|
Pridané:
4.12.2007 15:47
Samozrejme, kazdy pouziva to co mu vyhovuje. Ja som k tomu pouzival este aj Safari a nedokazem jednoznacne odpovedat, ktory je z nich najlepsi. Pravda je vsak, ze pouzivam Safari na Mackovi a Firefox na Win XP.
|
|
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
4.12.2007 9:59
Nevjem co tu seci riesite spotrebu pamete, ked si to viete nastavit... mne ff neberie v linuxe viac ako 50MB, vo windowseje ot horsie, ale v principe je ot skoro jedno, ked je ludom jedno ze obycajny OS vam zoberie ovela viac....a tej pameti v PC je momentalne dost... (btw na desktope kde mam 512MB ram mi to fici s 32MB pamete...)
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
4.12.2007 11:25
Ta anketa ma uplne nezmyselne postavenu otazku.
|
|
ado21
Od: ado21
|
Pridané:
4.12.2007 11:36
na margo ankety. Nema zmysel ked sa clovek nevie ihned rozhodnut. A co sa tyka tej bezpecnosti, tak celkom dobre ju strazi Site Advisor (len nie v opere kt. pouzivam). A co tyka tych vnucovacov opery, tak hm... Poznaj ludi kt. trvdia ze je najlepsia pod Win. Inym sa zasa vidi pomala. Vnucovanie nezalezi od browsera ale od cloveka :) Ja pouzivam operu lebo mi plne vyhovuje. Keby mi nevyhovovalo, tak by som hladal nieco ine...
a na margo tych co robia grafiku, tak uprimnu sustrast :)
|
|
mmx
Od: mmx
|
Pridané:
4.12.2007 12:11
obydva su ajtak na pi... OPERA 4EVER !!!!
|
|
tyan
Od: tyan
|
Pridané:
4.12.2007 12:24
co microsoft zverejnuje to je hovadina! ie je aj tak nap*cu a ff je ovela lepsie a to sa da aj normalne pouzivat a je ovela vyhodnejsie! ale ff potrebuja vela pamate a preto nieje az tak pouzivana! Ja pouzivam ff a isemi to 100% a este som nic nemal z toho! Cely microsoft je hovado! Apple 4ever!
|
|
Sten
Od: Sten
|
Pridané:
4.12.2007 12:50
a ja si dám rexonu, aby ma nedostala sila potu!!! a čo? :P
|
|
kopossoft
Od: kopossoft
|
Pridané:
4.12.2007 13:10
preco nespravil porovnanie ie a opery? zeby mal v gatiach? :)
|
|
NEWSS
Od: NEWSS
|
Pridané:
4.12.2007 13:50
Kuknite web Zadarmo veci
Web plny s vecami zadara napríklad: podložky pod myš, fotky, Puma vôňe, perá, časopisy a mnoho iných vecíí viac info na webee
registrujte sa a využívajte výhhody portálu ZADARMOVECI
www.zadarmoveci.webovka.eu
tak ešte raz www.zadarmoveci.webovka.eu a dajte vediet o nej aj kamošom :) ĎAKUJEM
|
|
brrrdo
Od: brrrdo
|
Pridané:
6.12.2007 22:31
tento kokotko vcera objavil internet a do kazdej diskusie dava tento jebnuty prispevok ... zavesit za gule a dat do prievanu ... minimalne na tyzden kym ho to neprejde
|
|
nobody
Od: nobody
|
Pridané:
4.12.2007 14:27
chlapci, flamujte si tu kolko chcete, OPERA rulez!!! ...len okrajom, skuste si vo FF ci IE zvacsit stranku, ci sa vam v nej zvacsia aj obrazky, alebo flashove video...firefoxaci frflu na vsetko, pretoze 99% z nich operu v zivote nevyskusala a to jedno percento si ju hned po instalacii vymazali, pretoze sa nepodobala na ich milacika firefoxa...keby ste s nou skusili trocha dlhsie pracovat, sami by ste videli...ja ju uz pouzivam vyse 5 rokov, a nemenil by som. asi mesiac som FF pouzival, zistil som, kolko toho si clovek musi podotahovat, aby bol ako tak pouzitelny, a poslal som ho do P-cka. that's all
|
|
Nemko
Od: Nemko
|
Pridané:
4.12.2007 14:51
nikto ta nenuti pouzivat FX, ked ho nechces, tak ho nepouzivas, simple :-)
|
|
glide
Od: glide
|
Pridané:
4.12.2007 15:18
Ja som roky bezal na Opere a hned som na FF presiel prave preto, ze si don viem nahadzat vsetko co chcem a co nechcem, tam nemam. :) Nepotrebujem soft napratany funkciami, ktore nevyuzivam, staci mi moznost pridat si tie, ktore vyuzivat chcem.
|
|
cvm
Od: cvm
|
Pridané:
4.12.2007 15:56
"Nepotrebujem soft napratany funkciami"
...v Opere okrem BT a mail klienta nie je ziadna funkcionalita naviac. Nic nikde nezavadzia a keby nieco chybalo/zavadzalo, tak klikom sa to da pridat/odstranit.
|
|
mmichal
Od: mmichal
|
Pridané:
5.12.2007 15:58
no nevim nevim, postovni klient nemusis pouzivat (nepouzivam, ani nevim kde v tom programu je - tzn. nijak to neobtezuje, protoze jinak bych vedel kde to je:) a bittorrent de vypnout v opera:config. Argumenty o zabranym mistu na disku diky temto featuram radsi vynech, binarka opery je mensi nez binarka ff.
|
|
ReS
Od: ReS
|
Pridané:
4.12.2007 16:31
vies co je DLL?
|
|
glide
Od: glide
|
Pridané:
5.12.2007 12:53
nie :) okrem ff este ficim na linuxe :)
|
|
duki
Od: duki
|
Pridané:
4.12.2007 14:50
opera rulez !!
|
|
asdf
Od: asdf
|
Pridané:
4.12.2007 15:25
tak tunaka to je http://troopyland.myminicity.com/tra
|
|
felix
Od: felix
|
Pridané:
4.12.2007 15:37
Na opere sa mi paci stahovanie a ze vsetky okna(aj pop-up) sa otvaraju v jednom okne tak mi nezaberaju miesto na panely , a potom aj ta "novinka" Speed dial . Ale pouzivam aj IE7, FF 3 a mal som aj Safari ale ten ma nezaujal .
Win -> Opera
Linux -> FF
|
|
ferko
Od: ferko
|
Pridané:
4.12.2007 15:41
jo jo zasa sa ideme hadat, FF je najlepisi..., nie IE je najlepsi, nie Opera je najlpesia...a dokolieckaaaaaa ako male deti...
|
|
M.F.
Od: M.F.
|
Pridané:
4.12.2007 15:58
1.FF - 2.Opera - 3.IE. Moje poradie, mám FF.
|
|
sineD
Od: sineD
|
Pridané:
4.12.2007 16:03
teoreticky je ie bezpecnejsie, podla ff je ff bezppecnejsie ale prakticky su oba prehliadace humus
|
|
asf
Od: asf
|
Pridané:
4.12.2007 16:36
Kuknite web Zadarmo veci
Web plny s vecami zadara napríklad: podložky pod myš, fotky, Puma vôňe, perá, časopisy a mnoho iných vecíí viac info na webee
registrujte sa a využívajte výhhody portálu ZADARMOVECI
www.zadarmoveci.webovka.eu
tak ešte raz www.zadarmoveci.webovka.eu a dajte vediet o nej aj kamošom :) ĎAKUJEM
|
|
LMDizajn
Od: LMDizajn
|
Pridané:
4.12.2007 17:08
Slovenský SPAM s mäkčeňmi, ktorý aj poďakuje ? :D
|
|
PaloD
Od: PaloD
|
Pridané:
4.12.2007 18:39
;-) mal by som tam mrknut, ci tam nemaju taku tu hracku nafukovaciu.....hehehe zadarmo, no nekup to ????
|
|
admin
Od: admin
|
Pridané:
4.12.2007 17:09
IE je virus sam o sebe a ked ho nekontrolujete je schopny cely disk zaplnit tempom :-D
|
|
adbdsf
Od: adbdsf
|
Pridané:
4.12.2007 17:10
a ?
|
|
billy boy
Od: billy boy
|
Pridané:
4.12.2007 18:08
ff forever
|
|
pat a mat
Od: pat a mat
|
Pridané:
4.12.2007 20:59
IE je jeden velky ****** , pri robeni stranok (len zam) otovrim v Opere - OK , otvorim vo FF - OK , "otvorim" v IE a mam pred sebou dalsich par hodin prace lebo ten pseudoprogram to cele rozdrbe
|
|
sty
Od: sty
|
Pridané:
5.12.2007 4:37
Opera is tha best - 1. Opera, 2. IE, 3. FF
|
|
sty
Od: sty
|
Pridané:
5.12.2007 4:47
http://myego.cz/item/ firefox-uz-nikomu-nedoporucuji
:-D
|
|
tubes
Od: tubes
|
Pridané:
5.12.2007 9:05
hmmm prrecitam clanok a ze mu napisem koment hh ale komentare uzavrete... to svedci o inteligencii toho cloveka napise clanok a nechce diskutovať o svojich pripadnych chybách... ja osobne som pouzival FF ale teraz som presiel na operu ani neviem preco :) proste som si povedal ze nebudem nejaky lolo co furt flamuje do diskusii FF rulezzzz a pritoom nic ani nevyskusa... Inak 1. miesto Opera/FF 2. Safari 3. IE7 ..... POSLEDNE MIESTO IE6 :) peace
|
|
peto75
Od: peto75
|
Pridané:
5.12.2007 12:18
Jasnéé, je IE bezpečnejší, a Zem je doska...
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
6.12.2007 11:37
Načo veľa chýb, keď stačí jedna kvalitná.
"V roce 2006 byl dostupný IE7 včetně pre-release verzí. Z toho celých 284 dní byla veřejně známá bezpečnostní díra včetně exploitu dostupného na internetu. U Firefoxu byla nejdelší doba 9 dní, než došlo k vydání bezpečnostní aktualizace."
|
|
cvm
Od: cvm
|
Pridané:
6.12.2007 21:33
Na SECUNIA.com je jedna chyba vo FX 2.0.x tiahnuca sa od verzie 1.0.x z roku 2004:
http:// secunia.com/product/12434/?task=advisories_2004
|
|
navaho
Od: navaho
|
Pridané:
6.12.2007 22:47
pre vsetkych userov firefoxu==>>
precitat==>>
Migrujeme z Firefoxu na Operu alebo možnosti prispôsobenia
www.opera-prehliadac.com/content/view/251/63/
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
9.12.2007 0:12
IE je shi* a vsetko este aj vydli su lepsie ako ono...SPAM FOREVER
|
|
ch.
Od: ch.
|
Pridané:
12.12.2007 11:38
a co takto testovat bezpecnost tak, ze v skole alebo icafe dame na kazdy pocitac (s rovnakym OS) iny browser a po par mesiacoch pouzivania oskenujeme kde je viac virusov, malwarov, adwarov a podobnej pliagy?
|
|
Macc
Od: Macc
|
Pridané:
13.12.2007 12:53
Ak mozem povedat za seba, ked vidim tych FF ludi vsade okolo seba, privadza ma to do sialenstva. Myslim, ze preto su vzdy ludia ktory pouzivaju operu agresivny, pretoze uz presli tou fazou FF manie a pochopili co je naozaj dobre, nepoznam nikoho, kto by zacal pouzivat operu ako prvy prehliadac! Vzdy to bolo az po okuseni krasy FF, a mozem sam povedat, ze som nemohol spravit lepsie ako prejst na operu! Aj z hladiska webdevelopingu je to naj prehliadac, bezpecnosti, rychlosti, zaberania pamamte, proste nie je vydarenejsieho prehliadaca, avsak tiez ma svoje chyby! Je dost leniva, ak vam padne pripojenie a mate v reloade nejake stranky na ktorych bezi javascript, je velmi problematicke po znovupripojeni tieto stranky reloadnut.
|
|
kokosino
Od: kokosino
|
Pridané:
14.12.2007 22:37
s tym, ze explorer nieje zadara a opera aj firefox su. MS sucks...
|
|
Chlapec
Od: Chlapec
|
Pridané:
17.12.2007 11:24
http://parfumyfm.xf.cz
|
|
Jardo
Od: Jardo
|
Pridané:
17.12.2007 21:50
Ahoj ja mam skusenost is oboma prehliadacmi a kazdy ma daco do seba. Momentalne pouzivam IE 7.0 a som spokojny lebo som si zvykol. A marne sa tu vsetci hadate .... kazdy pouziva to na co si zvykol.
|
|
DeFuckTo
Od: DeFuckTo
|
Pridané:
22.12.2007 23:48
nechapem co vy tu riesite, ja som vyskusal netscape, internet explorer6/7, firefox - aj verziu 3.0 beta2, safari, operu, ale sadol mi len jeden prehliadac - firefox, to je vsetko o nazore, komu sa co paci a komu co viac sadlo, ja tu nebudem obhajovat firefox, ale myslim ze explorer je shit
|
|
wiki
Od: wiki
|
Pridané:
28.12.2007 13:57
Mne najlepšie funguje Maxthon, odporúčam vyskúšať.
|
|
d0d0
Od: d0d0
|
Pridané:
4.1.2008 11:15
ff zaberá zo stránkovacej pamäte asi 100 mb, ale je 10000X bezpečnejší a lepší ako ie
|